abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175284730
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:50 schreef RingBewoner het volgende:
Zelfgemaakte pizza is lekkerder.
dat kan je wel zeggen maar nooit bewijzen,

kom eerst maar eens met wetenschappelijk bewijs,
pi_175293319
Voor 1-2 Euro meer haal ik het liever af bij de lokale Turk (ook niet hoogwaardig, maar beter dan die AH supermarkt dingen)
pi_175293333
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 19:06 schreef Edwin_Posse het volgende:

kom eerst maar eens met wetenschappelijk bewijs,
:')
pi_175302981
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:29 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ja, kapsalon heeft alles van de schijf van vijf.
:')
pi_175325589
Wel lekker maar nogal karig belegd.

Matig.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175330087
Het ziet er uit als een pizza maar geen zelfrespecterende Italiaan die dit zou eten. Alhoewel ik weet dat dit onzin is gezien de markt voor diepvriespizza's in Italië. Ik heb ze een paar jaar geleden ook eens gehaald maar als je ooit bij een echte Italiaanse pizzeria bent geweest dan is alles uit de supermarkt gewoon hoogverraad. Als je dan toch zo nodig iets zoekt wat in de buurt komt ga eens op onderzoek uit en loop eens langs wat slagers, meestal is er wel eentje die kant en klare pizza's verkoopt, vers en een stuk lekkerder voor hetzelfde geld.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_175367760
Die AH verse pizza's vind ik zelfs nog beter dan die van de afhaal pizzeria hier (4,5 ster op yelp). Heb ook het idee dat deze minder vet zijn dan die van de italiaan...

Vind het 't geld waard i.i.g. aangezien je voor een pizza van de pizzeria al gauw boven de 10 EUR zit en deze dingen in de bonus 4 euro ofzo zijn.
pi_175391622
Prima te eten
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  vrijdag 1 december 2017 @ 09:30:48 #34
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175419323
Ik vind er weinig aan. Soms heb ik zelfs liever diepvriespizza.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_175419617
quote:
7s.gif Op zondag 26 november 2017 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
Wel lekker maar nogal karig belegd.

Matig.
Ja, dus daarom zelf nog wat tweaken met wat mozzarella en andere dingen.
  vrijdag 1 december 2017 @ 09:56:19 #36
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175419700
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:25 schreef derLudolf het volgende:
En welke halve doet er sla en knoflooksaus op
Pizza shoarma met knoflooksaus _O_
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:15:11 #37
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175420013
Doe mij overigens maar de ¤1 pizza's van de Lidl. Alfredo Salami pizza *O*

#Zoutevettigehap ^O^
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175420323
De spiniata Romana is goed te doen.
Maar La Lotta is beter :)
pi_175443504
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:11 schreef kawotski het volgende:
Het ziet er uit als een pizza maar geen zelfrespecterende Italiaan die dit zou eten. Alhoewel ik weet dat dit onzin is gezien de markt voor diepvriespizza's in Italië. Ik heb ze een paar jaar geleden ook eens gehaald maar als je ooit bij een echte Italiaanse pizzeria bent geweest dan is alles uit de supermarkt gewoon hoogverraad. Als je dan toch zo nodig iets zoekt wat in de buurt komt ga eens op onderzoek uit en loop eens langs wat slagers, meestal is er wel eentje die kant en klare pizza's verkoopt, vers en een stuk lekkerder voor hetzelfde geld.
Als ik voorbij zie komen wat mijn Italiaanse vrienden voor troep eten uit hun supermarkten wat ze pizza noemen, zijn die AH pizza’s echt zo slecht nog niet.
Het lijkt daar voornamelijk gewoon goedkoop te moeten zijn. En dan pleuren ze er thuis nog een plak ham op.

(Maar oh wee als je een Italiaans recept van ze aanpast naar je eigen smaak)

De Obesity-rate is daar trouwens ook een stukje groter dan hier. En dat verbaast me niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door agter op 02-12-2017 09:47:05 ]
Make my day!
pi_175444529
Als je een stap zet naar deze pizza's kun je er net zo goed zelf een maken. Je kunt al pizzadeeg krijgen in de supermarkt. Het uitzoeken van je eigen ingredienten kost meer tijd dan het in elkaar zetten van de pizza. Is maar drie minuten tijd.

Ik weet alleen niet hoe dat gaat bij shoarma, of je dat er maar zo rauw op kunt gooien voordat het hele zwikkie de oven in gaat
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_175444612
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:29 schreef Sigaartje het volgende:
Als je een stap zet naar deze pizza's kun je er net zo goed zelf een maken. Je kunt al pizzadeeg krijgen in de supermarkt. Het uitzoeken van je eigen ingredienten kost meer tijd dan het in elkaar zetten van de pizza. Is maar drie minuten tijd.

Ik weet alleen niet hoe dat gaat bij shoarma, of je dat er maar zo rauw op kunt gooien voordat het hele zwikkie de oven in gaat
Zo’n pakket saus met deeg is wel oké ja, maar kost wel wat meer tijd.
pi_175444713
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:29 schreef Sigaartje het volgende:
Als je een stap zet naar deze pizza's kun je er net zo goed zelf een maken. Je kunt al pizzadeeg krijgen in de supermarkt. Het uitzoeken van je eigen ingredienten kost meer tijd dan het in elkaar zetten van de pizza. Is maar drie minuten tijd.

Ik weet alleen niet hoe dat gaat bij shoarma, of je dat er maar zo rauw op kunt gooien voordat het hele zwikkie de oven in gaat
Tip:
Gebruik Libanees platbrood. Verkopen ze ook bij de AH.
De saus kun je kant en klaar kopen van Mutti (bij de tomaten-sauzen) of maken met olie, tomatenpuree en wat knof.
Maak je heerlijke pizza’s mee.
Make my day!
  zaterdag 2 december 2017 @ 10:43:07 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175444834
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:29 schreef Sigaartje het volgende:
Als je een stap zet naar deze pizza's kun je er net zo goed zelf een maken. Je kunt al pizzadeeg krijgen in de supermarkt. Het uitzoeken van je eigen ingredienten kost meer tijd dan het in elkaar zetten van de pizza. Is maar drie minuten tijd.

Ik weet alleen niet hoe dat gaat bij shoarma, of je dat er maar zo rauw op kunt gooien voordat het hele zwikkie de oven in gaat
Ik kan geen kaas eten dus die verse pizza's van AH zijn voor mij geen optie meer (vroeger hadden ze van de Excellent serie wel een heerlijke verse pizza Shoarma waar geen kaas op zat), dus als de heren pizza eten (die verse van AH idd), dan maak ik met de pizzabodem die ze ook verkopen voor mezelf een pizza.
Als ik zeevruchten op doe dan gaat dat rechtsreeks de oven in, als ik (kip)kebab gebruik dan bak ik het vlees wel eerst.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')