abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 november 2017 @ 18:29:17 #205
14505 OProg
A Life in Music
pi_175366075
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:26 schreef kaasplankje het volgende:
VDP reed de zomer alleen mtb wedstrijden; veel explosiviteit en veel techniek.
Dat is niet helemaal zo. MvdP reed van mei tot augustus ook 18 dagen op de weg. Niet vreselijk veel, maar bij WvA waren het er ook slechts 27 in die periode waarbij wel de vaststelling kan zijn dat hij wel een iets zwaarder programma had met oa de BinckBank Tour.

Het verschil is vooral dat MvdP nu eindelijk eens zonder veel tegenslag aan het jaar kan beginnen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 28 november 2017 @ 22:00:55 #206
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_175371017
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben dat niet met Roger eens, Wout doet er genoeg voor alleen umaakt hij de verkeerde keuzes. VDP reed de zomer alleen mtb wedstrijden; veel explosiviteit en veel techniek. Dat betaald nu uit. Je ziet ook in zware crossen dat Mathieu niet persé zoveel sterker is dan bijv. Toon Aerts of van Aert in goede doen. Hij is alleen op techniek en explosiviteit onaantastbaar op dit moment.
Wat zeg je? Alleen MTB? In de Baloise Belge wel ff Gilbert én Van Aert er in de sprint opgelegd. In de Omloop van het Hageland met aankomst op de citadel van Diest ook Van Aert er op gelegd. In de 11 Steden Ronde dan tweede achter Van Aert na wel de dag ervoor 3 x de Mont Ventoux opgereden te zijn. Van Aert wilde met de grote jongens meedoen in de Binck Bank Tour, nou we hebben het gezien. Moet vooral zo doorgaan en rijdt geen platte prijs meer. Was deze zomer al zichtbaar dat hij het in de finale niet meer af kon maken. Maar wat wil je wanneer je in je eentje de meubelen van Nick Nuyens moet redden.

Compleet foute keuzes gemaakt en plukt daar nu de vruchten van. Lachen hoor wanneer Toon Aerts het op het BK op z'n heupen krijgt. Wout heeft geen vrienden in het peloton. Daarvoor heeft hij ze 2 jaar geleden bij aanvang van het seizoen teveel vernederd. En die opmerking dat Kevin het wel goed uit kan leggen werd ook niet in dank afgenomen. Neem daarbij het gelul van die Tremeloose fietsenmaker zonder enige realiteitszin en ze zullen Van Aert collectief een dolk in de rug steken daar waar de mogelijkheid zich voordoet.

En nu zal het aan de fiets liggen? Je moet ook geen boek "ik fiets focus" schrijven wanneer je op een Felt rijd. Zal je sponsor blij mee zijn. Opzouten met al die onzin, gewoon harder trainen. Geef Mathieu zo'n ouwe C40 Colnago van Adrie en hij wint nog. In een moddercross, of wel slow motion modder huppelen, is dat niet altijd goed zichtbaar maar elders is het toch steeds Wout die een gaatje van 5 meter dicht moet rijden om het geen gat te laten worden, en Mathieu speelt daarmee, net zo lang tot het bordje van Van Aert leeg is en dan is hij gevlogen.

Is toch genieten iedere week, afgezien dan van die 3 keer stukken, al dan niet door eigen schuld, maar 15 x winnen en de 16e keer Lars van der Haar laten rijden is toch iedere week een genot om naar te kijken.

Wil je een spannende cross zien, dan vooral komend weekend met het tweede garnituur aan het vertrek. Ik hoop op Tom Meeusen maar verwacht Toon Aerts in Hasselt.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  woensdag 29 november 2017 @ 09:41:54 #207
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175376742
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:00 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Wat zeg je? Alleen MTB? In de Baloise Belge wel ff Gilbert én Van Aert er in de sprint opgelegd. In de Omloop van het Hageland met aankomst op de citadel van Diest ook Van Aert er op gelegd. In de 11 Steden Ronde dan tweede achter Van Aert na wel de dag ervoor 3 x de Mont Ventoux opgereden te zijn. Van Aert wilde met de grote jongens meedoen in de Binck Bank Tour, nou we hebben het gezien. Moet vooral zo doorgaan en rijdt geen platte prijs meer. Was deze zomer al zichtbaar dat hij het in de finale niet meer af kon maken. Maar wat wil je wanneer je in je eentje de meubelen van Nick Nuyens moet redden.

