abonnement Unibet Coolblue
pi_175208017
Heb je wel eens echt beneden je stand geneukt? Dat je een one night stand had ofzo, of een scharrel, en dat je gewoon wist dat je diegene bijna een plezier deed? Dat je zoiets had van ‘Jij bent maar een mager vijfje vergeleken bij mij’? *)

In mijn bekrompen wereld van the natural order of things, maken vrouwen dit nét iets vaker mee dan mannen, omdat wij mannen graag een beetje boven onze stand willen leven, en vrouwen derhalve ons een beetje tegemoet moeten komen als er uberhaupt nog een beetje geneukt dient te worden. Dus ik verwacht dat de vrouwen van fok! hier wel wat te vertellen hebben. Hoe voelde het? Voelde je je een beetje schuldig omdat je jezelf een beetje oppervlakkig vond, of vond je het misschien wel cool, die dominante kant die de verhouding je geeft? :P

Ik heb wel eens een meisje tussen de lakens gehad, die was niet zo knap, een beetje dom, en een beetje dik. Ik schaam me er niet voor, maar ik heb altijd geweten dat ik het een beetje deed omdat ik die jetsers gewoon wilde zien, en ik een beetje klaar wilde komen, simple as that. Not my finest hour, maar kan er soms nog wel een beetje om lachen, pubergedrag :P
-nee-
  maandag 20 november 2017 @ 23:33:38 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175208145
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 23:29 schreef Marsenal het volgende:
In mijn bekrompen wereld van the natural order of things, maken vrouwen dit nét iets vaker mee dan mannen, omdat wij mannen graag een beetje boven onze stand willen leven, en vrouwen derhalve ons een beetje tegemoet moeten komen als er uberhaupt nog een beetje geneukt dient te worden.
Dit is volgens mij echt de wereld op z'n kop
  maandag 20 november 2017 @ 23:39:21 #3
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_175208268
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 23:29 schreef Marsenal het volgende:
Heb je wel eens echt beneden je stand geneukt? Dat je een one night stand had ofzo, of een scharrel, en dat je gewoon wist dat je diegene bijna een plezier deed? Dat je zoiets had van ‘Jij bent maar een mager vijfje vergeleken bij mij’? *)

In mijn bekrompen wereld van the natural order of things, maken vrouwen dit nét iets vaker mee dan mannen, omdat wij mannen graag een beetje boven onze stand willen leven, en vrouwen derhalve ons een beetje tegemoet moeten komen als er uberhaupt nog een beetje geneukt dient te worden. Dus ik verwacht dat de vrouwen van fok! hier wel wat te vertellen hebben. Hoe voelde het? Voelde je je een beetje schuldig omdat je jezelf een beetje oppervlakkig vond, of vond je het misschien wel cool, die dominante kant die de verhouding je geeft? :P

Ik heb wel eens een meisje tussen de lakens gehad, die was niet zo knap, een beetje dom, en een beetje dik. Ik schaam me er niet voor, maar ik heb altijd geweten dat ik het een beetje deed omdat ik die jetsers gewoon wilde zien, en ik een beetje klaar wilde komen, simple as that. Not my finest hour, maar kan er soms nog wel een beetje om lachen, pubergedrag :P
Dit zegt misschien meer over jou en Natural order of things?
Sweet but not that sweet !
pi_175209838
Walgelijk.
pi_175209869
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 23:33 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dit is volgens mij echt de wereld op z'n kop
Precies. Het is eerder andersom
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_175210020
Ik denk eerlijk gezegd dat mannen dit sneller doen. Als wij goed geil zijn, dan gaat de standaard soms flink omlaag.

Als vrouwen flink geil zijn, dan hoeven ze de standaard niet te verlagen op het vlak van het uiterlijk van de sekspartner. Ze hoeven enkel de standaard te verlagen op het vlak van snelheid waarmee ze met iemand in bed duiken.

Als vrouwen seks hebben met iemand die duidelijk een lagere league is qua uiterlijk, dan is dat meestal omdat ze hem leuk vinden, omdat hij zijn uiterlijk compenseert. In dat geval heb je niet het gevoel dat iemand 'beneden je stand is'.
  dinsdag 21 november 2017 @ 02:59:08 #7
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_175210071
Heb me nooit schuldig gevoelen, wel vies.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 07:43:15 #8
357044 Budapestenaar
pi_175210936
Ik neuk alleen boven mijn stand. Mijn stand is erg laag _O-
pi_175211209
Of je bedoelt of ik weleens lelijke wijven heb geneukt? Ja eerlijk gezegd wel. Echt een extreem dikke en ook een keer eentje met een hazenlip. Toch was die ene met die hazenlip een van mijn beste seksmaatjes. De beste seks heb je niet altijd met de mooiste mensen.

Maar "beneden mijn stand" zou ik het niet noemen. Ze waren gewoon niet knap, maar zeker geen spijt van.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175211892
Uitgaande van de stelling die je poneert ben je niet van een al te hoge stand.
pi_175213026
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 02:44 schreef AnanYaw het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat mannen dit sneller doen. Als wij goed geil zijn, dan gaat de standaard soms flink omlaag.

Als vrouwen flink geil zijn, dan hoeven ze de standaard niet te verlagen op het vlak van het uiterlijk van de sekspartner. Ze hoeven enkel de standaard te verlagen op het vlak van snelheid waarmee ze met iemand in bed duiken.

Als vrouwen seks hebben met iemand die duidelijk een lagere league is qua uiterlijk, dan is dat meestal omdat ze hem leuk vinden, omdat hij zijn uiterlijk compenseert. In dat geval heb je niet het gevoel dat iemand 'beneden je stand is'.
Een valide punt denk ik, ik ga er nog eens goed over nadenken.
Weinig reacties van mensen die durven toe te geven dat ze een lelijk dikkerdje hebben gepakt :@
-nee-
pi_175213040
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
Heb me nooit schuldig gevoelen, wel vies.
Omdat je het eigenlijk niet zo cool vond van jezelf?
-nee-
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:13:19 #13
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175213086
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:05 schreef ray-xxx het volgende:
Uitgaande van de stelling die je poneert ben je niet van een al te hoge stand.
Goed gezegd ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175213453
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:10 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Een valide punt denk ik, ik ga er nog eens goed over nadenken.
Weinig reacties van mensen die durven toe te geven dat ze een lelijk dikkerdje hebben gepakt :@
Nogal respectloos ook om dat te zeggen.
pi_175213564
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:32 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nogal respectloos ook om dat te zeggen.
Klopt ja, maar het is een anoniem internetforum, dus pak die vrijheid.
-nee-
pi_175217235
Ik heb wel eens iemand geneukt waarbij ik blij was dat de lichten uit stonden. Gewoon omdat je dan al te lang niet geneukt hebt dat je de lat maar lager legt. Alsnog liever een dik lelijk wijf dan betalen voor een hoer.

Ben ik nu een lul? ;(
pi_175217369
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:06 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Ik heb wel eens iemand geneukt waarbij ik blij was dat de lichten uit stonden. Gewoon omdat je dan al te lang niet geneukt hebt dat je de lat maar lager legt. Alsnog liever een dik lelijk wijf dan betalen voor een hoer.

Ben ik nu een lul? ;(
Nee, vind ik niet, je bent dan gewoon op een seksueel copingmechanisme overgeslagen. Hielp het?
En heb je daarna de lat weer terug gelegd?
-nee-
pi_175217402
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:12 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet, je bent dan gewoon op een seksueel copingmechanisme overgeslagen. Hielp het?
En heb je daarna de lat weer terug gelegd?
Ik moet zeggen dat je erna wel weer ff veel minder interesse toont en hitsig overkomt. Tenminste naar mijn gevoel. :@
pi_175217454
Kansloos topic.
pi_175217518
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:17 schreef Bananenpap het volgende:
Kansloos topic.
Ik merk dat er inderdaad wat weerstand is ja, maar juist op het fokforum is er altijd ruimte geweest voor kansloze oppervlakkige losers als ik, dus cry me a river :P
-nee-
  dinsdag 21 november 2017 @ 14:23:39 #21
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175217576
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:10 schreef Marsenal het volgende:

Weinig reacties van mensen die durven toe te geven dat ze een lelijk dikkerdje hebben gepakt :@
Ik heb er een poosje een lelijk dikkerdje als vaste back-up op nagehouden, is dat ongeveer wat je zoekt? :')
pi_175217640
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:23 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ik heb er een poosje een lelijk dikkerdje als vaste back-up op nagehouden, is dat ongeveer wat je zoekt? :')
Zeker _O- Het is bepaald niet sjiek, schaamde je je niet? Ik had dus dat ik op een gegeven moment er zuchtend tegenover zat, zo van, nou, kan ik deze farce nog lang in stand houden? En dat lukt stiekem nog best makkelijk ook. :P

Achteraf bezien kan ik er om lachen, maar nog steeds met een beetje schaamte. Mijn vrouw zegt dat ze het zielig vind voor die meisjes, maar die hadden dat toch niet in de gaten, veels te nerveus. :')
-nee-
  dinsdag 21 november 2017 @ 14:34:23 #23
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175217763
Weleens wakker geworden en drugs are bad m'kay gedacht ja.
Maar hé, die avond/nacht vond ik het gezellig en lekker, dus geen man overboord.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 21 november 2017 @ 14:35:31 #24
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175217788
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:27 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Zeker _O- Het is bepaald niet sjiek, schaamde je je niet?
Jawel, maar vervolgens toch weer bellen als ik niks geregeld had. :')

En dan de volgende dag, ontnuchterd en wel, spijt hebben en er weer tussenuit knijpen. Niet mijn sympathiekste acties.
pi_175217825
Als ik met iemand neuk, vind ik die persoon aantrekkelijk en zijn ze dus niet 'beneden mijn stand'.
pi_175217974
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 23:29 schreef Marsenal het volgende:
en dat je gewoon wist dat je diegene bijna een plezier deed
Ik eh.... hoe.... wat.... ehm :?

