abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175202384
Wederom voor al uw feedback...
pi_175203259
quote:
3s.gif Op maandag 20 november 2017 19:11 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Je kan vinden dat WGR 'kapot gemod' wordt, maar zoveel doen we echt niet.

En ja, dit is FB, de feedback is toch gegeven? Daar kunnen jij (en meerder met jou, geloof me) het niet mee eens zijn maar ik denk niet dat er nog meer te zeggen is. Kunnen we erover doorgaan maar dat is volgens mij ook niet de bedoeling.
Het moge toch duidelijk zijn dat ik niet de situatie omtrent DJMO en het verdwenen topic bedoelde maar meer in zijn algemeenheid? Niets is zo subjectief als humor. Maar moet dan echt elk topic in WGR zo steriel mogelijk zijn waar 0,0 ruimte is voor een dolletje of wat lol?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_175203458
quote:
3s.gif Op maandag 20 november 2017 19:11 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Je kan vinden dat WGR 'kapot gemod' wordt, maar zoveel doen we echt niet.

En ja, dit is FB, de feedback is toch gegeven? Daar kunnen jij (en meerder met jou, geloof me) het niet mee eens zijn maar ik denk niet dat er nog meer te zeggen is. Kunnen we erover doorgaan maar dat is volgens mij ook niet de bedoeling.
Volgens mij doelde El Capitain op de 2 (verdwenen) posts na Bamibij (niet-aanstootgevend statement in #296 en ludieke reactie daarop in #297). Ik heb me daar ook over verbaasd.

En dat is slechts een voorbeeld maar wel 'actueel'.
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 18:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En kom alsjeblieft niet aan met het is off topic. Die plaat kennen we nu al en wordt ook niet consequent toegepast.
En het wás niet eens offtopic .... integendeel ....

[ Bericht 9% gewijzigd door r_one op 20-11-2017 20:56:24 ]
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 23:13:53 #4
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_175207534
Oké, dan zal ik nog één keer reageren en wat mij betreft ook de van mij uit de laatste keer.

Geloof me, ik zou deze hele situatie ook liever anders hebben gezien, en ik niet alleen. Het is nu gebeurd en daar kunnen wij niets meer aan veranderen. Natuurlijk wordt hierover gepraat, maar dat gebeurd 'achter' en daar kan ik verder ook niet op in gaan.

Gaat het vaker gebeuren? Ik hoop het niet.

WGR is en zou een serieus subforum moeten zijn en dat wordt (soms) ook strak gemod, maar dat betekent niet dat er niet af en toe tijd en ruimte kan zijn voor een lolletje. Dat mag echter niet ten koste gaan van een topic of TS. Reacties met alleen een ' :') ' worden al langer verwijderd, maar soms worden TS ook weggejaagd door infantiele reacties die wij zo snel mogelijk weghalen.

Als mensen écht vinden dat we te strak modden, oké, misschien moet ik (of wij) de teugels soms wat meer laten vieren. Al nemen wij voornamelijk actie naar aanleiding van TR waarbij mensen posts melden waar ze zich aan storen, en dan ook nog niet altijd.

Als jullie suggesties hebben, graag. Kunnen we over praten (graag zelfs). Maar helaas is ook de tendens dat op berichten zoals dit weer negatieve feedback komt waar ik niets mee kan (ik hoop dat het anders wordt).

