abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175236818
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Soms heb je een wake up call nodig. Al heb ik niet eens het idee dat hij iets met die ander wil doen.

Het verbaasd mij altijd, dat zo iemand als die vrouw daar dan zelf niks mee wil doen. Heeft ze de seks het eerste jaar dan helemaal niet als leuk ervaren? Boeit het haar dan helemaal niet dat haar vriend ook behoeftes heeft? Over zulke dingen denk je toch na? :@ En hij heeft het blijkbaar ook aangegeven. En wilt ze zelf dan helemaal geen leuke seks meer? Heeft ze dan ooit wel echt leuke seks gehad? Zoveel vragen.
Ontwijken is makkelijker wellicht.
pi_175236871
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ontwijken is makkelijker wellicht.
Is ook moeilijker om aan te geven dat je het echt niet (meer) leuk vindt, dan zeggen dat het later vast beter wordt. Maar wel oneerlijk.
  woensdag 22 november 2017 @ 11:53:55 #54
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175236928
Van heel veel naar acht jaar niks? Die neukt al acht jaar een man met een lager inkomen dan jij.

quote:
Financieel gaat het ook voor de wind dus wat wil een mens nog meer?

quote:
En geeft ze als argument dat we niet meer intiem zijn dat het komt doordat ze zich niet thuis voelt en ik niet genoeg ruimte in mijn leven maak voor haar.
Hoe duidelijk wil je het hebben? Als TS aan het werk is wordt zijn vriendin doorgesmeerd door Koos Kansloos die wel de hele dag tijd heeft.

[ Bericht 74% gewijzigd door Nobu op 22-11-2017 12:12:47 ]
pi_175237025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 09:18 schreef relfed het volgende:
Hallo,

Bijna tien jaar zijn we samen en we hebben het leuk!
We lachen veel met elkaar we doen veel samen en we laten elkaar de ruimte ons zelf te zijn.
Financieel gaat het ook voor de wind dus wat wil een mens nog meer?

Het eerste jaar hadden we veel intimiteit en was niks te gek maar nadat ze bij mij ingetrokken was ging het binnen no time achteruit met als gevolg 8 jaar geen sex.

Ik heb in het begin tegen mezelf gezegd “als ze zich beter gaat voelen komt het wel goed” maar het is nooit goed gekomen.
Na het eerste jaar zonder sex heb ik gezegd dat ik dat niet vol zou houden en heb dat ook vaak geuit.
De vraag aan haar waarom zij geen sex wilde werd altijd beantwoord met onder andere “dat weet ik niet maar het komt wel goed”
Ik heb voorgesteld hulp te zoeken maar dat wil ze absoluut niet.
Knuffelen, tegen elkaar aan liggen en samen douchen zijn we een tijd blijven doen maar ik ben steeds afstandelijker geworden omdat ik afstand neem want als ik opgewonden raak loop ik weer tegen een teleurstelling op.

Ik ben nooit bij haar weg gegaan omdat ik vind dat wat we hebben bijzonder is en als mensen aan mij vroegen hoe ik dat volhield zonder sex zei ik “als het me te veel word bied dat moment zich vanzelf aan”.

Nu ben ik naar een ander sportschool gegaan en daar een meisje ontmoet waar ik een goede klik mee heb.
Ik loop eerlijk gezegd met vlinders in m’n buik maar ben tegelijker tijd realistisch genoeg om te weten dat dat geen garanties geeft dat het uit zal lopen op een relatie.

Maar het heeft me wel zo ver gebracht dat ik niet meer verder wil in mijn huidige relatie zoals hij nu is ondanks alles wat we wel hebben.
Ik heb aangeven dat ik zo niet meer verder wil en aangeboden hulp te zoeken maar zelfs nu ik bij haar weg wil gaan blijft ze daar nee tegen zeggen.

En geeft ze als argument dat we niet meer intiem zijn dat het komt doordat ze zich niet thuis voelt en ik niet genoeg ruimte in mijn leven maak voor haar.
Daar hebben we het al eerder over gehad maar daar komen we niet met z’n twee uit, want beide hebben we het gevoel dat we het nooit goed genoeg voor elkaar doen.

Ik ben zo bang dat ik spijt krijg door bij haar weg te gaan want ze is m’n maatje.
Ook ben ik bang weer alleen te zijn en natuurlijk het financiële plaatje maar dat laatste mag niet mee tellen.

Maar ik word vaak geïrriteerd naar haar en fantaseer vaak over andere vrouwen en dat vind ik niet eerlijk naar haar toe.

En het doet me vreselijk veel pijn haar te zien huilen en worstelen!!!

