abonnement Unibet Coolblue
pi_175129962
Wij zouden in ons nieuwe badkamer graag zwarte kranen en regendouche willen laten plaatsen. Nu worden we door de verkoopster gewaarschuwd voor risico op mogelijke beschadigingen. Heeft iemand hier ervaring mee?
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:20:38 #2
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_175130216
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik kan mij wel voorstellen dat kalkafzetting juist goed te zien is.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_175130223
Als je van schoonmaken houdt moet je het gewoon doen.
Je ziet er echt álles op en met name bij de douche moet je alles goed droog maken na gebruik want kalkaanslag is ook eerder zichtbaar.
Het is niet meer kalk of vuil dan bij een andere "kleur" badkamer maar het valt absoluut meer op.
pi_175130290
Ik denk dat ik het schoonmaken er wel voor over heb, want ik vind het zo mooi!

Krijg je ook beschadigingen doordat de poedercoating er iets af gaat na gebruik? Dat zou wel erg jammer zijn als dit te snel gebeurt na aanschaf..
pi_175131424
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:25 schreef Lennys het volgende:
Ik denk dat ik het schoonmaken er wel voor over heb, want ik vind het zo mooi!

Krijg je ook beschadigingen doordat de poedercoating er iets af gaat na gebruik? Dat zou wel erg jammer zijn als dit te snel gebeurt na aanschaf..
Poedercoating hoort ijzersterk te zijn, sterker dan andere manieren van "conserveren".
Enige waar je denk ik op moet letten is of het gecoate oppervlak glad is of met een reliëf.
Uiteraard wil je de gladde variant hebben.
pi_175131622
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:29 schreef vannelle het volgende:

[..]

Poedercoating hoort ijzersterk te zijn, sterker dan andere manieren van "conserveren".
Enige waar je denk ik op moet letten is of het gecoate oppervlak glad is of met een reliëf.
Uiteraard wil je de gladde variant hebben.
Inderdaad niet een matte kiezen want als je die veel moet poetsen, poets je die vanzelf glanzend vrees ik.
pi_175132198
Vriendin van mij heeft het. Ik vind het prachtig maar die kalk :o
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175132230
De kalkafzetting hoeft geen probleem te zijn als je gewoon minimaal één keer per week je badkamer schoonmaakt
IT'er in hart en nieren
  Moderator vrijdag 17 november 2017 @ 14:35:01 #9
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  vrijdag 17 november 2017 @ 14:43:20 #10
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_175132649
"Zwart" en "badkamer" samen is een combinatie die altijd kalk geeft. Ken nog niemand die het een tweede keer gedaan heeft.
pi_175136207
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:19 schreef PascalDutch het volgende:
De kalkafzetting hoeft geen probleem te zijn als je gewoon minimaal één keer per week je badkamer schoonmaakt
En iedere keer na het douchen alles zorgvuldig droogmaakt.
Maar zoals ik al eerder typte, het is niet meer kalkaanslag dan bij andere systemen, het valt gewoon eerder en meer op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')