abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175255270
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat vind ik smerig en laag. Zeker aangezien het niet nodig is omdat er zat zijn die casual seks prima vinden. Als je toch al niet zo geeft om hoe ziet ze eruit is de keuze best groot.
Dat is ook smerig en laag, lees het topic nou, daar gaat het juist over.
The objective is keep Arsenal English, albeit with a lot of foreign players.
  donderdag 23 november 2017 @ 10:41:29 #77
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175255393
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:34 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dat is ook smerig en laag, lees het topic nou, daar gaat het juist over.
De OP ging over met iemand het bed delen die je niet (zo) aantrekkelijk vindt. Dat is wat anders dan iemand voorliegen om ze in je bed te krijgen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175255408
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

De OP ging over met iemand het bed delen die je niet (zo) aantrekkelijk vindt. Dat is wat anders dan iemand voorliegen om ze in je bed te krijgen.
Tja, dat komt er nou eenmaal vaak bij kijken. Je moet wat.
pi_175255537
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Vind ik inderdaad ook nogal wat anders. Heeft ook helemaal niks met het uiterlijk van de persoon te maken.
pi_175255651
Is ook wat anders ja. Maar als je dan toch de oppervlakkige lul uithangt, ga je vaak meteen all the way. Ik deed dat in elk geval wel :P
  donderdag 23 november 2017 @ 10:56:10 #81
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_175255675
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 23:29 schreef Marsenal het volgende:
Heb je wel eens echt beneden je stand geneukt?
Oh ja. In bijna 98% van de gevallen ...
  donderdag 23 november 2017 @ 10:58:09 #82
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175255717
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:54 schreef Marsenal het volgende:
Is ook wat anders ja. Maar als je dan toch de oppervlakkige lul uithangt, ga je vaak meteen all the way. Ik deed dat in elk geval wel :P
Dat is niet oppervlakkig, dat is hufterig.
En dat maakt het een ander verhaal.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175255729
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat is niet oppervlakkig, dat is hufterig.
En dat maakt het een ander verhaal.
Is niet zo relevant voor dit topic verder.
  donderdag 23 november 2017 @ 11:28:11 #84
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_175256268
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:27 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Alsof zij mij niet voor de sex gebruikt. Emancipatie, hallo.

En ik heb ook zat kansen gehad bij knappe vrouwen, daar ging het topic over; dat je het met vrouwen doet die minder knap zijn dan je kan krijgen. Ik houd gewoon niet van die arrogante wijven die denken dat ze zo geweldig zijn, doe me dan maar een normaal exemplaar. Sterker nog, de manier waarop je dat soort kutwijven aatrekt is juist door er schijt aan te hebben en hun minder mooie vriendin te versieren. Fuck them.

En ja, voor een relatie had ik soms toch wel zoiets van: daar moet je mee over straat kunnen.

Maar gezien jouw eigen lijstjes aan eisen is een minimum aan uiterlijk peanuts. Die van jou moet ook nog slim, sterk, stoer, grappig, rijk, succesvol en kuis zijn, dominant maar ook lief en natuurlijk ook nog met je kunnen praten en medelevend zijn. Jij bent (voor zover ik hier kan beoordelen) een van die stuck-up bitches waar ik niets mee te maken wilde hebben.

Ik houd van vrouwen die normaal doen. En ik voel me niet te goed voor een lekker potje neuken met een leuke maar minder mooie vrouw. En ja, best wel eens gehad dat zo'n meisje heel blij was dat ik dat met ze wilde doen ja. Inmiddels al jaren getrouwd trouwens en hardstikke monogaam.

Maar het mag duidelijk zijn dat ik niet zo moeilijk ben met sex. En ja, ik heb me wel eens als een lul gedragen, dat mag je ook triest vinden. Best. Maar heb jij wel een sgekeken naar jou weigen manier waarop jij mannen affikt? Ik zou eens in de spiegel kijken als ik jou was.
Het komt op mij over alsof je een keer zo’n knap arrogant wijf leuk hebt gevonden, maar hard bent afgewezen waardoor nu alle knappe vrouwen arrogant en kut zijn. Je kan dan wel naar mij en mijn eisenlijst wijzen, maar je bent geen haar beter want jij zocht ook naar uiterlijk (aantrekkelijk/ knap) + persoonlijkheid (gezellig/ grappig/ lief en loyaal).. voor de rest verzin je dingen erbij om mijn “eisenlijst” dramatisch te doen lijken omdat je mij per se in de “stuck-up bitch” categorie wilt indelen. Mag je doen ;) maar ik heb nooit een man bedrogen of voorgelogen, als ik een man affik komt dat omdat hij niet eerlijk tegen mij is geweest. Ik ben tegen alle mannen die ik heb gedate eerlijk geweest over mijn intenties, en kan niet zeggen dat ik me als een “lul” heb gedragen want heb al mijn dates met respect behandeld.