Zo dat wou ik even kwijt en voor de gene die het helemaal uitgelezen hebben..bedankt en petje af :)
In het begin hadden jullie wel intimiteit maar toen ze je eenmaal gewonnen had en de buit dus binnen was, was het ook gedaan met de intimiteit. Dit is weer een voorbeeld hoe vrouwen sex gebruiken om te manipuleren, om een man voor zich te winnen. Vrouwen die sex als machtsmiddel hebben misbruikt moet je dumpen. Natuurlijk huilt ze krokodillentranen, ook dat is onderdeel van manipulatie.
Een maatje? Daar heb je toch vrienden voor?
Je bent niet meer dan een broer voor haar. Maar een broer betaalt niet de hele shit voor haar dus eigenlijk ben je minder dan dat.
Wegwezen uit deze zogenaamde relatie.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 22 november 2017 @ 12:03:56 #56
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175237116
quote:
14s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Zo'n goeie broer is hij blijkbaar niet want ze voelt zich niet thuis en hij maakt niet genoeg ruimte in zijn leven voor haar.
Dat is ook lekker makkelijk (niet eerlijk) van haar natuurlijk. Gewoon de schuld bij hem neerleggen. Ze hebben allebei het gevoel dat ze het nooit goed voor elkaar doen.
Wat ik wel apart vind is hoe TS kan zeggen dat ze het zo leuk hebben met elkaar en dat hun band zo bijzonder is. Ik lees namelijk het tegenovergestelde.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175237126
En war is haar versie ts?
pi_175237224
Het grootste geheim van een vrouw is haar smartphone. Misschien brengt wat snuffelen in haar smartphone meer helderheid, het zou me namelijk ook niks verbazen dat ze buiten de deur om wipt.
Hoe dan ook is er geen reden om de relatie voort te zetten
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 22 november 2017 @ 12:11:47 #59
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175237260
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:10 schreef MGTOW het volgende:
Het grootste geheim van een vrouw is haar smartphone. Misschien brengt wat snuffelen in haar smartphone meer helderheid
:')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175237422
Damn wat een ereacties!! iedereen bedankt voor de moeite!!!
Te veel reacties om allemaal op te reageren.
Het gemiddelde oordeel is wel duidelijk :)
  Vis een optie? woensdag 22 november 2017 @ 12:23:07 #61
70532 loveli
N
pi_175237488
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:19 schreef relfed het volgende:
Damn wat een ereacties!! iedereen bedankt voor de moeite!!!
Te veel reacties om allemaal op te reageren.
Het gemiddelde oordeel is wel duidelijk :)
Neem even de moeite om te reageren, of kwam je alleen voor bevestiging dat het 100% aan haar ligt?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 november 2017 @ 12:36:34 #62
70532 loveli
N
pi_175237774
https://relatieforum.net/threads/8-jaar-geen-sex.5540/
quote:
Naar mijn inziens heb ik alles gedaan maar lukt het me ook weer niet dingen los te laten.
Een voorbeeld anders word het een heel lang verhaal:
Zij wil een plant in huis zetten en ik zeg leuk. Maar ik doe wel mijn huiswerk zoek het op en wat blijkt die plant zal het nooit overleven binnen.
Dus dat zeg ik en het is afgedaan denk ik. Maar als we een gesprek hebben komt die plant ineens weer aan bod. Zij vind dat ik die plant gewoon moet kopen en dan gaat hij maar dood, als ik haar maar gewoon serieus neem! Ik vind het zo ontzettend moeilijk om in dat soort situaties mijn mond te houden en als ik mijn mond hou ziet ze het toch aan m'n kop.
Door een opstapeling van dit soort dingen hebben wij dus al acht jaar geen sex. Maar omdat we geen sex hebben gun ik haar ook weer dingen niet.
Dus we blijven cirkelen.
Nu wil ze een bank en ik zeg. Het is niet mijn smaak maar als jij hem leuk vind kopen we hem en zetten we hem neer.
Dan zegt ze vervolgens. Nee dan wil ik hem niet want jij moet hem ook leuk vinden maar zo zijn we dus al jaren bezig met een K** bank.

Het gaat allemaal nergens over maar dat is wel waarom het niet werkt.
Heb je dat met iemand anders ook?
Ik vraag het mij af.

Nu snap ik ook dat wanneer je iemand net leert kennen en je bent in de wolken dat je dan tegen elkaar zegt o daar kom je toch altijd wel uit als je maar praat etc etc etc
Maar ik vind het zooooo moeilijk om te weerstaan.
Klein detail is dat degene die ik heb leren kennen 17 jaar jonger is dusssss gaat lekker zo.
crap in = crap out
pi_175237840
Nee het ligt bij ons beiden daarom wil ik ook graag met een derde partij praten want met z'n twee komen we er niet uit.
We zijn 4 keer samen op vakantie geweest dit jaar en van alles gedaan als broer en zus.
Vorig jaar 3 weken aan een stuk op gereisd als broer en zus.
En nu wil ik dat niet meer ik mis de verbondenheid en het gaat niet alleen om de daad, het gaat erom dat als we het leuk hebben we lachen en alles valt op z'n plek ik opgewonden raak maar dat heb ik dan alleen.
Nu komt erbij dat ze in haar vorige relatie ook al jaren lang geen sex meer had en ik dacht dat ik ervoor kon zorgen dat ze zich veilig kon voelen en kon ontwikkelen. en dat is ook gebeurd maar niet genoeg.

[ Bericht 100% gewijzigd door Mark op 23-11-2017 10:39:00 ]
pi_175237881
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:40 schreef relfed het volgende:
Nee het ligt bij ons beiden daarom wil ik ook graag met een derde partij praten want met z'n twee komen we er niet uit.
We zijn 4 keer samen op vakantie geweest dit jaar en van alles gedaan als broer en zus.
Vorig jaar 3 weken aan een stuk op gereisd als broer en zus.
En nu wil ik dat niet meer ik mis de verbondenheid en het gaat niet alleen om de daad, het gaat erom dat als we het leuk hebben we lachen en alles valt op z'n plek ik opgewonden raak maar dat heb ik dan alleen.
Nu komt erbij dat ze in haar vorige relatie ook al jaren lang geen sex meer had en ik dacht dat ik ervoor kon zorgen dat ze zich veilig kon voelen en kon ontwikkelen. en dat is ook gebeurd maar niet genoeg.
Joh dan ga je toch niet moeilijk doen, gewoon einde maken aan de relatie. Beetje hard misschien of wil je de rest van je leven gezellig als broer en zus op de bank zitten? 8 jaar geduld hebben is lang genoeg toch?
Waarom zou je het jezelf nu nog moeilijker gaan maken? Voor wie? Voor haar? Voor jezelf? Voor de buitenwereld?
pi_175237947
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:10 schreef MGTOW het volgende:
Het grootste geheim van een vrouw is haar smartphone. Misschien brengt wat snuffelen in haar smartphone meer helderheid, het zou me namelijk ook niks verbazen dat ze buiten de deur om wipt.
Hoe dan ook is er geen reden om de relatie voort te zetten
:')
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 22 november 2017 @ 12:45:43 #66
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175237951
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Neem even de moeite om te reageren, of kwam je alleen voor bevestiging dat het 100% aan haar ligt?
:? Hij reageert toch?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175238111
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:40 schreef relfed het volgende:

Waarom heb je dit weg gehaald? Je zei toch niets vreemds?

En ik denk eerlijk gezegd dat je vrouw gewoon wel van jou houdt, maar seks niet leuk vindt (aseksueel). En je hebt haar genoeg ruimte gegeven om geen seks te hebben. Zij blij, jij niet. Ook omdat je zei dat ze in een vorige relatie ook al geen seks had. Heeft ze het ooit wel leuk gevonden in de eerste twee jaar, of was het allemaal acteren?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? woensdag 22 november 2017 @ 12:55:53 #68
70532 loveli
N
pi_175238157
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]

:? Hij reageert toch?
En nu ontreageert 'ie weer.
crap in = crap out
  woensdag 22 november 2017 @ 12:56:11 #69
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_175238167
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:40 schreef relfed het volgende:
Nee het ligt bij ons beiden daarom wil ik ook graag met een derde partij praten want met z'n twee komen we er niet uit.
We zijn 4 keer samen op vakantie geweest dit jaar en van alles gedaan als broer en zus.
Vorig jaar 3 weken aan een stuk op gereisd als broer en zus.
En nu wil ik dat niet meer ik mis de verbondenheid en het gaat niet alleen om de daad, het gaat erom dat als we het leuk hebben we lachen en alles valt op z'n plek ik opgewonden raak maar dat heb ik dan alleen.
Nu komt erbij dat ze in haar vorige relatie ook al jaren lang geen sex meer had en ik dacht dat ik ervoor kon zorgen dat ze zich veilig kon voelen en kon ontwikkelen. en dat is ook gebeurd maar niet genoeg.
En na een jaar seksloos zijn dacht je niet van: goh misschien gaat het toch dezelfde kant op als in haar vorige relatie en moet ik wat eerder knopen doorhakken?

Ze klinkt als a-seksueel. Alleen geil als ze verliefd is en daarna sahara-droog.
Mag je de seks ook van haar buiten de deur halen te compensatie?

En verder klinkt het als een aardige vriendschap maar niet echt als een partnerschap eerlijk gezegd.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 22 november 2017 @ 12:58:50 #70
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175238234
quote:
Is dit jouw reactie op zijn post, of wat heeft die plant met zijn verhaal te maken?
edit: ah ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Vis een optie? woensdag 22 november 2017 @ 13:00:32 #71
70532 loveli
N
pi_175238271
quote:
5s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:58 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Is dit jouw reactie op zijn post, of wat heeft die plant met zijn verhaal te maken?
Ik quote wat hij heeft gepost op een ander forum. Met link erbij, zodat iedereen snapt waar dat vandaan komt.
crap in = crap out
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 22 november 2017 @ 13:00:55 #72
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175238276
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik quote wat hij heeft gepost op een ander forum. Met link erbij, zodat iedereen snapt waar dat vandaan komt.
Ik had al een edit gedaan :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 22 november 2017 @ 13:04:14 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175238349
OP maar even teruggezet. Niet netjes, TS.


[ Bericht 28% gewijzigd door Samzz op 22-11-2017 13:43:04 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 22 november 2017 @ 15:21:55 #74
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175240855
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:02 schreef loveli het volgende:
Voor veel vrouwen is het nodig om zich verbonden te voelen met hun partner voor ze fysiek intiem willen zijn. Je sport met anderen, knuffelt niet meer met haar, praat met anderen over jullie situatie, wat is het dat de relatie voor jou nog bijzonder maakt? Gebrek aan seks wordt vaak veroorzaakt door andere problemen die in de weg zitten. Als die problemen worden opgelost, is de seks ook geen probleem meer.

Vrouwen hebben meer tijd nodig met hun partner dan andersom, een gemiddelde man kan zich prima in een relatie voelen als hij een paar uurtjes per week tijd met z'n partner heeft, een gemiddelde vrouw heeft emotionele intimiteit (gesprekken en affectie, niet te verwarren met sex) nodig om op het punt te komen dat ze graag ook fysieke intimiteit wil.

Wat deden jullie aan het begin van jullie relatie samen wat jullie nu niet meer samen doen?

En ga naar een andere sportschool, zoek weer de klik met je partner, of ga uit elkaar en achter die sportschool chick aan. Maar allebei is geen optie.
Kijk, en zo krijgt ts-er, de man, weer de schuld.
Ik zou van haar af gaan. Je ligt sowieso nooit op haar, dus eigenlijk hoef je niet van haar af te gaan. Jullie hebben hooguit een broer en zus relatie.
Kies voor je geluk, incl. sex. Je wordt alleen maar gefrustreerder. dat moet je niet willen, zo vergooi je je leven !!
En war het geld betreft, je bent in Nederland, verhongeren die je echt niet, en een dak boven je hoofd en de verwarming aan ook altijd.
De mooiste dingen in het leven heb je geen geld voor nodig, alleen een gelijkgestemde partner. En die heb je nu niet. Hoe oud ben je? Denk je dat er een kans bestaat ooit nog een nieuwe partner te vinden.

Zij had dit probleem (geen zin in sex) ook al in haar vorige relatie. dan ben jij in ieder geval niet de schuld, de veroorzaker van het probleem. En ZIJ wil er niet aan werken .....
Zonder over schuld en dergelijke te praten, jullie passehn gewoon niet bij elkaar. Dingen gaan goed tussen jullie, maar die ene, zo belangrijke behoefte wordt niet aan voldaan in jullie relatie.

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 22-11-2017 15:39:22 (aanvulling gedaan!) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175245757
Stoppen met deze relatie.. Ik ben weggelopen van mijn eerste vriendinnetje nadat we de acht dagen zonder seks hadden beslecht.. Kotsbeu was ik het..

Als je eenmaal van haar vandaan bent, koop dan wel een mooi cadeautje van en voor jezelf.. Acht jaar, daar mag je best trots op zijn en vieren, bij voorkeur in een bordeel..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2017 19:33:43 ]
pi_175245798
quote:
18s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:33 schreef Befbekje het volgende:
Stoppen met deze relatie.. Ik ben weggelopen van mijn eerste vriendinnetje nadat we de acht dagen zonder seks hadden beslecht.. Kotsbeu was ik het..

Als je eenmaal van haar vandaan bent, koop dan wel een mooi cadeautje van en voor jezelf.. Acht jaar, daar mag je best trots op zijn en vieren, bij voorkeur in een bordeel..
8 dagen! _O-
pi_175246073
quote:
9s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

8 dagen! _O-
En dat terwijl ik het in die tijd binnen 8 seconden afdoen kon..
pi_175246682
quote:
18s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:47 schreef Befbekje het volgende:

[..]

En dat terwijl ik het in die tijd binnen 8 seconden afdoen kon..
Ik bedoel: 8 dagen is niks.
pi_175246916
quote:
18s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:33 schreef Befbekje het volgende:
Stoppen met deze relatie.. Ik ben weggelopen van mijn eerste vriendinnetje nadat we de acht dagen zonder seks hadden beslecht.. Kotsbeu was ik het..

Als je eenmaal van haar vandaan bent, koop dan wel een mooi cadeautje van en voor jezelf.. Acht jaar, daar mag je best trots op zijn en vieren, bij voorkeur in een bordeel..
8 dagen :')

Zwak figuur...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175247886
quote:
18s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:33 schreef Befbekje het volgende:
Stoppen met deze relatie.. Ik ben weggelopen van mijn eerste vriendinnetje nadat we de acht dagen zonder seks hadden beslecht.. Kotsbeu was ik het..

Als je eenmaal van haar vandaan bent, koop dan wel een mooi cadeautje van en voor jezelf.. Acht jaar, daar mag je best trots op zijn en vieren, bij voorkeur in een bordeel..
Laat me raden. Jij was 8 dagen in het buitenland op vakantie.
pi_175250154
Ga vreemd. Als jullie afgezien van de seks elkaars ware zijn en je wilt haar niet kwijt: doen. Knap dat je al 8 jaar volhoud in een seksloze relatie. Dat zou mij niet lukken.
pi_175250891
Marta Meana, a researcher at the University of Nevada, has argued provocatively that the organizing principle of female sexuality is the desire to be desired. In her view, the delicate, tentative guy who politely thinks about you and asks if this is okay or that is okay is a guy who may meet the expectations of your gender politics (treats me as an equal; is respectful of me; communicates with me) and your parents’ preferences, but he may also put you into a sexual coma—not despite these qualities, but because of them.

ENNN

According to this view, monogamous marriage does work for women on a certain level: it provides security, intimacy, and help with the children. But it also suffocates female sexual desire. As the mischievous author Toni Bentley wrote recently: “There is virtually no female sexual problem—hormonal, menopausal, orgasmic, or just plain old lack of interest—that will not be solved by—ta-da!—a new lover.

Uit de korte samenvatting van het fenomeen 'vrouw' :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175250935
quote:
3s.gif Op woensdag 22 november 2017 23:22 schreef Puntenjager het volgende:
Marta Meana, a researcher at the University of Nevada, has argued provocatively that the organizing principle of female sexuality is the desire to be desired. In her view, the delicate, tentative guy who politely thinks about you and asks if this is okay or that is okay is a guy who may meet the expectations of your gender politics (treats me as an equal; is respectful of me; communicates with me) and your parents’ preferences, but he may also put you into a sexual coma—not despite these qualities, but because of them.

ENNN

According to this view, monogamous marriage does work for women on a certain level: it provides security, intimacy, and help with the children. But it also suffocates female sexual desire. As the mischievous author Toni Bentley wrote recently: “There is virtually no female sexual problem—hormonal, menopausal, orgasmic, or just plain old lack of interest—that will not be solved by—ta-da!—a new lover.

Uit de korte samenvatting van het fenomeen 'vrouw' :)
Zuur... Maar goed, kan TS ook weer achter andere vrouwen aan
pi_175251528
quote:
3s.gif Op woensdag 22 november 2017 23:22 schreef Puntenjager het volgende:
Marta Meana, a researcher at the University of Nevada, has argued provocatively that the organizing principle of female sexuality is the desire to be desired. In her view, the delicate, tentative guy who politely thinks about you and asks if this is okay or that is okay is a guy who may meet the expectations of your gender politics (treats me as an equal; is respectful of me; communicates with me) and your parents’ preferences, but he may also put you into a sexual coma—not despite these qualities, but because of them.

ENNN

According to this view, monogamous marriage does work for women on a certain level: it provides security, intimacy, and help with the children. But it also suffocates female sexual desire. As the mischievous author Toni Bentley wrote recently: “There is virtually no female sexual problem—hormonal, menopausal, orgasmic, or just plain old lack of interest—that will not be solved by—ta-da!—a new lover.

Uit de korte samenvatting van het fenomeen 'vrouw' :)
Serieus wat een complete achterlijkheid 8)7
pi_175251709
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:05 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Die laat zich gewoon volblaffen door een collega.
Hoe vaak is dit niet de aap die in de mouw zat geweest in dit soort topics :')

En de fokkertjes hier maar mogelijke oorzaken aandragen: hormonen, de pil, romantiek, doe dit, doe dat niet, ga daaraan werken. En zo voort! Alhoewel het in dit topic erg meevalt moet ik toegeven.
Echter de conclusie blijft hetzelfde: geen hersencel in het hoofd van de vrouw raakt nog opgewonden van TS. Precies wat ook uit wetenschappelijk onderzoek komt. Zie onder andere het linkje in mijn post boven deze.

Het probleem is namelijk dat in tegenstelling tot wat veel mensen denken, afwisseling en spanning & sensatie vrouwen veel meer opwindt dan die o zo lieve vriend in die perfect-harmonieuze relatie. Nogmaals lees dat stukje in Psychology Today. En nee, het is niet slechts 1 obscure wetenschapper die eea stelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 23-11-2017 00:45:41 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175251735
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Serieus wat een complete achterlijkheid 8)7
Inderdaad. De conclusie die een breed spectrum aan seksuologen, psychologen en relatietherapeuten uit wetenschappelijk onderzoek trekken is natuurlijk bullshit. Complete achterlijkheid. Wat weten zij er nou van :?
Ook dat het keer op keer de uitkomst is van topics hierover zegt natuurlijk niks. Het is gewoon nonsens. Klaar uit :6

[ Bericht 6% gewijzigd door Puntenjager op 23-11-2017 01:05:03 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175251751
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Serieus wat een complete achterlijkheid 8)7
Absoluut geen achterlijkheid. In vrijwel alle relaties bloedt het seksleven op een gegeven moment dood of in ieder geval wordt de frequentie heeeel veel minder als in het begin van de relatie. En het is bijna altijd de vrouw die er geen zin meer in heeft.

En inderdaad, als diezelfde vrouw opnieuw verliefd wordt op een andere man en daarmee een relatie krijgt, dan neuken ze weer als konijnen hoor.
pi_175251858
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:41 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Absoluut geen achterlijkheid. In vrijwel alle relaties bloedt het seksleven op een gegeven moment dood of in ieder geval wordt de frequentie heeeel veel minder als in het begin van de relatie. En het is bijna altijd de vrouw die er geen zin meer in heeft.

En inderdaad, als diezelfde vrouw opnieuw verliefd wordt op een andere man en daarmee een relatie krijgt, dan neuken ze weer als konijnen hoor.
Ach ja, mevrouw-april heeft ook al een keer een half topic lang volgehouden dat het prima mogelijk is dat (heteroseksuele) vrouwen gemiddeld minder bedpartners hebben dan de (heteroseksuele) mannen in diezelfde populatie :') (let wel: in een populatie met ongeveer evenveel mannen als vrouwen, zoals doorgaans ook het geval is bij de homo sapiens)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175251970
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:38 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Inderdaad. De conclusie die een breed spectrum aan seksuologen, psychologen en relatietherapeuten uit wetenschappelijk onderzoek trekken is natuurlijk bullshit. Complete achterlijkheid. Wat weten zij er nou van :?
Ook dat het keer op keer de uitkomst is van topics hierover zegt natuurlijk niks. Het is gewoon nonsens. Klaar uit :6
'For men there is an excellent match between physiological arousal (as measured by penile tumescence) and level of reported desire.' - Het is wetenschappelijk bewezen dat dat absoluut niet waar is.

'Viagra’s success demonstrates the simplicity of the male mechanism. Viagra does not target desire, but works by increasing genital blood flow, allowing erection. This, apparently, is all that is needed. As the penis rises, desire is already waiting.' - Deze onderbouwing slaat nergens op, aangezien de meeste mannen viagra slikken omdat ze moeite hebben om de fysieke reactie te krijgen, niet omdat ze geen zin hebben.

'Indeed, it turns out that unlike men, women’s objective bodily responses don’t reflect their subjective mental desires. This is one reason Viagra does not work for women. Physical preparedness does not imply desire. That the woman can have sex does not mean she wants to.' - dit geldt net zo goed voor mannen en dat is veelvuldig wetenschappelijk bewezen.

'In addition, the female orgasm is less reliably achieved than the male’s so their odds of enjoying casual or anonymous sex are lower. ' - vrouwen hoeven niet perse klaar te komen om van seks te kunnen genieten, dus dat slaat nergens op.


En zo kan ik nog wel even doorgaan.
pi_175251980
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 01:39 schreef madam-april het volgende:

[..]

'For men there is an excellent match between physiological arousal (as measured by penile tumescence) and level of reported desire.' - Het is wetenschappelijk bewezen dat dat absoluut niet waar is.

'Viagra’s success demonstrates the simplicity of the male mechanism. Viagra does not target desire, but works by increasing genital blood flow, allowing erection. This, apparently, is all that is needed. As the penis rises, desire is already waiting.' - Deze onderbouwing slaat nergens op, aangezien de meeste mannen viagra slikken omdat ze moeite hebben om de fysieke reactie te krijgen, niet omdat ze geen zin hebben.

'Indeed, it turns out that unlike men, women’s objective bodily responses don’t reflect their subjective mental desires. This is one reason Viagra does not work for women. Physical preparedness does not imply desire. That the woman can have sex does not mean she wants to.' - dit geldt net zo goed voor mannen en dat is veelvuldig wetenschappelijk bewezen.

'In addition, the female orgasm is less reliably achieved than the male’s so their odds of enjoying casual or anonymous sex are lower. ' - vrouwen hoeven niet perse klaar te komen om van seks te kunnen genieten, dus dat slaat nergens op.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Klopt. Dat ontken ik toch ook helemaal niet :?

Edit: Niet gezien dat je tekst toe had gevoegd in de quotes. Even lezen wat je schrijft.

De rest van het artikel gelezen!?

[ Bericht 3% gewijzigd door Puntenjager op 23-11-2017 16:38:34 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175252007
quote:
2s.gif Op donderdag 23 november 2017 01:42 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Klopt. Dat ontken ik toch ook helemaal niet :?

De rest van het artikel gelezen!?
Je geeft dus toe dat je bron onbetrouwbaar is?

Ja.
pi_175252014
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 01:50 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je geeft dus toe dat je bron onbetrouwbaar is?

Ja.
Nee, hoezo :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175252301
Na 8 uren heb ik zoiets van ach

Na 8 dagen heb ik zoiets van moah ach tja.. ach vandaag is rood..

Maar 8.. jaar....?
pi_175252454
En ik maar denken dat een fijne relatie mij eindelijk een stabiel en regelmatig seksleven zou opleveren... en dan lees ik dit :')

Nu ja, ik ken ook iemand, een jonge en in mijn ogen super knappe vrouw, een jaar lang aan het daten maar nooit seks gehad met die jongen (arme hij) omdat ze niet het gevoel had er klaar voor te zijn of behoefte aan te voelen (ze heeft nog niet veel ervaring van ervoor, mede hierdoor). Uiteindelijk had ze het dan maar "uit" gemaakt omdat ze het meer een goede vriendschap vond dan een relatie.

Uiteindelijk denk ik dat TS gewoon zijn vriendin moet duidelijk maken dat er seks komt (dan wel bij haar dan wel ergens anders), of dat ze samen naar een therapeut gaan ofzo, of dat de relatie voor hem geen zin meer heeft. Zelfs als er een aanwijsbare oorzaak is waarom ze niet meer wil (medicatie, depressie, ziekte...), kan er een oplossing worden gezocht lijkt me. In het laatste geval moet alleen het gesprek wat voorzichtiger gevoerd worden.
Imagination is more important than knowledge (Albert Einstein).
pi_175253748
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 06:25 schreef Yannick123 het volgende:
En ik maar denken dat een fijne relatie mij eindelijk een stabiel en regelmatig seksleven zou opleveren... en dan lees ik dit :')

Nu ja, ik ken ook iemand, een jonge en in mijn ogen super knappe vrouw, een jaar lang aan het daten maar nooit seks gehad met die jongen (arme hij) omdat ze niet het gevoel had er klaar voor te zijn of behoefte aan te voelen (ze heeft nog niet veel ervaring van ervoor, mede hierdoor). Uiteindelijk had ze het dan maar "uit" gemaakt omdat ze het meer een goede vriendschap vond dan een relatie.

Uiteindelijk denk ik dat TS gewoon zijn vriendin moet duidelijk maken dat er seks komt (dan wel bij haar dan wel ergens anders), of dat ze samen naar een therapeut gaan ofzo, of dat de relatie voor hem geen zin meer heeft. Zelfs als er een aanwijsbare oorzaak is waarom ze niet meer wil (medicatie, depressie, ziekte...), kan er een oplossing worden gezocht lijkt me. In het laatste geval moet alleen het gesprek wat voorzichtiger gevoerd worden.
Helemaal mee eens,.
  donderdag 23 november 2017 @ 09:50:14 #96
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175254488
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 06:25 schreef Yannick123 het volgende:
En ik maar denken dat een fijne relatie mij eindelijk een stabiel en regelmatig seksleven zou opleveren... en dan lees ik dit :')

Nu ja, ik ken ook iemand, een jonge en in mijn ogen super knappe vrouw, een jaar lang aan het daten maar nooit seks gehad met die jongen (arme hij) omdat ze niet het gevoel had er klaar voor te zijn of behoefte aan te voelen (ze heeft nog niet veel ervaring van ervoor, mede hierdoor). Uiteindelijk had ze het dan maar "uit" gemaakt omdat ze het meer een goede vriendschap vond dan een relatie.

Uiteindelijk denk ik dat TS gewoon zijn vriendin moet duidelijk maken dat er seks komt (dan wel bij haar dan wel ergens anders), of dat ze samen naar een therapeut gaan ofzo, of dat de relatie voor hem geen zin meer heeft. Zelfs als er een aanwijsbare oorzaak is waarom ze niet meer wil (medicatie, depressie, ziekte...), kan er een oplossing worden gezocht lijkt me. In het laatste geval moet alleen het gesprek wat voorzichtiger gevoerd worden.
Persoonlijk denk ik dat na 8 jaar geen seks met de ts het nooit tot een fatsoenlijk seksleven zal gaan komen. Ook niet met hulp erbij.

Het is vrij duidelijk dat ze haar ontbrekende libido niet als probleem ziet voor zichzelf. Als ze al hulp gaat zoeken nu (evt samen) is dat voor de ts en niet omdat ze dit zelf zo graag anders zou willen zien.
En bij dit soort dingen geld dat als het persoon met het probleem het niet ziet als een probleem voor zichzelf hulp niet heel veel zin heeft.
Zin hebben, een libido hebben is iets wat uit jezelf komt, omdat je zelf ook een seksueel wezen wil zijn. Dat komt niet voort uit de ander heeft behoefte en het is lullig voor hem (of haar) dat ik niet geef.

De ts doet er verstandig aan zich te realiseren dat zelfs met hulp en een hoop gedoe zijn vriendin een zeer laag libido heeft. Dat als seks weer op tafel zou komen het niet zal gaan over een regelmatig seksleven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 23 november 2017 @ 10:13:13 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175254906
Tja, het is niet normal en gezond wat je vriendin doen. En als ze simpelweg weigert hulp te zoeken dan zou ik er een eind aan maken. Dan heb je alles geprobeerd maar is het onwil aan haar kant.
pi_175255800
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat het als hij iets aan z'n relatie wil verbeteren, onhandig is naar de sportschool te blijven gaan waar zijn crush sport.

Sex is niet voor iedereen een trucje dat je zo even doet. Voor sommige mensen is er meer voor nodig dan een knip met de vingers. TS geeft aan dat hij z'n relatie waardevol vindt, maar dat hij nu niet gelukkig is. Aan hem om te beslissen welke actie hij onderneemt en hoeveel tijd hij erin gaat steken om de intimiteit van het begin van de relatie terug te krijgen.
Deze dame heeft wel gelijk. Mijn huidige vriendin had eerst het libido van een heuse nymfo, maar sinds een nieuwe baan + verhuizing (en helaas sinds een tijdje het overlijden van een dierbare) is ze compleet afgestompt en heeft geen behoefte meer aan dat soort dingen. Heel vervelend, maar in dit geval snap ik dat ook wel. Schijnt vaker voor te komen bij serieuze depressie.
  donderdag 23 november 2017 @ 11:11:19 #99
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175255957
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:01 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Deze dame heeft wel gelijk. Mijn huidige vriendin had eerst het libido van een heuse nymfo, maar sinds een nieuwe baan + verhuizing (en helaas sinds een tijdje het overlijden van een dierbare) is ze compleet afgestompt en heeft geen behoefte meer aan dat soort dingen. Heel vervelend, maar in dit geval snap ik dat ook wel. Schijnt vaker voor te komen bij serieuze depressie.
Maar ik neem aan dat je vriendin hard knokt om uit die depressie te komen, daar hulp bij heeft gezocht en graag terug wil naar zich normaal voelen Inc gezond libido?

Dat is bij de vriendin van de ts niet het geval. Die wil er al 8 jaar niets aan doen. Niet eens echt goed praten over wat er aan de hand is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175256587
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat je vriendin hard knokt om uit die depressie te komen, daar hulp bij heeft gezocht en graag terug wil naar zich normaal voelen Inc gezond libido?

Dat is bij de vriendin van de ts niet het geval. Die wil er al 8 jaar niets aan doen. Niet eens echt goed praten over wat er aan de hand is.
Inderdaad. Ik zou het wel weten.
8 jaar geen seks en uiteraard ook niks mogen met andere vrouwen. Dat is gewoon emotionele castratie.
pi_175256794
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 09:18 schreef relfed het volgende:
Hallo,

Bijna tien jaar zijn we samen en we hebben het leuk!
We lachen veel met elkaar we doen veel samen en we laten elkaar de ruimte ons zelf te zijn.
Financieel gaat het ook voor de wind dus wat wil een mens nog meer?

Het eerste jaar hadden we veel intimiteit en was niks te gek maar nadat ze bij mij ingetrokken was ging het binnen no time achteruit met als gevolg 8 jaar geen sex.

Ik heb in het begin tegen mezelf gezegd “als ze zich beter gaat voelen komt het wel goed” maar het is nooit goed gekomen.
Na het eerste jaar zonder sex heb ik gezegd dat ik dat niet vol zou houden en heb dat ook vaak geuit.
De vraag aan haar waarom zij geen sex wilde werd altijd beantwoord met onder andere “dat weet ik niet maar het komt wel goed”
Ik heb voorgesteld hulp te zoeken maar dat wil ze absoluut niet.
Knuffelen, tegen elkaar aan liggen en samen douchen zijn we een tijd blijven doen maar ik ben steeds afstandelijker geworden omdat ik afstand neem want als ik opgewonden raak loop ik weer tegen een teleurstelling op.

Ik ben nooit bij haar weg gegaan omdat ik vind dat wat we hebben bijzonder is en als mensen aan mij vroegen hoe ik dat volhield zonder sex zei ik “als het me te veel word bied dat moment zich vanzelf aan”.

Nu ben ik naar een ander sportschool gegaan en daar een meisje ontmoet waar ik een goede klik mee heb.
Ik loop eerlijk gezegd met vlinders in m’n buik maar ben tegelijker tijd realistisch genoeg om te weten dat dat geen garanties geeft dat het uit zal lopen op een relatie.

Maar het heeft me wel zo ver gebracht dat ik niet meer verder wil in mijn huidige relatie zoals hij nu is ondanks alles wat we wel hebben.
Ik heb aangeven dat ik zo niet meer verder wil en aangeboden hulp te zoeken maar zelfs nu ik bij haar weg wil gaan blijft ze daar nee tegen zeggen.

En geeft ze als argument dat we niet meer intiem zijn dat het komt doordat ze zich niet thuis voelt en ik niet genoeg ruimte in mijn leven maak voor haar.
Daar hebben we het al eerder over gehad maar daar komen we niet met z’n twee uit, want beide hebben we het gevoel dat we het nooit goed genoeg voor elkaar doen.

Ik ben zo bang dat ik spijt krijg door bij haar weg te gaan want ze is m’n maatje.
Ook ben ik bang weer alleen te zijn en natuurlijk het financiële plaatje maar dat laatste mag niet mee tellen.

Maar ik word vaak geïrriteerd naar haar en fantaseer vaak over andere vrouwen en dat vind ik niet eerlijk naar haar toe.

En het doet me vreselijk veel pijn haar te zien huilen en worstelen!!!

Zo dat wou ik even kwijt en voor de gene die het helemaal uitgelezen hebben..bedankt en petje af :)

IndexActie
Weet ze zelf van je bestaan van je piemel? Ik zou hem gewoon na het avondeten voor de verander over tafel rollen en zien wat haar reactie is. Als ze stout kijkt betekent het dat ze blij is dat je eindelijk een man ben geworden als ze doet alsof er net een reuze anaconda het huis is ingekropen die haar wil opeten dan spreekt het voor zich. Ik denk dat het ook een beetje je eigen fout is. Vrouwen verwachten initiatief.
pi_175256939
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:01 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Deze dame heeft wel gelijk. Mijn huidige vriendin had eerst het libido van een heuse nymfo, maar sinds een nieuwe baan + verhuizing (en helaas sinds een tijdje het overlijden van een dierbare) is ze compleet afgestompt en heeft geen behoefte meer aan dat soort dingen. Heel vervelend, maar in dit geval snap ik dat ook wel. Schijnt vaker voor te komen bij serieuze depressie.
Bijzonder, je zou verwachten dat een beetje ontspanning juist dan gewensd is ..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')