quote:Op woensdag 22 november 2017 20:40 schreef Dunnevandale het volgende:
Lekker asociaal voor je medeweggebruikers..
Wat is er asociaal aan?quote:Op woensdag 22 november 2017 20:40 schreef Dunnevandale het volgende:
Lekker asociaal voor je medeweggebruikers..
Dan hebben die ledlampen toch totaal geen nut en staan uit momenteel? En ik vind die juist mooi.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:49 schreef Mr.Ping het volgende:
Waarom zet je niet je normale verlichting aan overdag?
Ja, als je er in het donker mee rijdt wel.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Met dagrijverlichting ? [ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:49 schreef Mr.Ping het volgende:
Waarom zet je niet je normale verlichting aan overdag?
Ja, je verblindt er wel mensen mee. Er is een reden dat je dagrijverlichting niet werkt in combinatie met je dimlicht: het is te fel voor 's nachtsquote:Op woensdag 22 november 2017 21:06 schreef 12345hallo het volgende:
[..]
Nee hoor, verblind er niemand mee.
Stupide idee idd.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dit dus.
Dagrijverlichting is allemaal leuk en aardig, maar in het (schemer)donker rijdt de helft van die conjo's zonder brandende achterlichten.
Jaja, overdag rijden ze ook zonder brandende achterlichten, maar dan boeit dat niet zo.
Het probleem is dat je dan ook 's avonds met die LED lampen gaat rijden, overdag zijn ze al veel te fel laat staan in het donker.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:06 schreef 12345hallo het volgende:
[..]
Nee hoor, verblind er niemand mee.
Mkay.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:06 schreef k_man het volgende:
Ja, als je er in het donker mee rijdt wel.
Wellicht omdat normale mensen er niet in het donker mee rijden? Of omdat - als het fabrieks-af zo hoort - automatisch minder fel wordt als het dimlicht aan gaat.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:11 schreef Treinhomo het volgende:
Mkay.
Ik mag mezelf graag ergeren in het verkeer en m.i. werkt niets zo ontspannend als een heerlijk potje schelden, tieren en vloeken achter het stuur, maar ik heb dagrijverlichting werkelijk waar nog nooit als verblindend ervaren.
Dan zou ik alleen maar niet normale mensen tegenkomen onderweg ?quote:Op woensdag 22 november 2017 21:13 schreef k_man het volgende:
Wellicht omdat normale mensen er niet in het donker mee rijden?
Als ze er wel mee in het donker rijden zouden de achterlichten en dimlicht over het algemeen uit zijn. Dat is inderdaad niet erg normaal.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan zou ik alleen maar niet normale mensen tegenkomen onderweg ? [ afbeelding ]
Alhoewel dat gevoel me inderdaad wel eens bekruipt.
Dat dat niet normaal is ben ik volkomen met je eens.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:16 schreef k_man het volgende:
Als ze er wel mee in het donker rijden zouden de achterlichten en dimlicht over het algemeen uit zijn. Dat is inderdaad niet erg normaal.
Mijn persoonlijke mening:quote:Op woensdag 22 november 2017 21:17 schreef 12345hallo het volgende:
Dus met andere woorden, gewoon niet doen?
Sowieso bij de geringste schemer gaat gewoon licht aan, omdat ik dan geen achterlampen heb. Toen ik deze auto net had bijna met de dood moeten bekopen. Thank god voor enorm goede remmen en reactievermogen achterligger. (Nog contact mee , vriend van me geworden )
Als het goed is kom je ook maar zeer zelden in het donker iemand met dagrijverlichting tegen.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mkay.
Ik mag mezelf graag ergeren in het verkeer en m.i. werkt niets zo ontspannend als een heerlijk potje schelden, tieren en vloeken achter het stuur, maar ik heb dagrijverlichting werkelijk waar nog nooit als verblindend ervaren.
