abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 november 2017 @ 16:28:06 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175197557
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Camac
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Thinkk-Pinkk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Feyre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PriemGirl
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tink89
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cassandra87
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

De NOD lijst: http://wiki.fok.nl/index.php/Nodlijst

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+


Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 20 november 2017 @ 16:28:54 #2
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175197575
Mobiel een nieuw deel geopend, maar roep gerust als er iets aangepast moet worden!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175197607
Dankje dames.

Hoop dat het bloeden snel voorbij is...
Ik haat maandverband.
:)
pi_175197695
Oh wat balen Soof ;(. :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175198173
Sterkte Soof
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175198332
Ach Soof ;( Sterkte :*
pi_175198764
Soof ;( sterkte!
pi_175198992
Dankje dames.

Had ook niet verwacht dat de stolsels zo groot waren. Bizar wel.
:)
  maandag 20 november 2017 @ 17:51:40 #9
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175199303
Klinkt naar Soof, sterkte -O-

Ik ben sinds vanmiddag ineens kotsmisselijk. Ik ga niet vroeger testen dan zondag, maar zelfs de geur van lasagne staat me tegen en da's m'n lievelingseten. Ben benieuwd of het zo blijft..
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 17:52:23 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175199315
Ach lieve soof -O- ik had zulke goede hoop voor je! Sterkte :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_175199588
Soof :* , sterkte!
pi_175200112
Sterkte Soof. Wat een teleurstelling.
pi_175200241
Sterkte Soof. :*
pi_175200269
Sterkte soof... wat ontzettend jammer
pi_175200793
Sterkte Soof...
Balen :'(

Spannend Cass.. wie weet..

Morgen mijn nod :) ik weet voor 95% zeker dat ik binnen 2 dagen ongesteld ben, al m'n standaard klachtjes :)
pi_175201190
Wat klote Soof!! :'( Sterkte!!
Dit, dat, alles.
pi_175201710
Jammer Soof, het had niet mogen zijn helaas.
Shine bright like a diamond.
pi_175202476
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:51 schreef Tink89 het volgende:
Klinkt naar Soof, sterkte -O-

Ik ben sinds vanmiddag ineens kotsmisselijk. Ik ga niet vroeger testen dan zondag, maar zelfs de geur van lasagne staat me tegen en da's m'n lievelingseten. Ben benieuwd of het zo blijft..
Dat klinkt hoopvol?

Hebben jullie gezien dat het volgende topic een jubileumtopic is? Dat betekent heel veel streepjes :Y *O* >:)
pi_175202833


[ Bericht 100% gewijzigd door Kirb op 20-11-2017 20:16:18 (Verkeerde topic) ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175202862
Waar staat mmm voor? :@
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 20 november 2017 @ 20:31:42 #21
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175203265
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waar staat mmm voor? :@
Medische mallemolen :(
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175203549
Ach lieve soof wat shit zeg ;( :*, ik had het zo gehoopt voor je.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175207163
Oef jeetje wat een hoop nare berichten bij te lezen hier.
Even knuffels voor iedereen die het nodig heeft en in het bijzonder voor Debster, kleurdoos en Soof!

En camac wat een onzekerheid!! Sterkte met wachten!

Hier slaan we blijkbaar even een maandje over. Ik heb het heel even losgelaten om op tijd te testen met ovusticks en nou ben ik al te laat. Ei is al geweest zegt mijn temperatuur. Dus even heerlijk geen onrust en afwachten tot ik ongesteld word.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 20 november 2017 @ 23:52:59 #24
269689 crew  Viv
pi_175209002
Deze maand wordt niks. Sowieso al paar maanden geen seks gehad en ja.. 3 weken geleden was de miskraam en ik ken mijn cyclus niet. En dat terwijl ik het zooo graag wil.
pi_175210477
Wanneer ben je weer bij je man Maghrebijnse? Jullie zijn toch net getrouwd? Waarom niet samen? In de toekomst wel?

