abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 december 2017 @ 22:15:08 #61
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_176128968
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 18:34 schreef mijnnaamgaatjeniksaan het volgende:
Hallo,

Ik ben 14 en wil later naar de VS en bij het Amerikaanse leger gaan (navy SEALS)
Ik zit nu in 3 mavo en ga als het goed is als ik 16 ben van school. Ik heb alleen geen idee welke opleiding ik daarna moet gaan doen en wat verstandig is. volgend jaar moet ik een vakkenpakket kiezen en ik heb geen flauw idee wat ik moet kiezen. Ik wil scherpschutter worden bij de SEALS en kan niet echt vinden welke vervolgopleiding ik moet gaan in de 2 jaar dat ik dan nog in NL ben (mocht ik de VS überhaupt binnenkomen) Ik hoop dat iemand mij wat info kan geven.
Opticien!
God doesn't help stupid!
pi_176455477
Het probleem is ik wil niet in NL blijven wonen!
pi_176455825


Held!

USAF Technical Sergeant Leonard P. Matlovich

Bronze Star Medal
Purple Heart
Air Force Commendation Medal


Begraven op de Congressional Cemetery in Washington, D.C.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_176455895
quote:
0s.gif Op [url=/topic/2410102/3/25#p176455477]vrijdag 12 januari 2018 16:22[/url] schreef [url=/user/profile/469664]mijnnaamgaatjeniksaan[/url] het volgende:
Het probleem is ik wil niet in NL blijven wonen!
Ik heb gehoord dat ze in Syrie tegenwoordig mensen tekort komen! Misschien kun je daarheen? :? Verder denk ik dat het de Verenigde Staten aan hun reet kan roesten, dat jij niet in Nederland wil blijven wonen.
pi_176861977
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:39 schreef mijnnaamgaatjeniksaan het volgende:
helaas voor jou speel ik geen oorlogsgames. Ik ben meer buiten dan binnen. Dit is een goed doordachte dus ik heb graag een serieus antwoord.
Okay. En wat heb je naast FOK om hulp vragen nog meer gedaan dan?

Weet je de vereisten van een werk-visum?
Weet je hoe de toelatingsprocedure in zijn werk gaat?
Weet je hoe je wilt solliciteren?
Hoe ga je je huis in Amerika kopen?
Hoe ga je de verhuizing van je spullen laten plaats vinden?
Wat doe je als het onverhoopt niet door gaat of je afvalt tijdens de (voor-)selectie?
Wat doe je als je afvalt tijdens de opleiding?
Wat wil je in Amerika doen nadat je te oud bent voor het beroep van Navy Seal?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')