abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175155491
Even een vraagje voor de dames hier, of de mannen die regelmatig cadeautjes kopen voor hun vriendin :). Ik wil mijn vriendin graag verrassen met een mooie ketting/collier binnenkort, maar ik weet niet zo goed waar ik het beste terecht kan hiervoor.

- Stijlvol/minimalistisch (i.e. ketting met steentje)
- Goede prijs/kwaliteit (dus geen Tiffany's ofzo)
- Max ~250 euro

Denk in deze richting:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand suggesties?
The road to success is always under construction.
  zaterdag 18 november 2017 @ 17:27:45 #2
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175155504
mooie swarovski kopen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_175155533
Ebay.
pi_175155606
250 Euro.. kijk ff op de bijenkorf site
pi_175155670
loop eens langs de juwelier, swarovski is flut kwaliteit. Maar belangrijker is dat je iets voor je vriendin doet/onderneemt wat ze kan waarderen (daarvoor moet je haar goed kennen), een ketting is ook maar een materieel iets.. (tenzij ze materialistisch is natuurlijk).
pi_175155697
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:37 schreef TheInnocent het volgende:
een ketting is ook maar een materieel iets.. (tenzij ze materialistisch is natuurlijk).
:')

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2017 17:39:34 ]
pi_175155727
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:37 schreef TheInnocent het volgende:
loop eens langs de juwelier, swarovski is flut kwaliteit. Maar belangrijker is dat je iets voor je vriendin doet/onderneemt wat ze kan waarderen (daarvoor moet je haar goed kennen), een ketting is ook maar een materieel iets.. (tenzij ze materialistisch is natuurlijk).
Afgaande op jouw topics heb jij meer relatieadvies nodig dan ik. Mijn vriendin is zeker niet materialistisch, maar dat ontneemt mij niet het recht om iets leuks voor haar te kopen.
The road to success is always under construction.
pi_175155744
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:37 schreef TheInnocent het volgende:
loop eens langs de juwelier, swarovski is flut kwaliteit. Maar belangrijker is dat je iets voor je vriendin doet/onderneemt wat ze kan waarderen (daarvoor moet je haar goed kennen), een ketting is ook maar een materieel iets.. (tenzij ze materialistisch is natuurlijk).
wat ben jij nou weer voor mongool :')
pi_175155919
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_175155964
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:27 schreef Onnoman het volgende:
mooie swarovski kopen
Dit!
pi_175156159
Svarovski is zo glitterig, dat vind ik niet echt minimalistisch!
Ti Sento heeft mooie dingen en past in je budget, kijk ook eens naar pernille corydon of Pandora :)
pi_175156295
Skagen heeft mooi minimalistisch design en is best betaalbaar
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_175156340
Lucardi
pi_175156374
Bedankt voor alle suggesties iedereen :). Swarovski vind ik, zoals MevrouwPuff ook aangaf, vaak te uitbundig (onnodig veel glitterende steentjes e.d.). Alle andere sites zal ik vanavond eens rustig bekijken, dan kom ik vast wat leuks tegen :).
The road to success is always under construction.
pi_175156389
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Svarovski is zo glitterig, dat vind ik niet echt minimalistisch!
Ti Sento heeft mooie dingen en past in je budget, kijk ook eens naar pernille corydon of Pandora :)
Svarovski heeft ook mooie ingetogen sieraden.
Lucardi zou ik niet doen, goedkope meuk.
pi_175156728
Anders check je het ook voorzichtig eens. Als je langs een juwelier loopt of zo. Zeg dat je horloges wil kijken in de etalage en loop daarna net zo soepel 1 raam verder en geef commentaar op de kettingen en dan doet ze dat vanzelf ook en dan weet je zo wat ze mooi vind
Of met foldertjes die toch allemaal binnen gaan komen voor de kerst
pi_175156824
Ik zou gewoon naar een juwelier (of meerdere) gaan. Die kunnen je goed advies geven.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175156858
Moet het een ketting zijn of kan het ook een ander sieraad zijn?
pi_175156907
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:37 schreef TheInnocent het volgende:
loop eens langs de juwelier, swarovski is flut kwaliteit. Maar belangrijker is dat je iets voor je vriendin doet/onderneemt wat ze kan waarderen (daarvoor moet je haar goed kennen), een ketting is ook maar een materieel iets.. (tenzij ze materialistisch is natuurlijk).
:') :') :') :') :')
pi_175157042
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
Moet het een ketting zijn of kan het ook een ander sieraad zijn?
Ik vind een kettinkje zelf erg leuk :@ . Al eerder een parelarmband gegeven en oorbellen heeft ze al tig van..

Waar zat je aan te denken/wat zou jij leuk vinden om te krijgen?
The road to success is always under construction.
pi_175157082
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:54 schreef Census het volgende:

[..]

Ik vind een kettinkje zelf erg leuk :@ . Al eerder een parelarmband gegeven en oorbellen heeft ze al tig van..

Waar zat je aan te denken/wat zou jij leuk vinden om te krijgen?
Ik vind dit een hele leuke gift in een leuk doosje. En je kan nog afwisselen ook.

pi_175157171
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik vind dit een hele leuke gift in een leuk doosje. En je kan nog afwisselen ook.

[ afbeelding ]
Horloge had ik eigenlijk nog niet aan gedacht, maar ze heeft voor zover ik weet nog nooit een horloge gedragen, dus ik weet niet of ze dat wel wil. Ik zal het eens (subtiel *) ) vragen!
The road to success is always under construction.
pi_175157186
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:01 schreef Census het volgende:

[..]

Horloge had ik eigenlijk nog niet aan gedacht, maar ze heeft voor zover ik weet nog nooit een horloge gedragen, dus ik weet niet of ze dat wel wil. Ik zal het eens (subtiel *) ) vragen!
Oh, doen! Misschien reden te meer om zoiets aan te schaffen. Zul je zien dat ze horloges dan wel gaat dragen. :D
  zaterdag 18 november 2017 @ 21:04:13 #24
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_175160045
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:54 schreef Census het volgende:

[..]

Ik vind een kettinkje zelf erg leuk :@ . Al eerder een parelarmband gegeven en oorbellen heeft ze al tig van..

Waar zat je aan te denken/wat zou jij leuk vinden om te krijgen?
Als ze al een parelarmband heeft is misschien een parelketting juist wel leuk?
Misschien kan je inspiratie op doen via Google, zou dan wel op het Engelse 'pearl necklace' zoeken zodat je meer resultaten krijgt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_175160124
fietsenmaker
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')