Vroege test gedaan, die was negatief. Ook licht spotting. Streepje was dus verbeelding ;(
Ik snap het niet. I heb in mijn hele leven 2x een cyclus van 30 dagen gehad. Daarbuiten overwegend 27/28 dagen. 5x een langere cyclus dan 30 dagen en toen bleek ik alle keren zwanger. Maar nu na de miskraam van vorige maand is mijn cyclus blijkbaar van de leg ;( enige voordeel is dat mijn lf wel langer is dit keer dus hopelijk blijkt dat in de toekomst gunstig.
Nou mag het wel doorbreken. Op naar de volgende ronde :9
pi_175211324
Nu weer heldere afscheiding. Snap er niks van. Bij G had ik op dag 33 heel licht streepje dus het zou nog kunnen toch? Maar dan zou een vroege test ook al positief moeten zijn op dag 31?
En bij de miskraam vorige maand had ik ook op dag 30 een positieve test, al was mijn ei iets vroeger toen. Grrrrr dit is kut. Ik wil een wijntje open trekken vanavond :')
  dinsdag 21 november 2017 @ 08:54:11 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_175211760
Op hoeveel dpo zit je dan, Cassandra? Want met een LF van 8 dagen lijkt het me heel plausibel dat je met 2 dagen overtijd nog niet positief kan testen. Dan zit je namelijk pas op 10dpo.
disclaimer
pi_175211806
10 of 11 dpo nu. Maar vorige maand ook met 10 dpo positief getest. We wachten nog maar even af.. :{
pi_175211828
Ik zou ook nog even geduld hebben Cassandra, vrijdag nog even testen, want dan kan je in het weekend (hopelijk geen) wijn drinken!

Hier ondanks alle voortekenen geen bloed te zien :')
Maar ook ik wacht tot vrijdag :)
pi_175212271
Mlb dankje :)

Soof sterkte :*

Cassandra87 en Loj, spannend! Ik duim voor streepjes.

Hier is het nogsteeds hetzelfde. :{
pi_175212319
Hopelijk snel duidelijkheid!
pi_175213433
Oh soof.... -O- Had zo gehoopt op een plakker..........

en cassandra hopelijk toch gauw ook streepjes en camac.... jij ook! Humpfff lijkt me echt zeer frustrerend ;(
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_175214448
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:34 schreef Camac het volgende:
Mlb dankje :)

Soof sterkte :*

Cassandra87 en Loj, spannend! Ik duim voor streepjes.

Hier is het nogsteeds hetzelfde. :{
Ik ook voor jou!
Zullen we zeggen met z'n drieeen vrijdag ;) datumdrieling!
pi_175214797
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 06:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Wanneer ben je weer bij je man Maghrebijnse? Jullie zijn toch net getrouwd? Waarom niet samen? In de toekomst wel?

Vroege test gedaan, die was negatief. Ook licht spotting. Streepje was dus verbeelding ;(
Ik snap het niet. I heb in mijn hele leven 2x een cyclus van 30 dagen gehad. Daarbuiten overwegend 27/28 dagen. 5x een langere cyclus dan 30 dagen en toen bleek ik alle keren zwanger. Maar nu na de miskraam van vorige maand is mijn cyclus blijkbaar van de leg ;( enige voordeel is dat mijn lf wel langer is dit keer dus hopelijk blijkt dat in de toekomst gunstig.
Nou mag het wel doorbreken. Op naar de volgende ronde :9
Geen idee wanneer ik hem weer zie, maar ik heb nu toch geen cyclus. Heb je 5 miskramen gehad?

Ben ook bang dat m'n cyclus nu anders gaat wezen terwijl ik sinds mijn 16e altijd netjes op tijd ben.
pi_175215113
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Geen idee wanneer ik hem weer zie, maar ik heb nu toch geen cyclus. Heb je 5 miskramen gehad?

Ben ook bang dat m'n cyclus nu anders gaat wezen terwijl ik sinds mijn 16e altijd netjes op tijd ben.
Jij moet het echt even tijd geven. Je bent altijd regelmatig geweest en was (bijna?) direct zwanger. Dat is heel hoopvol. Misschien neemt je lijf inderdaad even de tijd om je miskraam te verwerken, maar dat is gewoon oké! Zodra jouw lichaam er weer aan toe is, zul je zien dat het over een paar maanden gewoon weer lekker snel raak is. Misschien het juiste moment om het ook even emotioneel een plek te geven :)
En als ik het goed begrijp is de kwaliteit van jouw cyclus überhaupt niet relevant op dit moment want je man is er toch niet om ze te benutten!
pi_175215594
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:08 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Jij moet het echt even tijd geven. Je bent altijd regelmatig geweest en was (bijna?) direct zwanger. Dat is heel hoopvol. Misschien neemt je lijf inderdaad even de tijd om je miskraam te verwerken, maar dat is gewoon oké! Zodra jouw lichaam er weer aan toe is, zul je zien dat het over een paar maanden gewoon weer lekker snel raak is. Misschien het juiste moment om het ook even emotioneel een plek te geven :)
En als ik het goed begrijp is de kwaliteit van jouw cyclus überhaupt niet relevant op dit moment want je man is er toch niet om ze te benutten!
Ja, eerste eisprong gelijk zwanger. In eerste instantie niet blij mee want niet gepland. Misschien voel ik me daarom extra schuldig omdat ik dit niet wou en God me gestraft heeft. Na de miskraam ervaarde ik een gemis en besefte pas hoe welkom dat kindje was. Heb nog alrijd nachtmerries, dagelijks. Maar ik wil gewoon weer snel zwanger worden en zie het niet zitten om nog een paar maanden te wachten. Elke maand is een maand teveel ( voor alle vrouwen die zwanger willen raken).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 12:35:46 ]
pi_175215988
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Geen idee wanneer ik hem weer zie, maar ik heb nu toch geen cyclus. Heb je 5 miskramen gehad?

Ben ook bang dat m'n cyclus nu anders gaat wezen terwijl ik sinds mijn 16e altijd netjes op tijd ben.
4 miskramen.

Maar gaan jullie in de toekomst wel samen zijn? Je kan nog zo'n nette cyclus hebben, zonder man heb je er niets aan. Wellicht is je cyclus weer op orde tegen de tijd dat je weer samen bent.
pi_175216223
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:55 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

4 miskramen.

Maar gaan jullie in de toekomst wel samen zijn? Je kan nog zo'n nette cyclus hebben, zonder man heb je er niets aan. Wellicht is je cyclus weer op orde tegen de tijd dat je weer samen bent.
Achter elkaar? Is daar een reden voor gevonden of gewoon pech?

Ja, we zijn er heel hard mee bezig nu, maar ik heb geen geduld en wil een kind. Nu, vandaag nog! Wil weer zwanger zijn.
pi_175216296
Dat willen we allemaal wel maar is helaas niet helemaal hoe het werkt.

Geef je lichaam de tijd zich weer te herstellen. Dan komt die cyclus wel weer op gang.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175218176
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat willen we allemaal wel maar is helaas niet helemaal hoe het werkt.
QFT O+
pi_175221376
Werkte het maar zo O+

Spotting wordt steeds erger. Voor de geboorte van G had ik structureel 3 a 4 dagen spotting maar dan op een cyclus van 28 dagen. Dus ik denk dat dat grapje weer terug is. En dat mijn lf dit keer gewoon langer is. Dan zal ik morgen ongesteld worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 49% gewijzigd door Cassandra87 op 21-11-2017 17:46:46 ]
pi_175222617
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Werkte het maar zo O+

Spotting wordt steeds erger. Voor de geboorte van G had ik structureel 3 a 4 dagen spotting maar dan op een cyclus van 28 dagen. Dus ik denk dat dat grapje weer terug is. En dat mijn lf dit keer gewoon langer is. Dan zal ik morgen ongesteld worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175229304
}) })
Op naar de volgende ronde

Ooh volgens mijn app was het een cyclus van 30 dagen. En dat heb ik dus al 2x eerder gehad. Stress voor niets :')
pi_175229449
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:38 schreef B.ertha het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175229724
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:37 schreef Cassandra87 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175229885
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat willen we allemaal wel maar is helaas niet helemaal hoe het werkt.

Geef je lichaam de tijd zich weer te herstellen. Dan komt die cyclus wel weer op gang.
Ja, moet ook niet zeuren aangezien dames hier zijn die al jaren bezig zijn. Ik weet dat ik gewoon vruchtbaar ben en heel snel zwanger kan raken. Het frustreert gewoon dat ik geen seks heb met mijn man en dus niet zwanger kan zijn... kansen die niet benut worden.
pi_175229988
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:02 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, moet ook niet zeuren aangezien dames hier zijn die al jaren bezig zijn. Ik weet dat ik gewoon vruchtbaar ben en heel snel zwanger kan raken. Het frustreert gewoon dat ik geen seks heb met mijn man en dus niet zwanger kan zijn... kansen die niet benut worden.
Maar je hebt toch nog geen cyclus? Dan is er toch ook nog geen kans?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175230265
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maar je hebt toch nog geen cyclus? Dan is er toch ook nog geen kans?
Nou, als hij gewoon hier was dan hadden we dagelijks seks en dan zou het wel raak zijn. Zonder mijn cyclus te kennen.
  woensdag 22 november 2017 @ 07:08:12 #50
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_175233023
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nou, als hij gewoon hier was dan hadden we dagelijks seks en dan zou het wel raak zijn. Zonder mijn cyclus te kennen.
Wat handig dat je dat nu al weet :’). Hou er rekening mee dat het ook een ‘lucky shot’ kan zijn geweest en dat het nu langer kan duren.
pi_175233355
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:47 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 22 november 2017 @ 08:30:25 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175233598
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nou, als hij gewoon hier was dan hadden we dagelijks seks en dan zou het wel raak zijn. Zonder mijn cyclus te kennen.
Ik zou hier maar niet teveel van uitgaan :D hoe snel je zwanger bent zegt echt niets over de volgende keer. Het kan ook een toevalstreffer zijn geweest. Ga er dus niet zomaar vanuit dat het wel weer snel raak is.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_175233824
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nou, als hij gewoon hier was dan hadden we dagelijks seks en dan zou het wel raak zijn. Zonder mijn cyclus te kennen.
Ik gun het je van harte maar helaas werkt het niet zo.
Ik kan er over mee praten.
pi_175233894
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nou, als hij gewoon hier was dan hadden we dagelijks seks en dan zou het wel raak zijn. Zonder mijn cyclus te kennen.
Denk je echt dat het zo werkt? Sowieso, dat je zwanger bent geweest betekent niet dat het de volgende keer ook zo makkelijk zal gaan.
Protège moi de mes désirs.
pi_175234257
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:55 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Denk je echt dat het zo werkt? Sowieso, dat je zwanger bent geweest betekent niet dat het de volgende keer ook zo makkelijk zal gaan.
pi_175234401
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2017 09:26 schreef Camac het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh, ik ken haar langer dan vandaag. Don’t worry. :*
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 22 november 2017 @ 10:09:22 #57
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175234958
Cass, ik heb geen pasklaar antwoord, maar wil je toch even een dikke knuffel geven en vertellen dat ik het ontzettend stoer van je vind hoe je ermee omgaat :* :*

Ik was maandagavond en gisterenavond kotsmisselijk toen we net iets later gingen eten dan normaal. Echt tot spugen toe wat natuurlijk niet veel zin had met een lege maag -O- . Ik blijf mezelf vertellen dat mijn buik wel vaker van slag is en dat het niks hoeft te betekenen, maar toch... Heb sinds vanochtend ook pijn in mijn rechterlies. Nog even afwachten, nu 10 dpo.

Offtopic: en we hebben gisteren eindelijk nieuwe eetkamerstoelen besteld. Zo blij mee! De oude zijn hoog, oud en lelijk en zitten niet meer lekker en dit zijn de nieuwe:
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175235407
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zou hier maar niet teveel van uitgaan :D hoe snel je zwanger bent zegt echt niets over de volgende keer. Het kan ook een toevalstreffer zijn geweest. Ga er dus niet zomaar vanuit dat het wel weer snel raak is.
Ja, kan toeval zijn maar kan ook gewoon geen toeval zijn. Ik kom er maar op een manier achter en dat is seksen. 😀
pi_175235413
Klinkt veelbelovend Tink! Ik duim voor je O+ al is spugen niet leuk.
Gave stoelen!
pi_175235424
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik gun het je van harte maar helaas werkt het niet zo.
Ik kan er over mee praten.
Naar, hoop dat je gauw verblijd word. Ik kom er maar op een manier achter... iets wat momenteel dus niet gedaan wordt, grrrrrr!
pi_175236318
Ik zit ook op de wachtbank.. denk ik haha. Lastig aangezien ik nog maar 1 cyclus heb gehad en deze best lang was. Ik blijf hopen; samen met een paar meer; dat we lekker aan de non-alcoholische wijn mogen met kerst en oud en nieuw O+

Streepjes *O* *O* *O*

En leuke stoelen Tink!! Wij gaan volgend jaar nieuwe tafel (en wellicht ook stoelen) uitzoeken bij ons nieuwe huisje. Maar dat duurt nog wel even (april) :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_175236360
Balen Cassandra!

Spannend Tink! Wanneer ga je testen?

Hier nog niets...
  woensdag 22 november 2017 @ 11:39:16 #63
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175236587
quote:
2s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit ook op de wachtbank.. denk ik haha. Lastig aangezien ik nog maar 1 cyclus heb gehad en deze best lang was. Ik blijf hopen; samen met een paar meer; dat we lekker aan de non-alcoholische wijn mogen met kerst en oud en nieuw O+

Streepjes *O* *O* *O*

En leuke stoelen Tink!! Wij gaan volgend jaar nieuwe tafel (en wellicht ook stoelen) uitzoeken bij ons nieuwe huisje. Maar dat duurt nog wel even (april) :+
Psst, die stoelen kosten nu maar 3 tientjes bij Jysk en zijn echt van veel betere kwaliteit dan ik gedacht had...

quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:28 schreef Loj het volgende:
Balen Cassandra!

Spannend Tink! Wanneer ga je testen?

Hier nog niets...
Ik twijfel. Op z'n vroegst vrijdag, denk ik. Dan ben ik 12 dpo en 2 dagen voor m'n NOD en is manlief 's ochtends thuis en wakker.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175237139
Balen Cassandra
En gave stoelen!
pi_175238786
En hier zijn ook de eerste drupjes bloed ontdekt :)
Prima.. ik loop dus weer netjes op schema... en dus straks maar een lekker flesje wijn kopen :)
  woensdag 22 november 2017 @ 13:48:53 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175239131
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:27 schreef Loj het volgende:
En hier zijn ook de eerste drupjes bloed ontdekt :)
Prima.. ik loop dus weer netjes op schema... en dus straks maar een lekker flesje wijn kopen :)
Balen van je bloed, maar fijn van je schema. Enne...proost! B:)B
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175241552
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maar je hebt toch nog geen cyclus? Dan is er toch ook nog geen kans?
Hoezo heeft ze geen cyclus? Je kan ook vruchtbaar zijn als je nog niet ongesteld bent geweest. Of mis ik iets?

Hier iig nacontrole gehad gisteren, baarmoeder is schoon, PCOS is nog sterk aanwezig.. en 1 follikel zat al op 15mm wat betekent dat ik eerdaags toch ook echt (waarschijnlijk) een eisprong heb (nog niet ongesteld geweest, want pas 10 dagen geleden een miskraam gehad)
pi_175241594
(overigens denk ik exact zo over M. met haar onhandige en vooral leugenachtige uitspraken :P )

Overigens ben ik 5x bij de eerste ronde zwanger geworden. Dus laat mij ook maar even in die waan :')
pi_175241734
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:56 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Hoezo heeft ze geen cyclus? Je kan ook vruchtbaar zijn als je nog niet ongesteld bent geweest. Of mis ik iets?

Hier iig nacontrole gehad gisteren, baarmoeder is schoon, PCOS is nog sterk aanwezig.. en 1 follikel zat al op 15mm wat betekent dat ik eerdaags toch ook echt (waarschijnlijk) een eisprong heb (nog niet ongesteld geweest, want pas 10 dagen geleden een miskraam gehad)
Dacht dat ik daar iets over gelezen had.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175241790
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dacht dat ik daar iets over gelezen had.
Als jij stopt met de pil, of een miskraam hebt gehad, kan het duren voordat je eitjes weer enthousiast worden, maar dat hoeft niet, je kan dus gewoon gelijk vruchtbaar zijn (ik heb bijv nu geen menstruatie gehad na het stoppen van de pil, en was gelijk zwanger) Nu dus net een MK gehad en een follikel die erg hard op weg is om te springen.
pi_175241802
Maar ze zei 't zelf. Daar kwam het vandaan ws
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_175241817
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:07 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Als jij stopt met de pil, of een miskraam hebt gehad, kan het duren voordat je eitjes weer enthousiast worden, maar dat hoeft niet, je kan dus gewoon gelijk vruchtbaar zijn (ik heb bijv nu geen menstruatie gehad na het stoppen van de pil, en was gelijk zwanger) Nu dus net een MK gehad en een follikel die erg hard op weg is om te springen.
Oké dat wist ik niet hoop dat het weer snel raak voor je is. Hoop ik natuurlijk voor iedereen hier.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175241838
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Geen idee wanneer ik hem weer zie, maar ik heb nu toch geen cyclus. Heb je 5 miskramen gehad?

