abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175939039
1. Mark Rutte trofee - Beste discussievoerder.
Dat is duidelijk Braindead200. Altijd netjes en op de inhoud, niet zuur en staat ook open voor nieuwe inzichten!

2. Emile Roemer trofee - Slechtste discussievoerder.

Duidelijk Linus Begint meteen te schelden en op de man te spelen. Heel erg onaardig ook.


3. Gerrit Zalm trofee - User met meeste "dossierkennis".
Dat is duidelijk john(allemaalgetallen). Afgestudeerd aan de Universiteit van het leven en mensenkenner pur sang.

Heldere betogen ook altijd!

4. Hans van Mierlo trofee - Beste
topicopener.

Dat is natuurlijk Titus_von_Pollo

5. Multatuli trofee - Beste schrijfstijl.

John, zonder twijfel. Geen uitleg nodig.

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.

Tchock, zelden iets inhoudelijks kunnen bespeuren bij die vent.

7. Barack Obama-trofee - Wie mis je het meest?

Jip141 ;(

En waht natuurlijk.
Maar gelukkig is die terug O+


8. Emmanuel Macron-trofee - Beste nieuwkomer.

Alle FvD-adepten

Ik bedoel het was een tijdje geleden dat we weer serieus de rassentheorie bespreekbaar gingen maken

NEE DE FVD KAN NIET RACISTISVH ZIJN WANT HIDDEMA ZEI IETS OVER LAKENS GRAAG GEEN KRITIEK ANDERS UIT HET TOPIC AJB

9. Carola Schouten-trofee - Beste vrouwelijke user.

LXIV

10. Anne-Fleur Dekker trofee - User met de meest wereldvreemde denkbeelden.

Tem. is totaal van het padje af. Als dat maar goed komt.

11. Joop den Uyltrofee - Sterke user met duidelijk links profiel

LelijkKnap/Drugshond

12. Hans Wiegeltrofee - Sterke user met duidelijk rechts profiel

Hebben we die nog op Fok? Een grote linkse bende hier. Helaas.

13. Steve Bannon trofee - Users die het bangst is voor "De moslims"

xpompomx, hoewel remlof ook wel kanshebber was, was lastig kiezen.
Beide users overspoelen ons met YouTube-filmpjes over enge moslims. Mag wel iets minder.

14. Thierry Baudet trofee - User die grossiert in complottheorieen


Kan je nou een keer ophouden over die chemtrails Linus? We weten het nu wel.

15. Ad Melkert trofee - De zuurste user

Kowloon heeft nooit eens een keer iets vrolijks te zeggen. Altijd maar klagen, klagen en zeuren.

16. Frits Wester trofee - users met interessante roddels, nieuwtjes en inside information

Abschmirdienst natuurlijk. Echt een roddeltante.

17. Vladimir Putin trofee - Grootste troll/ fake news poster

Lastig. Maar ik denk Euribob toch wel.

18. Theresa May trofee - Meest meelijwekkende user

Kaas- . Uitleg nodig? Precies, dacht ik al.


19. Sigrid Kaag trofee - User met interessante bijdragen uit de internationale politiek

John !

20. Henk Krol trofee - Grootste dramaqueen

POL is geen Viva-forum Monolith. Uithuilen en klagen over al die gemene jongens , doe je maar lekker ergens anders.
Met extra vezels!
pi_175939118
Extra categorieën.

I - Nelson Mandela troffee. Minst racistische user:
Deze gaat naar alle FvD-adepten. Die kunnen immers geen racist zijn, omdat Theo Hiddema iets zei over lakens.

II- Mussolini trofee. Meest fascistisce user.

Deze gaat naar alle PvdA/D’66/GL/PvdD/SP/VVD/CDA stemmers.

Want de echte fascistee zijn de antifascisteeeee!!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Volkorenbrood op 23-12-2017 11:05:08 ]
Met extra vezels!
pi_175939132
Ja, die Titus-Sportsillustrated-von Pullo is eindelijk afgestudeerd in de middeleeuwse geschiedenis en nu leraar geschiedenis ergens in Drenthe, waar ze geen internet hebben btw?
I´m back.
pi_175940466
Netjes weer, Guido.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 09:05:41 ]
  zaterdag 23 december 2017 @ 10:48:07 #80
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_175941570
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 december 2017 09:05 schreef Friek_ het volgende:
Netjes weer, Guido.
Misschien moet ik mijn trol- nominatie herzien, met de kennis van nu.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_175942633
Mijn goede voornemen voor 2018 is sowieso minder roddelen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175945388
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2018 is sowieso minder roddelen.
Jij bent een .....?
pi_175945543
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Jij bent een .....?
Een Europeaan in hart en nieren.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175945610
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:25 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Een Europeaan in hart en nieren.
Geen kerel toch want die roddelen niet!
pi_175945684
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:27 schreef john2406 het volgende:

[..]

Geen kerel toch want die roddelen niet!
Jij roddelt elke dag man.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175945724
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:31 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Jij roddelt elke dag man.
Ik zeg gewoon wat ik te zeggen heb, heeft niks met roddelen van doen, roddelen is achter iemands rug om naar mijn mening. Via DM wat hier gebeurt.
pi_175947432
Tijd voor de jaarlijkse afrekening. 8-) De meeste POL-users heb ik inmiddels wel ontmoet of spreek ik zelfs regelmatig. Deel daarvan zal me na deze post enige tijd een klootzak vinden. POL blijft toch het chillste subforum, al zijn de tijden voorbij dat je buiten de SC nog posts van enig niveau ziet.

