abonnement Unibet Coolblue
pi_175118058
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 20:11 schreef 8777 het volgende:

[..]

Blij toe dat die kleine wel nadenkt over sletvrees, ze heeft haar vriendje gedumpt omdat hij steeds onder haar truitje wilde en zij niet.
Dit heeft natuurlijk niets met sletvrees te maken maar meer met iets niet willen waar je niet klaar voor bent.
Goed van je dochter! Ze geeft haar grens aan!
Owee als je haar sletvrees aanpraat hé! :(
Laat dat meisje zich lekker ontwikkelen zonder zich om die onzin zorgen te maken!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175118061
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 20:14 schreef Forbry het volgende:

[..]

Er (nog) niet aan toe zijn =/= met sletvrees bezig zijn (en gelukkig maar!).
Volgens dochter ben je een slet als je met iedereen de koffer induikt. Dochter lijkt qua vriendjes op TheInnocent.
pi_175118096
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 20:17 schreef 8777 het volgende:

[..]

Volgens dochter ben je een slet als je met iedereen de koffer induikt. Dochter lijkt qua vriendjes op TheInnocent.
Te laat dus al :'(
Arm kind...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175118264
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 20:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit heeft natuurlijk niets met sletvrees te maken maar meer met iets niet willen waar je niet klaar voor bent.
Goed van je dochter! Ze geeft haar grens aan!
Owee als je haar sletvrees aanpraat hé! :(
Laat dat meisje zich lekker ontwikkelen zonder zich om die onzin zorgen te maken!
Voor m'n kleine blijkbaar wel. Andere kindjes zeiden dat ze sletterig was en daarom heeft ze haar vriendje gedumpt blijkbaar.
Ze was erg boos.
Ik heb haar niks aangepraat. Uiteraard was ik wel trots, maar dat ben ik altijd op m'n jong.
pi_175118897
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 20:11 schreef 8777 het volgende:

[..]

Blij toe dat die kleine wel nadenkt over sletvrees, ze heeft haar vriendje gedumpt omdat hij steeds onder haar truitje wilde en zij niet.
Ze is er niet aan toe. Helemaal goed dat ze dat durft aan te geven, hopelijk heb je laten zien dat je trots bent.

Geen idee wat dat te maken heeft met sletvrees verder.
pi_175119773
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 20:22 schreef 8777 het volgende:

[..]

Voor m'n kleine blijkbaar wel. Andere kindjes zeiden dat ze sletterig was en daarom heeft ze haar vriendje gedumpt blijkbaar.
Ze was erg boos.
Ik heb haar niks aangepraat. Uiteraard was ik wel trots, maar dat ben ik altijd op m'n jong.
Ocharme die meid.
Zo jong en al beseffen dat zij als vrouw nooit hetzelfde mag doen als een man zonder een slet te zijn.
Lelijke les op die leeftijd.
Je mag trots zijn dat ze haar grenzen heeft aangegeven! Dat is super! Maar wees een goede papa en maak haar duidelijk dat ze geen slet is als ze haar grenzen wil verleggen als ze daar klaar voor is.
Zo krijg je dus geremde vrouwen waar iedereen hier zo over klaagt :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:58:20 #32
53151 T42
Pinball Wizard
pi_175138519
iedereen op fok is maagd!
pi_175138770
Ik was 16.
Gebruikte een condoom en ging eigelijk vrijwel meteen aan de pil daarna.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_175139171
Echt geneukt op mijn 15e. Nou ja geneukt, technisch gezien wel maar het stelde weinig voor. Prima leeftijd denk ik.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175139903
18,helemaal ok mee en was met condoom.
pi_175139976
22 dacht ik.

Mwah had wel eerder gemogen maar nu maakt me dat niet meer uit. Vroeger wel.
pi_175140631
17
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175140779
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 20:17 schreef 8777 het volgende:

[..]

Volgens dochter ben je een slet als je met iedereen de koffer induikt. Dochter lijkt qua vriendjes op TheInnocent.
Lijkt het je fijn voor je dochter, als ze wordt zoals TheInnocent? Want dit is hoe het ontstaat.
  vrijdag 17 november 2017 @ 21:55:58 #39
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175141483
18 jaar en op vakantie in Lloret. Mijn god wat was ik blij dat ik het eindelijk had gedaan.
pi_175143653
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:55 schreef Twiitch het volgende:
18 jaar en op vakantie in Lloret. Mijn god wat was ik blij dat ik het eindelijk had gedaan.
Verbaast mij dat je dat nog weet na Lloret.
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:21:00 #41
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_175143681
Ik vind 13 echt te jong.
Ik was 16 en heb dat bewust tot die leeftijd uitgesteld. Eerste zoen op 14.
pi_175143834
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 20:22 schreef 8777 het volgende:

[..]

Voor m'n kleine blijkbaar wel. Andere kindjes zeiden dat ze sletterig was en daarom heeft ze haar vriendje gedumpt blijkbaar.
Ze was erg boos.
Ik heb haar niks aangepraat. Uiteraard was ik wel trots, maar dat ben ik altijd op m'n jong.
Lekker bezig ouwe...
Onder de elf is voor papa zelf toch??
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_175143855
13 hier trouwens
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_175143875
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:00 schreef halfway het volgende:
Mijn oudere broer had van die boekjes, je weet wel. Dus met een jaar of 7 was ik aan het expirimenteren met een buurmeisje, tegenwoordig plaatsen ze je dan uit huis in een speciaal groepje wegens abnormaal gedrag.
Herkenbaar ;) alleen hadden wij al internet toen
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_175143883
quote:
Wanneer hadden jullie voor de eerste keer seks?
Alsof ik dat nog weet. Ik moet al nadenken als je me vraagt wat ik eergisteravond gegeten heb. :')

Ik gok ergens rond '97 ofzo.
:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175143891
Ik was 15, en het was best knap al zeg ik het zelf, ik was echt een kansloze loser met puisten maar dit was een primo triple-A 15-jarig 8+sletje en die heb ik toch een dikke twee jaar liggen palen _O_

Daarna een goede anderhalf jaar weer liggen rukken en bij de tweede die bereid was mee naar huis te gaan kreeg ik hem van de spanning niet omhoog :@

Ik vond het toen niet te vroeg trouwens.
-nee-
  zaterdag 18 november 2017 @ 00:20:11 #47
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_175144767
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:32 schreef Marsenal het volgende:
Ik was 15, en het was best knap al zeg ik het zelf, ik was echt een kansloze loser met puisten maar dit was een primo triple-A 15-jarig 8+sletje en die heb ik toch een dikke twee jaar liggen palen _O_

Daarna een goede anderhalf jaar weer liggen rukken en bij de tweede die bereid was mee naar huis te gaan kreeg ik hem van de spanning niet omhoog :@

Ik vond het toen niet te vroeg trouwens.
Hoe kun je in hemelsnaam zo praten over een vrouw.
pi_175144853
Ik was 23 jaar en ja bewust ermee gewacht.

Geen spijt, had wel eerder gekund en gemogen, maar ik ben er trots op dat ik toch heb gewacht :)

En voorbehoedsmiddel is trouwens de pil. Dat komt omdat ik niet aan ons'jes doe, alleen relatie+seks. Anders zou het ook nog +condoom zijn.

[ Bericht 23% gewijzigd door CaVaBien op 18-11-2017 00:29:49 ]
pi_175144936
Ik was 12 en een middag op visite bij mijn oom.
<hr>
  zaterdag 18 november 2017 @ 03:37:24 #50
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_175146435
Hangt ervan af wat je met sex bedoeld. Vingeren pas op mijn 18e (was dezelfde meid als mijn eerste tongzoen).
Echte seks pas toen ik 20 was.

Nee, ik was niet echt in trek als puber. De meiden zagen me gewoon niet staan. Ik was vrij mager, had een smal gezicht, en wist me totaal geen houding te geven. En misschien was ik wel wat kinds.

Toch raakte ik op mijn 15e bevriend met een mooie meid en een goed uitziende jongen (no homo).
Ik trok veel met hun op, dan met haar, dan met hem, gewoon vriendschappelijk. En zo leerde ik steeds meer mensen kennen. Ik werd in elk geval ook buiten de nerd/ sukkelzone bekend (al heb ik de nerds en "sukkels" nooit laten vallen). Dat mijn vriendschap met de mooie meid en goed uitziende jongen mij veel verder zouden brengen had ik toen niet verwacht.

En eindelijk op mijn 18e kreeg ik mijn eerste tongzoen, op de zolder van de manege waar mijn broertje paard reed. Nogal een sletje hoorde ik later, maar wat kon het schelen... eindelijk mijn eerste tongzoen! Mijn leven kon beginnen. Daarna nog met twee meiden gezoend, twee meiden die ik nu van mijn leven niet meer zou doen.

Niet veel later zou ik kennis maken met de mooiste vrouwen van de regio (en ook bevriend raken met meerdere gasten die ook in de smaak vielen bij de vrouwen).
En toen ging het ineens heel snel. Bijna elke week stond ik te bekken met een andere vrouw, mijn zelfvertrouwen steeg boven mezelf uit.

Om een lang verhaal iets in te korten; tussen mijn 20ste en mijn 30ste heb ik 5 tot keer zoveel bed partners gehad als de gemiddelde Nederlandse man. En dat had nog 3 keer zoveel kunnen zijn, als ik mijn versierde vrouwen had meegenomen.
Maar nee, ergens was ik nog altijd een beetje die jongen die bevestiging nodig had. Een avondje tongzoenen was genoeg... ik hoefde geen seks met iedereen waarmee ik had gezoend.
Ik nam meestal afscheid met een dankjewel voor de mooie avond. En dat is vaak ook genoeg!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')