abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 november 2017 @ 19:01:36 #201
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175157179
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jawel. Zij vallen anderen lastig met hun gehuil. Nota bene kinderen. Zo extreem min...
Waren ze dat al aan het doen dan? Volgens mij zaten ze gewoon in een bus.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_175157215
De discussie is inmiddels tot het dieptepunt gezonken.
:')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175157222
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Waren ze dat al aan het doen dan? Volgens mij zaten ze gewoon in een bus.
Zouden we iemand met een bomgordel ook gewoon met rust moeten laten omdat hij hem nog niet liet ontploffen?
  zaterdag 18 november 2017 @ 19:03:40 #204
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175157224
Een snelweg blokkeren? Levensgevaarlijk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175157254
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:03 schreef richolio het volgende:
Een snelweg blokkeren? Levensgevaarlijk.
De manier waarop is niet goed en ik hoop dat de schuldigen flink gestraft worden.

Maar de uitkomst bevalt mij wel. ;)
pi_175157291
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:03 schreef richolio het volgende:
Een snelweg blokkeren? Levensgevaarlijk.
In noorden zijn snelwegen niet zo doorgaans druk als in randsteden.
Bovendien deze actie keur ik wel goed. Omdat het feest alleen voor kinderen moet zijn. Niet voor zeurende volwassen.

Als politie niets doet, doet wij het zelf wel. Dat gaan we komende jaren vaker zien.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_175157298
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De manier waarop is niet goed en ik hoop dat de schuldigen flink gestraft worden.

Maar de uitkomst bevalt mij wel. ;)
Snoer ze de mond maar. ;) Ook al is het levensgevaarlijk!

:')....
  zaterdag 18 november 2017 @ 19:08:12 #208
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175157311
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zouden we iemand met een bomgordel ook gewoon met rust moeten laten omdat hij hem nog niet liet ontploffen?
Ze gingen demonstreren. Daar hadden ze toestemming voor en het recht toe. Het is niet aan welke willekeurige kuttokkie dan ook om anderen het recht hierop te ontnemen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_175157392
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:07 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Snoer ze de mond maar. ;) Ook al is het levensgevaarlijk!

:')....
Kun jij lezen?
pi_175157426
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ze gingen demonstreren. Daar hadden ze toestemming voor en het recht toe. Het is niet aan welke willekeurige kuttokkie dan ook om anderen het recht hierop te ontnemen.
Al hebben ze een recht op. Alleen de manier en locatie waarop ze wilde gaan demonstreren, kon het gewoon niet door beugel.
Een kinderenfeest verpesten of lastigvallen met andermans mening. Dat willen wij juist niet.
Ze hadden net goed naar de malieveld gegaan of buiten de sint feest een discussie met volwassen beginnen. Dat was geen probleem geweest.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_175157434
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:56 schreef speknek het volgende:

[..]

het wordt alleen gebruikt in complottermen.
Onzin. Er is ook niemand die zichzelf 'neoliberaal' noemt, maar toch wordt die term gebruikt om een verzameling economische ideeën aan te duiden (waaronder ideeën die haaks op elkaar staan, maar dat terzijde). Datzelfde geldt voor 'cultuurmarxisme'. De term duidt alle van het marxisme afgeleide ideeën op niet-economische verhoudingen in de maatschappij aan.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175157450
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ze gingen demonstreren. Daar hadden ze toestemming voor en het recht toe. Het is niet aan welke willekeurige kuttokkie dan ook om anderen het recht hierop te ontnemen.
Daar heb je helemaal gelijk in. En toch, ik kan er alleen maar om gniffelen. Ik ben dat zooitje ongeregeld helemaal beu. Pleur op als je hier zo’n moeite mee hebt. Alsof je sinterklaas vieren niet kan ontlopen. Maar nee, vanuit amsterdam komen ze per bus om zich in fooking friesland te ergeren aan zwarte piet!
pi_175157451
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:14 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Al hebben ze een recht op. Alleen de manier en locatie waarop ze wilde gaan demonstreren, kon het gewoon niet door beugel.
Een kinderenfeest verpesten of lastigvallen met andermans mening. Dat willen wij juist niet.
Ze hadden net goed naar de malieveld gegaan of buiten de sint feest een discussie met volwassen beginnen. Dat was geen probleem geweest.
Ze staan op een plek waar die kinderen ze niet zien he. Kinderachtig hoor, als hier geen consequenties aan zitten schaam ik me echt dood voor dit land.
  zaterdag 18 november 2017 @ 19:16:54 #214
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_175157486
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. En toch, ik kan er alleen maar om gniffelen. Ik ben dat zooitje ongeregeld helemaal beu. Pleur op als je hier zo’n moeite mee hebt. Alsof je sinterklaas vieren niet kan ontlopen. Maar nee, vanuit amsterdam komen ze per bus om zich in fooking friesland te ergeren aan zwarte piet!
Dit.
Als je geen Piet wilt zien zie je hem niet 🙄
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 18 november 2017 @ 19:18:55 #215
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175157533
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:14 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Al hebben ze een recht op. Alleen de manier en locatie waarop ze wilde gaan demonstreren, kon het gewoon niet door beugel.
Een kinderenfeest verpesten of lastigvallen met andermans mening. Dat willen wij juist niet.
Ze hadden net goed naar de malieveld gegaan of buiten de sint feest een discussie met volwassen beginnen. Dat was geen probleem geweest.
Dat doen ze ook, maar dit trekt meer aandacht. Geloof dat ze vorige keren op gepaste afstand moesten blijven en gemakkelijk te vermijden waren. Had het deze keer anders geweest, dan had de politie maar ingegrepen. Maar niets rechtvaardigt het om een ander het recht op demonstreren te ontnemen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_175157559
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Niet letterlijk bedoeld natuurlijk. Maar ze mogen wel degelijk tot het besef worden gebracht dat ze in overtreding zijn geweest en veel mensen hebben gedupeerd, en dat met het doel om anderen het recht op demonstreren te ontnemen. Dat maakt je geen best mens.
Wat een solidariteit opeens...
pi_175157655
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:07 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

In noorden zijn snelwegen niet zo doorgaans druk als in randsteden.
Daarbij is het vlak na de rotonde Joure bouwput, de laatste keer dat ik daar reed was het nog 70 of net einde 70.
pi_175157692
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:15 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ze staan op een plek waar die kinderen ze niet zien he. Kinderachtig hoor, als hier geen consequenties aan zitten schaam ik me echt dood voor dit land.
Laten we ze net zo hard bestraffen als doodrijders, met een lichte taakstraf en een ferme foei dus.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175157704
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. En toch, ik kan er alleen maar om gniffelen. Ik ben dat zooitje ongeregeld helemaal beu. Pleur op als je hier zo’n moeite mee hebt. Alsof je sinterklaas vieren niet kan ontlopen. Maar nee, vanuit amsterdam komen ze per bus om zich in fooking friesland te ergeren aan zwarte piet!
Dat idd. Heerlijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 18 november 2017 @ 19:28:58 #220
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175157732
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. En toch, ik kan er alleen maar om gniffelen. Ik ben dat zooitje ongeregeld helemaal beu. Pleur op als je hier zo’n moeite mee hebt. Alsof je sinterklaas vieren niet kan ontlopen. Maar nee, vanuit amsterdam komen ze per bus om zich in fooking friesland te ergeren aan zwarte piet!
We kijken vanuit een andere hoek naar hetzelfde standpunt. Ik begrijp je zienswijze.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_175157744
Is er al wat bekend over de ongelukken die zich achterop de file voorgedaan hebben?
Make my day!
pi_175157758
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

We kijken vanuit een andere hoek naar hetzelfde standpunt. Ik begrijp je zienswijze.
Top!
  zaterdag 18 november 2017 @ 19:32:47 #223
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_175157823
Ik vind dit vreselijk. Je mag het niet eens zijn met iemand standpunten maar je gaat iemand niet de mond snoeren, en al helemaal niet door levensgevaarlijke toestanden op de snelweg uit te halen.

Dit gaat de discussie geen goed doen, want nu krijgt het Anti-Pietenkamp het signaal dat ze niet gehoord worden of mogen worden en gaat er een tandje bij doen. Het ging net weer een beetje beter sinds dat menselijke afval van een Insayno niet meer in de spotlights was met zijn Black Panther-complex. Die komt nu weer krijsend naar voren rennen.
pi_175157875
Het lijkt me dat er hier onder artikel 5 wel wat rijbewijzen ingevorderd hadden mogen worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175157879
Het zijn eigenlijk net Marokkanen die een bruiloft vieren, die snelwegblokkerende Friezen w/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')