quote:
1. Mark Rutte trofee - Beste discussievoerder.
Dat is Linus_van_Pelt of Mystikm. Ik kan deze users nooit uit elkaar houden en weet niet wie wie is, of wie van hen welke posts heeft geplaatst, maar beschouw ze gezamenlijk als iemand die goed discussieert. Altijd kalm en op de inhoud. Eervolle vermelding voor Tchock, die dicht in de buurt komt maar het menselijke mist en tijdens discussies daardoor gewoon vaak de andere persoon niet kan 'lezen'. Eveneens voor KoosVogels, die een van de beste is, maar begrijpelijkerwijs soms gewoon meer zin heeft in een lekker potje schelden.
quote:
2. Emile Roemer trofee - Slechtste discussievoerder.
Dat is met gepaste afstand Nattekat. Is enkel bezig met ontregelen, aanvallen, belachelijk maken en heeft de whatabboutism tot primair argument verheven. Deze moderator is een schande voor het forum. 'Eervolle' vermeldingen voor 99.999, remlof en Klopkoek.
quote:
3. Gerrit Zalm trofee - User met meeste "dossierkennis".
Zullen we het abonnement van freako op deze trofee maar verlengen?
quote:
4. Hans van Mierlo trofee - Beste topicopener.
Geen idee.
quote:
5. Multatuli trofee - Beste schrijfstijl.
Geen idee.
quote:
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
'Gezellig' is misschien niet helemaal de juiste beschrijving van Reya, maar zijn aanwezigheid kan ik altijd wel waarderen. Ondanks dat die volgens mij nog nooit iets toegevoegd heeft aan FOK!. Als LA_niner of phpmystyle leuk zou zijn kregen zij hem, maar zij zijn eigenlijk enkel vervelend en dragen geen reetje bij. Op een bepaalde manier weet huismongool john dit eigenlijk ook wel tot kunst te verheffen.
quote:
7. Barack Obama-trofee - Wie mis je het meest?
Ik verlang nog altijd terug naar de tijden van robin007bond. Ook van Mutant01 is het jammer dat hij eigenlijk nooit meer komt rellen.
quote:
8. Emmanuel Macron-trofee - Beste nieuwkomer.
Die zijn er niet meer. Elk jaar posten er minder mensen en wat ervoor terugkomt is van een belachelijk niveau. Recent viel mij westwoodblv ineens op, is die nieuw? Kende hem in elk geval niet en kon sommige posts wel waarderen. Oh ja, en richolio zou ook heel snel een vaste gast moeten worden.
quote:
9. Carola Schouten-trofee - Beste vrouwelijke user.
Janneke141 is een vrouw.
quote:
10. Anne-Fleur Dekker trofee - User met de meest wereldvreemde denkbeelden.
Mag ik er slechts eentje noemen? Het is echt heel close, maar deze gaat naar *koekoek* Nintex. op de voet gevolgd door Elzies en LelijKnap. Eervolle vermeldingen voor Braindead, remlof, Drugshond, Nattekat, Klopkoek, Paper_Tiger, Ryon, 2thmx en Ryan3.
quote:
11. Joop den Uyltrofee - Sterke user met duidelijk links profiel
Vroeg me even af of die er wel is en dacht toen ineens 'natuurlijk is die er', dat is gewoon met stipt Jip141.
quote:
12. Hans Wiegeltrofee - Sterke user met duidelijk rechts profiel
Dat is GSbrder. Dacht eerst aan Kowloon, maar die is daarvoor net niet consequent genoeg.
quote:
13. Steve Bannon trofee - Users die het bangst is voor "De moslims"
Nintex komt alleen onder zijn bed vandaan om boodschappen te doen.
quote:
14. Thierry Baudet trofee - User die grossiert in complottheorieen
Eerste plaats voor Drugshond. Maar ook Paper_Tiger, remlof en vrijwel het volledige FVD-kliekje kunnen er wat van.
quote:
15. Ad Melkert trofee - De zuurste user
De concurrentie neemt wellicht toe, maar toch weet Pietverdriet hem weer te verzilveren. Whiskers2009 en remlof kunnen er ook wat van. Tchock is het slechts af en toe, als hij het allemaal even te zwaar en serieus neemt.
quote:
16. Frits Wester trofee - users met interessante roddels, nieuwtjes en inside information
Ik, maar deel dat niet op FOK!. Hihi.
quote:
17. Vladimir Putin trofee - Grootste troll/ fake news poster
Elzies, Nintex en Nattekat weten dit bijna tot kunst te verheven. Wanneer je totaal niet verwacht dat het op enige wijze nog überhaupt mogelijk is om deze strategie nog te gebruiken, bewijzen zij jouw ongelijk.
quote:
18. Theresa May trofee - Meest meelijwekkende user
Enige wat Braindead nodig heeft is gewoon eens een oprechte knuffel en wat liefde. Wint echt met grote afstand, de arme jongen. Tweede plaats voor 2htmx, die nooit normaal kan doen maar wel dagelijks in de FB komt huilen over al het onrecht dat hem zogenaamd aangedaan wordt. Derde plaats voor Iteejer. Kwam hier laatst met veel bombarie melden dat hij een groot masterplan voor POL bedacht heeft en na de eerste de beste post die daar niet volop in meeging, werd er direct al even groots en dramatisch vol emotie aangekondigd dat we allemaal de tering konden krijgen en zijn mooie plan niet door zou gaan. Tot op de dag van vandaag weet niemand in POL wie hij is.
quote:
19. Sigrid Kaag trofee - User met interessante bijdragen uit de internationale politiek
Geen idee.
quote:
20. Henk Krol trofee - Grootste dramaqueen
Dat is ook Braindead. Waar andere zuurpruimen het gewoon bij een beetje schelden en dom gezwets in een enkele post houden, is Braindead elke nacht opnieuw weer ergens in een topic te vinden alwaar hij een monoloog van tig posts op rij vol dramatisch gedoe houdt. Na elke paar minuten schiet hem weer iets nieuws te binnen waar nog even over gejankt moet worden en hup, daar is weer een extra post. Gaat ook nooit ergens over.

Extra categorietjes:

quote:
21. Job Cohen trofee - Van wie ben je blij dat hij eindelijk opgedonderd is
We zijn eindelijk verlost van Bart2002, wat een mongool. Klopkoek, Japie77 en LelijKnap mis ik ook niet. Laat staan dat gezwets van deelnemer.

quote:
22. Thierry Baudet trofee - User die nooit uit weet te spreken wat hij schijnbaar werkelijk bedoelt
Gefeliciteerd, john2406.

quote:
23. Rene van der Gijp trofee - User met de meeste verwijzingen naar VI
Ook nog ff een prijsje voor ouwe reus skysherrif.

quote:
24. Xi Jinping trofee - Trofee voor de beste user overall
Krijgt een plekje in een van de vele villa's van Tem. Eervolle vermelding voor remlof, die ondanks de vele negatieve vermeldingen in dit lijstje een chille user is. En eentje voor Abschirmdienst, of wat dan ook maar zijn meest recente username is, en voor eriksd. Disana verdient hem ook.

Gelukkig kerstfeest en nieuwjaar. >:O

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaas- op 23-12-2017 17:23:07 ]
pi_175947575
Mooie bijdrage.
pi_175953336
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175953376
quote:
Wow, lang geleden.

Ik sta er nog in!


Ja ik zei al dat ik lang niet de eerste ben met een ironische lijst. :P
Met extra vezels!
pi_175958715
Aangezien POL buiten de Amerika reeks, FvD-reeks en de SC niet echt storm loop pak ik ook NWS een beetje mee in de beoordeling (Daar hebben ze toch geen verkiezingen dit jaar)

1. Mark Rutte trofee - Beste discussievoerder.

Eigenlijk is dit mij overall favoriete user op FOK! Hij is slim, hij heeft humor, hij heeft temperament, hij is creatief, hij is de piloot.
Ringo ^O^

2. Emile Roemer trofee - Slechtste discussievoerder.

Dat zijn er nogal wat maar Braindead spant de kroon. Deze teleurgestelde man komt niet voor de discussie maar ziet FOK! als uitlaatklep voor zijn jarenlange frustraties.... ook mooi.

3. Gerrit Zalm trofee - User met meeste "dossierkennis".

Ondanks dat het een vervelende draak is zo nu en dan heeft Kaas- eigenlijk gewoon de meeste dossierkennis. Als hij zijn best doet kan hij alles tot in de puntjes onderbouwen en valt er lastig nog een goed punt te maken voor de tegenpartij. Mijn tactiek is dan gewoon aan te geven dat ik selectief lees en daar mijn mening op baseer, dat werkt dan nog enigszins om hem te doen wankelen.

4. Hans van Mierlo trofee - Beste topicopener.

Geen ideetje, springt niemand echt uit.

5. Multatuli trofee - Beste schrijfstijl.

Taaljurist eriksd, komt helaas ook steeds minder buurten :{


6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.

Druk bezig voor zijn vrouw dingen te regelen voor hun nieuwe huis. Hij gaat naar tijger_m

7. Barack Obama-trofee - Wie mis je het meest?

Dat is nog steeds TitusPullo. Daarnaast moet ik ook Jigzoz vermelden, ik zie hem de laatste tijd helaas ook nooit meer posten in NWS.

Gelukkig zijn er wel weer mensen die af en toe terugkomen. Waht is weer van de partij en Sigme komt ook regelmatig weer buurten _O_

8. Emmanuel Macron-trofee - Beste nieuwkomer.

Dat is en gedeelde eerste plek voor Linus_van_Pelt en Mystikm. Wel moeten ze wat meer ook buiten de SC gaan posten.

9. Carola Schouten-trofee - Beste vrouwelijke user.

Vind ik niet verantwoord. #metoo

10. Anne-Fleur Dekker trofee - User met de meest wereldvreemde denkbeelden.

Zowel positief als negatief gaat deze naar Drugshond. Wereldvreemd is niet altijd negatief en kan verfrissend werken maar op sommige punten slaat hij het laatste jaar wel een tikje door.

11. Joop den Uyltrofee - Sterke user met duidelijk links profiel

Jip141/Guido/Volkorenbammetje en Disana, alles ademt solidariteit bij deze gütmenschen. En daar zouden er meer van moeten zijn!

12. Hans Wiegeltrofee - Sterke user met duidelijk rechts profiel

De mannen van de marktwerking en winstmaximalisatie, uiteraard voor GSBrder en Kowloon. Gezien Kowloon zijn voorliefde voor koken en lekker eten gaat hij met een neuslengte winnen.

13. Steve Bannon trofee - Users die het bangst is voor "De moslims"

Zonder twijfel gaat deze naar LelijKnap, hij leeft in zijn paranoïde werkelijkheid.

14. Thierry Baudet trofee - User die grossiert in complottheorieën

Eigenlijk iedereen die de lijn volgt van het zogenaamde cultuurmarxisme, dan komen we al snel uit bij de Baudet-adepten. Dus ik nomineer de FvD-reeks hiervoor.

15. Ad Melkert trofee - De zuurste user

2thmx loopt de hele dag citroenen te knagen binnen POL.


16. Frits Wester trofee - users met interessante roddels, nieuwtjes en inside information

Ryon, de man die eruit ziet als Michiel de Ruyter heeft altijd wel leuke weetjes. Hij moet alleen wel de rotzooi achter zich opruimen want hij laat nogal graag namen vallen.

17. Vladimir Putin trofee - Grootste troll/ fake news poster

Kan niet anders dan 99.999. Hij heeft de kunst van het trollen door de jaren heen tot in de puntjes geperfectioneerd, chapeau!

18. Theresa May trofee - Meest meelijwekkende user

Ik heb een tijdje meegelezen in de FvD-reeks maar deze gaat naar NatteKat. Zijn optreden is alles behalve dan constructief en dat is jammer want de reeks heeft best potentie en als crew zou je dan toch net even dat stapje extra moeten doen om het een succes te maken.

19. Sigrid Kaag trofee - User met interessante bijdragen uit de internationale politiek

sla ik over deze keer.

20. Henk Krol trofee - Grootste dramaqueen

Dit jaar heb ik Paper_Tiger niet gehoord over dikke elastieken aan zijn enkels.

Maar van Braindead heb ik wel een aantal parels gezien.

Zomaar een recente greep (je kan niet misgrijpen)

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Het gaat van kwaad naar erger. :D Belastingontwijking, ook nog eens, en dat door de het hoofd van de meest deugende mens van de meest deugende partij in het zonnestelsel. :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Op zich wel logisch. Waarom anders zou Pechtold een voorschotje willen hebben op verleende diensten ([ afbeelding ]) in het verleden?
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:28 schreef Braindead2000 het volgende:
De VVD kennende beweert Zijlstra dat niet om jihadgangers langer op te sluiten maar om meer vluchtelingen binnen te lokken.
:')

Onder het kopje, diversiteit!

De Maarten van Rossem trofee - User die goed kan mopperen maar het prima kan onderbouwen

Empirisch onderzoek heeft aangetoond dat deze trofee naar Monolith gaat.

De Martin Bosma ondervoorzitter trofee - Moderator die zijn rol buiten verwachting goed doet.

Ik had mijn bedenkingen bij Timmmmm op POL maar hij doet het best aardig voor een persoon met tourette syndroom

Daarom voor jou een presentje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanmoedigingsprijzen voor een aantal mensen om vooral te blijven zoals ze zijn en hopelijk nog veel van kunnen genieten:

- KoosVogels : Als Koos los gaat dan is het genieten geblazen. Topgozert!
- Sjon2406 : Ook al vindt iedereen je een klapmongool, je blijft wel onze klapmongool. You're my boy blue!
- Kaas- : Keten, rellen en klooien. Heerlijke relnicht, ik houd ervan.
- Tchock : Hij irriteert mij vaak met van die autistische verhandelingen maar vaak heb je een goed verhaal en zet mensen toch weer even aan het denken. Ga zo door
- 7Euribob : De hopman van POL met de ondankbare taak het gezeik van alle kanten aan te horen. Dat is niet makkelijk voor iemand met de persoonlijkheid van Bob. Je hebt je eigen stijl en duidelijk smoel als moderator. Ik vind dat wel mooi al is het niet altijd even praktisch. Heel klein applausje anders ga je nog verder naast je schoenen lopen.
- PokkelKUTmans : Mede Gummbah discipel, nuff said.
- Guido : Inhoudelijk altijd sterk en laat vaak andere invalshoeken zien. Ik ben erg op hem gesteld. ^O^
- Remlof + Drugshond : De Statler en Waldorf on dope en alcohol van de POLSC. Keep on rocking.

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar! en in het bijzonder voor het kleine dorpje binnen FOK! wat dapper stand houdt. ^O^



Deugdmensen unite and taken over!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 22:22:45 ]
pi_175959456
Nice!
Met extra vezels!
pi_175959493
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef Volkorenbrood het volgende:
Nice!
pi_175959574
Ook weer een mooie bijdrage. Moet ik me binnenkort toch ook even uit gaan leven :P
pi_175959795
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2017 22:36 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik dacht dat je vriendjes was met remlof en 99.999. :D
pi_175959913
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 22:45 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je vriendjes was met remlof en 99.999. :D
Is ie ook wel een beetje. Kun je nagaan hoe slecht ze zijn :')
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175960371
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 22:45 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je vriendjes was met remlof en 99.999. :D
We sparen niemand.

Bovendien weten ze ook wel hoe ze het moeten plaatsen.
pi_175964729
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 december 2017 23:01 schreef Kaas- het volgende:

[..]

We sparen niemand.

Bovendien weten ze ook wel hoe ze het moeten plaatsen.
Dat ze geplaatst zijn in de categorie slechtste discussievoerders.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175965268
Mooie lijstjes.

Doe m'n best om er van de week effe eentje op te stellen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175967536
Ik reageer half januari wel even...ben mijn geld aan het tellen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_175968042
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 11:33 schreef cempexo het volgende:
Ik reageer half januari wel even...ben mijn geld aan het tellen.
Wat ben je toch een meelijwekkende user, compexo.
  zondag 24 december 2017 @ 11:59:28 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175968091
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 11:57 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Wat ben je toch een meelijwekkende user, compexo.
Ach campagne voeren in dit topic voor award 18 is natuurlijk wel slim bekeken!

Maar ontopic maar weer
pi_175968095
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 11:33 schreef cempexo het volgende:
Ik reageer half januari wel even...ben mijn geld aan het tellen.
In euro's hoop ik. Kronen zijn geen tyfus waard.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175969006
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 11:33 schreef cempexo het volgende:
Ik reageer half januari wel even...ben mijn geld aan het tellen.
_O_
pi_175969367
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 11:33 schreef cempexo het volgende:
Ik reageer half januari wel even...ben mijn geld aan het tellen.
Om naar de schaatsbaan te kunnen gaan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175970064
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 11:33 schreef cempexo het volgende:
Ik reageer half januari wel even...ben mijn geld aan het tellen.
afbeelding
pi_176036339
Kan alleen vandaag en morgen nog. Dan is de deadline.
  woensdag 27 december 2017 @ 13:02:31 #108
104871 remlof
Europees federalist
pi_176036458
quote:
3s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:58 schreef Kaas- het volgende:
Kan alleen vandaag en morgen nog. Dan is de deadline.
Oh ja, shit. Hoop dat ik het nog ga redden.
  donderdag 28 december 2017 @ 10:54:23 #109
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176066781
Ik zal de deadline verzetten, 31 December om 2 uur in de middag
pi_176067274
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 10:54 schreef Hexagon het volgende:
Ik zal de deadline verzetten, 31 December om 2 uur in de middag
Dat scheelt, ik kom er vandaag ook niet aan toe ben ik bang.
  donderdag 28 december 2017 @ 12:05:10 #111
104871 remlof
Europees federalist
pi_176068298
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 10:54 schreef Hexagon het volgende:
Ik zal de deadline verzetten, 31 December om 2 uur in de middag
Mijn dank is groot in deze drukke dagen ~:)
pi_176068643
1. Mark Rutte trofee - Beste discussievoerder.

Linus_van_Pelt

2. Emile Roemer trofee - Slechtste discussievoerder.

john2406. Ik weet niet of het aan mijn geestelijke gesteldheid ligt, maar intussen kan ik zo af en toe helaas wijs worden uit sommige van zijn posts.

3. Gerrit Zalm trofee - User met meeste "dossierkennis".

RM-rf

4. Hans van Mierlo trofee - Beste topicopener.

Hexagon. Alhoewel, opent iemand ooit een nieuw topic behalve een nieuw deel van een reeks?

5. Multatuli trofee - Beste schrijfstijl.

Verfassungsschutz

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.

Kaas-

7. Barack Obama-trofee - Wie mis je het meest?

El_Matador

8. Emmanuel Macron-trofee - Beste nieuwkomer.

Linus_van_Pelt

9. Carola Schouten-trofee - Beste vrouwelijke user.

Kom op zeg, het is 2017.

10. Anne-Fleur Dekker trofee - User met de meest wereldvreemde denkbeelden.

Drugshond

11. Joop den Uyltrofee - Sterke user met duidelijk links profiel

Xa1pt verdient deze. Beschaafd, goed onderbouwd, duidelijk links.

12. Hans Wiegeltrofee - Sterke user met duidelijk rechts profiel

Kowloon natuurlijk.

13. Steve Bannon trofee - Users die het bangst is voor "De moslims"

Doe maar bakfietsmoeder, alhoewel het lood om oud ijzer is wat betreft de NWS-stamgasten.

14. Thierry Baudet trofee - User die grossiert in complottheorieen

El_Matador of wat zijn nieuwe kloon-account ook maar is.

15. Ad Melkert trofee - De zuurste user

remlof heeft het cynisme over de mogelijkheden om de opkomst van rechtspopulisten tegen te gaan toch wel tot nieuwe hoogtes opgestuwd.

16. Frits Wester trofee - users met interessante roddels, nieuwtjes en inside information

Ryon

17. Vladimir Putin trofee - Grootste troll/ fake news poster

Nintex

18. Theresa May trofee - Meest meelijwekkende user

john2406

19. Sigrid Kaag trofee - User met interessante bijdragen uit de internationale politiek
20. Henk Krol trofee - Grootste dramaqueen

Braindead2000, voor zijn oeuvre in NWS.

quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:47 schreef Kaas- het volgende:
24. Xi Jinping trofee - Trofee voor de beste user overall
Volkorenbrood heb ik nog nergens positief kunnen noemen, dus bij deze.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2017 12:26:29 ]
pi_176073300
Ik vind je ook aardig Igen.
Met extra vezels!
pi_176089996
Goed en objectief overzichtje van de politieke winnaars en verliezers van 2017, waar ik me zeer goed in kan vinden.

https://www.politico.eu/article/the-winners-and-losers-of-2017/

Winnaars:
- Emmanuel Macron
- Sebastian Kurz
- Cecilia Malmstrom
- Andrej Babis
- Leo Varadkar
- Donald Trump

Verliezers:
- Carles Puigdemont
- Mariano Rajoy
- Angela Merkel
- Theresa May
- Martin Schulz
- Oost-Europa
pi_176091197
Hoop dat ik morgen tijd heb om er even voor te gaan zitten.
pi_176091375
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:20 schreef Kaas- het volgende:
Goed en objectief overzichtje van de politieke winnaars en verliezers van 2017, waar ik me zeer goed in kan vinden.

https://www.politico.eu/article/the-winners-and-losers-of-2017/

Winnaars:
- Emmanuel Macron
- Sebastian Kurz
- Cecilia Malmstrom
- Andrej Babis
- Leo Varadkar
- Donald Trump

Verliezers:
- Carles Puigdemont
- Mariano Rajoy
- Angela Merkel
- Theresa May
- Martin Schulz
- Oost-Europa
Donald Trump had veel hoger op de lijst moeten staan, hij had de media tegen inclusief de internationale en nationale politieke elite.
pi_176091735
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Donald Trump had veel hoger op de lijst moeten staan, hij had de media tegen inclusief de internationale en nationale politieke elite.
Het is een ongeordend lijstje Hans.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176091931
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Donald Trump had veel hoger op de lijst moeten staan, hij had de media tegen inclusief de internationale en nationale politieke elite.
Het is geen ranking Henk.
pi_176093058
Bovendien werd Trump in 2016 al verkozen. Hij heeft in 2017 niet zo gek veel voor elkaar gekregen.
pi_176093496
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:17 schreef 99.999 het volgende:
Bovendien werd Trump in 2016 al verkozen. Hij heeft in 2017 niet zo gek veel voor elkaar gekregen.
Jou op de kast gekregen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_176093517


[ Bericht 100% gewijzigd door phpmystyle op 28-12-2017 23:38:09 (-verkeerde topic) ]
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_176093521
Belastingwet, inreisverbod, Jeruzalem.


Plus de “Trump is eigenlijk wel heel leuk” berichtjes beginnen zoals verwacht & voorspeld mondjesmaat in de MSM te verschijnen. Ook in Nederland.

Aardig jaartje voor Donald dus wel.
Met extra vezels!
pi_176093549


[ Bericht 100% gewijzigd door phpmystyle op 28-12-2017 23:38:21 (verkeerde topic) ]
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_176093771
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:26 schreef Volkorenbrood het volgende:
Belastingwet, inreisverbod, Jeruzalem.


Plus de “Trump is eigenlijk wel heel leuk” berichtjes beginnen zoals verwacht & voorspeld mondjesmaat in de MSM te verschijnen. Ook in Nederland.

Aardig jaartje voor Donald dus wel.

Laat eens wat van die berichtjes zien dan, ik ben ze niet tegengekomen en ik bedien mezelf van een uitgebreid media aanbod van links tot rechts. Met uitzondering van de bekende fake news kanalen uiteraard.
pi_176094096
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:26 schreef Volkorenbrood het volgende:
Belastingwet, inreisverbod, Jeruzalem.


Plus de “Trump is eigenlijk wel heel leuk” berichtjes beginnen zoals verwacht & voorspeld mondjesmaat in de MSM te verschijnen. Ook in Nederland.

Aardig jaartje voor Donald dus wel.

Een kwart van zijn termijn is voorbij en hij weet alleen te scoren met symboolpolitiek. Niet erg indrukwekkend voor de machtigste man ter aarde :P.
pi_176094130
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:31 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Laat eens wat van die berichtjes zien dan, ik ben ze niet tegengekomen en ik bedien mezelf van een uitgebreid media aanbod van links tot rechts. Met uitzondering van de bekende fake news kanalen uiteraard.
Zou chill zijn als jij eens in het pol-café zou komen.
pi_176094292
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:31 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Laat eens wat van die berichtjes zien dan, ik ben ze niet tegengekomen en ik bedien mezelf van een uitgebreid media aanbod van links tot rechts. Met uitzondering van de bekende fake news kanalen uiteraard.
https://www.trouw.nl/opin(...)k-in-2018-~af88af6b/

https://www.rtlz.nl/algem(...)r-de-vs-en-de-wereld


https://www.elsevierweekb(...)t-resultaten-571896/

Daarbuiten, heb ik zowel op NOS en RTLZ fragmenten gezien waarin de presentators even verplicht gingen stilgestaan bij alle positieve dingen aan Trump, met daarbij de kanttekening dat dat te weinig aan bod komt.

Overigens is dit een typische beweging.

Eerst de schok en afkeuring en daarna toch een beetje die kant op meeveren.

Zie deze video van VOX met een heldere uitleg.

Met extra vezels!
  zaterdag 30 december 2017 @ 11:50:12 #128
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176142582
Mensen jullie hebben tot morgen 14 uur de tijd
pi_176144500
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 11:50 schreef Hexagon het volgende:
Mensen jullie hebben tot morgen 14 uur de tijd
Ik zal om 13:56:40 'In the Air tonight' aanzetten ;)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_176146878
Ik kom nauwelijks in POL (al is dat misschien vaker dan ik denk, want ik ben mij er (voornamelijk als lurker) volgens mij niet altijd bewust van of ik nou in POL of in NWS zit), maar heb de lijstjes van anderen hier vluchtig doorgelezen en één iets was voor mij wel herkenbaar, dus daar wil ik (ook) wel een stem voor uitbrengen:

5. Multatuli trofee - Beste schrijfstijl: Weltschmerz.
Tails tell tales
pi_176150640
Ben eigenlijk alleen in de SC te vinden, dus weinig andere discussies en dergelijke meegekregen. Verder heb ik geen tijd voor uitgebreide omschrijvingen en zo, dus we gaan efficiënt te werk dit jaar. Lekker boeiend.

1. Mark Rutte trofee - Beste discussievoerder.
Kowloon die ondanks alles altijd netjes, beschaafd, en op de feiten blijft.

2. Emile Roemer trofee - Slechtste discussievoerder.
Traditiegetrouw gaat deze naar 99.999, al heb ik volgens mij geen enkele serieuze discussie gevolgd het afgelopen jaar.

3. Gerrit Zalm trofee - User met meeste "dossierkennis".
Moeilijke categorie. Wat politieke betreft freako. Maar ik denk dat ik Monolith het liefst in mijn pubquiz-team zou hebben.

4. Hans van Mierlo trofee - Beste topicopener.
-
5. Multatuli trofee - Beste schrijfstijl.
Reya weet zijn fysieke handicaps goed te verbloemen door onberispelijk te formuleren.

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Niemand is nog altijd aanwezig.

7. Barack Obama-trofee - Wie mis je het meest?
Ik vind dat Mutant01 er te weinig is. Zal wel een instabiele verbinding hebben, daar in de Sahara.

8. Emmanuel Macron-trofee - Beste nieuwkomer.
Geen idee wie er nieuw is. Had Skysherrif vorig jaar al genomineerd in deze categorie. Dit jaar Linus_van_Pelt beduidend meer zien posten, en die draagt doorgaans wel leuk bij. Dus vandaar. Kan er ook zomaar mee te maken hebben dat Linus tegenwoordig werkloos thuis zit, terwijl ze vorig jaar nog slechts het vooruitzicht had werkloos thuis te zitten.

9. Carola Schouten-trofee - Beste vrouwelijke user.
Voor de user met de dikste tieten: Kaas-.

10. Anne-Fleur Dekker trofee - User met de meest wereldvreemde denkbeelden.
Postuum Japie77.

11. Joop den Uyltrofee - Sterke user met duidelijk links profiel
Zijn er nog linksen op FOK!?

12. Hans Wiegeltrofee - Sterke user met duidelijk rechts profiel
Heel FOK!

13. Steve Bannon trofee - Users die het bangst is voor "De moslims"
Pokkelmans. En terecht.

14. Thierry Baudet trofee - User die grossiert in complottheorieen
Drugshond

15. Ad Melkert trofee - De zuurste user
Whiskers2009 (of een andere getallencombinatie) weet altijd lekker kattig uit de hoek te komen.

16. Frits Wester trofee - users met interessante roddels, nieuwtjes en inside information
Ryon natuurlijk. Heeft half Den-Haag onder de sneltoets zitten, als we hem mogen geloven.

17. Vladimir Putin trofee - Grootste troll/ fake news poster
-

18. Theresa May trofee - Meest meelijwekkende user
John2406 (of een andere getallencombinatie). Leuk dat mensen met ernstige hersenschade het internet nog op kunnen, maar ga je onzin lekker ergens anders uitkramen.

19. Sigrid Kaag trofee - User met interessante bijdragen uit de internationale politiek
Volgens mij zit DeParo wel redelijk op het internationale nieuws. Verder doen Kaas-, Remlof, en Volkorenbrood ook graag alsof ze kosmopoliet zijn.

20. Henk Krol trofee - Grootste dramaqueen
Tem. Beetje een liedje zingen omdat hij het ergens niet mee eens is :').

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2017 16:08:22 ]
pi_176150768
Oh en misschien bedenk ik me nog wel voor morgen 14u. Heb dit ook maar even snel in elkaar geflanst.
pi_176153962
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:10 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh en misschien bedenk ik me nog wel voor morgen 14u. Heb dit ook maar even snel in elkaar geflanst.
Laat maar fijn zoals het is hoor, ik sta goed.
pi_176159118
Heb een aantal vragen weggelaten omdat ik daar geen antwoord wist.

1. Mark Rutte trofee - Beste discussievoerder.
Tchock. Zou kunnen dat zijn posts me sneller opvallen omdat hij een user is die ik ook regelmatig buiten POL zie posten, maar ik zie hem regelmatig met genuanceerde, goed onderbouwde posts komen.

2. Emile Roemer trofee - Slechtste discussievoerder.
Braindead. Ik ken maar weinig users die hun username zo veel eer aan doen :')

4. Hans van Mierlo trofee - Beste topicopener.
Hexagon. Hij slaagt er vrijwel altijd in een interessante discussie op gang te brengen.

9. Carola Schouten-trofee - Beste vrouwelijke user.
Janneke141. Ze heeft niet heel veel concurrentie in deze categorie :')

10. Anne-Fleur Dekker trofee - User met de meest wereldvreemde denkbeelden.
LelijKnap.

11. Joop den Uyltrofee - Sterke user met duidelijk links profiel
Klopkoek. Al is die schijnbaar geband tegenwoordig.

12. Hans Wiegeltrofee - Sterke user met duidelijk rechts profiel
Paper-Tiger. Op economisch gebied kun je ze niet rechtser krijgen.

13. Steve Bannon trofee - Users die het bangst is voor "De moslims"
Arthur_Spooner. De legende gaat dat als je drie keer "moslim" zegt, Arthur_Spooner uit het niets tevoorschijn komt.

14. Thierry Baudet trofee - User die grossiert in complottheorieen
Eigenlijk wel de hele FVD-kliek :')
Maar omdat ik maar één user mag nomineren ga ik hier voor nattekat.

15. Ad Melkert trofee - De zuurste user
Elfletterig. Heeft geen onderbouwing nodig denk ik zo :')

17. Vladimir Putin trofee - Grootste troll/ fake news poster
Braindead.

18. Theresa May trofee - Meest meelijwekkende user
Wederom Braindead.

19. Sigrid Kaag trofee - User met interessante bijdragen uit de internationale politiek
Monolith. Mijn stem in deze is vooral gebaseerd op het VS-topic.

20. Henk Krol trofee - Grootste dramaqueen
Elfletterig. Wat kan die gast janken zeg :')
  zaterdag 30 december 2017 @ 19:37:33 #135
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_176159336
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 december 2017 19:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
9. Carola Schouten-trofee - Beste vrouwelijke user.
Janneke141. Ze heeft niet heel veel concurrentie in deze categorie
Hmm, ik moet nog even met vijf klonen op moblo gaan stemmen geloof ik.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 30 december 2017 @ 21:20:11 #136
104871 remlof
Europees federalist
pi_176164762
1. Mark Rutte trofee - Beste discussievoerder.
Mystikvm - weet zijn standpunten altijd uitgebreid toe te lichten wat discussies waar hij aan deelneemt vaak interessant maakt om terug te lezen.

2. Emile Roemer trofee - Slechtste discussievoerder.
Nattekat - denkt dat discussiëren ‘bekvechten’ betekent en doet dat nog steeds op dezelfde manier als waarop hij dat op het schoolplein deed. Of nog steeds doet wellicht.

3. Gerrit Zalm trofee - User met meeste "dossierkennis".
freako - vooral van het dossier politieke procedures en wetgeving lijkt hij alles te weten. En dat komt nogal eens van pas in POL.

4. Hans van Mierlo trofee - Beste topicopener.
Hexagon - zonder serieuze concurentie bijna, helaas. En helaas zien we 'm nooit in het POLcafé, terwijl hij daar meer dan welkom is. Als ie er maar niet probeert te modden.

5. Multatuli trofee - Beste schrijfstijl.
Pokkelmans - Wat hij schijft is vaak far over the top qua ideeën maar de manier waarop hij dat onder woorden brengt is regelmatig subliem.

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Disana - is altijd goed voor de sfeer en zorgt ervoor dat we elkaars verjaardagen niet vergeten.

7. Barack Obama-trofee - Wie mis je het meest?
Robin007Bond - kwam als libertariër maar werd snel volwassen. Nu is ie opeens verdwenen, wellicht is ie belangrijke dingen aan het doen.

8. Emmanuel Macron-trofee - Beste nieuwkomer.
Linus_van_Pelt - goeie nieuwe aanwinst in POL, in alle opzichten. Alleen jammer van haar Harry Potterfetisj.

9. Carola Schouten-trofee - Beste vrouwelijke user.
Deze award kan echt niet meer, weg ermee.

10. Anne-Fleur Dekker trofee - User met de meest wereldvreemde denkbeelden.
Elzies - ik weet niet wat er mis is gegaan in z’n leven, maar als het resultaat iets is dat post als deze user heeft de geestelijke hulpverlening een flinke steek laten vallen.

11. Joop den Uyltrofee - Sterke user met duidelijk links profiel
Xa1pt - deze user zie ik al heel veel jaren vechten tegen de bierkaai op FOK!. En hoewel er steeds meer rechts tuig van de bierkaai op dit forum rondloopt houdt hij dapper vol.

12. Hans Wiegeltrofee - Sterke user met duidelijk rechts profiel
Kowloon - Ultraconservatief en met een zwak voor de mannenbroeders van de SGP, veel rechtser vindt je ze niet op FOK! als je rechtsextremisten buiten beschouwing laat. Maar die zijn gewoon ziek in hun hoofd, Kowloon is dat zeker niet.

13. Steve Bannon trofee - Users die het bangst is voor "De moslims"
LelijKnap ..

14. Thierry Baudet trofee - User die grossiert in complottheorieen
Drugshond - Gelooft alles wat maar tegen de EU is. Omdat die EU z’n leven totaal verwoest en het hem zo lastig maakt om z’n favoriete Oost-Europese pauperlanden te bezoeken. Ofzo. Volledig van het padje af.

15. Ad Melkert trofee - De zuurste user
PietVerdriet - Strooit zelf continu met ad hominems maar beschuldigt vervolgens anderen van dit gedrag. Ronduit hilarisch. En sneu.

16. Frits Wester trofee - users met interessante roddels, nieuwtjes en inside
information
Ryon - De VVD-webcare van dit forum en claimt de nodige bronnen binnen die partij te hebben.
Lijkt vreemd genoeg ook een zwak te hebben voor de Kremlindelegatie in de Tweede Kamer, het FvD.

17. Vladimir Putin trofee - Grootste troll/ fake news poster
Refragmental - Als Refragmental iets post of met een link op de proppen komt kan je er bijna zeker van zijn dat het fakenews is. Ik hoop dat ie er tenmiste voor betaald wordt door Moskou, anders is het gewoon zielig.

18. Theresa May trofee - Meest meelijwekkende user
Braindead2000 - Een zielig hoopje leven dat al zijn ellende te danken heeft aan anderen, met name niet-westerse allochtonen. Die indruk wekt ie tenminste, maar het is natuurlijk gewoon een enorme kneus die zelf helemaal niets kan.

19. Sigrid Kaag trofee - User met interessante bijdragen uit de internationale politiek
rm-rf - Weet vaak met verrassende invalshoeken op en achtergrondinformatie bij internationale kwesties te komen, het is vaak leerzaam om zijn bijdragen te lezen. Hij zou alleen zijn hoofdlettergebruik iets moeten bijschaven.

20. Henk Krol trofee - Grootste dramaqueen
Kaas- - Eurofiel en Xi-adept ineen, D66’er met een afkeer van Pechtold, van de mannenliefde en doet aan boksen. Kaas- is één en al drama.

[ Bericht 0% gewijzigd door Euribob op 31-12-2017 13:38:33 ]
pi_176165230
Whehe. Goed lijstje remlof. ^O^
  zaterdag 30 december 2017 @ 22:06:39 #138
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176167379
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zaterdag 30 december 2017 @ 22:08:37 #139
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_176167515
Theresa May trofee - Meest meelijwekkende user
DeParo - woorden schieten tekort.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zaterdag 30 december 2017 @ 22:09:08 #140
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176167556
Leuk DM enzo maar ik ken echt geen genoeg mensen hier om een lijstje te maken, sorry. :@
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_176169297
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef _--_ het volgende:
Leuk DM enzo maar ik ken echt geen genoeg mensen hier om een lijstje te maken, sorry. :@
DM van wie?
  zaterdag 30 december 2017 @ 22:52:30 #142
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176169827
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 22:42 schreef john2406 het volgende:

[..]

