abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177522290
quote:
9s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:21 schreef franklop het volgende:

[..]

Rus had bijna nog gewonnen
ik heb bijna iedere dag van de week geneukt
pi_177522297
quote:
9s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:51 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

ik heb bijna iedere dag van de week geneukt
HUH
U MAD?
pi_177522313
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

HUH
maandag bijna, dinsdag bijna etc
pi_177522349
quote:
9s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:52 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

maandag bijna, dinsdag bijna etc
Zo gaat het mijn hele leven al
U MAD?
pi_177676545
Bertens knap naar de 2e ronde in Indian Wells.
  woensdag 7 maart 2018 @ 23:45:36 #159
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177676568
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:43 schreef lytsewiete het volgende:
Bertens knap naar de 2e ronde in Indian Wells.
BOSWACHTER ARE YOU WATCHING?

bye, 2e ronde eruit egen Serena.
pi_177705051
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:43 schreef lytsewiete het volgende:
Bertens knap naar de 2e ronde in Indian Wells.
Heb dat inderdaad gemist. Knap, vooral in haar vorm ^O^
U MAD?
pi_177705074
Sijsling heeft vanmorgen in een ITF QF’tje Roman Barbosa aan de zegekar gebonden.
Botic mag zo tegen een goede Fransoos.

Te volgen via;

http://live.itftennis.com(...)ey=M-FU-FRA-04A-2018
U MAD?
pi_177705904
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb dat inderdaad gemist. Knap, vooral in haar vorm ^O^
Oh ze had vanwege haar geplaatste status een bye zie ik nu :') _O- :D goeie
U MAD?
  Forum Admin / PR vrijdag 9 maart 2018 @ 14:22:11 #163
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177705919
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oh ze had vanwege haar geplaatste status een bye zie ik nu :') _O- :D goeie
:') :D
pi_177706124
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
Sijsling heeft vanmorgen in een ITF QF’tje Roman Barbosa aan de zegekar gebonden.
Botic mag zo tegen een goede Fransoos.

Te volgen via;

http://live.itftennis.com(...)ey=M-FU-FRA-04A-2018
Thiemo staat de lijnen op te snuiven van het Italiaanse gravel.

Loopt lekker uit daar, later vandaag of anders morgen z'n kwartfinale.
pi_177706209

Lekker halletje in Toulouse waar Sijs en Zandje hun wedstrijden aan het afwerken zijn. Einde van de middag samen dubbelfinale. Lekker samen reizen, genot. Lijkt me ook wel zo’n centrum waar je lekker paar witbiertjes uit vazen kan drinken. Was ook iets voor Thiemo lijkt me.

Ik zie dat zo’n ITF 15.000 euro prijzengeld is. Iemand die de verdeling weet in zo’n toernooi. Vraag me echt af wat ze nou verdienen met een kwartfinale single en een dubbelfinale....
U MAD?
pi_177706316
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:37 schreef de_boswachter het volgende:

Lekker halletje in Toulouse waar Sijs en Zandje hun wedstrijden aan het afwerken zijn. Einde van de middag samen dubbelfinale. Lekker samen reizen, genot. Lijkt me ook wel zo’n centrum waar je lekker paar witbiertjes uit vazen kan drinken. Was ook iets voor Thiemo lijkt me.

Ik zie dat zo’n ITF 15.000 euro prijzengeld is. Iemand die de verdeling weet in zo’n toernooi. Vraag me echt af wat ze nou verdienen met een kwartfinale single en een dubbelfinale....
W $2160,-
F $1272,-
SF $753,-
QF $438,-

(lol)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 maart 2018 @ 14:45:36 #167
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_177706338
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:37 schreef de_boswachter het volgende:

Lekker halletje in Toulouse waar Sijs en Zandje hun wedstrijden aan het afwerken zijn. Einde van de middag samen dubbelfinale. Lekker samen reizen, genot. Lijkt me ook wel zo’n centrum waar je lekker paar witbiertjes uit vazen kan drinken. Was ook iets voor Thiemo lijkt me.

Ik zie dat zo’n ITF 15.000 euro prijzengeld is. Iemand die de verdeling weet in zo’n toernooi. Vraag me echt af wat ze nou verdienen met een kwartfinale single en een dubbelfinale....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_177706570
Toch even leuk harken. Hele maand WW (lol)
U MAD?
pi_177706647
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
Toch even leuk harken. Hele maand WW (lol)
WW? Daar moet je eerst gewerkt voor hebben he.
pi_177706673
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

WW? Daar moet je eerst gewerkt voor hebben he.
Sijsling heeft toch wel gewerkt?
U MAD?
pi_177706908
Botic met een simpele 6-1 6-1 naar de halve finale. Sijs en hij ontlopen zich. Zondag kans op Hollandse dag _O_

Sowieso 1023 dollartjes voor beide heren deze week. Lekker samen hotelletje delen. Blijft er genoeg over. Neem niet aan dat ze een coach hebben.
U MAD?
pi_177711889
Sijs, Zandje, Automatic en Burger naar halve finales ITF’jes vandaag. Polonaise op het bondskantoor. Zelf heb ik me een smilie op mijn vuist getekend en met links afgetrokken op de livescore pagina van de ITF.
U MAD?
pi_177727005
Snuiver naar finale ITF Italie. 18:00 finale.
Sijs in Frankrijk naar finale. Zandje is nu bezig maar lijkt te verliezen.
U MAD?
pi_177727820
De Bakker staat te schroeien tegen Balasz 4-1*
U MAD?
pi_177728508
Professionele tank in de 2e
pi_177729463
Botic ook gewonnen :D
Hollandse finale van de roomies.
U MAD?
pi_177730905
JAAAAAAAAAAAAAAAAA SNUIVEN
  zondag 11 maart 2018 @ 00:12:59 #178
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_177738187
Kiki tegen Serena nu
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_177739768
Wat een weelde
U MAD?
  zondag 11 maart 2018 @ 01:38:18 #180
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_177739780
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 01:36 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een weelde
ehhh ze staat wel achter inmiddels
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_177740017
Goeie meisje Bertens, lekker verloren.

bowa gaat nu zeggen dat ze een hbo-studie moet gaan doen...
Jack does it in real time...
  zondag 11 maart 2018 @ 02:32:34 #182
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_177740037
Helaas in 2 close sets verloren.. En weer door
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_177743449
Jammer Kiekert ;(
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177803075
Wie heeft vorige week de finale tussen Zandje en Sijsling eigenlijk gewonnen?

Staan deze week weer samen op een F5 future in Frankrijk. Lijken dus samen wat toernooien af te gaan. Beide overigens door de 1e ronde vandaag. Zandschulp in 3, Sijs in 2.
U MAD?
pi_177819788
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wie heeft vorige week de finale tussen Zandje en Sijsling eigenlijk gewonnen?

Staan deze week weer samen op een F5 future in Frankrijk. Lijken dus samen wat toernooien af te gaan. Beide overigens door de 1e ronde vandaag. Zandschulp in 3, Sijs in 2.


Vermoeden van matchfixing.

De snuivert eerste rondje op een 25k toernooi gewonnen, wederom in Italië.
pi_177831691
De Bakker vandaag in 1/8ste finale tegen een Turk. En we weten allemaal dat Turken niet kunnen tennissen, dus dat bied kansen voor onze goede jongen.

Sijsling en Botic in Frankrijk gisteren ook hun potjes gewonnen en zijn beiden door naar de QF.

Ene Guy den Heijer speelt vandaag in de 1/8e van een ITF'je in het zonnige Griekenland.

Tim van Rijthoven doet nergens mee (lol). Net als toptalent Deckers (lol).
U MAD?
pi_177837627
quote:
3s.gif Op donderdag 15 maart 2018 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
De Bakker vandaag in 1/8ste finale tegen een Turk. En we weten allemaal dat Turken niet kunnen tennissen, dus dat bied kansen voor onze goede jongen.

Sijsling en Botic in Frankrijk gisteren ook hun potjes gewonnen en zijn beiden door naar de QF.

Ene Guy den Heijer speelt vandaag in de 1/8e van een ITF'je in het zonnige Griekenland.

Tim van Rijthoven doet nergens mee (lol). Net als toptalent Deckers (lol).
Mandy Minella is ook aanwezig in Italië.

Dan weten we de oorzaak als Thiemo er weer niks van bakt.
pi_177837775
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:02 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Mandy Minella is ook aanwezig in Italië.

Dan weten we de oorzaak als Thiemo er weer niks van bakt.
Mandy is toch zwanger?
U MAD?
pi_177837924
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mandy is toch zwanger?
Ze heeft in december een kind uitgepoept.
Nu sinds vorige maand met een ranking van 277 ITF-toernooitjes afstruinen (lol).
  donderdag 15 maart 2018 @ 15:17:30 #190
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_177839018
Krijg je geen Protected Ranking als je zwanger geweest bent?

(al heeft ze natuurlijk eerst iets unprotected gedaan hahahahhmm...)
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_177839392
quote:
5s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Krijg je geen Protected Ranking als je zwanger geweest bent?

(al heeft ze natuurlijk eerst iets unprotected gedaan hahahahhmm...)
_O- _O-

Jawel, maar ze zal eerst ritme op willen doen gok ik zo. Die PR is maar voor een x aantal toernooien.
pi_177840649
Set en een break voor de goede turk (lol)
pi_177847852
0-2 verloren van Toerk (odd van 8,50 lol)
U MAD?
pi_177871095
Daar is de update van Indy:
quote:
‘Ik dacht altijd dat ik onschendbaar was’
Interview Indy de Vroome Het voormalige supertalent (21) heeft de ziekte van Lyme en vreest voor het einde van haar tenniscarrière. „Ik weet niet in hoeverre het realistisch is dat ik nog helemaal ga herstellen en op het hoogste niveau terugkeer.”

Ze vertelt in de verleden tijd, alsof haar eens zo veelbelovende tenniscarrière bijna voorbij is. Door een infectieziekte is dat een reëel scenario. Op een woensdagochtend in een Van der Valk-restaurant bij Den Bosch, doet Indy de Vroome haar verhaal. Het is een somber stemmend relaas. Soms vecht ze tegen de tranen.

Sinds juli 2016 speelde ze geen officiële wedstrijd meer. Alleen de mensen in haar omgeving wisten waarom. Na bijna twee uur zegt ze: „Ik kan niet doen wat ik het liefste doe. De droom die ik altijd voor ogen had, die lijkt heel moeilijk te verwezenlijken. Ik heb veel verloren [door de ziekte]. Maar ik probeer zo positief mogelijk te blijven, en hoop dat ik terug kan keren.”

Op haar twaalfde vastgelegd door Nike
Indy de Vroome (21) uit het Noord-Brabantse dorp Cromvoirt gold als een van de grootste beloften in het internationale tennis. Op haar twaalfde werd ze gecontracteerd door sportmerk Nike en managementbureau IMG – nadat ze eind 2008 de Orange Bowl had gewonnen, een hoogaangeschreven Amerikaans jeugdtoernooi.

Bekijk beelden uit haar juniorentijd en je ziet de enorme potentie: de power en diepte in haar slagen, de harde services, het snelle voetenwerk, de gedrevenheid. Buitengewoon voor die leeftijd. Voorbestemd voor de wereldtop, zo leek het.

Ze zegt: „Ik wilde nummer één van de wereld worden, niet prof, gewoon nummer één. Dat was het doel.” Ze praat zelfverzekerd, reageert ad rem en is intelligent, zeggen mensen die haar kennen – ze zat vier jaar op het atheneum, en stapte vanwege haar volle tennisprogramma over naar de havo.

De Vroome was „vier of vijf” toen ze begon bij een vereniging in het nabijgelegen Helvoirt. Ze wilde tennissen omdat haar twee oudere broers Jos en Max dat ook deden. Op goede dagen speelden ze vijf uur of meer. Ze trok zich op aan het niveau van haar broers, en ze stimuleerden en inspireerden haar. „Zij wilden natuurlijk nooit van mij verliezen en ik wilde per se van hun winnen.”

In de jongste jeugd won ze „vrijwel alles”. Tennis zou haar leven worden, wist ze al jong. „Ik heb altijd gedacht: dit is het.” Beter willen worden, de beste willen zijn – het zit in haar, ze zegt het vaker.

Hoop voor de toekomst
In het schrale Nederlandse tennislandschap was zij de hoop voor de toekomst. De Vroome deed het op haar manier, trok haar eigen plan, buiten de tennisbond om. Bondstrainingen in Almere zag ze niet zitten, dat was te ver reizen, zeker in de propvolle jaren als junior door de combinatie met school. En ze geloofde ook meer in een-op-een-trainingen, in plaats van de groepstrainingen bij de bond.

De afgelopen jaren kwam er kritiek toen haar doorbraak uitbleef, onder anderen van Fed Cup-captain Paul Haarhuis en collega-tennisster Michaëlla Krajicek. De moeder van De Vroome zou, zo klonk het, een te grote invloed hebben op haar carrière, de regie te veel in handen hebben en een beperkende factor zijn in haar ontwikkeling.

De Vroome, fel: „Dat is de grootste onwaarheid die er is. Ik was nergens geweest zonder mijn moeder. Zij heeft alleen maar een ongelofelijk positieve invloed gehad op mijn tennis, op mij, op mijn leven. Alles wat zij gedaan heeft, is voor mij geweest en deed ze onzelfzuchtig: niet nemen, alleen maar geven. Je kind laten tennissen kost veel energie, veel tijd en geld. Dat moet je er wel in willen stoppen als ouder. Ik heb veel geluk gehad dat mijn moeder dat wilde doen. Dat ik goed was, kwam door haar. En ik vond het alleen maar leuk om te doen. De hele weg, ook de tegenslagen.”

De Vroome vertelt dat haar moeder in 2014 borstkanker kreeg en daardoor lange tijd geen wedstrijden kon bezoeken en niet betrokken was bij haar carrière. Ze wil ermee zeggen: haar invloed kan de laatste jaren überhaupt niet groot zijn geweest. Inmiddels is haar moeder gezond verklaard.

Heeft zij jou vrijgelaten in jouw keuzes?

„Ja, zeker. Het maakt mijn moeder ook niks uit wat ik doe of wat ik wil worden. Ze heeft sport altijd mooi gevonden, maar heeft mij en mijn broers nooit gepusht. We mochten zelf beslissen wat we wilden doen, en zij zei dan: ik ga je helpen dat te bereiken.”

Je moeder zette de koers uit.

„Ik had haar nodig, ja. Maar ze heeft mij nooit iets opgelegd of gezegd: je moet meer doen, of meer trainen. Nee, ik wilde dat. En zij hield mij niet tegen. Ik wilde niets liever dan tennissen, altijd. Iedere dag tennissen, zoveel mogelijk. Ik ben perfectionistisch. Ik wil altijd meer doen dan een ander en wil beter zijn dan een ander. Dat heeft mij ook veel gebracht.”

Heeft het ook veel gekost?

„Nee. Pech. Ziekte van Lyme is pech. Maar natuurlijk, ik ben nu voorzichtiger. Toen ik jong was, dacht ik altijd dat ik onschendbaar was. Ik heb nooit blessures gehad. Ik dacht dat ik het perfecte lichaam had voor tennis. Dat blijkt anders te zijn.”

Het feitencomplex dat De Vroome schetst, is als volgt. De ziekte is rond oktober 2017 gediagnosticeerd na een test die werd afgenomen door haar huisarts. Al in mei 2016 kreeg ze tijdens een reeks toernooien in Japan last – vermoedelijk is de bacterie in die periode overgedragen. De klachten toen: verlies van kracht na een bepaalde inspanning, met name in haar linkerbeen. Die zomer van 2016 moest ze opgeven in twee duels bij toernooien in Zwitserland en Roemenië – haar laatste partijen tot nu. „Daar ging het helemaal niet meer.”

Een maand lang is ze behandeld met antibiotica. Zonder succes. „Een supergrote teleurstelling.” Het is mogelijk dat het lichaam vanuit zichzelf zal herstellen, zegt ze, al gaat dat waarschijnlijk langer duren. Daarvoor is het belangrijk dat ze fysiek niet over de grens heen gaat. Ze doet aan fitness en tennist met mate: hooguit drie keer in de week en dan maximaal twee uur.

De zoektocht naar wat er mis was, duurde lang. „Artsen zeiden: ik kan het niet vinden, dit is niet mijn afdeling, ga maar weg. Er is geen oplossing, geen oorzaak, je weet niks. Op een gegeven moment zeiden dokters: je moet niet verder zoeken, want dat maakt het erger.”

Volgens het RIVM krijgen zo’n 25.000 mensen per jaar de ziekte van Lyme, jaarlijks zijn er 1.000 tot 2.500 mensen die langdurig klachten houden. De Vroome vreest dat haar kans op herstel kleiner is doordat de ziekte waarschijnlijk pas laat is vastgesteld.

„Ik weet niet in hoeverre het realistisch is dat ik nog helemaal ga herstellen en nog op het hoogste niveau ga terugkeren.”

Op welke manier heb je er last van?

„In het dagelijks leven kan ik normaal functioneren. Mijn probleem bij het tennissen is dat ik na langere intensieve belasting kracht verlies. Op een bepaald punt wordt het dan alleen maar erger en dan moet ik stoppen met de training. Er zit een limiet op. Ik moet daar niet overheen gaan, daar wordt het niet beter van. Dat is heel erg in contradictie met wat ik vroeger deed, toen wilde ik alleen maar meer, meer uren.”

Hoe ga je om met deze situatie?

Ze lacht even. „Afleiding is een goede pijnstiller. Ik studeer nu, fysiotherapie. Ik zit aan het einde van mijn eerste jaar. Ik vind de stof heel interessant. Ik zou liever tennissen, dat staat voorop.”

In de jeugd versloeg je Jelena Ostapenko (won in 2017 Roland Garros) en Elise Mertens (haalde dit jaar de halve finales van de Australian Open). Hoe beleef je dat?

„Als je iedere dag daar mee bezig bent, wat het had kunnen zijn, wat je had gewild, of wat wellicht mogelijk was geweest, wat andere mensen wel bereiken, denk ik niet dat je gelukkiger wordt. Het doet mij niet veel goed om daar heel veel mee bezig te zijn. Het helpt meer om nieuwe doelen te stellen, in plaats van focussen op wat niet gelukt is.”

Als je jouw naam googelt, krijg je als eerste hit een Facebook-post met de oproep ‘Wie weet wat er met Indy de Vroome aan de hand is?’. Krijg je dat mee?

„Nee. Ik kom nooit op Facebook. Ook om de reden dat ik daar alleen maar tennissters heb als contacten. Het enige wat je dan ziet is: ‘ik heb dit toernooi gespeeld, ik heb dit gepresteerd, nu ben ik hier’. Dat is niet fantastisch om naar te kijken. Ik sluit mij daar een beetje voor af. Ik probeer aan mijn eigen herstel te werken.”

Heb je nog contact met mensen uit het tennis?

„Niet zoveel. Ik wil daar ook niet in blijven hangen. Ik voel mij daar alleen maar slechter door.”

Stel dat je weer fit wordt, kan deze periode dan ook louterend werken?

„Ja, misschien wel. Omdat ik mij nu realiseer hoeveel ik van tennis houd, hoe graag ik het eigenlijk doe, hoe mooi het is dat ik het allemaal kon doen. Dat realiseerde ik mij vroeger ook wel, maar minder: ik was vooral bezig met wedstrijden spelen, winnen, beter worden. Nu zou ik er nog veel meer van genieten. Ik zou nog meer ieder moment zoiets hebben van: wat kan mij nou nog overkomen? Zo sta ik nu ook op de baan, als ik tennis. En denk: dit is het mooiste dat er is.”

Heb je nog de droom om nummer één van de wereld te worden?

„Ja, tuurlijk. Het is niet meer iets waar ik dagelijks over nadenk. Waar ik daar vroeger heel vrijelijk over kon dromen, kan dat nu niet meer, omdat het een bitterzoete droom is.”

https://www.nrc.nl/nieuws(...)endbaar-was-a1596004
pi_177872548
Dat is toch wel zielig :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 17 maart 2018 @ 07:12:28 #197
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_177876742
Ik kan die nederlandse vrouwen nooit uit elkaar houden, maar indy was toch dat dubbele foutenkanon of niet?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_177877017
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 07:12 schreef XL het volgende:
Ik kan die nederlandse vrouwen nooit uit elkaar houden, maar indy was toch dat dubbele foutenkanon of niet?
Ja die ja _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:50:38 #199
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_177880795
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja die ja _O_
Ok, dus dit eerbetoon baseert zich op niks.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_177890710
Zielig. Maar lees een tweetal dingen die me opvallen;

- Misa ‘ik trouw liever dan dat ik me focus op m’n carriere’ Krajicek die kritiek levert op andermans doen en laten .......
- Weer typisch gevalletje van een KNLTB bondskid waar de ouders uiteindelijk alles om zeep helpen door hun invloed....
U MAD?
pi_177890779
Sijs tegen Tak Wang in halve finale F5 future. Moet nog.

#glorydays
U MAD?
pi_177898050
Finale whohoho.

Twee toernooioverwinningen op rij?
U MAD?
pi_177899128
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
Zielig. Maar lees een tweetal dingen die me opvallen;

- Misa ‘ik trouw liever dan dat ik me focus op m’n carriere’ Krajicek die kritiek levert op andermans doen en laten .......
- Weer typisch gevalletje van een KNLTB bondskid waar de ouders uiteindelijk alles om zeep helpen door hun invloed....
quote:
De Vroome deed het op haar manier, trok haar eigen plan, buiten de tennisbond om. Bondstrainingen in Almere zag ze niet zitten, dat was te ver reizen, zeker in de propvolle jaren als junior door de combinatie met school. En ze geloofde ook meer in een-op-een-trainingen, in plaats van de groepstrainingen bij de bond.
Misschien eens wat beter lezen, Hans.

Nou heeft haar moeder vast té veel invloed gehad, maar je kan haar niet een 'typisch KNLTB'-geval noemen. :')

Sijsling aan het beesten op de futures hoor, sooow. _O_
Jack does it in real time...
pi_178046836
kiki 57 76 30 tegen Lepchenko nu
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')