abonnement Unibet Coolblue
pi_175169396

Hier vind je de OP.


Loting Champions League:

GROEP F
Manchester City
SSC Napoli
Sjachthar Donetsk
Feyenoord

13 september : Feyenoord 0 - 4 Manchester City
26 september : SSC Napoli 3 - 1 Feyenoord
17 oktober : Feyenoord 1 - 2 Sjachthar Donetsk
1 november : Sjachthar Donetsk - Feyenoord
21 november : Manchester City - Feyenoord
6 december : Feyenoord - SSC Napoli

Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175169419
ik pleur gio ook uit de OP

ben dat dansje van hem zat

hij moet om te beginnen toornstra uit het team pleuren
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175169443
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat heeft het met feiten te maken, het is voor jou duidelijk iets emotioneels? Heel simpel gezegd vind jij namelijk dat mensen niet mogen zeggen dat Feyenoord een topclub is. Jouw niet-feitelijke emotionele reactie op het moment dat mensen dat wel doen gaat zelfs zo ver dat je je er op zondagmorgen nog mee bezig houdt.

Verder gaat ie lekker? :)
Ik krijg altijd de indruk dat jij niet echt weet wat feit is. Laten we even de definitie pakken:
quote:
1) Daden 2) Data 3) Gebeurtenis waarvan de werkelijkheid vaststaat 4) Vaststaande gegevens
Laten we nu even naar de feiten kijken volgens bovenstaande definitie. Vanaf 1999 zijn jullie als volgt geindigd in de ED:
quote:
1
3
2
3
3
3
4
3 (5)
7 (9)
6
7 (8)
4
10
2
3
2
4 (6)
3
1
Dat zijn dus welgeteld 2 kampioenschappen in een tijdsbestek van ruim 18 jaar. En dan ben ik nog zo lief dat ik op een voor jullie gunstig punt (1999) ben begonnen.

Een club die 2 kampioenschappen in een tijdsbestek van 18 jaar pakt is eigenlijk geen topclub toch? Dan kun je wel een groot stadion hebben en heel hard liedjes zingen tijdens de wedstrijden, maar dat verandert weinig aan de feiten natuurlijk.
pi_175169479
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik krijg altijd de indruk dat jij niet echt weet wat feit is. Laten we even de definitie pakken:

[..]

Laten we nu even naar de feiten kijken volgens bovenstaande definitie. Vanaf 1999 zijn jullie als volgt geindigd in de ED:

[..]

Dat zijn dus welgeteld 2 kampioenschappen in een tijdsbestek van ruim 18 jaar. En dan ben ik nog zo lief dat ik op een voor jullie gunstig punt (1999) ben begonnen.

Een club die 2 kampioenschappen in een tijdsbestek van 18 jaar pakt is eigenlijk geen topclub toch? Dan kun je wel een groot stadion hebben en heel hard liedjes zingen tijdens de wedstrijden, maar dat verandert weinig aan de feiten natuurlijk.
Ik weet echt niet wat je hier doet gosertje

Maar het is gewoon logische dat Feyenoord zo gepresteerd heeft gezien de financile situatie die ze de laatste 20 jaar gehad hebben....

Je zit hier gewoon als een kip zonder kop te posten :r
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 19 november 2017 @ 12:53:52 #5
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175169482
Qua prestaties niet, qua aanhang en potentie wel.

Zo, klaar discussie.
pi_175169487
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik krijg altijd de indruk dat jij niet echt weet wat feit is. Laten we even de definitie pakken:

[..]

Laten we nu even naar de feiten kijken volgens bovenstaande definitie. Vanaf 1999 zijn jullie als volgt geindigd in de ED:

[..]

Dat zijn dus welgeteld 2 kampioenschappen in een tijdsbestek van ruim 18 jaar. En dan ben ik nog zo lief dat ik op een voor jullie gunstig punt (1999) ben begonnen.

Een club die 2 kampioenschappen in een tijdsbestek van 18 jaar pakt is eigenlijk geen topclub toch? Dan kun je wel een groot stadion hebben en heel hard liedjes zingen tijdens de wedstrijden, maar dat verandert weinig aan de feiten natuurlijk.
Maa je niet zo druk joh, Feyenoord blijft gelukkig altijd een topclub, zeker met zo'n grote achterban in het land. Daarnaast telt geschiedenis ook. Zou lekker saai worden als je dan alleen een Ajax en PSV nog als topclub mag zien.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_175169511
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik weet echt niet wat je hier doet gosertje

Maar het is gewoon logische dat Feyenoord zo gepresteerd heeft gezien de financile situatie die ze de laatste 20 jaar gehad hebben....

Je zit hier gewoon als een kip zonder kop te posten :r
De reden maakt niet uit. de FEITEN wijzen uit dat jullie geen topclub zijn. Neem nou jullie rits aan wedstrijden tegen Ajax als voorbeeld. Het is gewoon triest. Wat was het ook alweer? 16 gespeeld 14 verloren o.i.d.? Als je die wedstrijd onverhoopt eens wint dan komt er meteen een huldiging. Nee, de enigen die jullie nog als topclub bestempelen zijn jullie zelf. Nogmaals; wat de oorzaak is maakt niet uit. Tuurlijk hebben jullie diepe dalen gehad, maar dat verandert niks aan de feiten.
pi_175169531
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik krijg altijd de indruk dat jij niet echt weet wat feit is. Laten we even de definitie pakken:

[..]

Laten we nu even naar de feiten kijken volgens bovenstaande definitie. Vanaf 1999 zijn jullie als volgt geindigd in de ED:

[..]

Dat zijn dus welgeteld 2 kampioenschappen in een tijdsbestek van ruim 18 jaar. En dan ben ik nog zo lief dat ik op een voor jullie gunstig punt (1999) ben begonnen.

Een club die 2 kampioenschappen in een tijdsbestek van 18 jaar pakt is eigenlijk geen topclub toch? Dan kun je wel een groot stadion hebben en heel hard liedjes zingen tijdens de wedstrijden, maar dat verandert weinig aan de feiten natuurlijk.
Klopt, maar het feit dat jij daar zo’n emotionele reactie op hebt dat je hier op de fucking zondagmorgen en zaterdagavond dat gelijk probeert te halen toont ons wel aan dat je een licht complexje hebt.
  zondag 19 november 2017 @ 12:58:12 #9
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175169537
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

De reden maakt niet uit. de FEITEN wijzen uit dat jullie geen topclub zijn. Neem nou jullie rits aan wedstrijden tegen Ajax als voorbeeld. Het is gewoon triest. Wat was het ook alweer? 16 gespeeld 14 verloren o.i.d.? Als je die wedstrijd onverhoopt eens wint dan komt er meteen een huldiging. Nee, de enigen die jullie nog als topclub bestempelen zijn jullie zelf. Nogmaals; wat de oorzaak is maakt niet uit. Tuurlijk hebben jullie diepe dalen gehad, maar dat verandert niks aan de feiten.
Nick, give it a rest.

Feyenoord is gewoon een topclub qua aanhang, historie en potentie. Dat mag je best zo benoemen ook als de prestaties uitblijven.

Die andere drie punten zijn namelijk ook feitelijk te maken.
pi_175169544
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:54 schreef Abed het volgende:

[..]

Maa je niet zo druk joh, Feyenoord blijft gelukkig altijd een topclub, zeker met zo'n grote achterban in het land. Daarnaast telt geschiedenis ook. Zou lekker saai worden als je dan alleen een Ajax en PSV nog als topclub mag zien.
Ik juich het alleen maar toe. Ik hoop van harte dat clubs als Vitesse en Utrecht stappen blijven maken en ik vond het ook jammer dat Twente zo'n terugval kreeg. Maar dat neemt niet weg dat je de titel 'topclub' (voor zover dat een titel is) wel moet verdienen. Leuk dat je een groot stadion hebt en in de jaren 80 en 90 veel won, maar wat gisteren was telt niet meer. We leven vandaag, en daar is Feyenoord topclub af.
pi_175169572
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:58 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik juich het alleen maar toe. Ik hoop van harte dat clubs als Vitesse en Utrecht stappen blijven maken en ik vond het ook jammer dat Twente zo'n terugval kreeg. Maar dat neemt niet weg dat je de titel 'topclub' (voor zover dat een titel is) wel moet verdienen. Leuk dat je een groot stadion hebt en in de jaren 80 en 90 veel won, maar wat gisteren was telt niet meer. We leven vandaag, en daar is Feyenoord topclub af.
Gefeliciteerd kerel.
pi_175169578
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Klopt, maar het feit dat jij daar zo’n emotionele reactie op hebt dat je hier op de fucking zondagmorgen en zaterdagavond dat gelijk probeert te halen toont ons wel aan dat je een licht complexje hebt.
Jij zit 1 post geleden keihard de feiten te ontkennen. Dan mag ik daar toch wat op zeggen? Daar is dit een forum voor.

quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nick, give it a rest.

Feyenoord is gewoon een topclub qua aanhang, historie en potentie. Dat mag je best zo benoemen ook als de prestaties uitblijven.

Die andere drie punten zijn namelijk ook feitelijk te maken.
Voor de punten die jij noemt zou ik Feyenoord dan meer bestempelen als gevallen topclub. Of als je het positiever wilt bekijken; Topclub in opkomst. Ajax en PSV zijn toch gewoon een niveau hoger?
  zondag 19 november 2017 @ 13:04:12 #13
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175169649
Er is geen objectieve grens voor de term 'topclub' en de discussie daarover is verschrikkelijk vermoeiend. Wat maakt het in godsnaam uit?
  zondag 19 november 2017 @ 13:06:48 #14
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175169691
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 13:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Jij zit 1 post geleden keihard de feiten te ontkennen. Dan mag ik daar toch wat op zeggen? Daar is dit een forum voor.

[..]

Voor de punten die jij noemt zou ik Feyenoord dan meer bestempelen als gevallen topclub. Of als je het positiever wilt bekijken; Topclub in opkomst. Ajax en PSV zijn toch gewoon een niveau hoger?
Qua historie en aanhang is Feyenoord toch gewoon een niveau hoger dan PSV? En als het nieuwe stadion er komt ook qua potentie (eigenlijk nu al).

Het is een zinloze semantische discussie.
pi_175169736
Nick is nogal op zoek naar bevestiging van zijn mening, verder is niemand hier echt mee bezig.
#12 is not for sale!
pi_175169740
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 13:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Qua historie en aanhang is Feyenoord toch gewoon een niveau hoger dan PSV? En als het nieuwe stadion er komt ook qua potentie (eigenlijk nu al).

Het is een zinloze semantische discussie.
Qua aanhang is zeker waar. Maar hoe helpt een historie je in de tegenwoordige tijd dan? Voegt niks toe.
pi_175169803
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 13:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Jij zit 1 post geleden keihard de feiten te ontkennen. Dan mag ik daar toch wat op zeggen? Daar is dit een forum voor.

[..]

Voor de punten die jij noemt zou ik Feyenoord dan meer bestempelen als gevallen topclub. Of als je het positiever wilt bekijken; Topclub in opkomst. Ajax en PSV zijn toch gewoon een niveau hoger?
Waar ontken ik feiten? Grappig.
pi_175169902
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 13:04 schreef hhh38 het volgende:
Er is geen objectieve grens voor de term 'topclub' en de discussie daarover is verschrikkelijk vermoeiend. Wat maakt het in godsnaam uit?
Exact. Daarom is het ook vooral een emotionele aangelegenheid voor Nick. Hij is namelijk WOEDEND dat er Feyenoorders zijn die de club een topclub noemen. Dat MOET STOPPEN!
pi_175169936
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 13:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Exact. Daarom is het ook vooral een emotionele aangelegenheid voor Nick. Hij is namelijk WOEDEND dat er Feyenoorders zijn die de club een topclub noemen. Dat MOET STOPPEN!
Doe niet zo calimero joh.
  zondag 19 november 2017 @ 13:22:20 #20
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175169999
Namens het PSV-topic wil ik graag melden dat wij ons distantiren van nickhguitar. Vanaf nu staat hij er alleen voor.
pi_175170174
Morgen naar Manchester. Engelse bedelaars/zigeuners voor 1 pond 50 keer laten opdrukken genot.
  zondag 19 november 2017 @ 14:14:48 #22
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175170883
Het zal allemaal wel al gezegd zijn maar wat heb ik mij staan ergeren gisterenavond. Er is er gewoon geen een die een normaal afstandsschot binnen de palen weet te krijgen. Geen een.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_175170913
quote:
12s.gif Op zondag 19 november 2017 13:18 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Doe niet zo calimero joh.
Voel je je ontmaskerd?
pi_175170930
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:14 schreef MPC60 het volgende:
Het zal allemaal wel al gezegd zijn maar wat heb ik mij staan ergeren gisterenavond. Er is er gewoon geen een die een normaal afstandsschot binnen de palen weet te krijgen. Geen een.
De Bruyne kopen
  zondag 19 november 2017 @ 14:17:45 #25
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175170956
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

De Bruyne kopen
Doe Aguero er ook maar gelijk bij dan.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_175171042
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

De reden maakt niet uit. de FEITEN wijzen uit dat jullie geen topclub zijn. Neem nou jullie rits aan wedstrijden tegen Ajax als voorbeeld. Het is gewoon triest. Wat was het ook alweer? 16 gespeeld 14 verloren o.i.d.? Als je die wedstrijd onverhoopt eens wint dan komt er meteen een huldiging. Nee, de enigen die jullie nog als topclub bestempelen zijn jullie zelf. Nogmaals; wat de oorzaak is maakt niet uit. Tuurlijk hebben jullie diepe dalen gehad, maar dat verandert niks aan de feiten.
Ik weet echt niet hoeveel gestoorde onzin jij uit je nek zit te lullen

Dus als barcelona de komende 5 jaar geen prijzen wint is het geen topclub volgens jou?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175171056
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 13:22 schreef BadderHaring het volgende:
Namens het PSV-topic wil ik graag melden dat wij ons distantiren van nickhguitar. Vanaf nu staat hij er alleen voor.
Bedankt voor alle steun dan maar in de afgelopen tijd vriend.
pi_175171079
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik weet echt niet hoeveel gestoorde onzin jij uit je nek zit te lullen

Dus als barcelona de komende 5 jaar geen prijzen wint is het geen topclub volgens jou?
Jawel juist wel. 5 jaar wel, maar 18 jaar niet. Hoe moeilijk is het? als Real de komende 17 jaar kampioen wordt en Barcelona niet dan is Barcelona geen topclub. Capiche?
pi_175171172
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:22 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Jawel juist wel. 5 jaar wel, maar 18 jaar niet. Hoe moeilijk is het? als Real de komende 17 jaar kampioen wordt en Barcelona niet dan is Barcelona geen topclub. Capiche?
Feyenoord heeft in binnen 2 jaar alle prijzen gewonnen die er te winnen vielen nationaal

donder op gek

Niemand van Feyenoord zit te gillen dat we een topclub zijn

het zijn gekkies zoals jij die dat onderscheid nog het hardst aan het roepen zijn.... :W

psv en ajax zijn ook geen topclubs
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175171199
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:22 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Jawel juist wel. 5 jaar wel, maar 18 jaar niet. Hoe moeilijk is het? als Real de komende 17 jaar kampioen wordt en Barcelona niet dan is Barcelona geen topclub. Capiche?
De top in Spanje bestaat uit de top 3. Dus bij een derde plaats voor vijf opeenvolgende jaren is Barcelona nog steeds een topploeg. De top in Nederland bestaat uit Ajax en Psv. Feyenoord, Utrecht of AZ komen slechts sporadisch bij die twee in de buurt.
pi_175171299
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:22 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Jawel juist wel. 5 jaar wel, maar 18 jaar niet. Hoe moeilijk is het? als Real de komende 17 jaar kampioen wordt en Barcelona niet dan is Barcelona geen topclub. Capiche?
Calimero-post dit, jezus :D
pi_175171655
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:22 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Jawel juist wel. 5 jaar wel, maar 18 jaar niet. Hoe moeilijk is het? als Real de komende 17 jaar kampioen wordt en Barcelona niet dan is Barcelona geen topclub. Capiche?
Je punt is duidelijk, je mag vertrekken. :W
pi_175172411
Voelt wel weer vertrouwelijk heh zo'n tussenjaartje.
pi_175174502
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:27 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

De top in Spanje bestaat uit de top 3. Dus bij een derde plaats voor vijf opeenvolgende jaren is Barcelona nog steeds een topploeg. De top in Nederland bestaat uit Ajax en Psv. Feyenoord, Utrecht of AZ komen slechts sporadisch bij die twee in de buurt.
Ah, is Spanje is wel sprake van een top 3 maar in NL niet 8)7 _O-
#12 is not for sale!
pi_175174557
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 16:26 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ah, is Spanje is wel sprake van een top 3 maar in NL niet 8)7 _O-
Echt heh, haha
  zondag 19 november 2017 @ 16:32:10 #36
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175174644
En alweer een wanprestatie, maar er is niks aan de hand, gewoon een beetje pech.

:')
pi_175174866
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:32 schreef fetX het volgende:
En alweer een wanprestatie, maar er is niks aan de hand, gewoon een beetje pech.

