abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:24:20 #76
69994 seto
-|||--------|||-
pi_175736870
registreer om deze reclame te verbergen
eBNvFT7.png

Wat begon als een extreem voorspelbare scène werd toch helemaal gered door Bobby Cannavale _O_

Wel benieuwd wat zijn achtergrondverhaal nu is, hij heeft veel meer macht binnen de Dark Army dan je dus zou denken.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  Forum Admin vrijdag 15 december 2017 @ 10:27:54 #77
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_175736930
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:24 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]

Wat begon als een extreem voorspelbare scène werd toch helemaal gered door Bobby Cannavale _O_

Wel benieuwd wat zijn achtergrondverhaal nu is, hij heeft veel meer macht binnen de Dark Army dan je dus zou denken.
Hij is gewoon een free operator die helemaal in lijn zit met de filosofie van the dark army en dus zo'n beetje kan doen en laten wat hij wil en hoe hij het wil.

Verder weer een heerlijke achtbaan dit seizoen _O_.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
  Forum Admin vrijdag 15 december 2017 @ 11:13:06 #78
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_175737753
En wat Elliot betreft en het zo makkelijk binnen komen in de Dark Army op het laatst terwijl ze twee stappen voor iedereen liepen komt natuurlijk omdat Elliot Mr. Robot grondig had gebitschslapped zodat hij niet meer tegen kon werken en zijn werk ongedaan kon maken. Elliot in zijn pure vorm is gewoon een x aantal levels beter dan alles wat de Dark Army heeft. Nu hij ook nog Mr. Robot weer als volle partner heeft is dat alleen maar beter geworden. Volgend seizoen zie ik nog wel gebeuren dat Elliot en Mr. Robot gewoon (weer) fuseren en Elliot dus gewoon weer 'compleet' is. [/brainfart]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
  vrijdag 15 december 2017 @ 20:00:27 #79
202463 TigerXtrm
Cheesecake Apocalypse
pi_175747938
Weer een heel seizoen waar we eigenlijk amper tot geen antwoorden gekregen hebben op het enige interessante plot in de serie. Wat de fuck is dat project van White Rose? Waarom moet het naar de Congo en waarom dacht Angela dat ze haar ouders er mee terug zou krijgen.

En holy shit de tijdreis easter eggs waren ook in deze aflevering weer riant aanwezig, met als hoogtepunt dat stukje uit Superman.

Moet zeggen dat het mysterie een beetje frustrerend begint te worden. Had toch op z'n minst een tipje van de sluier opgelicht zien worden :{
pi_176026085
Met aflevering 1 van seizoen 3 begonnen.

Kan iemand Deel 3 van dit topic vinden?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_176026947
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:33 schreef marcodej het volgende:
Met aflevering 1 van seizoen 3 begonnen.

Kan iemand Deel 3 van dit topic vinden?
F&S / [USA] Mr. Robot #3 - User/System/smpt_files/fsociety.dat ...?
You know what uranium is right? It's a thing called nuclear weapons and other things. Like lots of things are done with uranium, including some bad things.
pi_176531133
Ik heb afgelopen weekend seizoen 3 gekeken en vond dit tot nu toe voor mij het best te volgen en het spannends. Vorige twee seizoenen had ik veel vaker: waaaaat ik snap er geen zak van. Kijk nu wel uit naar seizoen vier, ik ga ervan uit dat Elliot the Dark Army dan gaat aanpakken.

Bij het project van White Rose moest ik aan X-files denken eigenlijk (het nieuwe seizoen).

SPOILER: X-files spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_176532691
Ik denk dat ik dit, als het helemaal klaar is, nog eens van voor tot achter terug ga kijken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator donderdag 18 januari 2018 @ 15:24:43 #84
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_176590009
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:28 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat ik dit, als het helemaal klaar is, nog eens van voor tot achter terug ga kijken.
Dat is wel een goed idee sowieso wel een leuke serie denk ik om met een andere bril naar te kijken. Leuk de eerste keer vanwege de plotwendingen en de tweede keer leuk met de plotwendingen in het achterhoofd.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
LPs | CDs
pi_177558617
Vandaag eindelijk de tijd gehad om eens aan Seizoen 3 te beginnen en aan 1 ruk alle afleveringen gezien. Awesome, maar ook vaak matig en ik vind het een beetje te open einde voor seizoen 4. Geen flauw idee welke kant we nu op gaan, wat we kunnen verwachten, wat die drugsmafkees gaat doen, etc.

Maar hij was wel weer fijn.
Gewoon Kahba man.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')