Blijkbaar vind je jezelf een “stand” hebben.. neuken onder je stand.. jezus zo denk ik dus totaal niet. Als ik neuk, dan doe ik dat met iemand die ik erg leuk en aantrekkelijk vind en met wie ik samen zou willen zijn (persoonlijkheid enzo).

[ Bericht 4% gewijzigd door TheInnocent op 23-11-2017 11:34:41 ]
pi_175256389
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:28 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het komt op mij over alsof je een keer zo’n knap arrogant wijf leuk hebt gevonden, maar hard bent afgewezen waardoor nu alle knappe vrouwen arrogant en kut zijn. Je kan dan wel naar mij en mijn eisenlijst wijzen, maar je bent geen haar beter want jij zocht ook naar uiterlijk (aantrekkelijk/ knap) + persoonlijkheid (gezellig/ grappig/ lief en loyaal).. voor de rest verzin je dingen erbij om mijn “eisenlijst” dramatisch te doen lijken omdat je mij per se in de “stuck-up bitch” categorie wilt indelen. Mag je doen ;) maar ik heb nooit een man bedrogen of voorgelogen, als ik een man affik komt dat omdat hij niet eerlijk tegen mij is geweest. Ik ben tegen alle mannen die ik heb gedate eerlijk geweest over mijn intenties, en kan niet zeggen dat ik me als een “lul” heb gedragen want heb al mijn dates met respect behandeld.
Ik heb niemand bedrogen, hoe kom je daar nu weer bij?
Niet iedereen draagt een kuisheidsgordel zoals jij, met je lijstje. Het gaat erom dat jij geen haar beter bent. Daqt ik wel eens wat verkeerd doe heb ik allang toegegeven.

En ja, soms heb ej een fuckbuddy, of een one-night stand. So what?

Ik ben vaak zat afgewezen, ik heb ook vaak zat afgewezen. Want wie niet waagt die niet wint. En nu?

Er wordt zo krampachtig gedaan over sex. Sex is lekker en leuk, als je het beiden niet zo zwaar opvat.
Whatever...
pi_175256604
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:28 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Blijkbaar vind je jezelf een “stand” hebben.. neuken onder je stand.. jezus zo denk ik dus totaal niet. Als ik neuk, dan doe ik dat met iemand die ik erg leuk en aantrekkelijk vind en met wie ik samen zou willen zijn (persoonlijkheid enzo).
Ik denk dat er weinig verzonnen hoeft te worden om jouw eisenlijst dramatisch te doen lijken. Dat is me nogal een lijst namelijk...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175261501
TO, als de knappste meisjes jou niet willen, en de minder leuke meisjes wel. Dan neuk je toch binnen je eigen stand?

Blijkbaar sta jij dus niet zo hoog op de ranglijst.
pi_175261670
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:02 schreef Mellona het volgende:
TO, als de knappste meisjes jou niet willen, en de minder leuke meisjes wel. Dan neuk je toch binnen je eigen stand?

Blijkbaar sta jij dus niet zo hoog op de ranglijst.
Ik ben al reeds tien jaar boven mijn stand getrouwd, dus maak je geen zorgen.
pi_175264557
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:16 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik ben al reeds tien jaar boven mijn stand getrouwd, dus maak je geen zorgen.
Laat je vrouw maar dit topic lezen, dan beseft ze het waarschijnlijk ook :')
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175265106
Och och wat erg is die ts toch. Wees maar blij dat jullie niet zo zijn.
Whatever...
pi_175275727

[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 24-11-2017 12:40:50 (Onnodig) ]
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:32:50 #92
3647 B.R.Oekhoest
Berend Rinus is de naam
pi_175276829
TS is een player en the real thing for women, zoveel is duidelijk.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:00:44 #93
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_175277253
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:35 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Niet iedereen draagt een kuisheidsgordel zoals jij, met je lijstje. Het gaat erom dat jij geen haar beter bent. Daqt ik wel eens wat verkeerd doe heb ik allang toegegeven.

Ik ben vaak zat afgewezen, ik heb ook vaak zat afgewezen. Want wie niet waagt die niet wint. En nu?

