abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175378601
Ik ben ongesteld! Precies 28 dagen!! *O*
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_175381530
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde een grapje maken over alcohol maar dat is vast grof ;(
Soberso :P B:)B
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_175385203
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 12:40 schreef B.ertha het volgende:
Maghrebijnse, ben jij tot die tijd niet beter thuis in het rammelaarstopic? Daar zitten meer vrouwen die graag willen maar om wat voor reden dan ook nu niet bezig zijn.
Wij hebben een mini pauze t/m januari. Ik hoef dan toch ook niet te verhuizen?
Het kan zomaar zijn dat haar man ineens in Nederland is voor een doppie / broodjes bestellen en afhalen / werken / vakantie. En dat ze als vruchtbare konijnen op groen gras te keer gaan ;)

Ze zit hier prima hoor. Je mag maar 1 topic per keer vooruit of achteruit (liefst alleen vooruit ;) )
me nieuwe regel bedenkt O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:32 schreef silliegirl het volgende:
Goed, wij zitten dus in een huisje in de ardennen en mijn eisprong is n dezer dagen. Huis is echt supergehorig, dus dat helpt niet echt.

Komt mijn oma gister “Sillie, ik vind het wel rot dat je opleiding niet door gaat enzo, maar kun je niet nog een kindje krijgen nu?”
Dus ik: :D :@ :X
Komt man: “Wil je nog een achterkleinkind ja? We willen er vannacht best aan beginnen, maar dan moet je misschien maar oordoppen indoen! *)
Oma, al lachend: “Dat lijkt me een prima plan!*

Vervolgens kwam ze later nog laten zien dat ze echt oordoppen mee had :') .
Ik ben benieuwd naar hoe vaak je man nou in de middag thuis is gebleven om broodjes te bakken. Oma der oordoppen op het nachtkastje ter inspiratie ;)
Verder wel leuk daar? Mooi plekje om te wandelen en zulks?

quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 08:04 schreef Tink89 het volgende:
Helaas... })

Edit: en ik kan dit niet zo heel goed hebben vandaag... Ik wil gewoon vrolijk en blij m'n tas inpakken voor de vakantie en niet morgen met kramp 3 uur in de auto en vliegeren met maandverband enzo. En we hebben nu nog maar 1 cyclus over voordat de endocrinoloog de stekker uit onze plannen kan trekken en daar word ik gewoon naar van, van dat gevoel dat ik een deadline heb :{
:*

[ Bericht 0% gewijzigd door Stippelrientje op 29-11-2017 16:56:11 ]
Schudden voor gebruik
pi_175385299
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:45 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Het kan zomaar zijn dat haar man ineens in Nederland is voor een doppie / broodjes bestellen en afhalen / werken / vakantie. En dat ze als vruchtbare konijnen op groen gras te keer gaan ;)

Ze zit hier prima hoor. Je mag maar 1 topic per keer vooruit of achteruit (liefst alleen vooruit ;) )

[..]

[..]

:*
Man bleef uiteindelijk de zondag thuis, maar toen man thuisbleef bleven er ineens nog 7 man thuis ( }:| ) dus dat schoot niet zo op, voor die broodjes dan... Ik was in eerste instantie dus ook met de andere groep mee weg, maar ik werd na een half uur gebeld dat W. totaal in paniek was wakker geworden en maar bleef roepen om mama (het is kennelijk weer mama-plak fase) dus toen ben ik weer teruggegaan..
Uiteindelijk zijn we toen met het thuisclubje lekker gaan wandelen. Het had er best wat gesneeuwd (belgische ardennen), dus de hele wereld was wit tijdens het wandelen. Super mooi :)
We waren maar een lang weekend weg, nu dus weer thuis.

Toen we vertrokken riep oma: " Jullie hebben toch wel je best gedaan op mijn nieuwe achterkleinkind he?!" Waar mijn pa bij stond. :'). Zijn gezichtsuitdrukking ging ongeveer zo: :D :o :X :|W "
pi_175385348
Hier zo gek. Ik zat van de week te denken....: precies 3 jaar geleden was ik het huis met spiritus aan het poetsen en over mijn nek aan het gaan van de tandenborstel en kijken naar gehakt :')
3 december dat we het streepje tuurde van wurm en gelijk maar verkondigd hadden die middag en avond met de "inner circle" die op de verjaardag kwam van mijn man.

Als we nu de keuze niet hadden gemaakt (waar we tevreden over zijn hoor..) om even deze en komende maand de eisprong te omzeilen om rust in mijn lijf te krijgen dan was het gewoon misschien een prachtige herhaling geweest :'(
Ik moest dan ook gewoon een beetje huilen toen ik vanmiddag een maandverbandje moest grabbelen :'( Zo absurd dat je zo heen en weer geslingerd kan worden tussen hart, verstand en wens.
-O-

Omdenken dan maar:
Ik mag zondag lekker een wijntje drinken O+
Ik kan gewoon mijn tanden poetsen
Kan de raamkozijnen en de trap straks gewoon in de lak zetten :')
Ik hoef nog geen vage-tarir te worden en mijn tanden in een stukje rood bloederig vleesje zetten
(En waarschijnlijk met de kerst en oud en nieuw ook O+ )

En dan is het zooooo januari en kan mijn meneer ook een #metoo plaatsen :')

*O*
Schudden voor gebruik
pi_175385392
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:50 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Man bleef uiteindelijk de zondag thuis, maar toen man thuisbleef bleven er ineens nog 7 man thuis ( }:| ) dus dat schoot niet zo op, voor die broodjes dan... Uiteindelijk werd W. redelijk op tijd wakker en zijn we met het thuisclubje lekker gaan wandelen. Het had er best wat gesneeuwd (belgische ardennen), dus de hele wereld was wit tijdens het wandelen. Super mooi :)
We waren maar een lang weekend weg, nu dus weer thuis.

Toen we vertrokken riep oma: " Jullie hebben toch wel je best gedaan op mijn nieuwe achterkleinkind he?!" Waar mijn pa bij stond. :'). Zijn gezichtsuitdrukking ging ongeveer zo: :D :o :X :|W "
Heb je ons niet horen hameren? :+
Ardennen O+ wit en sereen.. heerlijk!

Het is een beetje aanpassen met een kind. Zelf vind ik niet dat de boel ontzettend hoeft aan te passen en ook om 7 uur naast het bed te staan. Maar ze hadden ook zelf kunnen voorstellen na 2en met zijn allen wat te gaan doen als je uk wakker was of zo.
Mooi dagje zo zondag :*
Schudden voor gebruik
pi_175386294
Sillie jouw oma _O_ _O- Mijne is vast niet meer zo enthousiast als ik het vertel, maar ze heeft inmiddels dan ook al 14 achterkleinkinderen :D
pi_175387437
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 17:33 schreef Camac het volgende:
Sillie jouw oma _O_ _O- Mijne is vast niet meer zo enthousiast als ik het vertel, maar ze heeft inmiddels dan ook al 14 achterkleinkinderen :D
Dat zegt niks hoor. Oma aan manskant heeft er inmiddels 11, W. was de 10e. Maar ze reageerde mega enthousiast toen we vertelden dat ik zwanger was.

En mijn oma, ja, die roept nogal is voor ze nadenkt _O- .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175387784
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:45 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ze 'moet' sowieso niks van mij, maar ik dacht dat ze zich bij die emoties misschien beter thuis zou voelen ;) ik kan me ook voorstellen dat het frustreert wanneer iedereen met NOD en eisprong bezig is en jij niets kunt op dat moment.
I let my mind wander. It hasn't come back yet
All you need is tea & warm socks
pi_175387817
Stippel, waarom hebben jullie een pauze?

Ik heb mijn cyclus terug dus ik kan nu gewoon rekenen en ervoor zorgen dat hij hier over 1,5 week is! Desnoods ga ik naar Rome voor een paar dagen. *O*
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_175388211
Dat is ook slim! En ook niet erg, ff naar Rome O+
pi_175391600
Ik heb heel sterk het gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar heb wel krampjes die anders zijn dan anders. Voor mijn gevoel in beide eierstokken. Wat zou dat zijn? Dat hoor je toch niet te hebben vlak voor je menstruatie?
pi_175392011
Spannend B.ertha.. wanneer is je NOD?

Ik zit nu op cd13 en Mn ovulatietest was bijna wit op controle streep na dan..
zou ik dan op dag 10 meteen een positieve ovulatietest hebben gehad ?? 🤔
pi_175392277
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 21:43 schreef Dromertje23 het volgende:
Spannend B.ertha.. wanneer is je NOD?

Ik zit nu op cd13 en Mn ovulatietest was bijna wit op controle streep na dan..
zou ik dan op dag 10 meteen een positieve ovulatietest hebben gehad ?? 🤔
Geen idee. Mijn eerste ei was rond dag 11 al maar wanneer de laatste was....
Ik houd voor de zekerheid 5-12 aan.

Dag 10 is vroeg maar dan springt ie op dag 11. Dat kan toch best?
pi_175393269
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 21:28 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb heel sterk het gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar heb wel krampjes die anders zijn dan anders. Voor mijn gevoel in beide eierstokken. Wat zou dat zijn? Dat hoor je toch niet te hebben vlak voor je menstruatie?
Voel me prima hier, vind wel leuk te zien hoe jullie er mee bezig zijn. Soms wel een beetje jaloers, maar ik gun het jullie allemaal zo en mijn beurt komt nog wel. Ik schuif wel netjes achteraan ( zoal het hoort).

Pms klachten lijken op zwangerschapsklachten en andersom. Dus wie weet... *O*
pi_175393823
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Maghrefijn!!
:)
pi_175393931
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:26 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat zegt niks hoor. Oma aan manskant heeft er inmiddels 11, W. was de 10e. Maar ze reageerde mega enthousiast toen we vertelden dat ik zwanger was.

En mijn oma, ja, die roept nogal is voor ze nadenkt _O- .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D !!!!

Moest lachen om de spoiler. :@
:)
pi_175393950
Bij mij vroegste dag 12 laatste dag 17. Die van deze maand weet ik niet :')
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator woensdag 29 november 2017 @ 23:14:06 #294
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_175394341
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat goed!

B.ertha spannend hoor! Het kan natuurlijk van alles zijn. Het lastige is dat menstruatie en zwangerschapssymptomen behoorlijk op elkaar lijken. Ik hoop op een mooi sinterklaas cadeau voor jou!

Stippel dat soort data zijn ook wat confronterender. Hopelijk ook voor jou snel een tweede streep!
28 sept - 20 okt: Seattle / Mount Rainier / Glacier NP / Yellowstone / Grand Teton / Portland / Olympci NP / Seattle
  Moderator woensdag 29 november 2017 @ 23:15:24 #295
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_175394375
En thanks PriemGirl! Als alles goed gaat mag ik volgende week donderdag op de wachtbank O+
28 sept - 20 okt: Seattle / Mount Rainier / Glacier NP / Yellowstone / Grand Teton / Portland / Olympci NP / Seattle
pi_175394431
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat goed!

B.ertha spannend hoor! Het kan natuurlijk van alles zijn. Het lastige is dat menstruatie en zwangerschapssymptomen behoorlijk op elkaar lijken. Ik hoop op een mooi sinterklaas cadeau voor jou!

Stippel dat soort data zijn ook wat confronterender. Hopelijk ook voor jou snel een tweede streep!
Ik vraag me eigenlijk eerder af of die pijntjes misschien nog een paar zr late eitjes zijn :') maar wie weet O+
pi_175394501
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 21:54 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Geen idee. Mijn eerste ei was rond dag 11 al maar wanneer de laatste was....
Ik houd voor de zekerheid 5-12 aan.

Dag 10 is vroeg maar dan springt ie op dag 11. Dat kan toch best?
Ja het zou inderdaad best kunnen.. maar wel toevallig dat dan mijn allereerste ovulatietest meteen positief is 😜

Alleen het jammere is dan wel weer dat we waarschijnlijk maar 1x kans hebben gehad op bevruchting.. 2 dagen voor vermoedelijke eisprong.
Op dag van vermoedelijke eisprong wel geklust, maar zonder resultaat haha.
pi_175396042
Gek.. op de laptop sloeg dus "hoe post ik een foto" van Noa gevolgd door een Kloon ninjastrepen over:)

Op mijn mobiel nachtelijk bijloeren zie ik ze ineens wel!
Gefeliciteerd beide :)
Schudden voor gebruik
  donderdag 30 november 2017 @ 05:54:15 #299
456899 VenusFlyTrap
Iemand een leuke quote?
pi_175396611
Dames en heren: VFT is back!

Toch besloten later dan juli te beginnen ivm een bruiloft volgend jaar maar op vakantie besloot meneer er toch klaar voor te zijn. Momenteel CD7 ronde 2, lange cyclus ivm ovariumcysten.

Poging gedaan tot inlezen: wat een mooie streepjesregen. Daar word ik op de vroege morgen blij van!

Ninja-edit: Tijdens het gesprek met mijn man dronken winnen champagne (we waren 10 jaar samen) en sindsdien geen druppel meer gedronken. Mijn familie weet dat ik van een drankje hou, ik heb ze verteld dat ik even geen alcohol wil “omdat wij op vakantie zo veel hadden gezopen”.
aldus VenusFlytrap
pi_175396629
Maghrebijnse yeah voor ongesteld zijn *O* en hoe romantisch baby maken in Rome O+

Ik heb mijn laatste examen goed afgesloten gisteren, nu eindelijk in het bezit van een papiertje dus laat maar komen die baby O+

Ik ga echt rammelen van mijn peuter. Hij is zo leuk _O_

Welkom VFT!

Stippel :*
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')