abonnement Unibet Coolblue
pi_175128534
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Mrs.Peel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bottoms_up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaJo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crazy_Horse
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Droomvrouwtje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RondeRotonde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finagain
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoopje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deadly_kiss
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BobbyMcGee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coccinelle
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peacefulll
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kirb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B.ertha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wolken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-------------------------------------------------------------

Belangrijke data

1-12: Mrs Peel - cryo terugplaatsing
1-12: Peaceful - NOD na IUI
2-12: Arja - NOD na IVF
2-12: Kirb - NOD na IUI
7-12: MaJo - cryo terugplaatsing
21-12 Wolken - afspraak dr Emanuel

*O* En in het vorige topic hebben we Cocci uitgezwaaid! *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door MaJo op 29-11-2017 19:32:15 ]
  vrijdag 17 november 2017 @ 10:50:56 #2
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175128551
Wat veel dames op het wachtbankje. Ik duim heel hard voor jullie allemaal :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_175128556
Last posts herhalen hier lukt mij mobiel niet (op een laptop ook niet btw :'))
Maar!!!
Kirb heeft zojuist haar eerste IUI gehad met mooi zaad.
En Arja is bijna PUPO!
pi_175128568
En jij bent PUPO! *O* w/
Dit, dat, alles.
pi_175128583
Kirb wat een rollercoaster :o Wel strakke actie van je gyn! Lekker pro-actief denken! ^O^ Ik duim heeeeel hard dat het andere potje met die shizzle gaat helpen!
Dit, dat, alles.
pi_175128806
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:51 schreef Philomijn het volgende:
En jij bent PUPO! *O* w/
Hahaha ook wel een beetje ;) Hoewel het toch ook wel iets anders voelt bij het terugplaatsen van een 'echt' embryo dan bij een IUI. Ik bedoel: het zaad en het eitje moeten samen nog zo veel meer doen.
Maar in theorie heb je gelijk en dat zo in tekst te zien staan geeft wel een gek gevoel <3
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:07:18 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175128814
Wow Kirb, da's zeker een strakke actie! Tering zeg :D Wel echt fijn!

En arja, spannend!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175130093
Peace, Kirb en Arja (bijna), ik ben zo opgewonden voor jullie dat ik bijna een rondedansje doe! Ik leef me helemaal in hier! En normaal gesproken heb ik echt niet zoveel gevoelens voor internet strangers dus dat moet een goed voorgevoel zijn *O* *O* *O*

Mijn afscheiding is veranderd (sorry voor de tmi) dus ik denk dat ik over twee weken ongesteld word. Met zoveel eitjes in verschillende stadia van rijpheid was ik bang voor een lange cyclus dus dat is mooi :s)
  Moderator vrijdag 17 november 2017 @ 13:16:19 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175131236
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:51 schreef Philomijn het volgende:
En jij bent PUPO! *O* w/
Dit klopt niet ;) Pupo ben je alleen wanneer er een bevrucht eitje is teruggeplaatst (pregnant until proven otherwise), bij IUI is het nog de vraag of het zaadje het eitje gaat vinden.

Al wist ik dat zelf eerst ook niet en riep ik ook standaard PUPO :D

Ik hoop dat ik snel op de wachtbank erbij mag!

Succes Arja! Het blijft gek dat ze dat van die volle blaas nooit aan mij verteld hebben :? Nu ga ik zo'n 20 keer per dag naar de wc dus er zit altijd wel iets in mijn blaas _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175131748
Al weer een nieuw topic, het gaat snel de laatste tijd!

Peacefull, wil je mijn stukje in de OP aanpassen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175131844
Ja majo en mrs komen jullie maar snel erbij op het wachtbankje. Dan zorgen we straks voor een invasie in z&g *O*

Ik ben natuurlijk veel te vroeg in het umc. Kon ik mooi even inspiratie op doen voor geboortekaartjes en babynamen
pi_175131901
Succes Arja! Je hebt dus sowieso een terugplaatsing? En hoor je dan straks hoeveel cryo's je hebt?
pi_175132340
Ja ik heb net de tp achter de rug. Het is een 8 cellig embryo dat voorligt op de groei.
Van de overige 3 zijn er 2 bevrucht en die zien er goed uit. Morgen zal blijken of ze ingevroren kunnen worden. Ik krijg daar over 2 weken een brief over maar mag ook eerder bellen
pi_175132386
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dit klopt niet ;) Pupo ben je alleen wanneer er een bevrucht eitje is teruggeplaatst (pregnant until proven otherwise), bij IUI is het nog de vraag of het zaadje het eitje gaat vinden.

Al wist ik dat zelf eerst ook niet en riep ik ook standaard PUPO :D

Njaaaaa whatever, ik was enthousiast en wilde blij zijn voor Peace :D :P

Peace je bent.... VOORZIEN VAN 15 ZAADSOLDAT0N! *O* *O* *O* _O-
Dit, dat, alles.
pi_175132406
Klinkt goed Arja! ^O^ Heb je de voetjes mooi warm nu? :)
Dit, dat, alles.
pi_175132661
Wat een positief resultaat Arja! PUPO O+
pi_175132707
Peace wil jij mijn stukje in de OP ook aanpassen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175132739
Arja PUPO! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator vrijdag 17 november 2017 @ 15:17:17 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175133312
B.ertha vruchtbaar slijm heet dat :9 voor mij een goede graadmeter of de eisprong geweest is. Heb sinds gisteren ook wat slijm bij vegen, ik hoop maar dat het een teken is dat mijn bms mooi dik is :D

Philo het maakt mij niet uit hoor, ik leg gewoon het verschil uit ;)

Arja PUPO!!! *O* O+

Het is inderdaad druk hier de laatste tijd!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175133434
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:28 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Njaaaaa whatever, ik was enthousiast en wilde blij zijn voor Peace :D :P

Peace je bent.... VOORZIEN VAN 15 ZAADSOLDAT0N! *O* *O* *O* _O-
Naaah boeie! Ik ben ook gewoon ff pupo *O* zo'n goede kans hebben we in jaren niet gehad dus laat me ;)

"Hey hey, 15 MILJOEN hè?" Zegt mijn man :')


Arja, ook pupo. Mooie nette score hoor. Ik duim voor mooie cryo's en deze blijft natuurlijk gewoon zitten. Zullen we een streepjesregen doen rond 1/2 december?

De OP pas ik later op de laptop even aan. Ben nu even niet thuis :)
pi_175134325
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:44 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat een positief resultaat Arja! PUPO O+
Ja in het lab zijn we best vruchtbaar gebleken. Vorige keer ook. Maar ja, daarna he

Wanneer heb jij je echo?
pi_175134762
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:08 schreef Arja het volgende:

[..]

Ja in het lab zijn we best vruchtbaar gebleken. Vorige keer ook. Maar ja, daarna he

Wanneer heb jij je echo?
Maandag 27 november, en dan hopelijk meteen terugplaatsing inplannen. Gisteren begonnen met de Progynova slikken, daar voel ik (nog) niets van gelukkig. Dit weekend lekker afleiding: mijn nichtje van ruim 10 maanden komt een nachtje logeren en zondag verjaardag van mijn moeder vieren. Dan een meer dan volle werkweek en dan is het weer maandag en tijd voor de echo!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mrs.Peel op 17-11-2017 16:44:58 (November dus... ) ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 17 november 2017 @ 19:00:04 #23
269689 crew  Viv
pi_175137257
Kirb wat fijn dat de IUI gelukt is! En echt super dat jullie arts dit zo snel mogelijk heeft gemaakt. *O*

Arja PUPO én een kans op een cryo of zelfs twee! O+

Ik duim voor jullie!
pi_175142245
Over 2 weken een massa positieve zwangerschapstesten topic *O* *O*

Als je toch bezig bent met de OP Peace...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_175148296
OP is bijgewerkt :) Bij het openen van het volgende deel kunnen we heel veel users uit de OP halen, deal? B-)
pi_175148626
Pfff Wolken wat een nasleep heeft het toch bij jou :{. Trek je het wel allemaal een beetje? Ik heb even gegoogeld wat Asherman inhoud. Als dit het is en als dit verholpen is lees ik dat het wenselijk is om zo spoedig mogelijk zwanger te worden. Gaat het ZH je hier dan wel direct bij helpen? Sterkte joh :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator zaterdag 18 november 2017 @ 12:05:16 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175149584
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:39 schreef Peacefulll het volgende:
OP is bijgewerkt :) Bij het openen van het volgende deel kunnen we heel veel users uit de OP halen, deal? B-)
Dat zou mooi zijn O+

Is het misschien een idee om een lijstje te maken in de OP met belangrijke data als wanneer iemand mag testen? Ik wil dat wel op me nemen om bij te houden :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175149641
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn O+

Is het misschien een idee om een lijstje te maken in de OP met belangrijke data als wanneer iemand mag testen? Ik wil dat wel op me nemen om bij te houden :)
Net als in het andere topic? Vind ik helemaal goed. Maak het maar aan, stop ik hem nog in de OP voor zolang dat lukt. Is met zo veel users nu wel beter bij te houden. Ook belangrijke afspraken in het ZH, puncties, terugplaatsingen? Vind het altijd wel fijn om mee te kunnen jompelen met anderen, maar ik heb een geheugen als een zeef :')
Bovenstaande uiteraard per users zelf te bepalen of je dingen er in wil zetten.
pi_175156731
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 11:04 schreef Kirb het volgende:
Pfff Wolken wat een nasleep heeft het toch bij jou :{. Trek je het wel allemaal een beetje? Ik heb even gegoogeld wat Asherman inhoud. Als dit het is en als dit verholpen is lees ik dat het wenselijk is om zo spoedig mogelijk zwanger te worden. Gaat het ZH je hier dan wel direct bij helpen? Sterkte joh :*.
Het meest logische is dat als het idd Asherman is we gelijk beginnen met IUI omdat het niet de vraag is of de verklevingen terugkomen maar wanneer. En hoe dikker je BMS hoe minder snel het gaat verkleven. Maar dat zal ik volgende week maandag gelijk bij de hysteroscopie met de arts bespreken. Ik ben al zo vaak teleurgesteld dat ik mij nergens vanuit durf te gaan dus we wachten weer even af. Ik ben nu allang blij dat er actie ondernomen gaat worden. Ik ben nog aan het bedenken of ik bij Asherman overstap naar het Spaarne in Hoofddorp omdat daar de expert zit of dat ik de behandeling in Leiderdorp laat doen als het het daar überhaupt doen. Ik denk zelf van niet omdat het zo weinig voorkomt. En mijn mentale staat? Ik heb gelukkig 2 mooie dingen in het vooruitzicht die mij op de been houden.

Het zou wel echt top zijn als je dat wilt doen MaJo! Ik wil echt super graag onthouden wanneer wie wat heeft maar ik het kenteken van mijn auto die ik al 9 jaar heb. Een soort van zwangerschapsdementie zonder zwangerschap.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  zaterdag 18 november 2017 @ 18:55:07 #30
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175157048
nog even juichen voor alle bevruchtingen!! *O* *O* *O*

en wolken, hopelijk krijg je meer duidelijkheid volgende week maandag!

en Majo, goed idee het lijstje..

ik heb ook even mijn OP verhaal geupdate:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zaterdag 18 november 2017 @ 19:23:23 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175157609
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:08 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Net als in het andere topic? Vind ik helemaal goed. Maak het maar aan, stop ik hem nog in de OP voor zolang dat lukt. Is met zo veel users nu wel beter bij te houden. Ook belangrijke afspraken in het ZH, puncties, terugplaatsingen? Vind het altijd wel fijn om mee te kunnen jompelen met anderen, maar ik heb een geheugen als een zeef :')
Bovenstaande uiteraard per users zelf te bepalen of je dingen er in wil zetten.
Dat kan maar ik zat meer te denken aan een lijstje in de OP zelf zodat je het meteen ziet. Ik kan als mod altijd de OP aanpassen ;)

Ok, geef de data die erin moeten maar even door, dan zet ik ze erin!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175157675
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat kan maar ik zat meer te denken aan een lijstje in de OP zelf zodat je het meteen ziet. Ik kan als mod altijd de OP aanpassen ;)

Ok, geef de data die erin moeten maar even door, dan zet ik ze erin!
Ohw ja, jij bent blauw! ;)

Peacefull: IUI 1, NOD 1 december
pi_175158481
Leuk idee om belangrijke data in de OP bij te houden! Ik lijd aan hetzelfde als het merendeel van jullie, ik kan het echt niet meer overzien of onthouden. Voor het lijstje:

27 november: Mrs.Peel echo om dikte BMS te bepalen voor cryo-terugplaatsing
pi_175158681
Wolken ik hoop dat het deze keer wel zo gaat als je in je hoofd hebt en het raak is.

Aanvulling voor de OP
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd eigenlijk dat ik bij de iui na 14 dagen mocht testen en bij ivf pas 15 dagen na de tp van een vers embryo (die dan al 3 dagen oud is).
Waarom zou dat zijn?
pi_175158685
Dubbel
  zaterdag 18 november 2017 @ 20:24:37 #36
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175159070
Arja.. bij jou lijkt het me lastig.. maar ik kan me voorstellen dat in een ander geval het is omdat je meer hcg hormonen spuit die evt een valse uitslag kunne geven?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_175159664
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:24 schreef Barreltje het volgende:
Arja.. bij jou lijkt het me lastig.. maar ik kan me voorstellen dat in een ander geval het is omdat je meer hcg hormonen spuit die evt een valse uitslag kunne geven?
Denk het niet. De ovitrelle is dan al 20 dagen geleden
pi_175159786
Misschien omdat een zwangerschap bij IUI meer kans van doorgang heeft dan bij ivf of icsi? En dat je dan dus niet te snel test en blij bent met helemaal niets -O-
pi_175159850
De kansen met ivf liggen juist hoger dan met iui toch
pi_175160000
Tja, ik wéét het niet, was maar een suggestie. Het is wel een interessante vraag!
  Moderator zaterdag 18 november 2017 @ 23:50:04 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175163935
OP aangepast! Ook het verhaal van Barrel en Arja. Als er meer data/andere dingen aangepast moeten worden let me know!

Arja, ik vind dat ook altijd maar vreemd dat je zo laat mag testen van het ziekenhuis. Ik heb het een keer nagevraagd en de reden die ze gaven was dat ze inderdaad uit willen sluiten dat er nog hormoon van de pregnyl/ovitrelle in de test terecht komt. Lijkt mij ook wat vreemd na 20 dagen _O- Flinke slag om de arm dus :D Ik mocht bij zowel de IUI als de ICSI na 18 dagen testen, met als verschil dat ze bij de ICSI dan uit gingen van de punctie. Dus 15 dagen na TP mocht ik testen. Met een cryo terugplaatsing zal dat ook weer 2-3 dagen korter zijn neem ik aan?

Mrs Peel de kansen met IUI zijn juist het laagst. 15% tegenover 25% bij cryo en 35% bij verse embryo (zo grof gezegd). Dat zat het dus niet moeten zijn ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175167453
MaJo zet mij er ook maar bij dan. 2 dec NOD na IUI.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 10:59:55 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175167805
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 10:41 schreef Kirb het volgende:
MaJo zet mij er ook maar bij dan. 2 dec NOD na IUI.
Je staat erbij ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175167970
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 10:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je staat erbij ^O^
Bij mij is het nod na ivf, geen icsi.
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 11:11:09 #45
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175167994
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 11:09 schreef Arja het volgende:

[..]

Bij mij is het nod na ivf, geen icsi.
Oeps sorry, ik pas het aan!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175168029
Hoi allemaal,

Ik kom hier maar eens neuzen af en toe.. ik zat in het topic WOHTS, maar er is pcos vastgesteld dus ik zit nu hier even meer op mijn plek.

Ik heb net een week primolut geslikt om ongesteld te worden en dat ben ik nu.
Vanaf vandaag mag ik beginnen met Clomid t/m dag 7. Nu wil ik dit in de avond doen. Het moet voor de maaltijd met water worden ingenomen.
Dan kan dat toch wel ‘s avonds voor het avondeten??
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 11:16:15 #47
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175168074
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 11:13 schreef Dromertje23 het volgende:
Hoi allemaal,

Ik kom hier maar eens neuzen af en toe.. ik zat in het topic WOHTS, maar er is pcos vastgesteld dus ik zit nu hier even meer op mijn plek.

Ik heb net een week primolut geslikt om ongesteld te worden en dat ben ik nu.
Vanaf vandaag mag ik beginnen met Clomid t/m dag 7. Nu wil ik dit in de avond doen. Het moet voor de maaltijd met water worden ingenomen.
Dan kan dat toch wel ‘s avonds voor het avondeten??
B.ertha vroeg laatst ook iets over de tijd waarop je het moet innemen. Hier is mij niets over verteld, ik nam het gewoon voor het slapen gaan met mijn andere medicatie in.

Als het voor de maaltijd met water ingenomen moet worden lijkt mij voor het avondeten prima. Je kunt het ook voor de zekerheid nog eens navragen of het echt zo nauw komt qua tijd :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175168550
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 11:13 schreef Dromertje23 het volgende:
Hoi allemaal,

Ik kom hier maar eens neuzen af en toe.. ik zat in het topic WOHTS, maar er is pcos vastgesteld dus ik zit nu hier even meer op mijn plek.

Ik heb net een week primolut geslikt om ongesteld te worden en dat ben ik nu.
Vanaf vandaag mag ik beginnen met Clomid t/m dag 7. Nu wil ik dit in de avond doen. Het moet voor de maaltijd met water worden ingenomen.
Dan kan dat toch wel ‘s avonds voor het avondeten??
Ik deed het ook altijd s a'vonds, want ik krijg heel erge hoofdpijn van dat spul. Ik heb liever de bijwerkingen als ik slaap dan overdag. Op het begin nam ik ze altijd in de morgen.
Ik nam dan een snack voor het slapen.
pi_175177922
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 11:13 schreef Dromertje23 het volgende:
Hoi allemaal,

Ik kom hier maar eens neuzen af en toe.. ik zat in het topic WOHTS, maar er is pcos vastgesteld dus ik zit nu hier even meer op mijn plek.

Ik heb net een week primolut geslikt om ongesteld te worden en dat ben ik nu.
Vanaf vandaag mag ik beginnen met Clomid t/m dag 7. Nu wil ik dit in de avond doen. Het moet voor de maaltijd met water worden ingenomen.
Dan kan dat toch wel ‘s avonds voor het avondeten??
Welkom :*

Met het avondeten is prima :Y
pi_175184405
Welkom Dromertje. Succes met de clomid. Ik heb hier gelezen dat het libido verhogend kan werken dus het heeft iig 1 voordeel ;)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_175184604
Welkom Dromertje! Heel veel succes met de clomid. Hopelijk is dit de truc die jullie nodig hebben :)
pi_175185051
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 11:13 schreef Dromertje23 het volgende:
Hoi allemaal,

Ik kom hier maar eens neuzen af en toe.. ik zat in het topic WOHTS, maar er is pcos vastgesteld dus ik zit nu hier even meer op mijn plek.

Ik heb net een week primolut geslikt om ongesteld te worden en dat ben ik nu.
Vanaf vandaag mag ik beginnen met Clomid t/m dag 7. Nu wil ik dit in de avond doen. Het moet voor de maaltijd met water worden ingenomen.
Dan kan dat toch wel ‘s avonds voor het avondeten??
Ik had ergens gelezen dat ik het om 07:00 moest innemen, maar kon dat later nergens terugvinden. Waarschijnlijk stond het op het recept dat ik heb ingeleverd. Maar niemand hier herkende dat en in de bijsluiter stond het ook niet.
Ivm overstimulatie nu moet ik volgende ronde op dag 3 een echo laten maken. Pas als die goed is, mag ik weer beginnen met clomid. Dus ik vroeg hoe dat dan zat, want dan kan ik natuurlijk niet meer op de ochtend van dag drie beginnen :D Dat was geen probleem, mocht ook gewoon 's avonds :+
Gewoon lekker doen dus!
pi_175187300
Heb inderdaad savonds ingenomen voor het avondeten. Maar man man man wat was dit een beroerde nacht... ga ik me nu 5 dagen zo voelen?? 😮
Het is voor een goed doel, dat wel, maar ik heb me weleens vele malen beter gevoeld.
pi_175188566
Wolken ik hoop dat ze alles de 27e meteen kunnen verhelpen! Spannend.

Dromertje welkom, fijn dat er een oorzaak is gevonden voor je lange cyclus. Hopelijk kun je snel door!

Ik heb heel het weekend geslapen zo ongeveer :'). Was zo stukmoe na vorige week. En die utrogestan trouwens.. ;( :r :r.

edit: wel grappig om te zien dat die utro z'n werk goed doet, temperatuur is omhoog gevlogen sinds ik het gebruik :D. Normaal loopt het wat geleidelijker op.

[ Bericht 15% gewijzigd door Kirb op 20-11-2017 11:19:28 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 11:52:52 #55
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175191815
Dromertje wat vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt! Waar had je precies last van? Gelukkig slik je het maar een paar dagen :*

Kirb dat bijslapen in het weekend herken ik wel, lekker toch? En de utro is wel even wennen ja :')

Ik kreeg vanochtend weer de opmerking die je niet wil horen... Ik zit lekker op de bank met een dekentje over me heen en de schoonmaakster vraagt of ik zwanger ben -O- Ik snap het wel met deze houding maar het blijft zo'n rotopmerking ;( Daarna begon ze dat je niet te lang moet wachten met zwanger worden, liefst niet na je dertigste. Toen zei ik dat ik 35 was. Oh oeps. Ze maakte het er niet beter op zeg maar :')

Verder sinds gisteren een beetje buikkrampen en wat bruin bij vegen. Ben benieuwd naar de echo morgen!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 20 november 2017 @ 12:03:53 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175192007
Handig zo'n schoonmaakster Majo... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175192251
Wat lomp zeg!
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 12:27:31 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175192468
Weet je, ze bedoelt het goed en heeft geen idee wat voor zeer er achter zit. Maar het is wel gewoon vervelend om steeds maar weer te horen ;(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175192734
Ja, maar juist daarom moet ze het niet vragen.

Of je bent zwanger en je wilde het nog niet vertellen, dus ben je nu voor het blok gezet. Of je bent het niet, dan voel je je nu dik. Of het lukt niet (zoals bij jou) en dan worden allerlei emoties opgerakeld.

Die vraag is gewoon nooit oké!
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 12:47:27 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175192861
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:40 schreef B.ertha het volgende:
Ja, maar juist daarom moet ze het niet vragen.

Of je bent zwanger en je wilde het nog niet vertellen, dus ben je nu voor het blok gezet. Of je bent het niet, dan voel je je nu dik. Of het lukt niet (zoals bij jou) en dan worden allerlei emoties opgerakeld.

Die vraag is gewoon nooit oké!
Dat ben ik met je eens. Pas als iemand met een enorme toeter rondloopt (En zelfs dan weet je het niet zeker!) moet je de vraag gewoon niet stellen... nu moet ik zeggen dat ik dat vroeger ook wel eens heb gedaan, dat zou ik nu ook nooit meer doen!

En ja, ik val dus in de categorie dik en het lukt niet :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175192868
NIet tof Majo. Ik had laatst ongeveer eenzelfde vraag en opmerking over niet te lang wachten, van mijn eigen moeder notabene :'). Die ga ik het sowieso binnenkort vertellen. Mensen hebben het volgens mij echt niet door.

Arja weet jij al of je cryo's hebt? Ik hoop het zo!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175196644
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:47 schreef Kirb het volgende:
NIet tof Majo. Ik had laatst ongeveer eenzelfde vraag en opmerking over niet te lang wachten, van mijn eigen moeder notabene :'). Die ga ik het sowieso binnenkort vertellen. Mensen hebben het volgens mij echt niet door.

Arja weet jij al of je cryo's hebt? Ik hoop het zo!
Nee ik probeerde het umc net te bellen maar stond al 6 minuten in de wacht, zonder dat er tussendoor wordt gezegd dat ik zsm geholpen ga worden.


Ik ben ook zo moe van de utro. Bijslapen zit er hier nooit in.

-edit- beide embryo's zijn ingevroren!

En vrijdag ga ik acupunctuur eens proberen. Al is het alleen maar om relaxed de tweede wachtweek door te komen

[ Bericht 9% gewijzigd door Arja op 20-11-2017 15:59:03 ]
pi_175197225
Wat goed Arja *O*. Al hoop ik natuurlijk dat je ze (voorlopig) niet nodig hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 20 november 2017 @ 16:15:21 #64
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175197292
Ohw arja!! Wat een goed uitkomst!!

*O* *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_175197763
2 cryo's! Wat een goed nieuws arja! Al hoop ik natuurlijk ook dat je ze niet nodig hebt. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175197799
Majo, wat een stom zeg. Tuurlijk weet je dat ze het niet zo bedoelt, maar dan nog doet het wel zeer. Ik hoop zo dat je haar snel mag zeggen dat je nu wél zwanger bent. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175198346
Jippie Arja *O*
pi_175198415
Oeh Majo, Dat zijn nare rake opmerkingen. Maar ook opmerkingen van mensen die niet in dit schuitje zitten of hebben gezeten of iemand in de omgeving kennen. En een zwangerschap is voor de meeste mensen nog iets leuks, spannends en soms ook iets vanzelfsprekends. Gelukkig zijn er mensen die dat zo kunnen en mogen ervaren. Maakt de opmerking naar jou niet minder pijnlijk offcouse :*

Arja *O* jompels voor jou en je cryo's *O* en natuurlijk voor die mooie in je buik. Weinig eitjes, maar wel gewoon 3 bruikbaar!! Tof :*

[ Bericht 1% gewijzigd door Peacefulll op 20-11-2017 17:25:25 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 20 november 2017 @ 17:15:56 #69
269689 crew  Viv
pi_175198658
Arja wat goed! Succes met je wachtweken :*
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 18:06:50 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175199613
Wow Arja wat goed! Laten we hopen dat het niet nodig is maar het is een fijn idee :)

Peace zo sta ik er ook in hoor. Ik weet echt dat ze het goed bedoelt. Neemt niet weg dat het gewoon echt even kut is om weer te horen :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175200355
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:52 schreef MaJo het volgende:
Dromertje wat vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt! Waar had je precies last van? Gelukkig slik je het maar een paar dagen :*

Kirb dat bijslapen in het weekend herken ik wel, lekker toch? En de utro is wel even wennen ja :')

Ik kreeg vanochtend weer de opmerking die je niet wil horen... Ik zit lekker op de bank met een dekentje over me heen en de schoonmaakster vraagt of ik zwanger ben -O- Ik snap het wel met deze houding maar het blijft zo'n rotopmerking ;( Daarna begon ze dat je niet te lang moet wachten met zwanger worden, liefst niet na je dertigste. Toen zei ik dat ik 35 was. Oh oeps. Ze maakte het er niet beter op zeg maar :')

Verder sinds gisteren een beetje buikkrampen en wat bruin bij vegen. Ben benieuwd naar de echo morgen!
Vannacht elk uur wakker geweest van de misselijkheid. Kon mezelf geen houding geven in bed en had het warm. Hopelijk gaat het vannacht beter 😜

Vervelend zulke opmerkingen.. inderdaad vaak niet verkeerd bedoelt, maar het komt zo rot over...
pi_175202071
Fijn Arja!
pi_175202644
Dank voor de jompels!

Majo ik hoop dat morgen de tp al voor je gepland kan worden. Spannend
pi_175202864
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175203743
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 20:16 schreef Kirb het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175204274
Je "went" er wel redelijk aan. Als je weet wat je ongeveer te wachten staat, vind je steeds meer een modus ofzo. Ik tenminste. Ik deed het er op een gegeven moment steeds meer een beetje "bij" ofzo.
Al blijven er soms gekke, onverwachte dingen gebeuren waardoor je steeds weer moet schakelen. Dat blijf ik wel ingewikkeld vinden.
pi_175204817
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 20:16 schreef Kirb het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175205078
Bedankt voor jullie lieve reacties. Dat helpt wel. Jullie komen vaak zo sterk over en ik voel me zo’n emo. Maar we gaan hier allemaal op onze eigen manier doorheen denk ik. Hè ik kan het niet goed verwoorden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175205086
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 21:10 schreef Arja het volgende:
Je "went" er wel redelijk aan. Als je weet wat je ongeveer te wachten staat, vind je steeds meer een modus ofzo. Ik tenminste. Ik deed het er op een gegeven moment steeds meer een beetje "bij" ofzo.
Al blijven er soms gekke, onverwachte dingen gebeuren waardoor je steeds weer moet schakelen. Dat blijf ik wel ingewikkeld vinden.
wen je daar niet aan? Ik had die ervaring met de IUI's al, dat het altijd anders loopt dan verwacht, en als ik hier lees over escape-IUI's dan probeer ik bij het ICSI-traject zo weinig mogelijk verwachtingen te hebben. Ik had gehoopt dat dat hielp :+
pi_175205174
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 21:41 schreef Kirb het volgende:
Bedankt voor jullie lieve reacties. Dat helpt wel. Jullie komen vaak zo sterk over en ik voel me zo’n emo. Maar we gaan hier allemaal op onze eigen manier doorheen denk ik. Hè ik kan het niet goed verwoorden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh joh, maar dat is ook heel heftig. Komt je vriend/man vanavond wel thuis of is er iemand die je kunt bellen ofzo?

Ik ben alleen maar moe na een zware werkdag en ik vind het vandaag ook moeilijker dan normaal.

En: het is ook gewoon heel zwaar hé. Heftig om zo ineens te moeten verwerken. Heel normaal dat het je zwaar valt :*
pi_175205302
Goed te horen Arja! En nu nog duimen voor dat derde eitje *O*

Lekker zo een opmerking Majo. Ik heb het net toevallig met een vriendin van mij over nare opmerkingen die ik heb gehad na mijn miskraam en hoe je daarmee om moet gaan. Conclusie was gewoon onwetendheid van diegene is en mensen die niet in onze schoenen hebben gestaan zich niet in kunnen leven in hoe het is voor vrouwen die verminderd vruchtbaar zijn. Ik probeer het ze dan ook niet kwalijk te nemen. Al komt er echt wel stoom uit mijn oren als iemand zegt dat het mijn eigen schuld is dat ik het kindje ben verloren.

Ik ben op het begin heel verdrietig geweest. Ik had toch een bepaald beeld in mijn hoofd over "hoe het moet" en inwendige echo's, medicatie en maandelijkse teleurstellingen hoorde daar echt niet bij. Ik heb het nu een jaar nadat we begonnen zijn met het medische traject een plekje kunnen geven en kunnen accepteren dat het bij mij nou eenmaal anders gaat dan bij heel veel anderen. En ik denk dat wij bijna allemaal echt nog wel eens een huilbui en baaldag hebben. Probeer op moeilijke dagen ( zoals vanavond / morgen ) afleiding te zoeken. En accepteer dat je ook echt gewoon wel verdrietig mag zijn en je niet altijd sterk hoeft te houden zolang je er niet in blijft hangen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_175206665
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 21:41 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

wen je daar niet aan? Ik had die ervaring met de IUI's al, dat het altijd anders loopt dan verwacht, en als ik hier lees over escape-IUI's dan probeer ik bij het ICSI-traject zo weinig mogelijk verwachtingen te hebben. Ik had gehoopt dat dat hielp :+
Er gebeuren soms dingen die ik echt niet had kunnen bedenken. Een cyste, een kijk-operatie omdat er iets in de baarmoeder zit dat er niet hoort, verdwijnende eitjes. En dan probeer je je werkagenda vrij te houden voor de dag van de punctie en dan gaat die hele punctie niet door etc.

Goede tips hierboven over pauzes houden en ook toegeven aan het verdriet en blijven praten. Heeft mij zeker steeds geholpen.
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 22:53:21 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175207092
Het went inderdaad. Dat moet denk ik ook wel want anders zou je gek worden. Af en toe pauze doet ook wonderen, dan ben je er even minder mee bezig.

Afleiding helpt voor mij ook goed, met name reizen. Ik kan daar echt naar uitkijken! Met oud en nieuw gaan we een weekend naar Berlijn met vrienden. Als deze niet blijft plakken dan kan ik gewoon biertjes doen. Zo relativeer ik het maar weer :)

Zelf vind ik de aankondigingen het moeilijkst. Met baby's heb ik geen problemen want baby's O+

Arja ik hoop ook dat de TP morgen meteen gepland kan worden! Ik heb goede hoop want veel vruchtbaar slijm bij vegen :9 ;)

Wolken wtf, hoe kan een miskraam je eigen schuld zijn :? Wat een misselijke opmerking :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 23:02:39 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175207322
En kirb knuffel voor jou :* ik kan me voorstellen dat het op dit soort dagen net wat extra lastig is.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175207631
Ik weet niet of het echt went. Ik denk misschien de practische kant van de molen wel, omdat je steeds beter weet hoe het gaat en wat je kan verwachten. Maar het idee dat je lichaam je (om welke reden dan ook) in de steek laat, dat gevoel went denk ik niet. Je leert het alleen een plek geven. Ik kan nog steeds als ik terug kijk naar ons traject echt heel boos (en ook wel verdrietig) worden. Maar het traject zelf wordt wel makkelijker. En een extra :* voor morgen. Dat blijven verschrikkelijke dagen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175212333
Kirb :*
Ik ben niet zo goed met woorden als sommige dames hier, maar ik voel je pijn en zal vandaag een beetje aan je denken. Veel sterkte meid
pi_175212417
Bedankt allemaal :). Ben vanmorgen weer een stuk beter opgestaan en gewoon lekker aan het werk en vanavond komen mijn broer en schoonzus langs. Hoop afleiding en toch gezelligheid (mijn 2 maanden oude nichtje knuffelen O+). Jullie zijn lief! Ik zal zeker voor de toekomst in gedachten houden dat een pauze goed kan zijn. En tot die tijd richt ik me ook lekker op de vakanties die we in het vooruitzicht hebben de eerste helft van 2018, net als Majo helpt dat mij ook erg goed tot nu toe.

Wolken heeft iemand dat tegen je gezegd? :o Echt, hoe onwetend je ook bent, zo'n opmerking kun je toch nooit rechtvaardigen? :(

Majo succes vandaag met de echo! Hoe laat mag je?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 09:55:03 #88
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175212670
Ik heb de echo net gehad kirb :) bms is 5,5mm, dat is te weinig voor een TP. Ik heb bloed geprikt en op basis daarvan besluiten ze of de medicatie opgehoogd moet worden. Waarschijnlijk pas volgende week een echo.

Heel veel sterkte vandaag, fijn dat je omringd bent door lieve mensen :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175213112
Dat is jammer. Wat is het minimum dat het moet zijn? Is het dan goed mogelijk dat het volgende week wel dik genoeg is?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 10:38:21 #90
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175213560
Het moet minimaal 7mm zijn. Ik vind een week eigenlijk nog best lang, als het gaat om eitjes zit er vaak maar een paar dagen tussen. Maar misschien groeit bij bms het allemaal wat langzamer ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175214439
Misschien groeit het gewoon niet zo snel?
Mijn eerste echo in augustus was op dag 6 en toen zat ik volgens mij ook ongeveer op vijf millimeter. En je bent in principe vruchtbaar op dag 14, dus daar zit ook een week tussen.
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 12:16:33 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175215258
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:31 schreef B.ertha het volgende:
Misschien groeit het gewoon niet zo snel?
Mijn eerste echo in augustus was op dag 6 en toen zat ik volgens mij ook ongeveer op vijf millimeter. En je bent in principe vruchtbaar op dag 14, dus daar zit ook een week tussen.
Ik zit vandaag op dag 12 ;) maar als het inderdaad dan nog zo weinig is kan het wel even duren voor het boven de 7mm is.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175215568
Ik bedoelde het ook om aan te geven dat het over een week best dik kan zijn :) en jouw cycli zijn altijd lang, toch?
pi_175216356
Wat jammer majo deze vertraging. Heb je nog bloedverlies gehad?
  Moderator woensdag 22 november 2017 @ 00:11:49 #95
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175231376
Op zich zou een lange cyclus niet uit moeten maken bij deze medicatie, maar mijn lichaam is inderdaad vaker traag ;)

Ik heb geen bloedverlies meer gehad. Ben niet meer gebeld door het ziekenhuis, dat is nog nooit gebeurd! Ik zal ze morgen zelf wel even bellen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175240043
En, Majo?

Hoop is een vreemd iets. De kans dat die ene, vroege, keer seks tot een zwangerschap leidt is héél klein. En als het zo is, kan het nog een veel-ling zijn wat a) ik niet wil en b) misschien wel afgebroken moet worden.
Maar toch zit ik te hypochonderen :')
  Moderator woensdag 22 november 2017 @ 15:59:05 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175241598
Zelf het ziekenhuis gebeld en de dosis wordt verdubbeld. Volgende week dinsdag weer echo.

Het is ook spannend B.ertha! Ik hoop dat het raak is maar dan van een een of tweeling :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175242076
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:59 schreef MaJo het volgende:
Zelf het ziekenhuis gebeld en de dosis wordt verdubbeld. Volgende week dinsdag weer echo.

Het is ook spannend B.ertha! Ik hoop dat het raak is maar dan van een een of tweeling :*
Begin je daar meteen mee?
  Moderator woensdag 22 november 2017 @ 16:59:41 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175242793
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:21 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Begin je daar meteen mee?
Yup :Y in plaats van 3x1 tablet nu 3x2 tabletten. Hopelijk word ik er niet nog moeier van :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175242865
Ah MaJo en wolken wat een insensitieve rotopmerkingen. :'( :*

Wat ik het lastigste aan het traject vond, was me overgeven aan de artsen. Dat voelde als de controle verliezen. Ik ging toen ook een grens over die ik aanvankelijk niet over wilde.

Beetje offtopic in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder is het hier een beetje saai. We zijn niet heel actief aan het proberen maar we gebruiken ook geen voorbehoedsmiddelen. Nu vooral druk bezig met afvallen en dan nemen we rond M's eerste verjaardag weer contact op met het ziekenhuis.
pi_175243188
Cygne, gaan jullie voor een 2e M? :o Dat had ik gewoon helemaal gemist joh, wat leuk!

Je spoiler is herkenbaar. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175243397
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:21 schreef Nanuke het volgende:
Cygne, gaan jullie voor een 2e M? :o Dat had ik gewoon helemaal gemist joh, wat leuk!

Je spoiler is herkenbaar. :*
Ach ik wil er zo wel 4. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dat lucht op. :')
pi_175244211
Hoe lomp :o
  Moderator woensdag 22 november 2017 @ 18:40:10 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175244594
Cygne zou leuk zijn nog zo'n cutie erbij O+

Die opmerkingen naar/over jou/jullie vind ik echt misselijk. Dat zég je toch niet? :X Je kunt ook gewoon je klep houden :{w

Mrs Peel hoe gaat het met jou? We lopen nu echt gelijk op met een echo op dezelfde dag!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175245281
Mijn God, Cygne :o. Daar kan ik me echt niks bij voorstellen, wat een plaat heb je dan voor je kop zeg.
Proberen jullie het nu dus wel zelf begrijp ik?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175246830
MaJo, jij bent dus ook zo moe van de progynova? Heb ik dus ook last van, denk ik, het is namelijk ook druk geweest op mijn werk. Jij slikte 3x1 en moest nu verdubbelen? Ik slik 2x1, dat is beduidend minder! Ik hoop dat er maandag dan überhaupt BMS te zien is :') Leuk, zo op dezelfde dag. Ik ben voor een datumtweeling over 9 maanden.

Arja, hoe gaat het nu?

Nog een verlate knuffel voor Kirb :*

Cygne, leuk, een tweede O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175247142
Als ik kijk naar de reacties van de Poolse vrouw waarbij per ongeluk de baarmoeder is verwijderd ben je niet de enige met zulk commentaar Cygne :X

De eigen schuld opmerking bij mij kwam van een vrouw die zelf ook bijna 10 jaar bezig is geweest. Dat ik het kindje ben verloren kwam omdat ik mijn honden in mijn gezicht had laten ademen en dat is niet goed voor de foetus ofzo 8)7 . .

Weer een weekje spanning MaJo! Ik hoop dat je BMS nog even een paar mm gaat aandikken.

Peace, Arja en Kirb, houden jullie het nog een beetje vol?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_175247191
Cygne wat een asociale en onbeschofte opmerkingen.

Hai mrs peel. Ben benieuwd naar jouw echo. Bij mij ging het altijd voorspoedig met mijn bms en kon de tp al snel gepland worden. Ik wens jou hetzelfde.

Hier gaat het goed. Maar als ik eraan denk hoe vreselijk lang het nog duurt voor ik mag testen :X
En toch ga ik op mijn handen zitten. Voor ik zwanger werd van Emmy had ik een keer een verse tp en paar dagen te vroeg getest en die was positief. Al snel was er bloedverlies. Die week was zo'n achtbaan dat ik er nu anders mee om wil gaan.

Ben nu 5 dagen na tp. Nog 10 dagen te gaan. Vrijdag acupunctuur proberen.
pi_175248001
Spannend Arja!

Wolken, wat een inzicht zeg. :')
pi_175248032
Majo, balen dat het bms niet voldoende opbouwd. Ik hoop dat de verhoging van de medicatie gaat helpen en dat je er niet extra moe van wordt :*

Leuk Cygne! Welkom weer hier :)

En die nare opmerkingen. Dat kan echt niet!!! Op zo'n moment zou ik niet voor mijzelf in kunnen staan denk ik :(

Nog niks spannend hier. Heel af en toe denk ik er aan. Maar mijn werk slurpt zo mega veel energie en focus dat ik er niet eens over na kan denken. Dat zal volgende week vast anders zijn ;)
pi_175248295
Ik duim voor alle dames op het wachtbankje!

En een extra :* voor mensen die met heel stomme opmerkingen te maken krijgen.
  Moderator woensdag 22 november 2017 @ 21:56:37 #112
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175249048
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:15 schreef Mrs.Peel het volgende:
MaJo, jij bent dus ook zo moe van de progynova? Heb ik dus ook last van, denk ik, het is namelijk ook druk geweest op mijn werk. Jij slikte 3x1 en moest nu verdubbelen? Ik slik 2x1, dat is beduidend minder! Ik hoop dat er maandag dan überhaupt BMS te zien is :') Leuk, zo op dezelfde dag. Ik ben voor een datumtweeling over 9 maanden.

Arja, hoe gaat het nu?

Nog een verlate knuffel voor Kirb :*

Cygne, leuk, een tweede O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik word er ook erg moe van :Y zal nu ongetwijfeld erger gaan worden -O-

Dat het bij mij langzaam gaat hoeft niks over jou te zeggen hè? Misschien groeit het bij jou in een keer goed!

Ik ben trouwens in de war met de datum, ik heb dinsdag een echo. Dacht dat dat de 27e was :') ik pas het gelijk aan in de OP!

Arja wat gaat de tijd dan langzaam hè? Slim om niet te vroeg te testen denk ik!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175249471
Majo en mrs.Peel wat vervelend dat jullie zo moe worden van die medicatie, hopelijk hoeven jullie het beiden niet lang meer te nemen en kan de TP gauw gepland worden.

Peacefulll je komt kalm over! Op zich wel fijn dat je werk je bezig houdt op het moment.

Ik kan nog niet echt hetzelfde zeggen van mezelf. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed, zouhetzouhetzouhet.. maar blijf er nu grotendeels wel redelijk neutraal over (ok eergisteren was even minder). Probeer ook lekker afleiding te zoeken.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175251042
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:03 schreef Cygne het volgende:

Beetje offtopic in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/Ontlurkt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje persoonlijke frustratie ook. Ik vind het echt stuitend wat voor opmerkingen jij en anderen in dit topic van soms zelfs mensen die zo dichtbij staan, naar je hoofd geslingerd krijgen. Ik heb enorm veel respect voor wat jullie allemaal moeten doorstaan, en hoe goed jullie je staande houden in de hele emotionele achtbaan er omheen!

/Sluipt weer weg
pi_175251547
Wat jij zegt, vlindertje. Je wilt geen perfect kind. Je wilt een gezond kind. Gezond als in niet ernstig meervoudig en ondraaglijk lijdend kind of dood kind. In de buik of na geboorte. Maar zelfs met die argumenten begrijpen ze dat niet. Want 'het blijft toch een glijdende schaal'.
pi_175255051
Arja, die achtbaan die jij hebt gehad, die wil ik ook absoluut niet. Lijkt me heel heftig. Ik ga dan ook 2 december pas testen. Zonder die utro zou ik waarschijnlijk dit weekend al ongesteld worden, gek idee dat ik dat nu met medicijnen zo uitstel.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator donderdag 23 november 2017 @ 12:24:54 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175257491
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:15 schreef Kirb het volgende:
Majo en mrs.Peel wat vervelend dat jullie zo moe worden van die medicatie, hopelijk hoeven jullie het beiden niet lang meer te nemen en kan de TP gauw gepland worden.

Helaas gaat die vlieger niet op. De progynova moet je slikken tot 12 weken zwangerschap (net als de kutbollen ;)) dus we zitten hier voorlopig nog even aan vast.

Vandaag een dagje thuisgebleven. Ben ook verkouden en in combinatie met de vermoeidheid lukte het echt niet om op te staan.

quote:
Peacefulll je komt kalm over! Op zich wel fijn dat je werk je bezig houdt op het moment.

Ik kan nog niet echt hetzelfde zeggen van mezelf. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed, zouhetzouhetzouhet.. maar blijf er nu grotendeels wel redelijk neutraal over (ok eergisteren was even minder). Probeer ook lekker afleiding te zoeken.
Ach als ik een terugplaatsing heb gehad ben ik er ook wel constant mee bezig hoor. Daar komt bij dat het bij jou zo snel ging dat je er ook niet even aan hebt kunnen wennen. Ik kan me voorstellen dat dat overdonderend is!

quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:09 schreef Cygne het volgende:
Wat jij zegt, vlindertje. Je wilt geen perfect kind. Je wilt een gezond kind. Gezond als in niet ernstig meervoudig en ondraaglijk lijdend kind of dood kind. In de buik of na geboorte. Maar zelfs met die argumenten begrijpen ze dat niet. Want 'het blijft toch een glijdende schaal'.
Dat is het precies, een gezond kind. Ik snap echt niet hoe mensen dat niet kunnen begrijpen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 23 november 2017 @ 15:27:36 #118
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175260906
ja hoi! :W ik ben er nog.. en lees nog mee alleen een beetje druk en geen tijd om te reageren ( of alleen een mobile en dat typt toch minder lekker :( )

Kirb, :* voor je rot avond en hopelijk heb je de dag erna een "fijne" dag kunnen hebben .. ( hoe cru dat ook klinkt)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cygne, dat soort opmerkingen kunnen dus ECHT niet.. wat jammer dat die mensen een empathie vermogen hebben van een drunken octopus zeg! :o o|O

Majo, wat vervelend dat je BMS niet groeit zoals je wil.. jullie geduld wordt ook wel op de proef gesteld zo zeg!

Mrs Peel.. niet alles wat bij een ander gebuerd hoeft ook bij jullie te gebeuren he? neem nou alleen al het feit dat je meer cryo's had dan ik ;) terwijl je daar zo bang voor was.. Majo d'r lichaam is het hare en jouw lichaam het jouwe.. helaas is er geen universele sleutel! :*

Verder zit ik hier nog op de wachtbank ( zo'n beetje met wolken geloof ik).. vandaag bloed laten prikken , morgen naar de gyn. hopelijk afname van het hcg en BMS.. maar "de grote }) " is nog niet geweest hier..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 23 november 2017 @ 15:29:43 #119
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175260956
Drunken octopus O+ _O-

Ik heb het gevoel dat m'n schildklier misschien wel weer eens raar aan het doen zou kunnen zijn, maar heb me voorgenomen om me daar pas na m'n vakantie druk om te maken...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175262359
Oh MaJo dat wist ik niet. Dan hoop iknin dit geval dat jullie de progynova de komende 3 maanden nog nodig hebben :Y.

Barreltje dankje! Het was inderdaad best een “mooie” dag. Vervelend dat je lijf het nog niet goed oppakt ;(.

Tink het schoot wel door mijn hoofd toen je van de week postte dat je misselijk was geweest. Dat is ook een symptoom toch? Dat je schildklier rommelt? Ik hoop natuurlijk dat het een symptoom van iets veel toffers is.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175265621
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:09 schreef Cygne het volgende:
Wat jij zegt, vlindertje. Je wilt geen perfect kind. Je wilt een gezond kind. Gezond als in niet ernstig meervoudig en ondraaglijk lijdend kind of dood kind. In de buik of na geboorte. Maar zelfs met die argumenten begrijpen ze dat niet. Want 'het blijft toch een glijdende schaal'.
Wat een onnozelaars zeg. Glijdende schaal. Alsof ze pdg doen op oogkleur of geslacht..... Het moet wel een serieus iets zijn, anders wordt er niet eens een test voor "gemaakt".
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_175265690
Hey barrel, goed je weer te lezen. Wat een lange nasleep joh. En als het niet afneemt, hoe kan dat dan?
  donderdag 23 november 2017 @ 20:19:37 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175266241
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:55 schreef Arja het volgende:
Hey barrel, goed je weer te lezen. Wat een lange nasleep joh. En als het niet afneemt, hoe kan dat dan?
de gyn vertelde dat het " zwangerschaps product" nog in mijn lichaam zit en dus Hcg afgeeft..

Als eea niet vanzelf gaat dan bestaat er een soort van chemo achtige behandeling die alles losweekt.. dan mag je daarna 6 maanden niet zwanger worden.. ik zie het niet echt zitten om daar door heen te moeten eigenlijk .. :o

hopelijk dus morgen goed nieuws ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_175266656
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:19 schreef Barreltje het volgende:

[..]

de gyn vertelde dat het " zwangerschaps product" nog in mijn lichaam zit en dus Hcg afgeeft..

Als eea niet vanzelf gaat dan bestaat er een soort van chemo achtige behandeling die alles losweekt.. dan mag je daarna 6 maanden niet zwanger worden.. ik zie het niet echt zitten om daar door heen te moeten eigenlijk .. :o

hopelijk dus morgen goed nieuws ..
Dat klinkt ingrijpend.. Is een 'gewone' curettage geen optie?

Ik hoop met je mee!

(Sorry als ik naar de bekende weg vraag, lees nog niet zo lang volledig mee)
pi_175267530
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:51 schreef McLaura het volgende:

[..]

Wat een onnozelaars zeg. Glijdende schaal. Alsof ze pdg doen op oogkleur of geslacht..... Het moet wel een serieus iets zijn, anders wordt er niet eens een test voor "gemaakt".
Inderdaad. Op die glijdende schaal wordt juist gelet.

Mijn zoon is wel perfect trouwens. Hij lééft en is gezond. Dat is alles wat ik wilde.

Barrel wat een nasleep zo. :*
pi_175267833
Jeetje barrel wat een verhaal. Hoe voel je je eronder? Gaat het een beetje met je?

Ik ga voor je duimen dat het afneemt
pi_175268010
Jemig Barrel, wat een nasleep. Ik blijf het gek vinden dat het zwangerschapsproduct (wat een naar woord trouwens) nog ergens in je lijf zit. Ik duim dat je lichaam het zelf oplost :* Die chemische rommel lijkt me niks (En al helemaal niet dat jullie weer 6 maanden stil zouden blijven staan)
pi_175268662
Hoi! Ik was per ongeluk heel lang weg. Beetje gekke maand waarin ik dacht mn eisprong gemist te hebben. En ik intens baalde van de gemiste kans.
Maar toen was daar een week later dan vorige ronde toch ineens een streepje (en ik wilde eigenlijk al niet meer testen!)


Ik moest heel veel bijlezen en ben de helft vergeten.

Behalve de pgd(?) opmerkingen. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Als dat je standpunt is, dan is dat maar zo. Maar iedereen met ook maar een beetje empathisch vermogen in zn linkerbeen heeft snapt toch wel dat je dan soms gewoon je mond moet houden...

Barrel ik duim voor je voor morgen. Wat een heftige nasleep zo!
pi_175268723
Ik ben zelf wel een beetje aan het gebeuren gewend. Het is al zo lang geleden dat "gewoon een baby" een optie was.
Ik denk dat ik ook achteraf pas goed kan inschatten hoe het was en wat de impact was of zo.

En ik heb de mazzel dat ik een beetje in de marge kan aanklooien met pillen en zo. Dat vind ik toch minder heftig dan steeds naar het ziekenhuis. Hoewel soms ook wat niksiger of zo.
  Moderator donderdag 23 november 2017 @ 22:18:50 #130
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175269077
Jeetje barrel, wat een raar verhaal. Ik hoop ook dat je morgen goed nieuws krijgt! Neemt de hcg tot nu toe nog steeds toe?

B.ertha een curratage kan in het geval van barreltje niet omdat er niets te vinden is in haar baarmoeder.

Gigil gefeliciteerd! Wat een wonder *O* O+ hoe ver ben je nu?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175269326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:18 schreef MaJo het volgende:

Gigil gefeliciteerd! Wat een wonder *O* O+ hoe ver ben je nu?
Haha ik lees het dat Gigil haar eisprong nu een week later was. En dat ze daarom een week later nog het tweede (ovu)streepje kreeg. Of lees ik het nu verkeerd? :)
pi_175269342
Nee Ho stop! Op de ovulatietest! :D
pi_175269376
Begin december mag je dit hopelijk herhalen. :s)
  Moderator donderdag 23 november 2017 @ 23:09:00 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175270237
Ow oeps :@ ik vond je al vrij laconiek :D dan ga ik voor je duimen!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 01:07:26 #135
269689 crew  Viv
pi_175271848
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:10 schreef Cygne het volgende:
Inderdaad. Op die glijdende schaal wordt juist gelet.
En dan nog hè. Stel dat de PGD-behandelingen van nu inderdaad het eerste stapje zijn in een ontwikkeling waardoor men over 100 jaar kan kiezen voor een baby met de gewenste oogkleur of zoiets triviaals. Is dat dan zó erg dat we daarom vrouwen in jouw positie maar geen kans moeten gunnen op een normale zwangerschap en baby? En wat lost dat eigenlijk op, aangezien de PGD-techniek er toch al is en de medische wetenschap ook niet stilstaat? Echt stuitend die opmerkingen!

Barreltje, ik hoop zó dat het nog vanzelf oplost! :*
  vrijdag 24 november 2017 @ 08:54:57 #136
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175273890
Barreltje, dat klinkt echt ontzettend naar. Ik duim keihard voor je dat het vanzelf oplost...

quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:57 schreef Kirb het volgende:
Oh MaJo dat wist ik niet. Dan hoop iknin dit geval dat jullie de progynova de komende 3 maanden nog nodig hebben :Y.

Barreltje dankje! Het was inderdaad best een “mooie” dag. Vervelend dat je lijf het nog niet goed oppakt ;(.

Tink het schoot wel door mijn hoofd toen je van de week postte dat je misselijk was geweest. Dat is ook een symptoom toch? Dat je schildklier rommelt? Ik hoop natuurlijk dat het een symptoom van iets veel toffers is.
Ja, het zou kunnen ja. Ik had zelf de link niet eens direct gelegd. Vanochtend iig een negatieve zwangerschapstest, dus denk niet dat het een symptoom van iets toffers is, helaas.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175274051
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 01:07 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

En dan nog hè. Stel dat de PGD-behandelingen van nu inderdaad het eerste stapje zijn in een ontwikkeling waardoor men over 100 jaar kan kiezen voor een baby met de gewenste oogkleur of zoiets triviaals. Is dat dan zó erg dat we daarom vrouwen in jouw positie maar geen kans moeten gunnen op een normale zwangerschap en baby? En wat lost dat eigenlijk op, aangezien de PGD-techniek er toch al is en de medische wetenschap ook niet stilstaat? Echt stuitend die opmerkingen!

Barreltje, ik hoop zó dat het nog vanzelf oplost! :*
Ik denk dat het een eigen keuze is en dat een ander zich erbuiten dient te houden.
Tripletest, NIPT, SEO en al die medische dingen zijn om iets te voorkomen of te verduidelijken, niet voor de lol. Ik vraag me werkelijk af hoe andere mensen denken daar een mening over te moeten ventileren.

PGD zien als aanloop naar de maakbare mens.... tsja..... het zou uiteindelijk kunnen, maar ik geloof niet dat het ooit gebeurt. Stel je krijgt je perfecte zwartharige, blauwogige meisje met een hoog IQ en ze loopt ergens een handicap op die niet aangeboren is. Krijg je dan een nieuwe?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 11:24:11 #138
269689 crew  Viv
pi_175276668
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:08 schreef McLaura het volgende:
Ik vraag me werkelijk af hoe andere mensen denken daar een mening over te moeten ventileren.
Ze mogen het van mij best ventileren, maar dan wel op een debatavond over medische ethiek of zo. :')
quote:
Stel je krijgt je perfecte zwartharige, blauwogige meisje met een hoog IQ en ze loopt ergens een handicap op die niet aangeboren is. Krijg je dan een nieuwe?
Ik vind van wel ;) je gaat toch niet door zo'n heel traject om alsnog met een gehandicapt kindje opgescheept te zitten. :N
pi_175276862
Met garantie hè. Want stel je voor dat het haar met de jaren steeds lichter wordt. De horror! :o
pi_175277768
Barreltje hoe laat mag je naar de gyn vandaag? Ik duim ontzettend voor verbetering :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175277989
Nou als ze zwart haar heeft, ga ik haar zeker ruilen want dan is ze niet van mij en mijn man :D
pi_175278620
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:46 schreef Arja het volgende:
Nou als ze zwart haar heeft, ga ik haar zeker ruilen want dan is ze niet van mij en mijn man :D
Haha, hier ook.

Het argument 'maar wat als hij of zij een handicap oploopt wordt ook vaak gebruikt'.

Als ik een kindje had gekregen met de handicap waar ik drager van ben, hadden we daar net zoveel van gehouden als nu van gezonde M. Maar dat wil niet zeggen dat ik het zo had gewild. Want zo'n kindje heeft geen fijn leven. Net als dat ik her vreselijk zou vinden als M. een handicap oploopt dan doe ik hem ook niet weg.

Overigens is er bij mij weinig kans op een levendgeboren gehandicapt kindje om dat de breuken in mijn chromosomen zo groot zijn dat het vaak hooguit tot de 12 weken zwangerschap komt.

Je krijgt mensen simpelweg niet aan het verstand gepeuterd waarom je zo'n keuze maakt. Zelfde geldt voor het afbreken van een zwangerschap. Bekend stel was zwanger van een zwaar gehandicapt kindje zou waarschijnlijk meteen na geboorte overlijden. Ze kozen ervoor om de zwangerschap te stoppen. Dat was moord en ze zouden in de hel komen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 13:57:07 #143
269689 crew  Viv
pi_175279214
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:23 schreef Cygne het volgende:
Dat was moord en ze zouden in de hel komen.
Met mensen die vanuit religieuze motieven redeneren valt sowieso geen fatsoenlijk gesprek te voeren hierover. Het is ook niet bepaald barmhartig om mensen die zulke vreselijke en verdrietige dingen meemaken een flinke trap na te geven, dus misschien komen ze zelf ook wel in de hel. :Y)
pi_175279379
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:57 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Met mensen die vanuit religieuze motieven redeneren valt sowieso geen fatsoenlijk gesprek te voeren hierover. Het is ook niet bepaald barmhartig om mensen die zulke vreselijke en verdrietige dingen meemaken een flinke trap na te geven, dus misschien komen ze zelf ook wel in de hel. :Y)
Haha true.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175279490
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:07 schreef Cygne het volgende:

[..]

Haha true.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha :D goeie kaart 8-).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175280383
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:46 schreef Arja het volgende:
Nou als ze zwart haar heeft, ga ik haar zeker ruilen want dan is ze niet van mij en mijn man :D
Ik heb 2 blonde kinderen. Donkerblond, dat wel. Ik verdenk de arts.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_175286820
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:07 schreef Cygne het volgende:

[..]

Haha true.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator vrijdag 24 november 2017 @ 21:23:57 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175287591
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 20:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niks van deze post :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175288253
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik snap niks van deze post :D
Van die streng gelovigen die het nooit kunnen laten hun ideeen op te leggen aan anderen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175289031
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 20:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175289041
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Van die streng gelovigen die het nooit kunnen laten hun ideeen op te leggen aan anderen.
Van die kaft-tot-kafters.
  Moderator zaterdag 25 november 2017 @ 00:44:55 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175292177
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Van die streng gelovigen die het nooit kunnen laten hun ideeen op te leggen aan anderen.
Ik bedoel dat je getrouwd was maar niet met elkaar :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175294347
Al nieuws van barrel?

Arja hoe was de acupunctuur? Dat lijkt me nou zoiets geks :D. Hopelijk ben je zen nu :s).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175295293
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 00:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je getrouwd was maar niet met elkaar :?
Precies dat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175295329
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 08:54 schreef Kirb het volgende:
Al nieuws van barrel?

Arja hoe was de acupunctuur? Dat lijkt me nou zoiets geks :D. Hopelijk ben je zen nu :s).
Nee ik ben ook benieuwd naar barrel.

De acupunctuur was wel ontspannend.
En de eerste wachtweek zit erop!
Nu het moeilijkste gedeelte.

Hoe is het met jou?
  zaterdag 25 november 2017 @ 10:31:40 #156
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175295437
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 00:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je getrouwd was maar niet met elkaar :?
Mijn vriend en ik hadden dat op een gegeven moment ook.. waren we allebei nog niet officieel gescheiden.. :P

De hcg is gedaald!! *O* van 1850 naar 2100 naar 2250 nu naar 1300.. woei! Met het idee dat de hcg "in principe" iedere 2 dagen halveert en je " in principe" onder de 100 de grote }) ervaart.. is het nog 1.5 week wachten oid.. maar er zit beweging in...

Helaas komt het te laat om zelf nog een poging te kunnen wagen voordat mn lief weg gaat.. maar beweging is al fijn..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zaterdag 25 november 2017 @ 10:50:58 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175295730
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 10:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Precies dat.
Ah ok :D

Barrel wat fijn dat de hcg eindelijk daalt! Laat de }) maar komen ;)

Ik ben inmiddels snipverkouden. Gelukkig is het weekend, lekker bijslapen!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175295845
Oh wat fijn barrel. Geen enge chemische toestanden voor jou.

Arja ja de eerste wachtweek erop! Ben benieuwd hoe ik de tweede ga ervaren. Voel me nu wel prima! Morgen m’n mama vertellen wat er speelt. Dat het niet vanzelf gaat.

MaJo lekker bijslapen! ‘T wordt toch koud en guur.

Ik zit al heel de week praktisch met mijn voeten in de houtkachel onder het mom van voetjes warm houden :+.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator zaterdag 25 november 2017 @ 14:12:30 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175298920
Hou die voetjes maar goed warm kirb!

Barrel, gaat je vriend weer voor langere tijd naar het buitenland?

Het is inderdaad perfect weer om lekker bank te hangen/tukkies te doen. Ik neem het er dus maar even van :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175299717
Gelukkig barrel!
pi_175299902
Dat is wel fijn Barrel! Geen rare chemische shizzle. Balen dat je vriend weer een tijd in het buitenland zit. Wanneer zouden jullie nu eventueel voor een nieuwe poging gaan?

Slaap lekker Majo, Ik denk dat ik zo heel even jouw voorbeeld ga volgen ;)

Ik hoop dat je veel steun vanuit je mama krijgt Kirb :* Het is erg fijn als de mensen die dicht bij je staan je steunen in dit traject.

Arja, succes nog met afwachten. Heb je een drukke week voor de boeg met genoeg afleiding?
pi_175302090
Zeker peace. Nu op weg naar een etentje en een voorstelling/concert van Herman van Veen. Morgen komt een vriendin langs en verder heb ik een drukke baan en een drukke dreumes :')
pi_175302118
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:11 schreef Arja het volgende:
Zeker peace. Nu op weg naar een etentje en een voorstelling/concert van Herman van Veen. Morgen komt een vriendin langs en verder heb ik een drukke baan en een drukke dreumes :')
Mooie vooruitzichten! Veel plezier vanavond :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 25 november 2017 @ 18:31:22 #164
269689 crew  Viv
pi_175303371
Barreltje wat fijn dat het aan het dalen is zeg! *O*
pi_175304979
Gelukkig Barrel! Ik heb ook nog een aantal weken na de curettage nog een knallende test in handen gehad, ik was zo blij toen alles uit mijn lijf was.

Succes Kirb. Ik heb heel veel steun aan mijn ouders. Ik had het ze ook pas verteld toen we in het ziekenhuis liepen.

Ik had het van de week even niet meer. Ik zat alleen in de auto en het eerste kerstliedje van dit jaar wat ik hoorde kwam op de radio. En dan ga ik nadenken hoe de kerst eruit had moeten zien. Dat ik met een 6 maanden zwangere buik aan de eettafel had moeten zitten en toen kwamen de tranen weer even opzetten. Normaal ben ik dol op die tijd, nu zie ik er echt tegenop.
Ik had afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden maar mijn lijf is gewoon zo kapot dat ik dat niet eens meer kan. Ik ben toe aan de hysteroscopie en meer duidelijkheid.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  zaterdag 25 november 2017 @ 20:20:05 #166
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175305292
Wolken :*
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 25 november 2017 @ 20:49:38 #167
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175305863
ohw wolken.. :* herkenbaar.. mijn lief is dus met kerst en o&N weg en op de een of andere manier was dat makkelijker geworden als ik " met z'n 2en" zou zijn :?
gelukkig komen er nog een heleboel kersts/ kersten? kerstens? om wel met een gezin te gaan vieren :*

m'n lief gaat voor een maandje weg..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet alleen even uitzoeken of ik via Unive dan alleen aangewezen klinieken mag gebruiken of dat daar dan wel keus in is. ... iemand ervaring met unive als zorgverzekeraar?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_175306932
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 20:02 schreef Wolken het volgende:
Gelukkig Barrel! Ik heb ook nog een aantal weken na de curettage nog een knallende test in handen gehad, ik was zo blij toen alles uit mijn lijf was.

Succes Kirb. Ik heb heel veel steun aan mijn ouders. Ik had het ze ook pas verteld toen we in het ziekenhuis liepen.

Ik had het van de week even niet meer. Ik zat alleen in de auto en het eerste kerstliedje van dit jaar wat ik hoorde kwam op de radio. En dan ga ik nadenken hoe de kerst eruit had moeten zien. Dat ik met een 6 maanden zwangere buik aan de eettafel had moeten zitten en toen kwamen de tranen weer even opzetten. Normaal ben ik dol op die tijd, nu zie ik er echt tegenop.
Ik had afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden maar mijn lijf is gewoon zo kapot dat ik dat niet eens meer kan. Ik ben toe aan de hysteroscopie en meer duidelijkheid.
Och Wolken toch ;(
pi_175306972
En Barreltje... Zo fijn dat je hcg eindelijk daalt maar wel echt balen dat je straks vier maanden stilstaat :{
  zaterdag 25 november 2017 @ 21:39:14 #170
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175307060
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 21:35 schreef B.ertha het volgende:
En Barreltje... Zo fijn dat je hcg eindelijk daalt maar wel echt balen dat je straks vier maanden stilstaat :{
Af en toe een pauze is ECHT de beste raad ooit!
Het is voor ons niet echt balen hoor..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_175308294
Oh Wolken ;(
Sterkte
pi_175309584
Als toetje zei de arts bij mij trouwens ook nog dat de vlekjes in mijn baarmoeder nog restantjes mini konden wezen. Het is dat de foetus niet leefde maar voor de rest is het nogal een koppig ding gebleken :') .

Barreltje, wij werken met Unive met onze bedrijfsverzekeringen en daar vind ik ze heel prettig mee. Ze hebben wel 2 verschillende zorgverzekeringen; eentje met met vrije zorgkeuze en eentje waarbij bepaalde ziekenhuizen vergoed worden. Ik zou gewoon goed kijken welke polis jij en je partner hebben. Ik weet wel dat er ook andere zorgverzekeringen zijn die een 4de, 5de en soms 6de IVF poging vergoeden. Mochten deze weer voor 2018 bekend gemaakt worden zal ik het hier wel neerzetten welke dat zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kirb, pas je op dat je tenen niet in brand vliegen ;) Warme voeten O+ Mijn elektrische deken is al een paar weken vrijwel iedere avond aan het werk.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_175309960
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 november 2017 20:49 schreef Barreltje het volgende:
ohw wolken.. :* herkenbaar.. mijn lief is dus met kerst en o&N weg en op de een of andere manier was dat makkelijker geworden als ik " met z'n 2en" zou zijn :?
gelukkig komen er nog een heleboel kersts/ kersten? kerstens? om wel met een gezin te gaan vieren :*

m'n lief gaat voor een maandje weg..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet alleen even uitzoeken of ik via Unive dan alleen aangewezen klinieken mag gebruiken of dat daar dan wel keus in is. ... iemand ervaring met unive als zorgverzekeraar?
Hij is verzekerd via SZVK? Misschien zou hij via de militaire huisarts een verwijzing kunnen krijgen voor het CMH. Het lijkt mij sterk dat het CMH het specialisme heeft wat jullie nodig hebben en dan word je vanzelf doorgestuurd naar een ziekenhuis wat dat wel heeft.
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 14:46:27 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175318434
Even een vraagje: doen ze ook een TP als je ziek bent of maakt dat helemaal niets uit? Mijn verkoudheid wordt alleen maar erger namelijk -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175321513
Wolken. :*
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 17:55:25 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175322596
En ook nog een :* voor Wolken, ik dacht dat ik hier al op gereageerd had :@ Dingen als de feestdagen zijn gewoon extra confronterend omdat je dan nog meer dan anders met je neus op de feiten wordt gedrukt. Ik probeer het altijd te relativeren door te denken dat ik tenminste dan alles mag eten en drinken wat ik wil. Maar het feit dat dit de 4e kerst/oud en nieuw is waarbij ik weer niet zwanger ben vind ik ook wel confronterend.

Heel veel succes morgen :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175322639
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 14:46 schreef MaJo het volgende:
Even een vraagje: doen ze ook een TP als je ziek bent of maakt dat helemaal niets uit? Mijn verkoudheid wordt alleen maar erger namelijk -O-
Maakt niks uit.
pi_175322696
Zo dubbel he, MaJo. Enerzijds gezelligheid maar anderzijds mis je iets groots wat het pas echt compleet zou maken.

Ik vond oudjaar altijd zo naar. Jaren tegen elkaar gezegd 'misschien laatste oud en nieuw samen' en dan toch telkens niet.

Ik hoop zo dat 2018 jullie jaar wordt. :*
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 18:24:14 #179
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175323253
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 17:59 schreef Cygne het volgende:
Zo dubbel he, MaJo. Enerzijds gezelligheid maar anderzijds mis je iets groots wat het pas echt compleet zou maken.

Ik vond oudjaar altijd zo naar. Jaren tegen elkaar gezegd 'misschien laatste oud en nieuw samen' en dan toch telkens niet.

Ik hoop zo dat 2018 jullie jaar wordt. :*
Precies dat met oud en nieuw ja ;( ik hoop ook echt dat het een keer ons jaar zal worden!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175326468
Pff ik ben toch wel zo klaar met die stomme utro. Ik heb een kort lontje. Vet haar. In de loop van de dag blaas ik steeds meer op. Voel me dik en vies ook down under. En lusteloos.

Ik heb nog iets geks. Ik heb ineens weer last van de knip die ik kreeg tijdens de geboorte van Emmy
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 23:06:03 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175329960
Klinkt vervelend Arja, het is ook vies spul. Maar het is voor het goede doel!

Ik ben benieuwd naar mijn echo, hopelijk is mijn bms mooi gegroeid met de dubbele dosering!

Trouwens iets schattigs: mijn man dacht dat het aantal pogingen voor je hele leven gold, dus ook als je weer voor een volgende gaat. Ik heb hem gerust kunnen stellen dat wanneer het raak is en je een kindje krijgt dat de teller weer naar nul gaat O+

Maar stel dat ik nu zwanger raak en er cryos overblijven, die staan dan toch weer los van de 3 pogingen die je dan weer krijgt?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 27 november 2017 @ 06:18:06 #182
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_175331726
Cryo's horen bij de poging. Dus pas als Cryo's op zijn begint een nieuwe poging.
pi_175332381
BMS is dik genoeg, starten met de Utrogestan erbij en vrijdag terugplaatsing.

MaJo, hopelijk voel je je vandaag iets beter en is het morgen bij jou ook goed!!
  maandag 27 november 2017 @ 08:17:49 #184
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175332419
Mrs!! ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_175332565
Je was mooi op tijd aan de beurt vandaag Peel. Succes!

Ik ben vanmiddag pas aan de beurt, deze ingreep doen ze alleen s'middags helaas. Ik neem straks wel alvast de eerste pijnstiller om zo een buffertje op te bouwen voor straks. Hoewel ik eigenlijk de uitslag wel al weet ben ik toch behoorlijk nerveus. Ik ben zo bang voor slecht nieuws.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_175332829
Fijn zeg, Mrs. Peel!!

Wolken, heel veel sterkte vanmiddag :*
pi_175332846
Wat goed mrs ^O^

Wolken logisch dat je gespannen bent. Sterkte
pi_175332872
Ik probeer altijd om 8 uur, dan kost het me de minste werktijd.

Succes wolken :*
pi_175333142
Wolken :* een dikke knuffel voor jou. En heel veel succes vanmiddag.

Mrs.Peel fijn zeg!

Arja vervelend dat je last hebt van bijwerkingen van de utro. Ik merk eigenlijk helemaal niks (behalve ranzig :r). Sowieso voel ik me heel "normaal". Wel gek dat ik afgelopen weekend normaal gesproken ongesteld was geworden. Utro doet dus in ieder geval zijn werk. Maar had toch inmiddels gehoopt op iets van symptomen ofzo :@. Nouja. Nog maar een paar dagen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175333168
Hier ook geen symptomen kirb. Maar die had ik ook niet toen ik zwanger was van Emmy
  maandag 27 november 2017 @ 09:29:06 #191
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175333234
kirb, wat fijn dat de utro iig zijn werk doet!
en .. ik had ook geen symptonen.. die kreeg ik wel spontaan toen ik wist dat ik zwanger was 8)7 8)7

Wolken success! :*

en Arja, jij ook nog even een weekje volhouden..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 27 november 2017 @ 09:46:16 #192
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_175333468
Wolken :* succes en sterkte vandaag :*

Arja :* nog een weekje, moet je daarna de utro blijven gebruiken tot x aantal weken als je zwanger bent??

Ik verder niks opgeslagen, maar ik denk nog steeds aan jullie :*
Be happy with the little things in life
pi_175333651
Nog 5 dagen volhouden.

Nee volgens mij niet bij een verse tp dv
pi_175333779
Ik duim voor alle dames op het wachtbankje :*

Na een verse terugplaatsing hoef je volgens mij inderdaad niet door met de Utrogestan.
  maandag 27 november 2017 @ 10:35:28 #195
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_175334221
aah dan is het wel veranderd, hier was het bij een verse tp bij een positieve test doorgaan tot 12 wkn zwangerschap.
Bij de tp's van cryos heb ik geen utro meer hoeven te gebruiken, maar deze werd dan ook in eigen cyclus teruggeplaatst, wel heb ik toen pregnyl moet spuiten voor de eisprong, maar de allerlaatste tp hebben we zelfs dat niet meer gehad, toen werd er bloed geprikt, dat was ook echt de enige tp die totaal anders verliep incl vage positieve test.

Mrs, spannend!! mijn duimen draaien voor je :*

Nog even verder teruggelezen Barreltje, wat een nasleep zeg? Dachten ze aan een mola zwangerschap? omdat ik iets las over als het niet af ging nemen dat je een soort chemo kreeg?

Cygne :* jeetje wat zijn er toch lompe mensen op de wereld

Majo :* je kerst/oudennieuw verhaal komt mij zo bekend voor, iedere jaar weer het, dit jaar word ons jaar. En weer ieder jaar het besef dat het toch niet liep zo als we hadden gehoopt

En verder draaien mijn duimen voor Peace, Arja en Kirb :* ik hoop op een mooi Sinterklaas cadeautje
Be happy with the little things in life
pi_175334889
Ik zou de utrogestan door moeten gebruiken tot 12 weken zwangerschap. Waar zou dat verschil in zitten?

Hoe gaat het nu met jou droomvrouwtje?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175334990
Misschien het verschil of je van jezelf een goede cyclus en/of voldoende bms hebt of niet?

Ik heb "mola zwangerschap" opgezocht en dat klinkt vrij ernstig inderdaad :{

Ik had gisteravond het gevoel dat mijn borsten groter waren, dus zat lekker te hopen. Maar nu heb ik het gevoel dat ik ongesteld ga worden :D :') Nouja, dan mag ik deze ronde voor het echie :s)
pi_175340810
Ik ben weer terug met uit het ziekenhuis met slechter nieuws dan we van tevoren hadden verwacht. Het is een vorm van Asherman zonder echte verklevingen. Helaas is mijn gehele baarmoeder 1 groot littekenweefsel en heb ik geen BMS meer en ga dat ook niet meer opbouwen door de littekens. En er zit nog een klomp restant van de foetus. Wat weer als enige geluk heeft dat daaronder misschien nog wel gezond BMS zit maar dat weten we nog niet. Mocht dat het geval zijn hebben we nog een kans dat vanuit dat stukje mijn baarmoeder een soort van gevuld zal worden met BMS. Mocht dat niet het geval zijn is de kans heel groot dat wij geen kindje kunnen gaan krijgen. De expert van het Spaarne zit nu in MC Utrecht en ben bezig met een doorverwijzing naar hem. Ik hoop daar voor het einde van het jaar terecht te kunnen.

Ik weet het even allemaal niet meer. Ik ben zo verschrikkelijk verdrietig.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_175341004
Wolken nee :'( :o! Wat een verdrietig bericht. Hebben ze wel iets weg kunnen halen of was dit alleen kijken?
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen behalve een hele dikke knuffel voor jou :* :* :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 27 november 2017 @ 16:33:20 #200
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175341057
Sjezus wolken wat een klote nieuws en wat een grote verdrietige gevolgen -O- :'(

Wanneer gaan ze wat doen aan dat restant dat er nog zit?

Ik duim heel hard dat er toch nog wat bms blijkt te zijn :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_175341323
Ik weet niet of ze gelijk al wat gaan doen en genoeg hebben aan het verslag van vandaag of dat ze eerst zelf weer een hysteroscopie gaan uitvoeren. Het verwijderen van het restant van het weefsel gaat iig of onder narcose of met een ruggenprik en zal ook naar verwachting 2 ingrepen vragen. Dr Emanuel zal eerst het verslag moeten gaan beoordelen voordat we een definitieve afspraak kunnen maken. Nu hebben ze alleen gekeken en zie je dat mijn hele BM onder het littekenweefsel zit. Dat er dus nog een restant van de foetus zit zou nu dus nog wel eens mijn redding zijn. Het leek wel een soort maanlandschap met al die hobbels.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator maandag 27 november 2017 @ 16:52:40 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175341499
Druk op het werk dus lees nu pas mee.

Wolken jeetje wat naar ;( ik kan me voorstellen dat je behoorlijk verdrietig bent! Ik snap er eerlijk gezegd niet veel van, hopelijk gaan de ingrepen werken. Heel veel sterkte in ieder geval :*

Mrs Peel wat fijn dat de progynova bij jou zo goed z'n werk heeft gedaan! Ik ga voor je duimen dat de cryo goed ontdooit ^O^

Verder heb ik even niet onthouden wat er verder gepost is. Ik zal vanavond nog eens rustig teruglezen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175341883
Ach jee Wolken ;(
Wat een verdrietig nieuws.
pi_175342220
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:52 schreef MaJo het volgende:

Wolken jeetje wat naar ;( ik kan me voorstellen dat je behoorlijk verdrietig bent! Ik snap er eerlijk gezegd niet veel van, hopelijk gaan de ingrepen werken. Heel veel sterkte in ieder geval :*

80% van mijn baarmoeder is overwoekerd met littekenweefsel waardoor er geen bms kan ontwikkelen en dus geen innesteling kan plaatsvinden. Links in mijn baarmoeder zit nog een klomp restant van de vorige zwangerschap. Hopelijk heeft dat die 20% mijn baarmoeder beschermt tegen het littekenweefsel en zit er nog gezond weefsel onder. Als dat het geval is is het mogelijk dat het gezonde weefsel wat daar zit door de baarmoeder heen gaat groeien waardoor er nog wel een eitje kan innestelen. Als die 20% er net zo uitziet als de rest van mijn baarmoeder is er geen innesteling meer mogelijk en zal ik nooit meer zwanger kunnen worden. Het is dus heel spannend om te kijken hoe het weefsel onder die klomp eraan toe is.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 27 november 2017 @ 17:29:36 #205
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175342227
Wat een enorme nasleep Wolken. Wat zul je geschrokken zijn toen ze het vertelden. Heb zo met je te doen. Ik hoop zo dat er wat aan te doen is.
  maandag 27 november 2017 @ 17:30:44 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175342261
Je bent wel in goede handen bij die arts trouwens, het is de expert op het gebied van verklevingen.
  maandag 27 november 2017 @ 17:47:30 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175342655
jezus wolken! wat een klap..
ik zit zowat te janken hier..
:* en heel veel sterkte is het enige wat ik je kan wensen, maar het voelt een beetje leeg zo eigenlijk..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_175343182
Oh nee Wolken ;( Wat verschrikkelijk! :'(
pi_175344810
Wolken, wat een meer dan dramatische ontwikkeling :'( Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, alles voelt als een understatement. Ik hoop dat het meest positieve scenario dat je schetst ook werkelijkheid zal worden :*
  maandag 27 november 2017 @ 19:33:30 #210
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_175344957
Wolken :'( jeetje wat een heftig bericht dit. Ik heb even geen woorden. Een dikke knuffel voor jou :*
Be happy with the little things in life
pi_175345086
;( wat vreselijk Wolken.. wat een verdrietig bericht krijg je dan zo ineens. Ik hoop dat die 20% nog goed blijkt zodat er kans is op een wonder :*
pi_175345236
Ik hoop echt zo dat die foetus toch nog een wonder blijkt en jouw baarmoeder heeft beschermd.
Anders vind ik het wel heel wrang en oneerlijk allemaal. Was je eindelijk zwanger, loopt het niet goed af en kun je daar bovenop ook nooit meer zwanger worden. Pff. Dat zou echt een nachtmerrie zijn.

Dus ik hoop op het wonder. Sterkte
pi_175345713
Wolken, wat een verschrikkelijke klap is dat! Ik hoop op die 20%, dat die nog wel goed genoeg is.
  Moderator maandag 27 november 2017 @ 19:58:49 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175345714
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:29 schreef Wolken het volgende:

[..]

80% van mijn baarmoeder is overwoekerd met littekenweefsel waardoor er geen bms kan ontwikkelen en dus geen innesteling kan plaatsvinden. Links in mijn baarmoeder zit nog een klomp restant van de vorige zwangerschap. Hopelijk heeft dat die 20% mijn baarmoeder beschermt tegen het littekenweefsel en zit er nog gezond weefsel onder. Als dat het geval is is het mogelijk dat het gezonde weefsel wat daar zit door de baarmoeder heen gaat groeien waardoor er nog wel een eitje kan innestelen. Als die 20% er net zo uitziet als de rest van mijn baarmoeder is er geen innesteling meer mogelijk en zal ik nooit meer zwanger kunnen worden. Het is dus heel spannend om te kijken hoe het weefsel onder die klomp eraan toe is.
Bedankt voor de uitleg! Waar komt dat littekenweefsel dan vandaan, komt dit door de miskraam? Ik ga echt keihard voor je duimen dat die 20% je baarmoeder beschermt heeft tegen het littekenweefsel!

Volgens mij moest ik bij een succesvolle verse TP ook utrogestan doorgebruiken :? Vreemd dat dat blijkbaar ook per persoon verschilt. Of ik heb het verkeerd onthouden...

Droomvrouwtje hoe gaat het nu met jou? Heb je het al een beetje een plekje kunnen geven? Wat dat betreft mag ik eigenlijk niet klagen :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175346662
Och nee Wolken! Wat een intens verdrietig en spannend bericht :'( Ik krijg het helemaal koud. Wat zal je van je sokken geblazen zijn. Ik duim mega hard voor je dat de foetus jullie toch nog gaat helpen en dat dit nog jullie escape gaat worden :*
pi_175347895
Wolken, wat een heftig bericht. Ook ik duim voor goed nieuw wat betreft de overige 20%. Het zullen lange weken worden met afwachten. Sterkte! :*
pi_175348702
Jeetje, wat een verschrikkelijk naar bericht ;(
Ik duim als een malle voor de hoopvolle 20% :*
  maandag 27 november 2017 @ 21:24:54 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_175348881
Wolken, wat een nachtmerrie zeg. Geen woorden, alleen een :* ;(
disclaimer
  maandag 27 november 2017 @ 21:39:20 #219
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_175349347
Jeetje, Wolken, lees je berichtje met kippenvel. Duim heel erg hard voor die 20% :*
pi_175349841
Jeetje Wolken, wat ontzettend heftig ;( Ik duim mee dat de 20% goed is!
pi_175349999
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 19:27 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wolken, wat een meer dan dramatische ontwikkeling :'( Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, alles voelt als een understatement. Ik hoop dat het meest positieve scenario dat je schetst ook werkelijkheid zal worden :*
Dit verwoord eigenlijk alles wat ik wilde zeggen. Heel veel sterkte Wolken!
pi_175351369
Alles is al gezegd maar Wolken wat een heftige ontwikkeling. Ook ik hoop dat die 20% wel goed is :*
pi_175352424
Wat een shitnieuws wolken. :'(
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 27 november 2017 @ 23:54:11 #224
269689 crew  Viv
pi_175352633
Wolken wat een vreselijk nieuws voor jullie. :'(
pi_175354030
Lieve wolken wat een verschrikkelijk nieuws. :'(
Ik duim mee voor heel gezond verstopt weefsel.
pi_175354067
Succes vandaag MaJo! Hoe laat heb je de afspraak?
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 07:45:45 #227
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175354388
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 06:50 schreef Mrs.Peel het volgende:
Succes vandaag MaJo! Hoe laat heb je de afspraak?
Om 9 uur. Ben zo benieuwd!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175354513
Ik hoop op een lekker dikke slijmvlieslaag :') ^O^
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 08:19:44 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175354790
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 07:57 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik hoop op een lekker dikke slijmvlieslaag :') ^O^
Ik ook :9
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175355536
Ben benieuwd Majo!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 09:39:37 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175355848
Bms 7,6mm dus terugplaatsing gaat door *O* Ik word vanmiddag gebeld door de planning. Het wordt op zn vroegst maandag :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175355854
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:39 schreef MaJo het volgende:
Bms 7,6mm dus terugplaatsing gaat door *O* Ik word vanmiddag gebeld door de planning. Het wordt op zn vroegst maandag :)
*O*
pi_175355865
Nu starten met de Utrogestan O+
pi_175355982
Yay! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175356198
Goed nieuws Majo *O*
pi_175357470
MaJo, wil je de OP aanpassen?

1-12 Mrs.Peel: cryo-terugplaatsing (onder voorbehoud, bij goed ontdooien)
pi_175357550
Yay majo, dan doen jij en mrs mee aan de tweede tweede streepjesgolf straks ok *O*
pi_175357744
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:08 schreef Arja het volgende:
Yay majo, dan doen jij en mrs mee aan de tweede tweede streepjesgolf straks ok *O*
Deal! Geef je garantie?

Hoe gaat het wachten?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 28 november 2017 @ 12:41:27 #239
269689 crew  Viv
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 12:47:23 #240
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175359323
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:08 schreef Arja het volgende:
Yay majo, dan doen jij en mrs mee aan de tweede tweede streepjesgolf straks ok *O*
Dat lijkt me een goede deal :Y

Bedankt allemaal! Ik zal zo de OP aanpassen met de nieuwe data :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 16:12:12 #241
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175363671
Net gebeld. Vrijdag beginnen met de utro en dan donderdag (als alles goed gaat!) de terugplaatsing *O* Duurt allemaal wat langer dan gehoopt maar die paar extra dagen kunnen er ook nog wel bij ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175364047
Goed nieuws Majo! Fijn dat je BMS (Mijn telefoon maakte er BMW van :') ) gegroeid is. *O* terugplaatsing
pi_175365105
En als het goed is bouw je alleen maar meer BMS op in tussentijd. Goed babybedje O+ (die van mij had een donsdeken van 18mm :') )
pi_175366043
Yay MaJo, actie *O*
pi_175366273
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 16:12 schreef MaJo het volgende:
Net gebeld. Vrijdag beginnen met de utro en dan donderdag (als alles goed gaat!) de terugplaatsing *O* Duurt allemaal wat langer dan gehoopt maar die paar extra dagen kunnen er ook nog wel bij ;)
*O* *O*
pi_175368267
Nou Arja en Kirb, de start van de streepjesregen ligt in jullie handen. Ik voel me net als normaal als ik ongesteld moet worden. Al sinds zondag de bekende krampjes en rugpijn. Vandaag ook hoofdpijn en een mega kort lontje (arme kinderen :')). Dus ik denk dat deze poging niet geslaagd is. Zou ook wel bijzonder zijn geweest natuurlijk, in één keer.
pi_175368384
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:20 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Deal! Geef je garantie?

Hoe gaat het wachten?
Helaas kan ik geen garantie geven. Ik zou het wel willen.

Het wachten gaat goed. Ik voel me best relaxed.

Peace ik duim toch nog even voor je door hoor
pi_175368603
Ik heb wel eens begrepen dat zwanger zijn dezelfde symptomen kan geven als een naderende menstruatie. Ik duim ook voor je door Peace, al snap ik je gedachtegang zeker :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 21:03:24 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175369378
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:34 schreef coccinelle het volgende:
En als het goed is bouw je alleen maar meer BMS op in tussentijd. Goed babybedje O+ (die van mij had een donsdeken van 18mm :') )
18mm?! Wow :o

Ik heb trouwens nog eens nagevraagd hoe het nou zit met de volle blaas bij een terugplaatsing. Het klopt dat je daarvoor een volle blaas moet hebben. In mijn geval echter niet want ik heb een gekantelde baarmoeder en een volle blaas drukt deze juist verder naar achter.

Is dat ook weer verklaard ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175369550
Ik heb ook een gekantelde baarmoeder.
Bij mij zeiden ze dat ze de baarmoeder beter in beeld krijgen met een volle blaas, maar dat het geen invloed heeft op de slagingskans oid
pi_175369801
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 16:12 schreef MaJo het volgende:
Net gebeld. Vrijdag beginnen met de utro en dan donderdag (als alles goed gaat!) de terugplaatsing *O* Duurt allemaal wat langer dan gehoopt maar die paar extra dagen kunnen er ook nog wel bij ;)
:* !
:)
  dinsdag 28 november 2017 @ 21:25:25 #252
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175370022
Ik heb vanaf vakantie even bijgelezen en jeetje Wolken, wat ontzettend naar. Ik duim voor een wonder....


En ik duim ook voor de tp's en de slijmvliezen van de andere dames. Meerdere posts quoten op m'n mobiel is alleen kut :@
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 22:20:06 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175371551
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 21:09 schreef Arja het volgende:
Ik heb ook een gekantelde baarmoeder.
Bij mij zeiden ze dat ze de baarmoeder beter in beeld krijgen met een volle blaas, maar dat het geen invloed heeft op de slagingskans oid
Dan weet ik het ook niet :') jij loopt toch ook in het UMC?

De arts zei wel dat ik niet moet plassen vlak voor een terugplaatsing maar dat een hele volle blaas niet gunstig is in mijn geval.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175371600
Bedankt lieve meiden. Ik lees nog wel mee maar trek me ook even terug in mijn schulp om alles even te laten bezinken. Ik ben nu veel aan het lezen op internet in Amerikaanse stukken, daar is een stuk meer info te vinden omdat het zo zeldzaam is. Ik blijf nog een beetje hoop houden maar ik ga momenteel huilend naar bed en sta huilend weer op.

Peace, ik had idd dezelfde symptomen als voor een ongesteldheid.

Succes MaJo!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_175371678
Hier was t blaas leeg voor punctie, vol voor tp. Ik allemaal water drinken liep het drie kwartier uit.

Wolken, ik denk aan je. :*
pi_175372197
Wolken :*

Peace, toen ik zwanger was van mijn zoon riep ik vanaf een week voor de positieve test dat ik toch echt elk moment ongesteld ging worden :')
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 28 november 2017 @ 23:24:48 #257
269689 crew  Viv
pi_175373203
Wolken, het is niet te bevatten dat alle mogelijkheden die je nog had om zwanger te raken (zelf proberen, IUI, IVF, etc) zó abrupt onmogelijk zouden kunnen worden. Ik hoop met je mee. :*
pi_175373355
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:41 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wolken :*

Peace, toen ik zwanger was van mijn zoon riep ik vanaf een week voor de positieve test dat ik toch echt elk moment ongesteld ging worden :')
Ja ik ook. Alle typische menstruatieklachten. :')
pi_175373497
Wolken. ;( Je verhaal breekt mijn hart een beetje. Wat een klotezooi. Ik hoop zo op een wonder. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175375250
Jullie zijn lieverds :* Ik hoop ook ooit te kunnen zeggen tegen een ander dat het hetzelfde voelde. Helaas liegt een test niet. Zodra er bloed is bel ik het ZH weer voor een tweede poging.
Gisteren in bed heb ik even heel hard gehuild (want dat mag af en toe wel even, de teleurstelling). Voor de rest vind ik dat ik (we) het goed los hebben kunnen laten en dat vind ik wel weer heel knap. Vandaag kijken we maar weer vooruit.
pi_175375531
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:29 schreef Peacefulll het volgende:
Jullie zijn lieverds :* Ik hoop ook ooit te kunnen zeggen tegen een ander dat het hetzelfde voelde. Helaas liegt een test niet. Zodra er bloed is bel ik het ZH weer voor een tweede poging.
Gisteren in bed heb ik even heel hard gehuild (want dat mag af en toe wel even, de teleurstelling). Voor de rest vind ik dat ik (we) het goed los hebben kunnen laten en dat vind ik wel weer heel knap. Vandaag kijken we maar weer vooruit.
Wat hartstikke jammer. En volstrekt normaal toch dat jullie daar verdrietig om zijn. :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 29 november 2017 @ 08:12:54 #262
269689 crew  Viv
  Moderator woensdag 29 november 2017 @ 09:27:44 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175376480
Och peace ;( tuurlijk mag je daar even verdrietig over zijn! En daarna weer vol goede moed naar de volgende ronde :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175376832
Verdorie Peace ;(. het had zo tof geweest. Even hard huilen is dan ook gewoon nodig he, niet opkroppen. Dikke :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175376846
En Wolken, wat een nachtmerrie is het toch. Ik duim heel hard voor verbetering in de vooruitzichten. Ik hoop dat je gauw bij de specialist terecht kunt :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175378370
Wat jammer Peace :*
pi_175382185
Ik ben me trouwens ook een beetje aan het verdiepen in zorgverzekeringen m.b.t. vruchtbaarheidsbehandelingen en kom nu tegen dat zorgverzekeraar UMC een 4e en 5e IVF poging vergoed (in aanvullend pakket 4) en dat deze geen medische acceptatie heeft (wel leeftijdsgrens tot 43).

edit: je kan hem ook afsluiten als je niet werkzaam bent bij UMC


[ Bericht 11% gewijzigd door Kirb op 29-11-2017 14:58:13 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175383370
Jemig Wolken.... ik snap dat je intens verdrietig bent.... wat ontzettend klote zeg!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 29 november 2017 @ 17:12:20 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175385763
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:13 schreef Kirb het volgende:
Ik ben me trouwens ook een beetje aan het verdiepen in zorgverzekeringen m.b.t. vruchtbaarheidsbehandelingen en kom nu tegen dat zorgverzekeraar UMC een 4e en 5e IVF poging vergoed (in aanvullend pakket 4) en dat deze geen medische acceptatie heeft (wel leeftijdsgrens tot 43).

edit: je kan hem ook afsluiten als je niet werkzaam bent bij UMC

https://www.freya.nl/kind(...)pen-van-verzekeraar/

Hier komt binnenkort ook een update op.. Hopelijk met meer verzekeringen die toegang geven :)

Ik ben iig overgestapt *O*

en nu zitten we te dubben hoe we verder gaan.. TOCh nog een poging in het huidige ziekenhuis of WEL gaan "shoppen"..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_175397569
Volgens mij ga ik ook ongesteld worden. Heb wat bruinverlies en wat krampen :(
pi_175397697
Shit Arja -O-
pi_175397738
Nee Arja, dat zou echt heel erg jammer zijn! Het kan ook door een innesteling zijn als het bruin is, of is de kramp daar te hevig voor?
pi_175398019
Het heeft een gek kleurtje doordat het gemengd wordt met die vieze utro drap.
De krampen vallen wel mee
pi_175398151
Potver Arja :(, ik had echt op beter nieuws bij je gehoopt. Ik blijf nog even heel hard voor je duimen.

Hier lijkt de eerste IUI niet gelukt te zijn, ik heb vanmorgen getest (toch te vroeg :@) en deze was negatief. Doe morgenochtend nog een testje en als deze ook negatief is stop ik met de utrogestan denk ik. Positief is in ieder geval dat de utro wel goed zijn werk heeft gedaan wat betreft verlengen van mijn LF. Op naar de volgende ronde dan maar.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175399297
Dan duim ik nog wel even door voor je, Arja!

Jammer Kirb :*
pi_175408713
Aaaah Arja en Kirb wat rot :'( Ik had zo'n goede hoop voor jullie!

Mijn menstruatie wil maar niet starten :( Kom nou maar, anders sta ik zaterdag te springen op een trampoline en te stampen op een 90's party met mega krampen en bloedverlies. Bespaar me dat aub :(
pi_175410081
Dat kan ik me voorstellen Peace! Laat het maar gauw komen dan, als het toch moet :{

Kirb, waarom wil je al stoppen? Waarom niet doorgaan totdat je ongesteld bent?
pi_175411075
Bertha ik moet stoppen als het niet raak is. De utrogestan stelt anders alleen maar onnodig mijn menstruatie uit.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175411833
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 20:14 schreef Kirb het volgende:
Bertha ik moet stoppen als het niet raak is. De utrogestan stelt anders alleen maar onnodig mijn menstruatie uit.
Oh oké. Bummer -O-
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 00:13:02 #280
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175416154
Wat jammer meiden, we zouden toch voor een streepjesregen gaan? -O-

Ik ga nog even door duimen dat het bij Arja een innestelingsbloeding is en bij kirb te vroeg getest!

Peace ik hoop dat je snel ongesteld wordt, of zou het bij jou ook nog een te vroege test kunnen zijn geweest?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175417614
Eens met MaJo :(
  vrijdag 1 december 2017 @ 07:11:29 #282
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_175417959
Lieve dames, ik post niet zoveel door de drukte om me heen maar lees wel veel mee. Wat een hoop teleurstellingen in de laatste pagina's. Wolken :* Peace :* Kirb :* en Arja :* (en alle andere dames met pech net zo goed natuurlijk)
MaJo, ik duim enorm voor je voor een succesvolle terugplaatsing!

Ik heb 9/11 mijn tweede IUI gehad.... En dat heeft me twee streepjes opgeleverd. Het is heel eng en nog zo pril, dat ik nog niet durf te juichen. Ik hoop op 18/12 een echo te krijgen (moet nog bellen, wil ik niet te vroeg doen) om te kijken of het allemaal goed is, en dan een beetje vertrouwen te krijgen...
Warempel, een drempel.
  vrijdag 1 december 2017 @ 08:08:48 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_175418482
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 07:11 schreef Ronderotonde het volgende:
Lieve dames, ik post niet zoveel door de drukte om me heen maar lees wel veel mee. Wat een hoop teleurstellingen in de laatste pagina's. Wolken :* Peace :* Kirb :* en Arja :* (en alle andere dames met pech net zo goed natuurlijk)
MaJo, ik duim enorm voor je voor een succesvolle terugplaatsing!

Ik heb 9/11 mijn tweede IUI gehad.... En dat heeft me twee streepjes opgeleverd. Het is heel eng en nog zo pril, dat ik nog niet durf te juichen. Ik hoop op 18/12 een echo te krijgen (moet nog bellen, wil ik niet te vroeg doen) om te kijken of het allemaal goed is, en dan een beetje vertrouwen te krijgen...
ooooh yes wat goed!! Gefeliciteerd O+
disclaimer
  vrijdag 1 december 2017 @ 08:14:43 #284
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175418534
RR!!!
Wat doe je Nu!! Wat tof!! *O* O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_175418544
Yes, wat fijn! Gefeliciteerd *O* O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 1 december 2017 @ 08:22:10 #286
269689 crew  Viv
pi_175418639
RR wat fantastisch!! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Mrs.Peel succes vandaag!

Test was negatief dus ik stop nu met de utro. Dat tweede IUI’s ons maar allemaal geluk mogen brengen!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175419054
Gefeliciteerd ronderotonde *O*

Einde tweede poging, beide embryo's zijn niet goed ontdooid helaas ;(
pi_175419111
*O* Rotonde! Wat fijn om zulk goed nieuws te lezen, gefeliciteerd!
pi_175419164
Mrs.Peel nee! :o :'(. Wat klote!! :(
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175419520
Rotonde!!!! Wauw mega gefeliciteerd *O* Ik ga heel hard voor je duimen.

Mrs Peel, wat ontzettend kut :'( :*
pi_175419607
Mrs Peel wat ontzettend jammer ;( weet je al wat je nu gaat doen?

Arja, is het al echt doorgebroken?

Kirb en Peace, wat jammer dat het niet gelukt :*
pi_175419819
Mrs. Peel wat shit zeg ;(
pi_175419845
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:51 schreef BobbyMcGee het volgende:
Mrs Peel wat ontzettend jammer ;( weet je al wat je nu gaat doen?

Nee, eerst maar eens met mijn man bespreken en volgende week met de arts. Ik heb altijd gezegd dat ik door ga, dus ik denk dat we dat wel doen.
pi_175419982
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:05 schreef Mrs.Peel het volgende:
Gefeliciteerd ronderotonde *O*

Einde tweede poging, beide embryo's zijn niet goed ontdooid helaas ;(
Oh nee. Precies waar je bang voor was -O-
Zijn er nog wel rietjes?

RR wat tof! Feli!

Hier niemandsland. Positieve testen, maar ook bloedverlies. Mijn intuitie zegt vroege mk net als paar jaar geleden. Maar damn ben vergeten hoe slopend dit is. Doe gewoon wel of niet, maar niet deze hoop en vrees.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175420177
Arja :o ik doe toch een *O* voor je oplopende streepje hoor! Ik duim heeeeel hard dat dat bloedverlies niets betekend.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175420285
Voorzichtig gefeliciteerd Arja :*

Ja, ik hield al sterk rekening met dit scenario. Zaad genoeg in de vriezer :')
pi_175420335
Arja! Die streepjes zijn wel echt al knallend zeg! Wel even spannend maar ik vind het er supergunstig uit zien! Aaaaaaaah! Bizar idee, je dreumesje wellicht als grote zus!

RR ook gefeliciteerd wauw!
pi_175420342
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:13 schreef Arja het volgende:

[..]

Oh nee. Precies waar je bang voor was -O-
Zijn er nog wel rietjes?

RR wat tof! Feli!

Hier niemandsland. Positieve testen, maar ook bloedverlies. Mijn intuitie zegt vroege mk net als paar jaar geleden. Maar damn ben vergeten hoe slopend dit is. Doe gewoon wel of niet, maar niet deze hoop en vrees.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o Jaaa, toch nog een streepjesregen! Bloedverlies lijkt me eng, maar oplopende streepjes zijn *O* *O*
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:43:46 #300
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175420494
WHUTT!! Arja! *O* hoe is je bloedverlies?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en MRS .. -O- wat balen zo.. waarom had je het voorgevoel dat het mis zou gaan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 11:03:46 #301
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175420922
Ik sluit deze even zodat ik niet als laatste een lap tekst post ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')