Dat dus. Zonder bijtanken verlies je relatief weinig met een pitsstop en ga je dus geen harde banden gebruiken. Waarom ze erbij zitten is mij een raadsel. En die naamgeving is ook al belachelijk. Pak dan gewoon de 3 zachtste soorten en noem ze hard/medium/softquote:Op donderdag 23 november 2017 14:24 schreef Gezicht het volgende:
Superhard, hard en medium worden toch niet gebruikt. Lekker boeiend dus.
Feiten zijn uit.quote:Op donderdag 23 november 2017 13:56 schreef opreis het volgende:
Kan me weinig inhaalacties van Ham op Vettel herinneren eerlijk gezegd
Ik neem aan dat ze de benaming doorgeschoven hebben en dat de onderlinge verschillen iets kleiner zijnquote:Op donderdag 23 november 2017 14:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat dus. Zonder bijtanken verlies je relatief weinig met een pitsstop en ga je dus geen harde banden gebruiken. Waarom ze erbij zitten is mij een raadsel. En die naamgeving is ook al belachelijk. Pak dan gewoon de 3 zachtste soorten en noem ze hard/medium/soft
Er zijn nu twee compounds met precies dezelfde kleur blauw.quote:Op donderdag 23 november 2017 14:20 schreef Degodvader het volgende:
Zijn jullie collectief kleurenblind ofzo?
Het enige waar ik aan kan denken.quote:Op donderdag 23 november 2017 14:11 schreef Wuwwa het volgende:
[ afbeelding ]
De bandjes voor volgend jaar
Word er superhard van.
Mexico ging Hamilton ook voorbij aan Vettel. Alleen prikte Vettel toen nog zijn banden lek.quote:
twitter:tgruener twitterde op donderdag 23-11-2017 om 15:23:19 Just watched @ValtteriBottas trying to get out of his Halo fitted car as quickly as possible while Jo Bauer (FIA) w… https://t.co/7iOAYoqnwy reageer retweet
Heb sinds vorige week UltraGrip Performance G1 van Goodyear erop liggen die namen ook altijdquote:Op donderdag 23 november 2017 17:01 schreef Fer het volgende:
Superhard kun je straks bij kwikfit op je Megane RS monteren. Kijk mij eens met ekte F1 banden op mijn waggie. Op circuit hebben ze weinig nut.
Alleen al daarom zouden ze met een beter doordacht plan moeten komenquote:Op donderdag 23 november 2017 16:48 schreef Wuwwa het volgende:twitter:tgruener twitterde op donderdag 23-11-2017 om 15:23:19 Just watched @ValtteriBottas trying to get out of his Halo fitted car as quickly as possible while Jo Bauer (FIA) w… https://t.co/7iOAYoqnwy reageer retweet
Dacht dat dit soort tests wel standaard bij het evaluatie/implementatie-onderzoek zouden zijn gedaan, het niet snel genoeg kunnen uitstappen in geval van nood is gevaar nummer 1 bij de Halo. Maar kennelijk komen ze daar nu pas achter.quote:Op donderdag 23 november 2017 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen al daarom zouden ze met een beter doordacht plan moeten komen
UltraGrip? Wat heb je daar nou weer aan op de openbare wegquote:Op donderdag 23 november 2017 17:02 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heb sinds vorige week UltraGrip Performance G1 van Goodyear erop liggen die namen ook altijd
Die testen hebben ze al gedaan en het was iets langzamer dan met de huidige wagens, maar niet dramatisch, vandaar dat de FIA de maximumtijd iets verhoogd heeft. Dit zegt meer over Bottas dan de Halo.quote:Op donderdag 23 november 2017 19:26 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Dacht dat dit soort tests wel standaard bij het evaluatie/implementatie-onderzoek zouden zijn gedaan, het niet snel genoeg kunnen uitstappen in geval van nood is gevaar nummer 1 bij de Halo. Maar kennelijk komen ze daar nu pas achter.
Overigens zijn er ook nog altijd klachten dat coureurs lichten langs de baan niet konden zien, bijv. de pitstraatlichten
M'n zomersloffen zijn 235x35x19 ContiSport banden... dat zijn halve slicks met 3 langsgroeven en een paar miniscule zijgroeven voor eventuele regen. Nagenoeg geen grip met dit type weer... dus laatst maar 17" inch set aangeschaft met winterbanden:quote:Op donderdag 23 november 2017 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
UltraGrip? Wat heb je daar nou weer aan op de openbare weg
Winterbanden zijn overrated.quote:Op donderdag 23 november 2017 20:06 schreef BadderHaring het volgende:
Opel en dan ook nog grijs .
Ik zou er deze winter gewoon slicks opleggen en all-risk verzekeren.
Ik ga nu m'n derde winter in sinds m'n eerste auto, nooit wintersloffen gehad. Ook nooit gecrasht.quote:Op donderdag 23 november 2017 20:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij grijze Opels is dat in elk geval zo.
Ja dat dacht ik ook, tot ik vorig jaar 200 meter verder gleed toen ik 35km/u reed, zelfs de ABS had geen invloed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |