abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175205062
Post hier je zwangere/terugplooi buikfoto's :s)

Protège moi de mes désirs.
pi_175205139
:)
Protège moi de mes désirs.
pi_175205410
quote:
O+
pi_175211123
quote:
O+

Ik kan nog niet zeggen of mijn foto de laatste was, heb zelf het idee dat de baby nog wel lekker zit daar binnen _O- We zien het wel, ze mag komen wanneer zij er klaar voor is O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175211293
Lekker laten zitten dan. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_175212832
Wat een terugplooi DaD :o

Twist, het lijkt wel alsof je een uitschuifbuik hebt!

Verder mooie buiken van Cass, Songeur, KimP en DUMAN. Ik kan er niet bij dat mijn buik er over tien weken ook zo uitziet.

Rena, goed babyhuis heb je daar!!

Vorige week babybellyreveal op werk. Wel gek hoor! Hij lijkt steeds in de nacht van donderdag op vrijdag te groeien.

15w4d:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, dat, alles.
pi_175214345
Beginbuikje voor Philo O+

Duman jij gaat hard ineens zeg! O+
pi_175215043
17.2 :)

pi_175218376
28+2

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175218388
quote:
Mooi!!! Leuke outfit ook :)
pi_175243930
29+1 incl poppende navel :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet quoten aub :@

Wat ben ik onzeker zeg. Voel mij een walvis en een pinguïn :'(

[ Bericht 14% gewijzigd door BellaaElisa op 22-11-2017 18:16:41 ]
pi_175247039
High five voor poppende navels! *O*
Het hoort er allemaal bij Bella. :* Al snap ik best dat je moet wennen aan de omvang.
pi_175262448
Philo, wat een lief bescheiden buikje nog O+

Annegirly, ook een mooi begin!

Olivia, jij gaat ook alweer naar de 30 weken, mooie bescheiden buik :Y

Bella, je bent helemaal geen walvis :N , je hebt een prachtig ronde bol waar een klein mensje in groeit! Ik vind je buik prachtig! O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175296997
UD-buik, vorige keer en nu :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175297143
Oh Twist, wat mooi O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator zaterdag 25 november 2017 @ 13:27:42 #16
382129 crew  Donna
pi_175298175
Wauw O+
pi_175298197
_O_ waauww Twist! O+
pi_175298488
quote:
17s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:01 schreef rena het volgende:

Olivia, jij gaat ook alweer naar de 30 weken, mooie bescheiden buik :Y

Dank je! Ik voel me echt enorm maar volgens mij valt het in werkelijkheid best mee.

Wow Twist, prachtig!
pi_175299043
Wauw twist! O+
pi_175301560
Oh Twist, wat een verschil! O+
Protège moi de mes désirs.
pi_175301569
Twist O+
Make your own kind of music.
pi_175301623
Wij hebben een naam! En zijn vandaag 24+6. :) + De muur van de babykamer. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door arvensis op 25-11-2017 19:36:38 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_175301707
Wat leuk Duman! En wat groei je goed O+
pi_175301875
Duman O+ O+
pi_175302056
Wat een leuke manier om het aankondigen Duman O+ Heeft de naam nog een bijzondere betekenis?

Vooruit, ik doe er ook nog eentje;

40+1
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator zaterdag 25 november 2017 @ 17:09:37 #26
382129 crew  Donna
pi_175302064
Mooi Duman!!

Mijn vriend deed heel dom, dus ik trek een heel raar gezicht om m'n lach in te houden, maar 22+0 buik
Oh en vocht armen. Meh>>>
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 25 november 2017 @ 17:10:22 #27
382129 crew  Donna
pi_175302074
rena zo mooi!! Ik hoop dat ik ook zo'n mooie grote buik krijg. O+
pi_175302137
Rena O+ Wat een mooie prachtige bol!! _O_

Donna wat een mooie buik al! O+
pi_175302224
Erg mooi Rena! O+ Zou het de laatste foto zijn?

Wauw, groeit goed Donna. Leuk om te zien van iemand iemand die gelijk op gaat. wat een schattige kleine voetjes heb je :@
pi_175302498
Jeetje wat een prachtige buiken zie ik hier toch weer. De megabollen van twist en Rena _O_ O+

En Donna niet verontschuldigen voor gekke houding, lach of wat dan ook. Ik zie het niet ik zie alleen een prachtige zwangere vrouw O+

Duman, een naam! Wat leuk, en groei zit er goed in O+
pi_175302846
Thanks, all! Het is voor jullie geen standaard naam, dus voor jullie wellicht een vreemde naam. U.ras is een Turkse naam. :) Het betekent ‘geluk’. Je spreekt het uit als Oeras. Ik moet wel even goed oefenen met de uitspraak, haha.
De naam A.li stond al vast voordat ik überhaupt zwanger was. :P A.li komt van https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ali_ibn_Aboe_Talib

—-
Rena O+ Zo raar dat ze ieder moment kan komen! Prachtig, hoor. Geniet van de laatste momenten!

Donna, wat een goede buik al. O+ En waarom zeg je sorry voor het lachen? Je moet alleen maar lachen, altijd! O+
Protège moi de mes désirs.
  Moderator zaterdag 25 november 2017 @ 18:02:32 #32
382129 crew  Donna
pi_175302952
Hahaha. Ja dat is waar. Dit was de beste uit de hele serie waarvan de meeste dus bewogen zijn door het lachen :D

@Mabawa trotse eigenaar van maatje 35. O+
pi_175303558
Duman, wat een mooie aankondiging en dito buik! O+

Donna, juist een superleuke foto door je lach! :Y Mooie buik al! O+

Rena, wauw wat een bol! _O_ O+
Gek idee dat-ie binnenkort weg is hè?

Oh, en dank voor jullie leuke reacties! O+ :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175305912
Ja, heel raar dat hij binnenkort weg is, hoewel ik van mezelf ook niet slank ben hoor, dus ik ben benieuwd wat er overblijft :@ Maar de inhoud is natuurlijk geweldig O+

Donna, hele leuke foto juist, mooie buik!

Duman, mooie betekenis zeg!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175309308
Prachtig OIT. O+

Bella, jij gaat hard volgens mij!

Twist, heel mooi, echt een stuk groter dan de eerste keer ja!

Duman, leuke buik, en al een naam, jeetje!

Oh Rena, UD buik. O+ Echt prachtig!

Donna, begint goed zo zeg! En high-five wat rare foto's betreft. Mijn man kan dus ook niet normaal een foto maken. :')



Groei loopt volgens de VK niet langer voor, maar alsnog wel grote buik als ik sommige reacties mag geloven.
pi_175310077
Jij gaat ook hard, LuDann.
Je buik O+ ik vind hem zo moooi!
Jou buik staat volgens mij iets hoger dan mijn buik, we schelen ook niet veel. Echt bijzonder hoe buiken verschillen O+
pi_175310416
Naaaaah, LuDann, je bent in mijn beleving pas net zwanger, moet je nou zien joh! Mooi!

Twist, ietsiepietsie grotere buik nu, maar wat een slanke benen er weer onder zeg! (Ook bij jou denk ik: huh? UD? Hoe kan dat nou joh?!)

(En dan bedenk ik me ineens dat mijn "pasgeboren baby" alweer bijna 5 maanden is... :o )
pi_175377302


16 weken en nogwattes dagen...
pi_175377417
LuDann, wederom prachtig! En matchende sokken :D

Jagär, ook al zo mooi, dat is al een echte zwangerschapsbol!
pi_175390397
Het fascineert me enorm hoeveel verschil er in de grootte van zwangere buiken zit. Een collega van mij gaat nu met verlof en zij heeft een kleinere buik dan ik :X

Ik ben net als Jagar 16 weken en nogwattes dagen. En ik voel me al megagroot. Ik heb hard zwangerschapskleding nodig maar de enige broeken die ik zie zijn Skinnyjeans }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175392123
quote:
11s.gif Op woensdag 29 november 2017 20:36 schreef DorothyGale het volgende:
Het fascineert me enorm hoeveel verschil er in de grootte van zwangere buiken zit. Een collega van mij gaat nu met verlof en zij heeft een kleinere buik dan ik :X

Ik ben net als Jagar 16 weken en nogwattes dagen. En ik voel me al megagroot. Ik heb hard zwangerschapskleding nodig maar de enige broeken die ik zie zijn Skinnyjeans }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie zwangere buik. ik vind de verschillen ook leuk om te zien. jij hebt al een echte babybuik en bij mij is er nog vrijwel niets zichtbaar.

en kijk voor broeken eens bij bonprix, daar komt mijn niet-skinnyjeans weg.
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 08:24:59 #42
382129 crew  Donna
pi_175397142
DG eelke maat heb je? Ik heb nog een rechte pijp van Noppies in 31. Grijs.
Hele mooie broek, maar ik wil juist alleen skinny :7

Mooi buikje hoor!
  donderdag 30 november 2017 @ 08:31:54 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_175397228
quote:
11s.gif Op woensdag 29 november 2017 20:36 schreef DorothyGale het volgende:
Het fascineert me enorm hoeveel verschil er in de grootte van zwangere buiken zit. Een collega van mij gaat nu met verlof en zij heeft een kleinere buik dan ik :X

Ik ben net als Jagar 16 weken en nogwattes dagen. En ik voel me al megagroot. Ik heb hard zwangerschapskleding nodig maar de enige broeken die ik zie zijn Skinnyjeans }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
miss etam heeft bootcut!
disclaimer
pi_175397308
LuDann, wow wat een mooie ronde bol!

Jagar, mooi bescheiden buikje nog!

Dorothy, zo groot vind ik je buik nog niet hoor, mooi juist :Y
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175399796
Supermooie buiken allemaal. Zo leuk al die verschillen in termijnen en formaten. O+

Ik kijk hier altijd met veel plezier mee maar vind reageren wat lastig omdat het allemaal is “wat mooi!” en dat keer tien. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175399911
Ik vind reageren ook lastig hoor, mix! ;)
Weet niet wat ik er altijd op moet zeggen terwijl ik het wel een leuk kijk en vergelijk topic vindt. :P

Leuk pakketje heb je ook! :P compact!
pi_175400104
Ik ga toch voor wat mooi pannekoekenmix! Zo’n perfecte ronde bol O+

En tof het verschil tussen jagar en dorothy! Maar ik vind je helemaal niet mega hoor dorothy. En jagar ondanks stuk kleiner al heel duidelijk zwanger :Y
pi_175401808
Maar ze zijn toch ook allemaal gewoon mooi? Stuk voor stuk mooi en uniek. :*
Protège moi de mes désirs.
pi_175402039
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 08:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

miss etam heeft bootcut!
Miss etam heeft helaas geen zwangerschapscollectie meer.
pi_175402459
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Maar ze zijn toch ook allemaal gewoon mooi? Stuk voor stuk mooi en uniek. :*
Dat vind ik dus ook. Jullie zijn allemaal prachtig zwanger. O+

Dorothy jouw buik is helemaal niet gek groot. Gevoelsmatig vond ik mezelf ook enorm toen ik niet lekker meer in mijn gewone kleding paste, eenmaal in positiekleding was het al een stuk beter. Ik hoop dat je snel iets vindt dat naar je zin is. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')