DM van wie?
Van een FOK!ker
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_176169904
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef _--_ het volgende:

[..]

Van een FOK!ker
Welk stiekeme Henkie was dat dan?

Kon het niet in het topic, met een lokquotte?
  zaterdag 30 december 2017 @ 22:54:41 #144
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176169946
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 22:53 schreef john2406 het volgende:

[..]

Welk stiekeme Henkie was dat dan?

Kon het niet in het topic, met een lokquotte?
Gast, wat gaat dat jou aan. :') Het was vast een massa dm aan meerdere users.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_176170063
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2017 22:54 schreef _--_ het volgende:

[..]

Gast, wat gaat dat jou aan. :') Het was vast een massa dm aan meerdere users.
Het gaat mij inderdaad niks aan, daarom lees ik zoiets nooit, als dan open en bloot.
pi_176179406
Aangezien ik geen tijd heb voor pagina-lange onderbouwing, bij dezen mijn lijst:

1. Mark Rutte trofee - Beste discussievoerder - Mystikvm. Knalt er altijd wel wat truth bombs in tijdens discussies.
2. Emile Roemer trofee - Slechtste discussievoerder. Nattekat vormt een bijzonder niveau van triestheid op het forum.
3. Gerrit Zalm trofee - User met meeste "dossierkennis". rm-rf uiteraard.
4. Hans van Mierlo trofee - Beste topicopener. Hexagon, want iemand moet het doen.
5. Multatuli trofee - Beste schrijfstijl. Reya.
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. KoosVogels is dat toch?
7. Barack Obama-trofee - Wie mis je het meest? TitusPullo had zulke sierlijke zinnen, maar hij is weg. :'(
8. Emmanuel Macron-trofee - Beste nieuwkomer. Linus_van_Pelt, alhoewel ik eerst dacht dat het een kerel was.
9. Carola Schouten-trofee - Beste vrouwelijke user. Linus_van_Pelt, alhoewel ik eerst dacht dat het een kerel was.
10. Anne-Fleur Dekker trofee - User met de meest wereldvreemde denkbeelden. Elzies blijft heerlijk doorratelen.
11. Joop den Uyltrofee - Sterke user met duidelijk links profiel. Xa1pt doet goed zijn best. Inhoudelijk sterk, beargumenteerd en toch sterk gekleurd.
12. Hans Wiegeltrofee - Sterke user met duidelijk rechts profiel. GSbrdr. Zie bovenstaand.
13. Steve Bannon trofee - Users die het bangst is voor "De moslims". Braindead2000 is wel zo sneu.
14. Thierry Baudet trofee - User die grossiert in complottheorieen. Elzies.
15. Ad Melkert trofee - De zuurste user Klopkoek.
16. Frits Wester trofee - users met interessante roddels, nieuwtjes en inside information Ryon.
17. Vladimir Putin trofee - Grootste troll/ fake news poster Friek_
18. Theresa May trofee - Meest meelijwekkende user. Compexo
19. Sigrid Kaag trofee - User met interessante bijdragen uit de internationale politiek john2406, als ik hem begrijp tenminste.
20. Henk Krol trofee - Grootste dramaqueen Kaas-

Later wellicht een toelichting.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2017 02:18:01 ]
  zondag 31 december 2017 @ 02:32:10 #147
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_176179744
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 december 2017 21:20 schreef remlof het volgende:
14. Thierry Baudet trofee - User die grossiert in complottheorieen
Drugshond - Gelooft alles wat maar tegen de EU is. Omdat die EU z’n leven totaal verwoest en het hem zo lastig maakt om z’n favoriete Oost-Europese pauperlanden te bezoeken. Ofzo. Volledig van het padje af.
14. Thierry Baudet trofee - User die grossiert in complottheorieen
Drugshond - Gelooft alles wat maar tegen de EU is. Omdat die EU z’n leven totaal verwoest en het hem zo lastig maakt om z’n favoriete Oost-Europese pauperlanden te bezoeken. Ofzo. Volledig van het padje af.
-----------------------------------------------------------------------
Target 2 onbelans was zelfs voor dec 2017 Italië een nieuw record. Mafklapper. En nergens is er iemand die bij het ECB het juiste antwoord kan geven. Inzet +350 Miljard.
------------------------------------------------------------------------
Directielid ECB ziet spaarcultuur bedreigd
Met je kut europa. Verdwaalde EU-dwaas
===========================================
Tussen geloven en een fact zit wel een wereld van verschil. Deug-debiel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Drugshond op 31-12-2017 02:49:31 ]
pi_176182309
Nou nou, volgens mij moet je dit allemaal niet te serieus nemen hè.
  zondag 31 december 2017 @ 10:31:33 #149
104871 remlof
Europees federalist
pi_176183107
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 02:32 schreef Drugshond het volgende:


[..]

14. Thierry Baudet trofee - User die grossiert in complottheorieen
Drugshond - Gelooft alles wat maar tegen de EU is. Omdat die EU z’n leven totaal verwoest en het hem zo lastig maakt om z’n favoriete Oost-Europese pauperlanden te bezoeken. Ofzo. Volledig van het padje af.
-----------------------------------------------------------------------

Met je kut europa. Verdwaalde EU-dwaas

Bedankt voor deze typische aanvulling _O-
  zondag 31 december 2017 @ 10:46:04 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176183391
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 02:32 schreef Drugshond het volgende:


[..]

14. Thierry Baudet trofee - User die grossiert in complottheorieen
Drugshond - Gelooft alles wat maar tegen de EU is. Omdat die EU z’n leven totaal verwoest en het hem zo lastig maakt om z’n favoriete Oost-Europese pauperlanden te bezoeken. Ofzo. Volledig van het padje af.
-----------------------------------------------------------------------
Target 2 onbelans was zelfs voor dec 2017 Italië een nieuw record. Mafklapper. En nergens is er iemand die bij het ECB het juiste antwoord kan geven. Inzet +350 Miljard.
------------------------------------------------------------------------
Directielid ECB ziet spaarcultuur bedreigd
Met je kut europa. Verdwaalde EU-dwaas
===========================================
Tussen geloven en een fact zit wel een wereld van verschil. Deug-debiel.
Doe dat even in een ander topic
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')