Compleet foute keuzes gemaakt en plukt daar nu de vruchten van. Lachen hoor wanneer Toon Aerts het op het BK op z'n heupen krijgt. Wout heeft geen vrienden in het peloton. Daarvoor heeft hij ze 2 jaar geleden bij aanvang van het seizoen teveel vernederd. En die opmerking dat Kevin het wel goed uit kan leggen werd ook niet in dank afgenomen. Neem daarbij het gelul van die Tremeloose fietsenmaker zonder enige realiteitszin en ze zullen Van Aert collectief een dolk in de rug steken daar waar de mogelijkheid zich voordoet.

En nu zal het aan de fiets liggen? Je moet ook geen boek "ik fiets focus" schrijven wanneer je op een Felt rijd. Zal je sponsor blij mee zijn. Opzouten met al die onzin, gewoon harder trainen. Geef Mathieu zo'n ouwe C40 Colnago van Adrie en hij wint nog. In een moddercross, of wel slow motion modder huppelen, is dat niet altijd goed zichtbaar maar elders is het toch steeds Wout die een gaatje van 5 meter dicht moet rijden om het geen gat te laten worden, en Mathieu speelt daarmee, net zo lang tot het bordje van Van Aert leeg is en dan is hij gevlogen.

Is toch genieten iedere week, afgezien dan van die 3 keer stukken, al dan niet door eigen schuld, maar 15 x winnen en de 16e keer Lars van der Haar laten rijden is toch iedere week een genot om naar te kijken.

Wil je een spannende cross zien, dan vooral komend weekend met het tweede garnituur aan het vertrek. Ik hoop op Tom Meeusen maar verwacht Toon Aerts in Hasselt.
Oke oke ik was een paar B koersen vergeten. En die Baloise Belge is voor Phil natuurlijk ook maar een hersteltraining. ;)
pi_175378602
Gaat lekker bij Crelan :D

http://www.wielerflits.nl(...)-willems-crelan.html

Ik vraag me echt af hè? Waarom zouden die nieuwe fietsen zoveel slechter zijn? Je gaat er toch vanuit dat een fabrikant steeds betere fietsen maakt?
  woensdag 29 november 2017 @ 11:47:28 #209
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175378902
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:34 schreef Tommeke het volgende:
Gaat lekker bij Crelan :D

http://www.wielerflits.nl(...)-willems-crelan.html

Ik vraag me echt af hè? Waarom zouden die nieuwe fietsen zoveel slechter zijn? Je gaat er toch vanuit dat een fabrikant steeds betere fietsen maakt?
:') de tandjes

Mbt het materiaal, het wordt niet altijd alleen maar beter hoor. Er zijn genoeg verhalen en voorvallen waar de profs materiaal onder hun kont geschoven krijgen wat zo slecht is dat je er niet eens een koers mee kan uitrijden.
-De voorwielen vd tijdritfietsen van Sky van een paar jaar gelee, die braken bijna allemaal in stukken
-De oude Colnago's uit Boogies tijd die zulke slappe voorvorken hadden dat er niet mee te rijden viel, ook die Fir antara wieln waren zo slap als wat
-veel full carbonnen wielen die zo slap waren dat je renners aan het eind vd klim hun achterrem zag dichtzetten met het vaantje, wat je normaal gebruikt om het wiel uit te nemen maar omdat die wielen zo slap waren dat ze bij staand klimmen tegen de remblokken aan sleepten
etc. etc.

Maja 't gaat natuurlijk allemaal om geld en de sponsor bepaald/betaald.
  woensdag 29 november 2017 @ 12:18:49 #210
14505 OProg
A Life in Music
pi_175379711
quote:
Oude Skil-Shimano-fietsen gekocht op internet
“Voor de Baloise Belgium Tour hebben ze voor vier renners een oud Felt-kader gekocht, waar Skil-Shimano nog mee gereden had.

