abonnement Unibet Coolblue
pi_175256898
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:57 schreef Nattekat het volgende:
Zegt de BCH fan.
Ik heb nooit gezegd een BCH fan te zijn. Je laat jezelf wel kennen zo (doet pijn zeker? ;) ). Ik heb BCH om (zoals ik al eerder zei) te kunnen profiteren van pumps, en omdat ik denk dat BCH een goede hedge biedt met BTC drama.
pi_175256937
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat hoef ik niet te doen, dat gaat Waves zelf doen :).
!remind me 2 months :')
pi_175256984
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:55 schreef dimmak het volgende:
https://powercompare.co.uk/bitcoin/

Dit zijn best harde cijfers.
quote:
218 Gaza Strip 202,000.00 14381188.12%
Lekker tussen de bomgordels door wat Bitcoins eruit stampen :')
  donderdag 23 november 2017 @ 12:04:24 #204
131603 Afwazig
Serious business
pi_175257028
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:57 schreef kthxbye het volgende:
Ik denk dat velen hier "hype-waarde" onderschatten. Kijk naar de opleving van bijv. flutcoins als TRIG of POWR recentelijk. Worden opgepakt, gehyped, gepumpt (en gedumpt!!!!). Leuk om op mee te riden, maar zorg ervoor dat je zsm. je inleg eruit haalt en je winst pakt, en op naar de volgende.

Denk maar na, de vorige "generatie" (lol, tis pas een paar weken geleden), was China coins. Hoe doen die het nu?

Kunst is om de hypes te voorspellen, daar op in te spelen, en op tijd weer uit te stappen.

Fundamentals blijven staan (!!!!). Coins met stevige fundamentals en die minder onderhevig zijn aan hype blijken op langere termijn vaker waarde te hebben.
Welke coins zijn volgens jou de coins met stevige fundamentals die minder overhevig zijn aan hype dan?
pi_175257031
Bitcoin Diamond :') :') :')

http://www.btcd.io/
pi_175257058
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:04 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Welke coins zijn volgens jou de coins met stevige fundamentals die minder overhevig zijn aan hype dan?
Ethereum, Monero, Decred, Particl, Factom.

IOTA, maar dat team is echt om te janken hoe ze zich gedragen helaas.
ICN (Iconomi), heel goed team, super transparant en een van de weinige coins die een daadwerkelijk werkend product heeft, maar de usecase van de token is nog te vaag , helaas.
OMG (helaas hypegevoelig en team is daar niet zorgvuldig mee omgegaan, maar hele goede usecase en enorme markt om aan te boren als het lukt).

Ik moet me eens wat meer gaan verdiepen in privacy coins.

Het is nu tijd om op zoek te gaan naar Blockchain 3.0. Wat wordt het platform van de toekomst? ETH? EOS misschien zelfs? Sorry, maar Waves of Lisk worden het niet. Daar is het te rommelig, onoverzichtelijk, en amateuristisch (Waves), en te technisch (Lisk) voor. Leuke technologie en hier en daar een ninja release en community meetup gaat het niet worden. Onderschat MARKETING niet.

Er zijn allerlei variabelen waar rekening mee gehouden moet worden. BTC's cryptoanarchie is ook niet het platform van de toekomst.

Het is een combinatie van technologie, marketing, hype, en overheid/bedrijfsadoptie, of je het leuk vindt of niet.

Laten we samen nadenken over interessante crypto's die een combinatie van technologie/usecase/doelgroep/overheids/bedrijfsadoptie/HYPE bieden.

[ Bericht 17% gewijzigd door kthxbye op 23-11-2017 12:16:07 ]
pi_175257314
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:33 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Mooi hoe je je onvoorwaardelijke liefde voor Waves niet kunt beteugelen en hem er per ongeluk tussendoor knalt! Waves to the Moooooooon!!!!!
Haha oeps. Ik lees teveel posts van magnet :-)

Beetje sluik reclame moet kunnen.
  donderdag 23 november 2017 @ 12:21:42 #208
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175257404
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
wow met 10 minuten is de enhanced verification erdoor :D
het is allemaal niet zo moeilijk als dat sommigen doen voorkomen

Lekker 100 BTC per dag withdrawen _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 23 november 2017 @ 12:22:45 #209
131603 Afwazig
Serious business
pi_175257437
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:05 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ethereum, Monero, Decred, Particl, Factom.

IOTA, maar dat team is echt om te janken hoe ze zich gedragen helaas.
ICN (Iconomi), heel goed team, super transparant en een van de weinige coins die een daadwerkelijk werkend product heeft, maar de usecase van de token is nog te vaag , helaas.
OMG (helaas hypegevoelig en team is daar niet zorgvuldig mee omgegaan, maar hele goede usecase en enorme markt om aan te boren als het lukt).

Ik moet me eens wat meer gaan verdiepen in privacy coins.

Het is nu tijd om op zoek te gaan naar Blockchain 3.0. Wat wordt het platform van de toekomst? ETH? EOS misschien zelfs? Sorry, maar Waves of Lisk worden het niet. Daar is het te rommelig, onoverzichtelijk, en amateuristisch (Waves), en te technisch (Lisk) voor. Leuke technologie en hier en daar een ninja release en community meetup gaat het niet worden. Onderschat MARKETING niet.

Er zijn allerlei variabelen waar rekening mee gehouden moet worden. BTC's cryptoanarchie is ook niet het platform van de toekomst.

Het is een combinatie van technologie, marketing, hype, en overheid/bedrijfsadoptie, of je het leuk vindt of niet.

Laten we samen nadenken over interessante crypto's die een combinatie van technologie/usecase/doelgroep/overheids/bedrijfsadoptie/HYPE bieden.
Wat jij zegt is zeker een factor maar de usecase in combinatie met het verlagen van de drempel om in te stappen is key mijn inziens.

Heel veel coins hebben geen usecase, een vage usecase of delen een usecase met nog 100 andere coins. Daarnaast gaat crypto nooit geadopteerd worden door de massa op het moment dat ze het niet begrijpen. Ga jij je vader maar eens uitleggen hoe hij BTC moet kopen. De meeste alts hoeven we het niet eens over te hebben.

Platformen die gebruiksvriendelijk zijn en een duidelijke visie en usecase hebben gaan het redden. De marketing en factor geluk zullen hier ook aan bij moeten dragen. Mensen moeten een reden hebben een product te gebruiken, bij 99 van de 100 coins is dit nu niet het geval.
pi_175257450
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:21 schreef fathank het volgende:

[..]

het is allemaal niet zo moeilijk als dat sommigen doen voorkomen

Lekker 100 BTC per dag withdrawen _O_
quote:
ACCOUNT TYPE ENHANCED
DIGITAL TOKEN TRADING

FIAT TRADING

MARGIN TRADING

DAILY WITHDRAWAL LIMIT

100 BTC
Tik deze aan, vriend 14.gif
  donderdag 23 november 2017 @ 12:24:42 #211
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175257487
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:23 schreef kthxbye het volgende:

[..]

[..]

Tik deze aan, vriend [ afbeelding ]
Moeten m'n bittrex funds nog wel ff 200x over de kop om die 100 btc te kunnen withdrawen :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175257505
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:22 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Wat jij zegt is zeker een factor maar de usecase in combinatie met het verlagen van de drempel om in te stappen is key mijn inziens.

Heel veel coins hebben geen usecase, een vage usecase of delen een usecase met nog 100 andere coins. Daarnaast gaat crypto nooit geadopteerd worden door de massa op het moment dat ze het niet begrijpen. Ga jij je vader maar eens uitleggen hoe hij BTC moet kopen. De meeste alts hoeven we het niet eens over te hebben.

Platformen die gebruiksvriendelijk zijn en een duidelijke visie en usecase hebben gaan het redden. De marketing en factor geluk zullen hier ook aan bij moeten dragen. Mensen moeten een reden hebben een product te gebruiken, bij 99 van de 100 coins is dit nu niet het geval.
Je hebt gelijk, voor massa adoptie is gebruiksvriendelijkheid key. Is bijv. een Waves gebruiksvriendelijk? Nee.

Maar ik denk dat je de business perspective onderschat. Die geeft geen reet om de normale gebruiker. De interactie tussen public en private chains gaat belangrijk worden.

Als extra factor moeten we dus gebruiksvriendelijkheid toevoegen.
pi_175257571
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:25 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Is bijv. een Waves gebruiksvriendelijk? Nee.

Is Waves af? Nee.
  donderdag 23 november 2017 @ 12:30:24 #214
131603 Afwazig
Serious business
pi_175257590
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:25 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, voor massa adoptie is gebruiksvriendelijkheid key. Is bijv. een Waves gebruiksvriendelijk? Nee.

Maar ik denk dat je de business perspective onderschat. Die geeft geen reet om de normale gebruiker. De interactie tussen public en private chains gaat belangrijk worden.

Als extra factor moeten we dus gebruiksvriendelijkheid toevoegen.
Als je het specifiek over Waves hebt; als ik het zo lees is een streven van het team wel het toegankelijk maken van hun platform. Dit door het realiseren van gebruiksgemak met de nieuwe interface, het realiseren van een snelle distributie en non turing smart contracts. Dat is wel iets wat in de toekomst groot kan worden.

Je hebt gelijk als je het hebt over business perspective. Maar de zakelijke wereld zal veel gebruik gaan maken van private blockchains (kijk maar naar Maersk). Die gaan echt niet zitten kutten met een IOTA. Ze zullen wellicht wel gebruik gaan maken van kennis die platformen op doen. Of ze gebruik gaan maken van dat platform betwijfel ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Afwazig op 23-11-2017 12:36:04 ]
pi_175257597
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:02 schreef kthxbye het volgende:

[..]

[..]

Lekker tussen de bomgordels door wat Bitcoins eruit stampen :')
:?

volgens mij moet even beter kijken wat die tabel laat zien. :P
pi_175257603
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:25 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, voor massa adoptie is gebruiksvriendelijkheid key. Is bijv. een Waves gebruiksvriendelijk? Nee.

Maar ik denk dat je de business perspective onderschat. Die geeft geen reet om de normale gebruiker. De interactie tussen public en private chains gaat belangrijk worden.

Als extra factor moeten we dus gebruiksvriendelijkheid toevoegen.
Daar heeft Sasha het zo'n beetje elke dag over. Hoe zij een ecosysteem willen creëren waar bedrijven makkelijk en snel eigen projecten op de Waves chain kunnen oprichten/starten.

Ze hameren er bij Waves ook op dat je de techniek niet hoeft te kunnen begrijpen om het te kunnen gebruiken. Dat is zo'n beetje het speerpunt van dat hele project.

Er is genoeg op aan te merken, maar als je deze post als uitgangspunt neemt voldoet Waves aan vrijwel alle punten (op termijn). De nieuwe UI zal ook veel goeds doen, dunkt mij.

Hoe makkelijk wil je het hebben: je koppelt je Creditcard en koopt met jouw (w)Euro's een handje vol (w)BTC, (w)ETH, Waves en elke andere token die je wil op het Waves Platform. Met een paar klikken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2017 12:37:00 ]
pi_175257744
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:31 schreef Typisch het volgende:

[..]
Hoe makkelijk wil je het hebben: je koppelt je Creditcard en koopt met jouw (w)Euro's een handje vol (w)BTC, (w)ETH, Waves en elke andere token die je wil op het Waves Platform. Met een paar klikken.
Bij Spectrocoin claim je een IBAN en betaal je met crypto gewoon je energie- of telefoonrekening...
Ondertussen kijk je op de exchange welke coin je het best uitkomt en gaan met die banaan ;)
pi_175257755
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:41 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Bij Spectrocoin claim je een IBAN en betaal je met crypto gewoon je energie- of telefoonrekening...
Ondertussen kijk je op de exchange welke coin je het best uitkomt en gaan met die banaan ;)
Dat is ook nice ja.
pi_175257758
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:23 schreef kthxbye het volgende:

[..]

[..]

Tik deze aan, vriend [ afbeelding ]
Tik m aan ouwe!
Tegen de tijd dat deze limiet me in de weg gaat zitten geef ik een feestje!
pi_175257765
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is ook nice ja.
ICO start de 27e en ze hebben al een werkend product ...
zie ico topic voor facebookfilmpjes etc...
pi_175257791
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Daar heeft Sasha het zo'n beetje elke dag over. Hoe zij een ecosysteem willen creëren waar bedrijven makkelijk en snel eigen projecten op de Waves chain kunnen oprichten/starten.

Ze hameren er bij Waves ook op dat je de techniek niet hoeft te kunnen begrijpen om het te kunnen gebruiken. Dat is zo'n beetje het speerpunt van dat hele project.

Er is genoeg op aan te merken, maar als je deze post als uitgangspunt neemt voldoet Waves aan vrijwel alle punten (op termijn). De nieuwe UI zal ook veel goeds doen, dunkt mij.

Hoe makkelijk wil je het hebben: je koppelt je Creditcard en koopt met jouw (w)Euro's een handje vol (w)BTC, (w)ETH, Waves en elke andere token die je wil op het Waves Platform. Met een paar klikken.
Ha, ja, het duurde mij ook een tijdje voordat ik Sasha's "marketing" doorhad. Praatjes, dat zijn het. Ik ben even die URL kwijt, maar ik denk dat menigeen zich nog wel de "never sell your waves!!!" website herinnert waarin meneer zijn "just another day in Wavesland" uiteenzette :')

Heb je wel eens geprobeerd w(Euro/BTC/ETH/Waves) te gebruiken? Dat is absoluut niet gebruiksvriendelijk. Ik heb ellenlang met vage callcenter medewerkers in Rusland moeten videocallen terwijl ik mijn paspoort van links naar rechts, van boven naar onderen heb moeten laten zien.
Heb je wel eens geprobeerd te withdrawen? Ik weet niet of die bug er nog steeds is (ik heb het opgegeven), maar letterlijk, 3 maanden lang kon ik niet BTC withdrawen omdat het schermpje elke keer verdween (!) als ik op de knop drukte :')
En, als je dan een keer succes had dan wordt het via een of andere vage tussenpartij/tumblerwebsite (die natuurlijk dikke matties is met Sasha/Waves) verstuurd :')
Om over de verwarring tussen "transfer" en "withdraw" nog maar niet te spreken. Man man man.
Tuurlijk, Sasha zegt dat het opgelost gaat worden.... Installeer de PART (Particl) wallet maar eens en zie hoe ECHTE gebruiksvriendelijkheid nu al mogelijk is.