Ik doe mijn best, en Nizno doet haar best om WGR een 'veilige' plek te laten zijn waar mensen hun topics kunnen openen zonder direct aangevallen te worden. Volgens mij gaat dat ook gewoon heel vaak goed. Bij incidenten zoals dit is meteen een half FB topic vol en dat is ook wel begrijpelijk, maar een FA heeft uitleg gegeven voor zover dat kan en in dit geval moeten we het daarmee doen.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 20 november 2017 @ 23:26:32 #5
408813 crew  trein2000
pi_175207900
Maar de hamvraag staat nogsteeds open. Is dit een eenmalig iets of is dit nieuw beleid. Want inconsequent is het wel.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_175210794
quote:
3s.gif Op maandag 20 november 2017 23:13 schreef Armani XL het volgende:
maar dat betekent niet dat er niet af en toe tijd en ruimte kan zijn voor een lolletje. Dat mag echter niet ten koste gaan van een topic of TS. Reacties met alleen een ' :') ' worden al langer verwijderd, maar soms worden TS ook weggejaagd door infantiele reacties die wij zo snel mogelijk weghalen.
Nou vooruit ... ter beoordeling van de users dan maar: lolletje of infantiel?
  dinsdag 21 november 2017 @ 07:32:51 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175210849
Duidelijk een dolletje, en als een mod er als de kippen bij was geweest om die eerste opmerking weg te halen was dat prima geweest, maar die kon kennelijk 19 minuten blijven staan voordat er een reactie op kwam, en dat was dan weer grappig genoeg om het te laten staan imho.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175210984
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 07:32 schreef Leandra het volgende:
Duidelijk een dolletje, en als een mod er als de kippen bij was geweest om die eerste opmerking weg te halen was dat prima geweest, maar die kon kennelijk 19 minuten blijven staan voordat er een reactie op kwam, en dat was dan weer grappig genoeg om het te laten staan imho.
Waarom zou die eerste opmerking weg moeten? :?
pi_175211658
De grote olifant in de ruimte is natuurlijk het feit dat er zonder aanleiding een topic wordt gesloten én verwijderd door Hijdienietgenoemdmagworden. Waarom zo krampachtig allemaal? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 08:47:53 ]
  dinsdag 21 november 2017 @ 08:48:24 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175211697
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 07:47 schreef r_one het volgende:

[..]

Waarom zou die eerste opmerking weg moeten? :?
Ik zeg niet dat hij weg moest maar dat het prima was geweest als hij weggehaald was, het was immers niet echt een opmerking die wat toevoegt maar vooral bedoeld was om te zeiken, maar die door de reactie van de kapitein weer nut kreeg, want basis voor een grap.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175212701
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 23:26 schreef trein2000 het volgende:
Maar de hamvraag staat nogsteeds open. Is dit een eenmalig iets of is dit nieuw beleid. Want inconsequent is het wel.
Dat dus. Je topic in FB is bijna een dag open en op een niet WGR mod na komt daar ook weinig reactie.
Wordt dit weer een gevalletje ‘we reageren gewoon niet en dan zakt het topic vanzelf wel weg’?

Lijkt mij dat users in ieder geval recht hebben op antwoorden over de algemene policy.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175212875
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat dus. Je topic in FB is bijna een dag open en op een niet WGR mod na komt daar ook weinig reactie.
Wordt dit weer een gevalletje ‘we reageren gewoon niet en dan zakt het topic vanzelf wel weg’?

Lijkt mij dat users in ieder geval recht hebben op antwoorden over de algemene policy.
Maar catteke, die is er niet, dat weet jij toch ook. Of er is misschien IETS, maar het grootste deel is ter beoordeling van de mods en (F)A's... blabla, je kent 't wel. Je gaat nooit iets krijgen wat tot op de letter nauwkeurig beschijft hoe er in welke situatie moet worden gehandeld, dus enige vrijheid om dingen naar eigen inzicht af te handelen hou je.

Zeker in dit geval was het dus een (F)A die hier iets mee deed (al dan niet na aansporen van DJMO) en zal je nooit meer uitleg krijgen dan Anne hier al geeft gegeven. Simpelweg omdat die er niet is. En 'beleid' op FOK! is natuurlijk al een contradictio in terminis :') Het beleid wat er is wordt makkelijk ter zijde geschoven als het Danny of andere (F)A's beter uitkomt, want dan is het nou eenmaal allemaal 'aan te passen naar inzicht'. En dat is bij het gemiddelde bedrijf, instantie of andere community niet heel veel anders natuurlijk.

Ik vind het dan kwalijker dat DJMO (wéér) zoiets flikt, want kom op zeg, hoe lang loop je nou al mee. En dan in de aftermath je vooral niet laten zien hier en je collega's de shit op laten ruimen. En ik vond die van Queller of Leandra ook wel scherp; schijnbaar is het dus zo'n teer vogeltje dat ze tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen (want naar verluidt stond er weinig spannends/gemeens in dat topic, dus tegen 'ons' hoefde ze niet in bescherming genomen te worden). Prima, nobel streven enzo. Maar hoe is dat dan weer verenigbaar met alle tagjes/knopjes die ze heeft? Iemand is enerzijds ontoerekeningsvatbaar, maar anderzijds oberbahnstormfuhrer van de FP of weet ik wat? En mag wel met d'r naam en harses op TV als het over communities/FOK! gaat? En waarom 'verdient' zij wel deze bescherming is een Braddie he-le-maal tot op de enkels toe afgezaagd en was het pas tóen 'echt teveel'.
pi_175213352
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:03 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Maar catteke, die is er niet, dat weet jij toch ook. Of er is misschien IETS, maar het grootste deel is ter beoordeling van de mods en (F)A's... blabla, je kent 't wel. Je gaat nooit iets krijgen wat tot op de letter nauwkeurig beschijft hoe er in welke situatie moet worden gehandeld, dus enige vrijheid om dingen naar eigen inzicht af te handelen hou je.

Zeker in dit geval was het dus een (F)A die hier iets mee deed (al dan niet na aansporen van DJMO) en zal je nooit meer uitleg krijgen dan Anne hier al geeft gegeven. Simpelweg omdat die er niet is. En 'beleid' op FOK! is natuurlijk al een contradictio in terminis :') Het beleid wat er is wordt makkelijk ter zijde geschoven als het Danny of andere (F)A's beter uitkomt, want dan is het nou eenmaal allemaal 'aan te passen naar inzicht'. En dat is bij het gemiddelde bedrijf, instantie of andere community niet heel veel anders natuurlijk.

Ik vind het dan kwalijker dat DJMO (wéér) zoiets flikt, want kom op zeg, hoe lang loop je nou al mee. En dan in de aftermath je vooral niet laten zien hier en je collega's de shit op laten ruimen. En ik vond die van Queller of Leandra ook wel scherp; schijnbaar is het dus zo'n teer vogeltje dat ze tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen (want naar verluidt stond er weinig spannends/gemeens in dat topic, dus tegen 'ons' hoefde ze niet in bescherming genomen te worden). Prima, nobel streven enzo. Maar hoe is dat dan weer verenigbaar met alle tagjes/knopjes die ze heeft? Iemand is enerzijds ontoerekeningsvatbaar, maar anderzijds oberbahnstormfuhrer van de FP of weet ik wat? En mag wel met d'r naam en harses op TV als het over communities/FOK! gaat? En waarom 'verdient' zij wel deze bescherming is een Braddie he-le-maal tot op de enkels toe afgezaagd en was het pas tóen 'echt teveel'.
Choose your battles.
Zoals jij mij vraagt of ik een antwoord verwacht over het beleid vraag ik aan jou: denk jij echt dat iemand iets over de DJMO situatie gaat zeggen? Het hele stilletjes verwijderen van het topic zegt toch al genoeg?
Ik vind het ook bizar dat ze op het forum blijkbaar tegen zichzelf moet worden beschermd, maar wel een van de personen is die ‘persberichten’ namens FOK! mag plaatsen en daar vast nog meer knopjes heeft.
Maar alles kan op een FP waar Djeez vrolijk over paarsgepunte lansen mag schrijven...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:30:04 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175213396
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:03 schreef Cyanide- het volgende:

En waarom 'verdient' zij wel deze bescherming is een Braddie he-le-maal tot op de enkels toe afgezaagd en was het pas tóen 'echt teveel'.
Er is alweer een nieuw afzeiktopic voor/tegen Braddie:
ONZ / Bradge staat in de autoweek
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:36:15 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175213531
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Er is alweer een nieuw afzeiktopic voor/tegen Braddie:
ONZ / Bradge staat in de autoweek
Meerdere toch?
Ik zag een paar dagen geleden wel een gesloten topic over dat onderwerp, maar volgens mij zijn daar minimaal 2 voor teruggekomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175213561
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Er is alweer een nieuw afzeiktopic voor/tegen Braddie:
ONZ / Bradge staat in de autoweek
Hier is een ‘foei’ van de mod blijkbaar voldoende als ingrijpen.
Voor een topic wat over een user gaat die totaal uit de anonimiteit wordt getrokken. Maar heej... uit zijn pohi blijkt dat hij wél goed kan inschatten wat handig en wat niet handig is om te posten dus deze laten we lekker open.

Consequent beleid, dit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:41:21 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175213602
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:42:41 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175213630
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175213706
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Choose your battles.
Zoals jij mij vraagt of ik een antwoord verwacht over het beleid vraag ik aan jou: denk jij echt dat iemand iets over de DJMO situatie gaat zeggen? Het hele stilletjes verwijderen van het topic zegt toch al genoeg?
Ik vind het ook bizar dat ze op het forum blijkbaar tegen zichzelf moet worden beschermd, maar wel een van de personen is die ‘persberichten’ namens FOK! mag plaatsen en daar vast nog meer knopjes heeft.
Maar alles kan op een FP waar Djeez vrolijk over paarsgepunte lansen mag schrijven...
Is ook zo, heb je gelijk in. Meer dan een ontwijkend antwoord of een plain and simple 'gaat je niks aan' zal daar niet op komen. Maar voer dat beleid dan iig consequent door en ook op de Braddies, Sararaatsen, Wildervankstertjes en weet ik wie. Of - even oude koeien - gooi het niet het ene moment op eigen verantwoordelijkheid en ga iemand die hier over misbruik van haar foto's komt klagen compleet belachelijk maken als admin zijnde, en het andere moment mensen als tere vogeltjes behandelen en op verzoek shit verwijderen.

En ik weet het, Braddie is ergens wel een geval apart, aangezien hij juist ook herhaaldelijk zélf bleef terugkomen en FOK! bleef gebruiken om z'n privé shit en idiote vlogs te spuien. Maar hoeveel verschilt dat van bv. de geschiedenis van DJMO...
pi_175213734
Maar goed, dit is misschien juist de discussie die in dat Feedback-topic zou moeten lopen, want de WGR-mots kunnen hier ook niks mee.
pi_175213807
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:50 schreef Cyanide- het volgende:
Maar goed, dit is misschien juist de discussie die in dat Feedback-topic zou moeten lopen, want de WGR-mots kunnen hier ook niks mee.
Mee eens. Ik zag dat trein al een post van me daarheen gekopieerd heeft.
Ik hield hem even hier, omdat hier meer reactie lijkt te komen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175217029
FB / Beleid mbt verwijderen/sluiten topics

Aangezien het niet meer in het FB topic kan maar even hier, totdat het verwijderd wordt: r_one heeft profetische gaven _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175218432
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
FB / Beleid mbt verwijderen/sluiten topics

Aangezien het niet meer in het FB topic kan maar even hier, totdat het verwijderd wordt: r_one heeft profetische gaven _O_
Ik wou dat ik ze niet nodig had ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 november 2017 @ 20:22:20 #24
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_175224840
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:45 schreef Poes. het volgende:
De grote olifant in de ruimte is natuurlijk het feit dat er zonder aanleiding een topic wordt gesloten én verwijderd door Hijdienietgenoemdmagworden. Waarom zo krampachtig allemaal? :?
Waarom wil je er zo graag een naam op geplakt hebben?
Zou het meerwaarde hebben als wij hier zeggen dat het Danny is?
Of dat het yvonne is?
Of Iteejer, Breuls, Tagliano of wie dan ook?

Wil je die dan ook persoonlijk nog blijven navragen of het een nieuwe standaard gaat worden?
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 23:26 schreef trein2000 het volgende:
Maar de hamvraag staat nogsteeds open. Is dit een eenmalig iets of is dit nieuw beleid. Want inconsequent is het wel.
zoals Trein dus vraagt.
Terwijl AXL er boven letterlijk aan geeft:
quote:
3s.gif Op maandag 20 november 2017 23:13 schreef Armani XL het volgende:
Geloof me, ik zou deze hele situatie ook liever anders hebben gezien, en ik niet alleen. Het is nu gebeurd en daar kunnen wij niets meer aan veranderen. Natuurlijk wordt hierover gepraat, maar dat gebeurd 'achter' en daar kan ik verder ook niet op in gaan.

Gaat het vaker gebeuren? Ik hoop het niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 07:26 schreef r_one het volgende:

[..]

