abonnement Unibet Coolblue
pi_175289843
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je het als uitgangspunt neemt moet je dat toch ook uit kunnen leggen ? Het is niet uit te leggen dat maar 1 kant zichzelf moet controleren en maar 1 kant vragen moet beantwoorden over zijn gevormde mening en de ander niet .

Aangezien het toch niet aankomt wat mensen zeggen hoop ik dat iedereen voortaan wat beter op zijn eigen grenzen let en ook bewaakt dat een discussie van twee kanten komt en dat beide er tijd en moeite in steken en beide vragen beantwoorden en dat het anders geen zin heeft .
Waar haal jij vandaan dat maar 1 kant zich hoeft uit te leggen? Beweringen doen is onderbouwen, zo simpel is het. Doe je een bizarre of extreme bewering zonder onderbouwing, lijkt het me niet raar dat er dan om gevraagd wordt. Jij weigert dat structureel te doen bijvoorbeeld, en daar krijg je reacties op. Logisch toch?
  vrijdag 24 november 2017 @ 23:05:22 #152
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175290034
Bnw onderwerpen begrijpen en erkennen voor jezelf is niet alleen een kwestie van informatie overdracht maar voor het grootste deel ook een kwestie van de bereidheid je eigen wereldbeeld kritisch te bekijken en aan te passen die je van kleins af aan hebt meegekregen en te dealen met de vervelende gevoelens die dat oproept , de bereidheid je comfortzone los te laten , de bereidheid om voortaan als conspiracy gekkie aangewezen te worden en nog vele andere zaken .

FF een paar vragen stellen en je bent er zo werkt het niet , je moet bereid zijn om zelf in het diepe te springen en zelf te onderzoeken en bereid zijn om los te kunnen laten .
Voor sommige kennis in het leven moet je zelf hard werken en kunnen andere mensen je niet aanreiken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175290126
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:05 schreef Summers het volgende:
Bnw onderwerpen begrijpen en erkennen voor jezelf is niet alleen een kwestie van informatie overdracht maar voor het grootste deel ook een kwestie van de bereidheid je eigen wereldbeeld kritisch te bekijken en aan te passen die je van kleins af aan hebt meegekregen en te dealen met de vervelende gevoelens die dat oproept , de bereidheid je comfortzone los te laten , de bereidheid om voortaan als conspiracy gekkie aangewezen te worden en nog vele andere zaken .

FF een paar vragen stellen en je bent er zo werkt het niet , je moet bereid zijn om zelf in het diepe te springen en zelf te onderzoeken en bereid zijn om los te kunnen laten .
Voor sommige kennis in het leven moet je zelf hard werken en kunnen andere mensen je niet aanreiken .
Weer zo'n antwoord wat te vaag blijft om er iets van te kunnen maken. Wees nu eens duidelijk wat je echt bedoelt, want als je wat concreets gevraagd wordt draai je er steevast omheen en komt met een wollig verhaal waar je eigenlijk niets mee kan.
pi_175290129
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:05 schreef Summers het volgende:
Bnw onderwerpen begrijpen en erkennen voor jezelf is niet alleen een kwestie van informatie overdracht maar voor het grootste deel ook een kwestie van de bereidheid je eigen wereldbeeld kritisch te bekijken en aan te passen die je van kleins af aan hebt meegekregen en te dealen met de vervelende gevoelens die dat oproept , de bereidheid je comfortzone los te laten , de bereidheid om voortaan als conspiracy gekkie aangewezen te worden en nog vele andere zaken .

FF een paar vragen stellen en je bent er zo werkt het niet , je moet bereid zijn om zelf in het diepe te springen en zelf te onderzoeken en bereid zijn om los te kunnen laten .
Voor sommige kennis in het leven moet je zelf hard werken en kunnen andere mensen je niet aanreiken .
Pfff, weer een hoop woorden met weinig inhoud. Het lijkt mij dat als iemand vraagt hoe jij tot een bepaalde theorie bent gekomen, dat dat de ultieme vorm van bereidheid tot leren is. Op z'n minst is het open staan en interesse tonen voor hoe jij aan die theorie bent gekomen.
  vrijdag 24 november 2017 @ 23:12:04 #155
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175290190
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat maar 1 kant zich hoeft uit te leggen? Beweringen doen is onderbouwen, zo simpel is het. Doe je een bizarre of extreme bewering zonder onderbouwing, lijkt het me niet raar dat er dan om gevraagd wordt. Jij weigert dat structureel te doen bijvoorbeeld, en daar krijg je reacties op. Logisch toch?
Ik ben wel klaar met de discussie en ik ga voortaan mijn eigen grenzen goed bewaken en de gelijkwaardigheid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175290209
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben wel klaar met de discussie en ik ga voortaan mijn eigen grenzen goed bewaken en de gelijkwaardigheid .
Discussie? :D
  vrijdag 24 november 2017 @ 23:14:54 #157
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175290244
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Weer zo'n antwoord wat te vaag blijft om er iets van te kunnen maken. Wees nu eens duidelijk wat je echt bedoelt, want als je wat concreets gevraagd wordt draai je er steevast omheen en komt met een wollig verhaal waar je eigenlijk niets mee kan.
Ik vertel wat er nog meer bij komt kijken behalve vragen stellen omdat mensen er een te makkelijk beeld van hebben en daardoor de verantwoordelijkheid bij een ander leggen of ze op de hoogte zijn van bnw onderwerpen maar zo werkt dat niet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175290325
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik vertel wat er nog meer bij komt kijken behalve vragen stellen omdat mensen er een te makkelijk beeld van hebben en daardoor de verantwoordelijkheid bij een ander leggen of ze op de hoogte zijn van bnw onderwerpen maar zo werkt dat niet .
Wat is dat voor gelul? Een stelling maken is die onderbouwen, zo simpel is het. Als jij zegt dat de aarde plat is, is het normaal dat er naar je onderbouwing gevraagd wordt. Dat jij die steevast niet wilt geven en er maar omheen draait is toch echt niet mijn probleem, ook al probeer je telkens met 100 miljoen miljard woorden te insinueren dat degene die jou vraagt hoe je ergens bij komt, "niet in de BNW gedachte is."
  vrijdag 24 november 2017 @ 23:25:32 #159
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175290473
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat is dat voor gelul? Een stelling maken is die onderbouwen, zo simpel is het. Als jij zegt dat de aarde plat is, is het normaal dat er naar je onderbouwing gevraagd wordt. Dat jij die steevast niet wilt geven en er maar omheen draait is toch echt niet mijn probleem, ook al probeer je telkens met 100 miljoen miljard woorden te insinueren dat degene die jou vraagt hoe je ergens bij komt, "niet in de BNW gedachte is."
Mensen die niet zo openstaan voor bnw onderwerpen kan je tot sint juttemis iets uitleggen maar dat komt dan toch niet aan dus op een gegeven moment houd het op , jij bent zo'n persoon en dan heeft het ook geen nut .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175290522
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen die niet zo openstaan voor bnw onderwerpen kan je tot sint juttemis iets uitleggen maar dat komt dan toch niet aan dus op een gegeven moment houd het op , jij bent zo'n persoon en dan heeft het ook geen nut .
Dat is een vrij brutale aanname over mijn persoonlijkheid, maargoed, je mag 'm hebben. Ik vind het normaal dat als je iets beweert, dat je dat onderbouwt, en dat daar bij gebrek aan om gevraagd mag worden. Dat vind ik niet alleen, dat zeggen de mods en FA's hierboven ook.

Nu maak je je er weer vanaf zonder een antwoord te geven. Wat is dat toch?
pi_175290614
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen die niet zo openstaan voor bnw onderwerpen kan je tot sint juttemis iets uitleggen maar dat komt dan toch niet aan dus op een gegeven moment houd het op , jij bent zo'n persoon en dan heeft het ook geen nut .
Als mensen niet openstaan voor BNW-onderwerpen zouden ze toch niet op BNW posten?
En nee, je geeft geen uitleg en zeker niet tot sint juttemis, was het maar zo want dan hadden we een discussie.
pi_175290625
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen die niet zo openstaan voor bnw onderwerpen kan je tot sint juttemis iets uitleggen maar dat komt dan toch niet aan dus op een gegeven moment houd het op , jij bent zo'n persoon en dan heeft het ook geen nut .
Er
Wordt
Niks
Uitgelegd (door een aantal mensen)

Dat is nou net het punt.
  vrijdag 24 november 2017 @ 23:36:04 #163
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175290712
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is een vrij brutale aanname over mijn persoonlijkheid, maargoed, je mag 'm hebben. Ik vind het normaal dat als je iets beweert, dat je dat onderbouwt, en dat daar bij gebrek aan om gevraagd mag worden. Dat vind ik niet alleen, dat zeggen de mods en FA's hierboven ook.

Nu maak je je er weer vanaf zonder een antwoord te geven. Wat is dat toch?
Wat het ook is , ik kies waar ik tijd en moeite aan wil besteden en welke onderwerpen ik wil bespreken en bij personen waarbij dat geen zin heeft die laat ik wijselijk in hun eigen sop gaar koken , ook dat is mijn goed recht .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175290734
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat het ook is , ik kies waar ik tijd en moeite aan wil besteden en welke onderwerpen ik wil bespreken en bij personen waarbij dat geen zin heeft die laat ik wijselijk in hun eigen sop gaar koken , ook dat is mijn goed recht .
Fijn dat je dat nu voor de 2355e keer zegt. ^O^
pi_175290735
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat het ook is , ik kies waar ik tijd en moeite aan wil besteden en welke onderwerpen ik wil bespreken en bij personen waarbij dat geen zin heeft die laat ik wijselijk in hun eigen sop gaar koken , ook dat is mijn goed recht .
Sure, maar dan moet je niet hier komen klagen over schending van je mensenrechten.
  vrijdag 24 november 2017 @ 23:40:09 #166
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175290826
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Sure, maar dan moet je niet hier komen klagen over schending van je mensenrechten.
Dat is weer een ander onderwerp dus laat maar zitten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175290858
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is weer een ander onderwerp dus laat maar zitten .
"Laat maar zitten" is het enige antwoord dat steevast uit je toetsenbord komt. Veel succes met je verlichte pad, maar als ik een extreme bewering zie, blijf ik ook gewoon lekker vragen hoe diegene daar in godsnaam op komt.
pi_175290871
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat het ook is , ik kies waar ik tijd en moeite aan wil besteden en welke onderwerpen ik wil bespreken en bij personen waarbij dat geen zin heeft die laat ik wijselijk in hun eigen sop gaar koken , ook dat is mijn goed recht .
Maar je bespreekt niets en uitleg geef je niet, hoe komt dat? Want je claimt wel dingen dus dan is het toch logisch dat daar vragen op komen? Dit is tenslotte een discussiesubforum en dan is iedereen geinteresseerd naar andermans meningen dus ook naar jouw meningen. Hoe jij over de onderwerpen die aan bod komen denkt.
pi_175291152
nvt