Bovendien: zolang het nog steeds vage "tokens" zijn ipv. atomic swaps o.i.d. dan is het imo. al gedoemd om te falen.
pi_175258086
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:57 schreef kthxbye het volgende:
Ik denk dat velen hier "hype-waarde" onderschatten. Kijk naar de opleving van bijv. flutcoins als TRIG of POWR recentelijk. Worden opgepakt, gehyped, gepumpt (en gedumpt!!!!). Leuk om op mee te riden, maar zorg ervoor dat je zsm. je inleg eruit haalt en je winst pakt, en op naar de volgende.

Denk maar na, de vorige "generatie" (lol, tis pas een paar weken geleden), was China coins. Hoe doen die het nu?

Kunst is om de hypes te voorspellen, daar op in te spelen, en op tijd weer uit te stappen.

Fundamentals blijven staan (!!!!). Coins met stevige fundamentals en die minder onderhevig zijn aan hype blijken op langere termijn vaker waarde te hebben.
ik denk dat POWR geen flutcoin is. het bedrijf bestaat al een tijdje en heeft al een werken product, itt de meeste coins. en nog al wat experts in t team. al kan ie idd hard gaan dalen na de grote stijging van afgelopen dagen.
pi_175258176
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:05 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ethereum, Monero, Decred, Particl, Factom.

IOTA, maar dat team is echt om te janken hoe ze zich gedragen helaas.
ICN (Iconomi), heel goed team, super transparant en een van de weinige coins die een daadwerkelijk werkend product heeft, maar de usecase van de token is nog te vaag , helaas.
OMG (helaas hypegevoelig en team is daar niet zorgvuldig mee omgegaan, maar hele goede usecase en enorme markt om aan te boren als het lukt).

Ik moet me eens wat meer gaan verdiepen in privacy coins.

Het is nu tijd om op zoek te gaan naar Blockchain 3.0. Wat wordt het platform van de toekomst? ETH? EOS misschien zelfs? Sorry, maar Waves of Lisk worden het niet. Daar is het te rommelig, onoverzichtelijk, en amateuristisch (Waves), en te technisch (Lisk) voor. Leuke technologie en hier en daar een ninja release en community meetup gaat het niet worden. Onderschat MARKETING niet.

Er zijn allerlei variabelen waar rekening mee gehouden moet worden. BTC's cryptoanarchie is ook niet het platform van de toekomst.

Het is een combinatie van technologie, marketing, hype, en overheid/bedrijfsadoptie, of je het leuk vindt of niet.

Laten we samen nadenken over interessante crypto's die een combinatie van technologie/usecase/doelgroep/overheids/bedrijfsadoptie/HYPE bieden.
Hype is echt totaal niet belangrijk in deze periode, alleen voor mensen die snel winst willen maken. Lisk is bijvoorbeeld voorlopig alleen interessant voor javascript ontwikkelaars, die staan te springen voor een platform als Lisk. Jij bent niet de doelgroep.

Privacy coins hebben in mijn ogen totaal geen lange termijn bestaansrecht. Helemaal omdat er 20 van zijn, uiteindelijk zal maar 1 het overleven.

Laat ontwikkelaars lekker hun producten ontwikkelen, alles eromheen is bullshit.
pi_175258251
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

ik denk dat POWR geen flutcoin is. het bedrijf bestaat al een tijdje en heeft al een werken product, itt de meeste coins. en nog al wat experts in t team. al kan ie idd hard gaan dalen na de grote stijging van afgelopen dagen.
Sure, een coin die geld terugbetaalt voor stroom die je niet gebruikt. Dat werkt ook zo lekker met regulatie, geografie, en bestaande nutsbedrijven gaan daar ook zeker geen stokje voor steken :')
pi_175258269
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:12 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Hype is echt totaal niet belangrijk in deze periode, alleen voor mensen die snel winst willen maken. Lisk is bijvoorbeeld voorlopig alleen interessant voor javascript ontwikkelaars, die staan te springen voor een platform als Lisk. Jij bent niet de doelgroep.

Privacy coins hebben in mijn ogen totaal geen lange termijn bestaansrecht. Helemaal omdat er 20 van zijn, uiteindelijk zal maar 1 het overleven.

Laat ontwikkelaars lekker hun producten ontwikkelen, alles eromheen is bullshit.
:')_! Wel eens van een bubble gehoord? :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')