abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175223887
Jagar, gefeliciteerd!! *O* Loon na werken! Knap hoor! Ik zit hier gewoon trots te zijn op jou!
pi_175223895
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:38 schreef Malteser het volgende:
Jagar, gefeliciteerd!! *O* Loon na werken! Knap hoor! Ik zit hier gewoon trots te zijn op jou!
:*
  dinsdag 21 november 2017 @ 19:43:24 #53
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_175223960
Gefeliciteerd weledelzeergeleerde Dr. Jagartrut!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_175224243
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:27 schreef Krisvc het volgende:

Rena, leuk he, dat uitbreken met die billen. :') Ik word daar soms echt een beetje chagrijnig van omdat er gewoon geen ruimte is. Heb je helemaal nergens nog steekjes?
Ja, af en toe voelt het gewoon echt gemeen omdat die hele huid op de buik dan zo strak gaat staan, maar steekjes van een naderende bevalling zijn er nog niet :N

Jagar, gefeliciteerd!!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175224295
Gefeliciteerd Jagar!

En Aure succes met bellen :) wij hebben het bij sommigen ook over de telefoon gedaan omdat logistiek niet handig en we zien ze niet vaak.

Dank voor de tips dames, zeker een goede om rekening mee te houden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175224328
Jaaaa Jagar, van harte! *O* Knap man!
Make your own kind of music.
pi_175224408
Dr. Jagartrut dus voortaan! :7 _O_ Gefeliciteerd! *O*

Eens met Kris wat betreft kraamhulp :Y ik ben ook niet zo'n mensen-mens :+ maar in die kraamweek kon het me vrij weinig schelen allemaal. We hadden ook echt een schat van een kraamhulp (oud-klasgenootje van de basisschool zelfs!), dat scheelt ook natuurlijk O+ Helaas is ze inmiddels gestopt met werken, anders hadden we zeker weer om haar gevraagd.

En jaloers op Kris vanwege die mentale omschakeling :D
Ik blijf mezelf er maar aan herinneren dat ik ergens zeer binnenkort toch echt ga bevallen, maar het komt gewoon niet binnen ofzo :? Ja, rationeel gezien wel, maar het echte besef totaal niet :N

Kan hier ook nog weinig voortekenen bekennen, al voelt het al wel een paar avonden achter elkaar alsof meneer nog steeds verder in probeert te dalen ofzo (auw!). Maar echt wee-achtige activiteiten totaal niet :N

Maarrr...z'n gehaakte letters zijn bijna af *G* en hoe stom ook, ik ben nu opeens nóg verliefder op de naam daardoor O+ had ik bij de proefdruk van het geboortekaartje ook opeens :D

[ Bericht 2% gewijzigd door twist02 op 21-11-2017 20:41:15 ]
Minion!
Pitbull!
pi_175224425
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:45 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Jij bent zo'n lieverd!

Verdediging was super, feest daarna nog leuker. Nu net weer in Berlijn aangekomen. Hele reis met twee uur vertraging, peuter die net vandaag z'n middagdutje oversloeg en stort regen terwijl ik in een hand en koffer van twintig kilo trek en met de andere de kinderwagen duw. Die koffer moest ik ook nog naar de vierde verdieping tillen...

Maar, geen bloedverlies meer. Nu heb ik tijd om wat beter voor mezelf te zorgen, en te denken aan zwanger zijn. Alleen nog maar een internationale verhuizing te gaan }:|
Wat lief dat je dat zegt, zeg! :@

En gefeliciteerd! We kunnen je nu met Dr. aanspreken? Je terugreis klinkt wel behoorlijk minder, maar gelukkig ben je nu weer thuis. En bloedverlies gestopt, dat is helemaal goed nieuws! Wanneer vindt de verhuizing plaats?
pi_175224899
Dr. Trut, please!