Wat is bij jou normaal gesproken de insteek dan? Zeg maar.
pi_175218278
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:44 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik eh.... hoe.... wat.... ehm :?

Wat is bij jou normaal gesproken de insteek dan? Zeg maar.
Normaal gesproken? Gewoon, dat je het samen leuk hebt. :P
Maar bij deze bedoel ik dus dat je gewoon weet dat je bijna aan een soort filantropie doet waarbij je zelf gewoon je zaad kwijt moet. Dat snapte je heus wel, maar je wilt gewoon effe een goede beurt maken in dit topic :7
-nee-
pi_175218287
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:59 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Normaal gesproken? Gewoon, dat je het samen leuk hebt. :P
Maar bij deze bedoel ik dus dat je gewoon weet dat je bijna aan een soort filantropie doet waarbij je zelf gewoon je zaad kwijt moet. Dat snapte je heus wel, maar je wilt gewoon effe een goede beurt maken in dit topic :7
Dankje voor de extra aandacht, daar teer ik op.
pi_175218566
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:20 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik merk dat er inderdaad wat weerstand is ja, maar juist op het fokforum is er altijd ruimte geweest voor kansloze oppervlakkige losers als ik, dus cry me a river :P
Trek je niks aan van die verschrikkelijke witte ridders die je hier hebt.
  dinsdag 21 november 2017 @ 16:00:03 #30
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_175219461
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:10 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Omdat je het eigenlijk niet zo cool vond van jezelf?
Omdat de geilheid 3 seconden na het klaarkomen volledig weg is. Dan kan je pas weer helder denken en realiseer je je wat je hebt gedaan. :'(
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  dinsdag 21 november 2017 @ 16:10:20 #31
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_175219681
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 02:03 schreef Vinniiee het volgende:
Walgelijk.
+1
pi_175220261
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:00 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Omdat de geilheid 3 seconden na het klaarkomen volledig weg is. Dan kan je pas weer helder denken en realiseer je je wat je hebt gedaan. :'(
En dan maar met de staart tussen de benen je uit de voeten maken _O-
-nee-
pi_175222803
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Of je bedoelt of ik weleens lelijke wijven heb geneukt? Ja eerlijk gezegd wel. Echt een extreem dikke en ook een keer eentje met een hazenlip. Toch was die ene met die hazenlip een van mijn beste seksmaatjes. De beste seks heb je niet altijd met de mooiste mensen.

Maar "beneden mijn stand" zou ik het niet noemen. Ze waren gewoon niet knap, maar zeker geen spijt van.
Ja en of, eigenlijk zou ik medelijden moeten hebben met mijn vriendin, die heeft seks met zo een lelijke gozer. Maar toch klaagt ze (bijna) nooit.
pi_175232250
Onder een bepaalde grens krijg je hem toch niet eens meer omhoog :? Ik niet iig.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  woensdag 22 november 2017 @ 02:03:41 #35
472710 Pistolenhenkie
Raakt regelmatig in opspraak
pi_175232303
Vrouwen leggen de lat juist veel hoger.

Maar om de vraag te beantwoorden: ja.
En een markant figuur.
pi_175233693
Yep. Als je geil bent worden je standaarden al snel wat lager :X :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175238762
quote:
2s.gif Op woensdag 22 november 2017 01:50 schreef Puntenjager het volgende:
Onder een bepaalde grens krijg je hem toch niet eens meer omhoog :? Ik niet iig.
Als Kim Holland aan jouw ballen lebbert dan sta je vanzelf paraat hoor.
pi_175238827
Is het nog nodig om te vermelden dat wanneer je in je eigen hoofd een heel klasse/rangsysteem in elkaar futselt het waarschijnlijk wat zegt over een behoorlijke mate van onzekerheid over je eigen persoon t.o.v. anderen?
pi_175240095
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:29 schreef nickhguitar het volgende:
Is het nog nodig om te vermelden dat wanneer je in je eigen hoofd een heel klasse/rangsysteem in elkaar futselt het waarschijnlijk wat zegt over een behoorlijke mate van onzekerheid over je eigen persoon t.o.v. anderen?
Vind jij niet dat sommigen meer fuckable zijn dan anderen dan? Zo’n beetje in alle culturen is er sprake van een klassesysteem als het om uiterlijk draait, dus ik denk dat je 1stejaars psychologie hier niet werkt.

Plus, je kan mij een hoop dingen noemen, ik weet dat ik wat oppervlakkig of hautain kan zijn, maar onzeker... Daar ben ik nog nooit van beschuldigd :P
-nee-
  woensdag 22 november 2017 @ 14:48:10 #40
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_175240118
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 02:44 schreef AnanYaw het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat mannen dit sneller doen. Als wij goed geil zijn, dan gaat de standaard soms flink omlaag.

Als vrouwen flink geil zijn, dan hoeven ze de standaard niet te verlagen op het vlak van het uiterlijk van de sekspartner. Ze hoeven enkel de standaard te verlagen op het vlak van snelheid waarmee ze met iemand in bed duiken.

Als vrouwen seks hebben met iemand die duidelijk een lagere league is qua uiterlijk, dan is dat meestal omdat ze hem leuk vinden, omdat hij zijn uiterlijk compenseert. In dat geval heb je niet het gevoel dat iemand 'beneden je stand is'.
dit
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_175240140
quote:
2s.gif Op woensdag 22 november 2017 01:50 schreef Puntenjager het volgende:
Onder een bepaalde grens krijg je hem toch niet eens meer omhoog :? Ik niet iig.
Er is voor mij ook zeker een ondergrens. Maar mijn oerdriften kunnen daar dwars doorheen, als ik lang genoeg droog sta. Ondertussen al wat jaartjes getrouwd, dus ik moet zeggen dat ik al een tijdje geen ervaringsdeskundige ben, maar ik herinner mij wel donkere dagen waarbij mijn penis regelmatig buiten zijn comfortzone trad. En later heb je dan toch een goed verhaal voor bij de borrel :7
-nee-
pi_175240227
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:49 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Er is voor mij ook zeker een ondergrens. Maar mijn oerdriften kunnen daar dwars doorheen, als ik lang genoeg droog sta. Ondertussen al wat jaartjes getrouwd, dus ik moet zeggen dat ik al een tijdje geen ervaringsdeskundige ben, maar ik herinner mij wel donkere dagen waarbij mijn penis regelmatig buiten zijn comfortzone trad. En later heb je dan toch een goed verhaal voor bij de borrel :7
Dan heb je dus geen grens.
pi_175240326
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:53 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dan heb je dus geen grens.
Zeker wel, ik heb 2 softe ondergrenzen en 1 harde, die laatste is ondoordringbaar, de bovenste 2 zijn te slechten met de juiste cocktail aan verdovende middelen en pandapunten. Ik ben één keer bij mijn uiterste grens geweest, it wasn’t pretty. Heb ik ook nooit aan iemand verteld wat daar precies gebeurde.
-nee-
pi_175243541
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:26 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Als Kim Holland aan jouw ballen lebbert dan sta je vanzelf paraat hoor.
Ik zal het aan Kim vragen hier.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175243591
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:46 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Vind jij niet dat sommigen meer fuckable zijn dan anderen dan? Zo’n beetje in alle culturen is er sprake van een klassesysteem als het om uiterlijk draait, dus ik denk dat je 1stejaars psychologie hier niet werkt.

Plus, je kan mij een hoop dingen noemen, ik weet dat ik wat oppervlakkig of hautain kan zijn, maar onzeker... Daar ben ik nog nooit van beschuldigd :P
Nou, bij deze dan.
pi_175244365
Nog nooit
Maar wel een keereen onwijs lekkere chick gepakt die stonk naar een open campingplee...............
Bleughhhhhhhhhhhhhhhhhhh......
  woensdag 22 november 2017 @ 18:48:51 #47
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175244781
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:58 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Zeker wel, ik heb 2 softe ondergrenzen en 1 harde, die laatste is ondoordringbaar, de bovenste 2 zijn te slechten met de juiste cocktail aan verdovende middelen en pandapunten. Ik ben één keer bij mijn uiterste grens geweest, it wasn’t pretty. Heb ik ook nooit aan iemand verteld wat daar precies gebeurde.
Eens moet de eerste keer zijn, dus vertel!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175244903
Zeker. Ik heb daar wel een beetje een zwak voor. Lekker gevoel ook om zo'n meisje dat smacht naar sec ook eens een goede nacht te geven. Daarnaast heb ik daarmee ook geweldige sex gehad...

Lullig? Misschien. Maar eerlijk is eerlijk... Ik heb het best wel gedaan. Waar de mannen allemaal staan te kwijlen rondom de twee mooiste meisjes ging ik er met de iets minder mooie meiden vandoor...

Alleen wel beetje cru... Ik deed het dan wel vooral voor de sex. Overigens hebben dit soort meiden vaak veel leukere persoonlijkheden dan die arrogante kutwijven die weten dat ze lekker zijn.

Relatiemateriaal zijn voor mij de mooie vrouwen die dat van zichzelf niet doorhebben...
Whatever...
pi_175245718
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:26 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Als Kim Holland aan jouw ballen lebbert dan sta je vanzelf paraat hoor.
*)
quote:
14s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:42 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik zal het aan Kim vragen hier.
:P
´
pi_175246842
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:48 schreef madeliefff het volgende:

[..]

dit
Match made in Heaven ^O^
DM box gevuld met AnanY zijn posts :)

Ontopic: een keer, zelfs 4 maanden lang. Maar, hormonen werken ook bij mannen. Leuke persoonlijkheden doen toch wat bij mij, dus na 1 maand kwamen toch wat vlinders. Dan boeit het uiterlijk niet meer, sterker nog ik dacht dat ze afgevallen was.

Die roze wolk was van korte duur en ik maakte het uit. Toen dacht ik weer: qua uiterlijk was het toch geen 8, zoals ik even dacht. Ze was niet afgevallen, mijn bril was alleen roze....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 22 november 2017 @ 20:42:43 #51
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_175247419
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 18:27 schreef Ray_Smith het volgende:
Nog nooit
Maar wel een keereen onwijs lekkere chick gepakt die stonk naar een open campingplee...............
Bleughhhhhhhhhhhhhhhhhhh......
Lees dit maar eens: http://journals.plos.org/(...)journal.pone.0044111

Ik denk dat het bij mannen niet veel anders is. ;)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_175247970
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:42 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Lees dit maar eens: http://journals.plos.org/(...)journal.pone.0044111

Ik denk dat het bij mannen niet veel anders is. ;)
Wetenfap ftw _O_
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175248095
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 18:54 schreef Spanky78 het volgende:
Zeker. Ik heb daar wel een beetje een zwak voor. Lekker gevoel ook om zo'n meisje dat smacht naar sec ook eens een goede nacht te geven. Daarnaast heb ik daarmee ook geweldige sex gehad...

Lullig? Misschien. Maar eerlijk is eerlijk... Ik heb het best wel gedaan. Waar de mannen allemaal staan te kwijlen rondom de twee mooiste meisjes ging ik er met de iets minder mooie meiden vandoor...

Alleen wel beetje cru... Ik deed het dan wel vooral voor de sex. Overigens hebben dit soort meiden vaak veel leukere persoonlijkheden dan die arrogante kutwijven die weten dat ze lekker zijn.

Relatiemateriaal zijn voor mij de mooie vrouwen die dat van zichzelf niet doorhebben...
Man man man, dikke cringe met dit soort posts altijd. 'nacht van hun leven'. Hoe krijg je het überhaupt uit je vingers :')
pi_175248194
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:09 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Man man man, dikke cringe met dit soort posts altijd. 'nacht van hun leven'. Hoe krijg je het überhaupt uit je vingers :')
dat staat er niet :)
pi_175248670
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:13 schreef Adames het volgende:

[..]

dat staat er niet :)
Niet in die letterlijke bewoording. Maar 'ook eens een goede nacht te geven'. Net alsof al die dames afhankelijk zijn van hem om eens een 'goede nacht' te beleven. De mate van zelfoverschatting van sommige mensen is lachwekkend en pijnlijk tegelijk.
pi_175249212
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 18:54 schreef Spanky78 het volgende:
Zeker. Ik heb daar wel een beetje een zwak voor. Lekker gevoel ook om zo'n meisje dat smacht naar sec ook eens een goede nacht te geven. Daarnaast heb ik daarmee ook geweldige sex gehad
Ja dat ja, hoewel het dus een beetje kut is dat je gebruik maakt van het meisje. Zij maakt in zekere zin ook gebruik van jou natuurlijk, maar zij heeft dan veel meer nodig dan alleen het fysieke, en dat geef je uiteindelijk niet. Die emotie, dat schuldgevoel, dat maakt je dan een beetje een lul, dat je het dan nog steeds doet.

En ik ben er van overtuigd dat veel mannen dat doen of gedaan hebben, meer dan hier durven posten. :P
-nee-
  woensdag 22 november 2017 @ 22:26:51 #58
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_175249727
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:03 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja dat ja, hoewel het dus een beetje kut is dat je gebruik maakt van het meisje. Zij maakt in zekere zin ook gebruik van jou natuurlijk, maar zij heeft dan veel meer nodig dan alleen het fysieke, en dat geef je uiteindelijk niet. Die emotie, dat schuldgevoel, dat maakt je dan een beetje een lul, dat je het dan nog steeds doet.

En ik ben er van overtuigd dat veel mannen dat doen of gedaan hebben, meer dan hier durven posten. :P
Dat je seks hebt met een vrouw die je eigenlijk niet zo heel aantrekkelijk vindt betekent toch niet automatisch dat je haar gebruikt?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_175249835
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:26 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Dat je seks hebt met een vrouw die je eigenlijk niet zo heel aantrekkelijk vindt betekent toch niet automatisch dat je haar gebruikt?
Mocht je haar voorliegen natuurlijk wel, of meer beloven, enkel voor je zak te legen. En dan is het natuurlijk dubbel zo erg voor zo een meisje dat zich waarschijnlijk al lelijk en waardeloos genoeg voelt. Dan voelt ze zich ook nog eens dom en gebruikt.
En dan maar klagen dat de vrouwen bitchy zijn en dat zelfs de lekijkere geen interesse hebben (zie incels).
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175249844
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:26 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Dat je seks hebt met een vrouw die je eigenlijk niet zo heel aantrekkelijk vindt betekent toch niet automatisch dat je haar gebruikt?
Nope. Maar dit gaat dus over dat je dat wel doet.
-nee-
pi_175249890
Ik heb mijn vriendinnen altijd als gelijkwaardig beschouwd. Antwoord is dus: nee.
pi_175250124
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:32 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Nope. Maar dit gaat dus over dat je dat wel doet.
Ik vind het echt smerig en erg laag. Alleen maar om je lading kwijt te raken. Weet je wel wat je bij zo iemand veroorzaakt?
Bah... :r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175250288
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik vind het echt smerig en erg laag. Alleen maar om je lading kwijt te raken. Weet je wel wat je bij zo iemand veroorzaakt?
Bah... :r
Ja precies, het is echt supernaar. :{

Ik bereikte eens de ondergrens met een meisje dat echt onprettig dik was, maar nog steeds kleine tieten had. Ze was echt superonzeker en ik was helemaal naar de klote. Ik gaf haar 3 seconden aandacht en ze was al verkocht. Heb haar binnen een uur geneukt en zodra ik nuchter werd ben ik ‘m gesmeerd. Later heb ik eens alles keihard ontkend en haar uitgelachen waar haar vrienden bij waren. Zo laag heb ik me nog nooit gedragen.
-nee-
  woensdag 22 november 2017 @ 22:59:52 #64
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175250416
Vind het een beetje smakeloos om in deze zin met termen als "beneden mijn stand" te slingeren.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  woensdag 22 november 2017 @ 23:01:15 #65
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175250439
Getuigt nogal van het klootzakjesgen
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175250536
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:52 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja precies, het is echt supernaar. :{

Ik bereikte eens de ondergrens met een meisje dat echt onprettig dik was, maar nog steeds kleine tieten had. Ze was echt superonzeker en ik was helemaal naar de klote. Ik gaf haar 3 seconden aandacht en ze was al verkocht. Heb haar binnen een uur geneukt en zodra ik nuchter werd ben ik ‘m gesmeerd. Later heb ik eens alles keihard ontkend en haar uitgelachen waar haar vrienden bij waren. Zo laag heb ik me nog nooit gedragen.
Negatieve cupmaat :r
pi_175250554
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:59 schreef Steef121 het volgende:
Vind het een beetje smakeloos om in deze zin met termen als "beneden mijn stand" te slingeren.
Als er vrouwen boven je stand zijn, dan kunnen er ook vrouwen beneden je stand zijn.
pi_175250602
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:03 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja dat ja, hoewel het dus een beetje kut is dat je gebruik maakt van het meisje. Zij maakt in zekere zin ook gebruik van jou natuurlijk, maar zij heeft dan veel meer nodig dan alleen het fysieke, en dat geef je uiteindelijk niet. Die emotie, dat schuldgevoel, dat maakt je dan een beetje een lul, dat je het dan nog steeds doet.

En ik ben er van overtuigd dat veel mannen dat doen of gedaan hebben, meer dan hier durven posten. :P
Ik moet wil zeggen dat ik die vrouwen nooit beneden mijn stand vond. Ze waren wel soms qua uiterlijk niet de mooiste.

Sterker nog ik heb er vaak enorm look en plezier mee gehad en goede SeX. Prima.

Maar eikel dat ik ben had ik voor een relatie toch wel iets met uiterlijk. En ja, zeer fout. Ik ben er niet trots op.

[ Bericht 1% gewijzigd door Spanky78 op 22-11-2017 23:17:15 ]
Whatever...
pi_175250692
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:52 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja precies, het is echt supernaar. :{

Ik bereikte eens de ondergrens met een meisje dat echt onprettig dik was, maar nog steeds kleine tieten had. Ze was echt superonzeker en ik was helemaal naar de klote. Ik gaf haar 3 seconden aandacht en ze was al verkocht. Heb haar binnen een uur geneukt en zodra ik nuchter werd ben ik ‘m gesmeerd. Later heb ik eens alles keihard ontkend en haar uitgelachen waar haar vrienden bij waren. Zo laag heb ik me nog nooit gedragen.
Blijkbaar wel dus.
  woensdag 22 november 2017 @ 23:21:52 #70
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175250886
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 23:05 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Als er vrouwen boven je stand zijn, dan kunnen er ook vrouwen beneden je stand zijn.
Ik vind de ander een waarde toebedelen, gekoppeld aan iets oppervlakkigs zoals het uiterlijk, nogal smakeloos.

Boven of onder je stand, gewoon heel het idee van "standen" heb ik niks mee.

Dat je allicht knapper bent, voila, maar maakt dat haar "beneden je stand"?

Ik zou het zelf niet zo benoemen.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175250969
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 23:21 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Ik vind de ander een waarde toebedelen, gekoppeld aan iets oppervlakkigs zoals het uiterlijk, nogal smakeloos.

Boven of onder je stand, gewoon heel het idee van "standen" heb ik niks mee.

Dat je allicht knapper bent, voila, maar maakt dat haar "beneden je stand"?

Ik zou het zelf niet zo benoemen.
Je hebt best een punt. Echter je weet heus wel wat hij bedoelt. Een vrouwen weten het ook, sommigen doen hetzelfde.
Whatever...
  woensdag 22 november 2017 @ 23:30:41 #72
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175251050
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 23:26 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je hebt best een punt. Echter je weet heus wel wat hij bedoelt. Een vrouwen weten het ook, sommigen doen hetzelfde.
Ik snap wat hij bedoelt, maar ik krijg nogal een onbehaagd gevoel bij de teksten van TS.

Ik heb het natuurlijk ook over vrouwen die zo denken.

Maar goed, mijn mening is duidelijk.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175251814
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 18:54 schreef Spanky78 het volgende:
Zeker. Ik heb daar wel een beetje een zwak voor. Lekker gevoel ook om zo'n meisje dat smacht naar sec ook eens een goede nacht te geven. Daarnaast heb ik daarmee ook geweldige sex gehad...

Lullig? Misschien. Maar eerlijk is eerlijk... Ik heb het best wel gedaan. Waar de mannen allemaal staan te kwijlen rondom de twee mooiste meisjes ging ik er met de iets minder mooie meiden vandoor...

Alleen wel beetje cru... Ik deed het dan wel vooral voor de sex. Overigens hebben dit soort meiden vaak veel leukere persoonlijkheden dan die arrogante kutwijven die weten dat ze lekker zijn.

Relatiemateriaal zijn voor mij de mooie vrouwen die dat van zichzelf niet doorhebben...
Dit is inderdaad cru... een vrouw met een goede persoonlijkheid puur voor de seks gebruiken (omdat die knappe arrogante kutwijven je geen kans gaven) en vervolgens ook je partner op haar uiterlijk beoordelen..? En dan afsluiten met vrouwen zijn mooi wanneer ze dat niet weten? Dat kan toch niet.. of je moet een erg laag zelfbeeld hebben.
pi_175253925
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:57 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dit is inderdaad cru... een vrouw met een goede persoonlijkheid puur voor de seks gebruiken (omdat die knappe arrogante kutwijven je geen kans gaven) en vervolgens ook je partner op haar uiterlijk beoordelen..? En dan afsluiten met vrouwen zijn mooi wanneer ze dat niet weten? Dat kan toch niet.. of je moet een erg laag zelfbeeld hebben.
Alsof zij mij niet voor de sex gebruikt. Emancipatie, hallo.

En ik heb ook zat kansen gehad bij knappe vrouwen, daar ging het topic over; dat je het met vrouwen doet die minder knap zijn dan je kan krijgen. Ik houd gewoon niet van die arrogante wijven die denken dat ze zo geweldig zijn, doe me dan maar een normaal exemplaar. Sterker nog, de manier waarop je dat soort kutwijven aatrekt is juist door er schijt aan te hebben en hun minder mooie vriendin te versieren. Fuck them.

En ja, voor een relatie had ik soms toch wel zoiets van: daar moet je mee over straat kunnen.

Maar gezien jouw eigen lijstjes aan eisen is een minimum aan uiterlijk peanuts. Die van jou moet ook nog slim, sterk, stoer, grappig, rijk, succesvol en kuis zijn, dominant maar ook lief en natuurlijk ook nog met je kunnen praten en medelevend zijn. Jij bent (voor zover ik hier kan beoordelen) een van die stuck-up bitches waar ik niets mee te maken wilde hebben.

Ik houd van vrouwen die normaal doen. En ik voel me niet te goed voor een lekker potje neuken met een leuke maar minder mooie vrouw. En ja, best wel eens gehad dat zo'n meisje heel blij was dat ik dat met ze wilde doen ja. Inmiddels al jaren getrouwd trouwens en hardstikke monogaam.

Maar het mag duidelijk zijn dat ik niet zo moeilijk ben met sex. En ja, ik heb me wel eens als een lul gedragen, dat mag je ook triest vinden. Best. Maar heb jij wel een sgekeken naar jou weigen manier waarop jij mannen affikt? Ik zou eens in de spiegel kijken als ik jou was.
Whatever...
  donderdag 23 november 2017 @ 10:03:51 #75
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175254746
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:32 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Nope. Maar dit gaat dus over dat je dat wel doet.
Dat vind ik smerig en laag. Zeker aangezien het niet nodig is omdat er zat zijn die casual seks prima vinden. Als je toch al niet zo geeft om hoe ziet ze eruit is de keuze best groot.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175255270
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat vind ik smerig en laag. Zeker aangezien het niet nodig is omdat er zat zijn die casual seks prima vinden. Als je toch al niet zo geeft om hoe ziet ze eruit is de keuze best groot.
Dat is ook smerig en laag, lees het topic nou, daar gaat het juist over.
-nee-
  donderdag 23 november 2017 @ 10:41:29 #77
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175255393
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:34 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dat is ook smerig en laag, lees het topic nou, daar gaat het juist over.
De OP ging over met iemand het bed delen die je niet (zo) aantrekkelijk vindt. Dat is wat anders dan iemand voorliegen om ze in je bed te krijgen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175255408
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

De OP ging over met iemand het bed delen die je niet (zo) aantrekkelijk vindt. Dat is wat anders dan iemand voorliegen om ze in je bed te krijgen.
Tja, dat komt er nou eenmaal vaak bij kijken. Je moet wat.
-nee-
pi_175255537
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

De OP ging over met iemand het bed delen die je niet (zo) aantrekkelijk vindt. Dat is wat anders dan iemand voorliegen om ze in je bed te krijgen.
Vind ik inderdaad ook nogal wat anders. Heeft ook helemaal niks met het uiterlijk van de persoon te maken.
pi_175255651
Is ook wat anders ja. Maar als je dan toch de oppervlakkige lul uithangt, ga je vaak meteen all the way. Ik deed dat in elk geval wel :P
-nee-
  donderdag 23 november 2017 @ 10:56:10 #81
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_175255675
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 23:29 schreef Marsenal het volgende:
Heb je wel eens echt beneden je stand geneukt?
Oh ja. In bijna 98% van de gevallen ...
  donderdag 23 november 2017 @ 10:58:09 #82
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175255717
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:54 schreef Marsenal het volgende:
Is ook wat anders ja. Maar als je dan toch de oppervlakkige lul uithangt, ga je vaak meteen all the way. Ik deed dat in elk geval wel :P
Dat is niet oppervlakkig, dat is hufterig.
En dat maakt het een ander verhaal.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175255729
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat is niet oppervlakkig, dat is hufterig.
En dat maakt het een ander verhaal.
Is niet zo relevant voor dit topic verder.
-nee-
pi_175256268
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:27 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Alsof zij mij niet voor de sex gebruikt. Emancipatie, hallo.

En ik heb ook zat kansen gehad bij knappe vrouwen, daar ging het topic over; dat je het met vrouwen doet die minder knap zijn dan je kan krijgen. Ik houd gewoon niet van die arrogante wijven die denken dat ze zo geweldig zijn, doe me dan maar een normaal exemplaar. Sterker nog, de manier waarop je dat soort kutwijven aatrekt is juist door er schijt aan te hebben en hun minder mooie vriendin te versieren. Fuck them.

En ja, voor een relatie had ik soms toch wel zoiets van: daar moet je mee over straat kunnen.

Maar gezien jouw eigen lijstjes aan eisen is een minimum aan uiterlijk peanuts. Die van jou moet ook nog slim, sterk, stoer, grappig, rijk, succesvol en kuis zijn, dominant maar ook lief en natuurlijk ook nog met je kunnen praten en medelevend zijn. Jij bent (voor zover ik hier kan beoordelen) een van die stuck-up bitches waar ik niets mee te maken wilde hebben.

Ik houd van vrouwen die normaal doen. En ik voel me niet te goed voor een lekker potje neuken met een leuke maar minder mooie vrouw. En ja, best wel eens gehad dat zo'n meisje heel blij was dat ik dat met ze wilde doen ja. Inmiddels al jaren getrouwd trouwens en hardstikke monogaam.

Maar het mag duidelijk zijn dat ik niet zo moeilijk ben met sex. En ja, ik heb me wel eens als een lul gedragen, dat mag je ook triest vinden. Best. Maar heb jij wel een sgekeken naar jou weigen manier waarop jij mannen affikt? Ik zou eens in de spiegel kijken als ik jou was.
Het komt op mij over alsof je een keer zo’n knap arrogant wijf leuk hebt gevonden, maar hard bent afgewezen waardoor nu alle knappe vrouwen arrogant en kut zijn. Je kan dan wel naar mij en mijn eisenlijst wijzen, maar je bent geen haar beter want jij zocht ook naar uiterlijk (aantrekkelijk/ knap) + persoonlijkheid (gezellig/ grappig/ lief en loyaal).. voor de rest verzin je dingen erbij om mijn “eisenlijst” dramatisch te doen lijken omdat je mij per se in de “stuck-up bitch” categorie wilt indelen. Mag je doen ;) maar ik heb nooit een man bedrogen of voorgelogen, als ik een man affik komt dat omdat hij niet eerlijk tegen mij is geweest. Ik ben tegen alle mannen die ik heb gedate eerlijk geweest over mijn intenties, en kan niet zeggen dat ik me als een “lul” heb gedragen want heb al mijn dates met respect behandeld.

Blijkbaar vind je jezelf een “stand” hebben.. neuken onder je stand.. jezus zo denk ik dus totaal niet. Als ik neuk, dan doe ik dat met iemand die ik erg leuk en aantrekkelijk vind en met wie ik samen zou willen zijn (persoonlijkheid enzo).

[ Bericht 4% gewijzigd door TheInnocent op 23-11-2017 11:34:41 ]
pi_175256389
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:28 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het komt op mij over alsof je een keer zo’n knap arrogant wijf leuk hebt gevonden, maar hard bent afgewezen waardoor nu alle knappe vrouwen arrogant en kut zijn. Je kan dan wel naar mij en mijn eisenlijst wijzen, maar je bent geen haar beter want jij zocht ook naar uiterlijk (aantrekkelijk/ knap) + persoonlijkheid (gezellig/ grappig/ lief en loyaal).. voor de rest verzin je dingen erbij om mijn “eisenlijst” dramatisch te doen lijken omdat je mij per se in de “stuck-up bitch” categorie wilt indelen. Mag je doen ;) maar ik heb nooit een man bedrogen of voorgelogen, als ik een man affik komt dat omdat hij niet eerlijk tegen mij is geweest. Ik ben tegen alle mannen die ik heb gedate eerlijk geweest over mijn intenties, en kan niet zeggen dat ik me als een “lul” heb gedragen want heb al mijn dates met respect behandeld.
Ik heb niemand bedrogen, hoe kom je daar nu weer bij?
Niet iedereen draagt een kuisheidsgordel zoals jij, met je lijstje. Het gaat erom dat jij geen haar beter bent. Daqt ik wel eens wat verkeerd doe heb ik allang toegegeven.

En ja, soms heb ej een fuckbuddy, of een one-night stand. So what?

Ik ben vaak zat afgewezen, ik heb ook vaak zat afgewezen. Want wie niet waagt die niet wint. En nu?

Er wordt zo krampachtig gedaan over sex. Sex is lekker en leuk, als je het beiden niet zo zwaar opvat.
Whatever...
pi_175256604
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:28 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het komt op mij over alsof je een keer zo’n knap arrogant wijf leuk hebt gevonden, maar hard bent afgewezen waardoor nu alle knappe vrouwen arrogant en kut zijn. Je kan dan wel naar mij en mijn eisenlijst wijzen, maar je bent geen haar beter want jij zocht ook naar uiterlijk (aantrekkelijk/ knap) + persoonlijkheid (gezellig/ grappig/ lief en loyaal).. voor de rest verzin je dingen erbij om mijn “eisenlijst” dramatisch te doen lijken omdat je mij per se in de “stuck-up bitch” categorie wilt indelen. Mag je doen ;) maar ik heb nooit een man bedrogen of voorgelogen, als ik een man affik komt dat omdat hij niet eerlijk tegen mij is geweest. Ik ben tegen alle mannen die ik heb gedate eerlijk geweest over mijn intenties, en kan niet zeggen dat ik me als een “lul” heb gedragen want heb al mijn dates met respect behandeld.

Blijkbaar vind je jezelf een “stand” hebben.. neuken onder je stand.. jezus zo denk ik dus totaal niet. Als ik neuk, dan doe ik dat met iemand die ik erg leuk en aantrekkelijk vind en met wie ik samen zou willen zijn (persoonlijkheid enzo).
Ik denk dat er weinig verzonnen hoeft te worden om jouw eisenlijst dramatisch te doen lijken. Dat is me nogal een lijst namelijk...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175261501
TO, als de knappste meisjes jou niet willen, en de minder leuke meisjes wel. Dan neuk je toch binnen je eigen stand?

Blijkbaar sta jij dus niet zo hoog op de ranglijst.
pi_175261670
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:02 schreef Mellona het volgende:
TO, als de knappste meisjes jou niet willen, en de minder leuke meisjes wel. Dan neuk je toch binnen je eigen stand?

Blijkbaar sta jij dus niet zo hoog op de ranglijst.
Ik ben al reeds tien jaar boven mijn stand getrouwd, dus maak je geen zorgen.
-nee-
pi_175264557
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:16 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik ben al reeds tien jaar boven mijn stand getrouwd, dus maak je geen zorgen.
Laat je vrouw maar dit topic lezen, dan beseft ze het waarschijnlijk ook :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175265106
Och och wat erg is die ts toch. Wees maar blij dat jullie niet zo zijn.
Whatever...
pi_175275727


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 24-11-2017 12:40:50 (Onnodig) ]
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:32:50 #92
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_175276829
TS is een player en the real thing for women, zoveel is duidelijk.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_175277253
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:35 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik heb niemand bedrogen, hoe kom je daar nu weer bij?
Niet iedereen draagt een kuisheidsgordel zoals jij, met je lijstje. Het gaat erom dat jij geen haar beter bent. Daqt ik wel eens wat verkeerd doe heb ik allang toegegeven.

En ja, soms heb ej een fuckbuddy, of een one-night stand. So what?

Ik ben vaak zat afgewezen, ik heb ook vaak zat afgewezen. Want wie niet waagt die niet wint. En nu?

Er wordt zo krampachtig gedaan over sex. Sex is lekker en leuk, als je het beiden niet zo zwaar opvat.
Je wordt selectief wanneer je veel aangeboden krijgt, je doet zelf dan geen moeite meer om te versieren oid (afgewezen worden is dan ook geen optie). Daartegenover staat dat ik met een “kuisheidsgordel” ook niet de ideale date partner ben. Een fuck-buddy of ONS vind ik respectloos klinken en eigenlijk is dat ook hoe we met ons lichaam omgaan vind ik. Sex is niet alleen lekker en leuk, het is zeer intiem, passioneel, veel emoties komen er bij kijken (vooral als de seks erg goed is). Vind je jezelf niet gevoelloos overkomen als je je tekst zo terug leest? Ontbreekt er niet een beetje empathie? Ik doe wat ik wil, so what, fuck it. Tjah, en toch raken er zoveel mensen met gevoelens betrokken bij de gevolgen van je acties. “Ben ik een lul geweest, ja best.” Best onverschillig kom je over op mij.
  vrijdag 24 november 2017 @ 14:01:50 #94
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175279297
Heb dat echt nooit gedaan.
Ik moet wel iets voelen bij een persoon (in mijn geval vrouwen).
Als ik er niets aantrekkelijk aan vind dan heb ik al gauw dat ik ook niet echt geil kan worden en dus gaat neuken dan ook lastig.

Heb altijd alleen seks gehad met vrouwen die ik aantrekkelijk vond zowel lichamelijk als mentaal en anders maar niet. Ik fap liever dan dat ik mij verlaag tot figuren waar ik niks mee heb of hoef.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 24 november 2017 @ 14:12:13 #95
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175279476
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Je wordt selectief wanneer je veel aangeboden krijgt, je doet zelf dan geen moeite meer om te versieren oid (afgewezen worden is dan ook geen optie). Daartegenover staat dat ik met een “kuisheidsgordel” ook niet de ideale date partner ben. Een fuck-buddy of ONS vind ik respectloos klinken en eigenlijk is dat ook hoe we met ons lichaam omgaan vind ik. Sex is niet alleen lekker en leuk, het is zeer intiem, passioneel, veel emoties komen er bij kijken (vooral als de seks erg goed is). Vind je jezelf niet gevoelloos overkomen als je je tekst zo terug leest? Ontbreekt er niet een beetje empathie? Ik doe wat ik wil, so what, fuck it. Tjah, en toch raken er zoveel mensen met gevoelens betrokken bij de gevolgen van je acties. “Ben ik een lul geweest, ja best.” Best onverschillig kom je over op mij.
Dus hij valt ook af als potentieel date materiaal? :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 15:25:39 #96
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175280843
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Je wordt selectief wanneer je veel aangeboden krijgt, je doet zelf dan geen moeite meer om te versieren oid (afgewezen worden is dan ook geen optie). Daartegenover staat dat ik met een “kuisheidsgordel” ook niet de ideale date partner ben. Een fuck-buddy of ONS vind ik respectloos klinken en eigenlijk is dat ook hoe we met ons lichaam omgaan vind ik. Sex is niet alleen lekker en leuk, het is zeer intiem, passioneel, veel emoties komen er bij kijken (vooral als de seks erg goed is). Vind je jezelf niet gevoelloos overkomen als je je tekst zo terug leest? Ontbreekt er niet een beetje empathie? Ik doe wat ik wil, so what, fuck it. Tjah, en toch raken er zoveel mensen met gevoelens betrokken bij de gevolgen van je acties. “Ben ik een lul geweest, ja best.” Best onverschillig kom je over op mij.
Dan ben ik vast ook gevoelloos.
Natuurlijk is seks intiem op een bepaalde manier, maar het is vooral gewoon seks.
Het kan heel bijzonder zijn met iemand op dat moment, maar ik heb dat hele emotionele niet zo.
Passie tijdens de seks en emotie in de zin van geilheid op dat moment: heerlijk.
maar meer verbind ik er zelf niet aan. Ik ben ook niet op zoek,misschien is dat het.
Ik heb ook wel ONS gehad vroeger, maar de laatste jaren meer FWB en ik vind daar helemaal niks respectloos aan :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175281154
Nog nooit onder mijn stand geneukt. Aan de andere kant heb ik ook maar een paar vrouwen in m'n bed/ achterbank gehad.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 15:45:48 #98
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175281264
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:35 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik heb niemand bedrogen, hoe kom je daar nu weer bij?
Niet iedereen draagt een kuisheidsgordel zoals jij, met je lijstje. Het gaat erom dat jij geen haar beter bent. Daqt ik wel eens wat verkeerd doe heb ik allang toegegeven.

En ja, soms heb ej een fuckbuddy, of een one-night stand. So what?

Ik ben vaak zat afgewezen, ik heb ook vaak zat afgewezen. Want wie niet waagt die niet wint. En nu?

Er wordt zo krampachtig gedaan over sex. Sex is lekker en leuk, als je het beiden niet zo zwaar opvat.
Precies dit!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175281407
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Precies dit!
Het is maar hoe je het bekijkt. Zo denk ik dat veel te luchtig over seks wordt gedaan. Lekker en leuk, zoals fietsen in het bos. Tja, we hebben allemaal een eigen visie op zaken.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 15:58:49 #100
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175281473
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:54 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het bekijkt. Zo denk ik dat veel te luchtig over seks wordt gedaan. Lekker en leuk, zoals fietsen in het bos. Tja, we hebben allemaal een eigen visie op zaken.
Ik vind dat dat er veel te moeilijk wordt gedaan als het over seks gaat. Seks is heerlijk en ik snap dat moeilijke niet zo.
Jij hebt het over 'zoals fietsen in een bos'
Aparte vergelijking wat mij betreft
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175281655
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:58 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik vind dat dat er veel te moeilijk wordt gedaan als het over seks gaat. Seks is heerlijk en ik snap dat moeilijke niet zo.
Jij hebt het over 'zoals fietsen in een bos'
Aparte vergelijking wat mij betreft
Ik vergelijk het met iets wat ook het normaalste lijkt te zijn om lekker en leuk te doen. Ken ook iemand die seks vergeleek met leren fietsen.. ik kan dus niet begrijpen dat er zo luchtig over wordt gedaan alsof er verder geen emoties kunnen spelen, dat je je zo snel aan iemand kan blootgeven.. hoe kan je vertrouwen? Puur losse activiteit zeg je.. niet meer emotie dan geilheid zeg je...dan vraag ik me af hoe “emotieloos” je zou zijn wanneer een FWB je de lekkerste neukbeurten heeft gegeven en met wie het lekker en leuk klikt en hij vervolgens een andere vrouw ontmoet waar hij voor wil gaan, en jou niet meer wilt. Vraag me gewoon af.. ken genoeg vrouwen die koel doen.. puur seks lekker dit dat, en dan emotioneel worden (janken) als de man met een ander gaat.

Niet meer emoties dan geilheid (na een goede neukbeurt) zei je? Geloof je dat?
pi_175281793
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dus hij valt ook af als potentieel date materiaal? :)
Ik blijf van bezette mannen af, laat staan getrouwd met kind. ;) Of denk ik weer te krampachtig...?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 16:18:15 #103
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175281828
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:08 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vergelijk het met iets wat ook het normaalste lijkt te zijn om lekker en leuk te doen. Ken ook iemand die seks vergeleek met leren fietsen.. ik kan dus niet begrijpen dat er zo luchtig over wordt gedaan alsof er verder geen emoties kunnen spelen, dat je je zo snel aan iemand kan blootgeven.. hoe kan je vertrouwen? Puur losse activiteit zeg je.. niet meer emotie dan geilheid zeg je...dan vraag ik me af hoe “emotieloos” je zou zijn wanneer een FWB je de lekkerste neukbeurten heeft gegeven en met wie het lekker en leuk klikt en hij vervolgens een andere vrouw ontmoet waar hij voor wil gaan, en jou niet meer wilt. Vraag me gewoon af.. ken genoeg vrouwen die koel doen.. puur seks lekker dit dat, en dan emotioneel worden (janken) als de man met een ander gaat.

Niet meer emoties dan geilheid (na een goede neukbeurt) zei je? Geloof je dat?
Uhuh dat is zo ^O^
Ik ben ook nooit verliefd op de mannen waar ik seks mee heb , en ik verwacht ook niks van hem op dat moment. Behalve dan dat we lekkere seks hebben O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 25 november 2017 @ 12:34:09 #104
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175297311
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik blijf van bezette mannen af, laat staan getrouwd met kind. ;) Of denk ik weer te krampachtig...?
Nee, dat is wel een goeie eigenschap van je.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zaterdag 25 november 2017 @ 13:32:04 #105
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_175298268
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 12:34 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee, dat is wel een goeie eigenschap van je.
eindelijk een gevonden bij haar
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zaterdag 25 november 2017 @ 19:47:15 #106
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_175304659
Wat een witte ridders hiero, alsof ze het onderwerp niet snappen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_175307290
Terwijl je zou denken dat mensen het wel zouden waarderen als er eens iemand opstaat en zegt ‘Hallo ik ben pietjepuk en ik heb mij veelal als een klootzak gedragen.’
Maar blijkbaar moet je je schamen in stilte. :P

Ik ben een volwassen man, maar er zijn een paar vrouwen, die wil ik niet meer tegenkomen hoor, dan ga ik met de billen bloot, dat wordt fucking genant :') Ik probeer ze maar te vergeten, in de hoop dat ze mij ook vergeten zijn.
:D
-nee-
pi_175346574
Hij heeft okk niemand verder gehad dus geen soas.
-.-.-
  maandag 27 november 2017 @ 20:27:37 #110
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175346696
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175346715
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 21:50 schreef Marsenal het volgende:
dan ga ik met de billen bloot, dat wordt fucking genant :')
:D
Het scheelt doorgaans heel veel gêne als je dat eerste niet doet.
pi_175347610
quote:
Kijk, jij snapt het.
Whatever...
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:18:22 #113
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175358694
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 21:50 schreef Marsenal het volgende:
Ik probeer ze maar te vergeten, in de hoop dat ze mij ook vergeten zijn.
:D
Zo werkt het niet helaas. ;(
pi_175434012
Ja. Na het klaarkomen was ik er ook letterlijk klaar mee.
pi_175438204
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mocht je haar voorliegen natuurlijk wel, of meer beloven, enkel voor je zak te legen. En dan is het natuurlijk dubbel zo erg voor zo een meisje dat zich waarschijnlijk al lelijk en waardeloos genoeg voelt. Dan voelt ze zich ook nog eens dom en gebruikt.
En dan maar klagen dat de vrouwen bitchy zijn en dat zelfs de lekijkere geen interesse hebben (zie incels).
Als vrouw moet je maar je benen niet spreiden voor dit soort mannen. Dan ben je echt dom. Meisjes weten het vaak ook wel, maarja naïef etc etc

Ik vraag me ook serieus af wat het intelligentie niveau is van die vrouwen. En dat zijn er toch behoorlijk veel 😂😂 Altijd lachen als zo’n meisje erin trapt.
pi_175438306
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:52 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja precies, het is echt supernaar. :{

Ik bereikte eens de ondergrens met een meisje dat echt onprettig dik was, maar nog steeds kleine tieten had. Ze was echt superonzeker en ik was helemaal naar de klote. Ik gaf haar 3 seconden aandacht en ze was al verkocht. Heb haar binnen een uur geneukt en zodra ik nuchter werd ben ik ‘m gesmeerd. Later heb ik eens alles keihard ontkend en haar uitgelachen waar haar vrienden bij waren. Zo laag heb ik me nog nooit gedragen.
Hahahahahhahahhahaha 😂😂😂😂 Die posts van jou ook hè😂😂
pi_175438665
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:28 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het komt op mij over alsof je een keer zo’n knap arrogant wijf leuk hebt gevonden, maar hard bent afgewezen waardoor nu alle knappe vrouwen arrogant en kut zijn. Je kan dan wel naar mij en mijn eisenlijst wijzen, maar je bent geen haar beter want jij zocht ook naar uiterlijk (aantrekkelijk/ knap) + persoonlijkheid (gezellig/ grappig/ lief en loyaal).. voor de rest verzin je dingen erbij om mijn “eisenlijst” dramatisch te doen lijken omdat je mij per se in de “stuck-up bitch” categorie wilt indelen. Mag je doen ;) maar ik heb nooit een man bedrogen of voorgelogen, als ik een man affik komt dat omdat hij niet eerlijk tegen mij is geweest. Ik ben tegen alle mannen die ik heb gedate eerlijk geweest over mijn intenties, en kan niet zeggen dat ik me als een “lul” heb gedragen want heb al mijn dates met respect behandeld.

Blijkbaar vind je jezelf een “stand” hebben.. neuken onder je stand.. jezus zo denk ik dus totaal niet. Als ik neuk, dan doe ik dat met iemand die ik erg leuk en aantrekkelijk vind en met wie ik samen zou willen zijn (persoonlijkheid enzo).
Mijn god... Zoals jij hier op Fok overkomt ben je ook fucking dramatisch... Ik lach me kapot om jou posts. 👍🏽😂 JUIST JIJ gaat straks beneden je stand neuken omdat je geen man kunt vinden! Over een paar jaar ben je 30 en dan oei oei, dan moet er gesetteld worden. Volgens jou (achterlijke) geloof 😂
pi_175442164
Deed het wel toen ik nog behoorlijk onzeker was ja, zo'n beetje rond mijn begin twintiger jaren..

Nu ben ik veel rustiger op dat gebied en wil ik ook alleen nog maar dames in mijn persoonlijke leefomgeving (bed) waar ik me ook echt aangetrokken toe voel en die ik ook echt leuk vind. Anders voelt de aanwezigheid van zo'n persoon als vermoeiend... Dan maar liever niets in bed.

Ben zelfs ooit wel eens een relatie aangegaan ook met iemand die mij veel leuker vond dan andersom. Praten in rangen en standen houd ik niet zo van, feit was wel dat ik gewoon strak in mijn vel zat en zij nogal chubby was. Absoluut niet lelijk ook ofzo, maar beiden ook op een heel ander niveau wat intelligentie betreft. Was achteraf alleen maar kut, want het was wel echt een lieve chick en begon me aan haar te hechten, maar wist ondertussen ook dat ze niet mijn levenspartner zou moeten worden...
pi_175445294
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 23:19 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Mijn god... Zoals jij hier op Fok overkomt ben je ook fucking dramatisch... Ik lach me kapot om jou posts. 👍🏽😂 JUIST JIJ gaat straks beneden je stand neuken omdat je geen man kunt vinden! Over een paar jaar ben je 30 en dan oei oei, dan moet er gesetteld worden. Volgens jou (achterlijke) geloof 😂
Ik zie er trouwens jonger uit dan ik ben en ik krijg steeds meer aandacht (ook van de zeer knappe en aantrekkelijke mannen) omdat ik vaker buiten kom en uitga dan ooit tevoren. Tja settelen.. liever dat ik daar de juiste persoon voor kies dan dat ik settel om maar te settelen. Ik zie zoveel scheidingen waar kinderen bij betrokken zijn, dan blijf ik liever alleen.
pi_175445412
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:04 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik zie er trouwens jonger uit dan ik ben en ik krijg steeds meer aandacht (ook van de zeer knappe en aantrekkelijke mannen) omdat ik vaker buiten kom en uitga dan ooit tevoren. Tja settelen.. liever dat ik daar de juiste persoon voor kies dan dat ik settel om maar te settelen. Ik zie zoveel scheidingen waar kinderen bij betrokken zijn, dan blijf ik liever alleen.
ja heus
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 11:42:08 #121
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175446037
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:04 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik zie er trouwens jonger uit dan ik ben en ik krijg steeds meer aandacht (ook van de zeer knappe en aantrekkelijke mannen) omdat ik vaker buiten kom en uitga dan ooit tevoren.
Veel belangrijker is dat je een leuk en echt persoon bent die zich niet snobistisch opstelt en open staat voor mensen, dan dat je er nog goed uitziet voor je leeftijd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175446449
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:52 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja precies, het is echt supernaar. :{

Ik bereikte eens de ondergrens met een meisje dat echt onprettig dik was, maar nog steeds kleine tieten had. Ze was echt superonzeker en ik was helemaal naar de klote. Ik gaf haar 3 seconden aandacht en ze was al verkocht. Heb haar binnen een uur geneukt en zodra ik nuchter werd ben ik ‘m gesmeerd. Later heb ik eens alles keihard ontkend en haar uitgelachen waar haar vrienden bij waren. Zo laag heb ik me nog nooit gedragen.
Ik vraag me bij dit soort verhaaltjes wel af hoe jij er zelf uitziet. Die meisjes vinden het nl. niet irreëel dat jij ze aantrekkelijk vindt, dus het is best waarschijnlijk dat je op hetzelfde niveau zit.
pi_175447872
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:03 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik vraag me bij dit soort verhaaltjes wel af hoe jij er zelf uitziet. Die meisjes vinden het nl. niet irreëel dat jij ze aantrekkelijk vindt, dus het is best waarschijnlijk dat je op hetzelfde niveau zit.
Ik denk dat ik bovengemiddeld knap ben eerlijk gezegd. Mijn vrouw zegt van wel in elk geval. Maar heb ondertussen een leeftijd bereikt dat andere factoren evenzo belangrijk zijn voor de mate van aantrekkelijkheid. Ach, het maakt niet zoveel meer uit. :P

[ Bericht 17% gewijzigd door Marsenal op 02-12-2017 13:42:19 ]
-nee-
pi_175449845
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:04 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik zie er trouwens jonger uit dan ik ben en ik krijg steeds meer aandacht (ook van de zeer knappe en aantrekkelijke mannen) omdat ik vaker buiten kom en uitga dan ooit tevoren. Tja settelen.. liever dat ik daar de juiste persoon voor kies dan dat ik settel om maar te settelen. Ik zie zoveel scheidingen waar kinderen bij betrokken zijn, dan blijf ik liever alleen.
Zo zo, wat een stoere meid hebben we hier toch.
“Dan blijf ik liever alleen”. Jij bent wel echt hardcore.
Heb je ondertussen nog steeds niks gevonden wat dan een geschikte kandidaat zou kunnen zijn?

Je krijgt aandacht van zeer knappe en aantrekkelijke mannen? En op hoeveel dates ga je daarmee totdat ze wegrennen? Of nog erger, jij hebt een soort platonische niet-intieme relatie met een man en hij neukt ondertussen gwn andere lekkerdere chicks die wel gwn normaal doen. Terwijl jij je kuisheidsgordeltje aan hebt😂
pi_175450481
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 14:52 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Zo zo, wat een stoere meid hebben we hier toch.
“Dan blijf ik liever alleen”. Jij bent wel echt hardcore.
Heb je ondertussen nog steeds niks gevonden wat dan een geschikte kandidaat zou kunnen zijn?

Je krijgt aandacht van zeer knappe en aantrekkelijke mannen? En op hoeveel dates ga je daarmee totdat ze wegrennen? Of nog erger, jij hebt een soort platonische niet-intieme relatie met een man en hij neukt ondertussen gwn andere lekkerdere chicks die wel gwn normaal doen. Terwijl jij je kuisheidsgordeltje aan hebt😂
Ik ben altijd degene geweest die niet verder wilde daten. Als het aan mannen ligt daten ze je eeuwig is mijn ervaring, ook als ze geen seks hebben (intiem was ik wel na iemand wel te kennen) maar vervelend is als ze seks met anderen gaan hebben of anderen zoenen. Dan kan iemand mij niet oprecht liefhebben denk ik dan, neem ik afscheid voor ik me aan zo iemand hecht. Wel jammer, want ik had 1 man wel echt leuk gevonden. :'(
  zaterdag 2 december 2017 @ 15:31:55 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175450571
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ben altijd degene geweest die niet verder wilde daten. Als het aan mannen ligt daten ze je eeuwig is mijn ervaring, ook als ze geen seks hebben (intiem was ik wel na iemand wel te kennen) maar vervelend is als ze seks met anderen gaan hebben of anderen zoenen. Dan kan iemand mij niet oprecht liefhebben denk ik dan, neem ik afscheid voor ik me aan zo iemand hecht. Wel jammer, want ik had 1 man wel echt leuk gevonden. :'(
Hoeveel katten heb je inmiddels?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175465893
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:03 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik vraag me bij dit soort verhaaltjes wel af hoe jij er zelf uitziet. Die meisjes vinden het nl. niet irreëel dat jij ze aantrekkelijk vindt, dus het is best waarschijnlijk dat je op hetzelfde niveau zit.
Nee dat denk ik niet. Lelijke meiden weten ook dat als ze makkelijk met de benen wijd gaan of zichzelf aanbieden dat ze gewoon met normale gasten kunnen neuken. Dan heb je een soort verbond: "ik neuk jou nu maar als je het ooit vertelt aan iemand ontken ik het glashard dat ik jou ooit aan zou willen raken"
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 3 december 2017 @ 23:44:27 #128
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_175480829
Ik heb maar 1 stand: de neukstand!
  maandag 4 december 2017 @ 17:10:18 #129
319877 BzP
Devildriver_
pi_175492008
Ik moet wel iets aan een meid mooi vinden, kan geen sex hebben met iemand die ik gewoonweg vies vind.
Als ze mollig was, dan had ze een mooi gezicht.
Als ze een lelijk gezicht had, dan was dr lichaam wel prachtig.

Je moet toch wel een stijve kunnen krijgen
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_175495350
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 17:10 schreef BzP het volgende:
Ik moet wel iets aan een meid mooi vinden, kan geen sex hebben met iemand die ik gewoonweg vies vind.
Als ze mollig was, dan had ze een mooi gezicht.
Als ze een lelijk gezicht had, dan was dr lichaam wel prachtig.

Je moet toch wel een stijve kunnen krijgen
Iemand die ik vies vind kan ik inderdaad geen seks mee hebben. Er moet wel iets zijn. Je kunt je echter wel achteraf vies voelen. Dat je denkt: "wat heb ik nu toch weer gedaan. Deze kan ik maar beter geheim houden..."
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 4 december 2017 @ 21:57:34 #131
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_175498075
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:44 schreef Zelus het volgende:
Ik heb maar 1 stand: de neukstand!
Fakking baas ben je _O_
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
pi_175530220
Ik heb een keer, op vakantie, wel 6 dikke, niet te knappe vrouwen gehad. Het ging mij ook puur om het naaien zelf tbh. Ik ben zelf absoluut niet de knapste (normaal postuur), maar vond het wel tijd voor een seksvakantie. Dus hebben ik en mijn vrienden die vakantie de standaard omlaag (lees: weg) gehaald.

GE-WEL-DIG. Die vieze Britse wijven hebben ons flink wat trucjes bijgeleerd.

Daarom, dikke wijven geen probleem, zolang je er niet mee over straat hoeft.
Weggegaan en opgerot
pi_175616442
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 23:29 schreef Marsenal het volgende:
Heb je wel eens echt beneden je stand geneukt? Dat je een one night stand had ofzo, of een scharrel, en dat je gewoon wist dat je diegene bijna een plezier deed? Dat je zoiets had van ‘Jij bent maar een mager vijfje vergeleken bij mij’? *)
Ja die keer met jou, was ook matige seks trouwens.
pi_175618760
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 11:14 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ja die keer met jou, was ook matige seks trouwens.
I know, maar goed, als ik maar klaarkom.
-nee-
pi_175619494
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:06 schreef Marsenal het volgende:

[..]

I know, maar goed, als ik maar klaarkom.
lastig wel he, als je jezelf niet eens goed kunt aftrekken :'(
pi_175619711
Tja
-nee-
pi_175620959
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:42 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Veel belangrijker is dat je een leuk en echt persoon bent die zich niet snobistisch opstelt en open staat voor mensen, dan dat je er nog goed uitziet voor je leeftijd.
Bitchfight! :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175621053
Wat een kuttopic, alsof uiterlijk iets zegt over de kwaliteit van de sex.
En wie ben jij TS om te bepalen of iemand een vijfje is?

Dat je dat zelf vindt zegt misschien meer over je karakter.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_175623534
Nee, ik stop geen energie in een meisje als ik haar niet aantrekkelijk vind. Zo simpel is het voor mij, de fysieke aantrekkingskracht is voorwaarde nummer 1. Als blijkt dat ze als persoon niet leuk is hoef ik er verder niks mee maar als je gaat flirten en seksen met een vrouw die je niet aantrekkelijk vindt ben je oneerlijk bezig naar haar en naar jezelf.
pi_175624841
quote:
2s.gif Op zondag 10 december 2017 14:37 schreef junkiexp het volgende:
Wat een kuttopic, alsof uiterlijk iets zegt over de kwaliteit van de sex.
En wie ben jij TS om te bepalen of iemand een vijfje is?

Dat je dat zelf vindt zegt misschien meer over je karakter.
Kalm aan zeg. Als ik een vrouw een cijfer geef, is dat gewoon mijn mening, dat mag best. En het was natuurlijk een matter of speaking, het is niet alsof ik de hele wereld zo indeel.
Met dit topic gaf ik al aan dat het inderdaad lullig en onaardig is om zo te doen, daar is het hele topic voor bedoeld, dat mensen hier gewoon de ruimte kregen om toe te geven wanneer ze een keer een major dickhead zijn geweest. Als je het niet zint, prima. Maar zeur niet zo joh, je lijkt wel een kind.
-nee-
pi_175624883
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:15 schreef Libertarisch het volgende:
Nee, ik stop geen energie in een meisje als ik haar niet aantrekkelijk vind. Zo simpel is het voor mij, de fysieke aantrekkingskracht is voorwaarde nummer 1. Als blijkt dat ze als persoon niet leuk is hoef ik er verder niks mee maar als je gaat flirten en seksen met een vrouw die je niet aantrekkelijk vindt ben je oneerlijk bezig naar haar en naar jezelf.
Zeker weten. :P

Toch is het mij vroeger wel gelukt, om seks te hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vond. Zou ik overigens nu ook niet meer kunnen. Heb een monogaam huwelijk dus een beetje een mute point, maargoed. :P
-nee-
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 11 december 2017 @ 01:12:21 #142
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175636538
quote:
9s.gif Op zondag 10 december 2017 14:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bitchfight! :')
Dat zegt dan meer over jou :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175792671
:')
pi_175795514
quote:
2s.gif Op maandag 11 december 2017 01:12 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dat zegt dan meer over jou :*
Late reactie hoor :')

Maar wat zegt het volgens jou?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 18 december 2017 @ 09:03:15 #145
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175803856
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 19:49 schreef Atak het volgende:
:')
Aansteller
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 18 december 2017 @ 09:23:26 #146
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175804108
quote:
9s.gif Op zondag 17 december 2017 21:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Late reactie hoor :')

Maar wat zegt het volgens jou?
:D Jij of ik?
Maar wat ik bedoelde: Als jij hier een bitchfight in ziet of wil zien dan heeft dat helemaal niks met mij te maken ;)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175828519
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:23 schreef puzziepie het volgende:

[..]

:D Jij of ik?
Maar wat ik bedoelde: Als jij hier een bitchfight in ziet of wil zien dan heeft dat helemaal niks met mij te maken ;)
Nee, dat is waar :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 19 december 2017 @ 04:46:26 #148
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175829197
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:44 schreef Zelus het volgende:
Ik heb maar 1 stand: de neukstand!
Ik ook slechts een die mij interesseert, maar een andere: de welstand. Dan komt de neukstand (of wat je ook maar wilt, vanzelf.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176028913
Ah, mij zou het niet interesseren. Ook een iets dikkere vrouw kan bv. heerlijk pijpen en is misschien gewilliger en kan je in no-time doen spuiten waar je nog 3 weken van kunt nagenieten.

Je kan ook een model in je bed krijgen waarbij het volstaat dat je je arm over haar middel mag gooien tijdens de slaap en die aan 2x seks per jaar voldoende heeft. Terwijl je schurkend tegen haar kontje ligt en je hoopt dat het niet opvalt dat je zachte bewegingen maakt.


Tja, dan wordt het toch 1 hoor!

Toch heerlijk als je daar in je boxer met je boner staat en dat het vrouwtje die als god gaat bestempelen en er lekker rustig lieve woordjes tegen fluistert vooraleer ze hem helemaal met al haar lichaamsopening naar binnen werkt!!


Je kan de lat verlagen maar dat weet je niet op voorhand. Voor hetzelfde geld heb je seks dat je nooit meer in je leven zou meemaken.
Zelfde met een kerel, als een kerel vraagt of hij jou (als man) mag pijpen? Een mond is een mond, broekje open die pik in zijn warme mond en denken dat het een dame is, mond volspuiten en weer weggaan (no homo).
Cindy De Vuyst
  woensdag 27 december 2017 @ 02:42:11 #150
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176029098
Als de lat te hoog hangt heeft het vrouwtje een opstapkrukje nodig. hangt ie te laag dan zal ze door de knie-en moeten.
Neen, zonder sympathie hoeft het niet. Daarentegen, als er wederzijds sympathie is en dus de wil om de lathoogte aan te passen / zich aan de lathoogte aan te passen dan kan het een heel geneuglijk samenzijn worden.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')