abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 19 november 2017 @ 21:59:16 #201
408813 crew  trein2000
pi_175183028
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 21:48 schreef gelly het volgende:

[..]

Juist niet, het is een kapstokartikel. Verder het rijbewijs maar ter beoordeling naar het CBR. Als je je voertuig gebruikt om anderen klem te rijden hoor je niet thuis in het verkeer.
CBR kan. Maar die kapstok is er juist voor gedragingen die wel idioot zijn maar niet als zodanig in de wet staan. Stilstaan op de snelweg is gewoon opgenomen in de wet mulder.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_175183088
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 21:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]

CBR kan. Maar die kapstok is er juist voor gedragingen die wel idioot zijn maar niet als zodanig in de wet staan. Stilstaan op de snelweg is gewoon opgenomen in de wet mulder.
En als het voertuig niet meer wil, stuk is?
Veranderd daar een wet iets aan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2017 22:04:22 ]
pi_175183310
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

En als het voertuig niet meer wil, stuk is?
Veranderd daar een wet iets aan?
Waren die auto’s stuk dan?
pi_175183346
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 22:07 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Waren die auto’s stuk dan?
Bewijs het tegendeel eens dan. Beetje kloten aan de kabels en die wagens doen het niet meer.

Is niet veel anders als een advocaat die zich het 1 en ander naar zijn hand zetten doet.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2017 22:08:45 ]
  zondag 19 november 2017 @ 22:08:32 #205
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175183365
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 21:13 schreef gelly het volgende:

[..]

Mijn dochter van 2 zegt tegen alle negers die ze ziet "zwarte piet" bijvoorbeeld.
Jouw dochter is al lang volwassen en gelooft niet meer in Sinterklaas ondanks dat ze bij hem in de buurt woont
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_175183388
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 21:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

:D

Die uitleg vond ik zelf als kind al heel vreemd: roet heeft niet die kleur. Op wat voor manier je ook door een schoorsteen kruipt, je komt er niet uit met die kleur. (Nog afgezien van het feit dat de meeste huizen geen voldoende grote schoorsteen hebben.)
Ik geloofde het gelijk.

En nu?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175183407
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:08 schreef john2406 het volgende:

[..]

Bewijs het tegendeel eens dan. Beetje kloten aan de kabels en die wagens doen het niet meer.
Geen idee, jij komt opeens met die bewering dus die bewijslast ligt bij jou.

Als het zo is dat ze toevallig allemaal stuk zijn gegaan dan hebben ze dat overigens vast bij de politie aangegeven terplekke en zal daar rekening mee gehouden worden.
pi_175183442
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 21:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]

CBR kan. Maar die kapstok is er juist voor gedragingen die wel idioot zijn maar niet als zodanig in de wet staan. Stilstaan op de snelweg is gewoon opgenomen in de wet mulder.
Niks aan de hand mensen, gewoon stilstaan op de rijbaan, meer niet.

pi_175183483
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 22:09 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Geen idee, jij komt opeens met die bewering dus die bewijslast ligt bij jou.

Als het zo is dat ze toevallig allemaal stuk zijn gegaan dan hebben ze dat overigens vast bij de politie aangegeven terplekke en zal daar rekening mee gehouden worden.
Waar beweer ik iets wijs het mij aan hier de copy.

quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

En als het voertuig niet meer wil, stuk is?
Veranderd daar een wet iets aan?
pi_175183552
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waar beweer ik iets wijs het mij aan hier de copy.

[..]

Jij vraagt mij het tegendeel te bewijzen. Ik zie niet in waarom dat zou moeten, bewijs jij maar dat ze stuk waren.
pi_175183587
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 22:13 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Jij vraagt mij het tegendeel te bewijzen. Ik zie niet in waarom dat zou moeten, bewijs jij maar dat ze stuk waren.
Zoals jij kan zien staan er achter beide zinnen een vraagteken, en alle autos hoeven niet stuk enkel de twee voorste! Of waren het er 3?
pi_175183652
Zwarte piet is een oude traditie in Nederland en andere landen, tradities moeten we koesteren als niemand er serieus last van heeft. Laten we het positief houden met zijn allen. Laat iedereen genieten en zelf bepalen hoe ze hun kinderen opvoeden.

Je mag best je eigen variant van Sinterklaas vieren, met witte pieten etc., kinderen vinden het allemaal prima. Misschien evolueert het sinterklaasfeest vanzelf in iets anders, dat moet je niet te veel forceren anders verliest het feest zijn schoonheid.

Veel mensen hebben ook hele goede herinneringen aan het sinterklaasfeest, voor die mensen is het ook wat lastiger om er afstand van te doen. Ze begrijpen het niet, omdat ze het nooit geassocieerd hebben met racisme. Mensen voelen zich straks niet meer thuis in hun eigen land, dat is ook niet wenselijk.

December moet ons dichter bij elkaar brengen, dichterbij je familie, vrienden, buren en je omgeving. Laten we stoppen met haten, geen vingers wijzen en elkaar met rust laten. Vreedzaam protesteren is prima, maar bij een intocht is het niet wenselijk. Laat die kinderen gewoon gezellig sinterklaas vieren zonder politiek en demonstraties. Je kunt het niet verbieden, maar hopelijk kunnen deze anti-pieten een alternatief vinden om hun mening toch over te brengen zonder kinderfeestjes te verpesten.
pi_175183653
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:14 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zoals jij kan zien staan er achter beide zinnen een vraagteken, en alle autos hoeven niet stuk enkel de twee voorste! Of waren het er 3?
Dan kunnen ze dat mooi bewijzen tegenover de politie. Tot die tijd doet het er niet toe.
pi_175183702
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 22:17 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Dan kunnen ze dat mooi bewijzen tegenover de politie. Tot die tijd doet het er niet toe.
Daarom die reactie van mij voor het geval ze er niet aan zouden gedacht hebben, niet dat ze meelezen vermoed ik?
pi_175183736
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:17 schreef ABombali het volgende:
Zwarte piet is een oude traditie in Nederland en andere landen, tradities moeten we koesteren als niemand er serieus last van heeft. Laten we het positief houden met zijn allen. Laat iedereen genieten en zelf bepalen hoe ze hun kinderen opvoeden.

Je mag best je eigen variant van Sinterklaas vieren, met witte pieten etc., kinderen vinden het allemaal prima. Misschien evolueert het sinterklaasfeest vanzelf in iets anders, dat moet je niet te veel forceren anders verliest het feest zijn schoonheid.

Veel mensen hebben ook hele goede herinneringen aan het sinterklaasfeest, voor die mensen is het ook wat lastiger om er afstand van te doen. Ze begrijpen het niet, omdat ze het nooit geassocieerd hebben met racisme. Mensen voelen zich straks niet meer thuis in hun eigen land, dat is ook niet wenselijk.

December moet ons dichter bij elkaar brengen, dichterbij je familie, vrienden, buren en je omgeving. Laten we stoppen met haten, geen vingers wijzen en elkaar met rust laten. Vreedzaam protesteren is prima, maar bij een intocht is het niet wenselijk. Laat die kinderen gewoon gezellig sinterklaas vieren zonder politiek en demonstraties. Je kunt het niet verbieden, maar hopelijk kunnen deze anti-pieten een alternatief vinden om hun mening toch over te brengen zonder kinderfeestjes te verpesten.
Dit is nu een reactie van een anti piet waar ik iets mee kan, hulde voor deze reactie
  zondag 19 november 2017 @ 22:28:32 #216
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_175184001
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:17 schreef ABombali het volgende:
Zwarte piet is een oude traditie in Nederland en andere landen, tradities moeten we koesteren als niemand er serieus last van heeft. Laten we het positief houden met zijn allen. Laat iedereen genieten en zelf bepalen hoe ze hun kinderen opvoeden.

Je mag best je eigen variant van Sinterklaas vieren, met witte pieten etc., kinderen vinden het allemaal prima. Misschien evolueert het sinterklaasfeest vanzelf in iets anders, dat moet je niet te veel forceren anders verliest het feest zijn schoonheid.

Veel mensen hebben ook hele goede herinneringen aan het sinterklaasfeest, voor die mensen is het ook wat lastiger om er afstand van te doen. Ze begrijpen het niet, omdat ze het nooit geassocieerd hebben met racisme. Mensen voelen zich straks niet meer thuis in hun eigen land, dat is ook niet wenselijk.

December moet ons dichter bij elkaar brengen, dichterbij je familie, vrienden, buren en je omgeving. Laten we stoppen met haten, geen vingers wijzen en elkaar met rust laten. Vreedzaam protesteren is prima, maar bij een intocht is het niet wenselijk. Laat die kinderen gewoon gezellig sinterklaas vieren zonder politiek en demonstraties. Je kunt het niet verbieden, maar hopelijk kunnen deze anti-pieten een alternatief vinden om hun mening toch over te brengen zonder kinderfeestjes te verpesten.
Er zijn al sinds jaren intochten waar geen enkele zwarte piet meer meedoet. Toch is er nooit een groep pro-pieten die luidkeels dat feest verstoord heeft. Laat staan dat die verkleed gingen met KKK-gewaden en white power tekens.

Toch zijn er ieder jaar protesten van anti-pieten. Dit jaar oa in Dokkum en Rotterdam. En ieder jaar zijn daar bij de officieele intocht Black Panther 'demonstranten' bij.

Het plan van geen vingers wijzen en geen intochten verstoren werkt dus al jaren.....alleen wel maar van 1 kant. Die andere kant heeft nu al besloten dat ze volgend jaar niet wel intochten gaan verpesten, maar niet meer aan te geven waar en wanneer precies. Had iets te maken dat de politie en burgemeesters racistisch zouden zijn en ze geen enkele blanke meer vertrouwen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175184030
Nog maar eens een artikel uit een oude krant waaruit duidelijk blijkt dat Zwarte Piet een neger moet voorstellen en dat men daar lange tijd in meerderheid totaal geen moeite mee had.

Ik plaats er af en toe eentje ter illustratie en zijn te vinden op Delpher voor hen die moeite willen doen om zich wat meer te verdiepen in het beeld dat er was van Zwarte Piet. Ik begrijp best wel dat deze generatie de link Zwarte Piet/ neger nooit gelegd hebben als die niet meer benoemd wordt. Maar er is een reden waarom die link niet meer benoemd werd: het was een racistisch beeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 19 november 2017 @ 22:29:58 #219
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_175184037
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 21:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]

CBR kan. Maar die kapstok is er juist voor gedragingen die wel idioot zijn maar niet als zodanig in de wet staan. Stilstaan op de snelweg is gewoon opgenomen in de wet mulder.
Dat proberen we Gelly nu al verschillende topics aan haar verstand te brengen...
  zondag 19 november 2017 @ 22:31:07 #220
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_175184071
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2017 22:29 schreef Kijkertje het volgende:
Nog maar eens een artikel uit een oude krant waaruit duidelijk blijkt dat Zwarte Piet een neger moet voorstellen en dat men daar lange tijd in meerderheid totaal geen moeite mee had.

Ik plaats er af en toe eentje ter illustratie en zijn te vinden op Delpher voor hen die moeite willen doen om zich wat meer te verdiepen in het beeld dat er was van Zwarte Piet. Ik begrijp best wel dat deze generatie de link Zwarte Piet/ neger nooit gelegd hebben als die niet meer benoemd wordt. Maar er is een reden waarom die link niet meer benoemd werd: het was een racistisch beeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt dat irritante gele highlighting uitzetten op links. ;)
  zondag 19 november 2017 @ 22:31:10 #221
168739 Red_85
'echt wel'
pi_175184075
quote:
4s.gif Op zondag 19 november 2017 20:00 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Owja, twitteropa heeft altijd gelijk. Heeft namelijk op facebook gestaan.
Jep.
Gaat om de stekking dat niet iedere koter zo gecharmeerd is van de niet zwarte pieten.

Net mensen.

Daar in tegen, hoe weet je wat at5 schrijft waarheid is? Kan ook net zo goed een uit de duim gezogen kutverhaal wezen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_175184091
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2017 22:29 schreef Kijkertje het volgende:
Nog maar eens een artikel uit een oude krant waaruit duidelijk blijkt dat Zwarte Piet een neger moet voorstellen en dat men daar lange tijd in meerderheid totaal geen moeite mee had.

Ik plaats er af en toe eentje ter illustratie en zijn te vinden op Delpher voor hen die moeite willen doen om zich wat meer te verdiepen in het beeld dat er was van Zwarte Piet. Ik begrijp best wel dat deze generatie de link Zwarte Piet/ neger nooit gelegd hebben als die niet meer benoemd wordt. Maar er is een reden waarom die link niet meer benoemd werd: het was een racistisch beeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, je hebt een briefschrijver van decennia geleden gevonden die vond dat zwarte piet racistisch is. Dat is jouw bewijs, begrijp ik?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175184116
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat proberen we Gelly nu al verschillende topics aan haar verstand te brengen...
Ja, en kennelijk is het nogal lastig te begrijpen dat het moedwillig dwingend tot stoppen brengen van het overige verkeer met alle gevaarzetting geen hol te maken heeft met "stilstaan op de snelweg". Dat laatste is enkel bedacht om je dommer voor te doen dan je daadwerkelijk bent.
  zondag 19 november 2017 @ 22:32:33 #224
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_175184117
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 21:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Kick Out Zwarte Piet begint te radicaliseren. Nog even en dit onfrisse clubje is net zo extremistisch als Antifa.
En wat denken ze nu? Dat ze nu zonder toestemming mogen komen demonstreren? Of denken ze dat die aanvragen geheim blijven ofzo?
pi_175184196
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

En wat denken ze nu?
Dat als ze op legale wijze de ruimte niet kunnen krijgen ze deze ruimte maar op een andere manier nemen. Dat komt toch niet als een verrassing hoop ik? Dat is het resultaat van heldhaftige acties als die van gisteren. Niet dat dat domme volk daar verder over nadenkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')