OiT, of net na de kerst, of begin januari. Even afwachten.
pi_175233569
Ik geloof dat ik het hier in oud ergens had gelezen... Maar ik eet nu dus een broodje met filet americain van de vegetarische slager en dat is echt goed te doen zeg :D ik ben helemaal blij, want ik mis sommige dingen die je nu niet mag eten best wel.
pi_175233610
Filet americain O+ Ik denk dat ik die drie weken nog uitzit en dan los ga op de echte.
Net zoals een steak tartare en een broodje Paling. :9

Hier is vandaag het water tussen 9 en 3 afgesloten en daarna moeten we drie dagen het water koken. Niet heel handig.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175233653
Ahh lekker Kris, ik heb ook al helemaal bedacht wat ik allemaal wil eten na de bevalling (in juni pas :') ).

Balen van het water! Gelukkig niet zo lang als in Vlaardingen laatst :p volgens mij hebben ze daar 5 dagen hun water moeten koken :X
pi_175233761
Oh lekker dan Kris -O-
Wij zaten laatst een paar uur zonder water en toen kreeg ik het al benauwd...al was dat wel vanwege een storing, dus onaangekondigd, maar toch.

Volgens mij slaapwandelt onze baby nu al :') heb het idee dat-ie elke nacht weer een stukje naar boven kruipt, om gedurende de dag weer te zakken.
Minion!
Pitbull!
pi_175233775
@Jagar gefeliciteerd! :*

@Kris balen, zeg! Wat is de aanleiding voor het afsluiten van het water? Kan je niet beter een paar liter water halen in de supermarkt? ;)

@Twist Slaapwandelende baby in buik _O-

Ik wil zo graag weer sushi en wijn. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 27% gewijzigd door D.U.M.A.N. op 22-11-2017 09:00:48 ]
pi_175233905
Werkzaamheden in de hele wijk. Overleven we ook wel weer. En ik haal inderdaad gewoon wat water in de supermarkt. :)

Twist, kleine avonturier gaat gewoon nu al op pad. :P Hij lag al vibi toch?

Duman, wat een positief nieuws! Dat geeft rust. :Y
pi_175235172
Duman, klinkt als een heel fijn gesprek zo! :Y ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:56 schreef Krisvc het volgende:
Twist, kleine avonturier gaat gewoon nu al op pad. :P Hij lag al vibi toch?
Volgens 2 vk's wel, maar de 3e zei vorige week toch weer bibi, dus weet het niet zo goed nu :')

Morgen weer controle, dus dan hoor ik het vast :)
Minion!
Pitbull!
pi_175235415
Duman, meedenkende leidinggevenden zijn zo fijn! Scheelt inderdaad een hoop stress!

Okay, vibi = vast in bekkeningang ofzoiets toch? Wat is dan bibi? Kan er even niet opkomen :?
pi_175235524
- Vibi: vast ingedaald
- Bibi: beweeglijk in de bekkeningang
:)
Wo ist der Führer, der mich führt?
  woensdag 22 november 2017 @ 10:39:05 #69
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175235538
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:32 schreef Aure het volgende:
Duman, meedenkende leidinggevenden zijn zo fijn! Scheelt inderdaad een hoop stress!

Okay, vibi = vast in bekkeningang ofzoiets toch? Wat is dan bibi? Kan er even niet opkomen :?
BIBI= beweeglijk in bekkeningang

heeft dat niet iets te maken met stuit? of zeg ik nu iets raars :')

Ik kom net van de VK.
Weer 1kg afgevallen en baarmoeder met een groeispurt, hartstikke goed dus :P
De baby schopt iig al aardig.
pi_175235642
En zucht... De Samen Bevallen-cursusleidster vroeg gisteren: 'Zoals jullie misschien wel weten zijn er heel veel 'huismiddeltjes' die ervoor zouden zorgen dat de bevalling op gang wordt gebracht, maar dat is behalve eentje eigenlijk allemaal onzin. Wie weet wat die ene is?'.

En omdat iedereen heel schaapachtig zat te kijken konden we het niet laten en staken we van wal: Sperma bevat prostaglandine, wat de baarmoedermond weekmaakt. En fysieke opwinding, tepelstimulatie en klaarkomen zorgen voor oxytocine, wat ook stimulerend werkt, dus tsja, seks is geen garantie op een spoedige bevalling, maar wel theoretisch bevallingsopwekkend.

Dus. Ik denk niet dat we nog van onze reputatie af komen. :')

En ik geloof ook dat ik me een tikkie uitgebreider heb ingelezen dan de andere cursisten. :') Ik weet niet of we de cursus afmaken.. Volgende week staat er nog wat puftechniek op het programma, maar daarna nóg drie avonden - ik geloof niet dat het heel veel toevoegt. :)
pi_175235666
Fijn van je werkgever, Duman! O+
pi_175236035
Hoe reageerde de rest Mini? >:) Heb je überhaupt al nieuwe kennis over gehouden aan de cursus?

Ik kreeg het net op mijn heupen en heb zelf het wiegje in elkaar gezet. Dat man dat best vanavond na zijn werk wilde doen was simpelweg niet goed genoeg. Dus nu ben ik 1,5 uur aan het worstelen geweest en heb ik echt last van m'n heupen. :') Als man zoiets in elkaar zet ziet het er altijd veel makkelijker uit. Dus nu paracetamol en even languit op de bank.

Ook eindelijk de kleertjes in de kast op de babykamer kunnen leggen. O+ Al had ik dat misschien beter morgen pas kunnen doen als ik vantevoren had bedacht dat ik het wiegje in elkaar wilde zetten. :P

Happy hormones. *;
pi_175237768
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:39 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

BIBI= beweeglijk in bekkeningang

heeft dat niet iets te maken met stuit? of zeg ik nu iets raars :')
Nee, 'bibi' en 'vibi' (en 'bbbi' heb je ook nog) hebben in principe niets te maken met stuitligging, alleen met de mate van ingedaald zijn :)

Fijn dat alles weer goed was :)

Mini, nee die reputatie raken jullie nu zeker niet meer kwijt nee :P
Al heb ik ook wel eens begrepen dat er echt zeer grote hoeveelheden sperma nodig zijn om echt iets op gang te brengen en er zijn wel degelijk andere middelen/stoffen die dat ook kunnen, dus vind het ook wel een beetje vreemd dat de cursusleidster er zo de nadruk op legt.
Misschien probeert ze jullie wel gewoon expres uit je tent te lokken >:)

Kris, happy hormones zijn ook belangrijk :Y
Alleen jammer dat je het er letterlijk van op je heupen krijgt :*

Poeh, moet zeggen dat de dagen met de Minion alleen toch wel steeds zwaarder worden :{ Voor m'n gevoel is ze ook echt heel vervelend aan het doen, terwijl ze zich waarschijnlijk gewoon verveeld met een mama die niet zoveel meer kan ;( (normaal gesproken kan het me niet snel gek genoeg zijn qua spelen ;) )
En dan zijn we ook nog steeds allebei snotverkouden en daardoor moe, echt gezellig hier :') hopelijk doet ze nu wel braaf d'r dutje, dan hebben we allebei even rust
Minion!
Pitbull!
pi_175238395
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:20 schreef twist02 het volgende:
Duman, klinkt als een heel fijn gesprek zo! :Y ^O^

[..]

Volgens 2 vk's wel, maar de 3e zei vorige week toch weer bibi, dus weet het niet zo goed nu :')

Morgen weer controle, dus dan hoor ik het vast :)
Ik sneak even binnen.
M. ging hier ook steeds van vibi naar bibi en weer terug. Volgens mijn vk was dat bij een 2e helemaal niet raar, is gewoon iets meer ruimte voor die bewegingen :)
pi_175238610
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:06 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ik sneak even binnen.
M. ging hier ook steeds van vibi naar bibi en weer terug. Volgens mijn vk was dat bij een 2e helemaal niet raar, is gewoon iets meer ruimte voor die bewegingen :)
Ah, dank je! ^O^
De derde vk (vorige week) leek het inderdaad ook al niet heel vreemd te vinden. Plus ze gaf aan dat-ie wel echt zo goed als ingedaald lag, maar nét niet helemaal vast. Was ook geen enkel probleem als m'n vliezen zouden breken enzo, dus het zal inderdaad wel goed zijn :)
Minion!
Pitbull!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')