abonnement Unibet Coolblue
pi_175193714
Van vaccinaties kun je ass-burgers krijgen.
Groeien er van die hamburgertjes in je anoes.
  maandag 20 november 2017 @ 13:30:41 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175193730
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

En opgehitst worden door allerlei complotdenkers.
Dit vooral. En die hebben de grootste bek. Bij Pauw of DWDD hebben ze ooit een dergelijke "discussie" proberen te voeren. En wat doen die malloten op de redactie? Ze nodigen één kinderarts uit die verbaal niet zo sterk is en zetten er een stuk of drie emotioneel schreeuwende anti-vaccinatie moeders tegenover. Dat vond ik persoonlijk erg kwalijk.
pi_175193759
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_175193800
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

100 gevallen van mazelen dus, in welke regio? Is een mazelen prik dan echt nodig? Blijft wel de vraag, in deze regio als je niet naar het buitenland gaat?

Relaxed dat het pokken virus weg is 8-)
"Oh een hoeven niet meer in te enten, want die ziekte komt toch niet meer voor."

Hoe zou dat nou komen!

Wel blijven inenten dus.
pi_175193801
quote:
13s.gif Op maandag 20 november 2017 13:30 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dit vooral. En die hebben de grootste bek. Bij Pauw of DWDD hebben ze ooit een dergelijke "discussie" proberen te voeren. En wat doen die malloten op de redactie? Ze nodigen één kinderarts uit die verbaal niet zo sterk is en zetten er een stuk of drie emotioneel schreeuwende anti-vaccinatie moeders tegenover. Dat vond ik persoonlijk erg kwalijk.
Dat was bij Pauw, zo emotioneel waren die moeders nou ook weer niet, ze stelden gewoon goede vragen... Dat die kinderarts verbaal niet zo sterk was / niet van repliek kon voldoen was wel een beetje matig ja...

De discussie an sich was niet verkeerd maar mag nog wel eens over gedaan worden met een persoon dat wel goed ingelezen is...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_175193825
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

"Oh een hoeven niet meer in te enten, want die ziekte komt toch niet meer voor."

Hoe zou dat nou komen!

Wel blijven inenten dus.
Pokken is uitgeroeid, als het zijn nut verliest om in te enten is het nergens voor nodig... Dat is gewoon geld over de balk smijten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_175193859
quote:
13s.gif Op maandag 20 november 2017 13:30 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dit vooral. En die hebben de grootste bek. Bij Pauw of DWDD hebben ze ooit een dergelijke "discussie" proberen te voeren. En wat doen die malloten op de redactie? Ze nodigen één kinderarts uit die verbaal niet zo sterk is en zetten er een stuk of drie emotioneel schreeuwende anti-vaccinatie moeders tegenover. Dat vond ik persoonlijk erg kwalijk.

17.00 - "1/4 chronische aandoeningen en bij niet gevaccineerden komt het bijna nooit voor" is dat waar?

[ Bericht 4% gewijzigd door ludovico op 20-11-2017 13:54:59 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 20 november 2017 @ 14:04:00 #33
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175194438
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:34 schreef ludovico het volgende:

[..]


17.00 - "1/4 chronische aandoeningen en bij niet gevaccineerden komt het bijna nooit voor" is dat waar?
Die comments, mijn hemel.

die remi is iets te vaak op zijn hoofd geslagen. wij zijn ons kindje bijna kwijt geraakt na een vaccinatie tot aan de hoogste professor van het AMC is er alleen maar tegen ons verteld dat de vaccinatie er niks mee te maken had. Toen onomstotelijk was bewezen door een onafhankelijk onderzoeksteam uit Frankrijk, onafhankelijk van de invloed van de farmaceutische giganten werd 100% vastgesteld dat mijn dochter door de vaccinatie die zij had ontvangen voor haar leven kapot gemaakt is. Nu zeggen ze ja het is op eigen risico dus als je kind blijvende schade houd zijn alle extra zorgkosten voor de ouders en krijg je NEE van de verzekering te horen.

:')
pi_175194691
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

100 gevallen van mazelen dus, in welke regio? Is een mazelen prik dan echt nodig? Blijft wel de vraag, in deze regio als je niet naar het buitenland gaat?

Relaxed dat het pokken virus weg is 8-)
Dat het slechts 100 gevallen zijn is juist vanwege de prik. Als je niet prikt heb je geen 100 gevallen maar 100.000 gevallen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175201173
Je moet je schamen
pi_175201240
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat het slechts 100 gevallen zijn is juist vanwege de prik. Als je niet prikt heb je geen 100 gevallen maar 100.000 gevallen.
100 gevallen, nogmaals,waar? Als die streken niks met NL te maken hebben lijkt het mij vrij zinloos, maar ik ben er na googlen achter gekomen dat het nog best veel voorkomt in NL en dat er een paar jaar terug zelfs iemand aan is overleden... Ver van uitgeroeid dus die ziekte.

Polio komt dichtbij ook gelukkig
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_175203775
Ik heb blijvende schade overgehouden aan een rode hond besmetting van mijn moeder tijdens haar zwangerschap. Pro vaccinatie dus.

Het gaat niet alleen om een korte periode van vervelend ziekzijn, maar deze ziekten kunnen lange termijnschade geven. Zoals de bof mannen onvruchtbaar kan maken, kan rode hond zorgen voor afwijkingen bij ongeboren kinderen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175203916
Enkel de pokken zijn echt uitgeroeid. De rest niet. Hoe minder mensen inenten, hoe gevaarlijker het wordt voor de hele volksgezondheid. Ziekten komen dan gewoon terug.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')