:')
Het is nog helemaal niet onrustig. Toch wel merkwaardig als je met 14 punten achter staat.
pi_175174881
Misschien is het beter als Feyenoord gewoon ermee stopt..
pi_175174920
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:40 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Het is nog helemaal niet onrustig. Toch wel merkwaardig als je met 14 punten achter staat.
Dat is eigenlijk volstrekt logisch. De gemiddelde Feyenoord supporter is al lang tevreden na dat kampioenschap.
pi_175175001
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 16:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk volstrekt logisch. De gemiddelde Feyenoord supporter is al lang tevreden na dat kampioenschap.
Spelers zitten er ook niet echt mee, die El Ahmadi die telkens van zich afbijt na zo'n wanprestatie. Neemt het hem niet heel kwalijk als je Gio na afloop beluisterd. Beetje pech en ligt aan niemand. Ja, zo lust ik er nog drie. Verder is het wel goed dat hij de rust bewaard and such, maar Gio weet echt totaal niet te communiceren naar de aanhang.
pi_175175038
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 16:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk volstrekt logisch. De gemiddelde Feyenoord supporter is al lang tevreden na dat kampioenschap.
De 'schaam je kapot' is dit jaar al vaak gevallen :X
pi_175175057
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 16:45 schreef Vasion het volgende:

[..]

Spelers zitten er ook niet echt mee, die El Ahmadi die telkens van zich afbijt na zo'n wanprestatie. Neemt het hem niet heel kwalijk als je Gio na afloop beluisterd. Beetje pech en ligt aan niemand. Ja, zo lust ik er nog drie. Verder is het wel goed dat hij de rust bewaard and such, maar Gio weet echt totaal niet te communiceren naar de aanhang.
Dat is een beetje het probleem van Gio, dat het zo’n halve dooie is soms. Niet gek dat hij het team niet genspireerd krijgt.
pi_175175106
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 16:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat is een beetje het probleem van Gio, dat het zo’n halve dooie is soms. Niet gek dat hij het team niet genspireerd krijgt.
Waar staat zijn standbeeld eigenlijk? :D
pi_175175117
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 16:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat is een beetje het probleem van Gio, dat het zo’n halve dooie is soms. Niet gek dat hij het team niet genspireerd krijgt.
Het gaat meestal fout met trainers als ze een bepaalde band met spelers krijgen.....

Toptrainers zorgen altijd voor dat ze altijd een bepaalde afstand houden met hun spelers.

Dat lukt Gio volgens mij niet zo goed meer bij Feyenoord.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175175118
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 16:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk volstrekt logisch. De gemiddelde Feyenoord supporter is al lang tevreden na dat kampioenschap.
Maar ook in het Maasgebouw gebeurt er niet veel. Geen signalen van een crisis.
pi_175175139
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 16:49 schreef Vasion het volgende:

[..]

Waar staat zijn standbeeld eigenlijk? :D
Geen idee.
pi_175175172
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het gaat meestal fout met trainers als ze een bepaalde band met spelers krijgen.....

Toptrainers zorgen altijd voor dat ze altijd een bepaalde afstand houden met hun spelers.

Dat lukt Gio volgens mij niet zo goed meer bij Feyenoord.
Gio zn tactiek is alles hetzelfde houden en hopen dat spelers door die rust en vertrouwen boven zichzef uitstijgen. Een andere reden kan ik niet bedenken voor Gio zn beleid.
pi_175175178
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:49 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Maar ook in het Maasgebouw gebeurt er niet veel. Geen signalen van een crisis.
In principe ziet iedereen ook iedere keer dat Feyenoord de bovenliggende partij is en dat er ongelukkig doelpunten tegen krijgen...

Dat is denk ik nu het geval. Als Feyenoord nou helemaal weggespeeld zou worden door ploegen in de eredivisie dan zou het anders zijn.....maar dat is niet zo.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175175190
Ik vond het bij Koeman ook weleens heerlijk dat hij man en paard durfde te noemen voor de camera. Nu weet ik niet of dat nu echt helpt maar het een signaal, nu wordt steeds terug gevallen naar pech (blessures en kansen missen). Maar er zit ook een structureel problemen onder. In heb dit jaar al bij vier wedstrijden gehoord "als je die wedstrijd 100 keer speelt win je hem 99 keer gezien het spelbeeld"..
#12 is not for sale!
pi_175175197
PSV had vorig jaar, speelde ook elke keer gelijk.
pi_175175225
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

In principe ziet iedereen ook iedere keer dat Feyenoord de bovenliggende partij is en dat er ongelukkig doelpunten tegen krijgen...

Dat is denk ik nu het geval. Als Feyenoord nou helemaal weggespeeld zou worden door ploegen in de eredivisie dan zou het anders zijn.....maar dat is niet zo.
Je verliest thuis van NAC.
pi_175175249
Ik snap ook helemaal de rol van jan wouters en van gastel helemaal niet weer

je heb 3 mensen die het blijkbaar goed vinden

je zou toch verwachten dat 1 van die 3 ook ziet dat toornstra zo kut speelt ......en dat ook bespreekt in de technische staf

maar ze vinden het blijkbaar alle 3 wel goed zo

het is ongelofelijk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175175279
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:49 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Maar ook in het Maasgebouw gebeurt er niet veel. Geen signalen van een crisis.
Tsjah, wat verwachten we er van. Moet Van Geel nu in eens een ultimatum geven ofzo. Wat schieten we op met een echte 'crisis'.

Men zal gewoon moeten beoordelen of er voldoende progressie wordt geboekt om met de huidige staf uiteindelijk door te (blijven) gaan.

Ergens zit daar ook we de moeilijkheidsgraad, niemand wil Van Bronckhorst ook ontslaan, wat nautuurlijk logisch is.
#12 is not for sale!
pi_175175282
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 16:53 schreef Vasion het volgende:

[..]

Je verliest thuis van NAC.
Die wedstrijd had je toch helemaal niet hoeven te verliezen?

je heb nu geloof ik 4 thuiswedstrijden gespeeld met hetzelfde wedstrijdbeeld....

tegenstanders die zich rond de zestien verzamelen...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175175316
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik snap ook helemaal de rol van jan wouters en van gastel helemaal niet weer

je heb 3 mensen die het blijkbaar goed vinden

je zou toch verwachten dat 1 van die 3 ook ziet dat toornstra zo kut speelt ......en dat ook bespreekt in de technische staf

maar ze vinden het blijkbaar alle 3 wel goed zo

het is ongelofelijk
Dat is het probleem wat ik net benoemde, de communicatie naar de aanhang is erg slecht. Je kunt geen aanamens maken over hoe er gefunctioneerd wordt door die twee.
pi_175175363
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:52 schreef Duveldrinker het volgende:
PSV had vorig jaar, speelde ook elke keer gelijk.
Wat betreft zijn de rollen wel aardig omgedraaid, zij winnen twee keer in de laatste minuut, waar bij ons er geen bal in wil. Dat zag je vorig jaar bij hun exact hetzelfde.
#12 is not for sale!
pi_175175385
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Die wedstrijd had je toch helemaal niet hoeven te verliezen?

je heb nu geloof ik 4 thuiswedstrijden gespeeld met hetzelfde wedstrijdbeeld....

tegenstanders die zich rond de zestien verzamelen...
Dan nog, praat jij deze resultaten goed? Tegen VVV mag je wel een hoger tempo neerzetten en meer concentratie wat hoger hebben. Zijn allemaal dingen die coach op orde moet stellen. Doet hij dan wel in de tweede helft waarbij je uiteindelijk scoort, maar ook een besproken corner van VVV niet kan anticiperen. Gebrek aan concentratie dit.
pi_175175440
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:00 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Wat betreft zijn de rollen wel aardig omgedraaid, zij winnen twee keer in de laatste minuut, waar bij ons er geen bal in wil. Dat zag je vorig jaar bij hun exact hetzelfde.
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:00 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Wat betreft zijn de rollen wel aardig omgedraaid, zij winnen twee keer in de laatste minuut, waar bij ons er geen bal in wil. Dat zag je vorig jaar bij hun exact hetzelfde.
Ja zij kregen toen ook soms 13 kansen tegen 1 van de tegenstander en speelde 1-1.
pi_175175531
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

In principe ziet iedereen ook iedere keer dat Feyenoord de bovenliggende partij is en dat er ongelukkig doelpunten tegen krijgen...

Dat is denk ik nu het geval. Als Feyenoord nou helemaal weggespeeld zou worden door ploegen in de eredivisie dan zou het anders zijn.....maar dat is niet zo.
Het is niet alleen tegendoelpunten, het is vooral de onmacht om zelf te scoren.
pi_175175552
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het is niet alleen tegendoelpunten, het is vooral de onmacht om zelf te scoren.
Vrije trappen en corners zijn ook echt droevig, maar dat is al jaren het geval.
pi_175175554
Wat ook meespeelt is dat na het hoogtepunt van vorig seizoen de focus en scherpte dit seizoen totaal lijken te zijn verdwenen. Ik was er al een beetje bang voor ook al had ik zo'n zwaar verval niet verwacht. Gio zegt dat hij niks anders doet dan vorig seizoen. Misschien had hij juist wel iets anders moeten doen.
pi_175175571
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Die wedstrijd had je toch helemaal niet hoeven te verliezen?

je heb nu geloof ik 4 thuiswedstrijden gespeeld met hetzelfde wedstrijdbeeld....

tegenstanders die zich rond de zestien verzamelen...
Jep, en het werkt nog ook. Komt door de eenzijdige samenstelling vd selectie obv voornemen zoals vorig jaar te blijven spelen en dat mag je Gio en van Geel kwalijk nemen.
  zondag 19 november 2017 @ 17:16:05 #63
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175175583
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 17:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ook meespeelt is dat na het hoogtepunt van vorig seizoen de focus en scherpte dit seizoen totaal lijken te zijn verdwenen. Ik was er al een beetje bang voor ook al had ik zo'n zwaar verval niet verwacht. Gio zegt dat hij niks anders doet dan vorig seizoen. Misschien had hij juist wel iets anders moeten doen.
Typisch de onmacht bij Gio ook, zo'n opmerking is kenmerkend voor iemand die ook totaal geen aandeel heeft gehad in de titel vorig jaar.
pi_175175586
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 17:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ook meespeelt is dat na het hoogtepunt van vorig seizoen de focus en scherpte dit seizoen totaal lijken te zijn verdwenen. Ik was er al een beetje bang voor ook al had ik zo'n zwaar verval niet verwacht. Gio zegt dat hij niks anders doet dan vorig seizoen. Misschien had hij juist wel iets anders moeten doen.
Als je niks anders doet, maar je selectie is wel veranderd ben je toch vrij naief. Ik vind het een domme opmerking van Gio dan.
pi_175175602
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Typisch de onmacht bij Gio ook, zo'n opmerking is kenmerkend voor iemand die ook totaal geen aandeel heeft gehad in de titel vorig jaar.
Eigenlijk zegt hij ‘ik heb er geen invloed op’.
pi_175175610
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 17:14 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Vrije trappen en corners zijn ook echt droevig, maar dat is al jaren het geval.
Dat klopt ja.
pi_175175627
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 17:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ook meespeelt is dat na het hoogtepunt van vorig seizoen de focus en scherpte dit seizoen totaal lijken te zijn verdwenen. Ik was er al een beetje bang voor ook al had ik zo'n zwaar verval niet verwacht. Gio zegt dat hij niks anders doet dan vorig seizoen. Misschien had hij juist wel iets anders moeten doen.
Zit geen enkel idee achter het spel, ik denk echt dat Jorgensen beter rendeert in een 4-4-2, wanneer je een Vincent Janssen had kunnen huren die kon prima als 9 spelen en dan Jorgensen als 10 eromheen. Toornstra links en Berghuis rechts en Vilhena en Karim als stofzuigers.
pi_175175640
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 17:18 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Zit geen enkel idee achter het spel, ik denk echt dat Jorgensen beter rendeert in een 4-4-2, wanneer je een Vincent Janssen had kunnen huren die kon prima als 9 spelen en dan Jorgensen als 10 eromheen. Toornstra links en Berghuis rechts en Vilhena en Karim als stofzuigers.
Waarom Toornstra links? Die kerel toont nu toch aan vorig jaar gepiekt te hebben.
pi_175175650
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:19 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waarom Toornstra links? Die kerel toont nu toch aan vorig jaar gepiekt te hebben.
Om ruimte te maken voor Haps, hij kan prima in de discipline spelen, nu zie je vaak dat Haps tegen 2 man komt omdat Larsson of Boetius hun man laten lopen.
  zondag 19 november 2017 @ 17:22:39 #70
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175175687
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Eigenlijk zegt hij ‘ik heb er geen invloed op’.
Dat is toch geen verrassing, of je denk je dat hij er vorig jaar een aandeel in heeft gehad?
pi_175175767
Ik verlang naar de tijd van Fred Rutten :(
Hoop dat Gio dr uit vliegt. Dit mag gewoon niet. Een goede trainer hoort de ploeg te kunnen motiveren; die hoort mensen op te offeren als ze spelen als een natte krant. Hij flikkerde in zijn beginperiode Immers er permanent uit. Waarom kan dat nu niet met Vilhena of Toornstra?
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 19 november 2017 @ 17:30:53 #72
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175175805
Hij moet nooit meer Boetius en Diks inbrengen voor een prima spelende Larsson en Nieuwkoop

Zeker van advocaat geleerd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175175840
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 17:01 schreef Vasion het volgende:

[..]

Dan nog, praat jij deze resultaten goed? Tegen VVV mag je wel een hoger tempo neerzetten en meer concentratie wat hoger hebben. Zijn allemaal dingen die coach op orde moet stellen. Doet hij dan wel in de tweede helft waarbij je uiteindelijk scoort, maar ook een besproken corner van VVV niet kan anticiperen. Gebrek aan concentratie dit.
ik praat de resultaten helemaal niet goed

ik leg uit waarom het publiek zo soft reageert

ze zien ook gewoon wat er op het veld gebeurd

in principe is het pech en kwaliteit

waar die bal bij psv er wel ingaat de afgelopen wedstrijden gaat de bal bij ons buitenkant paal er niet in...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175175972
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is toch geen verrassing, of je denk je dat hij er vorig jaar een aandeel in heeft gehad?
Nee, daarom vond ik dat hele standbeeld gedoe ook zo overdreven.
pi_175176274
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:41 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, daarom vond ik dat hele standbeeld gedoe ook zo overdreven.
lachwekkend zelfs.
  zondag 19 november 2017 @ 18:00:54 #76
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175176284
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:41 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, daarom vond ik dat hele standbeeld gedoe ook zo overdreven.
Dat was volgens mij voor iets maatschappelijks
pi_175176472
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 18:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat was volgens mij voor iets maatschappelijks
klopt

Gio en zijn vrouw hebben al weet ik hoeveel jaar al een aantal projecten in rotterdam en omstreken waarin ze mensen helpen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175176511
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

klopt

Gio en zijn vrouw hebben al weet ik hoeveel jaar al een aantal projecten in rotterdam en omstreken waarin ze mensen helpen
Ja inderdaad las het, dan staat het los ervan.
pi_175176665
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 18:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat was volgens mij voor iets maatschappelijks
Ja ik had idd begrepen dat het daar niet om ging.
pi_175176671
ah de zondebok is toornstra

die andere 10 doen het fantastisch
  zondag 19 november 2017 @ 18:42:52 #81
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_175177082
AZ, die wij in eigen huis probleemloos oprolden met 4-0, staat tweede, gelijk met Ajax. Bizar.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 19 november 2017 @ 19:01:19 #82
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_175177539
Vilhena en El Ahmadi in de winterstop vervangen voor middenvelders die veel meer scorend vermogen hebben.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_175177967
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:42 schreef TC03 het volgende:
AZ, die wij in eigen huis probleemloos oprolden met 4-0, staat tweede, gelijk met Ajax. Bizar.
Ja nou en, wij winnen niet van nac roda ado vvv, dusja.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 19 november 2017 @ 19:17:10 #84
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175177994
Gustafson terug halen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175178036
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gustafson terug halen
Ja nog zo'n weekdier.
pi_175178999
Vormer terughalen
ZiggoSport twitterde op zondag 19-11-2017 om 18:45:28 WOAH! Dit is het antwoord van Ruud Vormer 😱 #Vormer #ziggosport https://t.co/5kqhwhbBAI reageer retweet
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 19 november 2017 @ 19:58:08 #87
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175179034
Damn wat een goal
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 19 november 2017 @ 20:01:36 #88
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_175179110
Wat moet er gebeuren voordat Vermeer weer een kans krijgt? Jones maakt elke week fouten die ons punten kosten. Zo ook gisteren weer.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_175179353
Heb het trouwens nog nooit meegemaakt dat spelers zoveel individuele klasse hebben verloren in een zomerstop zonder enige aanleiding in de vorm van blessures. Je zou haast zeggen dat Toornstra al zijn kruisbanden en beide benen heeft gebroken in de zomerstop dat hij nu zo speelt
pi_175179362
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 20:13 schreef Henrys het volgende:
Heb het trouwens nog nooit meegemaakt dat spelers zoveel individuele klasse hebben verloren in een zomerstop zonder enige aanleiding in de vorm van blessures. Je zou haast zeggen dat Toornstra al zijn kruisbanden en beide benen heeft gebroken in de zomerstop dat hij nu zo speelt
Ik vind hem wel zwaar ogen.
pi_175179458
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 20:13 schreef Henrys het volgende:
Heb het trouwens nog nooit meegemaakt dat spelers zoveel individuele klasse hebben verloren in een zomerstop zonder enige aanleiding in de vorm van blessures. Je zou haast zeggen dat Toornstra al zijn kruisbanden en beide benen heeft gebroken in de zomerstop dat hij nu zo speelt
Het is een mentale kwestie denk ik. Ik heb tegenwoordig vooraf bij elke wedstrijd iets van..ach wordt toch weer kut met peren. Met die instelling lijken die gasten ook op het veld te staan.
pi_175179478
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 20:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is een mentale kwestie denk ik. Ik heb tegenwoordig vooraf bij elke wedstrijd iets van..ach wordt toch weer kut met peren. Met die instelling lijken die gasten ook op het veld te staan.
De eeuwige mentaliteitssmoes.
Dit, dus.
pi_175179617
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 20:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De eeuwige mentaliteitssmoes.
Mentaliteit..persoonlijkheid..overtuiging..hoe je het wil noemen. Ik vind bijvoorbeeld het aanvalsspel van Feyenoord creatiefloos en zonder overtuiging. Het is allemaal op goed geluk en de ene na de andere kutvoorzet op kniehoogte wordt zonder te kijken de 16 in gemikt.
pi_175179735
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 20:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De eeuwige mentaliteitssmoes.
Het is een kwestie van kwaliteit. Mentaliteit zat bij Feyenoord
  zondag 19 november 2017 @ 20:30:11 #95
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175179794
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 19:01 schreef TC03 het volgende:
Vilhena en El Ahmadi in de winterstop vervangen voor middenvelders die veel meer scorend vermogen hebben.
We hebben meer behoefte aan spelers die kansen kunnen creren, dan die ze af kunnen maken.
pi_175180002
Wat wel enigszins zorgelijk is, is dat Gio misschien onderdeel is van het probleem maar hij zoveel krediet heeft dat hij niet snel zal worden bedankt voor bewezen diensten. Dat gaat ons Europees voetbal kosten. Het is zonde dat er in de leiding kennelijk geen strateeg zit met een visie voor de lange termijn. Het is algemeen bekend dat aan de top komen makkelijker is dan aan de top blijven, maar de capaciteiten om aan de top te blijven zijn niet aanwezig bij Feyenoord..zowel de leiding als de trainersstaf als de spelers..ze vallen hard door de mand.
  zondag 19 november 2017 @ 20:41:58 #97
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_175180200
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 20:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat wel enigszins zorgelijk is, is dat Gio misschien onderdeel is van het probleem maar hij zoveel krediet heeft dat hij niet snel zal worden bedankt voor bewezen diensten. Dat gaat ons Europees voetbal kosten. Het is zonde dat er in de leiding kennelijk geen strateeg zit met een visie voor de lange termijn. Het is algemeen bekend dat aan de top komen makkelijker is dan aan de top blijven, maar de capaciteiten om aan de top te blijven zijn niet aanwezig bij Feyenoord..zowel de leiding als de trainersstaf als de spelers..ze vallen hard door de mand.
Eens. Gio is een legende, maar vorig seizoen is geweest. Bij iedere andere topclub zou de trainer er met deze resultaten uitliggen. Maar in de leiding zweven ze nog teveel op een roze wolk, met het eerste kampioenschap in 18 jaar. Je hebt een selectie waarmee je in ieder geval tot het einde van het seizoen mee moet doen om het kampioenschap. Maar dat is nu al kansloos. Conclusie?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_175181073
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Mentaliteit..persoonlijkheid..overtuiging..hoe je het wil noemen. Ik vind bijvoorbeeld het aanvalsspel van Feyenoord creatiefloos en zonder overtuiging. Het is allemaal op goed geluk en de ene na de andere kutvoorzet op kniehoogte wordt zonder te kijken de 16 in gemikt.
Dat is een gebrek aan kwaliteit.
Dit, dus.
pi_175182443
Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het goed gaat komen dit seizoen

psv krijgt de inzinking straks ook nog wel....die blijven niet zoveel geluk houden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175182539
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het goed gaat komen dit seizoen

psv krijgt de inzinking straks ook nog wel....die blijven niet zoveel geluk houden.
Mi gado
  zondag 19 november 2017 @ 21:47:03 #101
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_175182611
Lol
pi_175182907
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het goed gaat komen dit seizoen

psv krijgt de inzinking straks ook nog wel....die blijven niet zoveel geluk houden.
Haha, hou op met die act.
#12 is not for sale!
pi_175184011
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het goed gaat komen dit seizoen

psv krijgt de inzinking straks ook nog wel....die blijven niet zoveel geluk houden.
Ik zie het niet meer gebeuren.
pi_175184147
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Mi gado
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 21:55 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Haha, hou op met die act.
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 22:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik zie het niet meer gebeuren.
wtf is er met jullie aan de hand

ik geloof er gewoon nog in dat Feyenoord zich straks gaat herstellen maar dat zeg ik al weken. En ik geloof er nog steeds in.

ik geloof er namelijk geen fuck van dat psv dit gaat volhouden en zoveel geluk zal blijven houden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175184285
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


[..]


[..]

wtf is er met jullie aan de hand

ik geloof er gewoon nog in dat Feyenoord zich straks gaat herstellen maar dat zeg ik al weken. En ik geloof er nog steeds in.

ik geloof er namelijk geen fuck van dat psv dit gaat volhouden en zoveel geluk zal blijven houden.
klaasweetniets
pi_175184528
Niet zo pesten jongens
  zondag 19 november 2017 @ 23:17:28 #107
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_175185267
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


[..]


[..]

wtf is er met jullie aan de hand

ik geloof er gewoon nog in dat Feyenoord zich straks gaat herstellen maar dat zeg ik al weken. En ik geloof er nog steeds in.

ik geloof er namelijk geen fuck van dat psv dit gaat volhouden en zoveel geluk zal blijven houden.
Gast, natuurlijk zal PSV nog een paar wedstrijdjes gaan verliezen maar het gat is al 14 (!!) punten. Dat gaan wij nooit meer overbruggen. 3e en de beker is het hoogst haalbare dit seizoen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_175185358
Klaas :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175185366
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 20:41 schreef PIETR het volgende:

[..]

Eens. Gio is een legende, maar vorig seizoen is geweest. Bij iedere andere topclub zou de trainer er met deze resultaten uitliggen. Maar in de leiding zweven ze nog teveel op een roze wolk, met het eerste kampioenschap in 18 jaar. Je hebt een selectie waarmee je in ieder geval tot het einde van het seizoen mee moet doen om het kampioenschap. Maar dat is nu al kansloos. Conclusie?
wie moet je dan nemen
  zondag 19 november 2017 @ 23:29:29 #110
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_175185481
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 23:22 schreef Adames het volgende:

[..]

wie moet je dan nemen
Bert.

Nee, ik zeg niet dat hij weg moet maar ik vind het wel bizar hoe rustig het is rond Feyenoord, terwijl het eigenlijk al vanaf de Johan Cruijff schaal niet om aan te gluren is en er ook weinig verbetering zichtbaar is.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_175185933
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 23:29 schreef PIETR het volgende:

[..]

Bert.

Nee, ik zeg niet dat hij weg moet maar ik vind het wel bizar hoe rustig het is rond Feyenoord, terwijl het eigenlijk al vanaf de Johan Cruijff schaal niet om aan te gluren is en er ook weinig verbetering zichtbaar is.
Inderdaad JC schaal was ook extreem matig, maar toen was Vitesse ineens Barca 2.
pi_175186005
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 23:29 schreef PIETR het volgende:

[..]

Bert.

Nee, ik zeg niet dat hij weg moet maar ik vind het wel bizar hoe rustig het is rond Feyenoord, terwijl het eigenlijk al vanaf de Johan Cruijff schaal niet om aan te gluren is en er ook weinig verbetering zichtbaar is.
Bert gaat al naar PSV als assistent van vBommelgod
pi_175186219
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2017 00:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Bert gaat al naar PSV als assistent van vBommelgod
_O_
pi_175186287
Docu over Kuyt is net begonnen op Ned 1, is dat al gezegd?
Children of the night. What music they make.
pi_175186341
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:20 schreef DeHovenier het volgende:
Docu over Kuyt is net begonnen op Ned 1, is dat al gezegd?
Is herhaling , vind Dirk beetje naar mannetje , licht narcistisch. Vond z'n vrouw wel erg leuk overkomen, geen typische voetbalvrouw dombo
pi_175186363
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:25 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Is herhaling , vind Dirk beetje naar mannetje , licht narcistisch. Vond z'n vrouw wel erg leuk overkomen, geen typische voetbalvrouw dombo
Ah. Ik heb die docu nog niet gezien, ben nu aan t kijken.
Children of the night. What music they make.
pi_175186380
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:27 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ah. Ik heb die docu nog niet gezien, ben nu aan t kijken.
Is heel vermakelijk , veel plezier
pi_175186856
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:29 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Is heel vermakelijk , veel plezier
Was idd vermakelijk.
Children of the night. What music they make.
  maandag 20 november 2017 @ 02:35:34 #119
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_175186955
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:25 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Is herhaling , vind Dirk beetje naar mannetje , licht narcistisch.
Zo zijn topsporters nou eenmaal.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_175187577
quote:
Net zo goed als dat Jens Toornstra geen enkele wezenlijke inbreng meer heeft in dit Feyenoord,
GELUKKIG STA IK NIET ALLEEN ^O^

Willem van Hanegem in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

[ Bericht 7% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 20-11-2017 10:31:50 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 20 november 2017 @ 08:30:19 #121
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175187854
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 07:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

GELUKKIG STA IK NIET ALLEEN ^O^

Willem van Hanegem in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Toch is het niet veel anders als constateren dat een gans beter vliegt dan een neushoorn.

[ Bericht 1% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 20-11-2017 10:32:27 ]
  Redactie Sport maandag 20 november 2017 @ 09:56:18 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175189291
Doe maar even niet

[ Bericht 57% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 20-11-2017 10:31:17 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175189640
Ik kon het wel vinden in de colum van Willem. Het moet toch niet zo zijn dat het mee moet zitten als je thuis tegen VVV speelt. Toch weet ik zeker dat er wel lichte paniek is, maar die gemakzucht gewoon hun beperking is van communiceren naar buiten toe.
pi_175189793
quote:
7s.gif Op maandag 20 november 2017 10:20 schreef Vasion het volgende:
Ik kon het wel vinden in de colum van Willem. Het moet toch niet zo zijn dat het mee moet zitten als je thuis tegen VVV speelt. Toch weet ik zeker dat er wel lichte paniek is, maar die gemakzucht gewoon hun beperking is van communiceren naar buiten toe.
Ik vind vHangemen sowieso meestal wel verstandige taal praten. Soms slaat 'ie iets te ver door, maar hij praat tenminste niet automatisch de meute na.

Verder mag je hopen dat er momenteel paniek is bij een club als Feyenoord. Mocht dat niet zo zijn is het pas ernstig gesteld met de club. Maar goed, zoals bij PSV alles goed valt, valt bij Feyenoord momenteel gewoon alles verkeerd. Daarnaast denk ik ook weer dat we niet moeten overdrijven, want Feyenoord heeft ook niet echt het materiaal om weer kampioen te worden, imo. Geblesseerden of niet. Daar zal toch nog een aantal jaar een positief beleid overheen moeten gaan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_175189838
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

[..]

wtf is er met jullie aan de hand

ik geloof er gewoon nog in dat Feyenoord zich straks gaat herstellen maar dat zeg ik al weken. En ik geloof er nog steeds in.

ik geloof er namelijk geen fuck van dat psv dit gaat volhouden en zoveel geluk zal blijven houden.
Ok, en dan moet je Ajax, AZ, PEC, Utrecht en Vitesse nog voorbij :') Wat hou jij jezelf heerlijk voor de gek man
  maandag 20 november 2017 @ 10:43:26 #126
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_175190110
Natuurlijk gaat Feyenoord nog wel herstellen, zeker als straks de Europese campagne voorbij is. Maar meer dan strijden om plekkie 3 zit er dit jaar echt niet meer in, dat lijkt me duidelijk.

Het seizoen kan alleen nog enigszins worden gered door het winnen van de beker. Dat is het hoogst haalbare dit seizoen. Om eerlijk te zijn dacht ik dit al voor de start van het seizoen. Feyenoord wordt bijna nooit 2x achtereen kampioen, was zelfs in de gouden jaren 60/70 niet het geval.

Behalve het drukke programma en de roze wolk die beiden veel punten kosten, zijn er ook nog eens 4 belangrijke spelers weg. Het kost gewoon tijd om dit verlies goed op te vangen, zelfs met de goede en logische aankopen van Van Geel. Automatismen ontstaan niet in een paar weken.

Als er dan ook nog eens een heftige blessuregolf volgt van spelers waarvan je het eigenlijk niet kan opvangen, dan wordt het een heel lastig verhaal.

Ik denk dat het grootste deel van het legioen dit ook wel aanvoelt. Na afloop was er in het stadion natuurlijk wel teleurstelling, maar ik had het gevoel dat het meer berusting was bij de meesten.
pi_175190249
quote:
99s.gif Op maandag 20 november 2017 10:32 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ok, en dan moet je Ajax, AZ, PEC, Utrecht en Vitesse nog voorbij :') Wat hou jij jezelf heerlijk voor de gek man
ik ben van Harvard. Wij hebben geleerd te relativeren en de feiten te volgen.

PSV kan zomaar de 2 komende wedstrijden verliezen. Dan is verschil zomaar bijna de helft ingelopen.

Ze hadden gisteren eigenlijk al moeten verliezen. Wiskunde is niet zo moeilijk. Stel psv verliest nu 2x achter elkaar en Feyenoord wint 2 keer achter elkaar dan is het gat gewoon weer te overbruggen. Geduld is een schone zaak. PSV is helemaal niet zo goed. :Y)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 20 november 2017 @ 10:52:14 #128
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175190325
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:43 schreef Rocket Ride het volgende:

Ik denk dat het grootste deel van het legioen dit ook wel aanvoelt. Na afloop was er in het stadion natuurlijk wel teleurstelling, maar ik had het gevoel dat het meer berusting was bij de meesten.
In de tram terug was het anders bijna knokken tussen wat mensen. :D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_175190367
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik ben van Harvard. Wij hebben geleerd te relativeren en de feiten te volgen.

PSV kan zomaar de 2 komende wedstrijden verliezen. Dan is verschil zomaar bijna de helft ingelopen.

Ze hadden gisteren eigenlijk al moeten verliezen. Wiskunde is niet zo moeilijk. Stel psv verliest nu 2x achter elkaar en Feyenoord wint 2 keer achter elkaar dan is het gat gewoon weer te overbruggen. Geduld is een schone zaak. PSV is helemaal niet zo goed. :Y)
Je reageert op een post waarin ik letterlijk reageer met "Ok" als in "Ok PSV gaat inderdaad nog punten verliezen" Maar je doet eventjes alsof PSV de enige concurrent voor Feyenoord is. Je gaat er voor het gemak even vanuit dat Ajax, AZ, PEC, Utrecht en vitesse ook veel punten gaan laten liggen die Feyenoord wel even allemaal pakt

[ Bericht 9% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 20-11-2017 11:11:56 ]
pi_175191785
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik ben van Harvard. Wij hebben geleerd te relativeren en de feiten te volgen.

PSV kan zomaar de 2 komende wedstrijden verliezen. Dan is verschil zomaar bijna de helft ingelopen.

Ze hadden gisteren eigenlijk al moeten verliezen. Wiskunde is niet zo moeilijk. Stel psv verliest nu 2x achter elkaar en Feyenoord wint 2 keer achter elkaar dan is het gat gewoon weer te overbruggen. Geduld is een schone zaak. PSV is helemaal niet zo goed. :Y)
Gozer wie hou jij voor de gek? Wij kunnen nog niet eens van VVV thuis winnen, je mag god op zijn blote knietjes danken als je dit seizoen berhaupt nog in de top 3 gaat eindigen.
Zoals ik al eerder stelde gaat dit niet zomaar stoppen aangezien Gio het spoor volledig bijster is, destijds werd Advocaat er bij gehaald ik stel voor dat er nu dan ook serieus gekeken gaat worden naar een andere trainer. Kan de vinger er niet precies op leggen maar wat is dat met Gio dat het zo enorm alles of niets is?

Kijk meteen weer kampioen worden zou leuk zijn maar waarschijnlijk niet realistisch, dit echter is te treurig voor woorden en compleet het andere uiterste .
blablablabla
pi_175191855
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


[..]


[..]

wtf is er met jullie aan de hand

ik geloof er gewoon nog in dat Feyenoord zich straks gaat herstellen maar dat zeg ik al weken. En ik geloof er nog steeds in.

ik geloof er namelijk geen fuck van dat psv dit gaat volhouden en zoveel geluk zal blijven houden.
Klaas. Je zegt het al weken, maar het gebeurd ook al weken niet. We naderen zo langzamerhand het punt dat Feyenoord puntsgewijs sowieso niet meer kan winnen. En wat hieronder ook iemand zegt, je moet ook Ajax nog voorbij en als je pech hebt ook clubs als Utrecht en Vitesse .

Daarnaast zeg je dat je van Harvard bent en je aan de feiten houdt. En vervolgens kom je met een soort droomscenario waarin PSV 2 wedstrijden verliest en Feyenoord er toevallig 2 wint. Juist. Als je je zo graag aan de feiten wilt houden dan raad ik je aan om teletekst pagina 819 even te bekijken, feitje.

[ Bericht 13% gewijzigd door WaikikiWim op 20-11-2017 12:05:55 ]
pi_175191878
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij moet nooit meer Boetius en Diks inbrengen voor een prima spelende Larsson en Nieuwkoop

Zeker van advocaat geleerd.
Dat zijn ook gelijk de 2 personen die schuldig zijn aan het tegendoelpunt. Diks die staat te slapen waardoor de linksbuiten aangespeeld kan worden en een voorzet kan geven, Diks maakt er een corner van, had niet gehoevven...

Boetius die staat te slapen waardoor die gast een paar meter van hem af kan uithalen, je gooit toch heel je hebben en houwen voor de bal met nog een paar minuten te spelen?

Onbegrijpelijk zeg... slappe hap allebei... :r
pi_175191998
Van dat enthousiasme over Champions League spelen is niet veel meer over. Maar Feyenoord heeft er gelukkig wel een aantal miljoenen mee verdiend...
pi_175192091
PSV heeft het hoerengeluk dat wij vorig jaar hadden.

Toornstra is volgens mij nog wel de speler met de meeste assists bij ons. Je kan hem eruit pleuren, maar wie gaat dan assists geven?
BFF met GGMM
pi_175192158
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 12:03 schreef Stabiel het volgende:
Van dat enthousiasme over Champions League spelen is niet veel meer over. Maar Feyenoord heeft er gelukkig wel een aantal miljoenen mee verdiend...
Spelen van de CL werkt alleen maar demotiverend. Je zou het bijna vergeten maar we begonnen de competitie uitstekend. Na City thuis is het eigenlijk kommer en kwel geworden.
blablablabla
pi_175192323
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Spelen van de CL werkt alleen maar demotiverend. Je zou het bijna vergeten maar we begonnen de competitie uitstekend. Na City thuis is het eigenlijk kommer en kwel geworden.
Ik kan me nog herinneren dat er een aantal figuren waren - waaronder ik - die zich hier afvroegen of CL-spelen wel in het belang van Feyenoord was gezien het enorme krachterschip tussen Feyenoord en de topploegen in Europa, en of wellicht een traditionele UEFA-avond niet beter zou zijn. Dat werd door een aantal users hier als een belachlijke gedachte gezien...
pi_175192541
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 12:20 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren dat er een aantal figuren waren - waaronder ik - die zich hier afvroegen of CL-spelen wel in het belang van Feyenoord was gezien het enorme krachterschip tussen Feyenoord en de topploegen in Europa, en of wellicht een traditionele UEFA-avond niet beter zou zijn. Dat werd door een aantal users hier als een belachlijke gedachte gezien...
Financieel zeker wel, het geld van de CL moet nog beschikbaar komen dus ik verwacht in de winterstop een flink aantal nieuwe spelers. Vervangers voor zowel Diks Kramer als Boetius en mogelijk ook voor Toornstra en Bilal . De spoeling is kwalitatief gewoon veel te dun op het moment.
De duurdere aankopen van zowel Larsson en Haps zijn prima imo, St Juste en Amrabat komen ook wel maar die moeten zich nog doorontwikkelen en kunnen een zwalkend elftal ook qua leeftijd en ervaring onmogelijk dragen.

Sportief deel ik die mening met je vanaf het begin. Gelukkig gaat Guardiola morgen een groot aantal sterspelers rust geven waardoor he normaliter 'slechts' 3-0 of zo zal gaan worden :')
blablablabla
pi_175192638
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik ben van Harvard. Wij hebben geleerd te relativeren en de feiten te volgen.

PSV kan zomaar de 2 komende wedstrijden verliezen. Dan is verschil zomaar bijna de helft ingelopen.

Ze hadden gisteren eigenlijk al moeten verliezen. Wiskunde is niet zo moeilijk. Stel psv verliest nu 2x achter elkaar en Feyenoord wint 2 keer achter elkaar dan is het gat gewoon weer te overbruggen. Geduld is een schone zaak. PSV is helemaal niet zo goed. :Y)
Harvard is omgetoverd tot een ROC waar ze exclusief niveau 1 aanbieden?

:')
pi_175192816
quote:
99s.gif Op maandag 20 november 2017 10:54 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Je reageert op een post waarin ik letterlijk reageer met "Ok" als in "Ok PSV gaat inderdaad nog punten verliezen" Maar je doet eventjes alsof PSV de enige concurrent voor Feyenoord is. Je gaat er voor het gemak even vanuit dat Ajax, AZ, PEC, Utrecht en vitesse ook veel punten gaan laten liggen die Feyenoord wel even allemaal pakt
Ik schat toch zeker dat naast psv ook pec, Ajax en AZ kwalitatief enorm voorliggen op Feyenoord. Gaat waarschijnlijk de strijd om de 4e plek worden.
pi_175192944
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 12:44 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Ik schat toch zeker dat naast psv ook pec, Ajax en AZ kwalitatief enorm voorliggen op Feyenoord. Gaat waarschijnlijk de strijd om de 4e plek worden.
Als men in de winterstop durft te investeren en afscheid genomen gaat worden van de echt rotte appels die er op dit moment rondlopen (Met name Diks kan echt niet) kun je wellicht het gat op AZ nog wel inlopen.
Vergeet niet dat we AZ uit compleet gesloopt hebben dus om nou te zeggen dat die veel meer kwaliteit hebben lopen is ook schromelijk overdreven.
blablablabla
pi_175193031
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Financieel zeker wel, het geld van de CL moet nog beschikbaar komen dus ik verwacht in de winterstop een flink aantal nieuwe spelers. Vervangers voor zowel Diks Kramer als Boetius en mogelijk ook voor Toornstra en Bilal . De spoeling is kwalitatief gewoon veel te dun op het moment.
De duurdere aankopen van zowel Larsson en Haps zijn prima imo, St Juste en Amrabat komen ook wel maar die moeten zich nog doorontwikkelen en kunnen een zwalkend elftal ook qua leeftijd en ervaring onmogelijk dragen.

Sportief deel ik die mening met je vanaf het begin. Gelukkig gaat Guardiola morgen een groot aantal sterspelers rust geven waardoor he normaliter 'slechts' 3-0 of zo zal gaan worden :')
Eens. ^O^
pi_175193035
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Als men in de winterstop durft te investeren en afscheid genomen gaat worden van de echt rotte appels die er op dit moment rondlopen (Met name Diks kan echt niet) kun je wellicht het gat op AZ nog wel inlopen.
Vergeet niet dat we AZ uit compleet gesloopt hebben dus om nou te zeggen dat die veel meer kwaliteit hebben lopen is ook schromelijk overdreven.
Die overwinning was dan ook behoorlijk geflatteerd. AZ was in het eerste kwartier heer en meester en had er twee kunnen maken. Daarnaast keurde de scheidsrechter een geldig doelpunt onterecht af. Vervolgens krijg je drie gratis goals van AZ en is het daarna een schiettent omdat er voor AZ toch niks meer te halen valt.

Wie zou je dan bij Feyenoord willen zien?
  maandag 20 november 2017 @ 12:59:27 #143
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175193085
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Als men in de winterstop durft te investeren en afscheid genomen gaat worden van de echt rotte appels die er op dit moment rondlopen (Met name Diks kan echt niet) kun je wellicht het gat op AZ nog wel inlopen.
Vergeet niet dat we AZ uit compleet gesloopt hebben dus om nou te zeggen dat die veel meer kwaliteit hebben lopen is ook schromelijk overdreven.
Kan Feyenoord nog zoveel investeren dan? Het CL geld zal voornamelijk gebruikt worden om een buffer op te bouwen lijkt me zo.
Oh.
pi_175193115
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan Feyenoord nog zoveel investeren dan? Het CL geld zal voornamelijk gebruikt worden om een buffer op te bouwen lijkt me zo.
Een buffer waarvoor? Barre tijden? :o _O-
We zijn Ajax niet he :+ Geld moet rollen _O_ .
blablablabla
  maandag 20 november 2017 @ 13:02:16 #145
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175193134
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Een buffer waarvoor? Barre tijden? :o _O-
We zijn Ajax niet he :+ Geld moet rollen _O_ .
Ja voor als je een jaartje Europees voetbal misloopt oid :+ Je kan sparen om geld te investeren in een nieuw stadion of trainingscomplex.
Oh.
  maandag 20 november 2017 @ 13:03:44 #146
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_175193163
Dit hele topic is echt een klas geworden van de middelbare school. Jezus zeg.
pi_175193195
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja voor als je een jaartje Europees voetbal misloopt oid :+ Je kan sparen om geld te investeren in een nieuw stadion of trainingscomplex.
Europees voetbal zal de komende jaren in het meest gunstige geval Europa League betekenen en dan waarschijnlijk ook maximaal de groepsfase. Dat hoef je amper mee te begroten.

Eigenlijk is alleen de CL interessant, wij verdienen meer met die paar kansloze potjes in de CL meer dan Ajax vorig jaar toen ze de finale behaalden.
blablablabla
pi_175193277
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 12:56 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Die overwinning was dan ook behoorlijk geflatteerd. AZ was in het eerste kwartier heer en meester en had er twee kunnen maken. Daarnaast keurde de scheidsrechter een geldig doelpunt onterecht af. Vervolgens krijg je drie gratis goals van AZ en is het daarna een schiettent omdat er voor AZ toch niks meer te halen valt.

Wie zou je dan bij Feyenoord willen zien?
Ik heb niet direct een lijstje met namen paraat, heb ook geen idee wat en hoeveel geld er berhaupt nog ligt maar op een aantal posities moet je gewoon echt gaan ingrijpen.
Je koopt Boetius voor een jodenfooi, nou die gok is toch wel mislukt kunnen we stellen :') . Je huurt Diks dat gaat hem ook gewoon niet worden en daarnaast kunnen Toornstra en Berghuis eigenlijk niet gewisseld worden want Bilal en Hansson (?) zijn eigenlijk amper realistische opties. Als Jorgensen weer een blessure oploopt op dat kunstgras wat hij aangeeft te haten mag je lekker met Kramer gaan spelen.

Van Persie zou meer dan welkom zijn.
blablablabla
  maandag 20 november 2017 @ 13:10:20 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175193278
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Europees voetbal zal de komende jaren in het meest gunstige geval Europa League betekenen en dan waarschijnlijk ook maximaal de groepsfase. Dat hoef je amper mee te begroten.

Eigenlijk is alleen de CL interessant, wij verdienen meer met die paar kansloze potjes in de CL meer dan Ajax vorig jaar toen ze de finale behaalden.
Wel qua tv-gelden ja, maar niet qua wedstrijdinkomsten. Wel zonde voor jullie dat je geen punt in de CL haalt, want dat levert ook 1,5 miljoen op bij een overwinning en 750k bij een gelijkspel.

Maar goed jij kan toch ook niet ontkennen dat het handig is om een buffer te hebben voor je club.
Oh.
  maandag 20 november 2017 @ 13:11:39 #150
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175193307
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik heb niet direct een lijstje met namen paraat, heb ook geen idee wat en hoeveel geld er berhaupt nog ligt maar op een aantal posities moet je gewoon gaan ingrijpen.
Je koopt Boetius voor een jodenfooi, nou die gok is toch wel mislukt kunnen we stellen :') . Je huurt Diks dat gaat hem ook gewoon niet worden en daarnaast kunnen Toornstra en Berghuis eigenlijk niet gewisseld worden want Bilal en Hansson (?) zijn eigenlijk amper realistische opties.

Van Persie zou meer dan welkom zijn.
Dus je wil Van Persie halen zodat je n van de weinige in jullie team die nog wel presteert (Jrgensen) kan wisselen. Of wil je van Persie op het middenveld zetten?
Oh.
pi_175193377
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel qua tv-gelden ja, maar niet qua wedstrijdinkomsten. Wel zonde voor jullie dat je geen punt in de CL haalt, want dat levert ook 1,5 miljoen op bij een overwinning en 750k bij een gelijkspel.

Maar goed jij kan toch ook niet ontkennen dat het handig is om een buffer te hebben voor je club.
Ik ben een supporter man mij boeit het geen reet, zolang ze er wederom geen financile teringzooi van maken waardoor de club naar de klote gaat zie ik liever zoveel mogelijk kapitaal op het veld lopen.

Blijkbaar is daar ook genoeg geld te halen als je ziet wat Ajax en Psv maar ook wij zelf (weliswaar in iets bescheidenere mate :P ) de afgelopen jaren hebben binnen geharkt aan transfergelden.
blablablabla
pi_175193385
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dus je wil Van Persie halen zodat je n van de weinige in jullie team die nog wel presteert (Jrgensen) kan wisselen. Of wil je van Persie op het middenveld zetten?
Van Persie achter Jorgensen Toornstra banken :Y
blablablabla
  maandag 20 november 2017 @ 13:20:55 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175193506
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik ben een supporter man mij boeit het geen reet, zolang ze er wederom geen financile teringzooi van maken waardoor de club naar de klote gaat zie ik liever zoveel mogelijk kapitaal op het veld lopen.

Blijkbaar is daar ook genoeg geld te halen als je ziet wat Ajax en Psv maar ook wij zelf (weliswaar in iets bescheidenere mate :P ) de afgelopen jaren hebben binnen geharkt aan transfergelden.
Ben wel benieuwd wie jullie volgende transferklapper moet worden nu.

Denk dat je Martin van Geel beter kan lozen als je echt stappen wil maken, want die heeft maar een matig netwerk om echt door te groeien.
Oh.
  maandag 20 november 2017 @ 13:21:29 #154
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175193516
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Van Persie achter Jorgensen Toornstra banken :Y
Hmm ik vind Van Persie toch niet echt een 10.
Oh.
pi_175193653
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hmm ik vind Van Persie toch niet echt een 10.
Ik wel hoor. Jorgensen V Persie genot _O_ , desnoods ga je 442 spelen. Persie kan ook rechtsbuiten of cam spelen.
Geeft aanvallend echt een shitload meer aan mogelijkheden tov nu. Kwalitatief ook een enorme opsteker.

Kan hij mooi aan de slag met spelers als Larsson om hun vrije trap te verfijnen.
blablablabla
  maandag 20 november 2017 @ 13:30:02 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175193713
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik wel hoor. Jorgensen V Persie genot _O_ , desnoods ga je 442 spelen. Persie kan ook rechtsbuiten of cam spelen.
Geeft aanvallend echt een shitload meer aan mogelijkheden tov nu. Kwalitatief ook een enorme opsteker.
Uiteraard kan je hem beter in je selectie hebben dan Kramer, maar lijkt me voor jullie beter om ergens een jonge creatieve middenvelder te halen die er echt nog wat jaartjes kan spelen. Maarja dat wordt scouten in het buitenland, of je moet een gok wagen met Ryan Thomas (een nieuwe hype, jawel)
Oh.
pi_175194084
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Uiteraard kan je hem beter in je selectie hebben dan Kramer, maar lijkt me voor jullie beter om ergens een jonge creatieve middenvelder te halen die er echt nog wat jaartjes kan spelen. Maarja dat wordt scouten in het buitenland, of je moet een gok wagen met Ryan Thomas (een nieuwe hype, jawel)
In principe is Amrabat gehaald voor die rol. Denk dat je beter Clasie en V Persie een belletje kunt geven in de winterstop dan het zoveelste blik talenten open te trekken. Vorig seizoen hadden we Kuyt maar momenteel ontbreekt een leider op het veld ook gewoon.
El Ahmadi is totaal geen leider die zie je ook nooit coachen tijdens de wedstrijd of met jonge spelers bezig zijn die dreigen te verzuipen.
blablablabla
  maandag 20 november 2017 @ 13:49:03 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175194164
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:44 schreef Elan het volgende:

[..]

In principe is Amrabat gehaald voor die rol. Denk dat je beter Clasie en V Persie een belletje kunt geven in de winterstop dan het zoveelste blik talenten open te trekken. Vorig seizoen hadden we Kuyt maar momenteel ontbreekt een leider op het veld ook gewoon.
El Ahmadi is totaal geen leider die zie je ook nooit coachen tijdens de wedstrijd of met jonge spelers bezig zijn die dreigen te verzuipen.
Amrabat is toch ook niet echt een creatieve middenvelder, die moet ook in dienst van spelen.

En volgens mij kon El Ahmadi vorig seizoen prima leiden.
Oh.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 13:51:05 #159
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175194211
Weg met Clasie hoor Elan laat die eerst maar weer ergens aan voetballen komen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 20 november 2017 @ 14:06:00 #160
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175194481
Laten we alsjeblieft niet in paniek nog meer investeringen doen. 1 of 2 goedkope buitenkansjes graag, maar komende zomer moet je doorselecteren. Dit seizoen hoeft niet krampachtig nog gered te worden.

We hebben al het meeste genvesteerd van de top 3 afgelopen zomer.

Edit: en ik geloof zeker niet in de magische werking van de komst van Van Persie. Clasie is veel meer welkom.
pi_175194979
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 14:06 schreef hhh38 het volgende:
Laten we alsjeblieft niet in paniek nog meer investeringen doen. 1 of 2 goedkope buitenkansjes graag, maar komende zomer moet je doorselecteren. Dit seizoen hoeft niet krampachtig nog gered te worden.

We hebben al het meeste genvesteerd van de top 3 afgelopen zomer.

Edit: en ik geloof zeker niet in de magische werking van de komst van Van Persie. Clasie is veel meer welkom.
We zijn van de top 3 ook veruit de meeste basisspelers kwijtgeraakt. Wat op de bank zit is ronduit schrijnend en Feyenoord-onwaardig mag je inmiddels wel concluderen op basis van hun invalbeurten. Waarom zou je in godsnaam tot de zomer willen wachten met ingrijpen :?
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 14:30:51 #162
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175195014
Clasie kan niet eens meekomen bij fucking Brugge daar waar vormer opeens een wereld speler is daar.

Stel wij halen hem dan ben je sowieso een maand of drie kwijt voor hij weer in vorm is .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175195021
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weg met Clasie hoor Elan laat die eerst maar weer ergens aan voetballen komen.
Clasie is wel een speler die voor de broodnodige creativiteit kan zorgen, ik ben op de hoogte van zijn situatie maar hij zal het voetballen toch niet ineens verleerd zijn?
blablablabla
pi_175195180
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Clasie kan niet eens meekomen bij fucking Brugge daar waar vormer opeens een wereld speler is daar.

Stel wij halen hem dan ben je sowieso een maand of drie kwijt voor hij weer in vorm is .
Clasie heeft dit seizoen een wedstrijd of 5 gemist vanwege blessure. En die Vormer doet het blijkbaar prima, ik zou daar geen conclusies aan verbinden aan het feit dat hij nu een paar potjes niet mee mag doen.
blablablabla
  maandag 20 november 2017 @ 14:37:49 #165
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175195202
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Clasie kan niet eens meekomen bij fucking Brugge daar waar vormer opeens een wereld speler is daar.

Stel wij halen hem dan ben je sowieso een maand of drie kwijt voor hij weer in vorm is .
Wie zegt dat ie niet kan meekomen? Zou jij je beste speler eruit halen omdat er een goede speler voor dezelfde positie beschikbaar is?
pi_175195326
Begrijp die hele verhuur berhaupt niet. Zullen toch wel betere kansen dan met alle respect Club Brugge voorbij gekomen zijn.
Waar je ook nog weet dat Vormer op die positie al jaren het baasje is.
blablablabla
  maandag 20 november 2017 @ 14:44:07 #167
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175195364
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:29 schreef Elan het volgende:

[..]

We zijn van de top 3 ook veruit de meeste basisspelers kwijtgeraakt. Wat op de bank zit is ronduit schrijnend en Feyenoord-onwaardig mag je inmiddels wel concluderen op basis van hun invalbeurten. Waarom zou je in godsnaam tot de zomer willen wachten met ingrijpen :?
Veruit de meeste? Ik tel Kongolo, Karsdorp en Elia. Kuyt als twijfelgeval.

PSV is Guardado, Willems, Moreno en Prpper kwijt en Ajax is Sanchez, Klaassen en Tete kwijt. Dat zijn vergelijkbare aantallen.

Bovendien hebben we een veel betere bank vergeleken met vorig jaar. We hebben 2 extra centrale verdedigers (St. Juste en Van Beek), een extra middenvelder (Amrabat) en een extra vleugelspeler (Larsson of Botius, ligt eraan wie je als opvolger van Elia ziet) die basismateriaal zouden moeten zijn.

We hebben wat pech met blessures, maar met deze selectie zou je gewoon de prestatie van vorig jaar moeten kunnen herhalen.
pi_175195393
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Amrabat is toch ook niet echt een creatieve middenvelder, die moet ook in dienst van spelen.

En volgens mij kon El Ahmadi vorig seizoen prima leiden.
Wie is in de eredivisie nou echt een creatieve middenvelder? Zijn die, tenzij je ze zelf kan opleiden niet gewoon schrijnend duur in de meeste gevallen :D .
blablablabla
  maandag 20 november 2017 @ 14:51:27 #169
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175195537
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Wie is in de eredivisie nou echt een creatieve middenvelder? Zijn die, tenzij je ze zelf kan opleiden niet gewoon schrijnend duur in de meeste gevallen :D .
Stengs (nu zwaar geblesseerd en idd zelf opgeleid), Pereiro, F. De Jong, degaard (gehuurd en normaal gesproken veel te duur inderdaad) en die jongen van Vitesse vorig jaar (ook gehuurd). Als top 3 club moet het toch mogelijk zijn zou je zeggen.
  maandag 20 november 2017 @ 14:57:09 #170
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175195659
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Wie is in de eredivisie nou echt een creatieve middenvelder? Zijn die, tenzij je ze zelf kan opleiden niet gewoon schrijnend duur in de meeste gevallen :D .
Maher kun je voor een prikkie ophalen. Misschien nog best een goede, want werkers hebben jullie al genoeg.
pi_175195759
Ik maak me niet druk

het lek is bijna boven
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175195793
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 14:44 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Veruit de meeste? Ik tel Kongolo, Karsdorp en Elia. Kuyt als twijfelgeval.

PSV is Guardado, Willems, Moreno en Prpper kwijt en Ajax is Sanchez, Klaassen en Tete kwijt. Dat zijn vergelijkbare aantallen.

Bovendien hebben we een veel betere bank vergeleken met vorig jaar. We hebben 2 extra centrale verdedigers (St. Juste en Van Beek), een extra middenvelder (Amrabat) en een extra vleugelspeler (Larsson of Botius, ligt eraan wie je als opvolger van Elia ziet) die basismateriaal zouden moeten zijn.

We hebben wat pech met blessures, maar met deze selectie zou je gewoon de prestatie van vorig jaar moeten kunnen herhalen.
Tete (5 potjes vorig seizoen) en Willems ( in het PSV-topic vonden ze het niet eens erg dat hij vertrok, die was geen schim meer van zichzelf :D ) Ze werkten bij Ajax en PSV al met een kwalitatief veel bredere selectie hetgeen je nu ook terugziet in de ranglijst.
Vorig seizoen had je gewoon alle mazzel, o.a. met het feit dat Jorgensen bijna alles gespeeld heeft en een aantal spelers boven zichzelf zijn uitgestegen zijn waardoor je daar mee weg kwam.

De bank is wat breder maar zeker niet beter, die Boetius is ronduit dramatisch. Bilul Kramer en Diks idem. Dat zijn geen spelers voor het niveau Feyenoord. Als je die blijft opstellen blijft dat zich tegen je keren. Die moet je gewoon zsm vervangen als je verder wil. Vorig seizoen trouwens nog
Vorig seizoen Kuyt voor Toornstra? Man, die Toornstra kan tot april dit abominabele niveau blijven vasthouden, niemand gaat hem vervangen want er is toch niemand :X
blablablabla
pi_175195850
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 14:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Stengs (nu zwaar geblesseerd en idd zelf opgeleid), Pereiro, F. De Jong, degaard (gehuurd en normaal gesproken veel te duur inderdaad) en die jongen van Vitesse vorig jaar (ook gehuurd). Als top 3 club moet het toch mogelijk zijn zou je zeggen.
De opties die je noemt zijn ofwel eigen jeugd of gehuurd van Real Madrid ofwel wel fucking duur in het geval van Perreiro . Hoe jij precies aan de conclusie komt dat het dus voor ons wel mogelijk zou moeten zijn zo'n speler op korte termijn aan te trekken is mij een volstrekt raadsel.
blablablabla
pi_175195884
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Tete (5 potjes vorig seizoen) en Willems ( in het PSV-topic vonden ze het niet eens erg dat hij vertrok, die was geen schim meer van zichzelf :D ) Ze werkten bij Ajax en PSV al met een kwalitatief veel bredere selectie hetgeen je nu ook terugziet in de ranglijst.
Vorig seizoen had je gewoon alle mazzel, o.a. met het feit dat Jorgensen bijna alles gespeeld heeft en een aantal spelers boven zichzelf zijn uitgestegen zijn waardoor je daar mee weg kwam. De bank is wat breder maar zeker niet beter, die Boetius is ronduit dramatisch. Bilul Kramer en Diks idem. Dat zijn geen spelers voor het niveau Feyenoord. Als je die blijft opstellen blijft dat zich tegen je keren. Die moet je gewoon zsm vervangen als je verder wil. Vorig seizoen trouwens nog
Vorig seizoen Kuyt voor Toornstra? Man, die Toornstra kan tot april dit abominabele niveau blijven vasthouden, niemand gaat hem vervangen want er is toch niemand :X
Amrabat wil tenminste voetballen

Ik heb echt geen idee wat toornstra zijn opdrachten zijn in het veld

hij kan nog geen lantaarnpaal voorbij
Vorig seizoen had hij heel veel mazzel dat hij iedere keer de bal voor zijn voeten kreeg en kon scoren maar dat was meer geluk dan wijsheid heb ik het idee.

Niemand bij Feyenoord heeft op dit moment zo weinig balcontacten als toornstra. Die man is al 13 wedstrijden totaal onzichtbaar....

Maar gio gelooft er nog elke week in dat hij er weer 14 erin gaat trappen.... _O- _O-

Je kan nog beter op dit moment een taltenvollle middenvelder uit de A1 op zijn plek neerzetten zo moeilijk zal het echt niet zijn om beter dan toornstra te spelen

toornstra wil gewoon de bal niet hebben...... :N
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 15:12:54 #175
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175195906
Afgelopen wedstrijd was de eerste waar ik ook zag dat Gio de schuldige was.

Diks en Boetius erin om ze tevreden te houden en vervolgens je voorsprong weggeven kan echt niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 20 november 2017 @ 15:12:59 #176
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175195908
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:10 schreef Elan het volgende:

[..]

De opties die je noemt zijn ofwel eigen jeugd of gehuurd van Real Madrid ofwel wel fucking duur in het geval van Perreiro . Hoe jij precies aan de conclusie komt dat het dus voor ons wel mogelijk zou moeten zijn zo'n speler op korte termijn aan te trekken is mij een volstrekt raadsel.
Wat is korte termijn? Het lijkt me voor komende zomer prio nr 1 en we hebben afgelopen jaar al 6.5 miljoen aan 1 speler uitgegeven? Pereiro was ongeveer net zo duur, dus dat kan gewoon.
pi_175195912
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 14:06 schreef hhh38 het volgende:
Laten we alsjeblieft niet in paniek nog meer investeringen doen. 1 of 2 goedkope buitenkansjes graag, maar komende zomer moet je doorselecteren. Dit seizoen hoeft niet krampachtig nog gered te worden.

We hebben al het meeste genvesteerd van de top 3 afgelopen zomer.

Edit: en ik geloof zeker niet in de magische werking van de komst van Van Persie. Clasie is veel meer welkom.
Eens.

Van Persie zou wel lekker zijn, alleen al omdat dan de aandacht daar compleet naar toe gaat.
pi_175195940
quote:
Guardiola: Feyenoord is beter dan de resultaten doen vermoeden

Renato Tapia keert voor de ontmoeting met Manchester City in de Champions League terug in de selectie van Feyenoord. De Peruaan ontbrak zaterdag in de teleurstellend verlopen thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo (1-1).

ANP 20-11-17, 11:36 Laatste update: 14:29
4

ANP Pro Shots
Tapia kreeg rust van trainer Giovanni van Bronckhorst omdat hij toen pas net terug was van een wereldreis, die had geresulteerd in kwalificatie voor het WK met Peru.

De verdediger, die ook op het middenveld uit de voeten kan, was vandaag weer van de partij bij de afsluitende training in De Kuip. Sam Larsson deed daar ook aan mee. De Zweedse aanvaller moest tegen VVV twintig minuten voor tijd van het veld, omdat hij last had gekregen van zijn kuit. Larsson was tot dat moment de gevaarlijkste speler bij Feyenoord.

De vleugelspits trainde vandaag zonder problemen mee en is klaar voor de krachtmeting met de ongeslagen koploper van de Premier League. Dat geldt ook voor Bart Nieuwkoop. De rechtsback werd tegen VVV uit voorzorg gewisseld omdat hij weer wat last kreeg van zijn hamstring.

El Ahmadi
Feyenoord moet het tegen Manchester City stellen zonder de geschorste aanvoerder Karim El Ahmadi. Daarnaast ontbreken de al langer geblesseerde verdedigers Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden.

De landskampioen staat na vier groepsduels nog altijd op nul punten, terwijl City met de volle score van twaalf punten al zeker is van een vervolg in de Champions League. Trainer Pep Guardiola mist de geblesseerde verdedigers Benjamin Mendy en John Stones, die bij de eerste ontmoeting in De Kuip (0-4) twee keer scoorde. Nicols Otamendi keert terug van een schorsing.

City
Feyenoord is beter dan de resultaten doen vermoeden.
Pep Guardiola
Manchester City is na vier overwinningen al zeker van de volgende ronde, maar dat wil niet zeggen dat Pep Guardiola een B-elftal het veld in gaat sturen. City heeft ook nog wel wat om voor te spelen. Guardiola: ,,We willen in de volgende ronde de tweede wedstrijd thuis spelen. Dus we willen winnen.''

,,Ik heb Feyenoord vaak gezien'', zegt de Spaanse trainer van City. ,,Ze spelen beter dan de resultaten doen vermoeden.''
Zal helemaal mooi worden nu KEA morgen niet meedoet

nu moet die kut toornstra wel spelen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175195942
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Afgelopen wedstrijd was de eerste waar ik ook zag dat Gio de schuldige was.

Diks en Boetius erin om ze tevreden te houden en vervolgens je voorsprong weggeven kan echt niet.
"Om ze tevreden te houden" terwijl zowel Larsson en Nieuwkoop ergens last van hadden en die 2 de standaard backups zijn. Ja Mikey, leuk.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 15:15:00 #180
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175195956
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Zal helemaal mooi worden nu KEA morgen niet meedoet

nu moet die kut toornstra wel spelen
Zou Tapia op de plek van KEA zetten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175195978
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zou Tapia op de plek van KEA zetten.
tapia op de plek van toornstra
amrabat op de plek van kea

of andersom

als die kut toornstra maar niet meedoet
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 15:15:54 #182
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175195979
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

"Om ze tevreden te houden" terwijl zowel Larsson en Nieuwkoop ergens last van hadden en die 2 de standaard backups zijn. Ja Mikey, leuk.
Volgens mij hadden ze nergens last van gewoon achteraf excuus voor de domme wissels.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175195984
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 15:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat is korte termijn? Het lijkt me voor komende zomer prio nr 1 en we hebben afgelopen jaar al 6.5 miljoen aan 1 speler uitgegeven? Pereiro was ongeveer net zo duur, dus dat kan gewoon.
Ja tuurlijk kan het wel, maar ik bedoel meer in het geval van Feyenoord op dit moment zeg maar :P . Dan zou een Clasie (huren) waarschijnlijk toch een stuk realistischer zijn?
blablablabla
pi_175196002
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Volgens mij hadden ze nergens last van gewoon achteraf excuus voor de domme wissels.
Nieuwkoop is net terug van blessure man. Die was nog niet volledig fit.
Larsson geen idee? Die was wel gewoon fit toch? :o

Zag aan z'n kop ook wel een beetje dat hij liever door had gespeeld.
blablablabla
pi_175196020
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Volgens mij hadden ze nergens last van gewoon achteraf excuus voor de domme wissels.
Ok.

Jouw woord tegen dat van Gio. Ik denk dat ik voor de laatste ga.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 15:18:39 #186
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175196039
Nieuwkoop zijn waarde voor het team word sowieso niet op waarde geschat

Team speelt veel beter als hij wel meedoet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175196041
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Nieuwkoop is net terug van blessure man. Die was nog niet volledig fit.
Larsson geen idee? Die was wel gewoon fit toch? :o

Zag aan z'n kop ook wel een beetje dat hij liever door had gespeeld.
Kreeg tijdens wedstrijd ergens last van, daarom wissel.
pi_175196044
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nieuwkoop zijn waarde voor het team word sowieso niet op waarde geschat

Team speelt veel beter als hij wel meedoet.
Daarom speelt ie ook als hij fit is, Hans.
pi_175196068
Larsson speelde gewoon een kut wedstrijd

het heeft helemaal geen fuk met een linksbuiten te maken wat die goser doet

toen boetius erin kwam werd het allemaal veel gevaarlijker...die liep tenminste met de bal naar de achterlijn ...en die ballen kwamen tenminste voor de keepter

larson moet op de plek van toornstra
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 15:20:53 #190
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175196093
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Larsson speelde gewoon een kut wedstrijd

het heeft helemaal geen fuk met een linksbuiten te maken wat die goser doet

toen boetius erin kwam werd het allemaal veel gevaarlijker...die liep tenminste met de bal naar de achterlijn ...en die ballen kwamen tenminste voor de keepter

larson moet op de plek van toornstra
Weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175196109
Ach, het waren kutwissels. Maar als de trainer niet eens kan wisselen zonder dat je meteen de wedstrijd uit handen geeft is het wel duidelijk dat je wisselmogelijkheden totaal niet volstaan lijkt me toch?
blablablabla
pi_175196121
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt.
zaterdagavond....

Larson doet niets anders dan gelijk met de bal naar binnen te trekken ....de trechter inlopen zoals onze vriend caland dat noemt

vind je het gek dat er niets gecreeerd wordt

berghuis doet het zelfde

berghuis speelde ook een kutwedstrijd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175196132
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 15:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kreeg tijdens wedstrijd ergens last van, daarom wissel.
Van wat precies dan? :o Oprechte vraag ik heb Gio daar na afloop niets over horen zeggen namelijk. Maar ik was ook in De Kuip dus heb alleen korte samenvatting gezien na afloop op FOX.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 15:23:47 #194
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175196149
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:21 schreef Elan het volgende:
Ach, het waren kutwissels. Maar als de trainer niet eens kan wisselen zonder dat je meteen de wedstrijd uit handen geeft is het wel duidelijk dat je wisselmogelijkheden totaal niet volstaan lijkt me toch?
Dat is al langer bekend het voorspelbare wissel rijtje is

Boetius Amrabat Kramer Diks en Bilal.

Amrabat kan je nog wel inbrengen van dat rijtje van de rest moet je hopen dat ze een geweldige dag hebben.

Zou ipv van Bilal die Toure of Hansson eens wat vaker inbrengen.

Misschien Vente ipv van Kramer ook nog
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175196170
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Van wat precies dan? :o Oprechte vraag ik heb Gio daar na afloop niets over horen zeggen namelijk. Maar ik was ook in De Kuip dus heb alleen korte samenvatting gezien na afloop op FOX.
https://www.fr-fans.nl/ni(...)en-wissels-toepassen

quote:
Trainer Giovanni van Bronckhorst moest in de wedstrijd tegen VVV-Venlo twee noodgedwongen wissels doorvoeren. ‘Sam Larsson had last van zijn kuit’, vertelt Van Bronckhorst tegen FOX Sports. ‘Bart Nieuwkoop zat weer tegen kramp aan.’
pi_175196198
blablablabla
pi_175196232
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

zaterdagavond....

Larson doet niets anders dan gelijk met de bal naar binnen te trekken ....de trechter inlopen zoals onze vriend caland dat noemt

vind je het gek dat er niets gecreeerd wordt

berghuis doet het zelfde

berghuis speelde ook een kutwedstrijd
Hier heb je wel een beetje gelijk in, bij zowel Elia als Berghuis zat er vorig seizoen veel meer variatie in het buitenom en naar binnengaan waardoor er veel meer dreiging ontstond.
Alleen om nou te zeggen dat Boetius lekker inviel gaat net weer een stap te ver :')
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 15:28:46 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175196264
Wat mij betreft doe je Kramer lekker terug naar ADO en Bilal naar een Turks ploeg deze winter.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 20 november 2017 @ 15:30:21 #199
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175196308
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Larsson speelde gewoon een kut wedstrijd

het heeft helemaal geen fuk met een linksbuiten te maken wat die goser doet

toen boetius erin kwam werd het allemaal veel gevaarlijker...die liep tenminste met de bal naar de achterlijn ...en die ballen kwamen tenminste voor de keepter

larson moet op de plek van toornstra
Klaas snapt er weinig van haha _O-
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_175196310
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat mij betreft doe je Kramer lekker terug naar ADO en Bilal naar een Turks ploeg deze winter.
Zeg dat ja en Diks moet ook gewoon weg..
Snap jij berhaupt wat die gozer bij ons te zoeken heeft als je een 433 spelsysteem wilt spelen met opkomende backs?
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 15:30:59 #201
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175196323
Wie Diks gescout heeft mogen ze ook wegsturen ja.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175196426
Ik zou het niet hl erg vinden als Van Geel naar de KNVB gaat eigenlijk. Ik ben wel benieuwd wat een nieuwe frisse man er van weet te maken als TD.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 15:37:25 #203
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175196455
Lijkt me ook prima heeft goed werk bij ons gedaan nu gaat het minder mooie tijd om te gaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175196808
Maak mij meer zorgen om de jeugdopleiding, heb het idee dat die voornamelijk op naam van het verleden rust.
  maandag 20 november 2017 @ 15:59:16 #205
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175196956
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:30 schreef satecl het volgende:

[..]

Klaas snapt er weinig van haha _O-
Larson op de plek van Toornstra vind ik eigenlijk best een goede. :')
pi_175196988
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Maak mij meer zorgen om de jeugdopleiding, heb het idee dat die voornamelijk op naam van het verleden rust.
Welk verleden?
Eigenlijk hebben we een seizoen of 7 geleden gewoon 1 hele goede lichting gehad en was het voor en na die tijd vrijwel altijd kut :') .
Je moet voor de gein eens kijken naar het kampioenselftal van 1998/1999 daar speelden ook geen enkele jeugdspeler een rol van betekenis. Al die zogenaamde Feyenoord-iconen op de tv komen oorspronkelijk van andere clubs.
blablablabla
pi_175197270
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 16:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Welk verleden?
Eigenlijk hebben we een seizoen of 7 geleden gewoon 1 hele goede lichting gehad en was het voor en na die tijd vrijwel altijd kut :') .
Je moet voor de gein eens kijken naar het kampioenselftal van 1998/1999 daar speelden ook geen enkele jeugdspeler een rol van betekenis. Al die zogenaamde Feyenoord-iconen op de tv komen oorspronkelijk van andere clubs.
Toch was Feyenoord Academy een begrip en kwamen er zelfs clubs uit de PL koekeloeren.
  maandag 20 november 2017 @ 16:19:44 #208
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175197392
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 15:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Larson op de plek van Toornstra vind ik eigenlijk best een goede. :')
Alsof ie dat zelf heeft bedacht, dat wordt al weken geroepen.

Ons probleem is dat het meeste diepte zit in posities die je normaal gesproken het minst wisselt. Leuk dat je 2 goede keepers en een paar goeie centrale verdedigers op de bank hebt zitten (als iedereen fit is), maar in een wedstrijd heb je behoefte aan aanvallende spelers die iets extra's kunnen brengen. Met Botius, Bilal en Kramer kan je gewoon erg weinig. Botius brengt inderdaad meer diepte in het spel, maar verneukt vervolgens de voorzet of het schot, gewoon een Bilal 2.0 dus.

Dus als je Larsson op de plek van Toornstra zet (waar ik ook voor ben), moet je een halvegare op linksbuiten zetten. Ik zou wel graag eens Tapia of Amrabat op de plek van Vilhena willen zien, want die voegt ook echt geen reet toe.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 16:37:37 #209
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175197795
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Maak mij meer zorgen om de jeugdopleiding, heb het idee dat die voornamelijk op naam van het verleden rust.
De besten gaan in de jeugd naar Chelsea of city en wat er overblijft krijgt niet echt de kans.

Al hebben we recentelijk nog Kongolo en Karsdorp voor veel poen verkocht die ook beide tot internationaal zijn uitgegroeid dus zo negatief is het ook weer allemaal niet.

Het lijkt gewoon kut omdat Gio liever Bilal Kramer en Diks laat invallen dan een jeugdspeler.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 20 november 2017 @ 17:06:30 #210
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175198453
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 16:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Alsof ie dat zelf heeft bedacht, dat wordt al weken geroepen.
Vandaar mijn :') ;)

quote:
Ons probleem is dat het meeste diepte zit in posities die je normaal gesproken het minst wisselt. Leuk dat je 2 goede keepers en een paar goeie centrale verdedigers op de bank hebt zitten (als iedereen fit is), maar in een wedstrijd heb je behoefte aan aanvallende spelers die iets extra's kunnen brengen. Met Botius, Bilal en Kramer kan je gewoon erg weinig. Botius brengt inderdaad meer diepte in het spel, maar verneukt vervolgens de voorzet of het schot, gewoon een Bilal 2.0 dus.

Dus als je Larsson op de plek van Toornstra zet (waar ik ook voor ben), moet je een halvegare op linksbuiten zetten. Ik zou wel graag eens Tapia of Amrabat op de plek van Vilhena willen zien, want die voegt ook echt geen reet toe.
Met een goede '10' verandert de rol van je buitenspelers natuurlijk ook. Larsson is erg beweeglijk en dat creert meer ruimte voor Boetius of wie dan ook op die plek. Met Toornstra speel je gewoon met 10 man.

Neemt niet weg dat er wel een buitenspeler bij mag ja. Het liefst n die Jorgensen wat ruimte geeft en kan variren in het spel (achterlijn halen, maar ook naar binnen voor het schot) dan hoeft hij niet eens geweldig rendement te hebben, als het maar onvoorspelbaar is. Maar ja, dat soort is tegenwoordig enorm zeldzaam. Feyenoord zou met een type Younes al enorm geholpen zijn.

Mahi misschien een idee?
pi_175198657
quote:
,,Ik heb een paar wedstrijden van ze gezien. Ze spelen niet zo slecht als iedereen zegt
_O-
pi_175198908
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

_O-
pepgod _O_
blablablabla
pi_175198931
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

_O-
Arme Guardiola. Thuis op zijn laptopje een wedstrijd van Feyenoord moeten kijken...
  maandag 20 november 2017 @ 17:32:43 #214
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175198950
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

_O-
'als iedereen zegt' ook. _O-
pi_175199027
quote:
"Er zal een aantal andere spelers meedoen morgen tegen Feyenoord", zei Guardiola maandag op zijn vooruitblikkende persconferentie. "Tegen Napoli speelden we ook al met Danilo en Ilkay Gndogan. Maar met zulke namen vind ik niet dat je kunt spreken van een B-ploeg."

B-ploeg genot.
blablablabla
  maandag 20 november 2017 @ 17:38:01 #216
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175199044
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:37 schreef Elan het volgende:

[..]
B-ploeg genot.
Ik denk dat er maar n B-ploeg op het veld staat.
pi_175199147
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 17:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik denk dat er maar n B-ploeg op het veld staat.
Haha inderdaad
Tegen wie speelt PSV Europees deze week? :?
blablablabla
  maandag 20 november 2017 @ 17:45:13 #218
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175199189
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Haha inderdaad
Tegen wie speelt PSV Europees deze week? :?
Excelsior, dat ligt in Marokko.
pi_175199229
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 17:45 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Excelsior, dat ligt in Marokko.
Marokko ligt in Afrika enorme kankerdebiel.
blablablabla
  maandag 20 november 2017 @ 17:49:14 #220
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175199261
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Marokko ligt in Afrika enorme kankerdebiel.
:')
pi_175199318
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Marokko ligt in Afrika enorme kankerdebiel.
Oei, je hoeft niet zo boos te doen zeg. Wat zit er dwars?
pi_175199353
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Marokko ligt in Afrika enorme kankerdebiel.
Hahahaha.
pi_175199387
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Marokko ligt in Afrika enorme kankerdebiel.
KOEKOEK
pi_175199480
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Marokko ligt in Afrika enorme kankerdebiel.
Ligt gewoon in de Bijlmer hoor, idioot
pi_175199514
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 17:45 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Excelsior, dat ligt in Marokko.
:D
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Marokko ligt in Afrika enorme kankerdebiel.
Denk aan je bloeddruk
pi_175199940
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 12:56 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Die overwinning was dan ook behoorlijk geflatteerd. AZ was in het eerste kwartier heer en meester en had er twee kunnen maken. Daarnaast keurde de scheidsrechter een geldig doelpunt onterecht af. Vervolgens krijg je drie gratis goals van AZ en is het daarna een schiettent omdat er voor AZ toch niks meer te halen valt.

Wie zou je dan bij Feyenoord willen zien?
Feyenoord was 75 minuten heer en meester, hoezo geflatteerd :') Behoudens Ajax, gaan we de rest nog wel inhalen. Als iets vertekend is is het wel onze huidige 7de plek.
#12 is not for sale!
pi_175201963
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 18:22 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Feyenoord was 75 minuten heer en meester, hoezo geflatteerd :') Behoudens Ajax, gaan we de rest nog wel inhalen. Als iets vertekend is is het wel onze huidige 7de plek.
Ik vind het eigenlijk een perfecte weergave van het spel zonder angel wat Feyenoord laat zien. Al die teams hebben het nu precies door: We gaan gewoon voor de goal hangen en dan komt Feyenoord met het gebrek aan creativiteit er toch niet doorheen. Voor afstandsschoten hoeven ze ook niet bang te zijn. Een vrije trap of corner is evenmin gevaarlijk.

Dan kun je zeggen dat Feyenoord 'de bovenliggende partij' is geweest in veel duels, maar je kunt ook constateren dat ze ondanks dat gewoon het balletje niet in de goal krijgen.

En dan Gio...Er wordt aan een tactiek vastgehouden die succesvol was met betere spelers. Als je dan als trainer zegt dat je hetzelfde doet als vorig jaar, dan zeg je eigenlijk dat je vindt dat je er niks aan kunt of hoeft te veranderen.

Het is weer ouderwets lijdzaam toezien dit seizoen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 19:47:10 ]
  maandag 20 november 2017 @ 20:07:41 #228
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175202609
Voor volgende stappen hebben we:

- een td met een breder/creatiever netwerk nodig
- een trainer met meer tactisch vernuft/inzicht, durf en inspiratie nodig
- een creatieve middenvelder nodig
pi_175202995
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 18:22 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Feyenoord was 75 minuten heer en meester, hoezo geflatteerd :') Behoudens Ajax, gaan we de rest nog wel inhalen. Als iets vertekend is is het wel onze huidige 7de plek.
Tja, alsof je kleuters iets moet uitleggen

Feyenoord-topic :')
pi_175203228
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:07 schreef fetX het volgende:
Voor volgende stappen hebben we:

- een td met een breder/creatiever netwerk nodig
- een trainer met meer tactisch vernuft/inzicht, durf en inspiratie nodig
- een creatieve middenvelder nodig
Probleem is een beetje dat spelers met een beetje doorgroeimogelijkheden op een gegeven moment ook wel doorhebben dat het vechten tegen de bierkaai is. Je kunt er donder op zeggen dat Jrgensen komende zomer gewoon weg is. Dat is een echte winnaar. En als je team top presteert kun je toch wat meer vragen.

En als zo'n malaise nog wat langer aanhoudt krijg je weer het fenomeen dat de echte talenten alleen nog maar naar Ajax en PSV willen of zelfs naar daar vertrekken, zoals we dus een aantal jaar geleden ook hebben meegemaakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 20:30:56 ]
  maandag 20 november 2017 @ 20:35:58 #231
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175203387
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Probleem is een beetje dat spelers met een beetje doorgroeimogelijkheden op een gegeven moment ook wel doorhebben dat het vechten tegen de bierkaai is. Je kunt er donder op zeggen dat Jrgensen komende zomer gewoon weg is. Dat is een echte winnaar. En als je team top presteert kun je toch wat meer vragen.

En als zo'n malaise nog wat langer aanhoudt krijg je weer het fenomeen dat de echte talenten alleen nog maar naar Ajax en PSV willen of zelfs naar daar vertrekken, zoals we dus een aantal jaar geleden ook hebben meegemaakt.
Verschil is wel dat je nu een begroting hebt die bij een top-3 ploeg hoort. Dan ben je het aan je stand verplicht om ook een selectie op de been te brengen die om een titel kan spelen.

Dat dat nu een jaar niet lukt, zegt niet zo veel.
pi_175203932
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Probleem is een beetje dat spelers met een beetje doorgroeimogelijkheden op een gegeven moment ook wel doorhebben dat het vechten tegen de bierkaai is. Je kunt er donder op zeggen dat Jrgensen komende zomer gewoon weg is. Dat is een echte winnaar. En als je team top presteert kun je toch wat meer vragen.

En als zo'n malaise nog wat langer aanhoudt krijg je weer het fenomeen dat de echte talenten alleen nog maar naar Ajax en PSV willen of zelfs naar daar vertrekken, zoals we dus een aantal jaar geleden ook hebben meegemaakt.
Je schetst de toekomst wel heel pessimistisch. V Persie en Clasie er bij en het kan zomaar weer gaan draaien na de winterstop . Het was niet zo extreem als nu bij ons maar PSV stond precies een jaar geleden ook op zeer riante afstand van ons qua punten.
blablablabla
  maandag 20 november 2017 @ 22:00:13 #233
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175205561
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:07 schreef fetX het volgende:
Voor volgende stappen hebben we:

- een td met een breder/creatiever netwerk nodig
- een trainer met meer tactisch vernuft/inzicht, durf en inspiratie nodig
- een creatieve middenvelder nodig
Met het netwerk van Van Geel kan je best een eind komen, de kans is vrij groot dat z'n opvolger geen haar beter is. Als ie kritisch genoeg is op Gio en hem durft te ontslaan, zie ik genoeg perspectief met alleen de laatste twee puntjes.
pi_175205808
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 20:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Je schetst de toekomst wel heel pessimistisch. V Persie en Clasie er bij en het kan zomaar weer gaan draaien na de winterstop . Het was niet zo extreem als nu bij ons maar PSV stond precies een jaar geleden ook op zeer riante afstand van ons qua punten.
Ik schets een pessimistisch scenario idd, het kan net zo goed positief verlopen. Maar het blijft Feyenoord.
pi_175205870
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:07 schreef fetX het volgende:
Voor volgende stappen hebben we:

- een td met een breder/creatiever netwerk nodig
- een trainer met meer tactisch vernuft/inzicht, durf en inspiratie nodig
- een creatieve middenvelder nodig
Ah leuk, een lijstje die voor zo'n beetje elke club behalve Manchester City geldt.

We hebben ook nodig:
- Een trainer met een visie
- Een veel scorende spits
- Scorende middenvelders
- Betere buitenspelers


Zo.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 22:11:26 ]
pi_175205916
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 22:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah leuk, een lijstje die voor zo'n beetje elke club behalve Manchester City geldt.

We hebben ook nodig:
- Een trainer met een visie
- Een veel scorende spits
- Scorende middenvelders
- Betere buitenspelers

Zo.
De reactie van Typisch die je wist dat zou komen. :D
pi_175205974
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

De reactie van Typisch die je wist dat zou komen. :D
Ja, dat krijg je als dit soort onzin regelmatig neer wordt geplempt in dit topic.

Moeten we ook nog effe melden dat Nelom, Kramer en Bilal niet Feyenoordwaardig zijn? Dan hebben we dat ook weer gehad.
pi_175206008
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 22:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah leuk, een lijstje die voor zo'n beetje elke club behalve Manchester City geldt.

We hebben ook nodig:
- Een trainer met een visie
- Een veel scorende spits
- Scorende middenvelders
- Betere buitenspelers

Zo.
Wat vind je nou zo raar aan de klacht over middenvelders? In de wedstrijden tegen de kleintjes komt Feyenoord zo ontiegelijk slecht voor de dag. Alleen uit tegen ADO en AZ hebben ze in de afgelopen maanden na het sluiten van de transferperiode een goede indruk gemaakt. Waar ligt het volgens jou aan dat Feyenoord zo ideeloos, inspiratieloos is als ze de bal krijgen? Waarom is de back vaak de spelmaker van Feyenoord? Kom op, wees eens kritisch. Draag je werkelijke gedachten uit in plaats van je neverending goednieuwsshow rond een coach die zich er uit probeert te lullen door te stellen dat het aan kansen ligt terwijl de kwaliteit van de kansen juist enorm teleurstelt.
pi_175206050
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2017 22:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, dat krijg je als dit soort onzin regelmatig neer wordt geplempt in dit topic.

Moeten we ook nog effe melden dat Nelom, Kramer en Bilal niet Feyenoordwaardig zijn? Dan hebben we dat ook weer gehad.
"Kramer is niet Feyenoordwaardig" vind je onzin?
pi_175206074
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

"Kramer is niet Feyenoordwaardig" vind je onzin?
Dat is waarheid, maar je kunt nu eenmaal niet alleen maar toppers in je selectie hebben.

Helaas.
pi_175206089
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat vind je nou zo raar aan de klacht over middenvelders? In de wedstrijden tegen de kleintjes komt Feyenoord zo ontiegelijk slecht voor de dag. Alleen uit tegen ADO en AZ hebben ze in de afgelopen maanden na het sluiten van de transferperiode een goede indruk gemaakt. Waar ligt het volgens jou aan dat Feyenoord zo ideeloos, inspiratieloos is als ze de bal krijgen? Waarom is de back vaak de spelmaker van Feyenoord? Kom op, wees eens kritisch. Draag je werkelijke gedachten uit in plaats van je neverending goednieuwsshow rond een coach die zich er uit probeert te lullen door te stellen dat het aan kansen ligt terwijl de kwaliteit van de kansen juist enorm teleurstelt.
pi_175206118
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2017 22:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is waarheid, maar je kunt nu eenmaal niet alleen maar toppers in je selectie hebben.

Helaas.
Wat een rare overdrijving. Alsof "je kunt niet alleen maar toppers hebben" betekent dat je spelers moet hebben die schromelijk tekort schieten.

Idealiter heb je als club alleen maar spelers die voldoen aan het niveau wat jij verwacht van spelers van die club. Dat geldt voor Feyenoord, Almere City en FC Bal op het Dak 3. Als een speler te slecht is voor dat niveau mag dat best benoemd worden.
pi_175206157
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat een rare overdrijving. Alsof "je kunt niet alleen maar toppers hebben" betekent dat je spelers moet hebben die schromelijk tekort schieten.

Idealiter heb je als club alleen maar spelers die voldoen aan het niveau wat jij verwacht van spelers van die club. Dat geldt voor Feyenoord, Almere City en FC Bal op het Dak 3. Als een speler te slecht is voor dat niveau mag dat best benoemd worden.
Dat mag inderdaad benoemd worden. Maar er is volgens mij werkelijk niemand in dit topic die een andere mening is toegedaan dan dat Kramer geen goede speler is voor dit Feyenoord. Je maakt er dus totaal geen punt mee wanneer je dat post.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 22:21:30 ]
pi_175206177
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2017 22:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat mag inderdaad benoemd worden. Maar er is volgens mij werkelijk niemand in dit topic die een andere mening is toegedaan dan dat Kramer geen goede speler is voor dit Feyenoord.
Nee ok, maar dan is het dus geen onzin. Ik dacht te lezen dat je dat wel vond, vandaar mijn verbazing. :P
pi_175206186
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 19:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk een perfecte weergave van het spel zonder angel wat Feyenoord laat zien. Al die teams hebben het nu precies door: We gaan gewoon voor de goal hangen en dan komt Feyenoord met het gebrek aan creativiteit er toch niet doorheen. Voor afstandsschoten hoeven ze ook niet bang te zijn. Een vrije trap of corner is evenmin gevaarlijk.

Dan kun je zeggen dat Feyenoord 'de bovenliggende partij' is geweest in veel duels, maar je kunt ook constateren dat ze ondanks dat gewoon het balletje niet in de goal krijgen.

En dan Gio...Er wordt aan een tactiek vastgehouden die succesvol was met betere spelers. Als je dan als trainer zegt dat je hetzelfde doet als vorig jaar, dan zeg je eigenlijk dat je vindt dat je er niks aan kunt of hoeft te veranderen.

Het is weer ouderwets lijdzaam toezien dit seizoen.
Oh er valt meer dan genoeg aan te merken, dat doe ik ook. Want het is ook niet best, maar wel beschouwd krijg je ook tegen Roda, ADO en VVV gewoon veruit de beste en meeste kansen om te winnen. Dat ze er niet in gaan is funest, maar met iets meer scherpte win je ze 'gewoon' alle drie.

Het is zeker niet goed genoeg voor de titel, maar het valt allemaal erg de verkeerde kant op dit seizoen en dat heeft weer veel oorzaken. Een daar van is inderdaad ook de tactische onkunde van de technische staf, helaas..
#12 is not for sale!
pi_175206224
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee ok, maar dan is het dus geen onzin. Ik dacht te lezen dat je dat wel vond, vandaar mijn verbazing. :P
Ah nee, ik bedoelde dat het in het zelfde rijtje past als ''we moeten een scorende middenvelder hebben'' , het voegt echt geen reet toe als je dat post. Want dat ziet (bijna) iedereen. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 22:24:00 ]
pi_175206253
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 20:21 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Tja, alsof je kleuters iets moet uitleggen

Feyenoord-topic :')
Want als je tien minuten goed voetbalt en doelpunt afgekeurd ziet worden hoef/kan je daarna in eens niet meer voetballen?

De logica ontgaat me echt. Als AZ echt zo goed was die wedstrijd hadden ze dat in de resterende 75 minute ook wel kunnen laten zien.
#12 is not for sale!
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 22:24:36 #248
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175206283
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 22:21 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Oh er valt meer dan genoeg aan te merken, dat doe ik ook. Want het is ook niet best, maar wel beschouwd krijg je ook tegen Roda, ADO en VVV gewoon veruit de beste en meeste kansen om te winnen. Dat ze er niet in gaan is funest, maar met iets meer scherpte win je ze 'gewoon' alle drie.

Het is zeker niet goed genoeg voor de titel, maar het valt allemaal erg de verkeerde kant op dit seizoen en dat heeft weer veel oorzaken. Een daar van is inderdaad ook de tactische onkunde van de technische staf, helaas..
Uitstekende post.
pi_175206337
Ik sta achter gio

ondanks dat die verliefd is op toornstra

We hebben gewoon een ploeg die voor de landstitel speelt :Y)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175206343
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 22:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah leuk, een lijstje die voor zo'n beetje elke club behalve Manchester City geldt.

We hebben ook nodig:
- Een trainer met een visie
- Een veel scorende spits
- Scorende middenvelders
- Betere buitenspelers


Zo.
Mwah, iets meer creativiteit op het middenveld is al een jaar of vijf geen overbodige luxe.
Een trainer met een tactisch goed concept helpt vervolgens ook wel..
#12 is not for sale!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 22:26:52 #251
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175206358
Jones aanvoerder morgen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175206385
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jones aanvoerder morgen
Serieus? :')
pi_175206410
Het mag toch duidelijk zijn dat gio het helemaal niet ziet zitten in Vermeer

Jones blijft gewoon ook dit seizoen gewoon de nummer 1 keeper
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175206420
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Het mag toch duidelijk zijn dat gio het helemaal niet ziet zitten in Vermeer

Jones blijft gewoon ook dit seizoen gewoon de nummer 1 keeper
Helaas.
pi_175206485
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2017 22:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Helaas.
IN principe was het ook helemaal geen fout van Jones afgelopen zaterdag als je goed de beelden analiseert

geen enkele keeper had die bal gehad

maar er wordt al sinds het begin van het seizoen door de media een spelletje gespeeld om jones en vermeer....beetje onrust stoken

gio laat zich niet beinvloeden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175206579
quote:
6s.gif Op maandag 20 november 2017 22:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hartstikke constructief dit weer. Leg ons eens uit waarom Feyenoord voetballend zoveel tekort komt? Dat is voor een beetje helder mens niet moeilijk te weerleggen: het blok Vilhena-El Ahmadi is gewoon een molensteen om de nek van dit elftal. El Ahmadi moet je altijd laten staan, want die staat nog wel eens op in dit elftal als het nodig is. Vilhena echter; het verbetert niet, het is extreem zielig om te zien. Toch wordt hij niet gewisseld. Vertel eens als verstokt, blind Gio-fan waarom toch voor hem gekozen wordt?

Vertel mij sowieso het basale spelidee van Feyenoord. Wat vind je van het gedoe met Toornstra op 10; de ene keer wel, de andere keer niet. Er wordt niets anders geprobeerd. Het enige wat hij durft is om een 3-5-2 of zo te maken met Amrabat erin. Lekker voor de camera's schreeuwen dat je compact wil staan en tien minuten later al uiteengereten bent. Kom op, spreek je uit. Niemand in de crew oefent druk op je uit om je grote held niet te bashen.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 november 2017 @ 22:34:25 #257
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175206598
Giovanni van Bronckhorst overweegt om enkele spelers van Feyenoord te sparen tegen Manchester City. Spelers die niet helemaal 100% fit zijn moeten mogelijk in de Champions League-wedstrijd plaats nemen op de bank. ''Dat doe ik normaal nooit, maar ik hou ook rekening met komende zaterdag.''
Nicolai Jrgensen is vandaag achter gebleven in het hotel omdat hij zich niet helemaal fris voelde. ''Hij voelde zich niet lekker na de lunch van vanmiddag. De kans kan er zijn dat hij morgen niet kan spelen. Nieuwkoop en Larsson staan er goed voor, ook Tapia is fris. Ik zal geen risico nemen met spelers die lichte klachten hebben,'' zegt Giovanni van Bronckhorst op de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond.


Lekker met Kramer Diks Nelom en Bilal tegen city.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 22:36:55 #258
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175206699
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hartstikke constructief dit weer. Leg ons eens uit waarom Feyenoord voetballend zoveel tekort komt? Dat is voor een beetje helder mens niet moeilijk te weerleggen: het blok Vilhena-El Ahmadi is gewoon een molensteen om de nek van dit elftal. El Ahmadi moet je altijd laten staan, want die staat nog wel eens op in dit elftal als het nodig is. Vilhena echter; het verbetert niet, het is extreem zielig om te zien. Toch wordt hij niet gewisseld. Vertel eens als verstokt, blind Gio-fan waarom toch voor hem gekozen wordt?

Vertel mij sowieso het basale spelidee van Feyenoord. Wat vind je van het gedoe met Toornstra op 10; de ene keer wel, de andere keer niet. Er wordt niets anders geprobeerd. Het enige wat hij durft is om een 3-5-2 of zo te maken met Amrabat erin. Lekker voor de camera's schreeuwen dat je compact wil staan en tien minuten later al uiteengereten bent. Kom op, spreek je uit. Niemand in de crew oefent druk op je uit om je grote held niet te bashen.
Geen idee waar deze enorm frusti post vandaan komt Stinho, maar ik ben helemaal geen blind Gio-fan. Ik zie ook wel dat hij geen geweldenaar is met een enorm tactisch inzicht. Het is vooral erg vermakelijk hoe mensen reageren op een plaatje van hem met de schaal.

Maar om even iets van inhoud aan deze post mee te geven: er is in de selectie van Feyenoord geen mogelijkheid Vilhena te vervangen. Tapia en Amrabat zijn dezelfde type spelers, helaas. Dus dat blok zul je altijd houden. Als Toornstra dan ook nog eens helemaal niets meer laat zien en Larsson blijkbaar aan het nichtje van Gio heeft gezeten waardoor die nooit een volledige pot uit mag voetballen (laat staan op 10), dan heb je inderdaad een probleem op het middenveld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 22:38:40 ]
pi_175206802
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hartstikke constructief dit weer. Leg ons eens uit waarom Feyenoord voetballend zoveel tekort komt? Dat is voor een beetje helder mens niet moeilijk te weerleggen: het blok Vilhena-El Ahmadi is gewoon een molensteen om de nek van dit elftal. El Ahmadi moet je altijd laten staan, want die staat nog wel eens op in dit elftal als het nodig is. Vilhena echter; het verbetert niet, het is extreem zielig om te zien. Toch wordt hij niet gewisseld. Vertel eens als verstokt, blind Gio-fan waarom toch voor hem gekozen wordt?

Vertel mij sowieso het basale spelidee van Feyenoord. Wat vind je van het gedoe met Toornstra op 10; de ene keer wel, de andere keer niet. Er wordt niets anders geprobeerd. Het enige wat hij durft is om een 3-5-2 of zo te maken met Amrabat erin. Lekker voor de camera's schreeuwen dat je compact wil staan en tien minuten later al uiteengereten bent. Kom op, spreek je uit. Niemand in de crew oefent druk op je uit om je grote held niet te bashen.
Vilhena is helemaal het probleem niet in het huidige Feyenoord. Hij wordt ook niet voor niets iedere keer geselecteerd voor het nederlands elftal.

Feyenoord heeft naast vilhena helemaal geen linksbenige Middenvelder in de selectie. Sommige mensen denken echt dat je op die plek met een rechtsbenige speler kan spelen......Vilhena heeft dus helemaal geen concurrentie.

Vorig seizoen speelde hij samen met Elia aan de linkerkant en dat ging allemaal wat makkelijker

KEA was vorig seizoen de beste speler van de eredivisie.

Toornstra is het grote probleem

Voor de rest is er niet zoveel aan de hand bij Feyenoord behalve de resultaten.

De resultaten gaan straks gewoon beter worden als Botteghin en of van der Heijden weer terug zijn.

Gio is helemaal het probleem niet behalve dat hij maar in toornstra blijft geloven op grond zijn 14 doelpunten vorig seizoen......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175206829
Niet veel aan de hand behalve de resultaten. Dat is gvd het enige wat telt :D
pi_175206899
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:42 schreef hafcfan het volgende:
Niet veel aan de hand behalve de resultaten. Dat is gvd het enige wat telt :D
Wij staan gewoon op de coolsingel in mei ;)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 20 november 2017 @ 22:50:39 #263
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175207030
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2017 22:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geen idee waar deze enorm frusti post vandaan komt Stinho, maar ik ben helemaal geen blind Gio-fan. Ik zie ook wel dat hij geen geweldenaar is met een enorm tactisch inzicht. Het is vooral erg vermakelijk hoe mensen reageren op een plaatje van hem met de schaal.

Maar om even iets van inhoud aan deze post mee te geven: er is in de selectie van Feyenoord geen mogelijkheid Vilhena te vervangen. Tapia en Amrabat zijn dezelfde type spelers, helaas. Dus dat blok zul je altijd houden. Als Toornstra dan ook nog eens helemaal niets meer laat zien en Larsson blijkbaar aan het nichtje van Gio heeft gezeten waardoor die nooit een volledige pot uit mag voetballen (laat staan op 10), dan heb je inderdaad een probleem op het middenveld.
Ik hoor steeds dat Larsson pijntjes heeft. Dat zou verklaren waarom ie geen 90 minuten vol maakt, maar wel vreemd dat ie niet fit is dan.

Tapia en Amrabat zijn misschien redelijk hetzelfde type als Vilhena, maar volgens mij zijn ze in ieder geval beter in het passen naar iemand in dezelfde kleur. Vilhena is slordig, overmoedig en houdt de bal te lang bij zich. En dat al het hele seizoen lang, ik vraag me ook af waarom ie zoveel krediet heeft.
pi_175207051
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 22:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik hoor steeds dat Larsson pijntjes heeft. Dat zou verklaren waarom ie geen 90 minuten vol maakt, maar wel vreemd dat ie niet fit is dan.

Tapia en Amrabat zijn misschien redelijk hetzelfde type als Vilhena, maar volgens mij zijn ze in ieder geval beter in het passen naar iemand in dezelfde kleur. Vilhena is slordig, overmoedig en houdt de bal te lang bij zich. En dat al het hele seizoen lang, ik vraag me ook af waarom ie zoveel krediet heeft.
Ahum, Amrabat was laatst nog verantwoordelijk voor een tegengoal door een enorme kutpass. En ook Tapia is iemand die lang met de bal loopt.

Echt, die gasten zijn dezelfde types.
  maandag 20 november 2017 @ 22:56:16 #265
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175207155
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 22:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah leuk, een lijstje die voor zo'n beetje elke club behalve Manchester City geldt.

We hebben ook nodig:
- Een trainer met een visie
- Een veel scorende spits
- Scorende middenvelders
- Betere buitenspelers


Zo.
Buiten het feit dat het lijstje van jou niet klopt snap je toch hopelijk mijn punt(en) wel?

Ik zal het even kort voor je verduidelijken:

- Gio heeft het al wekenlang niet meer op de rit en verschuilde zich elke keer weer achter blessures. Het is wanvertoning na wanvertoning en met deze selectie is dat cht een schande. Heeft bovendien het vermogen niet om een andere oplossing te vinden.
- van Geel blijft maar vissen in dezelfde vijver waardoor je geen stappen meer gaat zetten en financieel niet zo snel klappers meer zal maken. Een beetje risico is noodzakelijk.
- We hebben al langer dan 5 jaar een creatieve middenvelder nodig; niet alleen dit jaar. Dit probleem hangt natuurlijk samen met bovenstaande.
pi_175207541
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 22:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik hoor steeds dat Larsson pijntjes heeft. Dat zou verklaren waarom ie geen 90 minuten vol maakt, maar wel vreemd dat ie niet fit is dan.

Tapia en Amrabat zijn misschien redelijk hetzelfde type als Vilhena, maar volgens mij zijn ze in ieder geval beter in het passen naar iemand in dezelfde kleur. Vilhena is slordig, overmoedig en houdt de bal te lang bij zich. En dat al het hele seizoen lang, ik vraag me ook af waarom ie zoveel krediet heeft.
Ben het wel eens vwb Vilhena, speelt echt ontzettend zwak. Zaterdag ook twee keer balverlies door een achterlijk hakje. Heeft verder amper oog voor de ruimtes op het veld en doet alles aan bal in n tempo. Heb best een zwak voor hem omdat het jeugdspeler betreft, maar momenteel is wat hij laat zien gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord.
#12 is not for sale!
pi_175208439
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Giovanni van Bronckhorst overweegt om enkele spelers van Feyenoord te sparen tegen Manchester City. Spelers die niet helemaal 100% fit zijn moeten mogelijk in de Champions League-wedstrijd plaats nemen op de bank. ''Dat doe ik normaal nooit, maar ik hou ook rekening met komende zaterdag.''
Nicolai Jrgensen is vandaag achter gebleven in het hotel omdat hij zich niet helemaal fris voelde. ''Hij voelde zich niet lekker na de lunch van vanmiddag. De kans kan er zijn dat hij morgen niet kan spelen. Nieuwkoop en Larsson staan er goed voor, ook Tapia is fris. Ik zal geen risico nemen met spelers die lichte klachten hebben,'' zegt Giovanni van Bronckhorst op de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond.


Lekker met Kramer Diks Nelom en Bilal tegen city.
Het gaat exteem pijnlijk worden. Wordt gewoon 7-0 ofzo.
pi_175208518
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jones aanvoerder morgen
In de categorie onlogische keuzes scoort deze wel hoog
pi_175208548
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Giovanni van Bronckhorst overweegt om enkele spelers van Feyenoord te sparen tegen Manchester City. Spelers die niet helemaal 100% fit zijn moeten mogelijk in de Champions League-wedstrijd plaats nemen op de bank. ''Dat doe ik normaal nooit, maar ik hou ook rekening met komende zaterdag.''
Nicolai Jrgensen is vandaag achter gebleven in het hotel omdat hij zich niet helemaal fris voelde. ''Hij voelde zich niet lekker na de lunch van vanmiddag. De kans kan er zijn dat hij morgen niet kan spelen. Nieuwkoop en Larsson staan er goed voor, ook Tapia is fris. Ik zal geen risico nemen met spelers die lichte klachten hebben,'' zegt Giovanni van Bronckhorst op de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond.


Lekker met Kramer Diks Nelom en Bilal tegen city.
En heeft hij evt ook excuus om Vermeer zonder problemen eens op te stellen. Want je zou maar een speler voor het hoofd stoten.
  dinsdag 21 november 2017 @ 06:56:05 #270
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175210593
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

IN principe was het ook helemaal geen fout van Jones afgelopen zaterdag als je goed de beelden analiseert


Klaas die thuis op de bank 'de beelden analyseert'.
pi_175211508
Ik heb niet zo'n zin in vanavond _O-
pi_175211794
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 22:56 schreef fetX het volgende:

[..]

Buiten het feit dat het lijstje van jou niet klopt snap je toch hopelijk mijn punt(en) wel?

Ik zal het even kort voor je verduidelijken:

- Gio heeft het al wekenlang niet meer op de rit en verschuilde zich elke keer weer achter blessures. Het is wanvertoning na wanvertoning en met deze selectie is dat cht een schande. Heeft bovendien het vermogen niet om een andere oplossing te vinden.
- van Geel blijft maar vissen in dezelfde vijver waardoor je geen stappen meer gaat zetten en financieel niet zo snel klappers meer zal maken. Een beetje risico is noodzakelijk.
- We hebben al langer dan 5 jaar een creatieve middenvelder nodig; niet alleen dit jaar. Dit probleem hangt natuurlijk samen met bovenstaande.
Denk je nou echt dat als feyenoord morgen gio ontslaat dat het dan beter gaat worden....

Zie leicester .....zie everton...zie manu.....brengt helemaal geen zoden aan de dijk

Als spelers op het moment falen dan maakt het echt geen fuk uit welke trainer je erop zet....

Er zijn gewoon teveel wisselingen in de ploeg ten op zichte van vorig seizoen en dan zijn al die blessures gewoon dodelijk.

Je heb gewoon weer een jaar nodig om te bouwen zo simpel is het.

PSV had vorig seizoen een kutseizoen maar die zijn nu weer een jaar verder
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 21 november 2017 @ 09:07:11 #273
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175211913
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb niet zo'n zin in vanavond _O-
Ik moet werken, vind ik totaal niet jammer :')
pi_175212142
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jones aanvoerder morgen
Niks mis mee
pi_175212179
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 23:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het gaat exteem pijnlijk worden. Wordt gewoon 7-0 ofzo.
Dat denk ik ook, 8-0 oid wordt het. In deze vorm en met zo'n kwaliteitsverschil is dat niet ondenkbaar. Ben normaal niet zo pessimistisch hoor, maar hou mn hart echt vast voor vanavond :X
pi_175212534
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik moet werken, vind ik totaal niet jammer :')
Feyenoord zal vanavond maar stunten en dan zal je het maar niet gezien hebben w/

Ik weet niet of Mancity vanavond met het sterkste elftal gaat spelen....misschien wil guardialo gio wel sparen.......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175212537
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Vilhena is helemaal het probleem niet in het huidige Feyenoord. Hij wordt ook niet voor niets iedere keer geselecteerd voor het nederlands elftal.

Feyenoord heeft naast vilhena helemaal geen linksbenige Middenvelder in de selectie. Sommige mensen denken echt dat je op die plek met een rechtsbenige speler kan spelen......Vilhena heeft dus helemaal geen concurrentie.

Vorig seizoen speelde hij samen met Elia aan de linkerkant en dat ging allemaal wat makkelijker

KEA was vorig seizoen de beste speler van de eredivisie.

Toornstra is het grote probleem

Voor de rest is er niet zoveel aan de hand bij Feyenoord behalve de resultaten.

De resultaten gaan straks gewoon beter worden als Botteghin en of van der Heijden weer terug zijn.

Gio is helemaal het probleem niet behalve dat hij maar in toornstra blijft geloven op grond zijn 14 doelpunten vorig seizoen......
Klaas log uit :').. Vilhena is een blind paard, een draver, een dombo, pure middelmaat.. Gaat volgend jaar naar Swansea ofzo, twee jaar bankzitten, dan een jaartje Rayo Vallecano waar 'ie zal mislukken om vervolgens maar te gaan cashen bij Terek Grozny.. Dat die gozer wordt opgeroepen voor Oranje is A FUCKING DISGRACE..

Dank je..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 09:49:58 ]
  dinsdag 21 november 2017 @ 09:58:39 #278
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175212751
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat als feyenoord morgen gio ontslaat dat het dan beter gaat worden....

Zie leicester .....zie everton...zie manu.....brengt helemaal geen zoden aan de dijk

Als spelers op het moment falen dan maakt het echt geen fuk uit welke trainer je erop zet....

Er zijn gewoon teveel wisselingen in de ploeg ten op zichte van vorig seizoen en dan zijn al die blessures gewoon dodelijk.

Je heb gewoon weer een jaar nodig om te bouwen zo simpel is het.

PSV had vorig seizoen een kutseizoen maar die zijn nu weer een jaar verder
Hou toch op met die smoesjes als ‘blessures’ en ‘teveel wisselingen’. Welk team heeft daar niet mee te maken dan?

Er zit gewoon geen lijn in het spel. We hebben 1 wedstrijd en een helft goed voetbal gezien: Az uit en Psv uit. De rest was helemaal niets. Geen lijn, geen basis, geen structuur, geen idee, helemaal niets. Als dat er niet in zit kun je voetballen wat je wil, maar sta je na nog niet eens de helft van het seizoen al 14 (?) punten achter. Een botte, botte schande. Snap echt niet dat men er zo gelaten onder doet. Daaraan zie je ook dat Feyenoord nog mijlenver achterloopt op Ajax en PSV.

Zie bijvoorbeeld een PEC. Daar zit een idee achter. Gio heeft dat niet. Vorig jaar was het idee powervoetbal en dit jaar werkt dat niet. Dan moet je wat anders verzinnen, maar dat kan Gio niet. Tenminste, dat heeft hij nog niet laten zien.
pi_175212813
Het is wat jongens, klaas heeft een afwijkende mening. Nou nou, laten we daar maar even met z'n allen opduiken.
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:04:23 #280
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175212891
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:58 schreef fetX het volgende:

[..]

Hou toch op met die smoesjes als ‘blessures’ en ‘teveel wisselingen’. Welk team heeft daar niet mee te maken dan?

Er zit gewoon geen lijn in het spel. We hebben 1 wedstrijd en een helft goed voetbal gezien: Az uit en Psv uit. De rest was helemaal niets. Geen lijn, geen basis, geen structuur, geen idee, helemaal niets. Als dat er niet in zit kun je voetballen wat je wil, maar sta je na nog niet eens de helft van het seizoen al 14 (?) punten achter. Een botte, botte schande. Snap echt niet dat men er zo gelaten onder doet. Daaraan zie je ook dat Feyenoord nog mijlenver achterloopt op Ajax en PSV.

Zie bijvoorbeeld een PEC. Daar zit een idee achter. Gio heeft dat niet. Vorig jaar was het idee powervoetbal en dit jaar werkt dat niet. Dan moet je wat anders verzinnen, maar dat kan Gio niet. Tenminste, dat heeft hij nog niet laten zien.
Jij was toch die dude die vond dat Kramer nog wel kon?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:13:29 #281
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175213090
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:04 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Jij was toch die dude die vond dat Kramer nog wel kon?
Nee, ik ben altijd van mening geweest dat hij te zwak was voor Feyenoord.

Het enige wat ik heb gezegd is dat ik begreep dat hij tegen teams als ADO, Excelsior etc. werd opgesteld ipv Boetius in de spits bijv.
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:18:46 #282
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175213180
God die Boetius, die valt pas tegen. Als je dan de aannames van Larsson vergelijkt met die van de milkshakeman. Wereld van verschil. JP is de nieuwe Bilal.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_175213269
Gaat goed komen, we verliezen vanavond 'eervol' en slopen vervolgens Groningen. En alles is weer hosanna.
BFF met GGMM
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:23:45 #284
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175213288
Ik kan niet wachten op de dag dat Clasie terug komt en Vilhena weg is. Juist op het moment dat ik dacht: Nu moet Vilhena opstaan als nieuwe leider van het elftal, is hij veruit de slechtste van het veld.

Tegenovergestelde deed Clasie. Na het WK 2014 bleef hij als enige en was hij het seizoen van Rutte de beste middenvelder van de Eredivisie(na Guardado) en werd hij voor 15 miljoen verkocht.

Ik verwacht dat Vilhena uiteindelijk eindigt in bij een club uit het rechter rijtje van de Championship. Beetje rennen. Beetje beuken. Dat ligt hem wel.

Clasie O+
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_175213649
Volgens mij hebbe sommige mensen wat gemist

Clasie heeft zich afgelopen zomer al gemeld bij Feyenoord en van geel heeft Nee gezegd

Clasie is gewoon een speler voor az ofzo....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175213874
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:58 schreef fetX het volgende:

[..]

Hou toch op met die smoesjes als ‘blessures’ en ‘teveel wisselingen’. Welk team heeft daar niet mee te maken dan?

Er zit gewoon geen lijn in het spel. We hebben 1 wedstrijd en een helft goed voetbal gezien: Az uit en Psv uit. De rest was helemaal niets. Geen lijn, geen basis, geen structuur, geen idee, helemaal niets. Als dat er niet in zit kun je voetballen wat je wil, maar sta je na nog niet eens de helft van het seizoen al 14 (?) punten achter. Een botte, botte schande. Snap echt niet dat men er zo gelaten onder doet. Daaraan zie je ook dat Feyenoord nog mijlenver achterloopt op Ajax en PSV.

Zie bijvoorbeeld een PEC. Daar zit een idee achter. Gio heeft dat niet. Vorig jaar was het idee powervoetbal en dit jaar werkt dat niet. Dan moet je wat anders verzinnen, maar dat kan Gio niet. Tenminste, dat heeft hij nog niet laten zien.
Ga toch weg man

Feyenoord was alle wedstrijden in de competitie gewoon de bovenliggende partij

ja dan mis je gewoon scorende spelers op dit moment

Sommige mensen doen net of Feyenoord elke wedstrijd wordt weggespeeld

bullshit

we hebben alle wedstrijden 100 procent kansen gehad om het af te maken

het is 50 procent pech en 50 procent onkunde
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175213958
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Volgens mij hebbe sommige mensen wat gemist

Clasie heeft zich afgelopen zomer al gemeld bij Feyenoord en van geel heeft Nee gezegd

Clasie is gewoon een speler voor az ofzo....
Afgelopen zomer keek ik heel anders naar onze selectie.
Clasie is meer dan welkom. Iemand met een beetje creativiteit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ga toch weg man

Feyenoord was alle wedstrijden in de competitie gewoon de bovenliggende partij

ja dan mis je gewoon scorende spelers op dit moment

Sommige mensen doen net of Feyenoord elke wedstrijd wordt weggespeeld

bullshit

we hebben alle wedstrijden 100 procent kansen gehad om het af te maken

het is 50 procent pech en 50 procent onkunde
Hou toch op. Heb me na Feyenoord - VVV eerst laten testen op een SOA want ik was er bijna zeker van dat die wedstrijd mij aids had bezorgd. Wat een kutpot, echt afgrijselijk.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 11:08:37 #288
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_175214020
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:18 schreef MPC60 het volgende:
God die Boetius, die valt pas tegen. Als je dan de aannames van Larsson vergelijkt met die van de milkshakeman. Wereld van verschil. JP is de nieuwe Bilal.
Hij valt mij niet tegen want we hebben hem al seizoenen lang aan het werk kunnen zien. Het zou naef zijn om te denken dat hij er na een mislukt buitenlands avontuur ineens wl wat van kan toch?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:13:59 #289
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175214124
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij valt mij niet tegen want we hebben hem al seizoenen lang aan het werk kunnen zien. Het zou naef zijn om te denken dat hij er na een mislukt buitenlands avontuur ineens wl wat van kan toch?
Er waren er hier genoeg overtuigd van zijn meerwaarde anders.
pi_175214182
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Er waren er hier genoeg overtuigd van zijn meerwaarde anders.
''Minstens net zo goed als Elia'' werd mij hier verteld.
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 11:19:59 #291
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_175214218
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:05 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Afgelopen zomer keek ik heel anders naar onze selectie.
Clasie is meer dan welkom. Iemand met een beetje creativiteit.
[..]
En handelingssnelheid (Vilhena x3).
En een steekpass.
Alleen scoort hij niet. Maar dat toet Tonny ook alleen per ongeluk.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_175214243
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

''Minstens net zo goed als Elia'' werd mij hier verteld.
Beter zelfs. :).
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 11:21:32 #293
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_175214248
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Er waren er hier genoeg overtuigd van zijn meerwaarde anders.
Ook genoeg niet. Of hooguit voor in de breedte.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_175214312
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:19 schreef Gert het volgende:

[..]

En handelingssnelheid (Vilhena x3).
En een steekpass.
Alleen scoort hij niet. Maar dat toet Tonny ook alleen per ongeluk.
De enige belangrijke goal die Vilhena in heel zijn carrire tot nu toe heeft gemaakt was vorig seizoen, uit bij Heerenveen.. Die was cruciaal.. Maar dat is dan ook alles.. Dit seizoen levert 'ie vooralsnog alleen maar ballen in bij de tegenpartij..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 11:25:13 ]
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:39:02 #295
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175214586
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ga toch weg man

Feyenoord was alle wedstrijden in de competitie gewoon de bovenliggende partij

ja dan mis je gewoon scorende spelers op dit moment

Sommige mensen doen net of Feyenoord elke wedstrijd wordt weggespeeld

bullshit

we hebben alle wedstrijden 100 procent kansen gehad om het af te maken

het is 50 procent pech en 50 procent onkunde
Als jij cht vindt dat Feyenoord goed speelt dan ben je snel tevreden.

Er zit geen lijn in, geen idee, geen structuur. Allemaal gebaseerd op toeval en kracht.
pi_175214644
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:04 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Jij was toch die dude die vond dat Kramer nog wel kon?
Nee dat was Typisch.
Typischgod
blablablabla
pi_175214652
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Beter zelfs. :).
Zal ik vast een UI uitzoeken?
blablablabla
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:43:40 #298
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175214669
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Er waren er hier genoeg overtuigd van zijn meerwaarde anders.
Dat zegt genoeg over die users dan over Boetius.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:44:31 #299
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175214681
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:39 schreef fetX het volgende:

[..]

Als jij cht vindt dat Feyenoord goed speelt dan ben je snel tevreden.

Er zit geen lijn in, geen idee, geen structuur. Allemaal gebaseerd op toeval en kracht.
Serieus ingaan op klaas :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_175214697
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:44 schreef satecl het volgende:

[..]

Serieus ingaan op klaas :')
Klaas R. de Vries..
pi_175214700
x..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')