abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175161044
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:23 schreef Rabieluh het volgende:
Zo te zien moet er morgen weer aan het doelsaldo worden gewerkt.
Met wat geluk houden we de schade beperkt tot een doelpunt of 3 tegen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175161165
quote:
18s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:07 schreef Befbekje het volgende:
Is Willems al naar Real vertrokken?

Tevens ; FIPO :)..
Ik geloof van wel.
Smile and be happy!
  zaterdag 18 november 2017 @ 23:40:34 #53
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175163721
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo als Ajax in Breda aan het huishouden is zet onze 'grootse' overwinning daar ook wel in een ander perspectief.
Mwaaa, typisch dit Ajax. Genoeg kwaliteiten om een tegenstander die het volledig laat af weten kapot te spelen, maar met een beetje tegengas zijn ze nergens.

Tactisch onbenullige trainer, dit doen spelers gewoon op eigen inzicht.
pi_175163741
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 23:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mwaaa, typisch dit Ajax. Genoeg kwaliteiten om een tegenstander die het volledig laat af weten kapot te spelen, maar met een beetje tegengas zijn ze nergens.

Tactisch onbenullige trainer, dit doen spelers gewoon op eigen inzicht.
Dat zie ik die van ons nog niet doen iig...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 18 november 2017 @ 23:42:21 #55
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175163768
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat zie ik die van ons nog niet doen iig...
:')
pi_175163834
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 23:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

:')
Jij wel dan? Ze lopen gemiddeld de helft van de wedstrijd als een kip zonder kop rond. Met het PSV van de afgelopen jaren ben ik ineens een groot voorstander geworden van time outs :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 19 november 2017 @ 00:11:55 #57
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175164190
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jij wel dan? Ze lopen gemiddeld de helft van de wedstrijd als een kip zonder kop rond. Met het PSV van de afgelopen jaren ben ik ineens een groot voorstander geworden van time outs :P
Ik weet niet of je naar de wedstrijd hebt gekeken? NAC speelde zo fuckin dom naïef, zoals een hoofdklasser zou spelen tegen Barcelona als ze het idee hadden dat er wat te halen viel. Ik weet niet wat die trainer heft geroepen, maar het was echt mensonterend slecht. Dat had weinig met Ajax te maken, ook VVV had dit NAC met grote cijfers opgerold.

En over PSV. Die staan nu op een kruispunt. Ik ben hier de afgelopen maanden steeds degene geweest die riep dat ze titelkandidaat zijn en ik ben daar nog steeds van overtuigd. Maar na de wedstrijd tegen Twente kunnen ze nu twee dingen doen: Of op de huidige voet verder, of de angst laten regeren en weer vol op controle gaan spelen en achterover leunen. Als ze dat tweede doen, dan gaat de voorsprong op Ajax en Feyenoord als sneeuw voor de zon verdwijnen. En daar ben ik nu wel bezorgd over, eerlijk gezegd. Tegen Twente zag je het al weer in fasen van de wedstrijd. Die angst die je ook tegen Feyenoord zag na de 1-0. Gelukkig bleven ze tegen Twente wel gaan, maar ik vraag me af hoelang ze die durf blijven houden.

Winnen ze morgen weer met gedurfd voetbal en die typische directe passing, dan gaan ze als nr. 1 de winterstop in. Doen ze dat niet en gaan ze anders spelen, dan kan het best wel eens goed mis gaan de komende weken.
  zondag 19 november 2017 @ 00:49:49 #58
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_175164565
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 00:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik weet niet of je naar de wedstrijd hebt gekeken? NAC speelde zo fuckin dom naïef, zoals een hoofdklasser zou spelen tegen Barcelona als ze het idee hadden dat er wat te halen viel. Ik weet niet wat die trainer heft geroepen, maar het was echt mensonterend slecht. Dat had weinig met Ajax te maken, ook VVV had dit NAC met grote cijfers opgerold.

En over PSV. Die staan nu op een kruispunt. Ik ben hier de afgelopen maanden steeds degene geweest die riep dat ze titelkandidaat zijn en ik ben daar nog steeds van overtuigd. Maar na de wedstrijd tegen Twente kunnen ze nu twee dingen doen: Of op de huidige voet verder, of de angst laten regeren en weer vol op controle gaan spelen en achterover leunen. Als ze dat tweede doen, dan gaat de voorsprong op Ajax en Feyenoord als sneeuw voor de zon verdwijnen. En daar ben ik nu wel bezorgd over, eerlijk gezegd. Tegen Twente zag je het al weer in fasen van de wedstrijd. Die angst die je ook tegen Feyenoord zag na de 1-0. Gelukkig bleven ze tegen Twente wel gaan, maar ik vraag me af hoelang ze die durf blijven houden.

Winnen ze morgen weer met gedurfd voetbal en die typische directe passing, dan gaan ze als nr. 1 de winterstop in. Doen ze dat niet en gaan ze anders spelen, dan kan het best wel eens goed mis gaan de komende weken.
Ik kan me hier ook in vinden, gecontroleerd spelen kan niet met dit team, beetje achterover leunen zorgt meteen voor problemen. Gewoon blijven blazen en meer scoren dan je tegenstander, dat lijkt de manier te zijn dit seizoen om het kampioenschap binnen te halen. Aanvallend spel levert ook meer corners op en met Van Ginkel en De Jong heb je daar vaak profijt van.

De variant met Luckassen voor de verdediging geeft misschien wel wat perspectief qua een wedstrijd controleren. Helaas hebben we dit nog niet vaak kunnen zien door zijn blessure.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_175164803
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 00:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik weet niet of je naar de wedstrijd hebt gekeken? NAC speelde zo fuckin dom naïef, zoals een hoofdklasser zou spelen tegen Barcelona als ze het idee hadden dat er wat te halen viel. Ik weet niet wat die trainer heft geroepen, maar het was echt mensonterend slecht. Dat had weinig met Ajax te maken, ook VVV had dit NAC met grote cijfers opgerold.

En over PSV. Die staan nu op een kruispunt. Ik ben hier de afgelopen maanden steeds degene geweest die riep dat ze titelkandidaat zijn en ik ben daar nog steeds van overtuigd. Maar na de wedstrijd tegen Twente kunnen ze nu twee dingen doen: Of op de huidige voet verder, of de angst laten regeren en weer vol op controle gaan spelen en achterover leunen. Als ze dat tweede doen, dan gaat de voorsprong op Ajax en Feyenoord als sneeuw voor de zon verdwijnen. En daar ben ik nu wel bezorgd over, eerlijk gezegd. Tegen Twente zag je het al weer in fasen van de wedstrijd. Die angst die je ook tegen Feyenoord zag na de 1-0. Gelukkig bleven ze tegen Twente wel gaan, maar ik vraag me af hoelang ze die durf blijven houden.

Winnen ze morgen weer met gedurfd voetbal en die typische directe passing, dan gaan ze als nr. 1 de winterstop in. Doen ze dat niet en gaan ze anders spelen, dan kan het best wel eens goed mis gaan de komende weken.
Eensch. Laat ze dit spelletje maar blijven spelen. Ik denk dat de verdediging eerder beter wordt dan de aanval slechter ;)

Stijn Vreven. Kansloze roodhuid.
pi_175164922
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:59 schreef Scarface88 het volgende:

De afgunst en jaloezie uit de randstad is om van te smullen. Hopelijk lopen we dit weekend nog verder uit.
Denk dat je die 'jaloezie' moet zien als: Zo geweldig spelen ze niet maar ze halen wel punten binnen. Dat heet in voetbaltaal: " kampioen van de armoe. "
  zondag 19 november 2017 @ 01:40:07 #61
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_175164990
Morgen wordt het 2-5..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_175165598
quote:
15s.gif Op zondag 19 november 2017 01:32 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Denk dat je die 'jaloezie' moet zien als: Zo geweldig spelen ze niet maar ze halen wel punten binnen. Dat heet in voetbaltaal: " kampioen van de armoe. "
Bewaar dit soort huilberichten voor ajaxshowtime a.u.b.
  zondag 19 november 2017 @ 05:10:19 #63
198365 Morendo
The Real Deal
pi_175165644
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 01:40 schreef Rabieluh het volgende:
Morgen wordt het 2-5..
Corners?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_175165680
quote:
15s.gif Op zondag 19 november 2017 01:32 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Denk dat je die 'jaloezie' moet zien als: Zo geweldig spelen ze niet maar ze halen wel punten binnen. Dat heet in voetbaltaal: " kampioen van de armoe. "
Ohja krijgen we dat weer. In 2015 werd PSV met een recordaantal punten kampioen (88) en dat was ook "kampioen van de armoede". Dat Ajax vier jaar op rij met gemiddeld 72 punten kampioen werd was geen armoede volgens iedereen :') Als er iets armoede was was het wel die vier titel van Ajax omdat de concurrentie t liet afweten.
Land of the free. Home of the brave.
pi_175165798
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 01:40 schreef Rabieluh het volgende:
Morgen wordt het 2-5..
Haha.

Zwolle gaat je vandaag gewoon voetballes geven.
pi_175165819
Wat zijn hier ineens weer veel ajacieden :') maar vanmiddag zijn ze weer nergens te bekennen.
pi_175165999
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 07:31 schreef Gutanoth het volgende:
Wat zijn hier ineens weer veel ajacieden :') maar vanmiddag zijn ze weer nergens te bekennen.
Zwolle speelt beter voetbal dan PSV. Vanmiddag is het gat tussen nummer 1 en 2 gewoon weer kleiner.
pi_175166066
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 08:19 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Zwolle speelt beter voetbal dan PSV. Vanmiddag is het gat tussen nummer 1 en 2 gewoon weer kleiner.
Superleuk voor je! Doei.
pi_175166240
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 08:19 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Zwolle speelt beter voetbal dan PSV. Vanmiddag is het gat tussen nummer 1 en 2 gewoon weer kleiner.
Oh écht? En waarom staat psv momenteel dan 8 punten boven Zwolle?
pi_175166252
Zwolle dat beter speelt dan PSV. Stiekem een gebalde vuist vanmiddag als die hypetrain vanmiddag in het ravijn dondert.
pi_175166267
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 08:56 schreef Gutanoth het volgende:
Oh écht? En waarom staat psv momenteel dan 8 punten boven Zwolle?
In het Yiddish noemen ze dat mazzel. En na vanmiddag is het gat weer 5 punten.
  zondag 19 november 2017 @ 09:12:46 #72
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175166450
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zwolle dat beter speelt dan PSV. Stiekem een gebalde vuist vanmiddag als die hypetrain vanmiddag in het ravijn dondert.
Welke van de twee? ;)
  zondag 19 november 2017 @ 09:30:03 #73
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_175166616
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zwolle dat beter speelt dan PSV. Stiekem een gebalde vuist vanmiddag als die hypetrain vanmiddag in het ravijn dondert.
Wat een 0-8 kan doen met sommige users _O-

Hypetrain? Elke fucking journalist roept nog steeds dat dit psv bagger is. Dus welke hypetrain?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 19 november 2017 @ 09:34:03 #74
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175166665
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 09:30 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Wat een 0-8 kan doen met sommige users _O-

Hypetrain? Elke fucking journalist roept nog steeds dat dit psv bagger is. Dus welke hypetrain?
Ik denk dat 422 op de hypetrain Zwolle doelt...

Begrijpend lezen is ook een vak.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 19 november 2017 @ 09:34:18 #75
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_175166670
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 09:30 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Hypetrain? Elke fucking journalist roept nog steeds dat dit psv bagger is. Dus welke hypetrain?
PEC?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')