abonnement Unibet Coolblue
pi_175262870
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Direct de Bitcoin Koers zien:
http://preev.com/btc/eur
http://www.alltimehigh.nl/
https://cryptowat.ch/bitstamp/btcusd

Sites:
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


[ Bericht 0% gewijzigd door Zith op 24-11-2017 00:02:52 ]
Ik ben geil
pi_175262875
quote:
99s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:23 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Met de tips uit jullie glazenbollen heb ik meer verdient dan met mijn eigen :') ;(
Ik ben geil
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 november 2017 @ 17:24:41 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175262887
quote:
99s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:23 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Met de tips uit jullie glazenbollen heb ik meer verdient dan met mijn eigen :') ;(
verdient ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175262894
Zou het op autocorrect kunnen gooien maar zit op een pc ;(
Ik ben geil
pi_175262917
quote:
99s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:23 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Met de tips uit jullie glazenbollen heb ik meer verdient dan met mijn eigen :') ;(
Degene die de meeste Tips heeft verdiend hier met zijn eigen glazen bol is Toto.
Forcefield City Bewoner
pi_175262930
:s
pi_175262948
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:56 schreef kthxbye het volgende:

[..]

echt he. er is vast flink wat te pakken maar het is zo'n gebruiksonvriendelijke ervaring dat ik de moeite niet wil nemen :')

chroestjov: care to share? wat tactieken? :)
Exacte paren ga ik niet benoemen, maar door de enorme hoeveelheid aan mogelijke paren en de dunne orderboeken bestaan er significante prijsverschillen tussen verschillende paren voor eenzelfde coin, dus kom je een heel eind met het aanmaken van creatieve orders, geduld en hoofdrekenen.
Daarnaast heb ik https://gravit.ws/ in een tabblad open om interessante verkeersstromen op de DEX te spotten en er gebruik van te maken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 23 november 2017 @ 17:28:50 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175262950
30 miljoen gestolen, maar dat Tether kan gewoon door blijven draaien? Waar gaat die 30M van betaald worden?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 november 2017 @ 17:28:50 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175262951
Toto :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175262957
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:27 schreef Toto69 het volgende:
:s
Lurker
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 november 2017 @ 17:29:08 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175262958
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:28 schreef leolinedance het volgende:
30 miljoen gestolen, maar dat Tether kan gewoon door blijven draaien? Waar gaat die 30M van betaald worden?
Het bedrijf dat ze uitgeeft :P

En als ze het niet hebben zitten we nu in een Ponzi w/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175262986
quote:
Wil mijn bitcoin wallet met 0.5 omhoog halen... nu kopen of ff wachten?

Komt er nog een hardfork aan?
Morgen Bitcoin Diamond fork. Ik maak niet eens een grap :')

https://support.binance.c(...)Bitcoin-Diamond-BCD-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 november 2017 @ 17:31:15 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175262991
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:30 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Morgen Bitcoin Diamond fork. Ik maak niet eens een grap :')

https://support.binance.c(...)Bitcoin-Diamond-BCD-
:|W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175263022
You and I, you and I, we’re like diamonds in the sky
Ik ben geil
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2017 @ 17:35:31 #15
230491 Zith
pls tip
pi_175263055
Jongens, er is geen 30 miljoen USD gestolen.

Er waren 30 miljoen tokens gestolen. Die zijn direct onschadelijk gemaakt. Tether streept die dus uit de boekjes en kan de 30 mil tokens weer opnieuw aanmaken.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175263060
Wacht wat, weer een spin-off? BTCD nu na BCH, BCG?
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2017 @ 17:41:41 #17
230491 Zith
pls tip
pi_175263155
Mooi trouwens dat de #2 en #3 coin met 20% stijgen maar dat dit niet bitcoin beïnvloedt, die een dagje zijwaarts gaat.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175263162
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:35 schreef Toto69 het volgende:
Wacht wat, weer een spin-off? BTCD nu na BCH, BCG?
Niet weten dat hethele alfabet aan de beurt komt komende 2 maanden :')
Forcefield City Bewoner
pi_175263185
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:41 schreef Zith het volgende:
Mooi trouwens dat de #2 en #3 coin met 20% stijgen maar dat dit niet bitcoin beïnvloedt, die een dagje zijwaarts gaat.
Bitcoin is echt stilte voor de stom nu :)
Afgelopen dagen steeds boven of onder de logaritmische trendline. Als hij echt uitbreekt verwacht ik dat hij in 1 keer richting de 10k schiet.
pi_175263528
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:30 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Morgen Bitcoin Diamond fork. Ik maak niet eens een grap :')

https://support.binance.c(...)Bitcoin-Diamond-BCD-
En daarna nog:
- Bitcoin Silver
- Bitcoin Unlimited
- Super Bitcoin

Dus ja, we zijn voorlopig nog wel lekker aan het doorforken. :')
pi_175263566
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:03 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

En daarna nog:
- Bitcoin Silver
- Bitcoin Unlimited
- Super Bitcoin

Dus ja, we zijn voorlopig nog wel lekker aan het doorforken. :')
Gratis geld. :~
pi_175263576
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:18 schreef fckdedeurkruk het volgende:
teng wee cee:
his is a message from an insider. I am a member of Chinese whale community. I cannot provide any proofs nor open my identity but I cannot allow myself to stand and watch for the greatest theft from poor and reputation destruction of blockchain based cryptocurrency to happen.

I have been informed of major Bitcoin manipulation taking place in order to compromise Bitcoin security and reliability. A group of coordinated Chinese investors have a plan to pump Bitcoin to 10000 USD after which they plan on coordinated crash of Bitcoin to sub 1000 levels because they have already taken their fiat money out and replaced them with margin tether traiding. It will not cost them a dollar. They will push Bitcoin below the demand levels.

The situation with Bitfinex and Tethers is legitimate but it is a distraction. Inflated amount of Tethers are not a source of money used for Pump. Bitcoin Cash is the source.
For some reason community accepted 20 Billion dollar appearance out of thin air which is the market capitalization of Bitcoin Cash as the natural process. It is not natural. These artificial money are currently used to cash out Chinese investors and pump original Bitcoin to 10000 USD without taking any losses.

Shortly after Bitcoin crash below 1000 USD they plan to introduce Bitcoin Cash as a true Bitcoin and necessary replacament which is not inflated and then reject Tether pairings. This is why Bitcoin Cash price is stabilized at 1000 USD as was price of original Bitcoin in January 2017.

This is the operation Dragonslayer in it's final stage. They have created billion of dollars with Bitcoin hardforks and use Tether as a tool to artificially bump Bitcoin price cash out their money and coordinate total collapse.

Please be careful as next month will be very unstable.

Hier gaan we weer met de fud. Roger Ver en Co gaan weer achter de knoppen zitten als Bitcoin 10k is en dan Bch pumpen? In een dip koop ik paar Bch aan als hedge. Just to be sure.
Wacht even, zijn de plannen nu op het laatste moment toch gewijzigd? Want volgens dat paar dagen geleden "gelekte" Whiteboard-plan zou Operation Dragonslayer morgen plaatsvinden als BTC de difficulty-aanpassing krijgt. :?

Misschien ook handig de bron te vermelden bij zo'n tekstdump?
pi_175263620
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:03 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

En daarna nog:
- Bitcoin Silver
- Bitcoin Unlimited
- Super Bitcoin

Dus ja, we zijn voorlopig nog wel lekker aan het doorforken. :')
Ik ben eventjes gaan zoeken of we net als btg een kopie krijgen van het aantal btc dat je op het moment van de fork bezit maar kan er niks over vinden.
Binance doet er echter wel aan mee
https://support.binance.c(...)Bitcoin-Diamond-BCD-

Dat wordt wat als bittrex dit last minute gaat aankondigen.

Blok 495.866 overigens
pi_175263762

interessant project, backed bij grote bedrijven. Kanaal van deze (nederlandse, belgische?) gozer is ook goed, altijd goede filmpjes.
  donderdag 23 november 2017 @ 18:23:43 #25
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_175263805
Ethereum gaat lekker, ik sta weer redelijk quitte. Ook wel eens fijn na inkopen op ATH. :)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_175263857
ETH ATH *O*
٩๏̯͡๏)۶
pi_175263886
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:43 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Bitcoin is echt stilte voor de stom nu :)
Afgelopen dagen steeds boven of onder de logaritmische trendline. Als hij echt uitbreekt verwacht ik dat hij in 1 keer richting de 10k schiet.
Klinkt goed, kabbelt btc nog een paar dagen voort denk je? Zou wel fijn zijn, ben all in op ETH momenteel :)
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 november 2017 @ 18:30:04 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175263892
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:27 schreef Ronaldsen het volgende:
ETH ATH *O*
:~
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175263901
Zijn er nog mensen met Lisk na gisteren? Vasthouden?
  donderdag 23 november 2017 @ 18:36:25 #30
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175264003
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:30 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zijn er nog mensen met Lisk na gisteren? Vasthouden?
Ja hodl
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_175264408
Er is toch geen hond die bch gebruikt? Blocksize is gemiddeld maar zo'n 250 kb, volgens fork.lol.

[ Bericht 1% gewijzigd door fckdedeurkruk op 23-11-2017 19:14:31 ]
pi_175264524
Swisscoin / SIC. Vorige week had ik er 70k van. Iets later verkocht met maar 2 satoshi winst. Vandaag een hack geweest. Vraag mij niet de details hiervan, er gaan namelijk meerdere verhalen de ronde. Vanmorgen rond 8 uur is het gezakt van 56-+ satoshi naar 1 satoshi..

Gelijk, met wat ik nog had staan 2,7+ miljoen SIC gekocht. Er was een sell wall van 50 BTC op 2 satoshi. Nu op dit moment staat hij alweer op 3 satoshi. Ik had niet verwacht dat hij hier doorheen kwam..

Geen saaie dag dus (en een beetje geluk),
XRP - To tha moon motherf#cker!
  donderdag 23 november 2017 @ 19:02:06 #33
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175264547
Ga ook eens wat doen waves.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_175264808
Ik weet niet wat ik aan het doen ben vandaag. :{
  donderdag 23 november 2017 @ 19:33:11 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175265185
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Ethereum gaat lekker, ik sta weer redelijk quitte. Ook wel eens fijn na inkopen op ATH. :)
Heb ik ook gehad. Toen ging hij naar beneden en bleef hij een tijdje op dezelfde waarde hangen, nu et lekker veel boven.

Ik ben benieuwd wanneer de correctie komt een mensen gaan uit checken.

En tot waar hij dan weer zakt. Iemand ideeën? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175265515
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:30 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zijn er nog mensen met Lisk na gisteren? Vasthouden?
Hij zit in mij langere termijn, dus ik heb ze nog :-)
pi_175266044
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:30 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zijn er nog mensen met Lisk na gisteren? Vasthouden?
Zeker, all-in op gegaan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175266235
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:30 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zijn er nog mensen met Lisk na gisteren? Vasthouden?
wat is er gebeurt met lisk?
pi_175266770
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

wat is er gebeurt met lisk?
Lol, je kan ook even terug lezen dan kom je er achter.
pi_175266978
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:41 schreef supermercado het volgende:

[..]

Lol, je kan ook even terug lezen dan kom je er achter.
das best n zoekwerk
  Eindredactie Games donderdag 23 november 2017 @ 20:49:57 #41
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175266990
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175267037
quote:
:)
pi_175267152
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

wat is er gebeurt met lisk?
Gehypte PowerPoint presentatie.
  Eindredactie Games donderdag 23 november 2017 @ 20:56:05 #44
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175267171
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175267236
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:55 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Gehypte PowerPoint presentatie.
thnx ga ff zoeken.
pi_175267922
Monaco (mco) komt ook eindelijk weer wat beweging in. Hebben die nog plannen of meetings komende tijd??
pi_175268713
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:28 schreef firecow het volgende:
Monaco (mco) komt ook eindelijk weer wat beweging in. Hebben die nog plannen of meetings komende tijd??
Vandaag nieuws naar buiten gekomen over het plaatsen van mco op meerdere Exchanges in december. Ze boeken ook flink vooruitgang op hun platform en nieuwe samenwerkingen.
pi_175269091
SatoshiLite twitterde op donderdag 23-11-2017 om 22:06:42 I've been too busy playing Mario Kart recently. No time for Twitter until I over take this one pesky fellow! 😂 https://t.co/w81nUdKNHk reageer retweet
haha wat een baas :D
pi_175269145
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat kan met Gulden ook.
Dat is zo voor 2001 en pre euro ;)

Gulden is een pump en dump coin....
Misschien tijdens de introductie een leuk idee maar de naam doet al afbraak aan de functionaliteit. De naam is nogal nostalgisch emo gekozen en lijkt zich alleen op het gebied te focussen waar de Nederlandse Florijnse Gulden ooit floreerde...

Imo kan die hele emo nostalgie nooit op tegen de functionaliteit en internationale uitstraling van Spectrocoin....

Met de komende ico wordt m'n inbox laatste dagen nogal bestookt met Spectrocoin berichten over functies die werken, zijn toegevoegd of op hele korte termijn worden toegevoegd:
- bestaan al sinds 2014
- heeft een werkende wallet
- heeft nu al 440.000 gebruikers
- debit card (Maestro ondersteund, kan dus wereldwijd pinnen)
- 65000 Debit cards al in gebruik
- eigen exchange waar steeds meer alts aan worden toegevoegd
- wekelijkse dividend betaling
- FIAT voor vrijwel alle mogelijke munteenheden
- IBAN wereldwijd met uitzondering van de US (officielel internationale bankrekening)
- P2P betalingen van de ene Spectrocoin gebruiker naar de andere zonder fee
- EU bank licentie aanvragen in 2019
- Verstrekken van leningen als ze de banklicentie hebben

Enige nadeel het is een webbased wallet....

Het komt op mij over als een volwaardige bank die helemaal op de 21e eeuw is toegespitst....
BNK zal voor een lange periode en groot gedeelte mijn portfolio overheersen :Y
Maar ja ik ben ook een BNK believer sinds de pre-ico *;

edit: zie het blog https://blog.spectrocoin.(...)ions-at-spectrocoin/

[ Bericht 8% gewijzigd door SMS303 op 24-11-2017 11:44:33 (Post met functies uitgebreid....) ]
pi_175270267
Ik heb eigenlijk een probleempje met bittrex, iemand die me kan helpen hopelijk.

Elke keer als ik inlog geeft hij aan dat het een nieuw IP adres is en moet ik weer via me email inloggen. Als ik dan in die email klik naar de website over mijn email adres komt er een heel vaag IP adres te staan met allemaal cijfers en letters terwijl ip adres alleen cijfers is dacht ik.

Ik kan zo dus ook niet in settings van bittrex het juiste IP adres invoeren
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 23 november 2017 @ 23:11:50 #52
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175270295
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 23:10 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb eigenlijk een probleempje met bittrex, iemand die me kan helpen hopelijk.

Elke keer als ik inlog geeft hij aan dat het een nieuw IP adres is en moet ik weer via me email inloggen. Als ik dan in die email klik naar de website over mijn email adres komt er een heel vaag IP adres te staan met allemaal cijfers en letters terwijl ip adres alleen cijfers is dacht ik.

Ik kan zo dus ook niet in settings van bittrex het juiste IP adres invoeren
je hebt een dynamisch ip dus iedere keer dat je ip wisselt moet je opnieuw via email inloggen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175270403
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 23:11 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

je hebt een dynamisch ip dus iedere keer dat je ip wisselt moet je opnieuw via email inloggen
En het ip adres is tegenwoordig een ipv6 adres met cijfers en letters.
pi_175270534
maar weer een beetje Quantstamp ingeslagen. nog andere Quant-believers?
pi_175271148
Kan iemand dat Lisk shill plaatje uit de OP halen? Beetje slordig MaGNeT, is van ZetaOS referral linkje niveau :'(
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 00:00:28 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175271188
Echt... ik word morgenochtend of heel blij, of zwaar teleurgesteld wakker :P
Ben benieuwd wat ETH gaat doen vannacht.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2017 @ 00:04:39 #57
230491 Zith
pls tip
pi_175271268
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 23:58 schreef kthxbye het volgende:
Kan iemand dat Lisk shill plaatje uit de OP halen? Beetje slordig MaGNeT, is van ZetaOS referral linkje niveau :'(
Het was dan ook Zeta die het toegevoegd had :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175271314
Lekker. Vandaag een fout gemaakt die mij 0.7 ETH heeft gekost. :')
pi_175271415
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:07 schreef BadVlad het volgende:
Lekker. Vandaag een fout gemaakt die mij 0.7 ETH heeft gekost. :')
cryptogenot

ik heb al noob eens 5 eth (toen 50 euro) gestuurd naar een wallet waar ik nooit meer bij kan

zo gaat dat
pi_175271427
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

cryptogenot

ik heb al noob eens 5 eth (toen 50 euro) gestuurd naar een wallet waar ik nooit meer bij kan

zo gaat dat
gewoon even de helpdesk bellen.
pi_175271441
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

cryptogenot

ik heb al noob eens 5 eth (toen 50 euro) gestuurd naar een wallet waar ik nooit meer bij kan

zo gaat dat
Tja zo gaan die dingen. Ook wel eens gehad maar wat minder erg.. Te snel aan het verkopen vandaag? ;-)
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_175271481
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

cryptogenot

ik heb al noob eens 5 eth (toen 50 euro) gestuurd naar een wallet waar ik nooit meer bij kan

zo gaat dat
Ik heb op EtherDelta dus de amount to buy en price omgewisseld. Laat dit dan maar een wijze les zijn om dat ook dubbel te checken. 8)7

Achja dan maar een paar weken FuelSave tanken om het goed te maken, of mijn vriendin mag deze maand niet naar de kapper. :+

[ Bericht 3% gewijzigd door BadVlad op 24-11-2017 01:04:48 ]
pi_175271491
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 23:58 schreef kthxbye het volgende:
Kan iemand dat Lisk shill plaatje uit de OP halen? Beetje slordig MaGNeT, is van ZetaOS referral linkje niveau :'(
It wasn’t me...
pi_175271527
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:04 schreef Zith het volgende:

[..]

Het was dan ook Zeta die het toegevoegd had :P
Echt?? Manmanman :')
pi_175271530
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

It wasn’t me...
Sorry!! :*
pi_175271616
Nexus :o Had sell order op 13,5k :(
pi_175272028
welke halve tamme heeft Doge gepumpt? Net als ik na 5 jaar besluit om mijn 120 euro aan Doge eens in te wisselen voor iets nieuws, nog geen 4 uur later verdubbeld Doge in prijs.. Daarom trade ik dus nooit aangezien zulke dingen mij ALTIJD gebeuren... herkenbaar?
pi_175272056
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 01:41 schreef metallicelmo het volgende:
welke halve tamme heeft Doge gepumpt? Net als ik na 5 jaar besluit om mijn 120 euro aan Doge eens in te wisselen voor iets nieuws, nog geen 4 uur later verdubbeld Doge in prijs.. Daarom trade ik dus nooit aangezien zulke dingen mij ALTIJD gebeuren... herkenbaar?
Herkenbaar ja. Ik had het laatst met NEO toevallig. Maar de schade viel gelukkig nog wel mee.

Ik vraag me soms af hoe het kan dat ik in de groene cijfers sta. _O-
pi_175272078
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:27 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Echt?? Manmanman :')
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 23:58 schreef kthxbye het volgende:
Kan iemand dat Lisk shill plaatje uit de OP halen? Beetje slordig MaGNeT, is van ZetaOS referral linkje niveau :'(
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:04 schreef Zith het volgende:

[..]

Het was dan ook Zeta die het toegevoegd had :P
Ik vind het jammer dat jullie zo reageren, het is maar een plaatje van Lisk zoals andere plaatjes van onder de OP worden geplaatst, dit wordt al zolang gedaan. Maar bij mij is het ineens een probleem.
Een goed voorbeeld hiervan is deze OP: GC / [SC] Cryptocurrencies #526 Met gehackte wallets twee duidelijk schreeuwende plaatjes, niks aan de hand.

Wat jullie hier doen is uitsluiten van 1 gebruiker, mij dus.. en we weten allemaal wat er van uitsluiten oplevert.
pi_175272142
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 01:51 schreef ZetaOS het volgende:
en we weten allemaal wat er van uitsluiten oplevert.
Nou?
pi_175272413
Hoe komt het toch altijd dat als een coin wordt gepumpt dat de wallet van bittrex offline gaat?
pi_175272945
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 01:51 schreef ZetaOS het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ik vind het jammer dat jullie zo reageren, het is maar een plaatje van Lisk zoals andere plaatjes van onder de OP worden geplaatst, dit wordt al zolang gedaan. Maar bij mij is het ineens een probleem.
Een goed voorbeeld hiervan is deze OP: GC / [SC] Cryptocurrencies #526 Met gehackte wallets twee duidelijk schreeuwende plaatjes, niks aan de hand.

Wat jullie hier doen is uitsluiten van 1 gebruiker, mij dus.. en we weten allemaal wat er van uitsluiten oplevert.
Een stuk minder dan het spammen van referrals voor persoonlijke verrijking.
pi_175273099
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 23:10 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb eigenlijk een probleempje met bittrex, iemand die me kan helpen hopelijk.

Elke keer als ik inlog geeft hij aan dat het een nieuw IP adres is en moet ik weer via me email inloggen. Als ik dan in die email klik naar de website over mijn email adres komt er een heel vaag IP adres te staan met allemaal cijfers en letters terwijl ip adres alleen cijfers is dacht ik.

Ik kan zo dus ook niet in settings van bittrex het juiste IP adres invoeren
Je gebruikt IPv6. Uitschakelen.
  Moderator vrijdag 24 november 2017 @ 07:52:16 #74
42184 crew  DaMart
pi_175273277
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 07:12 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Je gebruikt IPv6. Uitschakelen.
Ik dacht het ook uitgezet te hebben, maar in modem kan dat alleen voor interne netwerk. Ik hen gezocht maar nog niet kunnen vinden hoe ik ipv6 voir extern ip-adres bij Ziggo kan uitzetten. Aan de andere kant gaat er ook wel veel tijd en moeite in zitten om dat aan te passen voor 1 website die onnodig moeilijk doet.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_175273380
Oké dan, BTG te vroeg verkocht zo te zien. 8)7
  vrijdag 24 november 2017 @ 08:44:04 #76
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175273758
Nog een paar uurtjes wachten tot de BTC diamond ( :') ) fork achter de rug is en dan vertrekken de altcoin treinen weer ^O^

Ik ben klaar voor wave 4 van BCH O+
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 24 november 2017 @ 08:53:43 #77
131603 Afwazig
Serious business
pi_175273886
Al die bitcoin forks :'). Dat ze allemaal maar een snelle dood sterven.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 08:56:18 #78
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175273903
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 november 2017 08:44 schreef Rossdale het volgende:
Nog een paar uurtjes wachten tot de BTC diamond ( :') ) fork achter de rug is en dan vertrekken de altcoin treinen weer ^O^

Ik ben klaar voor wave 4 van BCH O+
dat mensen zich nog iets aantrekken van die scams.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2017 @ 09:00:37 #79
230491 Zith
pls tip
pi_175273957
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 01:51 schreef ZetaOS het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ik vind het jammer dat jullie zo reageren, het is maar een plaatje van Lisk zoals andere plaatjes van onder de OP worden geplaatst, dit wordt al zolang gedaan. Maar bij mij is het ineens een probleem.
Een goed voorbeeld hiervan is deze OP: GC / [SC] Cryptocurrencies #526 Met gehackte wallets twee duidelijk schreeuwende plaatjes, niks aan de hand.

Wat jullie hier doen is uitsluiten van 1 gebruiker, mij dus.. en we weten allemaal wat er van uitsluiten oplevert.
Een plaatje toevoegen aan de OP is wmb prima. Ik heb het Lisk plaatje twee Ops laten staan.

Dat users hier soms je stiekeme referral truckjes noemen is wmb ook prima in een slowchat, net zoals mensen het Nattekat syndroom kunnen noemen als Nattekat weer eens fouten maakt. Zeker omdat je nooit je verantwoordelijkheid hebt genomen hierover (wat wellicht zou hebben geholpen). Dit is nog een redelijk tamme SC in vergelijking met andere subfora.

Als het te veel ontspoort dan verwijder ik wel eens posts (zoals gister, toen iedereen geïrriteerd naar elkaar aan het zwaaien was :') ). Maar af en toe een grapje over een user moet kunnen in slowchat.

De meeste van je posts zijn trouwens wel een contributie voor dit topic zoals je posts over de lis conferentie. Daar ging de rest ook prima op in.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zith op 24-11-2017 09:08:57 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2017 @ 09:09:13 #80
230491 Zith
pls tip
pi_175274063
En gaat BTC nu weer richtinggevend ATH? :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175274075
BTC _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 24 november 2017 @ 09:11:47 #82
132191 -jos-
Money=Power
pi_175274094
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 01:51 schreef ZetaOS het volgende:
Wat jullie hier doen is uitsluiten van 1 gebruiker, mij dus.. en we weten allemaal wat er van uitsluiten oplevert.
:')
Het gaat niet om jou, het gaat er om dat er een compleet random cryptomunt wordt gepromoot in de OP. Laat mensen lekker zelf uitzoeken wat ze kopen of niet.

De site http://www.alltimehigh.nl/ in de OP is trouwens dood.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_175274869
bitfinex twitterde op donderdag 23-11-2017 om 20:24:59 IOTA withdrawals are slowly improving. We are working with the IOTA foundation to improve it further. On another note - We are happy to announce that IOT/EUR will be added early next week, as the second EUR pair available on Bitfinex. https://t.co/ySKvwQjNf5 reageer retweet
:)
Uitvinder van de biersmiley.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 november 2017 @ 09:54:27 #84
163650 Greys
pi_175274956
Nu alweer een fork? _O-
Ik laat het toch maar weer gewoon in Electrum staan want geen idee of Bittrex ook deze fork weer gaat ondersteunen. De exchanges kunnen dit toch ook amper meer bijhouden zo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eindredactie Games vrijdag 24 november 2017 @ 09:56:45 #85
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175274990
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 01:41 schreef metallicelmo het volgende:
welke halve tamme heeft Doge gepumpt? Net als ik na 5 jaar besluit om mijn 120 euro aan Doge eens in te wisselen voor iets nieuws, nog geen 4 uur later verdubbeld Doge in prijs.. Daarom trade ik dus nooit aangezien zulke dingen mij ALTIJD gebeuren... herkenbaar?
DOGE ( _O_ ) wordt gepumpt om BCH een kak ( _O- ) te zetten. DOGE is sneller, goedkoper en betrouwbaarder gebleken dan BCH.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 24 november 2017 @ 10:00:14 #86
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_175275058
3x raden wie vorige week dogecoin heeft verkocht :')
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_175275318
Binance doet mee met de fork? Ik heb ook nog wat BTC bij Bittrex staan, is het nog zinvol om dat ook naar Binance te doen?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175275778
Vandaag krijgen we weer een difficulty adjustment voor BTC. De hashpower is de afgelopen 2 weken redelijk stabiel tussen de 10 en 12 Exahashes/s: https://fork.lol/pow/hashrate.

Difficulty wijzigt dus amper als ik het goed begrijp? Waar kon je ook alweer zien wat de te verwachten wijzigingen van de difficulty wordt?
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:13:04 #89
132191 -jos-
Money=Power
pi_175276439
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:12 schreef Patroon het volgende:
Binance doet mee met de fork? Ik heb ook nog wat BTC bij Bittrex staan, is het nog zinvol om dat ook naar Binance te doen?
Als je niet bestolen wilt worden wel.

Zo te zien worden BCD futures nu gewaardeerd op +- 0.004 BTC (+- 40$) en voor elke BTC krijg je 10 BCD (+- 400$), dus als je je BTC op Bittrex laat staan ben je misschien zo'n 1/25e deel van je cryptogeld kwijt.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:15:42 #90
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175276497
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:13 schreef -jos- het volgende:

[..]

Als je niet bestolen wilt worden wel.

Zo te zien worden BCD futures nu gewaardeerd op +- 0.004 BTC (+- 40$) en voor elke BTC krijg je 10 BCD (+- 400$), dus als je je BTC op Bittrex laat staan ben je misschien zo'n 1/25e deel van je cryptogeld kwijt.
Kwijt? Je bent niks kwijt. Je krijgt geen extra coins, maar BTC blijft gewoon volledige BTC hoor
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 november 2017 @ 11:17:01 #91
163650 Greys
pi_175276520
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:13 schreef -jos- het volgende:

[..]

Als je niet bestolen wilt worden wel.

Zo te zien worden BCD futures nu gewaardeerd op +- 0.004 BTC (+- 40$) en voor elke BTC krijg je 10 BCD (+- 400$), dus als je je BTC op Bittrex laat staan ben je misschien zo'n 1/25e deel van je cryptogeld kwijt.
Heeft Bittrex besloten dat ze maar gewoon helemaal niet meer aan forken mee gaan werken dan ofzo? Is daar al een statement over?
En je raakt niks kwijt. Je krijgt alleen geen extra.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:19:21 #92
132191 -jos-
Money=Power
pi_175276570
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Kwijt? Je bent niks kwijt. Je krijgt geen extra coins, maar BTC blijft gewoon volledige BTC hoor
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Een econoom zou de waarde van 1 BTC bepalen door ook de waarde van de futures van alle aangekondigde forks erbij op te tellen :)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 november 2017 @ 11:20:20 #93
163650 Greys
pi_175276591
Verplaatsen heeft sws geen zin meer toch, fork heeft al plaatsgevonden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175276592
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Kwijt? Je bent niks kwijt. Je krijgt geen extra coins, maar BTC blijft gewoon volledige BTC hoor
Je raakt je BTC niet kwijt, maar je krijgt niet waar je 'recht op hebt' als je de coins gewoon in eigen beheer houdt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:20 schreef Greys het volgende:
Verplaatsen heeft sws geen zin meer toch, fork heeft al plaatsgevonden?
Er komen nog meer forks aan!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 november 2017 @ 11:23:01 #95
163650 Greys
pi_175276644
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:20 schreef BlockchainStories het volgende:

[..]

Je raakt je BTC niet kwijt, maar je krijgt niet waar je 'recht op hebt' als je de coins gewoon in eigen beheer houdt.
Waarom is dat met deze fork anders dan bij BCH en BTG dan? Het is toch zo dat als je de private key beheert van BTC je ook recht hebt op de coin van de fork?

Edit: ja dus.

[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 24-11-2017 11:56:48 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175276672
Gaat weer lekker, zat vanaf 350 in ETH en dacht vanochtend, laat ik overstappen naar BTC in de verwachting dat ETH bij stijging van BTC wel weer ging dalen. Mooi niet dus, ETH stijgt door en BTC daalt juist weer :D
Maar ik kan 't mis hebben...
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 11:25:55 #97
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175276710
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom is dat met deze fork anders dan bij BCH en BTG dan? Het is toch zo dat als je de private key beheert van BTC je ook recht hebt op de coin van de fork? Komt er bij BCD niet uiteindelijk een split manier zeg maar zoals bij BCH en BTG?

Raar dat Bittrex niet heeft laten weten wat en hoe, voor de fork.
beter negeren ze al die forks gewoon. Nog even en je hebt er iedere dag 16
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:26:28 #98
131603 Afwazig
Serious business
pi_175276719
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

beter negeren ze al die forks gewoon. Nog even en je hebt er iedere dag 16
De exchanges werken allemaal mee door ze te listen. Onzin.
pi_175276747
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

beter negeren ze al die forks gewoon. Nog even en je hebt er iedere dag 16
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:26 schreef Afwazig het volgende:

[..]

De exchanges werken allemaal mee door ze te listen. Onzin.
De 'kracht' van open-source. Ik zie het als gratis geld.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2017 11:27:52 ]
pi_175276786
gewoon Ether de maincoin maken en de rest altcoin.
pi_175277056
Lekker slim om ochtends op 400 uit ETH te stappen :X
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175277070
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

beter negeren ze al die forks gewoon. Nog even en je hebt er iedere dag 16
Straks heb ik er een dagtaak aan om alle fork-coins te sweepen en verkopen. Het gaat dan bijna op werk lijken. :{w :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 november 2017 @ 12:01:28 #103
163650 Greys
pi_175277273
Beetje vaag omschreven dit wel _O- Uit de Bitcoin Diamond FAQ

quote:
If I have BTC in long-term cold storage, do I need to move it somewhere else to get free BCD?
No. If you have BTC in a paper wallet, hardware wallet, multi-signature address, or any other forms of secure private key storage, you will be able to claim your corresponding BCD at any time. BCD will be distributed when you move. You can search and find your BCD from your wallet.
When you move?
Search and find from your wallet?

Whut?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175277296
En Patroon stapt weer in ETH en die gaat weer dalen ...haha het lijkt wel of wanneer ik instap hij daalt en wanneer ik uitstap hij stijgt :o
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175277320
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:02 schreef Patroon het volgende:
En Patroon stapt weer in ETH en die gaat weer dalen ...haha het lijkt wel of wanneer ik instap hij daalt en wanneer ik uitstap hij stijgt :o
Komt omdat je de markt probeert te timen. Dat gaat soms goed maar veel vaker fout.
pi_175277328
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Komt omdat je de markt probeert te timen. Dat gaat soms goed maar veel vaker fout.
Ja klopt, moet gewoon maar eens blijven zitten haha.

Over een jaar toch alles +
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175277443
South Korea Won’t Regulate Bitcoin, Not Until it Turns a Legal Currency

https://www.cryptocoinsne(...)-legal-currency/amp/
  Moderator vrijdag 24 november 2017 @ 12:33:33 #108
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175277773
Vast al 40/45 keer gevraagd maar ik heb dus BTC op mijn nano ledger staan.
Heb ik nu ook direct BTG? En hoe komt dat op mijn adres terecht? Is dat met de afsplitsing automatisch gebeurd?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:34:37 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175277788
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:02 schreef Patroon het volgende:
En Patroon stapt weer in ETH en die gaat weer dalen ...haha het lijkt wel of wanneer ik instap hij daalt en wanneer ik uitstap hij stijgt :o
Zeg dan ff als je uitstapt. weet ik wanneer ik er meer in moet pompen :P

Maar als je nu zou instappen ben je al veel te laat. ETH is al paar dagen aan het stijgen. Nu ben je wel beetje laat. Maar zo veel zakt hij tot nu toe nog niet. Dus misschien heb je nog mazzel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175278456
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:34 schreef Komakie het volgende:
als je nu zou instappen ben je al veel te laat. ETH is al paar dagen aan het stijgen. Nu ben je wel beetje laat. Maar zo veel zakt hij tot nu toe nog niet. Dus misschien heb je nog mazzel.
Ik was al op 350 ingestapt en stapte uit op 400. Omdat ik dacht dat hij weer ff ging zakken. Toch denk ik dat ETH op lange termijn wel richting de 500+ gaat. Blijf gewoon lekker zitten.
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 24 november 2017 @ 13:16:53 #111
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175278545
Patroon, ben je toevallig familie van nattekat? :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175278567
Nou the flippening is nog niet echt gaande is it :D
Ik dacht dat hij vannacht ingezet werd aan de daling te zien, maar BTC is weer net zo hard omhoog geknald vanochtend.
(Y)
pi_175278605
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Patroon, ben je toevallig familie van nattekat? :o
Heb laatste dagen wel een beetje een Nattekat syndroom ja :D
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 13:29:46 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175278712
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:18 schreef chiren het volgende:
Nou the flippening is nog niet echt gaande is it :D
Ik dacht dat hij vannacht ingezet werd aan de daling te zien, maar BTC is weer net zo hard omhoog geknald vanochtend.
Bitcoin zit nog altijd in een bubbel hè.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175278809
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bitcoin zit nog altijd in een bubbel hè.
Al een hele lange tijd, maar ik doel specifiek op het moment dat een paar grote jongens die massaal de BTC koers wilden laten klappen en de miners wilden verleiden naar BCH te vertrekken.

Dat zou ongeveer vandaag moeten gaan gebeuren volgens de fudders.
(Y)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 13:36:04 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175278826
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:34 schreef chiren het volgende:

[..]

Al een hele lange tijd, maar ik doel specifiek op het moment dat een paar grote jongens die massaal de BTC koers wilden laten klappen en de miners wilden verleiden naar BCH te vertrekken.

Dat zou ongeveer vandaag moeten gaan gebeuren volgens de fudders.
Oeh

* Nattekat pakt de popcorn
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175278907
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:34 schreef chiren het volgende:

[..]

Al een hele lange tijd, maar ik doel specifiek op het moment dat een paar grote jongens die massaal de BTC koers wilden laten klappen en de miners wilden verleiden naar BCH te vertrekken.

Dat zou ongeveer vandaag moeten gaan gebeuren volgens de fudders.
Waar haal je dat vandaan?
pi_175278950
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:40 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan?
Google op Operation dragon slayer
(Y)
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 14:04:58 #119
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175279347
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:42 schreef chiren het volgende:

[..]

Google op Operation dragon slayer
als er al een flippening komt gaat dat nog jaren duren. Btc is synoniem van crypto voor de meeste mensen

Eth *O* net weer verkocht met een winstje. Nu weer een stukje terug pls
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175279366
Auw Auw Auw, ik ben uit ETH gestapt op $330 vorige week. Lisk een mooie rit op gemaakt maar toch een harde klap gekregen vanwege de meeting. IOTA loopt wel aardig maar de winsten ook alweer deels ingeleverd.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 14:08:02 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175279393
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:06 schreef ColeJ het volgende:
Auw Auw Auw, ik ben uit ETH gestapt op $330 vorige week. Lisk een mooie rit op gemaakt maar toch een harde klap gekregen vanwege de meeting. IOTA loopt wel aardig maar de winsten ook alweer deels ingeleverd.
Het ging al mis toen de hersenkronkel actief werd die dacht aan het verkopen van ETH.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175279418
ETH verkopen wat lees ik hier toch allemaal voor noob acties
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175279424
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het ging al mis toen de hersenkronkel actief werd die dacht aan het verkopen van ETH.
Hehehe
pi_175279446
ETH *O*
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 14:11:36 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175279461
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
ETH verkopen wat lees ik hier toch allemaal voor noob acties
Echt hè. Iedereen weet toch dat de 500 minimaal gehaald gaat worden :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 14:12:55 #126
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175279491
De huidige prijs van ETH is trouwens het equivalent van als Bitcoin 2400$ waard zou zijn. Om nog even duidelijk te maken hoe hoog ie staat :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175279519
ETH dipt nog wel, komt goed haha
pi_175279563
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:12 schreef Nattekat het volgende:
De huidige prijs van ETH is trouwens het equivalent van als Bitcoin 2400$ waard zou zijn. Om nog even duidelijk te maken hoe hoog ie staat :P
hoe bedoel je dat?
pi_175279570
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:12 schreef Nattekat het volgende:
De huidige prijs van ETH is trouwens het equivalent van als Bitcoin 2400$ waard zou zijn. Om nog even duidelijk te maken hoe hoog ie staat :P
Bedoel je hoe hoog BTC staat of hoe laag ETH momenteel staat tot de 'werkelijke waarde' (voor zover werkelijke waarde iets is dat bestaat in crypto)?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 14:22:46 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175279649
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

hoe bedoel je dat?
Er zijn meer Ethers in omloop dan Bitcoins. Als beide coins eenzelfde waarde vast zouden houden, zou Bitcoin nog steeds +- 6x zo hoog staan in Dollars. Als je de huidige ETH-prijs dus vermenigvuldigt met 6, ken je de prijs die Bitcoin zou hebben als Bitcoin even veel waard zou zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 14:33:08 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175279818
ATHgenot c_/

Ik word steeds vrolijker als ik naar m'n totale waarde kijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 november 2017 @ 15:02:51 #132
163650 Greys
pi_175280407
Twitter #OperationDragonSlayer

https://twitter.com/hashtag/Operationdragonslayer?s=09

Stiekem toch wel weer benieuwd. Roger zit weer met z'n tong uit z'n mond klaar met z'n pomp zeker samen met z'n Koreaanse troepen? :') Maar toch wel spannend :9 Beetje dubbel.

[ Bericht 17% gewijzigd door Greys op 24-11-2017 15:08:19 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175280490
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:02 schreef Greys het volgende:
Twitter #OperationDragonSlayer

https://twitter.com/hashtag/Operationdragonslayer?s=09

Stiekem toch wel weer benieuwd. Roger zit weer met z'n tong uit z'n mond klaar met z'n pomp zeker? :')
BTC naar $1000? :9
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 november 2017 @ 15:09:06 #134
163650 Greys
pi_175280516
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:07 schreef Toto69 het volgende:

[..]

BTC naar $1000? :9
In dat geval is m'n Operatie Hele BTC vergaren een heel stuk sneller klaar iig *O*

Elk nadeel..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 15:12:33 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175280580
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:02 schreef Greys het volgende:
Twitter #OperationDragonSlayer

https://twitter.com/hashtag/Operationdragonslayer?s=09

Stiekem toch wel weer benieuwd. Roger zit weer met z'n tong uit z'n mond klaar met z'n pomp zeker samen met z'n Koreaanse troepen? :') Maar toch wel spannend :9 Beetje dubbel.
Wordt weer marktmanipulatie van de onderste plank. Wat een circus toch :')
Een pump van BCH heeft ie wel alvast te pakken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175280657
Hmm als btc gruwelijk zakt en je hodl lekker je alt coin in de btc markt, waar moet je dan heen en hoe moet je die coin versturen? Bittrex heeft immers alleen btc, usdt en eth?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 15:17:53 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175280686
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:16 schreef supermercado het volgende:
Hmm als btc gruwelijk zakt en je hodl lekker je alt coin in de btc markt, waar moet je dan heen en hoe moet je die coin versturen? Bittrex heeft immers alleen btc, usdt en eth?
Ik snap geen zak van deze vraag :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175280787
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:16 schreef supermercado het volgende:
Hmm als btc gruwelijk zakt en je hodl lekker je alt coin in de btc markt, waar moet je dan heen en hoe moet je die coin versturen? Bittrex heeft immers alleen btc, usdt en eth?
moon!
  vrijdag 24 november 2017 @ 15:26:36 #139
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175280868


Wtf is dit nou weer... :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 24 november 2017 @ 15:27:46 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175280886
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
ETH verkopen wat lees ik hier toch allemaal voor noob acties
Alleen even uitstappen, wachten op de dip en weer inkopen.
Je wilt toch een beetje geld verdienen?

Vraag is alleen wanneer het weer even stokt en hij omlaag gaat en je dus moet uitchecken en weer moet inkopen. Lijkt me toch niet zo gek?

Overigens heb ik niets gedaan en momenteel blij toe :)

Ik kan alleen niet verklaren wat de stijging nou precies veroorzaakt...?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 november 2017 @ 15:28:10 #141
163650 Greys
pi_175280897
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wordt weer marktmanipulatie van de onderste plank. Wat een circus toch :')
Een pump van BCH heeft ie wel alvast te pakken.
Jup, ben ook wel klaar met dat dwingelanderige en gemanipuleer en die "gecoördineerde acties". Als je dan per se wilt dat BCH de Eckte Bitcoin wordt, zorg dan gewoon dat in de toekomst blijkt dat ie gewoon beter is. Maar goed, kennelijk willen ze het steeds op deze geforceerde manier.

De vorige keer waren er veel boze Koreanen door de grote dump na de pump, benieuwd of ze er gewoon toch weer vol overtuiging in duiken. Ik gok op ja. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 november 2017 @ 15:29:17 #142
163650 Greys
pi_175280916
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:26 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]

Wtf is dit nou weer... :')
Wat een tyfusbende _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 november 2017 @ 15:30:41 #143
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175280950
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Jup, ben ook wel klaar met dat dwingelanderige en gemanipuleer en die "gecoördineerde acties". Als je dan per se wilt dat BCH de Eckte Bitcoin wordt, zorg dan gewoon dat in de toekomst blijkt dat ie gewoon beter is. Maar goed, kennelijk willen ze het steeds op deze geforceerde manier.

De vorige keer waren er veel boze Koreanen door de grote dump na de pump, benieuwd of ze er gewoon toch weer vol overtuiging in duiken. Ik gok op ja. :+


Zegt naar mijn idee genoeg...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 15:30:59 #144
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175280954
Gelukkig hebben we Ether nog.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 24 november 2017 @ 15:31:13 #145
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175280959
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig hebben we Ether nog.
^O^
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 15:31:56 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175280973
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:30 schreef TimKuik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zegt naar mijn idee genoeg...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, de technologie is suprieur, daar hoef je me niet van te overtuigen. Het team erachter spoort alleen voor geen meter.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175280997
Daar gaat BCH alweer....
  vrijdag 24 november 2017 @ 15:33:49 #148
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175281006
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, de technologie is suprieur, daar hoef je me niet van te overtuigen. Het team erachter spoort alleen voor geen meter.
Heb je het nou over het Core of BCH team?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175281041
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik snap geen zak van deze vraag :P
Nou ik kan mn alt coin niet verkopen voor btc als hij gecrasht is (of met verlies)
Dus wel je wegen moet ik bewandelen om mijn winst te houden als iedereen uit btc stapt
pi_175281049
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, de technologie is suprieur, daar hoef je me niet van te overtuigen. Het team erachter spoort alleen voor geen meter.
:') Wat is er superieur aan? Blocksize vergroten heeft niks te maken met betere tech..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 15:36:26 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175281061
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:33 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Heb je het nou over het Core of BCH team?
BCH.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')