[ Bericht 99% gewijzigd door THEFXR op 25-11-2017 00:12:34 ]
pi_175291227
nvt

[ Bericht 99% gewijzigd door THEFXR op 25-11-2017 00:12:23 ]
pi_175291344
nvt

[ Bericht 99% gewijzigd door THEFXR op 25-11-2017 00:12:06 ]
pi_175291362
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 20:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Lijkt mij dat je gewoon kunt delen hoe je tot een bepaald inzicht bent gekomen..
klopt, maar dat betekent niet dat je daar op afgerekend dient te worden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:35 schreef Tagliano het volgende:

[..]

In BNW zou het helemaal niet moeten gaan om bewijzen. Als iets feitelijk vast staat/te bewijzen is, zou het niet eens in BNW horen.

BNW is er juist voor de "afwijkende" theorie, die uiteraard wel onderbouwd dient te worden maar niet per definitie keihard te bewijzen is. En als je argumenten hebt om die onderbouwde theorie onderuit te halen of je vraagtekens bij te zetten is dat natuurlijk prima. Het uitgangspunt blijft wel die theorie (nogmaals, uiteraard dient die wel onderbouwd te worden).
Het lijkt mij dat de sfeer in BNW nu is, wie eist, die bewijst. lees echt teveel over bewijzen en dergelijke. over wie er wel/niet gelijk heeft. volgens mij is er geen fout of waar in BNW.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als mensen niet openstaan voor BNW-onderwerpen zouden ze toch niet op BNW posten?
Daar short het nogal weleens aan. er zijn echt posters die gewoon altijd tegen de stroom ingaan.


quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Er
Wordt
Niks
Uitgelegd (door een aantal mensen)

Dat is nou net het punt.
Dan wordt het topic toch gewoon gesloten als er in de OP niks wordt onderbouwt?
pi_175291664
Er zijn naast de OP nog 299 posts in een topic. Just sayin'.
  zaterdag 25 november 2017 @ 00:21:41 #174
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175291718
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar je bespreekt niets en uitleg geef je niet, hoe komt dat? Want je claimt wel dingen dus dan is het toch logisch dat daar vragen op komen? Dit is tenslotte een discussiesubforum en dan is iedereen geinteresseerd naar andermans meningen dus ook naar jouw meningen. Hoe jij over de onderwerpen die aan bod komen denkt.
Er is een verschil tussen woorden en gedrag en sommige mensen hebben alleen mooie woorden en doen het tegenovergestelde , mensen die alleen vragen en nooit iets zelf onderzoeken kunnen wel zeggen dat ze geinteresseerd zijn maar laten dat dus niet zien in hun gedrag . En dat is allemaal prima maar ga niet verwachten dat de ander harder gaat werken om dat gebrek in interesse voor het onderwerp voor te kauwen en alle antwoorden aan te reiken . Als je echt interesse hebt verdiep je je in het onderwerp en praat en denk je mee en leg je zelf ook je eigen mening uit . Lekker makkelijk " ik kies geen kant hoor dus ik hoef ook niks uit te leggen en ik kan al mijn tijd besteden aan de ander controleren ". Het rare is ook nog dat de mensen die altijd alleen maar vagen stellen altijd de aandacht van het onderwerp afleiden dus er klopt iets niet .

Als mensen niet fatsoenlijk kunnen zijn en alleen maar trollen hebben mensen ook geen zin in je , zo is het leven . Niet iedereen die in bnw komt heeft interesse in de onderwerpen , je hebt ook mensen met vooroordelen die alleen komen om je te bekeren omdat ze bnw onderwerpen al bij voorbaat allemaal onzin vinden . Waarom zou iemand op de wereld veel tijd en aandacht en moeite willen besteden aan dat soort mensen die toch niet openstaan en ook geen respect hebben .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175291848
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 00:18 schreef illusions het volgende:
Er zijn naast de OP nog 299 posts in een topic. Just sayin'.
OP's moet goed onderbouwd zijn, als je het eens met een OP bent, hoef je nog niet eens dubbel te gaan onderbouwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')