Dit.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, je verblindt er wel mensen mee. Er is een reden dat je dagrijverlichting niet werkt in combinatie met je dimlicht: het is te fel voor 's nachts
De lichtintensiteit voornamelijkquote:Op woensdag 22 november 2017 23:19 schreef Geralt het volgende:
Wat is het verschil tussen dagrijverlichting en stadslicht?
Goed punt V0SSS, ik ontsteek ook altijd de karbidlampen nadat ik de benzine heb opgepompt en de motor heb aangeslingerd.quote:Op woensdag 22 november 2017 23:19 schreef Geralt het volgende:
Wat is het verschil tussen dagrijverlichting en stadslicht?
Ik vind beide compleet zinloos; ik heb mijn normale licht dag en nacht aan in de auto. Dat is het eerste wat ik doe als ik instap en gestart ben. Het tweede is de gordel om doen.
En dat is een automatisme, want dat doe ik zelfs al als ik alleen de auto 2 meter verplaats op mn eigen oprit.
quote:Op donderdag 23 november 2017 07:52 schreef Fer het volgende:
[..]
Goed punt V0SSS, ik ontsteek ook altijd de karbidlampen nadat ik de benzine heb opgepompt en de motor heb aangeslingerd.
BULL-SHIT. Mijne blijven ook aan, ik kijk regelmatig naar zelfde modellen en die verblinden mij niet. Sterker, moderne verlichting verblind mij totaal niet, die mense n die xenon achter strooiglas plaatsen of niet actief controleren of hun verlichting goed staat afgesteld juist te meer en dan vooral busjes of auto's die beladen zijn.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, als je er in het donker mee rijdt wel.
Je wil ze ook de kost niet geven die gewoon niet weten dat ze hun lampen in hoogte kunnen verstellen en die knop dan op stand 4 hebben staan.quote:Op donderdag 23 november 2017 12:15 schreef Meneer-Meeuw het volgende:
[..]
BULL-SHIT. Mijne blijven ook aan, ik kijk regelmatig naar zelfde modellen en die verblinden mij niet. Sterker, moderne verlichting verblind mij totaal niet, die mense n die xenon achter strooiglas plaatsen of niet actief controleren of hun verlichting goed staat afgesteld juist te meer en dan vooral busjes of auto's die beladen zijn.
Omdat het bij jouw auto zo bedoeld is. Dan dimt de dagrijverlichting als het dimlicht aangaat. Zoals ik hierboven overigens ook al zei.quote:Op donderdag 23 november 2017 12:15 schreef Meneer-Meeuw het volgende:
[..]
BULL-SHIT. Mijne blijven ook aan, ik kijk regelmatig naar zelfde modellen en die verblinden mij niet. Sterker, moderne verlichting verblind mij totaal niet, die mense n die xenon achter strooiglas plaatsen of niet actief controleren of hun verlichting goed staat afgesteld juist te meer en dan vooral busjes of auto's die beladen zijn.
quote:Op woensdag 22 november 2017 23:19 schreef Geralt het volgende:
Wat is het verschil tussen dagrijverlichting en stadslicht?
En het feit dat je bij stadslicht wel achterlampen hebt en bij dagrijverlichting compleet donker bent aan de achterkant.quote:
Daar merk je helemaal niets van als je eenmaal in de auto zit. Gewoon altijd de verlichting aan, dag of nacht. Ben je tenminste ook altijd goed zichtbaar.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:06 schreef 12345hallo het volgende:
[..]
Dan hebben die ledlampen toch totaal geen nut en staan uit momenteel? En ik vind die juist mooi.
Niet eens een automatisme, maar gewoon automatisch want Volvo. En je wilt niet weten hoe ik dat gemist heb toen ik tussen twee Volvo's in een poosje Ford heb gereden.quote:Op woensdag 22 november 2017 23:19 schreef Geralt het volgende:
Dat is het eerste wat ik doe als ik instap en gestart ben. Het tweede is de gordel om doen.
En dat is een automatisme, want dat doe ik zelfs al als ik alleen de auto 2 meter verplaats op mn eigen oprit.
In mijn auto kan ik gewoon in de bc instellen wat ik wil.. In de zomer staan ze op automatisch, in de winter op altijd aan.quote:Op vrijdag 24 november 2017 05:18 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Niet eens een automatisme, maar gewoon automatisch want Volvo. En je wilt niet weten hoe ik dat gemist heb toen ik tussen twee Volvo's in een poosje Ford heb gereden.
M'n pa heeft het zelfs zo sterk dat hij een relais in z'n Passat had laten bouwen zodat bij contact automatisch dimlicht aan ging. Na die Passat heeft hij toch maar weer een Volvo gekocht
Dat doen fietsers ook met die irritante knipperende lichtjes. En soms met een fietslamp die veel weg heeft van een schijnwerper. Dat is dan een tegenligger op een tweezijdig fietspad.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Omdat je er mensen mee verblindt.
LED-licht is schel licht met een slechte spreiding. Het is dus voor veel mensen verblindend.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:18 schreef Treinhomo het volgende: [..]
Dat dat niet normaal is ben ik volkomen met je eens.
Maar dan zie ik nog steeds het verblindende van die paar LED-strips (al dan niet vergezeld door dimlicht) niet.
Sorry man, net nog gechecked, blijft zelfde intensiviteit. Mijn dagrij dimt ook niet bij richtingaanwijzing omdat het oranje stripje erboven zit(BMW)quote:Op donderdag 23 november 2017 16:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Omdat het bij jouw auto zo bedoeld is. Dan dimt de dagrijverlichting als het dimlicht aangaat. Zoals ik hierboven overigens ook al zei.
Zie anders genoeg van die autos met super fel blauw licht savonds. Vooral bmw's. weet niet of dit vanuit de fabriek zo is afgesteld maar het is gewoon gevaarlij als tegenligger.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, je verblindt er wel mensen mee. Er is een reden dat je dagrijverlichting niet werkt in combinatie met je dimlicht: het is te fel voor 's nachts
Het lijkt me heel sterk dat het klopt wat je schrijft. De wetgeving is simpel, dagrijlichten moeten worden gedoofd wanneer het dimlicht aan gaat. Gedimd mag blijkbaar ook.quote:Op vrijdag 24 november 2017 07:51 schreef Meneer-Meeuw het volgende:
[..]
Sorry man, net nog gechecked, blijft zelfde intensiviteit. Mijn dagrij dimt ook niet bij richtingaanwijzing omdat het oranje stripje erboven zit(BMW)
Stadslicht is de enige die aanblijft als je het contact uit zet. Ook wel parkeerlicht genoemd ivm parkeren langs de berm buiten de bebouwde kom.quote:Op woensdag 22 november 2017 23:19 schreef Geralt het volgende:
Wat is het verschil tussen dagrijverlichting en stadslicht?
Mijn 2011 BMW wel.quote:Op zondag 26 november 2017 17:41 schreef funnywell het volgende:
... Dan heb je parkeerlicht. dat is een lamp aan de bestuurderkant, zodat men de auto ziet staan als je niet in een vak staat. Is nogal prehistorisch, die stand heeft niemand meer. Mn ouwe volvo wel....
Onzin. Mijn auto heeft gewoon de dagrijverlichting aan als het dimlicht aan is. De DRL is wel minder fel aan, maar wel aan.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, je verblindt er wel mensen mee. Er is een reden dat je dagrijverlichting niet werkt in combinatie met je dimlicht: het is te fel voor 's nachts
Er zit echt wel een beetje kaf onder het koren natuurlijk.. die LED shizzle is tegenwoordig 90% voor de 'pimp' en het design natuurlijk.. Volgens mij hoort het te dimmen als je je dimlicht aangooit en doet het dat meestal ook gewoon, maar bij sommige auto's blijft het minstens zo zichtbaar als het dimlicht, en als het níet dimt is het in de regel wel een beetje aan de felle kant..quote:Op zondag 26 november 2017 18:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Onzin. Mijn auto heeft gewoon de dagrijverlichting aan als het dimlicht aan is. De DRL is wel minder fel aan, maar wel aan.
MY 2018 ook.quote:
quote:Tegenwoordig doen ze van alles, levensgevaarlijk wie bedacht heeft dat led only aan de voorkant, achterlichten moeten ook gewoon mee aanschakelen.
omdat de gemiddelde automobilist denkt dat ie goed bezig is met zijn drl, maar geen idee heeft dat hij in een tunnel geen achterlichten voert. In bebost gebied met matig licht ook helemaal ruk trouwens..quote:Op zondag 26 november 2017 19:05 schreef Meneer-Meeuw het volgende:
[..]
MY 2018 ook.
[..]
Waarom is dat gevaarlijk?
Is ook zo sinds een paar jaar. In het begin van drl waren ze de achterlichten vergeten in de regeltjes vergeten.quote:Op zondag 26 november 2017 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Achterlichten zouden gewoon bij alle voertuigen mee aan moeten schakelen op het drl.
Ja. Dat is dus precies wat ik hierboven al een paar keer zeg Einstein.quote:Op zondag 26 november 2017 18:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Onzin. Mijn auto heeft gewoon de dagrijverlichting aan als het dimlicht aan is. De DRL is wel minder fel aan, maar wel aan.
enige wat ik niet snap is dat fabrikanten niet hun verantwoordelijkheid nemen en een update doen aan de auto's van voor die tijd, want ik zie nog hele volksstammen rondrijden met drl zonder achterlichten.quote:Op zondag 26 november 2017 20:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is ook zo sinds een paar jaar. In het begin van drl waren ze de achterlichten vergeten in de regeltjes vergeten.
Was een paar weken geleden een soortgelijk topic. Daar had iemand de regels/wetten opgezocht, dacht ik.
Met andere woorden, het probleem zit hem mischien niet eens in de voor of achter verlichting, maar voornamelijk bij de nieuwere auto's dat de teller verlichting altijd aan staat. Vroeger stond teller verlichting gelijk aan het aan hebben van je normale verlichting. Maar nu hebben vele auto's, vanaf bouwjaar 2014 ongeveer) de teller verlichting al aan bij het omdraaien van de sleutel of het drukken op de start knop.quote:Op donderdag 23 november 2017 16:23 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
[..]
En het feit dat je bij stadslicht wel achterlampen hebt en bij dagrijverlichting compleet donker bent aan de achterkant.
Mijn auto heeft stadslicht/parkeerlicht als 1 ding. Is gewoon minder fel dan dimlicht, maar wel icm achterlichten, en alle 4 de lampen dus, en blijft als enige aan bij contact uit.quote:Op zondag 26 november 2017 17:41 schreef funnywell het volgende:
Dan heb je parkeerlicht. dat is een lamp aan de bestuurderkant, zodat men de auto ziet staan als je niet in een vak staat. Is nogal prehistorisch, die stand heeft niemand meer. Mn ouwe volvo wel.
Mijn Audi uit 1997 had de dashboard verlichting altijd al aan... Ik denk dat het eerder merk afhankelijk is, dan jaar afhankelijk.quote:Op zondag 26 november 2017 21:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Met andere woorden, het probleem zit hem mischien niet eens in de voor of achter verlichting, maar voornamelijk bij de nieuwere auto's dat de teller verlichting altijd aan staat. Vroeger stond teller verlichting gelijk aan het aan hebben van je normale verlichting. Maar nu hebben vele auto's, vanaf bouwjaar 2014 ongeveer) de teller verlichting al aan bij het omdraaien van de sleutel of het drukken op de start knop.
Wat mij ook weer op de vraag brengt, waarom zijn de nieuwe generatie auto's wel zo 'slim' dat ze allerlei sensoren hebben om de gebruiker het gemakkelijker te maken, maar is het te ver gezocht dat dimlicht ook gaat branden als de regensensor (of ruitenwissers) actief is bij opsporen en uitwissen van regendruppels? Het is echt belangelijk als je ziet hoeveel mensen er bij slechtweer zonder verlichting rijden.. Zeker de grijze tot donkere auto's zijn op een natte ochtend of middag niet goed waarneembaar.
parkeerlicht niet verwarren met stadslicht wat blijft branden als je je licht vergeet uit te zetten aub.quote:Op zondag 26 november 2017 21:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mijn auto heeft stadslicht/parkeerlicht als 1 ding. Is gewoon minder fel dan dimlicht, maar wel icm achterlichten, en alle 4 de lampen dus, en blijft als enige aan bij contact uit.
Dus is per auto verschillend.
Ook in de stad moet je dimlicht voeren als het donker is. Alleen stadslicht is echt niet toegestaan.quote:Op zondag 26 november 2017 17:41 schreef funnywell het volgende:
Stadslicht is zoals t heet, stadslicht. Dus voor in de stad.
Dit is correct en tevens juist.quote:Op maandag 27 november 2017 10:16 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ook in de stad moet je dimlicht voeren als het donker is. Alleen stadslicht is echt niet toegestaan.
'vergeten'quote:Op zondag 26 november 2017 20:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is ook zo sinds een paar jaar. In het begin van drl waren ze de achterlichten vergeten in de regeltjes vergeten.
Was een paar weken geleden een soortgelijk topic. Daar had iemand de regels/wetten opgezocht, dacht ik.
in de VS mag je ook gewoon rondrijden op een chassis met een motor en 2 stoelen erop..quote:Op maandag 27 november 2017 12:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
'vergeten'
Nee hoor, in de VS hebben ze drl al langer, ook zonder achterlichten.
In Nederland ook, dat heet een motorfietsquote:Op maandag 27 november 2017 12:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
in de VS mag je ook gewoon rondrijden op een chassis met een motor en 2 stoelen erop..
Wat vervolgens weer als resultaat heeft dat sommige medeweggebruikers denken dat iemand op de rem gaat als ie een tunnel in rijdt en dus automatisch dimlicht + achterlichten aan gaan...quote:Op maandag 27 november 2017 12:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
'vergeten'
Nee hoor, in de VS hebben ze drl al langer, ook zonder achterlichten.
In de VS kun je drl ook gewoon uitschakelen overigens.
De reden dat achterlichten overdag niet aan zijn, is dat remlichten beter opvallen als achterlichten niet aan zijn.
ok, good to know.quote:Op maandag 27 november 2017 12:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
In Nederland ook, dat heet een motorfiets
In mijn auto staat in de handleiding parkeerlichten, maar het zijn ze toch echt alle 4 en blijven als enige aan met het contact uit. Aan 1 kant maar aan laten is geen optie bij mij.quote:Op maandag 27 november 2017 00:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
parkeerlicht niet verwarren met stadslicht wat blijft branden als je je licht vergeet uit te zetten aub.
Parkeerlicht brandt maar aan één kant van het voertuig; hetzij links, hetzij rechts.. Meestal kies je dat met je raw schakelaar, bij sommige auto's gaat het via de lichtschakelaar waar je links of rechts kunt kiezen.
Als je auto ergens laat staan waar hij gevaar zou kunnen opleveren laat je alleen de zijde die aan of op de weg staat, branden.
Dus toch stadslicht/parkeerlicht in 1.quote:The parking lights can be switched on
regardless of the position of the ignition
switch. Do not use parking lights when driving.
Note:
The lighting switch must be in parking or
headlight position to operate the rear fog
light (see page 77).
Dan ben je ook wel een klein beetje debiel als je denkt dat iemand remt zonder 3e remlicht en vertraging.quote:Op maandag 27 november 2017 13:38 schreef NoComment het volgende:
Wat vervolgens weer als resultaat heeft dat sommige medeweggebruikers denken dat iemand op de rem gaat als ie een tunnel in rijdt en dus automatisch dimlicht + achterlichten aan gaan...
Remmen zonder derde remlicht (of überhaupt remlichten) lukt me wel hoor: via het hendeltje van de cruisecontrol.quote:Op maandag 27 november 2017 20:34 schreef delano.888 het volgende:
Dan ben je ook wel een klein beetje debiel als je denkt dat iemand remt zonder 3e remlicht en vertraging.
Hebben ze in een VAG bak wel goed voor elkaar. Dashboard is gekoppeld aan een sensor, zodra het buiten donker wordt, dimt de dashboardverlichting ook tot 0. Dan moet je de verlichting wel aanzetten.quote:Op zondag 26 november 2017 21:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Met andere woorden, het probleem zit hem mischien niet eens in de voor of achter verlichting, maar voornamelijk bij de nieuwere auto's dat de teller verlichting altijd aan staat. Vroeger stond teller verlichting gelijk aan het aan hebben van je normale verlichting. Maar nu hebben vele auto's, vanaf bouwjaar 2014 ongeveer) de teller verlichting al aan bij het omdraaien van de sleutel of het drukken op de start knop.
Wat mij ook weer op de vraag brengt, waarom zijn de nieuwe generatie auto's wel zo 'slim' dat ze allerlei sensoren hebben om de gebruiker het gemakkelijker te maken, maar is het te ver gezocht dat dimlicht ook gaat branden als de regensensor (of ruitenwissers) actief is bij opsporen en uitwissen van regendruppels? Het is echt belangelijk als je ziet hoeveel mensen er bij slechtweer zonder verlichting rijden.. Zeker de grijze tot donkere auto's zijn op een natte ochtend of middag niet goed waarneembaar.
Ik gebruik mijn dashboard als graadmeter. Maar als die al verlicht is met dagrijverlichting, vergeet je dan njet gemakkelijk je dimlicht? (Tenzij je een auto hebt met automatische regeling ofc)quote:Op woensdag 22 november 2017 21:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening:
Dimlicht. Elke meter die je rijdt.
Voor zover ik weet hebben vrijwel alle auto's:quote:Op maandag 27 november 2017 23:18 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn dashboard als graadmeter. Maar als die al verlicht is met dagrijverlichting, vergeet je dan njet gemakkelijk je dimlicht? (Tenzij je een auto hebt met automatische regeling ofc)
Ik heb een Ibiza 6k2 gehad. Dashboard verlichting brandde altijd.quote:Op maandag 27 november 2017 23:18 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn dashboard als graadmeter. Maar als die al verlicht is met dagrijverlichting, vergeet je dan njet gemakkelijk je dimlicht? (Tenzij je een auto hebt met automatische regeling ofc)
Nee, zover ik mij kan herinneren niet indd, of het zijn verpauperde golfjes geweest die het wel hadden. Twee automerken die er wat mij betreft bovenuitsteken als het om slechte verlichting gaat, Renault en Mitsubishi. Renault om de te hoge afstelling in de 0-stand. Mitsubishi, voornamelijk dan die hele PHEV vloot, de combi tussen led en dimlicht. Maar ook de kleine wagentjes, de nieuwe/laatste Aygo bijvoorbeeld, heeft zo'n combi, waarbij de DRL vlak boven het wegdek zweeft, bij regen/avond word dat één grote lichtzweem die achter je rijdt door de reflectie in het wegdek wanneer ze die drl met dimlicht gecombineerd hebben.quote:Op maandag 27 november 2017 23:07 schreef Fer het volgende:
[..]
Hebben ze in een VAG bak wel goed voor elkaar. Dashboard is gekoppeld aan een sensor, zodra het buiten donker wordt, dimt de dashboardverlichting ook tot 0. Dan moet je de verlichting wel aanzetten.
Heb je weleens een VAG bak in het donker met DRL gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |