Ja een fonds uit Bahrein en Monsour Ojjeh. Die trekken uiteindelijk aan de touwtjes bij McLaren.quote:Op maandag 20 november 2017 01:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een paar van die sjeiks toch? Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waar die Brown allemaal z'n vingers in heeft.
Oooh ja. Ik was de naam van die Ojjeh vergeten dus ik zat gisteren tevergeefs te googlen .quote:Op maandag 20 november 2017 01:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja een fonds uit Bahrein en Monsour Ojjeh. Die trekken uiteindelijk aan de touwtjes bij McLaren.
Traditioneel hebben open wheel racewagens een open cockpit. Dit is een breuk daarmee, dus dat is even slikken voor de fans (“het is lelijk!”).quote:Op maandag 20 november 2017 10:38 schreef jogy het volgende:
Wat is het probleem met de halo eigenlijk? .
Wat niet.quote:Op maandag 20 november 2017 10:38 schreef jogy het volgende:
Wat is het probleem met de halo eigenlijk? .
Koop een paar ogen en kijk zelfquote:Op maandag 20 november 2017 10:38 schreef jogy het volgende:
Wat is het probleem met de halo eigenlijk? .
quote:Op maandag 20 november 2017 10:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Traditioneel hebben open wheel racewagens een open cockpit. Dit is een breuk daarmee, dus dat is even slikken voor de fans (“het is lelijk!”).
Daarnaast kun je je afvragen hoe effectief het is. De halo is ontworpen als reactie op het incident met Bianchi en helpt wellicht in die specifieke situatie. Maar het is niet ondenkbaar dat het ook nieuwe problemen met zich meebrengt, omdat het bijvoorbeeld lastiger wordt de cockpit te verlaten na een crash.
Dank! na de vraag ff gegoogled en het is inderdaad een wanstaltig ding op de cockpit .quote:Op maandag 20 november 2017 10:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat niet.
Het ziet er niet uit, het is best een duur ding en het voorkomt alleen 'freak accidents'. Het is onzeker of Bianchi ervan had geprofiteerd. Massa sowieso niet en banden mogen niet meer loskomen van de auto. Overdreven maatregel dus.
Ja, het probleem is echter. Het is er, als de FIA dat ding er niet op zet en er is volgend jaar een dodelijk ongeluk dat voorkomen had kunnen worden....quote:Op maandag 20 november 2017 11:13 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
Dank! na de vraag ff gegoogled en het is inderdaad een wanstaltig ding op de cockpit .
Als dat ding er in 2012 al was geweest, denk ik dat die startcrash in België heel anders was afgelopen, en niet in de positieve zinquote:Op maandag 20 november 2017 11:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, het probleem is echter. Het is er, als de FIA dat ding er niet op zet en er is volgend jaar een dodelijk ongeluk dat voorkomen had kunnen worden....
En mocht zoiets in de toekomst gebeuren, acht je het dan mogelijk dat het ding er weer af gaat?quote:Op maandag 20 november 2017 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat ding er in 2012 al was geweest, denk ik dat die startcrash in België heel anders was afgelopen, en niet in de positieve zin
Ik denk dat ik het wel begrijp inderdaad. Het is misschien een onnodige maatregel maar als men het niet doet en volgend seizoen krijgt er iemand een afgeschoten moertje in zijn oog dan heb je de poppen aan het dansen. Als denk ik niet dat die Halo een moertje tegenhoudt .quote:Op maandag 20 november 2017 11:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, het probleem is echter. Het is er, als de FIA dat ding er niet op zet en er is volgend jaar een dodelijk ongeluk dat voorkomen had kunnen worden....
Absoluut.quote:Op maandag 20 november 2017 11:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En mocht zoiets in de toekomst gebeuren, acht je het dan mogelijk dat het ding er weer af gaat?
Stiekem hoop ik dat.quote:
Ja tot er volgend jaar iemand sterft omdat hij er niet op tijd uit gehaald kon worden of juist bekneld raakt door de Halo.quote:Op maandag 20 november 2017 11:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, het probleem is echter. Het is er, als de FIA dat ding er niet op zet en er is volgend jaar een dodelijk ongeluk dat voorkomen had kunnen worden....
Wat had Rob Kamplul op vrijdag? Mijn hemel die gozer was weer hemeltergend druk en zelfvoldaan. En dan ook nog die lampelul van Gameren en Tim Coronel erbij. Zouden ze na dit seizoen gaan evalueren en volgend jaar met iets beters komen?quote:
Dit idd, Kamphues kapt iedereen echt snel af en stoorde me er afgelopen vrijdag meer aan dan normaal.quote:Op maandag 20 november 2017 13:43 schreef Marcoss het volgende:
Vind dat F1-café een prima programma om even op de achtergrond aan te hebben, maar heb het idee dat ze zelf nog niet helemaal weten of het als echt een serieus programma bedoeld is of meer als een VI/café-achtig programma waar soms serieus gepraat wordt over de F1, maar het vooral om de lol gaat.. Voor de serieuze onderwerpen heb je heel weinig aan Rob Kamphues als presentator omdat hij dat zo snel mogelijk af wil kappen, terwijl Tim Coronel eigenlijk alleen maar serieus over onderwerpen wil praten en er geen lolletje vanaf kan.. Vind Doornbos, Tom Coronel en ook vd Garde wel prima gasten voor zo'n programma.
(en heb zelf niet zoveel last van die van Gameren, maar kan me voorstellen waarom hij ergernis op kan roepen ja)
quote:Robert Kubica zal in 2018 gaan rijden voor het Formule 1–team van Williams. Bronnen dichtbij de Pool hebben aan RTL GP laten weten dat de coureur een tweejarig contract heeft getekend bij de Britse renstal. Zo is maandag bekendgemaakt in RTL GP's online autosportprogramma Slipstream.
Kubica was van 2007 tot en met 2010 al actief in de Formule 1 en gold als een van de grootste talenten in de koningsklasse, totdat hij begin 2011 zwaargewond raakte bij een rallyongeval. De Pool liep blijvende verwondingen op aan zijn rechterarm, waardoor hij noodgedwongen een punt moest zetten achter zijn F1-loopbaan.
Na de crash bleef Kubica actief in de autosport en nam hij onder andere deel aan een aantal rally’s. Nadat hij vorig jaar al z’n rentree maakte op de circuits, kwam er dit jaar opeens weer een kans op een F1-rentree van de Pool. De enkelvoudige Grand Prix-winnaar mocht een dag testen voor het F1-team van Renault, waar hij zoveel indruk wist te maken dat hij in Hongarije ook met een 2017-bolide mocht testen.
Een deal met Renault ketste door de komst van Carlos Sainz uiteindelijk af, maar de Pool kwam vervolgens in beeld bij het team van Williams als opvolger van Felipe Massa, die na dit seizoen afscheid neemt van de Formule 1. Na twee succesvolle testdagen met de Williams FW36 gold Kubica samen met reserverijder Paul di Resta als één van de grote kandidaten voor een Williams-racezitje in 2018. RTL GP kan melden dat het team de voorkeur heeft gegeven aan Kubica, en dat de coureur inmiddels een tweejarig contract heeft getekend bij het team uit Grove. Zo lieten Allard Kalff en Kees van de Grint maandag weten in RTL GP’s online autosportprogramma Slipstream.
De 32-jarige Kubica zal volgend jaar een team gaan vormen met Lance Stroll, de jonge Canadees die dit jaar debuteerde in de Formule 1. Hoogstwaarschijnlijk zal Kubica volgende week al in actie komen voor het team van Williams tijdens de eindejaarstest in Abu Dhabi.
Dit... geen bedreging voor Stroll zo.quote:Op maandag 20 november 2017 17:37 schreef Wuwwa het volgende:
Papa Stroll zet er uiteraard een gehandicapte publiekslieveling in, zodat hij Lance kan bombarderen tot reuzendoder en grootste talent aller tijden.
Vooralsnog levert alleen RTLGP dit nieuws, dus verlopig is het nog #fakenews onder voorbehoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |