abonnement Unibet Coolblue
pi_175167491
Ik had nooit gedacht om dit te zeggen

maar op dit moment zie ik liever tapia zelfs op die middenveld positie spelen in plaats van toornstra....

liever een speler die iniatief neemt en 100 keer de bal kwijt raakt dan een speler als toornstra die speelt om de bal zo weinig mogelijk te krijgen en maar ergens heen te schoppen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175167812
Feyenoord is meer als Liverpool
  zondag 19 november 2017 @ 11:15:17 #278
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175168055
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

amrabat of larsson op die plek

toonstra speelt zoveel mogelijk om de bal niet te krijgen

hij verschuilt zich

het enige wat die goser doet is doelloos rennen
Amrabat speelde 6 wedstrijden geleden rechtsback en Boetius is nog slechter dan Hanson en Vente heb ik hier net geleerd. Moet je daar de nr 1 niet weghalen.

Doet Gio dat wel, krijgt hij het gezeik over hoe slecht boetius niet is en dat ie al 6 wedstrijden geleden in had moeten grijpen
Laffe huichelaar
  zondag 19 november 2017 @ 11:15:57 #279
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175168067
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 10:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had nooit gedacht om dit te zeggen

maar op dit moment zie ik liever tapia zelfs op die middenveld positie spelen in plaats van toornstra....

liever een speler die iniatief neemt en 100 keer de bal kwijt raakt dan een speler als toornstra die speelt om de bal zo weinig mogelijk te krijgen en maar ergens heen te schoppen....
Dan heb je geen back up als centrale verdediger. Ja Diks
Laffe huichelaar
  zondag 19 november 2017 @ 11:16:48 #280
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175168083
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 10:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Vandaar ook mijn opmerking in FB. Prima dat er streng gemodereerd wordt, maar dit lijkt wel persoonlijk.
Hou geruzie over gemod, persoonlijk of niet, lekker in FB joh
Laffe huichelaar
  zondag 19 november 2017 @ 11:19:30 #281
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175168116
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 11:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hou geruzie over gemod, persoonlijk of niet, lekker in FB joh
Daar was het al, je loop achter.
pi_175168336
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 10:26 schreef Maastoren het volgende:
Van Bronckhorst zal toch niet echt denken dat het missen van kansen ons enige/grootste probleem is? Toch?
Mag hopen van niet, we creëren namelijk amper kansen. Heel veel meer dan wat slechte doelpogingen van afstand is het niet.
#12 is not for sale!
pi_175168685
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 11:35 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Mag hopen van niet, we creëren namelijk amper kansen. Heel veel meer dan wat slechte doelpogingen van afstand is het niet.
Dit is echt de grootst mogelijke onzin. We hebben gisteren naast die goal nog 3 100% kansen gehad. Alleen trappen spelers als Vilhena ze er niet in.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 19 november 2017 @ 12:00:50 #284
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175168729
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 11:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dit is echt de grootst mogelijke onzin. We hebben gisteren naast die goal nog 3 100% kansen gehad. Alleen trappen spelers als Vilhena ze er niet in.
Het spel is niet best, maar er worden inderdaad wel genoeg kansen gecreëerd om te kunnen winnen.
pi_175168793
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 11:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dit is echt de grootst mogelijke onzin. We hebben gisteren naast die goal nog 3 100% kansen gehad. Alleen trappen spelers als Vilhena ze er niet in.
Het is erg slecht, tempo zit er niet, steekpasses worden niet gegeven. En dan die tegengoal :D Ergenis wel is dat Gio zichzelf ook niets verwijt voor de NOS. Je bent verantwoordelijk grote vriend.
pi_175169151
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 11:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dit is echt de grootst mogelijke onzin. We hebben gisteren naast die goal nog 3 100% kansen gehad. Alleen trappen spelers als Vilhena ze er niet in.
Vier kansen (incl. doelpunt) is echt belachelijk weinig als je het naast het percentage balbezit en de voetballende intenties van VVV legt.

Tuurlijk had je ook met het aantal wél gecreeerde kansen wel moeten winnen, maar het is voetballend echt compleet een armoede. Plus dat er verdedigend voortdurend juniorenfouten worden gemaakt.
#12 is not for sale!
pi_175169205
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:28 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Vier kansen (incl. doelpunt) is echt belachelijk weinig als je het naast het percentage balbezit en de voetballende intenties van VVV legt.
Het dikgedrukte spreekt elkaar nogal tegen.
pi_175169221
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:28 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Vier kansen (incl. doelpunt) is echt belachelijk weinig als je het naast het percentage balbezit en de voetballende intenties van VVV legt.

Tuurlijk had je ook met het aantal wél gecreeerde kansen wel moeten winnen, maar het is voetballend echt compleet een armoede. Plus dat er verdedigend voortdurend juniorenfouten worden gemaakt.
Al die beslissende tegendoelpunten die je dit seizoen krijgt had je misschien vorig seizoen ook wel kunnen krijgen maar het verschil is juist dat je zelf altijd een paar ballen er meer in schoot.

Waarom toornstra maar blijft staan is mij echt een raadsel.

Misschien heeft gio na vorig seizoen het advies gegeven om toornstra zijn contract te verlengen en te verbeteren en is toornstra waarschijnlijk 1 van de duurste spelers op dit moment...
ja die laat je gewoon maar tot het einde staan dan.....

Gio wordt echt ongeloofwaardig met Toornstra.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175169225
#jesuisfeyenoord
pi_175169233
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Al die beslissende tegendoelpunten die je dit seizoen krijgt had je misschien vorig seizoen ook wel kunnen krijgen maar het verschil is juist dat je zelf altijd een paar ballen er meer in schoot.

Waarom toornstra maar blijft staan is mij echt een raadsel.

Misschien heeft gio na vorig seizoen het advies gegeven om toornstra zijn contract te verlengen en te verbeteren en is toornstra waarschijnlijk 1 van de duurste spelers op dit moment...
ja die laat gewoon maar tot het einde staan dan.....

Gio wordt echt ongeloofwaardig met Toornstra.
Heeft de Toorn je moeder te pakken gehad ofzo? Jezus wat een tirades tegenover de toorn zeg. En die andere 10? Die gaan vrijuit?
pi_175169238
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:33 schreef nickhguitar het volgende:
#jesuisfeyenoord
Ik heb het wel te doen met ze. Herkenbaar zelfs; incompetente coach aan het roer.
pi_175169260
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb het wel te doen met ze. Herkenbaar zelfs; incompetente coach aan het roer.
In tegenstelling tot Ajax heeft Feyenoord helaas ook een incompetente selectie op een paar spelers na. Daarnaast vind ik ook maar 1 aankoop redelijk goed; Amrabat. Die zweed voegt echt niks toe en Diks wil ik niet eens over beginnen, ondanks dat hij gehuurd is.
pi_175169265
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:34 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Heeft de Toorn je moeder te pakken gehad ofzo? Jezus wat een tirades tegenover de toorn zeg. En die andere 10? Die gaan vrijuit?
Houw je klep

Toornstra is gemiddeld gezien de allerslechtste speler van dit seizoen bij Feyenoord.

Nog slechter dan DIks.

Toornstra heeft nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld

Ik heb wedstrijden van Feyenoord dit seizoen gezien waarbij toornstra de bal in de 2e helft kreeg en ik bij mezelf dacht ...hee doet toonstra ook mee?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175169285
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Houw je klep

Toornstra is gemiddeld gezien de allerslechtste speler van dit seizoen bij Feyenoord.

Nog slechter dan DIks.

Toornstra heeft nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld

Ik heb wedstrijden van Feyenoord dit seizoen gezien waarbij toornstra de bal in de 2e helft kreeg en ik bij mezelf dacht ...hee doet toonstra ook mee?
Ik kan de naam Toornstra in jouw verhaal vervangen door 5 willekeurige andere Feyenoord namen.
pi_175169294
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:37 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Ajax heeft Feyenoord helaas ook een incompetente selectie op een paar spelers na. Daarnaast vind ik ook maar 1 aankoop redelijk goed; Amrabat. Die zweed voegt echt niks toe en Diks wil ik niet eens over beginnen, ondanks dat hij gehuurd is.
Larsson was sowieso al een twijfelgevalletje. Heel instabiel in zijn prestaties bij Heerenveen.
pi_175169301
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:39 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik kan de naam Toornstra in jouw verhaal vervangen door 5 willekeurige andere Feyenoord namen.
en ik kan jouw naam zo laten veranderen door een streep oftewel ban

met geld kan je alles voor elkaar krijgen als je begrijp wat ik bedoel.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175169331
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 10:11 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja prima. Inhoudelijk nog iets te melden? Als het op de feiten aankomt dan zijn ze hier altijd op de pik getrapt. Beetje jammer.
Wat heeft het met feiten te maken, het is voor jou duidelijk iets emotioneels? Heel simpel gezegd vind jij namelijk dat mensen niet mogen zeggen dat Feyenoord een topclub is. Jouw niet-feitelijke emotionele reactie op het moment dat mensen dat wel doen gaat zelfs zo ver dat je je er op zondagmorgen nog mee bezig houdt.

Verder gaat ie lekker? :)
pi_175169335
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Larsson was sowieso al een twijfelgevalletje. Heel instabiel in zijn prestaties bij Heerenveen.
Larson is wel een goede speler maar het heeft helemaal geen klote te maken met een linksbuiten.

Larson is als linksbuiten nog erger dan younes met het naar binnen trekken

Als hij in het midden komt dan is hij wel gevaarlijk met zijn schoten en acties

hij kan beter gelijk al in het midden staan lijkt me....maar gio heeft liever draver toonstra daar lopen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175169339
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

en ik kan jouw naam zo laten veranderen door een streep oftewel ban

met geld kan je alles voor elkaar krijgen als je begrijp wat ik bedoel.....
ZO DAN KOEKOEK.

En nee, ik begrijp niet wat je bedoelt. Sluit ook maar bar weinig aan op het verhaal hierboven. Verklaar u nader.
  zondag 19 november 2017 @ 12:45:48 #300
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175169381
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

en ik kan jouw naam zo laten veranderen door een streep oftewel ban

met geld kan je alles voor elkaar krijgen als je begrijp wat ik bedoel.....
Zeg je nou dat de administrators hier corrupt zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')