Er wordt zo krampachtig gedaan over sex. Sex is lekker en leuk, als je het beiden niet zo zwaar opvat.
Je wordt selectief wanneer je veel aangeboden krijgt, je doet zelf dan geen moeite meer om te versieren oid (afgewezen worden is dan ook geen optie). Daartegenover staat dat ik met een “kuisheidsgordel” ook niet de ideale date partner ben. Een fuck-buddy of ONS vind ik respectloos klinken en eigenlijk is dat ook hoe we met ons lichaam omgaan vind ik. Sex is niet alleen lekker en leuk, het is zeer intiem, passioneel, veel emoties komen er bij kijken (vooral als de seks erg goed is). Vind je jezelf niet gevoelloos overkomen als je je tekst zo terug leest? Ontbreekt er niet een beetje empathie? Ik doe wat ik wil, so what, fuck it. Tjah, en toch raken er zoveel mensen met gevoelens betrokken bij de gevolgen van je acties. “Ben ik een lul geweest, ja best.” Best onverschillig kom je over op mij.
  vrijdag 24 november 2017 @ 14:01:50 #94
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175279297
Heb dat echt nooit gedaan.
Ik moet wel iets voelen bij een persoon (in mijn geval vrouwen).
Als ik er niets aantrekkelijk aan vind dan heb ik al gauw dat ik ook niet echt geil kan worden en dus gaat neuken dan ook lastig.

Heb altijd alleen seks gehad met vrouwen die ik aantrekkelijk vond zowel lichamelijk als mentaal en anders maar niet. Ik fap liever dan dat ik mij verlaag tot figuren waar ik niks mee heb of hoef.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 24 november 2017 @ 14:12:13 #95
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175279476
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Je wordt selectief wanneer je veel aangeboden krijgt, je doet zelf dan geen moeite meer om te versieren oid (afgewezen worden is dan ook geen optie). Daartegenover staat dat ik met een “kuisheidsgordel” ook niet de ideale date partner ben. Een fuck-buddy of ONS vind ik respectloos klinken en eigenlijk is dat ook hoe we met ons lichaam omgaan vind ik. Sex is niet alleen lekker en leuk, het is zeer intiem, passioneel, veel emoties komen er bij kijken (vooral als de seks erg goed is). Vind je jezelf niet gevoelloos overkomen als je je tekst zo terug leest? Ontbreekt er niet een beetje empathie? Ik doe wat ik wil, so what, fuck it. Tjah, en toch raken er zoveel mensen met gevoelens betrokken bij de gevolgen van je acties. “Ben ik een lul geweest, ja best.” Best onverschillig kom je over op mij.
Dus hij valt ook af als potentieel date materiaal? :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 24 november 2017 @ 15:25:39 #96
165264 puzziepie
#FreePalestine
pi_175280843
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dan ben ik vast ook gevoelloos.
Natuurlijk is seks intiem op een bepaalde manier, maar het is vooral gewoon seks.
Het kan heel bijzonder zijn met iemand op dat moment, maar ik heb dat hele emotionele niet zo.
Passie tijdens de seks en emotie in de zin van geilheid op dat moment: heerlijk.
maar meer verbind ik er zelf niet aan. Ik ben ook niet op zoek,misschien is dat het.
Ik heb ook wel ONS gehad vroeger, maar de laatste jaren meer FWB en ik vind daar helemaal niks respectloos aan :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175281154
Nog nooit onder mijn stand geneukt. Aan de andere kant heb ik ook maar een paar vrouwen in m'n bed/ achterbank gehad.
  vrijdag 24 november 2017 @ 15:45:48 #98
165264 puzziepie
#FreePalestine
pi_175281264
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:35 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Precies dit!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 24 november 2017 @ 15:54:43 #99
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_175281407
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Precies dit!
Het is maar hoe je het bekijkt. Zo denk ik dat veel te luchtig over seks wordt gedaan. Lekker en leuk, zoals fietsen in het bos. Tja, we hebben allemaal een eigen visie op zaken.
  vrijdag 24 november 2017 @ 15:58:49 #100
165264 puzziepie
#FreePalestine
pi_175281473
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:54 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het bekijkt. Zo denk ik dat veel te luchtig over seks wordt gedaan. Lekker en leuk, zoals fietsen in het bos. Tja, we hebben allemaal een eigen visie op zaken.
Ik vind dat dat er veel te moeilijk wordt gedaan als het over seks gaat. Seks is heerlijk en ik snap dat moeilijke niet zo.
Jij hebt het over 'zoals fietsen in een bos'
Aparte vergelijking wat mij betreft
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')