Denk sowieso niet dat Kubica volgend jaar rijdt. Denk eerder Wehrlein of Kvyat (Palmer misschien )quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Als die lamme competitief is stop ik met kijken. Dan is de F1 echt kapot.
Daniël de Jong zijn telefoon ging daarnet over....quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:45 schreef ShaoliN het volgende:
Het is natuurlijk een lastige opgave om iemand te vinden die slechter is dan Stroll
Zeker iemand die ook nog over een superlicentie beschiktquote:Op vrijdag 17 november 2017 19:45 schreef ShaoliN het volgende:
Het is natuurlijk een lastige opgave om iemand te vinden die slechter is dan Stroll
*fixedquote:Op vrijdag 17 november 2017 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker iemand die ook nog over een superlicentie beschikt heeft gekocht
ze kunnen toch christijan albers er naast zettenquote:Op vrijdag 17 november 2017 19:45 schreef ShaoliN het volgende:
Het is natuurlijk een lastige opgave om iemand te vinden die slechter is dan Stroll
mja, bijtanken is voorlopig niet aan de ordequote:Op vrijdag 17 november 2017 20:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze kunnen toch christijan albers er naast zetten
Ik mag het hopen. Als een halve gehandicapte kan meedraaien geeft dat wel te denken imho. Dan is topsport geen topsport meer.quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Denk sowieso niet dat Kubica volgend jaar rijdt. Denk eerder Wehrlein of Kvyat (Palmer misschien )
Jah seizoen 2018 is bijna afgelopen, waar was jij al die tijd?quote:Op zaterdag 18 november 2017 01:10 schreef Geralt het volgende:
Die TT; heb ik iets gemist? Of is dit gewoon een mening?
Meningquote:Op zaterdag 18 november 2017 01:10 schreef Geralt het volgende:
Die TT; heb ik iets gemist? Of is dit gewoon een mening?
Ik hoop dat zij het kampioenschap verliezen door een gridstrafquote:Op zaterdag 18 november 2017 10:51 schreef SnowOokami het volgende:
Klote Ferrari:
https://www.motorsport.co(...)nes-per-year-979708/
Rare sprong weer van Ferrari. Ook zij hebben er baat bij wanneer meer motoren strafvrij ingezet kunnen worden. Dan heb je gedurende het jaar meer mogelijkheden om motorverbeteringen door te voeren. Met 3 motoren zijn er slechts 2 momenten dat je dit kunt doen zonder straf.quote:Op zaterdag 18 november 2017 10:51 schreef SnowOokami het volgende:
Klote Ferrari:
https://www.motorsport.co(...)nes-per-year-979708/
Ja, het huidige geluid komt met je nickname overeen.quote:
Nou inderdaad, als je zag hoeveel auto's Montoya inhaalde in dat rondje!quote:Op zaterdag 18 november 2017 11:24 schreef Tinos85 het volgende:
Max reed ook wel echt in niemandsland daar.
Yep, hoe durven ze het nog te vergelijken eigenlijk he? Een Montoya die 6 achterblijvers voorbij moest, in tegenstelling tot een Max die het hele circuit vrij had. Schandalig wel...quote:Op zaterdag 18 november 2017 11:24 schreef Tinos85 het volgende:
Max reed ook wel echt in niemandsland daar.
Max Verstappenquote:Op zaterdag 18 november 2017 13:25 schreef wdn het volgende:
Ik zit al de hele dag F1 te kijken D:
Nog iemand zo gek?
Ze zijn bang dat Red Bull daardoor aan hen voorbij gaat. Ze verwachten zelf misschien in het begin betrouwbaarder of sterker te zijn. En hopen dus dat Red Bull meer motoren nodig heeft.quote:Op zaterdag 18 november 2017 11:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Rare sprong weer van Ferrari. Ook zij hebben er baat bij wanneer meer motoren strafvrij ingezet kunnen worden. Dan heb je gedurende het jaar meer mogelijkheden om motorverbeteringen door te voeren. Met 3 motoren zijn er slechts 2 momenten dat je dit kunt doen zonder straf.
Karma!!quote:Op zaterdag 18 november 2017 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij het kampioenschap verliezen door een gridstraf
Ze gokken erop dat zij zo'n goede motor hebben en de rest niet...quote:Op zaterdag 18 november 2017 11:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Rare sprong weer van Ferrari. Ook zij hebben er baat bij wanneer meer motoren strafvrij ingezet kunnen worden. Dan heb je gedurende het jaar meer mogelijkheden om motorverbeteringen door te voeren. Met 3 motoren zijn er slechts 2 momenten dat je dit kunt doen zonder straf.
Komt vooral omdat men de motor zelf ook wil aanpassen, er zou een goedkopere turbo op komen en bepaalde onderdelen zouden universeel moeten worden zodat je in principe bij elk team reserve onderdelen zou kunnen kopen als dat nodig zou zijn (zoals nu bij Renault het geval is, die komen onderdelen tekort).quote:Op zaterdag 18 november 2017 10:51 schreef SnowOokami het volgende:
Klote Ferrari:
https://www.motorsport.co(...)nes-per-year-979708/
Bij onboards bij de Formule 1 auto's van vandaag de dag hoor je de hele tijd bottommen zodat het lijkt alsof het gewoon een rammelbak is.quote:
Dat vooral, als we niet kijken naar superlicenties kan ik talloze coureurs opnoemen die slechter zijn dan Stroll.quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker iemand die ook nog over een superlicentie beschikt
ook wel met dank aan pa, zodat Stroll in de simulators zich de blubber kon trainen om een auto onder de knie te krijgen en een grote voorsprong op te bouwen op de concurrentie.quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat vooral, als we niet kijken naar superlicenties kan ik talloze coureurs opnoemen die slechter zijn dan Stroll.
Sowieso is Stroll zo slecht nog niet, als je kijkt hoe snel hij zijn superlicentie bij elkaar heeft gespaard, dan zijn er een hoop F1 coureurs die daar aanzienlijk langer over gedaan hebben.
Ze hebben wel een punt he?quote:Op zaterdag 18 november 2017 10:51 schreef SnowOokami het volgende:
Klote Ferrari:
https://www.motorsport.co(...)nes-per-year-979708/
Wazari schreef laatst dit:quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een punt he?
Om die motoren betrouwbaar genoeg te maken voor volgend seizoen hebben ze al flink wat geld en tijd in gestoken. En om dan opeens af te zien van deze maatregel is een beetje zuur. Een goede voorbereiding is ook een deel van het spel. Waarom zouden ze nu toegeven, dan maken ze het zichzelf komend seizoen alleen maar moeilijker. Je wilt je tegenstander toch niet een handje helpen?
Ben benieuwd hoe STR dit gaat doen met Honda. Als het ze vergaat zoals dit jaar zullen ze door die 3 motoren zo heen zijn.
Geen idee wat ik daar van moet denken, dat kan goed gaan of niet. Maar Wazari zei vorige maand dat er Spec 4 waren gebouwd voor de testbank en daarna is het stil gebleven al denk ik dat, dat deels komt omdat ze McLaren geen inzicht meer geven in de ontwikkeling.quote:They are quite different and I will go into greater detail after the season is over. I will say this, the current Spec 3.XXX series PU is a mish-mash of HRD, McLaren (MAT), outside consultants and internal consultants. IMO this will never work. Too many cooks in the kitchen. The "Spec 4" PU is more of the "Honda way" which all the "experts" think is doomed for failure. The Spec 4 PU has a different block, internals, MGU-H, etc. The Spec 4 heads will mate to the current PU.
Volgens WTF1 helpen simulators vooral met het leren kennen van de tracks. (Zelf geen ervaring mee )quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook wel met dank aan pa, zodat Stroll in de simulators zich de blubber kon trainen om een auto onder de knie te krijgen en een grote voorsprong op te bouwen op de concurrentie.
Die truc werkt in de Formule 1 alleen niet.
De families van Kimi en Lewis hadden het niet breed vroeger. Die zijn puur op talent verder gekomen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Volgens WTF1 helpen simulators vooral met het leren kennen van de tracks. (Zelf geen ervaring mee )
Maar dat het geld van z'n pa helpt zal zeker. Sowieso zijn er weinig F1 coureurs uit arme kringen.
Dat lees ik nu pas. Leuk nieuws.quote:Op zaterdag 18 november 2017 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
En Alonso gaat morgen de Toyota LMP1 uitproberen, alvast voor Le Mans volgend jaar.
Doet die ook wat voor zijn volk? Senna gaf royaal geld weg voor goede doelen en aan kinderen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 23:48 schreef SnowOokami het volgende:
Massa komt letterlijk uit een sloppenwijk.
Dan heeft WTF1 (geen idee wie of wat dat is) het danig fout. De tracks kennen die jongens allemaal.quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:38 schreef BaasBanaan het volgende:
Volgens WTF1 helpen simulators vooral met het leren kennen van de tracks. (Zelf geen ervaring mee )
Hij heeft jarenlang een grote kartwedstrijd georganiseerd waar vele (ex-)coureurs uit de f1 en Indy meededen. De opbrengst was voor een goed doel.quote:Op zondag 19 november 2017 01:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doet die ook wat voor zijn volk? Senna gaf royaal geld weg voor goede doelen en aan kinderen.
Doet Massa iets van dat? Die zal inmiddels ook wel een paar miljoen bij elkaar geraced hebben lijkt me
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 18 november 2017 23:48 schreef SnowOokami het volgende:
Massa komt letterlijk uit een sloppenwijk.
Jammer dat je mijn bron afkraakt, maar niet met een betere bron komt. WTF1 is een Youtubekanaal over Formule 1. Het was overigens niet WTF1 zelf die dat zei, maar iemand die door hem geinterviewt werd die simulators bouwt.quote:Op zondag 19 november 2017 01:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan heeft WTF1 (geen idee wie of wat dat is) het danig fout. De tracks kennen die jongens allemaal.
Simulatoren zijn er om dingen uit te proberen qua setups en gewoon om te oefenen.
Die dingen zijn behoorlijk geavanceerd. Als sims in de F1 vooral gebruikt zouden worden om de circuits te leren kennen dan hadden ze genoeg aan een console of simpel pc'tje.
De simulatoren die de F1 teams gebruiken zijn een beetje heel erg veel te veel (en dan druk ik mij bijzonder voorzichtig uit!) geavanceerd om "vooral met het leren kennen van de tracks" te gebruiken.
In de sims kun je elke afstelling die in het echt gedaan kan worden ook doen en die heeft (als het goed is) exact hetzelfde effect als in het echt.
Vaak worden de simulatoren door de teams gebruikt om alvast een basis voor de setup voor het raceweekend neer te leggen. Dat kan er dan wel eens een beetje naast zitten om uiteenlopende redenen, maar roepen dat ze de sims vooral gebruiken om de circuits te leren kennen slaat compleet nergens op. Zoals ik al zei, als het dat zou zijn, dan zouden ze wel tegen de coureurs zeggen: "komende week flink oefenen thuis op je console he!"
Dus, wie of wat is WTF1, want met dergelijke uitspraken neem ik hij/zij/ze/het alvast totaal niet serieus.
In elke beroepsgroep zijn mensen actief die hopeloos achterlopen.quote:Op zondag 19 november 2017 09:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn bron afkraakt, maar niet met een betere bron komt. WTF1 is een Youtubekanaal over Formule 1. Het was overigens niet WTF1 zelf die dat zei, maar iemand die door hem geinterviewt werd die simulators bouwt.
Ik zeg ook niet dat dat het enige is wat men doet in een sim.quote:Op zondag 19 november 2017 09:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In elke beroepsgroep zijn mensen actief die hopeloos achterlopen.
De man die dit zegt ziet zijn sims als veredelde Playstations. Dat is echt niet meer van deze tijd.
Denk je echt dat Max Verstappen gedurende de zomer 4 uur per dag in een simulator zit om 'de baan te leren kennen'?
Maar wel 'vooral'. En dat is net zo'n kolder.quote:Op zondag 19 november 2017 10:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat het enige is wat men doet in een sim.
Als je een beetje op de hoogte bent van wat de F1 teams naast de baan doen, weet je dat de simulator die ze zelf bouwen veel geavanceerder is dan de sims die je van een 3e partij kan kopen. Helemaal over de top is RedBull dat samen met AVL een schaalmodel auto heeft gebouwd die op een soort transportband (rolling road) rijdt en bediend wordt door de courreur in de simulator.quote:Op zondag 19 november 2017 09:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn bron afkraakt, maar niet met een betere bron komt. WTF1 is een Youtubekanaal over Formule 1. Het was overigens niet WTF1 zelf die dat zei, maar iemand die door hem geinterviewt werd die simulators bouwt.
Ik denk dat BaasBanaan nu zijn Playstation 2 met Stuurtje heeft aangezwengeld en aan het trainen is voor LeMans.quote:Op zondag 19 november 2017 10:23 schreef Fer het volgende:
[..]
Als je een beetje op de hoogte bent van wat de F1 teams naast de baan doen, weet je dat de simulator die ze zelf bouwen veel geavanceerder is dan de sims die je van een 3e partij kan kopen. Helemaal over de top is RedBull dat samen met AVL een schaalmodel auto heeft gebouwd die op een soort transportband (rolling road) rijdt en bediend wordt door de courreur in de simulator.
Dit alles om settings te testen en zelfs ontwikkelingen van de ontwerpers simuleren, voordat ze het echt gaan bouwen.
Dan die onderste maar. Maar van mij hoeft het uberhaupt niet.quote:Op zondag 19 november 2017 13:22 schreef ETA het volgende:
Er komt een nieuw F1 logo voor komend jaar, volgens verschillende websites wordt het een van deze 3 logo's op basis van trademark registraties, wat vinden we ervan?
[ afbeelding ]
Intern is de keuze al gemaakt en wordt hard gewerkt de nieuwe logo overal in te verwerken. Helaas mag ik er niks over zeggen totdat het publiekelijk is gemaakt. Voorlopig is dit het enige publieke info.quote:Op zondag 19 november 2017 13:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan die onderste maar. Maar van mij hoeft het uberhaupt niet.
quote:Op zondag 19 november 2017 13:26 schreef ETA het volgende:
[..]
Helaas mag ik er niks over zeggen totdat het publiekelijk is gemaakt.
die onderste wordt hetquote:Op zondag 19 november 2017 13:22 schreef ETA het volgende:
Er komt een nieuw F1 logo voor komend jaar, volgens verschillende websites wordt het een van deze 3 logo's op basis van trademark registraties, wat vinden we ervan?
[ afbeelding ]
Gastquote:Op zondag 19 november 2017 13:26 schreef ETA het volgende:
[..]
Helaas mag ik er niks over zeggen totdat het publiekelijk is gemaakt.
Ik gok op de links boven, lekker vlot.quote:
Ik vind het huidige logo meer dan prima en zie de noodzaak voor veranderen niet.quote:
En dat.quote:
De onderste is primaquote:Op zondag 19 november 2017 13:22 schreef ETA het volgende:
Er komt een nieuw F1 logo voor komend jaar, volgens verschillende websites wordt het een van deze 3 logo's op basis van trademark registraties, wat vinden we ervan?
[ afbeelding ]
Huidige logo is niet altijd even handig, de uitlopers aan de rechterkant zijn moeilijk netjes te drukken op bijvoorbeeld textiel. Nieuwe logo's zijn allemaal stuk handiger in gebruik.quote:Op zondag 19 november 2017 14:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vind het huidige logo meer dan prima en zie de noodzaak voor veranderen niet.
Doe dan deze maar weer:quote:Op zondag 19 november 2017 14:04 schreef ETA het volgende:
[..]
Huidige logo is niet altijd even handig, de uitlopers aan de rechterkant zijn moeilijk netjes te drukken op bijvoorbeeld textiel. Nieuwe logo's zijn allemaal stuk handiger in gebruik.
quote:Op zondag 19 november 2017 13:26 schreef ETA het volgende:
[..]
Helaas mag ik er niks over zeggen totdat het publiekelijk is gemaakt.
zeker weer een geval waar de stagiaire gemaakt heeft en waar de firma is kwestie, top designer prijs rekent.quote:Op zondag 19 november 2017 14:04 schreef ETA het volgende:
[..]
Huidige logo is niet altijd even handig, de uitlopers aan de rechterkant zijn moeilijk netjes te drukken op bijvoorbeeld textiel. Nieuwe logo's zijn allemaal stuk handiger in gebruik.
Ik denk dat de kans op deze oude logo niet zo groot is, alles van Bernie moet de deur uit van Liberty Mediaquote:Op zondag 19 november 2017 14:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe dan deze maar weer:
[ afbeelding ]
daar hebben ze het geld niet voor.quote:Op zondag 19 november 2017 14:10 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans op deze oude logo niet zo groot is, alles van Bernie moet de deur uit van Liberty Media
Er gaat een lang proces vooraf voordat men de keuze maakt, logo wordt tig keer aangepast voordat men een uiteindelijk logo heeft. In die continue aanpassingen zit het geld. Het kan zijn dat een stagair die lijnen op papier heeft gezet, maar dat de top designer het mooie verhaal erachter heeft geschreven.quote:Op zondag 19 november 2017 14:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zeker weer een geval waar de stagiaire gemaakt heeft en waar de firma is kwestie, top designer prijs rekent.
... maar, je mag niks zeggen...quote:Op zondag 19 november 2017 14:10 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans op deze oude logo niet zo groot is, alles van Bernie moet de deur uit van Liberty Media
Welk verhaal precies? Het is een fucking logo.quote:Op zondag 19 november 2017 14:14 schreef ETA het volgende:
Het kan zijn dat een stagair die lijnen op papier heeft gezet, maar dat de top designer het mooie verhaal erachter heeft geschreven.
Een wondere wereld van moodboards, storytelling, visie en missie. Nieuwe logo's worden vaak toegepast als je als bedrijf opnieuw wil "definiëren", hoe moeten zij gezien worden door de markt. Een logo is vaak een onderdeel van het hele corporate identity gebeuren, vaak in combinatie met andere elementen.quote:Op zondag 19 november 2017 14:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welk verhaal precies? Het is een fucking logo.
Money, man $$$$$$quote:Op zondag 19 november 2017 14:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welk verhaal precies? Het is een fucking logo.
maar dat kost veel geld, wat weer verhaalt wordt op toegangsprijzen voor de fans. dus ik ben er gewoon tegen.quote:Op zondag 19 november 2017 15:16 schreef ETA het volgende:
[..]
Een wondere wereld van moodboards, storytelling, visie en missie. Nieuwe logo's worden vaak toegepast als je als bedrijf opnieuw wil "definiëren", hoe moeten zij gezien worden door de markt. Een logo is vaak een onderdeel van het hele corporate identity gebeuren, vaak in combinatie met andere elementen.
F1 wil nu dus een stap vooruit maken, logo verandering is een onderdeel hiervan. Je merkt nu ook dat de hele F1-wereldje meer toegankelijk wordt, bijvoorbeeld door de rijdersbriefings uit te zenden. Elke stap wordt zorgvuldig overwogen om te bepalen of het in het overkoepelende verhaal past, zo ook het logo.
Tja, F1 is geen filantropische instelling, ze zijn er uiteindelijk om geld te verdienen.quote:Op zondag 19 november 2017 15:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar dat kost veel geld, wat weer verhaalt wordt op toegangsprijzen voor de fans. dus ik ben er gewoon tegen.
Omschrijft mijn ervaring met werken met designers behoorlijk accuraat .quote:Op zondag 19 november 2017 15:16 schreef ETA het volgende:
[..]
Een wondere wereld van moodboards, storytelling, visie en missie. Nieuwe logo's worden vaak toegepast als je als bedrijf opnieuw wil "definiëren", hoe moeten zij gezien worden door de markt. Een logo is vaak een onderdeel van het hele corporate identity gebeuren, vaak in combinatie met andere elementen.
quote:Op zondag 19 november 2017 10:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar wel 'vooral'. En dat is net zo'n kolder.
Goede manier van discussie voeren hoor. Natuurlijk kan ik ook een keer ongelijk hebben. Moet je dan zo reageren? Sneu, maar ik zal het onthouden dat ik niet weer met je in discussie ga. Ik houd van discussies die zinvol en leerzaam zijn, ik hoef niet zo nodig te kijken wie het verst kan pissen.quote:Op zondag 19 november 2017 10:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat BaasBanaan nu zijn Playstation 2 met Stuurtje heeft aangezwengeld en aan het trainen is voor LeMans.
Punt is dat mensen die nogal hoog van de toren blazen, ook iets terug kunnen verwachten.quote:Op zondag 19 november 2017 18:57 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Goede manier van discussie voeren hoor. Natuurlijk kan ik ook een keer ongelijk hebben. Moet je dan zo reageren? Sneu, maar ik zal het onthouden dat ik niet weer met je in discussie ga. Ik houd van discussies die zinvol en leerzaam zijn, ik hoef niet zo nodig te kijken wie het verst kan pissen.
ik sla je op je bek?? dat staat nl onder je username.....quote:Op zondag 19 november 2017 20:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Punt is dat mensen die nogal hoog van de toren blazen, ook iets terug kunnen verwachten.
Dat is cabaret.quote:Op zondag 19 november 2017 22:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik sla je op je bek?? dat staat nl onder je username.....
goed dat je het zegt, want het zou kunnen dat mensen je minder serieus nemen.quote:
Vraag blijft eigenlijk nog wie hem volgend jaar gaat betalen. Gaat Brown dat uit eigen zak ophoesten?quote:Op zondag 19 november 2017 18:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gezien het feit dat Honda zijn salaris ophoest denk ik dat hij blij mag zijn dat hij überhaupt toestemming gekregen heeft om deze test te doen.
Zou je denken, met zo'n username enzo?quote:Op zondag 19 november 2017 22:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, want het zou kunnen dat mensen je minder serieus nemen.
Honda betaald niet aan Alonso, dat is gewoon Mclarenquote:Op zondag 19 november 2017 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vraag blijft eigenlijk nog wie hem volgend jaar gaat betalen. Gaat Brown dat uit eigen zak ophoesten?
Honda betaalt geld aan McLaren waar Mclaren weer Alonso mee betaalt.quote:Op zondag 19 november 2017 22:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Honda betaald niet aan Alonso, dat is gewoon Mclaren
dat is altijd zo geweest met sponsors. toch staat er geen honda op zijn loonstrook..quote:Op zondag 19 november 2017 22:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Honda betaalt geld aan McLaren waar Mclaren weer Alonso mee betaalt.
Nu valt het Honda-geld weg. En men moet betalen voor de Renault.quote:Op zondag 19 november 2017 22:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is altijd zo geweest met sponsors. toch staat er geen honda op zijn loonstrook..
Andere sponsors en uit eigen zak, als ze het niet kunnen betalen, hadden ze hem geen contract moeten aanbieden en op zoek gaan naar een goedkopere coureur.quote:Op zondag 19 november 2017 23:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu valt het Honda-geld weg. En men moet betalen voor de Renault.
Dus hoe gaan ze Alonso betalen?
Veel simpeler kan ik het niet maken voor je.
Wel een paar rijke aandeelhouders die de rekening gaan betalen.quote:Op maandag 20 november 2017 00:06 schreef Fir3fly het volgende:
McLaren heeft al jaren nauwelijks sponsors meer.
Het is juist zo groot geworden omdat het een exclusief wereldje was.quote:Op zondag 19 november 2017 15:16 schreef ETA het volgende:
[..]
Een wondere wereld van moodboards, storytelling, visie en missie. Nieuwe logo's worden vaak toegepast als je als bedrijf opnieuw wil "definiëren", hoe moeten zij gezien worden door de markt. Een logo is vaak een onderdeel van het hele corporate identity gebeuren, vaak in combinatie met andere elementen.
F1 wil nu dus een stap vooruit maken, logo verandering is een onderdeel hiervan. Je merkt nu ook dat de hele F1-wereldje meer toegankelijk wordt, bijvoorbeeld door de rijdersbriefings uit te zenden. Elke stap wordt zorgvuldig overwogen om te bepalen of het in het overkoepelende verhaal past, zo ook het logo.
Een paar van die sjeiks toch? Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waar die Brown allemaal z'n vingers in heeft.quote:Op maandag 20 november 2017 00:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wel een paar rijke aandeelhouders die de rekening gaan betalen.
klopt, maar het veranderen van logo is riskant, een logo is voor directe herkenning. Het kan ook fout uitpakken en dat mensen wegblijvenquote:Op zondag 19 november 2017 15:30 schreef ETA het volgende:
[..]
Tja, F1 is geen filantropische instelling, ze zijn er uiteindelijk om geld te verdienen.
Ja een fonds uit Bahrein en Monsour Ojjeh. Die trekken uiteindelijk aan de touwtjes bij McLaren.quote:Op maandag 20 november 2017 01:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een paar van die sjeiks toch? Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waar die Brown allemaal z'n vingers in heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |