abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 november 2017 @ 02:21:13 #261
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175293137
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 02:16 schreef Nintex het volgende:

[..]


[..]

Zo een ontzettend domme uitspraak :')
Ja, in isolatie wel. Dit is de hele quote:

quote:
I know there are only 60 days left to make our case — and don't get complacent; don't see the latest outrageous, offensive, inappropriate comment and think, “Well, he’s done this time.” We are living in a volatile political environment.

You know, to just be grossly generalistic, you could put half of Trump's supporters into what I call the basket of deplorables. (Laughter/applause) Right? (Laughter/applause) They’re racist, sexist, homophobic, xenophobic — Islamophobic — you name it. And unfortunately, there are people like that. And he has lifted them up. He has given voice to their websites that used to only have 11,000 people — now have 11 million. He tweets and retweets their offensive hateful mean-spirited rhetoric. Now, some of those folks — they are irredeemable, but thankfully, they are not America.

But the "other" basket — the other basket — and I know because I look at this crowd I see friends from all over America here: I see friends from Florida and Georgia and South Carolina and Texas and — as well as, you know, New York and California — but that "other" basket of people are people who feel the government has let them down, the economy has let them down, nobody cares about them, nobody worries about what happens to their lives and their futures; and they’re just desperate for change. It doesn’t really even matter where it comes from. They don’t buy everything he says, but — he seems to hold out some hope that their lives will be different. They won’t wake up and see their jobs disappear, lose a kid to heroin, feel like they’re in a dead-end. Those are people we have to understand and empathize with as well.
Heb wat ik bedoelde met tweede gedeelte bold gemaakt.
pi_175293479
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 november 2017 18:45 schreef Falco het volgende:

[..]

Schaliegas =/= LNG. Alaska ligt erg gevoelig bij natuurorganisaties en olieproducenten en is net als North Dakota niet heel rendabel. Je moet relatief veel effort/geld er in steken om die shit er uit te krijgen en dan ook nog alles transporteren naar LNG-terminals in Texas.. Alles hangt af van de prijs en dat is niet heel hoopvol. Saudi en Iran voeren gemakkelijk hun productiecapaciteit op als het nodig is en ondertussen begint er een hele duurzame energie-transitie op gang t ekomen.
Schaliegas wordt omgezet in LNG om het te kunnen vervoeren en dus exporteren over de hele wereld. De prijs is zeer Hoopvol en gezie de ontwikkelingen in Azie ook zeker een reden om door te zetten. Bovendien een stuk milieuvriendelijker, beter niet kijken naar olie in Saudie-Arabie en Iran, het heeft met de steenkoolafhankelijkheid in Azie te maken:

https://in.reuters.com/ar(...)Q3G04bS0hjnqag%3D%3D

En dat ziet er dus veelbelovend uit om het maar even te onderstrepen in deze.
pi_175293727
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:43 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 24-11-2017 om 23:40:26 Time Magazine called to say that I was PROBABLY going to be named “Man (Person) of the Year,” like last year, but I… https://t.co/yFDS5Pz9yB reageer retweet
_O-
Goh, het schijnt toch niet helemaal te kloppen :o O-) :')
quote:
The magazine issued a statement disputing the President's account.

"The President is incorrect about how we choose Person of the Year. TIME does not comment on our choice until publication, which is December 6," a spokeswoman told CNN.
Bron
alansmurray twitterde op zaterdag 25-11-2017 om 03:12:07 Amazing. Not a speck of truth here—Trump tweets he 'took a pass' at being named TIME's person of the year https://t.co/D6SJgyTpcY reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 25 november 2017 @ 07:01:57 #264
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175293856
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 01:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De directe link met Trump zelf is mss lastig gemaakt, maar met de campagne heb ik daar toch wel mijn twijfels over...

- Klaarblijkelijk stond de Trump campagne er bij monde van Trump Jr. voor open. "I love it"
- Er zijn verscheidene rapportages waaruit blijkt dat Rusland er net zo over dacht
- De gehackte DNC mails was bekend bij de campagne via een Russisch kanaal voordat het publiekelijk bekend was
- Campagne uitingen kwamen overeen met verzoeken uit wikileaks

En dit is wat me toevallig tebinnen schiet ... laat staan wat een stel daadwerkelijk competente lui zien...
De DNC servers zijn niet gehackt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175293924
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 02:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, in isolatie wel. Dit is de hele quote:

[..]

Heb wat ik bedoelde met tweede gedeelte bold gemaakt.
Veel doet dat tweede gedeelte er niet toe omdat degene waar ze het in het tweede gedeelte overheeft toch al op haar stemt. Dat stukje had ze met haar ervaring gewoon beter moeten weten
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 25 november 2017 @ 08:21:30 #266
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_175294132
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 november 2017 05:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Goh, het schijnt toch niet helemaal te kloppen :o O-) :')

[..]

alansmurray twitterde op zaterdag 25-11-2017 om 03:12:07 Amazing. Not a speck of truth here—Trump tweets he 'took a pass' at being named TIME's person of the year https://t.co/D6SJgyTpcY reageer retweet
De man kan niet anders dan liegen om de hete lucht in zijn ego te houden. Het is een genante vertoning.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 25 november 2017 @ 08:27:12 #267
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_175294173
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 01:43 schreef Nintex het volgende:

[..]

Trump Tower werd plat gelopen door allerlei lui die wilde meeliften op het succes van Trump.
aka, The Swamp.
Nazi's, corrupte donoren en allemaal foute figuren krijgen nu invloed omdat Trump geen probleem heeft met die mensen zolang ze zijn hielen likken.
Géén kloon van tvlxd!
pi_175294214
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 november 2017 05:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Goh, het schijnt toch niet helemaal te kloppen :o O-) :')

[..]

alansmurray twitterde op zaterdag 25-11-2017 om 03:12:07 Amazing. Not a speck of truth here—Trump tweets he 'took a pass' at being named TIME's person of the year https://t.co/D6SJgyTpcY reageer retweet
Zo bizar. Het is niet een klein leugentje waarbij je de waarheid iets verdraaid, maar gewoon puur dingen verzinnen.


De Trump-fans hier zien dat als liegen zoals politici dat vaker doen; 'Rutte liegt ook wel eens' werd hier gezegd. Maar wat Trump doet is van een compleet andere orde. Die man heeft een psychische afwijking.
pi_175294278
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 08:33 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Zo bizar. Het is niet een klein leugentje waarbij je de waarheid iets verdraaid, maar gewoon puur dingen verzinnen.

De Trump-fans hier zien dat als liegen zoals politici dat vaker doen; 'Rutte liegt ook wel eens' werd hier gezegd. Maar wat Trump doet is van een compleet andere orde. Die man heeft een psychische afwijking.
Dit is van dezelfde kinderachtige orde als die fake Time covers een tijdje terug. Wat de motivatie erachter is; wie kan het zeggen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175294340
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 08:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is van dezelfde kinderachtige orde als die fake Time covers een tijdje terug. Wat de motivatie erachter is; wie kan het zeggen?
Hij is enorm onzeker, wil heel graag als de grote man gezien worden. Doordat er een aantal schakels verkeerd staan in z'n hoofd gaat hij dan z'n eigen fantasiewereld creëeren, waar hij waarschijnlijk ook nog zelf in gaat geloven.
Dat is iig mijn theorie
pi_175294367
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 08:53 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Hij is enorm onzeker, wil heel graag als de grote man gezien worden. Doordat er een aantal schakels verkeerd staan in z'n hoofd gaat hij dan z'n eigen fantasiewereld creëeren, waar hij waarschijnlijk ook nog zelf in gaat geloven.
Dat is iig mijn theorie
Er moet idd iets mis zijn met je als je denkt dat dit soort leugens niet uitkomen... Dit zijn geen 'politieke' leugentjes - ie; wat verdraaien van feiten om een wetsvoorstel gunstiger te laten lijken oid, dit is liegen zonder enige rationele motivatie erachter. Kinderen doen dat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175294396
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 08:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is van dezelfde kinderachtige orde als die fake Time covers een tijdje terug. Wat de motivatie erachter is; wie kan het zeggen?
Het maakt hem geen reet uit. Zijn naam komt weer in het nieuws in combinatie met 'Man of the year' Veel verder zullen de meeste mensen niet eens lezen en dat blijft dan toch plakken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_175294457
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 november 2017 08:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Er moet idd iets mis zijn met je als je denkt dat dit soort leugens niet uitkomen... Dit zijn geen 'politieke' leugentjes - ie; wat verdraaien van feiten om een wetsvoorstel gunstiger te laten lijken oid, dit is liegen zonder enige rationele motivatie erachter. Kinderen doen dat.
Ik snap niet dat hij er gewoon mee wegkomt. Stel dat Rutte bijvoorbeeld zou zeggen dat hij een telefoontje van Merkel heeft gekregen die hem vol lof heeft geprezen met wat hij doet. Als dan blijkt dat dat volledig is verzonnen, zou dat toch gewoon het einde van Rutte betekenen?
pi_175294485
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:08 schreef Zwoerd het volgende:
Ik snap niet dat hij er gewoon mee wegkomt.
In de VS is "politici liegen" een gegeven. In de tijd dat ik in Illinois zat moest ik ooit uitleggen waarom een vers Nederlands 2e Kamerlid meteen weer opstapte omdat hij een aantal "adult entertainment"-sites zou bezitten en hij dat niet van te voren had gemeld.

Was dus echt niet te doen :P zelfs niet met de automatische weerzin tegen alles met "adult". (Zwarte Piet uitleggen was makkelijker. :D )

Maar alle politici liegen nu eenmaal en als het uitkomt is dat alleen maar goed, dan weet je alvast waaróver hij/zij gelogen heeft. (Aan de andere kant begrepen mijn vrienden/kennissen aldaar evenmin dat ik mijn NL tandarts niet meteen voor de rechter sleepte toen ik 2 nieuwe hoektanden niet mooi vond geworden, ik in plaats daarvan een tekening had gemaakt hoe ik het had willen hebben en hij dat toen zo maakte zonder schadeclaims over en weer. Zéér revolutionaire benadering!)

[ Bericht 3% gewijzigd door brokjespoes op 25-11-2017 09:26:08 ]
pi_175294519
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:08 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Ik snap niet dat hij er gewoon mee wegkomt. Stel dat Rutte bijvoorbeeld zou zeggen dat hij een telefoontje van Merkel heeft gekregen die hem vol lof heeft geprezen met wat hij doet. Als dan blijkt dat dat volledig is verzonnen, zou dat toch gewoon het einde van Rutte betekenen?
Sterker nog; dit doorlopende liegen aan de lopende band zou niet alleen het politieke einde van Rutte betekenen, het zou de hele partij in een crisis storten :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175294759
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:58 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 22-11-2017 om 22:25:11 51 Million American to travel this weekend - highest number in twelve years (AAA). Traffic and airports are running very smoothly! @FoxNews reageer retweet
Hij voorkomt ook files.
opvallend dat ik tussen Pebble beach en San Francisco vandaag 2u in de file heb gestaan... Heel smoothly inderdaad.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zaterdag 25 november 2017 @ 09:49:11 #277
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175294883
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 07:40 schreef vipergts het volgende:

[..]

Veel doet dat tweede gedeelte er niet toe omdat degene waar ze het in het tweede gedeelte overheeft toch al op haar stemt. Dat stukje had ze met haar ervaring gewoon beter moeten weten
Dat tweede stuk ging over de tweede helft van Trump supporters.
pi_175294941
Voor degenen die nog #MAGA-merchandise zoeken om in brand te steken (niet alleen petjes, maar ook koffiebekers, hondenriemen etc): deze Black Friday alles met 30% korting!

Doe mij dan maar 50 stickers:

  Overall beste user 2022 zaterdag 25 november 2017 @ 10:07:09 #279
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175295067
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:37 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

opvallend dat ik tussen Pebble beach en San Francisco vandaag 2u in de file heb gestaan... Heel smoothly inderdaad.
Dat moet een fake-file zijn geweest. Want Trump liegt niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 25 november 2017 @ 10:10:52 #280
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175295099
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:12 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

In de VS is "politici liegen" een gegeven. In de tijd dat ik in Illinois zat moest ik ooit uitleggen waarom een vers Nederlands 2e Kamerlid meteen weer opstapte omdat hij een aantal "adult entertainment"-sites zou bezitten en hij dat niet van te voren had gemeld.

Was dus echt niet te doen :P zelfs niet met de automatische weerzin tegen alles met "adult". (Zwarte Piet uitleggen was makkelijker. :D )

Maar alle politici liegen nu eenmaal en als het uitkomt is dat alleen maar goed, dan weet je alvast waaróver hij/zij gelogen heeft. (Aan de andere kant begrepen mijn vrienden/kennissen aldaar evenmin dat ik mijn NL tandarts niet meteen voor de rechter sleepte toen ik 2 nieuwe hoektanden niet mooi vond geworden, ik in plaats daarvan een tekening had gemaakt hoe ik het had willen hebben en hij dat toen zo maakte zonder schadeclaims over en weer. Zéér revolutionaire benadering!)
Politici liegen niet vaak bewust over de gedane beloftes. Maar er is ook zoiets als voor voldongen feiten komen te staan en dan wat.

Je kunt wel roepen dat je alleen rechtdoor gaat rijden en nooit zult stoppen. Maar als je dan op een ravijn afkoerst is afslaan of remmen misschien wel een idee. Alleen heb je dan wel gelogen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 25 november 2017 @ 10:15:07 #281
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175295162
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 25 november 2017 @ 10:17:05 #282
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175295197
Overigens mag Mueller van mij Person of the Year worden in 2018
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175295222
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175295309
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 10:10 schreef Ulx het volgende:
Je kunt wel roepen dat je alleen rechtdoor gaat rijden en nooit zult stoppen. Maar als je dan op een ravijn afkoerst is afslaan of remmen misschien wel een idee. Alleen heb je dan wel gelogen.
En dan verwacht de gemiddelde Amerikaan dat de gemiddelde politicus niet alleen afslaat, maar tevens stelt dat hij vrijwel nooit anders heeft gezegd dan dat hij zou afslaan en dat iedereen die beweert dat hij rechtdoor zou rijden expres maar een heel klein stukje van het verhaal vertelt.

"1984" is er niks bij. :P (REISTIP: ga er vooral niet dieper op in, ook al heb je tonnen bewijsmateriaal. Hou dit achter de hand voor als de publieke opinie omslaat, zeg dan *nooit* dat je het altijd al hebt gezegd, maar doe of je het allemaal zelf ook net hebt ontdekt.)
  zaterdag 25 november 2017 @ 10:30:21 #285
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_175295407
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 03:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

Schaliegas wordt omgezet in LNG om het te kunnen vervoeren en dus exporteren over de hele wereld. De prijs is zeer Hoopvol en gezie de ontwikkelingen in Azie ook zeker een reden om door te zetten. Bovendien een stuk milieuvriendelijker, beter niet kijken naar olie in Saudie-Arabie en Iran, het heeft met de steenkoolafhankelijkheid in Azie te maken:

https://in.reuters.com/ar(...)Q3G04bS0hjnqag%3D%3D

En dat ziet er dus veelbelovend uit om het maar even te onderstrepen in deze.
Ik heb mijn twijfels erover. Uiteraard kun je schaliegas omzetten in LNG en dat zo'n 3000 km verder transporteren naar een LNG-terminal, maar je betaalt gewoon een flinke prijs. Ook voor het milieu trouwens, want de meningen over de milieuvriendelijkheid van schaliegaswinning zijn erg verdeeld. De productie in North Dakota is overigens inmiddels wel uitgetopt:

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_175295669
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 november 2017 10:30 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik heb mijn twijfels erover. Uiteraard kun je schaliegas omzetten in LNG en dat zo'n 3000 km verder transporteren naar een LNG-terminal, maar je betaalt gewoon een flinke prijs. Ook voor het milieu trouwens, want de meningen over de milieuvriendelijkheid van schaliegaswinning zijn erg verdeeld. De productie in North Dakota is overigens inmiddels wel uitgetopt:

[ afbeelding ]
Er is niet echt een andere manier om schaliegas, of natuurlijk gas in het algemeen, te vervoeren dan het vloeibaar te maken. Aziatische markten, vooral Japan, hebben enkele jaren geleden heel veel gunstige contracten afgesloten met gasproductenten om op deze manier de ontwikkeling van deze sector op gang te kunnen brengen. Om deze reden is het ook niet bijzonder vreemd dat de productie nu wat terugloopt aangezien productiekosten op dit moment [!!] plus gasprijs niet competitief zijn met steenkool. Sinds de eerste contracten is de gasprijs, zoals verwacht [!!], teruggelopen en hangt alles of vooral de Aziatische markt de overstap gaat maken naar LNG. Als je de link in het vorige artikel leest zie je dat dit niet allen de verwachting is maar ook gebeurt. Waar de groei van de vraag naar gas (wereldwijd) op 1%-2% per jaar werd verwacht was de handel vorig jaar alleen al gegroeid met 6% en met landen als India, China, en in ZO-Azie (Maleisie en Indonesie bijvoorbeeld) die nu massaal [plus redelijk onverwacht] LNG-terminals gaan bouwen dan mag je toch best van een Hoopvolle toekomst spreken. Tegen 2035 zal natuurlijk gas de tweede belangrijkste brandstof ter wereld zijn.

Overigens even tussendoor. En ik ga echt niet zeggen dat dit een briljant plan was van Trump. Maar dat Amerika zich uit die klimaatakkoorden heeft teruggetrokken heeft, zoals het er nu naar uitziet enigszins, en een gunstig effect op de klimaattoekomst (1) en een gunstig effect op de Amerikaanse economie (2). Het eerste omdat landen als China en India het Amerikaanse vacuum snel proberen op te vullen, sneller dan verwacht nu de overstap naar LNG maken [en steenkool proberen af te bouwen], en het tweede omdat de vraag naar LNG geld betekent voor Amerika.

Dat is dan toch wel grappig om te constateren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')