Nou vooruit ... ter beoordeling van de users dan maar: lolletje of infantiel?
[ afbeelding ]
De bovenste reactie had op zich van mij weg gemogen. Dat is puut etteren op de TS. Wat nergens voor nodig is, niet bij de vaste gebruikers van het forum als TS en ook niet bij een nieuwe user als TS.
Daar is WGR toch wel iets meer niveau voor. Althans ik en AXL vinden dat daar toch wel een lat voor moet zijn die het normaal houdt.Na de reactie er onder kun je als mod besluiten om het daar bij te laten en eventuele verdere reacties die niet ontopic zijn weg te gooien, dolletje geweest en lolletje gehad en dan weer ontopic.
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat dus. Je topic in FB is bijna een dag open en op een niet WGR mod na komt daar ook weinig reactie.
Wordt dit weer een gevalletje ‘we reageren gewoon niet en dan zakt het topic vanzelf wel weg’?

Lijkt mij dat users in ieder geval recht hebben op antwoorden over de algemene policy.
Dat ik in in FB geweest ben om te reageren is omdat ik hier al geweest ben om te reageren.
Of moet ik dan in 2 topics dezelfde stelling in nemen?
quote:
99s.gif Op maandag 20 november 2017 11:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

En nogmaals dat is niet door Anne of een mod gedaan dus zullen wij ook alleen maar naar kunnen raden waarom de persoon die optie gekozen heeft.
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 11:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Duidelijk!
Als ik straks thuis ben en Niemand mij voor is open ik wel even een topic in fb over het algemene beleid. Ik houd er hier over op. ^O^
Hiermee ga ik er ook al vanuit dat Trein mijn stellingname hier over dus al duidelijk genoeg heeft gevonden.

Plus dat ik nogal wat onregelmatige diensten heb gedraaid en nu net thuis ben.
Gisteravond na mijn werk besloten om direct op bed te gaan liggen en vanmorgen wakker aankleden en de deur weer uit.

Maar dat maakt niet uit want zelfs als ik dus online zou zijn geweest was mijn mening door trein hier al als duidelijk bestempeld.

Wat betreft de topics die zijn aangegeven over Braddie

quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Er is alweer een nieuw afzeiktopic voor/tegen Braddie:
ONZ / Bradge staat in de autoweek
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hier is een ‘foei’ van de mod blijkbaar voldoende als ingrijpen.
Voor een topic wat over een user gaat die totaal uit de anonimiteit wordt getrokken. Maar heej... uit zijn pohi blijkt dat hij wél goed kan inschatten wat handig en wat niet handig is om te posten dus deze laten we lekker open.

Consequent beleid, dit.
quote:
Ik ga dit achter neerleggen, dat als er besloten wordt om een user A in bescherming te nemen om welke reden ook dat we ook user B C D E en F en nog alle andere letters ook mee moeten nemen hier in.

Terugkoppeling gaan jullie hier van mij niet op krijgen, aangezien ik niet een algemene beleidsmaker ben. Echter ik hoop net als jullie dat er wel een duidelijkheid in gaat komen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 november 2017 @ 20:40:54 #25
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_175225252
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
FB / Beleid mbt verwijderen/sluiten topics

Aangezien het niet meer in het FB topic kan maar even hier, totdat het verwijderd wordt: r_one heeft profetische gaven _O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:06 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik wou dat ik ze niet nodig had ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen verandering in beleid, tenminste voor ons niet bekend.
Echter wat ik hier boven ook al heb aangegeven neem ik de topics over Braddie mee om wel te kijken of we nu andere users ook in bescherming gaan nemen of dat we dit niet gaan doen.
Dat is echter iets dat natuurlijk niet voor de schermen helemaal besproken gaat worden voor er achter duidelijk gaat komen. Daar over eerst voor de schermen een discussie voeren heeft natuurlijk geen meerwaarde als daar achter de schermen van mij nu kamervragen over gesteld zijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_175225315
Er is geen lijn te bekennen in dit beleid.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175225335
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:40 schreef Nizno het volgende:

[..]


[..]

Er is geen verandering in beleid, tenminste voor ons niet bekend.
Echter wat ik hier boven ook al heb aangegeven neem ik de topics over Braddie mee om wel te kijken of we nu andere users ook in bescherming gaan nemen of dat we dit niet gaan doen.
Dat is echter iets dat natuurlijk niet voor de schermen helemaal besproken gaat worden voor er achter duidelijk gaat komen. Daar over eerst voor de schermen een discussie voeren heeft natuurlijk geen meerwaarde als daar achter de schermen van mij nu kamervragen over gesteld zijn.
We waren ook al tot de conclusie gekomen dat die discussie verder gaat dan WGR. Maar nu kun je mooi de mening van ‘het volk’ meenemen.

Al vraag ik me af of die mening niet allang vaststaat, getuige de slotpost hier FB / Beleid mbt verwijderen/sluiten topics
Waren we daar ook meteen klaar met de discussie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 november 2017 @ 20:47:01 #28
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_175225405
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

We waren ook al tot de conclusie gekomen dat die discussie verder gaat dan WGR. Maar nu kun je mooi de mening van ‘het volk’ meenemen.

Al vraag ik me af of die mening niet allang vaststaat, getuige de slotpost hier FB / Beleid mbt verwijderen/sluiten topics
Waren we daar ook meteen klaar met de discussie.
wat had je dan als sluitpost willen hebben?
We gaan bespreken of er een beleidswijziging komt of niet komt, maar in de tussentijd heeft dat geen zin om hier ook de hele discussie te voeren aangezien er eerst achter het dienen te bespreken

zoiets?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 november 2017 @ 20:47:22 #29
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_175225413
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Er is geen lijn te bekennen in dit beleid.
en wat wil jij als antwoord anders dan dat ik net in 2 posts al heb aangegeven?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_175225550
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:47 schreef Nizno het volgende:

[..]

wat had je dan als sluitpost willen hebben?
We gaan bespreken of er een beleidswijziging komt of niet komt, maar in de tussentijd heeft dat geen zin om hier ook de hele discussie te voeren aangezien er eerst achter het dienen te bespreken

zoiets?
Bij voorbeeld.
Een bedankje voor het meedenken, input leveren en kritische vragen stellen was ook leuk geweest maar ik weet dat ongevraagd meedenken en pijnpunten blootleggen niet altijd gewaardeerd wordt dus dat is wellicht wat veel gevraagd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175225578
Maar dit is niet WGR FB materiaal. Maar kan helaas ook niet meer in FB omdat een slotje op het originele topic een best duidelijk signaal is dus helaas zitten jullie er hier nu mee opgescheept.

Fijn dat je het in ieder geval gaat aankaarten achter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 november 2017 @ 20:56:25 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_175225659
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Bij voorbeeld.
Een bedankje voor het meedenken, input leveren en kritische vragen stellen was ook leuk geweest maar ik weet dat ongevraagd meedenken en pijnpunten blootleggen niet altijd gewaardeerd wordt dus dat is wellicht wat veel gevraagd.

oke bij deze.
.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 21 november 2017 @ 21:01:19 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175225784
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar dit is niet WGR FB materiaal. Maar kan helaas ook niet meer in FB omdat een slotje op het originele topic een best duidelijk signaal is dus helaas zitten jullie er hier nu mee opgescheept.

Fijn dat je het in ieder geval gaat aankaarten achter.
Aansluit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175229109
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:22 schreef Nizno het volgende:
Na de reactie er onder kun je als mod besluiten om het daar bij te laten en eventuele verdere reacties die niet ontopic zijn weg te gooien, dolletje geweest en lolletje gehad en dan weer ontopic.
Dolletje geweest verwijderd, je hebt niet 'verdere' reacties verwijderd 'na de reactie eronder' maar ook kapiteins lolletje zelf.

Ik snap dat je soms paal en perk moet stellen maar de humor van de kapitein was nou juist én niet offensive én zo welkom om een subforum 'luchtig' te houden. Dáár gaat het mis met 'doodmodden'.
quote:
[..]

Dat ik in in FB geweest ben om te reageren is omdat ik hier al geweest ben om te reageren.
Of moet ik dan in 2 topics dezelfde stelling in nemen?
Ik denk dat die boodschap niet zozeer voor AXL en/of jou bedoeld was, dan wel voor een FA/A. Immers, niet voor niks dat Trein het in FB is gaan vragen (en niet in WGR FB).
pi_175232026
Goede post. En dat over de Kapitein klopt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 november 2017 @ 19:59:07 #36
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_175246404
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:39 schreef r_one het volgende:
Dolletje geweest verwijderd, je hebt niet 'verdere' reacties verwijderd 'na de reactie eronder' maar ook kapiteins lolletje zelf.

Jij weet meer dan ik.
Ik heb dat dolletje niet verwijderd.
Lekker makkelijk he om een mod die nu al overal de schuld van krijgt ook van andere dingen de schuld te geven.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_175248337
quote:
99s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:59 schreef Nizno het volgende:

[..]

Jij weet meer dan ik.
Ik heb dat dolletje niet verwijderd.
Lekker makkelijk he om een mod die nu al overal de schuld van krijgt ook van andere dingen de schuld te geven.
Waar geef ik jou ‘overal’ de schuld van? }:|

Integendeel, ik pleit je juist vrij maat dat deel quote je voor het gemak maar even niet.

Ik zal de volgende keer ‘als mod’ toevoegen aan ‘je’.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 november 2017 @ 21:22:43 #38
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_175248386
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:20 schreef r_one het volgende:

[..]

Waar geef ik jou ‘overal’ de schuld van? }:|

Integendeel, ik pleit je juist vrij maat dat deel quote je voor het gemak maar even niet.

Ik zal de volgende keer ‘als mod’ toevoegen aan ‘je’.
Nee, in jouw post staat letterlijk dat ik dat dolletje zou hebben verwijdert. Dat ik kapiteins opmerking heb verwijdert.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_175248751
quote:
99s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:22 schreef Nizno het volgende:

[..]

Nee, in jouw post staat letterlijk dat ik dat dolletje zou hebben verwijdert. Dat ik kapiteins opmerking heb verwijdert.
En dat is 'overal' de schuld van krijgen? Het hele DJMO gedoe? Het algemene beleid? Het niet reageren van (F)A in het FB topic? Whatever?

En nogmaals de disclaimer:
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:20 schreef r_one het volgende:
Ik zal de volgende keer ‘als mod’ toevoegen aan ‘je’.
  Moderator donderdag 23 november 2017 @ 10:39:43 #40
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_175255365
Even voor de duidelijkheid, ik heb de opmerking aan het eind van het vorige deel verwijderd omdat ik vond dat het een steek richting DJMO was (mijn inschatting), en dus ook de reactie daarop.

In het topic in FB heeft een FA gereageerd in de sluitpost en ook in het vorige deel van dit topic heeft een FA gereageerd. We kunnen er nu wel op doorgaan maar meer gaat het echt niet worden.

Als dit een gemeente/overheid of andere instelling was geweest dan zou ik de reacties nog wel kunnen begrijpen en zou meer duidelijkheid misschien wel op z'n plaats zijn.
Maar dit is een forum op internet en ik snap eigenlijk niet waarom mensen zich er zo druk om maken. Er is een beslissing genomen door iemand en dat is het. Kan je het mee eens zijn of niet, maar die strijd ga je toch niet winnen en is dat echt alle energie waard?
pi_175255558
quote:
3s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:39 schreef Armani XL het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb de opmerking aan het eind van het vorige deel verwijderd omdat ik vond dat het een steek richting DJMO was (mijn inschatting), en dus ook de reactie daarop.

In het topic in FB heeft een FA gereageerd in de sluitpost en ook in het vorige deel van dit topic heeft een FA gereageerd. We kunnen er nu wel op doorgaan maar meer gaat het echt niet worden.

Als dit een gemeente/overheid of andere instelling was geweest dan zou ik de reacties nog wel kunnen begrijpen en zou meer duidelijkheid misschien wel op z'n plaats zijn.
Maar dit is een forum op internet en ik snap eigenlijk niet waarom mensen zich er zo druk om maken. Er is een beslissing genomen door iemand en dat is het. Kan je het mee eens zijn of niet, maar die strijd ga je toch niet winnen en is dat echt alle energie waard?
Ik hád de kwestie DJMO al laten rusten (voor zover ik me daar al in mengde) maar repliceerde dienaangaande slechts op het 'overal' van je collega.
  Moderator donderdag 23 november 2017 @ 10:52:42 #42
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_175255617
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:50 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik hád de kwestie DJMO al laten rusten (voor zover ik me daar al in mengde) maar repliceerde dienaangaande slechts op het 'overal' van je collega.
Sorry, dan had ik het verkeerd begrepen.

Nu moet ik zeggen dat ik een paar opmerkingen richting Nizno uit het vorige deel heb verwijderd omdat dat rechtstreekse (en onterechte) sneren waren richting haar. Mogelijk dus dat zij daaraan refereerde met de opmerking 'dat zij overal de schuld van krijgt' terwijl wij beiden niet aanwezig waren tijdens dit 'incidentje'.
pi_175255730
quote:
3s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:52 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Sorry, dan had ik het verkeerd begrepen.

Nu moet ik zeggen dat ik een paar opmerkingen richting Nizno uit het vorige deel heb verwijderd omdat dat rechtstreekse (en onterechte) sneren waren richting haar. Mogelijk dus dat zij daaraan refereerde met de opmerking 'dat zij overal de schuld van krijgt' terwijl wij beiden niet aanwezig waren tijdens dit 'incidentje'.
Dat is jullie goed recht, zelfs jullie taak. Ik denk dat deze opmerking (op kritiek) het al wel duidelijk verwoordde:
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:39 schreef r_one het volgende:
Ik denk dat die boodschap niet zozeer voor AXL en/of jou bedoeld was, dan wel voor een FA/A.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 18:10:50 #44
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_175365735
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:39 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Heb je die POHI gezien?

In het eerste topic kreeg ze al een tip over wat er fout ging.. vervolgens opent ze nog tig topics.. en reageert verder ook niet..
Dat heb ik gezien ja, en als TS niet gaat reageren in z'n eigen topic gaat dit topic ook op slot.

Maar tot die tijd is het niet de bedoeling dat het topic dan maar verbaggerd wordt. Juist dat nodigt TS uit tot niet reageren :)
  dinsdag 28 november 2017 @ 18:20:59 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175365913
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:10 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Dat heb ik gezien ja, en als TS niet gaat reageren in z'n eigen topic gaat dit topic ook op slot.

Maar tot die tijd is het niet de bedoeling dat het topic dan maar verbaggerd wordt. Juist dat nodigt TS uit tot niet reageren :)
Zijn vorige topic kon toch weer open als hij wilde reageren?
Dan zou ik die openen en die nieuwste weer dicht, ik heb ook niet het idee dat die TS nog gaat reageren in de topics, volgens mij opent hij gewoon weer een nieuw topic (al dan niet in het verkeerde subforum) als een topic op slot is.
Wat overigens niet betekent dat hij wel gaat reageren als het topic nog open is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 18:22:32 #46
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_175365938
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zijn vorige topic kon toch weer open als hij wilde reageren?

Denk dat ie zo nieuw is op FOK dat ie de weg nog niet echt weet.
We gaan het zien, huidige topic blijft nu ff open en mag ie in reageren.
pi_175366117
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:40 schreef Nizno het volgende:

[..]


[..]

Er is geen verandering in beleid, tenminste voor ons niet bekend.
Echter wat ik hier boven ook al heb aangegeven neem ik de topics over Braddie mee om wel te kijken of we nu andere users ook in bescherming gaan nemen of dat we dit niet gaan doen.
Dat is echter iets dat natuurlijk niet voor de schermen helemaal besproken gaat worden voor er achter duidelijk gaat komen. Daar over eerst voor de schermen een discussie voeren heeft natuurlijk geen meerwaarde als daar achter de schermen van mij nu kamervragen over gesteld zijn.
Week verder. Ben benieuwd of er al ontwikkelingen te melden zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 28 november 2017 @ 18:34:07 #48
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175366182
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:22 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Denk dat ie zo nieuw is op FOK dat ie de weg nog niet echt weet.
We gaan het zien, huidige topic blijft nu ff open en mag ie in reageren.
Ik had in het v&a topic al wat uitleg gezet... maar volgens mij is hem dat te veel werk om uit te zoeken en denkt ie: boeiuh..gewoon makkelijk toch?

Verder mannen die zichzelf "Pat" noemen.. alleen dat is al een reden.. ~O>
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 19:04:05 #49
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_175366783
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Week verder. Ben benieuwd of er al ontwikkelingen te melden zijn.
Nee, en verder bespreken we dat ook niet hier want dit is de FB van WGR en niet van het forum als geheel.
pi_175366972
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 november 2017 19:04 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Nee, en verder bespreken we dat ook niet hier want dit is de FB van WGR en niet van het forum als geheel.
Mod van hier zou het meenemen naar achteren dus vandaar dat ik het hier vroeg. My bad blijkbaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')