abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 22 november 2017 @ 19:09:40 #76
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175245228
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:08 schreef ABombali het volgende:

[..]

'

Dus? Hij draagt geen masker dus gewoon webcam hacken en klaar
Is dit een troll of wat precies?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 22 november 2017 @ 19:09:42 #77
74056 crew  ToT
pi_175245231
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:08 schreef ABombali het volgende:

[..]

'

Dus? Hij draagt geen masker dus gewoon webcam hacken en klaar
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 22 november 2017 @ 19:10:30 #78
74056 crew  ToT
pi_175245249
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:09 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Was wel een domme statement inderdaad. :@
Hehe no worries. :P
pi_175245276
quote:
2s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:09 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet zo inbreken in computers :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 22 november 2017 @ 19:13:16 #80
74056 crew  ToT
pi_175245305
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:08 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Nee je duidt iemand aan. Ik noem een ree toch ook geen hert omdat ik geen hertensoort wil buitensluiten? Ik ben blank, iemand anders kan een neger zijn. Dat zegt verder niks over de persoon, behalve dat diegene een Afrikaans uiterlijk heeft. Hoewel 'neger' als term wel een beetje beladen is tegenwoordig, dat geef ik toe. Maar ik persoonlijk zie dat niet zo.
Jaartje of 16 geleden op de havo; toen gebruikte ik dat woord ook een keer tijdens een les Nederlands.
De HELE fucking klas maakte mij voor racist uit, terwijl de leraar en ik beiden zoiets hadden van: "Het is een gewoon gangbaar woord! Hoezo is dat woord nu ineens racistisch?"

(Ging over een artikel waarin een taxichauffeur een zwartrijder die toevallig OOK nog eens een zeer donkere huidskleur had, in de kofferbak van zijn taxi opsloot.)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 22 november 2017 @ 19:13:26 #81
74056 crew  ToT
pi_175245309
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:11 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Niet zo inbreken in computers :')
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_175245351
quote:
2s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Jaartje of 16 geleden op de havo; toen gebruikte ik dat woord ook een keer tijdens een les Nederlands.
De HELE fucking klas maakte mij voor racist uit, terwijl de leraar en ik beiden zoiets hadden van: "Het is een gewoon gangbaar woord! Hoezo is dat woord nu ineens racistisch?"

(Ging over een artikel waarin een taxichauffeur een zwartrijder die toevallig OOK nog eens een zeer donkere huidskleur had, in de kofferbak van zijn taxi opsloot.)
Ja volgens mij was er laatst nog iets over dat het inderdaad gewoon mocht wettelijk gezien. Kijk als iemand die ik ken vraagt of ik misschien een ander woord wil gebruiken omdat hij of zij het niet fijn vindt, prima. Maar verder gebruik ik het gewoon eigenlijk. Het zegt ook letterlijk helemaal niks over iemand als persoon eigenlijk _O-

Turk/Spanjaard/Chinees daarentegen wel.
pi_175245354
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:09 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Is dit een troll of wat precies?
Hoezo troll, leg uit
pi_175245366
quote:
2s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:09 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha
pi_175245513
Nou sorry hoor, maar ik wil echt geen Nederlander zijn. Dan haal je mijn ziel uit me vandaan. Niet dat er iets mis is met Nederlander zijn, maar bij mijn persoonlijkheid past het niet.

Mensen en volken zijn nu eenmaal verschillend en daar moeten we trots op zijn en van daaruit samenwerken, dus niet samen mengen want een Nederlander heeft een andere mentaliteit dan ik.

Daar gaat het fout denk ik, mensen zijn bang om voor racist uitgemaakt te worden, maar eigenlijk is het onwetendheid en oordelen ze op basis van verhalen boven eigen ervaring.

En de buitenlanders moeten stoppen met zeiken, ook dat is onwetendheid en zorgt alleen maar voor spanningen en gezeik op niks af.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_175245552
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:23 schreef Aiciu het volgende:
Nou sorry hoor, maar ik wil echt geen Nederlander zijn. Dan haal je mijn ziel uit me vandaan. Niet dat er iets mis is met Nederlander zijn, maar bij mijn persoonlijkheid past het niet.

Mensen en volken zijn nu eenmaal verschillend en daar moeten we trots op zijn en van daaruit samenwerken, dus niet samen mengen want een Nederlander heeft een andere mentaliteit dan ik.

Daar gaat het fout denk ik, mensen zijn bang om voor racist uitgemaakt te worden, maar eigenlijk is het onwetendheid en oordelen ze op basis van verhalen boven eigen ervaring.
Scheelt dat je bij Mocro's niet veel ervaring nodig hebt om een realistisch beeld te schetsen :') Onee dat is racistisch wss. Maar ja oke, fair enough, maar dan moet men ook niet zeuren als ze niet als volwaardige Nederlander gezien worden.
  woensdag 22 november 2017 @ 19:28:08 #87
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175245629
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:15 schreef ABombali het volgende:

[..]

Hoezo troll, leg uit
Hoe gaan ze een webcam hacken als hij ontraceerbaar is?
pi_175245694
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:28 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Hoe gaan ze een webcam hacken als hij ontraceerbaar is?
Een VPN maakt je anoniem, maar ze kunnen je nog wel gewoon hacken. Ze hebben het IP adres van de VPN, en die kunnen ze targetten.

Anders zou ik gewoon een VPN gebruiken i.p.v. een virusscanner, zo werkt dat niet...
pi_175245761
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 18:23 schreef Themonk5 het volgende:
Mensen vragen zich af waarom er steeds grotere cultuurverschillen zijn in Nederland... Als je ook maar een klein beetje van psychologie afweet, begrijp je dat identiteit belangrijk is. Mensen spreken keer op keer over de Nederlandse identiteit en dat deze dreigt te verdwijnen.

Toch zijn ze zelf de medeverantwoordelijk voor de segregatie. In plaats van iemand een Nederlander te noemen, is het "een neger", "die Marokkaan" of "Hij is Turks". Vind je het dan gek dat mensen zich niet thuis voelen in Nederland? Als je van kleins af aan wordt aangeduid als een Turk, ga je dus ook opgroeien net de gedachte dat je Turks bent.

Mensen hebben een van nature een afkeer van verandering, dus dan heb je automatisch een oneindige cirkel die steeds extremer wordt.

Klacht: Mensen die zeiken over de Nederlandse identiteit, maar dan zelf iedereen met een kleurtje als een andere identiteit bestempelen.

Disclaimer: Er is helemaal niks mis met iemand een neger noemen, maar wel zo hypocriet als je 5 minuten daarna op Facebook gaat zitten zeuren over dat de Nederlandse identiteit verdwijnt.
TS is Marokkaan en wil geaaid worden.
pi_175245770
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:33 schreef Atak het volgende:

[..]

TS is Marokkaan en wil genaaid worden.
fixed
pi_175245843
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:34 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

fixed
Ik denk dat TS een man is dus ik denk niet dat hij genaaid wil worden.
pi_175245892
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:37 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik denk dat TS een man is dus ik denk niet dat hij genaaid wil worden.
Denk het wel.

Afz. ervarene.
pi_175245904
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:23 schreef Aiciu het volgende:
Nou sorry hoor, maar ik wil echt geen Nederlander zijn. Dan haal je mijn ziel uit me vandaan. Niet dat er iets mis is met Nederlander zijn, maar bij mijn persoonlijkheid past het niet.

Mensen en volken zijn nu eenmaal verschillend en daar moeten we trots op zijn en van daaruit samenwerken, dus niet samen mengen want een Nederlander heeft een andere mentaliteit dan ik.

Daar gaat het fout denk ik, mensen zijn bang om voor racist uitgemaakt te worden, maar eigenlijk is het onwetendheid en oordelen ze op basis van verhalen boven eigen ervaring.

En de buitenlanders moeten stoppen met zeiken, ook dat is onwetendheid en zorgt alleen maar voor spanningen en gezeik op niks af.
Italianen die in Nederland wonen zijn al vernederlandst. Meeste zijn al gemixt met Nederlanders en heb kinderen die half bloedjes zijn. Ik ken paar Italianen waarvan de vader een Nederlander is en de moeder Italiaan (of omgekeerd) en die jongen spreekt nog geen eens Italiaans. Als ze hem af en toe vragen wat zijn nationaliteit is dan zegt hij dat hij half Italiaans is en daar blijft het ook wel bij.
pi_175246065
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:40 schreef Atak het volgende:

[..]

Italianen die in Nederland wonen zijn al vernederlandst. Meeste zijn al gemixt met Nederlanders en heb kinderen die half bloedjes zijn. Ik ken paar Italianen waarvan de vader een Nederlander is en de moeder Italiaan (of omgekeerd) en die jongen spreekt nog geen eens Italiaans. Als ze hem af en toe vragen wat zijn nationaliteit is dan zegt hij dat hij half Italiaans is en daar blijft het ook wel bij.
Dat zijn meestal Sardijnen of dan komt hun vader ergens uit Italië vandaan en dan weten ze niet eens waar :') Laat staan dat ze ooit een voet op Italiaanse bodem hebben gezet :')

Schande zijn zulke mensen, zijn geen echte Italianen.

En voor mij voegt het niet om Nederlands tegen een Italiaan te praten, dus met zulke mensen ga ik niet eens om.

[ Bericht 3% gewijzigd door Aiciu op 22-11-2017 20:12:46 ]
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_175246215
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:46 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dat zijn meestal Corsicanen of dan komt hun vader ergens uit Italië vandaan en dan weten ze niet eens waar :') Laat staan dat ze ooit een voet op Italiaanse bodem hebben gezet :')

Schande zijn zulke mensen, zijn geen echte Italianen.

En voor mij voegt het niet om Nederlands tegen een Italiaan te praten, dus met zulke mensen ga ik niet eens om.
Uit Napoli.
pi_175246559
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:52 schreef Atak het volgende:

[..]

Uit Napoli.
Geloof ik niet.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_175246779
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:52 schreef Atak het volgende:

[..]

Uit Napoli.
Haalde Corisca en Sardinië door elkaar _O- :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_175246843
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:05 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Geloof ik niet.
Wat dan?
  woensdag 22 november 2017 @ 20:23:04 #99
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_175247008
Opsporing Verzocht is heus niet alleen 'dat programma met al die getinte mannen'.
Er zitten elke uitzending anders genoeg blanke bij!

Wacht, dat zijn Anniko en de politieagenten... never mind....
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_175247030
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:15 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat dan?
Omdat wij altijd op de eerste plaats Napolitaans zijn en ons ook zo voelen en willen leven.
En anders heb je nog te maken met familie die alleen Napolitaans spreken en er een stokje voor steken als je een buitenlander wordt gemaakt.

Dus de kans dat het een Napolitaan is is heel klein.
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')