abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175214760
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

ik hou niet echt van die onzin, maar goed bedankt.
Niemand denk ik, maar je komt er neit onderuit als je serieus met deze shit bezig bent.
The Dark One
pi_175214831
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat kan, maar alleen een ID wordt afgekeurd.
Bij mij dus niet, maar blijkbaar is dat tegenwoordig anders. Heb nog steeds Enhanched status
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 21 november 2017 @ 12:00:49 #278
92989 ..-._---_-.-
alike minds think great
pi_175215041
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Trezor T besteld :9~ :9~ :9~
Jy heb toch al hardware wallets/
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175215061
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Electrum is dus wel een veilige manier om je BTC op te slaan maar niet de meest handige igv een fork. Weer wat geleerd!
Ehh ik zit sinds kort met wat BTC in m'n Electrum wallet maar waarom is dat precies niet OK tijdens een fork? Dat kan ik niet goed uit de vorige posts halen...
(Y)
  dinsdag 21 november 2017 @ 12:06:52 #281
92989 ..-._---_-.-
alike minds think great
pi_175215080
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:03 schreef Zith het volgende:

[..]

Jy heb toch al hardware wallets/
Yes, ik heb Ledger Nano S wallets. Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe van Trezor, dus ik heb er daar ook een paar van besteld.
pi_175215091
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Trezor T besteld :9~ :9~ :9~
Ik houd het nog even bij mijn oude Trezortje.
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
pi_175215104
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:05 schreef chiren het volgende:

[..]

Ehh ik zit sinds kort met wat BTC in m'n Electrum wallet maar waarom is dat precies niet OK tijdens een fork? Dat kan ik niet goed uit de vorige posts halen...
Is wel goed, je bezit je eigen coins/private key. Echter wat greys bedoeld is dat je langer moet wachten op coins als BTG. Had je btc staan op bittrex dan had je gisteren al je BTG gehad bij de opening van de markt op bittrex.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_175215127
Iemand die een Trezor en Nano S heeft en die mij kan vertellen welke het lekkerst werkt?
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
pi_175215130
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:07 schreef smiths het volgende:

[..]

Is wel goed, je bezit je eigen coins/private key. Echter wat greys bedoeld is dat je langer moet wachten op coins als BTG. Had je btc staan op bittrex dan had je gisteren al je BTG gehad bij de opening van de markt op bittrex.
Oh serieus, wanneer is die fork geweest dan? Dat is echt compleet langs me heengegaan.
(Y)
pi_175215175
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:09 schreef chiren het volgende:

[..]

Oh serieus, wanneer is die fork geweest dan? Dat is echt compleet langs me heengegaan.
Als je eind oktober X BTC bezitte dan heb je ook X BTG gekregen.
https://www.crypto-news.n(...)ork-countdown-clock/
pi_175215196
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:11 schreef smiths het volgende:

[..]

Geen idee hoe het nu zit met de prijzen, maar ik kon per BTG 0.07 BTC vangen gisternacht.

Best een leuk zakcentje.
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
pi_175215241
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geen idee hoe het nu zit met de prijzen, maar ik kon per BTG 0.07 BTC vangen gisternacht.

Best een leuk zakcentje.
BTG staat nu op 0.037 en er moet voor 1400 BTC worden gekocht wil die weer op 0.07 staan volgens het orderboek, in de praktijk dus nog wel iets meer omdat er extra sellorders bijkomen. Maar wie weet is er eerdaags wel weer een pump als whales veel hebben ingeslagen tijdens dumps. >$500 BTG voor een airdrop is altijd mooi meegenomen.
pi_175215289
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Yes, ik heb Ledger Nano S wallets. Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe van Trezor, dus ik heb er daar ook een paar van besteld.
Een paar? Verkoop je ze ofzo? :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175215309
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Best een leuk zakcentje.
Precies. Bij een volgende fork ga ik mn BTC dus toch echt maar ff tijdelijk van mn wallet naar Bittrex sturen. Tis allemaal leuk en aardig die 'laat het maar in Electrum tijdens de fork want daar staat het veilig en dan krijg je ook gewoon je coins', maar daarna ben je ineens de allerlaatste.
pi_175215532
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Precies. Bij een volgende fork ga ik mn BTC dus toch echt maar ff tijdelijk van mn wallet naar Bittrex sturen. Tis allemaal leuk en aardig die 'laat het maar in Electrum tijdens de fork want daar staat het veilig en dan krijg je ook gewoon je coins', maar daarna ben je ineens de allerlaatste.
Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept, maar volgens mij heb ik voorbij zien komen dat het mogelijk is om via de Coinomi app je private keys te importeren ("sweep" optie) om zo BTG in Coinomi te krijgen. (Eerst natuurlijk in Electrum een nieuwe wallet aanmaken en daar je BTC heen versturen, zodat er niets met je BTC kan gebeuren!).

Nu is het probleem (voor mij iig) dat de Coinomi app alleen beschikbaar is voor Android en ik heb geen Android telefoon. Zit er wel over te denken om een Android simulator (bijv. Bluestacks) te installeren om zo alsnog m'n BTG te kunnen versturen.
pi_175216079
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:31 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept, maar volgens mij heb ik voorbij zien komen dat het mogelijk is om via de Coinomi app je private keys te importeren ("sweep" optie) om zo BTG in Coinomi te krijgen. (Eerst natuurlijk in Electrum een nieuwe wallet aanmaken en daar je BTC heen versturen, zodat er niets met je BTC kan gebeuren!).

Nu is het probleem (voor mij iig) dat de Coinomi app alleen beschikbaar is voor Android en ik heb geen Android telefoon. Zit er wel over te denken om een Android simulator (bijv. Bluestacks) te installeren om zo alsnog m'n BTG te kunnen versturen.
Ik heb het geprobeerd met Bluestack, bij mij herkende Coinomi m'n private key niet. De app leek verder wel naar behoren te werken.

Er kunnen dus 2 dingen mis zijn: er is iets mis met mn private key of het werkt niet lekker samen met bluestack.
pi_175216123
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Beter wat later en dan maar wat minder winst dan het risico dat Bittrex beslissingen voor me neemt waar ik het niet eens ben. Maar dat is hoe dat ik er naar kijk.
pi_175216134
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:31 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dankjewel!

En ik heb net ook weer zitten zoeken en lezen maar krijg veel meldingen dat Coinomi wel goed werkt maar net weer net met Electrum keys. Omdat die keys met een 3 beginnen oid krijg je dan een foutmelding. Kga nog even verder zoeken!
pi_175216151
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Dankjewel!

En ik heb net ook weer zitten zoeken en lezen maar krijg veel meldingen dat Coinomi wel goed werkt maar net weer net met Electrum keys. Omdat die keys met een 3 beginnen oid krijg je dan een foutmelding. Kga nog even verder zoeken!
Dat klopt, Coinomi werkt niet met segwit adressen. Adressen die met een 3 beginnen zijn meestal segwit adressen.
pi_175216317
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:04 schreef Thieske het volgende:

[..]

Dat klopt, Coinomi werkt niet met segwit adressen. Adressen die met een 3 beginnen zijn meestal segwit adressen.
Hm ok. Dan blijven er volgens mij nul andere opties over voor Electrum/BTG dan om maar af te wachten.

(vrouwen en geduld is best ff een dingetje... :+ )
pi_175216362
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:11 schreef smiths het volgende:

[..]

Ah dan snap ik het, ik ben erna pas ingestapt, bedankt :)
(Y)
  dinsdag 21 november 2017 @ 13:21:58 #298
345369 ZetaOS
You mad.. brah?
pi_175216445
You mad.. brah?
pi_175216509
quote:
Wel grappig dat het mogelijk is om dit te doen :D je zou toch denken dat ze dat extra veilig hebben opgeslagen
  dinsdag 21 november 2017 @ 13:25:48 #300
345369 ZetaOS
You mad.. brah?
pi_175216524
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:24 schreef supermercado het volgende:

[..]

Wel grappig dat het mogelijk is om dit te doen :D je zou toch denken dat ze dat extra veilig hebben opgeslagen
We hadden het er hier nog over dat er zoveel USDT bijgedrukt werdt
You mad.. brah?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')