abonnement Unibet Coolblue
pi_175125217
Heeft iemand hier ervaring mee?
Dus hoe ze zijn in bed/sex?
  vrijdag 17 november 2017 @ 02:08:36 #2
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_175125314
Ja, met een Marokkaanse vrouw. Maar waarom wil dit weten? Als dit een aanzet is tot haat en dergelijke, dan werk ik daar niet aan mee.

Ik kan je in elk geval een ding wel vertellen.. ook islamitische vrouwen zijn gewoon vrouwen. Soms wat conservatiever in de zin dat ze niet met de eerste de beste seks hebben.
Ze moeten je wel kunnen vertrouwen, en geloof me, ze zijn daar doorgaans heel goed in.. weten wie te kunnen vertrouwen.

Ze hebben in elk geval heel veel manieren om een man te verwennen, zonder echt seks te hebben, maar wel zo dat de man wel tot een hoogtepunt kan komen, zonder de penis ook maar aan te raken of welk lichaamsdeel dan ook dat tot het woord seks leidt.

Cryptisch voor jou? Zo zal het zeker ook blijven.
In elk geval is de echte seks net zo als bij onze vrouwen, misschien zelfs meer conservatief. Maar het voorafje, is iets wat onze vrouwen niet kennen.
  vrijdag 17 november 2017 @ 02:44:09 #3
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_175125416
Islamistische vrouwen zijn net als onze vrouwen alleen je moet echt eerst officieel met ze zijn verloofd of gehuwd... ook afhankelijk of ze nog de oude stempel dragen..
Zodra je officieel met ze bent zijn ze net zoals elke ander vrouw..... alleen op een andere manier... aangezien ze ook met een andere cultuur en normen en waarden zijn opgevoed.

Ik heb een turkse exvriendin en dat beviel me goed en haar ook ... alleen aangezien haar familie (volledig oude stempel) zich ermee ging bemoeien hebben we er een eind aan gemaakt.

Voor de rest kan ik alleen zeggen kijk wel naar een dame waarvan de familie redelijk modern is dan is er geen probleem en zal je trots zijn op je vriendin.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vinniiee op 17-11-2017 13:24:50 ]
pi_175130267
Ja ik.

Hoe ze zijn? Hetzelfde als andere vrouwen. Als ze wat jonger zijn (nog niet gehuwd) zijn ze vooral van het oraal en anaal. Misschien dat dat tegenwoordig wat vrijer is en dat je er ook vaginaal in mag. Als ze eenmaal getrouwd zijn (geweest) is dat veranderd, dan mag je ook vaginaal want dan wordt er niet meer verwacht dat ze bloeden bij de huwelijksnacht.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175133378
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 02:44 schreef Puk1234 het volgende:

Islamistische vrouwen zijn net als onze vrouwen alleen je moet echt eerst officieel met ze zijn verloofd of gehuwd... ook afhankelijk of ze nog de oude stempel dragen..
Zodra je officieel met ze bent zijn ze net zoals elke ander vrouw..... alleen op een andere manier... aangezien ze ook met een andere cultuur en normen en waarden zijn opgevoed.

Ik heb een turkse exvriendin en dat beviel me goed en haar ook ... alleen aangezien haar familie (volledig oude stempel) zich ermee ging bemoeien hebben we er een eind aan gemaakt.

Voor de rest kan ik alleen zeggen kijk wel naar een dame waarvan de familie redelijk modern is dan is er geen probleem en zal je trots zijn op je vriendin.
Dit. x2
pi_175136807
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 02:44 schreef Puk1234 het volgende:

Islamistische vrouwen zijn net als onze vrouwen alleen je moet echt eerst officieel met ze zijn verloofd of gehuwd... ook afhankelijk of ze nog de oude stempel dragen..
Zodra je officieel met ze bent zijn ze net zoals elke ander vrouw..... alleen op een andere manier... aangezien ze ook met een andere cultuur en normen en waarden zijn opgevoed.

Ik heb een turkse exvriendin en dat beviel me goed en haar ook ... alleen aangezien haar familie (volledig oude stempel) zich ermee ging bemoeien hebben we er een eind aan gemaakt.

Voor de rest kan ik alleen zeggen kijk wel naar een dame waarvan de familie redelijk modern is dan is er geen probleem en zal je trots zijn op je vriendin.
Hoe kom ik in contact met zulke vrouwen? Zijn daar speciale datingsites voor? Ik mag hun normen en waarden wel.
pi_175137123
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 18:37 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Hoe kom ik in contact met zulke vrouwen? Zijn daar speciale datingsites voor? Ik mag hun normen en waarden wel.
Bekeer je tot de islam.
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:58:27 #8
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_175138522
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 18:37 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Hoe kom ik in contact met zulke vrouwen? Zijn daar speciale datingsites voor? Ik mag hun normen en waarden wel.
Geen idee, ik heb nog nooit een datingsite gebruikt.Denk dat je er met toeval gewoon een tegen moet komen waar je een goeie klik mee krijgt.
pi_175146117
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 01:46 schreef Ray_Smith het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee?
Dus hoe ze zijn in bed/sex?
Ja. Het zijn in de regel leuke vrouwen in de omgang, net zoals... goh, alle andere vrouwen :-)
In bed bijzonder goed, maar mogelijk is dat exemplarisch geweest. Daarnaast valt me op dat Marokkaanse vrouwen vaak een erg prettige lichaamsgeur hebben, mogelijk iets genetisch in combinatie met bepaalde kruiden in het voedsel o.i.d.

Wat ik - als ik jou was - zou doen, is me gewoon eens interesseren in hun cultuur en gemeenschap (néé, ik bedoel de groep mensen waar ze in leven hahaflauw). Ze zijn wat minder open dan bijvoorbeeld Italianen, maar uiteindelijk kom je door gewoon interesse te tonen meer te weten over vrijwel iedere groep mensen.

Als je de groep mensen dan leert kennen leer je ongetwijfeld óók vrouwen kennen, en als je een beetje geluk hebt vind je ergens een klik en mag je een keer een poging wagen.

Het begint denk ik wel met oprecht interesse tonen. Maar ook dat geldt eigenlijk voor vrijwel alle vrouwen...
  zaterdag 18 november 2017 @ 02:37:17 #10
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_175146231
Ik weet wel dat het bij Marokkaanse vrouwen toch iets moeilijker is om binnen hun comford zone te komen. Ik bedoel turkse vrouwen staan meer hiervoor open dan marrokaanse.. bij Marokkaanse heb je iets meer geluk nodig om iets te bereiken.. maar niks is onmogelijk.. liefde is liefde hoe je het ook wendt of keert..alleen zoals eerder vermeld is familie vaak een probleem.. maar goed elke beschaving wordt met de dag moderner.. ooit in de verre toekomst zullen we allen toch eindigen als een enkel ras.. gemengd met alle nationaliteiten... dus ja help de evolutie een.handje zou ik zeggen 8-)
pi_175252194
Loop een moskee binnen, en bekeer?
Interessant he ?
pi_175252204
Allah is machtig
pi_175449987
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 18:53 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Bekeer je tot de islam.
Maar ik ben dan een soort wanna-be? Dat kan toch niet, en dat zouden families nooit accepteren lol.
Als k aan turkse vrienden ofzo zeg dat k moslim wil worden, dan lachen ze mij uit.

En daarbij ga k niet elke keer bidden etc, zijn er ook marokkaanse meiden die wat vrijer zijn? Minder streng gelovig? Van mij hoeft dat allemaal niet zo, maar vind marokkaanse/turkse meisjes wel leuk.
pi_175450484
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:00 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Maar ik ben dan een soort wanna-be? Dat kan toch niet, en dat zouden families nooit accepteren lol.
Als k aan turkse vrienden ofzo zeg dat k moslim wil worden, dan lachen ze mij uit.

En daarbij ga k niet elke keer bidden etc, zijn er ook marokkaanse meiden die wat vrijer zijn? Minder streng gelovig? Van mij hoeft dat allemaal niet zo, maar vind marokkaanse/turkse meisjes wel leuk.
Kans is klein, sorry. Het merendeel van de Turkse en Marokkaanse vrouwen trouwt iemand van eigen afkomst (statistieken liegen er niet om). Houd het gewoon op Hollandse dames.
pi_175465997
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:00 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Maar ik ben dan een soort wanna-be? Dat kan toch niet, en dat zouden families nooit accepteren lol.
Als k aan turkse vrienden ofzo zeg dat k moslim wil worden, dan lachen ze mij uit.

En daarbij ga k niet elke keer bidden etc, zijn er ook marokkaanse meiden die wat vrijer zijn? Minder streng gelovig? Van mij hoeft dat allemaal niet zo, maar vind marokkaanse/turkse meisjes wel leuk.
Ach genoeg. Genoeg marokkaanse meiden die ook de slet uithangen en bewust geen marokkaan willen omdat dat zoveel gezeik oplevert. Dat is dan weer een kennis van de neef van de vader van de broer van de buurman. En dan worden ze weer in de gaten gehouden. Als je een seksdate met een marokkaanse chick wilt moet je uit een andere stad komen en haar ervan overtuigen dat je he le maal niemand kent die maar enigszins uit haar omgeving komt. Dan komt ze gewoon hoor, met de trein en braaf met haar hoofddoekje om.

Vroeger nog weleens gescoord via de chat van maroc.nl
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 3 december 2017 @ 12:14:16 #16
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175467058
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 10:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Genoeg marokkaanse meiden die bewust geen marokkaan willen omdat dat zoveel gezeik oplevert.

Fixed.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_175469204
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 10:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ach genoeg. Genoeg marokkaanse meiden die ook de slet uithangen en bewust geen marokkaan willen omdat dat zoveel gezeik oplevert. Dat is dan weer een kennis van de neef van de vader van de broer van de buurman. En dan worden ze weer in de gaten gehouden. Als je een seksdate met een marokkaanse chick wilt moet je uit een andere stad komen en haar ervan overtuigen dat je he le maal niemand kent die maar enigszins uit haar omgeving komt. Dan komt ze gewoon hoor, met de trein en braaf met haar hoofddoekje om.

Vroeger nog weleens gescoord via de chat van maroc.nl
Hoe fix je die meiden? Heb je websites ofzo? Of spreek je ze gwn aan op straat stiekem? Je kunt ze niet zomaar aanspreken op straat toch, iedere mocro houd haar in de gaten.. Ik denk dat dat vooral via internet moet enzo he,

En je moet er natuurlijk goed uitzien en goed lichaam hebben.
pi_175477138
wij mannen kijken altijd naar de vrouwelijk lichaam.
vrouwen kijken er ook wel naar maar denken we verder.
Ook al wil de vrouw zelf standige zijn willen ze toch lekker bij hun man hangen.

Ze hebben liever een soort vader idee waar van ze weten dat haar kinderen goed verzorgt worden.

Vaak als de vrouw los gaat is tijdelijk op het moment dat een vrouw kinderen wilt draaien ze zo 180 graden met hun gedachten
  maandag 4 december 2017 @ 07:59:54 #19
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175483136
Zag een programma op de NPO, een serie docu´s over opvoeden en jeugd. De betreffende aflevering gaat over (toestaan van) vriendjes en sex in het gezin.
Het volgende viel mij op:
Er waren 4 gezinnen, twee allochtone en 2 autochtone.
De allochtone gezinnen waren een ouder gezinnen, met alleen een moeder aanwezig.
In de allochtone gezinnen was de moeder (een ouder gezin) veel strenger en behoudender dan de 2 autochtone gezinnen.
Een van de 2 allochtone gezinnen was Turks, daar sprak de moeder de wens uit dat ze toch het liefst wel een Turkse jongen wilde voor de dochter.

En ja, 4 gezinnen is niet veel, en zegt verder niets (behalve misschien iets over de keuze van de programmamakers, of die wel representatief is).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175485148
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 13:52 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Hoe fix je die meiden? Heb je websites ofzo? Of spreek je ze gwn aan op straat stiekem? Je kunt ze niet zomaar aanspreken op straat toch, iedere mocro houd haar in de gaten.. Ik denk dat dat vooral via internet moet enzo he,

En je moet er natuurlijk goed uitzien en goed lichaam hebben.
Ik heb wel eens wat via internet gefixed inderdaad via maroc.nl. Maar volgens mij hebben ze daar geen chat meer.
En ook weleens toen ik in een callcenter een marokkaanse chick die daar ook werkte. Dat was er echt zo eentje uit een heel streng mileu, met zo'n heel zwart gewaad aan.

En op straat kun je ze ook wel fixen hoor. Hier in Rotterdam heb je wel straten waar in de zomer veel van die meiden gaan wandelen met vriendinnen, die zijn dan ook gewoon op zoek. Gewoon in een marokkanenbuurt naar in de buurt van de ijssalon rondhangen. Ze wandelen er heen, kopen een ijsje, en eten dat dan op een bankje op. Dan heb je gewoon oogcontact en kun je snel een nummer fixen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175486444
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:00 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Maar ik ben dan een soort wanna-be? Dat kan toch niet, en dat zouden families nooit accepteren lol.
Als k aan turkse vrienden ofzo zeg dat k moslim wil worden, dan lachen ze mij uit.

En daarbij ga k niet elke keer bidden etc, zijn er ook marokkaanse meiden die wat vrijer zijn? Minder streng gelovig? Van mij hoeft dat allemaal niet zo, maar vind marokkaanse/turkse meisjes wel leuk.
Die zijn er zat.
pi_175487286
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:25 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kans is klein, sorry. Het merendeel van de Turkse en Marokkaanse vrouwen trouwt iemand van eigen afkomst (statistieken liegen er niet om). Houd het gewoon op Hollandse dames.
Dan ga ik gewoon een leuke tijd met ze doorbrengen. :) Als ze niet willen trouwen, dat snap ik dan wel.
Marokkaanse vrouwen zijn mooi. Ik ben die “hollandse” dames zat. Daarbij ben ik zelf geen echte NL’er.
pi_175488001
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 12:35 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Dan ga ik gewoon een leuke tijd met ze doorbrengen. :) Als ze niet willen trouwen, dat snap ik dan wel.
Marokkaanse vrouwen zijn mooi. Ik ben die “hollandse” dames zat. Daarbij ben ik zelf geen echte NL’er.
Wat ben je dan wel?
pi_175488111
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 12:35 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Dan ga ik gewoon een leuke tijd met ze doorbrengen. :) Als ze niet willen trouwen, dat snap ik dan wel.
Marokkaanse vrouwen zijn mooi. Ik ben die “hollandse” dames zat. Daarbij ben ik zelf geen echte NL’er.
Zat knappe Hollandse vrouwen, waar je beter bij past.
pi_175488571
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 13:19 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Wat ben je dan wel?
Latino
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')