abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 november 2017 @ 08:30:19 #126
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175211423
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:25 schreef Lyrebird het volgende:
Hehe. En een van de weinige zaken die me nog binding geeft met Nederland is PSV. Ergens wel raar.
Geen klompsloffen?
  dinsdag 21 november 2017 @ 08:43:28 #127
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_175211617
Heerlijke tijden zo, ik woon nu onder de rook van Amsterdam en werk er ook.
Elke collega die enigszins ajax minded is nu gewoon stil.

Ik dacht dat ze na Twente thuis al echt vies mad waren, maar gister was nog beter.
Tuurlijk gaan we nog ergens verliezen, maar da ginniks. 8 puntjes los genot. ^O^
pi_175212681
Gefeliciteerd met het kampioenschap..
pi_175212949
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:55 schreef Befbekje het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap..
Ik juich nog niet te vroeg.
pi_175213886
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 19:34 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het is gewoon gezwets waar ik me aam stoor en dat Johan geen feiten vertelt.
Johan heeft nog nooit iets anders gedaan dan zwetsen. Best vermakelijk af en toe maar je moet heb vooral niet al te serieus nemen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175213899
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:06 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik juich nog niet te vroeg.
Ik wel. Heb al een kampioenstattoo gezet.
U MAD?
pi_175213941
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik wel. Heb al een kampioenstattoo gezet.
:D
pi_175213953
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik wel. Heb al een kampioenstattoo gezet.
Als je echt stoer wilt doen laat je er al een datum bij zetten.

En dan de competitieronde waarin het gebeurt goed hebben maar dat de wedstrijd van zaterdag naar zondag is gezet :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175215473
mooi goaltje van Gudmundsson trouwens, voorbereiding ook prima van Romaurio.
pi_175217329
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
mooi goaltje van Gudmundsson trouwens, voorbereiding ook prima van Romaurio.
Als die gasten meedoen spelen ze bijna elke tegenstander weg in de Jupiler League
pi_175218422
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 05:54 schreef Lyrebird het volgende:
Als oud-Eindhovenaar kan ik dat gevoel wel plaatsen. Ik kan me nog een kampioenschap van PSV uit mijn jeugjaren herinneren, waarbij de NOS de huldiging zo veel mogelijk probeerde te vermijden, terwijl die op dat moment live aan de gang was.

Maar sport heeft niets met logica van doen, maar met emotie. In Hilversum zijn ze minder happig op een kampioenschap door een club uit de provincie. Het trekt minder kijkers. Voor VI geldt hetzelfde.

Sinds de gronddeal, en sinds Brands zich met de selectie heeft bemoeid, zit er een stijgende lijn in het wel en wee van ons clubke. Ik meen ook een onzichtbare hand van ondernemers uit de regio Eindhoven (denk VDL) te ontdekken in het beleid. Met de organisatie rondom Jong PSV lopen ze in Eindhoven een keer mee voorop.

Kortom, ik zie de toekomst erg zonnig in, en verwacht daarom alleen nog maar nog meer verongelijkte gezichten op de buis. Het zou ons daarom sieren als we ons wat minder als Calimero's zouden gedragen. Dat hebben we namelijk helemaal niet meer nodig.
Ben het hier wel mee eens ja. Gewoon puur analytisch gezien dan. Zelf kan ik me er gewoon niet zo druk om maken. Ik vind het wel mooi dat de 'randstedelingen' het niet uit kunnen staan dat zo'n provincieclub ze telkens weer dwars zit. Dan neem ik dit allemaal gewoon voor lief.

Daarnaast zijn het gewoon feiten. Ik vind dat het bij Voetbal Inside bijvoorbeeld best meevalt. Bij de NOS is het gewoon een stuk erger. Ik hoor het ook van mensen die in dat wereldje zitten, je kan ook gewoon niet veel anders verwachten als driekwart van je organisatie uit Ajacieden bestaat. Maar nogmaals, ik vind het niet zo interessant. Het enige echt storende vind ik dat het soms wel invloed heeft op de publieke opinie en soms zelfs op scheidsrechters. Dat moet gewoon niet zo kunnen zijn, als het gewoon niet zo is.

Verder als import-Mokumer is het gewoon geweldig. Maar je moet er gewoon doorheen prikken. Hetzelfde als dat zij er doorheen moeten kunnen prikken dat wij gewoon wat calimero zijn. Maar dat dit niet nergens op gebaseerd is. Neemt niet weg dat we gewoon rustig voor 90% het met elkaar eens kunnen zijn.

Maar dat simpele geroep van 'hunnie van boven de rivieren' en 'hunnie van de NOS' en 'hunnie van VI'... kap daar gewoon mee. Het is vrij treurig. En je bevestigt daarmee alleen maar de vooroordelen.

En trouwens, hoe je kan haten op een Sjaak Swart is me ook een raadsel. Het is toch gewoon geweldig hoe serieus zo'n man zichzelf neemt?
Geniet er gewoon van

[ Bericht 2% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 21-11-2017 15:16:41 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_175218434
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik wel. Heb al een kampioenstattoo gezet.
Wil ik best wat geld voor inleggen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 21 november 2017 @ 17:48:19 #138
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_175221612
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wil ik best wat geld voor inleggen.
Voor een mod ben je best wel honkvast of heeft het een niks met het ander te maken?
pi_175221656
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:48 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Voor een mod ben je best wel honkvast of heeft het een niks met het ander te maken?
Wat?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_175232937
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ben het hier wel mee eens ja. Gewoon puur analytisch gezien dan. Zelf kan ik me er gewoon niet zo druk om maken. Ik vind het wel mooi dat de 'randstedelingen' het niet uit kunnen staan dat zo'n provincieclub ze telkens weer dwars zit. Dan neem ik dit allemaal gewoon voor lief.

Daarnaast zijn het gewoon feiten. Ik vind dat het bij Voetbal Inside bijvoorbeeld best meevalt. Bij de NOS is het gewoon een stuk erger. Ik hoor het ook van mensen die in dat wereldje zitten, je kan ook gewoon niet veel anders verwachten als driekwart van je organisatie uit Ajacieden bestaat. Maar nogmaals, ik vind het niet zo interessant. Het enige echt storende vind ik dat het soms wel invloed heeft op de publieke opinie en soms zelfs op scheidsrechters. Dat moet gewoon niet zo kunnen zijn, als het gewoon niet zo is.

Verder als import-Mokumer is het gewoon geweldig. Maar je moet er gewoon doorheen prikken. Hetzelfde als dat zij er doorheen moeten kunnen prikken dat wij gewoon wat calimero zijn. Maar dat dit niet nergens op gebaseerd is. Neemt niet weg dat we gewoon rustig voor 90% het met elkaar eens kunnen zijn.

Maar dat simpele geroep van 'hunnie van boven de rivieren' en 'hunnie van de NOS' en 'hunnie van VI'... kap daar gewoon mee. Het is vrij treurig. En je bevestigt daarmee alleen maar de vooroordelen.

En trouwens, hoe je kan haten op een Sjaak Swart is me ook een raadsel. Het is toch gewoon geweldig hoe serieus zo'n man zichzelf neemt?
Geniet er gewoon van
ZO DAN! GA JIJ HIER EENS WEG MET DIE GENUANCEERDE MENING! DAAR IS GEEN PLAATS VOOR OP FOK!
pi_175238328
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 06:43 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

ZO DAN! GA JIJ HIER EENS WEG MET DIE GENUANCEERDE MENING! DAAR IS GEEN PLAATS VOOR OP FOK!
Nuances zijn waaraan dit land kapot gaat!
  Redactie Sport woensdag 22 november 2017 @ 14:03:10 #142
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175239328
Als PSV kampioen wordt kan het me aan mijn reet roesten of het verdiend is of niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175239374
Kunnen kampioenschappen onverdiend zijn, ja?
  Redactie Sport woensdag 22 november 2017 @ 14:08:23 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175239405
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen kampioenschappen onverdiend zijn, ja?
Geen idee, maar dat wordt wel eens geroepen ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175239791
Gestolen kampioenschap idd, net als een gestolen wedstrijd.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_175239956
Maar in dit geval, van wie zou het kampioenschap zogenaamd 'gestolen' moeten zijn? PEC dan, omdat zij leuk voetbal spelen?

Kampioen is kampioen. Geluk of niet, de rest is blijkbaar gewoon slechter of naïever. In de CL noemen we een gestolen overwinning 'slimmigheid' en 'ervaring'.. 'het verschil tussen top en Nederland'. Binnen Nederland noemen we het opeens onverdiend, beschamend, micky mouse... tsja

Ik drink er geen biertje minder om als we uiteindelijk met die schaal staan.

[ Bericht 5% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 22-11-2017 14:45:38 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_175242094
Goed informatief stuk over PSV in de VI, over talentontwikkeling. Ik wist niet dat Adil Ramzi ook trainer bij ons is trouwens. Nice.

De ergernis van de dag is het interview met deze domme gast:
Kunnen we hem nog terug brengen wegens een defect in zijn hoofd?
  woensdag 22 november 2017 @ 16:28:04 #148
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_175242174
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:22 schreef Ciscus het volgende:
Goed informatief stuk over PSV in de VI, over talentontwikkeling. Ik wist niet dat Adil Ramzi ook trainer bij ons is trouwens. Nice.

De ergernis van de dag is het interview met deze domme gast:
Kunnen we hem nog terug brengen wegens een defect in zijn hoofd?
Wat is er precies dom aan om aan te geven aan degene die jou op een positie zet waar je niet thuis hoort, dat het een positie is waar je niet thuis hoort?
Mede door die reden rendeerde een Pereiro voorgaande seizoenen stukken minder dan dit seizoen. Waarom Brenet niet RB? Waarom niet Paal of desnoods Obispo?

Als er iets aandacht vraagt is het niet het geklaag van Luckassen, maar de opstelling of de gedachte erachter.
pi_175242235
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:28 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat is er precies dom aan om aan te geven aan degene die jou op een positie zet waar je niet thuis hoort, dat het een positie is waar je niet thuis hoort?
Mede door die reden rendeerde een Pereiro voorgaande seizoenen stukken minder dan dit seizoen. Waarom Brenet niet RB? Waarom niet Paal of desnoods Obispo?

Als er iets aandacht vraagt is het niet het geklaag van Luckassen, maar de opstelling of de gedachte erachter.
Prima, maar voor de camera gedraag je je. Antwoorden als 'ik heb het al 1000 keer gezegd' hou je voor je. Bespreek het met Cocu en gedraag je verder niet als een verwend kutje met zo'n chagrijnige arrogante smoel.
pi_175244475
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar in dit geval, van wie zou het kampioenschap zogenaamd 'gestolen' moeten zijn? PEC dan, omdat zij leuk voetbal spelen?

Kampioen is kampioen. Geluk of niet, de rest is blijkbaar gewoon slechter of naïever. In de CL noemen we een gestolen overwinning 'slimmigheid' en 'ervaring'.. 'het verschil tussen top en Nederland'. Binnen Nederland noemen we het opeens onverdiend, beschamend, micky mouse... tsja

Ik drink er geen biertje minder om als we uiteindelijk met die schaal staan.
Van de knjb waarde LBM, van de knjb.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')