Ben ook bang dat m'n cyclus nu anders gaat wezen terwijl ik sinds mijn 16e altijd netjes op tijd ben.
Van die cyclus had ik dus hier vandaan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175241883
Ah dus ze geeft zelf aan dat ze de afgelopen maanden niet ongesteld is geweest. dan heb je waarschijnlijk geen eisprong nee (ik dacht gelijk na een MK of pilstop)

(ik dacht dat ze zwanger was?!..)
pi_175241909
Hier ook na mijn vorige miskraam direct weer een eisprong en redelijk op tijd weer ongesteld. Dus het kan wel inderdaad.

Kleurdoos :* hopelijk het volgende ei alweer goed benutten
pi_175241980
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier ook na mijn vorige miskraam direct weer een eisprong en redelijk op tijd weer ongesteld. Dus het kan wel inderdaad.

Kleurdoos :* hopelijk het volgende ei alweer goed benutten
We zijn er al vol tegenaan :'D
pi_175242017
Ik heb 0 verstand van follikels, maar mijne was 14mm en schijnt nu 2mm per dag te groeien. bij een mm of 18-20 zijn ze goed en kan je ong. je eisprong verwachten (wat bij mij dus idd in t midden van een 'normale'cyclus is'
pi_175242071
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:11 schreef Kleurdoos het volgende:
Ah dus ze geeft zelf aan dat ze de afgelopen maanden niet ongesteld is geweest. dan heb je waarschijnlijk geen eisprong nee (ik dacht gelijk na een MK of pilstop)

(ik dacht dat ze zwanger was?!..)
Oh, mijn miskraam is nog maar drie weken terug. Ik hoop dat ik netjes volgende week ongesteld word. Heb sinds mijn 16e altijd een hele stopte cyclus gehad. Begrijp niet wat hier leugenachtig aan is. En ja hoop dat het gauw weer raak is.
pi_175242087
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:21 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh, mijn miskraam is nog maar drie weken terug. Ik hoop dat ik netjes volgende week ongesteld word. Heb sinds mijn 16e altijd een hele stopte cyclus gehad. Begrijp niet wat hier leugenachtig aan is. En ja hoop dat het gauw weer raak is.
dat je het geslacht van je embryo van 9weken kon zien ? :P
pi_175242145
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:22 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dat je het geslacht van je embryo van 9weken kon zien ? :P
Ja, ik zag het toch echt. Kan je de foto zo showen. Net zoals het dooierzakje er ook zo in tact uit kwam.
pi_175242151
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb 0 verstand van follikels, maar mijne was 14mm en schijnt nu 2mm per dag te groeien. bij een mm of 18-20 zijn ze goed en kan je ong. je eisprong verwachten (wat bij mij dus idd in t midden van een 'normale'cyclus is'
Ik heb ook gelezen dat ze soms later springen. En mijn grootste was al 26 mm en nog niet gesprongen. En Philomijn had ook een late eisprong, bevestigd door een ovulatietest, terwijl die volgens het ZH al veel eerder kwam. Sommige ballonnetjes zijn blijkbaar wat rekbaarder voordat ze knappen :+
Dus ik zou ff wat langer doorgaan :Y)
pi_175242165
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:26 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, ik zag het toch echt. Kan je de foto zo showen. Net zoals het dooierzakje er ook zo in tact uit kwam.
Dat is zijn staart geweest
pi_175242191
Of de navelstreng
pi_175242227
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:27 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dat is zijn staart geweest
Kan. Maar ook hele kleine balletjes. Kan je fito wel dmen. Ben wel benieuwd of iemand het kan zien.
pi_175242251
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:31 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kan. Maar ook hele kleine balletjes. Kan je fito wel dmen. Ben wel benieuwd of iemand het kan zien.
Balletjes.. Serieus.. :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175242293
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:26 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik heb ook gelezen dat ze soms later springen. En mijn grootste was al 26 mm en nog niet gesprongen. En Philomijn had ook een late eisprong, bevestigd door een ovulatietest, terwijl die volgens het ZH al veel eerder kwam. Sommige ballonnetjes zijn blijkbaar wat rekbaarder voordat ze knappen :+
Dus ik zou ff wat langer doorgaan :Y)
Ohjoh, we zijn een jaar samen, we zijn elke dag enthousiast <3 hahaha
pi_175242306
en idd, je hebt vast de nub gezien, maar een penis lijkt me meer dan ontzettend onlogisch
pi_175242369
Ik kap ermee jongens :')

Maar geniet ervan Kleurdoos! Man man, dat eerste jaar :9
Daarna was het bij ons echt wel beduidend minder... En nu ben ik ontzettend :9 door de hormonen, mag ik niet :') Met condoom durft vriendlief niet aan. De afwijzing jongens :')
pi_175242416
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:36 schreef Kleurdoos het volgende:
en idd, je hebt vast de nub gezien, maar een penis lijkt me meer dan ontzettend onlogisch
ik zag balletjes...had er een doto van gemaakt zelfs nog...

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2017 16:45:10 ]
pi_175242430
Klikken op eigen risico.
pi_175243087
Ik zie niets. Ook geen ballen ;(
pi_175243162
Ik wil best geloven dat Maghrebijnse een miskraam heeft gehad. Ook dat ze denkt dat het een jongetje was, en ook dat ze graag weer zwanger wil worden. En dat gun ik haar gerust.
Dat de relatie gezond en stabiel is geloof ik dan weer wat minder. Ik bedoel, niet over nachtmerries mogen praten? :X
Maar goed ieder zijn ding.
pi_175243597
PM de foto eens M. ?
pi_175243637
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:45 schreef Kleurdoos het volgende:
PM de foto eens M. ?
Ik dm je even!
pi_175243645
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik kap ermee jongens :')

Maar geniet ervan Kleurdoos! Man man, dat eerste jaar :9
Daarna was het bij ons echt wel beduidend minder... En nu ben ik ontzettend :9 door de hormonen, mag ik niet :') Met condoom durft vriendlief niet aan. De afwijzing jongens :')
bij mij wordt het nooit minder :'D O+
pi_175243659
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil best geloven dat Maghrebijnse een miskraam heeft gehad. Ook dat ze denkt dat het een jongetje was, en ook dat ze graag weer zwanger wil worden. En dat gun ik haar gerust.
Dat de relatie gezond en stabiel is geloof ik dan weer wat minder. Ik bedoel, niet over nachtmerries mogen praten? :X
Maar goed ieder zijn ding.
Zou niet weten waarom ik over zoiets zou liegen. In elk geval, ja zijn manier van verwerken is wellicht anders? Hij is meer van ja dat is het lot en God heeft het zo gewild en dat moet je accepteren en respecteren. Heb sinds drie dagen geen nachtmerries meer! Dat is alweer een hele stap vooruit.
pi_175243887
Ik heb niet zo goed bijgelezen, sorry. :*
Schudden voor gebruik
pi_175243934
Ik heb gekeken en ik snap dat je denkt dat het balletjes zijn hoor :) Maar ik denk echt dat je dat nog niet kan onderscheiden aangezien het nubje nog niet ontwikkeld is tot geslacht tot (ik gok) minstens een week of 12/13
pi_175244039
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 18:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb gekeken en ik snap dat je denkt dat het balletjes zijn hoor :) Maar ik denk echt dat je dat nog niet kan onderscheiden aangezien het nubje nog niet ontwikkeld is tot geslacht tot (ik gok) minstens een week of 12/13
Geen idee, maar kan zijn dat jij gelijk hebt. Vond het bizar dat dooierzak ( gezien?) er gewoon volledig in tact uit kwam. Die kwam er als eerste uit bij mij.
pi_175249123
Hoe is het met de rest van de dames? :)

Ik bloed nog even verder. Net een ongesteldheid nu. Wel hopen dat het binnenkort stopt. Ik vind maandverband toch zo niet prettig. :{
:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')