Bille (29) was einde contract en besloot voor het Belgisch kampioenschap eieren voor zijn geld te kiezen. “Ik heb toen zelf een nieuwe Felt-fiets gekocht. Die was helemaal uitgerust met materiaal van de sponsors, maar Nuyens reageerde furieus. Ik mocht die fiets niet gebruiken. Ik werd betaald door de ploeg en moest rijden op de fiets die zij mij gaven.
:') :') :')

Ik denk dat er bij Felt nu crisisoverleg is.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_175380750
@kaas; Ja, snap ik. Maar vreemd is dat die ouwe fietsen wel goed zijn dus.

Lekkere reclame voor Felt!

Ik ken wat jongens die rijden op een sponsorfiets van Ridley. Een van die gasten wou wel ruilen met mijn fiets :P
pi_175380993
Je zou verwachten dat de fietsen op professioneel niveau niet veel van elkaar verschillen. Tijdritfietsen zijn natuurlijk een ander verhaal.
  woensdag 29 november 2017 @ 14:01:31 #213
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175381989
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:58 schreef Tommeke het volgende:
@kaas; Ja, snap ik. Maar vreemd is dat die ouwe fietsen wel goed zijn dus.

Lekkere reclame voor Felt!

Ik ken wat jongens die rijden op een sponsorfiets van Ridley. Een van die gasten wou wel ruilen met mijn fiets :P
Er zijn er ook zat die hun eigen vertrouwde kader laten overspuiten in de teamkleuren. In de profwielrendelarij gebeuren wat dat betreft dingen die in een andere sport ondenkbaar zouden zijn.

Stel je voor dat Max Verstappen op de Grand Prix dag zelf een compleet nieuwe auto krijgt, en dat hij zegt: "Jamaar we moeten toch eerst afstellen & testen en ik moet aan de auto wennen?" Nee Max de sponsor wil graag dat jij vandaag met deze nieuwe auto gaat rijden.

Ridicuul.
pi_175382259
Ja, idd. Maar als coureur ben je toch de h**r van je sponsoren. Zij betalen, dus zij bepalen.

Met een beetje pech heb je idd een fiets die qua geometrie totaal niet bij je past. Of een loeizwaar slagschip zoals die Specialized Venge Vias. Die werd met veel bombarie gepresenteerd. Sagan heeft zelfs z'n eigen custom versie, maar hij rijdt altijd op de Tarmac.

Ik vind het gewoon vreemd dat Felt geen fatsoenlijke fietsen meer kan maken.
  woensdag 29 november 2017 @ 14:50:20 #215
14505 OProg
A Life in Music
pi_175382905
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:19 schreef Tommeke het volgende:
Of een loeizwaar slagschip zoals die Specialized Venge Vias. Die werd met veel bombarie gepresenteerd. Sagan heeft zelfs z'n eigen custom versie, maar hij rijdt altijd op de Tarmac.
Die Tarmac is wel een veel verfijnder apparaat dan die Venge inderdaad.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 29 november 2017 @ 18:08:36 #216
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_175387081
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:47 schreef kaasplankje het volgende:

Mbt het materiaal, het wordt niet altijd alleen maar beter hoor. Er zijn genoeg verhalen en voorvallen waar de profs materiaal onder hun kont geschoven krijgen wat zo slecht is dat je er niet eens een koers mee kan uitrijden.
In het begin van het seizoen kwamen ze regelmatig buiten tijd aan. Nu is Devolder niet meer wat hij geweest is, maar als zelfs die buiten tijd is een tijdritje...
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_175388814
quote:
11s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:50 schreef OProg het volgende:

[..]

Die Tarmac is wel een veel verfijnder apparaat dan die Venge inderdaad.
Nogal ja. Heb op beide gefietst. Beide de duurste variant. Die Tarmac is zoveel lichter.
pi_175388925
Wat is het dan het voordeel (volgens Specialized dan) van de Venge Vias?
  woensdag 29 november 2017 @ 20:27:16 #219
14505 OProg
A Life in Music
pi_175390147
Volgens Specialized is het, door de enorme stijfheid en aerodynamica de snelste fiets te wereld.
De vraag blijft dan natuurlijk of dit alles op weegt tegen het comfort.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_175390259
Klopt. Hij is ontzettend aerodynamisch. Met hoge velgen, aerostuur en alles. Hij is nog best comfortabel hoor. Maar de Tarmac is gewoon veel lichter en levendiger.

Hoge velgen zijn wel aero, maar een stuk zwaarder. Roterende massa die je weer op gang moet brengen.
  woensdag 29 november 2017 @ 22:20:29 #221
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_175393015
Worden toch blijkbaar nogal wat zaken door elkaar gehaald. Van Aert stuurt een mail over de organisatie en de logistiek en daar waar het over die fietsen, frames gaat heeft dat betrekking op de wegfietsen. Zo erg dat ze begin van het wegseizoen van arremoe op crossframes reden. Conclusie: Zijn dus toch goeie cross frames. En de moraal van het verhaal, Wout, gewoon harder trappen of wat aan je techniek bijschaven want daar is veel meer winst te behalen. Moet je wel eerst van die Tremeloose fietsenmaker af.

Maar dat het bij Crelan rommelt _O- is een feit.

Nu wel hopen dat Roodhooft met Canyon een goede keus gemaakt heeft, al zal Adrianus daar wel een stevige vinger in de pap gehad hebben en trainen ze daar de komende stage, uit het zicht van spiedende ogen, natuurlijk ook op. Eerste echte test in Baal.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_175394400
Die Canyons zijn trouwens echt geen porem. Ik vind die Stevens (ook een saai Duits merk) wel veel mooier. Mooi klassiek.

Overigens Buzz, was het je al opgevallen dat Sporza nog helemaal niks over Wout en de hommeles binnen Crelan heeft vermeld?
  donderdag 30 november 2017 @ 12:59:39 #223
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_175401930
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:16 schreef Tommeke het volgende:
Die Canyons zijn trouwens echt geen porem. Ik vind die Stevens (ook een saai Duits merk) wel veel mooier. Mooi klassiek.

Overigens Buzz, was het je al opgevallen dat Sporza nog helemaal niks over Wout en de hommeles binnen Crelan heeft vermeld?
Sporza is natuurlijk een kwaliteits medium en geen sensatie blad als HLN Nieuwsblad en Wielerkrant.BE. Er worden twee zaken compleet door elkaar gehaald. Begin dit jaar lag het aan de fietsen, 80% naar verluidt tweedehands ingekocht, maar daar ging die mail van Van Aert blijkbaar helemaal niet over. Die mail betrof de organisatie en de logistiek. En iedereen nu maar roeptoeteren dat Van Aert over z'n fiets klaagt. De reacties zijn overigens wel om te smullen en die Belgen af en toe van een beetje brandstof voorzien... man man man als bokken op een haverkist of als door een wesp gestoken reageren ze, met de nodige persoonlijke bedreigingen aan mijn adres. Ik heb deze week drie IM's ontvangen in de trant van maak je bekend, kom naar de cross en ik sla U op uwe bakkes. _O-
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  donderdag 30 november 2017 @ 13:02:17 #224
14505 OProg
A Life in Music
pi_175401978
quote:
Fietsconstructeur van ploeg Wout van Aert reageert op de commotie: “We krijgen geen bewijzen”
De Amerikaanse fietsencontructeur Felt ontkent dat hij slechte frames leverde aan Veranda’s Willems-Crelan. Drie renners getuigden gisteren in onze krant dat de wegfiets van het team een slap kader heeft. “Wij worden door het slijk getrokken, maar er is geen enkel bewijs”, zegt Manu Heynemans van Felt België.

“Als ze spreken over een slap frame, dan betekent dit concreet dat er flex in zou zijn”, zegt Heynemans. “Dit werd bij ons getest en het is zwart op wit bewezen dat dit niet het geval is. De ploeg geeft ons ook geen bewijzen. En wij maken niet enkel een frame. Een fiets bestaat uit meer onderdelen, hé.”

In het begin van het seizoen, in de Ster van Bessèges, begonnen de renners al te klagen over de fiets. “Er was een probleem met de remblok, ze voelden zich niet meer veilig. Maar dat heeft dan niks te maken met het feit dat het frame te slap zou zijn. We hebben ze dan een fiets met schijfremmen gegeven, ze konden dan niet meer spreken van een remprobleem. Maar de resultaten van het team waren slecht. En iedereen bleef maar doorbomen over dat frame. Tot Wout van Aert op de weg is beginnen te rijden en wel resultaten haalde.”

Toch werd er teruggegrepen naar het oude frame, waarmee Skil-Shimano eerder reed. “Om ons gelijk te halen. Want de resultaten bleven dezelfde, alleen Wout won. Trouwens, in Amerika rijdt Team Holowesko van manager George Hincapie al drie jaar met die nieuwe frames. Ze halen daar wel resultaten en er was nog geen enkele klacht. Logisch, want dat frame is nog steviger dan het voorgaande van Argos-Shimano. Dan is die heisa bij Veranda’s Willems-Crelan onbegrijpelijk. Maar er speelt daar natuurlijk meer.”

Het klikt niet tussen manager Nick Nuyens en zijn renners, onder wie Wout van Aert. “Ze moeten eens samenzitten en het oplossen”, meent Heynemans. “Wij hebben Nick of Wout al een tijdje niet meer gehoord en gaan ook niet contact opnemen met hen. We blijven de ploeg steunen, we hebben ook nog een contract van twee jaar. Maar ik heb wel al contact opgenomen met de bazen in de Verenigde Staten. Want ik krijg veel telefoons van ongeruste leveranciers.”
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_175402074
Een probleem met de remblokken en dan maar schijfremmen.

Oftewel; ze kregen dus cyclocross frames :D
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 13:10:54 #226
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_175402161
Holowesko lijkt me inderdaad wel het bewijs dat de fietsen van Felt echt goed zijn.

Niemand heeft ooit van die ploeg gehoord.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 30 november 2017 @ 13:12:16 #227
14505 OProg
A Life in Music
pi_175402191
quote:
Maar de resultaten van het team waren slecht. En iedereen bleef maar doorbomen over dat frame. Tot Wout van Aert op de weg is beginnen te rijden en wel resultaten haalde.”
Conclusie: jullie sponsoren een rukteam. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_175402524
Ja, dat sowieso. Maar het is ook minder dan chique dat ze dit in de openbaarheid gooien. Doe je gewoon niet.
  donderdag 30 november 2017 @ 15:27:49 #229
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175405077
Goei soap intussen dit.
pi_175406377
quote:
Veldrijder Philipp Walsleben heeft zijn contract bij Beobank-Corendon, de ploeg van kopman Mathieu van der Poel, in onderling overleg ontbonden. De 30-jarige Duitser wil zich volledig focussen op het wegwielrennen.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.3106130
pi_175406997
Binnenkort veel goedkope maar prima felt fietsen op marktplaats en 2ehands.be, omdat al die Vlaamse wielertoeristen meteen redeneren: "met zulke brol wens ik niet te toeren"
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_175407184
quote:
Wereldkampioen Wout van Aert gaat dan toch niet op stage naar Griekenland, waar zijn ploegmaats van de weg naar toe trekken. De Kempenaar kiest uiteindelijk voor Spanje. Verrassend: Amerikaans kampioen Stephen Hyde wordt zijn kamergenoot.

Oorspronkelijk zou Wout van Aert de komende weken dus samen met zijn ploegmaats van Veranda's Willems-Crelan naar Griekenland op stage trekken. Maar dat plan gaat niet door. "Griekenland lijkt een vakantiebestemming", lacht Van Aert. "Nee, ik trek naar Calpe."

Reisgezel van dienst is zowaar... de Amerikaanse kampioen Stephen Hyde. "Stephen -toffe kerel trouwens- heeft het Nederlandse Sittard als uitvalsbasis wanneer hij in Europa verblijft. Hij vroeg me eerder al een paar keer om eens samen te trainen. Waarom niet, dacht ik. Vorige week vroeg hij of het een dezer paste, maar dat lukte dus niet omdat ik naar Calpe trek. Uiteindelijk hebben we beslist om samen naar Spanje af te reizen. Ja, we delen met ons tweetjes ook één kamer."

Van Aert vliegt aanstaande donderdag samen met Hyde naar Alicante. Twaalf dagen later (op dinsdag) keert het duo terug naar ons land. Misschien wel met een Amerikaanse tongval... "Bedoeling is in elk geval om goed te werken. Was mijn vorige break (in Lucca, red) nog een mix van ontspanning en trainen, dan is het nu vooral doel om een goede basis te leggen richting het eindejaar en de maand januari.
https://www.veldritkrant.(...)pioen-samen-op-stage

Het blijft toch een apart wereldje van ieder voor zich.
pi_175407226
Voor de volledigheid:

quote:
De veldrijders trekken dezer dagen massaal op stage. De Spaanse Costa's en -vooral- Mallorca blijven 'the place to be'. We proberen hieronder een zo compleet mogelijk overzicht te geven wie waar vertoeft..

Wout van Aert (Crelan-Charles):
de wereldkampioen trekt donderdag naar Calpe, samen met de Amerikaanse kampioen Stephen Hyde. Van Aerts ploegmaats (onder meer Tim Merlier) blijven thuis. Van Aert komt pas in Antwerpen terug in actie.

Beobank-Corendon (Mathieu van der Poel, Tom Meeusen, Sanne Cant, ..):
Vertoeven sinds vanmiddag in hun vast stageoord Benicassim (Costa Azahar) en keren terug op vrijdag 8 december. Een aantal onder hen (waaronder Tom Meeusen) komen nog even terug voor het weekend Hasselt-Mol.

ERA-Circus (Laurens Sweeck):
Het duo Laurens en Diether Sweeck vertrok vandaag op eigen initiatief naar Mallorca, waar ze tot 15 december blijven. Al laten ze elkaar even alleen: Diether vliegt op en af voor de cross in Hasselt, een week later doet Laurens hetzelfde voor Essen.

Marlux-Napoleon Games (Kevin Pauwels, Michael Vanhourenhout, ...):
Ploegleider Gianni Meersman trekt vanaf morgen met zijn renners naar Mallorca. Op Klaas Vantornout na gaat het hele team mee naar het eiland. Terugkeer: volgende week donderdag.

Pauwels Sauzen-Vastgoedservice (Jens Adams, Michael Boros):
Twee profs en vijf beloften van ploegleiders Tom Vannoppen en Johan Verstrepen vlogen gisteren naar Calpe (Costa Blanca). Ze verblijven er tot volgende week donderdag.

Team Steylaerts-BetFirst (Gianni Vermeersch, Marcel Meisen):
Mallorca is the place to be voor de mannen van Bart Wellens. Ook zij reisden gisteren af naar het Spaanse eiland.

Telenet-Fidea (Toon Aerts, Lars van der Haar, Quinten Hermans, ...):
Ook de mannen van Sven Nys vlogen gisteren naar Mallorca, ondertussen het vaste trainingsoord van het team. Toon Aerts en Quinten Hermans onderbreken er hun verblijf om dit weekend in België te crossen.
https://www.veldritkrant.(...)nd-wie-vertoeft-waar
  donderdag 30 november 2017 @ 17:39:28 #234
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175407957
Nah op Crelan na zijn de ploegen redelijk hecht en gaan samen op trainingskamp.
Maar bij Crelan is het gewoon toch niet goed geregeld. Kijk een ploeg draait om de renners imo en 't is de taak van het management om te zorgen dat zij het naar de zin hebben, dat de faciliteiten goed verzorgd zijn, het materiaal in orde is en op tijd afgeleverd en ook dat zij een geheimhoudingsverklaring tekenen waarmee je een uitspatting zoals hierboven voorkomt. Dus flink mismanagement bij Crelan als je het mij vraagt.

Uitzondering lange Klaas maar die stopt er toch mee.

[ Bericht 32% gewijzigd door kaasplankje op 30-11-2017 17:46:07 ]
  donderdag 30 november 2017 @ 19:37:55 #235
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_175410300
Het hele verhaal over die slappe Felt fietsen schijnt nu te gaan over een type met de achterrem achter de bracket. Dan kan ik me nog voorstellen dat bij wat flex die rem wel eens aan zou kunnen lopen. Is natuurlijk ook een kut constructie en verrot slecht af te stellen op die plek. Maar ja, design boven alles.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_175449864
Iemand een idee hoe de GP Hasselt te bekijken is? Ziggo zendt weer is niet uit....
pi_175449980
Sebn.sc misschien ?
pi_175450533
Meeuwsen begint tekenen van leven te vertonen ^O^
pi_175450701
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:29 schreef Faraday01 het volgende:
Meeuwsen begint tekenen van leven te vertonen ^O^
Bij afwezigheid van 80% van de reguliere top 10 renners? Of staan er toch nog flink wat namen aan de start?
pi_175450762
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:41 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Bij afwezigheid van 80% van de reguliere top 10 renners? Of staan er toch nog flink wat namen aan de start?
oa Aerts, Merlier, Van Kessel en David vd Poel aan kop
pi_175451024
OricaScott twitterde op zaterdag 02-12-2017 om 15:55:24 He’s done the triple! 🇸🇮🇸🇮🇸🇮 @lukamezgec has won the Slovenian cyclocross championships today to add to his nationa… https://t.co/1Ky5vc4S28 reageer retweet
  Moderator zaterdag 2 december 2017 @ 16:03:39 #242
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_175451162
Belgjes kunnen zelfs niet eens winnen als Mathieu er niet bij is.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_175451176
Van Kessel _O_
pi_175451816
Nou weer gemist. Nergens een stream of kanaal te vinden. Zelfs niet betaald. Jammer want zo wordt deze sport in Nederland natuurlijk nooit populair.
pi_175452033
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 16:39 schreef stripe het volgende:
Nou weer gemist. Nergens een stream of kanaal te vinden. Zelfs niet betaald. Jammer want zo wordt deze sport in Nederland natuurlijk nooit populair.
ik heb de link hier nog voor je gepost :'(
pi_175452297
Matje niet aan de start en er wint alsnog een Nederlander. _O_
pi_175452738
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 16:51 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

ik heb de link hier nog voor je gepost :'(
Werkte niet bij mij... Heb m wel geprobeerd....
Wonen jullie hier allemaal in België ofzo?
  zaterdag 2 december 2017 @ 17:55:42 #248
545 dop
:copyright: dop
pi_175452999
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 17:36 schreef stripe het volgende:

[..]

Werkte niet bij mij... Heb m wel geprobeerd....
Wonen jullie hier allemaal in België ofzo?
hier wel (Zuid-Holland)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 2 december 2017 @ 17:59:10 #249
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_175453045


Ik kijk uit naar de reacties op HLN.be
pi_175453062
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 17:36 schreef stripe het volgende:

[..]

Werkte niet bij mij... Heb m wel geprobeerd....
Wonen jullie hier allemaal in België ofzo?
de meeste regulars hier wonen in Nederland
  zaterdag 2 december 2017 @ 20:56:54 #251
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_175457362
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 17:36 schreef stripe het volgende:

[..]

Werkte niet bij mij... Heb m wel geprobeerd....
Wonen jullie hier allemaal in België ofzo?
Heb eerst ook mee zitten etteren. Andere browser dan firefox hielp wel. Ook nog van kanaal 5 naar 7 geswitched en het was een vlekkeloze stream daarna. Waren ze al wel bijna twee keer rond, masr niets gemist.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 3 december 2017 @ 15:07:01 #252
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_175470772
Hee iemand een stabiele stream? SEBN is vandaag niet te doen.
pi_175470795
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 15:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Hee iemand een stabiele stream? SEBN is vandaag niet te doen.
http://iserwielrennen.nl/
eten!!!
  zondag 3 december 2017 @ 15:08:33 #254
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_175470808
quote:
Thx!
pi_175470819
VDP aan kop, weinig verrassend!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')