abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 maandag 20 november 2017 @ 21:44:17 #276
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175205152
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:10 schreef MrRatio het volgende:

[..]

De helft van de VS kiezers deplorable, racist, homophobic en mysoginist noemen, dat is pas slim.
Met je partij enorme poeha maken over wie op welke WC mag omdat de kinderen anders in gevaar komen om vervolgens voor Moore te willen stemmen komt ook niet bijster intelligent over.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175205345
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
imgur draadje over Franken / Tweeden: https://imgur.com/gallery/FWPtO geeft btw wel wat inzicht wat ik iig nog niet had meegekregen, voor wie het interesseert.
Ze heeft er zelf totaal geen moeite mee om andere mannen (zonder toestemming) te zoenen zo te zien
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175205549
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
imgur draadje over Franken / Tweeden: https://imgur.com/gallery/FWPtO geeft btw wel wat inzicht
Dat kun je inderdaad wel zeggen ja. :P

en waar ik net ook al bij mevrouw "Oh My Gawd!!! He Touched My Butt For Three Full Seconds!!! I Feel So Dirty!!! And Violated!!!" voor waarschuwde:
quote:
If somehow it was proven Tweeden did this for personal or political gain it would sadly reverse some of the great strides the #MeToo campaign accomplished.


[ Bericht 9% gewijzigd door brokjespoes op 20-11-2017 22:06:57 ]
pi_175206376
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:59 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Dat kun je inderdaad wel zeggen ja. :P

en waar ik net ook al bij mevrouw "Oh My Gawd!!! He Touched My Butt For Three Full Seconds!!! I Feel So Dirty!!! And Violated!!!" voor waarschuwde:

[..]

Maar ze heeft hier jaren mee rondgelopen hoor! :'(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 november 2017 @ 22:29:20 #280
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175206423
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:59 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Dat kun je inderdaad wel zeggen ja. :P

en waar ik net ook al bij mevrouw "Oh My Gawd!!! He Touched My Butt For Three Full Seconds!!! I Feel So Dirty!!! And Violated!!!" voor waarschuwde:

[..]

Ja, hoewel er genoeg anderen naar te wijzen zouden zijn, dus denk niet dat het veel uit zal maken mocht het allemaal onzin zijn wat ze verteld heeft.

Liep btw zo juist tegen bewegend beeld van de sketch aan... de sketch was dus dan Franken haar aggressief probeerde te zoenen, waarna ze hem weg duwt en zegt dat als ze iemand zou zoenen het alleen maar een van de aanwezige soldaten zou zijn... waarna een soldaat op het podium gehaald wordt en een kus krijgt.


[ Bericht 4% gewijzigd door ExtraWaskracht op 20-11-2017 22:34:27 ]
  maandag 20 november 2017 @ 22:34:10 #281
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175206585
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 22:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, hoewel er genoeg anderen naar te wijzen zijn, dus denk niet dat het veel uit zal maken mocht het allemaal onzin zijn wat ze verteld heeft.

Liep btw zo juist tegen bewegend beeld van de sketch aan... de sketch was dus dan Franken haar aggressief probeerde te zoenen, waarna ze hem weg duwt en zegt dat ze alleen maar zou willen zoenen met een soldaat... waarna een soldaat op het podium gehaald wordt en een kus krijgt.
Wacht, dat is het? Hier klaagt ze over -O-?

Die foto kan ik nog begrijpen, dat was een domme actie maar dit gaat echt nergens over.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 20 november 2017 @ 22:36:17 #282
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175206657
quote:
11s.gif Op maandag 20 november 2017 22:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wacht, dat is het? Hier klaagt ze over -O-?

Die foto kan ik nog begrijpen, dat was een domme actie maar dit gaat echt nergens over.
Nee, ze deed haar beklag over de voorbereiding op deze sketch.
pi_175206697
Waarvan degene wiens taak het was er op te letten dat er geen onkiese dingen gebeurden tijdens repetities EN uitvoeringen evenmin iets gezien heeft, zie https://i.imgur.com/ldHvMQC.jpg

En kennelijk heeft ze er geen enkel probleem mee om andere medewerkers te bespringen of tegenaan te rijden (zie de foto's), zolang het maar zijzelf is die het initiatief neemt.

Ja, ik vond dat ze Frankens excuses erg snel accepteerde. :{

[ Bericht 5% gewijzigd door brokjespoes op 20-11-2017 22:48:49 ]
pi_175206766
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 22:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
waarna een soldaat op het podium gehaald wordt en een kus krijgt.
Nou, hij was er erg blij mee. :P
https://i.imgur.com/jYl1S92.jpg
(ik deed hier een linkje want de foto is vrij groot)
  maandag 20 november 2017 @ 22:41:01 #285
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175206780
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 22:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nee, ze deed haar beklag over de voorbereiding op deze sketch.
Oh ok. Nog steeds een beetje verdacht, maar goed.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 20 november 2017 @ 22:46:04 #286
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175206925
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:40 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Nou, hij was er erg blij mee. :P
https://i.imgur.com/jYl1S92.jpg
(ik deed hier een linkje want de foto is vrij groot)
Was het nou onderdeel van die sketch of niet (ofwel: zat de soldaat in het complot of niet en/of was het een acteur of niet)?
iPad (stokoude) loopt te vervelen en wil geen filmpjes openen, dus ik kan het zelf niet zien op die link van EW
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 20 november 2017 @ 22:51:17 #287
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_175207045
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:31 schreef wazzbeer het volgende:

[..]

grappig dat je de Trump beschuldigingen wel als zoete koek slikt en over de rest toch wel al snel neigt naar onzin. vooral bijzonder na de schandalig valse aanklacht door de vrouwelijke reporter Michelle Fields:


deze vrouw was bereid het leven van een man te ruïneren voor een paar minutes of fame.

het feit is dat veel valse aanklachten worden gedaan door vrouwen. de laatste jaren is dit explosief toegenomen doordat proggies een doorgedraaide vorm van feminisme hebben gesanctioneerd. het resultaat hiervan is dat onder andere op college campussen ontzettend veel mannen hun leven geruïneerd zijn (als de kans dat de aanklacht >50% waar is dan moet de man geschorst worden zodat slachtoffer en dader elkaar niet tegenkomen op school, wat beoordeeld dient te worden door collegebesturen):


How Campus Sexual Assault Became So Politicized


godzijdank dat Trump president is geworden zodat hij deze wettelijke en culturele schade aan kan pakken.
Soortgelijke gevallen waren de beschuldigingen van Anita Hill jegens de kandidaat voor the Supreme Court Clarence Thomas. Er zaten nogal wat gaten in het verhaal van Anita. Clarence Thomas is een zwarte conservatief, en die combinatie roept blijkbaar agressie op bij sommige Democrats.
Lovend verhaal over Antia Hill:
https://www.vanityfair.co(...)ies-harvey-weinstein
Hier een verhaal wat de beschuldigingen toetst:
http://www.americanthinke(...)th_the_bad_boys.html

De beschuldigingen waren niet hard te maken. Iemand anders die iets soortgelijks overkwam, was Herman Cain, een zwarte charismatische conservatief, misschien een betere spreker dan Obama. Politiek gezien een bedreiging voor de Democrats. Ik sluit niet uit dat de beschuldigingen fake waren.
Donald Trump werd ook beschuldigd. Onder andere door Jessica Leeds die beweerde dat Trump de leuning tussen de vliegtuigstoelen omhoog klapte en daarna handtastelijk werd. Detail: in business class zijn geen beweegbare leuningen tussen de stoelen.
Typisch dat die beschuldigingen net voor verkiezingen opspelen.
Dat zal ook bij Moore aan de hand zijn. Tientallen jaren lang is er niks aan de hand, totdat er gekozen kan worden.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_175207158
Zelfs als Moore onschuldig is, dan lijkt het mij nog niet iemand voor wie je moet juichen, met z'n bizarre extreem-christelijke opvattingen. 9/11 een straf van God wegens het toestaan van sodomie? Wat?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 20 november 2017 @ 23:01:09 #289
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175207280
Voor geen enkele Republikein zou ik willen juichen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 20 november 2017 @ 23:05:03 #290
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175207378
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs als Moore onschuldig is, dan lijkt het mij nog niet iemand voor wie je moet juichen, met z'n bizarre extreem-christelijke opvattingen. 9/11 een straf van God wegens het toestaan van sodomie? Wat?
Eens hoor dat Moore hoe dan ook eigenlijk onverkiesbaar zou moeten zijn... hij lapte als rechter nota bene twee keer de grondwet aan zijn laars.... maar laten we duidelijk zijn, Moore is absoluut schuldig. Naast de vele vrouwen zijn er ook nog tientallen onafhankelijke getuigen. Hell, volgens velen was hem ook de toegang ontzegd voor een winkelcentrum om deze reden en deputy district attorney in begin jaren 80 for Etowah County, Teresa Jones, zei: “it was common knowledge that Roy dated high-school girls,” om er maar wat uit te pikken.
  maandag 20 november 2017 @ 23:11:43 #291
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175207491
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 23:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Eens hoor dat Moore hoe dan ook eigenlijk onverkiesbaar zou moeten zijn... hij lapte als rechter nota bene twee keer de grondwet aan zijn laars.... maar laten we duidelijk zijn, Moore is absoluut schuldig. Naast de vele vrouwen zijn er ook nog tientallen onafhankelijke getuigen. Hell, volgens velen was hem ook de toegang ontzegd voor een winkelcentrum om deze reden en deputy district attorney in begin jaren 80 for Etowah County, Teresa Jones, zei: “it was common knowledge that Roy dated high-school girls,” om er maar wat uit te pikken.
Wellicht kun jij de vraag die ik hierboven aan brokjespoes stelde beantwoorden? Jij heb eea immers genonden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175207572
quote:
Op maandag 20 november 2017 22:51 schreef MrRatio het volgende:
Soortgelijke gevallen waren de beschuldigingen van Anita Hill jegens de kandidaat voor the Supreme Court Clarence Thomas. Er zaten nogal wat gaten in het verhaal van Anita. Clarence Thomas is een zwarte conservatief, en die combinatie roept blijkbaar agressie op bij sommige Democrats.
Lovend verhaal over Antia Hill:
https://www.vanityfair.co(...)ies-harvey-weinstein
Hier een verhaal wat de beschuldigingen toetst:
http://www.americanthinke(...)th_the_bad_boys.html

De beschuldigingen waren niet hard te maken. Iemand anders die iets soortgelijks overkwam, was Herman Cain, een zwarte charismatische conservatief, misschien een betere spreker dan Obama. Politiek gezien een bedreiging voor de Democrats. Ik sluit niet uit dat de beschuldigingen fake waren.
Donald Trump werd ook beschuldigd. Onder andere door Jessica Leeds die beweerde dat Trump de leuning tussen de vliegtuigstoelen omhoog klapte en daarna handtastelijk werd. Detail: in business class zijn geen beweegbare leuningen tussen de stoelen.
Typisch dat die beschuldigingen net voor verkiezingen opspelen.
Dat zal ook bij Moore aan de hand zijn. Tientallen jaren lang is er niks aan de hand, totdat er gekozen kan worden.

Uhuh.
  maandag 20 november 2017 @ 23:16:55 #293
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175207614
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Was het nou onderdeel van die sketch of niet (ofwel: zat de soldaat in het complot of niet en/of was het een acteur of niet)?
iPad (stokoude) loopt te vervelen en wil geen filmpjes openen, dus ik kan het zelf niet zien op die link van EW
Die soldaat die de kus krijgt in de sketch is dezelfde als op de foto. Ik kan niet goed beoordelen of hij wist dat dit zou gebeuren... dus, ik durf het je niet te zeggen.
pi_175207712
Ik weet in ieder geval wél dat het topje dat zij daar aanheeft getuigt van zwáár disrespect voor de Amerikaanse vlag!! :(

(ik ook verder geen idee, sorry)
pi_175207856
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
imgur draadje over Franken / Tweeden: https://imgur.com/gallery/FWPtO geeft btw wel wat inzicht wat ik iig nog niet had meegekregen, voor wie het interesseert.
Het lijkt me belangrijk om geen seconde uit het oog te verliezen dat wat Tweeden al dan niet heeft gedaan, op geen enkele manier een excuus is voor het gedrag van anderen.

Desondanks lees ik de opmerkingen hier met belangstelling. Er zit zeker een raar luchtje aan.
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 23:31:11 #296
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175208062
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:10 schreef MrRatio het volgende:

[..]

De helft van de VS kiezers deplorable, racist, homophobic en mysoginist noemen, dat is pas slim.
Ik weet zeker dat ze dat heel erg vinden als dat hier in Nederland gezegd word. Mischien gaat Trump zelfs iets gemeens op Twitter over Nederland roepen. Man, man, we moeten maar op onze woorden gaan passen hier! :')
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175208121
Blacks for Trump :7
NewDay twitterde op maandag 20-11-2017 om 13:01:57 Trump voter panelist: "If Jesus Christ gets down off the cross and told me Trump is with Russia, I would tell him,… https://t.co/PzzXvWKrEl reageer retweet
Charlie Rose is overigens ook een verkrachter blijkt nu. :')
pi_175208185
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 23:32 schreef Nintex het volgende:
Blacks for Trump :7
NewDay twitterde op maandag 20-11-2017 om 13:01:57 Trump voter panelist: "If Jesus Christ gets down off the cross and told me Trump is with Russia, I would tell him,… https://t.co/PzzXvWKrEl reageer retweet
Charlie Rose is overigens ook een verkrachter blijkt nu. :')
Trump meer vertrouwen dan Jezus lijkt me vrij logisch. Trump bestaat namelijk echt.
pi_175208582
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:10 schreef MrRatio het volgende:

[..]

De helft van de VS kiezers deplorable, racist, homophobic en mysoginist noemen, dat is pas slim.
Volgens mij worden vooral de personen/partij waarop ze stemmen zo genoemd.
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 00:07:56 #300
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175208766
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 23:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

Trump meer vertrouwen dan Jezus lijkt me vrij logisch. Trump bestaat namelijk echt.
Wel lastig om iemand te vertrouwen die weliswaar echt is maar ook 1628 keer gelogen heeft in een paar maanden tijd ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')