abonnement Unibet Coolblue
pi_175111236
Uitgerekende data:

2017

24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)

2018

1 januari: minilot (jongen)

6 februari: BellaaElisa (meisje)
11 februari: OliviaIsTaken (meisje)
13 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader] (jongen)

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N. (jongen)
15 maart: Little Miss Naughty
19 maart: Aventura (meisje)
30 maart: DonnaRush (meisje)
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe
29 april: annegirly27

2 mei: Elleska
7 mei: Philomijn
9 mei: L0t..
11 mei: DorothyGale
13 mei: ***VitaBella***
17 mei: Jagartrut

3 juni: DagenNachtdromer
10 juni: Aure

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :+

[ Bericht 0% gewijzigd door rena op 16-11-2017 16:09:22 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175111278
Eerste keer dat ik een nieuw topic open, dus als er iets veranderd moet worden hoor ik het graag.

Aapie, wat balen dat er nog weinig te zien was, maar dat de VK wel zei dat het er goed uitzag. Hopelijk over 2 weken een mooie knipper!

Bij mij werd er net aangebeld; werden er bloemen bezorgd van manlief omdat we 3 maanden getrouwd zijn. Wat een romanticus, ik moest bijna een traantje wegpinken :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175111462
Aapieannie :* ik blijf voor je duimen hoor. Bij ons was er ook niks te zien op de vroege echo. Hou vol!
pi_175111626
Wat lief van je man, Rena!

Aapie, ik kan me voorstellen dat dit ontzettend spannend moet zijn. Hopelijk zie je de volgende afspraak een mooi knipperend hartje!

Jagar, wat vervelend van het bloedverlies :( Maar.... wel heel leuk dat je de baby waarschijnlijk gevoeld hebt! Heb je binnenkort weer een afspraak bij de VK staan?

Twist, dat is oprecht een zwijmelmomentje! Mijn peuter is nog in ontkenning dat er een baby aankomt :D

Bij ons gaat alles goed, alweer bijna 28 weken! We hebben deze week de proefdruk voor het geboortekaartje opgehaald en die is prachtig geworden.
pi_175111867
quote:
11s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:51 schreef rena het volgende:
Eerste keer dat ik een nieuw topic open, dus als er iets veranderd moet worden hoor ik het graag.
Zou je mijn UD kunnen aanpassen naar 10 juni? Thanks!!
pi_175112078
Poeh, lijkt me lastig hoor, zulke vroege echo's dat ze geen zekerheid geven. Naja, de VK leek er bij Aapie vertrouwen in te hebben, dus we duimen gewoon voor goed nieuws de 27e! ^O^

quote:
11s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:51 schreef rena het volgende:
Bij mij werd er net aangebeld; werden er bloemen bezorgd van manlief omdat we 3 maanden getrouwd zijn. Wat een romanticus, ik moest bijna een traantje wegpinken :')
Ah, lief zeg!

Tevens: vaders in dit topic - leuk! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175112279
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:08 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Twist, dat is oprecht een zwijmelmomentje! Mijn peuter is nog in ontkenning dat er een baby aankomt :D
Komt goed. Dreumes heeft heel lang hard ontkend dat er een broertje kwam en het is nu zijn allerbeste vriendje.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175112321
Vanavond voor het eerst een check-up bij de verloskundige zonder dat het lief erbij is - die redt het niet qua werktijden vanavond. Prima voor een keertje, ik verwacht geen bijzonderheden. :)

Wel samen waren we eergisteren bij de tweede avond van de Samen Bevallen-cursus, nadat -ie de introductieavond gemist had. Eén van de vijf stelletjes was al afgevallen, de jongedame daarvan bleek zich te gestressed over de zwangerschap te voelen om de deur uit te gaan. Arm ding. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat!

De tweede avond was in elk geval leuk en informatief voor de dude: die weet nu dat er verschillende soorten weeën zijn en uit welke fasen een bevalling bestaat. Voor mij tot dusver geen nieuws, maar ik heb me dan ook als een razende ingelezen over alle biologische aspecten van zwanger zijn en bevallen, dus vooral leuk voor hém. :+ Beetje giechelig tot aan ingehouden slappe lach samen bij de ontspannings- en ademhalingsoefeningen op de grond - dat wordt nog wat tijdens de bevalling. :')

Verder, nadat vorige week bleek dat geen van de andere cursisten überhaupt ooit van bekkenbodemspieren hadden gehoord, laat staan dat je die trainen kunt, kwam daar eergisteren nog bij.. een rondvraag over wat de stelletjes dachten dat je zoal kon doen om tussen de weeën door samen je oxytocine-gehalte te verhogen. Toen ik daar argeloos een mijns inziens nog vrij onschuldig antwoord op riep geloof ik dat we na vorige week nu wel in het hokje 'seksmaniakken' geschoven zijn. :') Ugh. Brave regio, die bible belt van mij. :+

Goed, nog vijf avonden te gaan. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_175112584
Welkom Cocci en Blue! :)

Vervelend dat je nou nog niets weet Aapie. Ik duim voor een goede echo de volgende keer, wel fijn dat de verloskundige positief is, dat scheelt wat.

Volgens mij is je antwoord hartstikke waar Minilot, als het is wat ik denk dat het is. Al kan ik me niet indenken dat ik daar op dat moment nog zin in heb. :D
Wel jammer dat je samen bevallen groep wat bekrompen is. Hier ook middenin de bible belt en genoeg gelovige stelletjes maar zij maken juist meer seksgrapjes.

Hier ook nog altijd een flink beweeglijke buik. Gisteren alvast een filmpje gemaakt van hoe het heen en weer schudt, als het ventje eruit is zal ik het getrappel echt missen. Wel grappig, mijn man lag pas naast me te wiebelbenen, het voelde heel herkenbaar. O+
Mijn man voelde weleens beweging in mijn buik terwijl ik zei dat ik niks voelde. Met voorliggende placenta klopt dat dus ook wel. Heb maar toegegeven dat hij gelijk had, ook weleens leuk. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175112630
quote:
3s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Volgens mij is je antwoord hartstikke waar Minilot, als het is wat ik denk dat het is. Al kan ik me niet indenken dat ik daar op dat moment nog zin in heb. :D
Ha, in dat kader kreeg ik laatst een fascinerend artikel doorgestuurd!
Vice.com - The Argument for Masturbating During Childbirth
Voordeel van thuis bevallen: proberen kan altijd! :D *)

En ja, ik denk ook dat ik het getrappel ga missen als de beeb er eenmaal uit is. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_175113010
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:17 schreef Aure het volgende:

[..]

Zou je mijn UD kunnen aanpassen naar 10 juni? Thanks!!
Gedaan! :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175113062
Pannenkoekenmix, hier nu morgen 39 weken en wij zijn ook nog gewoon "actief" hoor, maar denk dat het heel afhankelijk is van hoe je je voelt. We hoeven geen rare standjes meer te proberen en ik ben verre van soepel meer :') , maar de zin is er bij mij nog wel :7 en als het straks wat opwekt is het mooi meegenomen _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 16 november 2017 @ 16:18:35 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175113166
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, in dat kader kreeg ik laatst een fascinerend artikel doorgestuurd!
Vice.com - The Argument for Masturbating During Childbirth
Voordeel van thuis bevallen: proberen kan altijd! :D *)

En ja, ik denk ook dat ik het getrappel ga missen als de beeb er eenmaal uit is. :Y
haah, lig je dan met je Tarzan :D
pi_175113423
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:12 schreef rena het volgende:
Pannenkoekenmix, hier nu morgen 39 weken en wij zijn ook nog gewoon "actief" hoor, maar denk dat het heel afhankelijk is van hoe je je voelt. We hoeven geen rare standjes meer te proberen en ik ben verre van soepel meer :') , maar de zin is er bij mij nog wel :7 en als het straks wat opwekt is het mooi meegenomen _O-
Ik wil ook nog wel maar de creativiteit is er wel uit ja. :@ Meestal lukt het hier op rustige ochtenden nog wel maar of dat met veertig weken nog zo is.. Respect hoor voor je 39 weken en toch nog seks. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175113814
Welkom nog aan Coccinelle!
En beterschap voor Aapieannie, hopelijk snel een duidelijk kloppend hartje te zien. Die onzekerheid nu is naar, maar ik zou proberen te vertrouwen op het oordeel van de vk.

@twist, ze is nu 3 jaar, en echt volop ermee bezig. Buiten verwachting eigenlijk, want poppen en alles daaromheen vindt ze helemaal niks. Maar 80% van de vrouwen die we tegenkomen wordt gevraagd of ze ook een baby in de buik hebben, want soms tot ongemakkelijke situaties leidt :+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_175114857
Hoi, lees wel mee en zag dat er naar me gevraagd werd. Maar aangezien ik amper meeschrijf, wil ik niet alleen ego-posten.

Kleine update: situatie ongewijzigd. Drinken van water en thee gaat goed. Paar hapjes met een theelepel van wat naturel yoghurt gaat ook. De rest is sowieso spugen.
Sonde zit er dus nog en loopt onverminderd door. Ik slaap veel en kan nog niet voor Twix zorgen. Mentaal gaat het niet goed. Maar om positief af te sluiten: buikbaby doet het super! O+

Jompels en knuffels voor iedereen hier!
pi_175114992
Aapie, het blijft nog even spannend dus... Ik hoop dat je de volgende keer een knipper hebt :*

Mini, je hebt het weer leuk omschreven haha! Gaat jouw lief normaal gesproken altijd mee naar checkups? En hoe zit dat bij de andere dames? Die van mij doet alleen echo's denk ik :P

Malteser :* fijn dat de buikbaby het goed doet, maar balen dat het met jou nog niet helemaal lekker gaat. Kun je er wel goed over praten met je man? Ik hoop echt dat het snel beter met je gaat.
pi_175115035
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:00 schreef Aure het volgende:
Mini, je hebt het weer leuk omschreven haha! Gaat jouw lief normaal gesproken altijd mee naar checkups?
Yep, tot nu toe altijd! Niet omdat ik dat van hem vraag hoor, hij wil het gewoon zelf graag :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175115055
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:54 schreef Malteser het volgende:
Maar aangezien ik amper meeschrijf, wil ik niet alleen ego-posten.
Doe gewoon :Y Ik denk dat iedereen hier met je meeleeft en we horen graag hoe het gaat, ook als dat niet zo best is. Fijn dat de beeb in elk geval in orde is en voor jou zit er niets anders op dan volhouden natuurlijk. Heel veel liefs voor je!
Let me see you stripped down to the bone
pi_175115164
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Yep, tot nu toe altijd! Niet omdat ik dat van hem vraag hoor, hij wil het gewoon zelf graag :)
Wat leuk! O+
pi_175115440
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:54 schreef Malteser het volgende:
Hoi, lees wel mee en zag dat er naar me gevraagd werd. Maar aangezien ik amper meeschrijf, wil ik niet alleen ego-posten.

Kleine update: situatie ongewijzigd. Drinken van water en thee gaat goed. Paar hapjes met een theelepel van wat naturel yoghurt gaat ook. De rest is sowieso spugen.
Sonde zit er dus nog en loopt onverminderd door. Ik slaap veel en kan nog niet voor Twix zorgen. Mentaal gaat het niet goed. Maar om positief af te sluiten: buikbaby doet het super! O+

Jompels en knuffels voor iedereen hier!
Gelukkig doet de baby het goed, maar je mag nu zo zachtjes aan weleens een gewone zwangerschap weer hebben. ;(
Lijkt mij echt heftig zo. Zeker mentaal en voor je andere kind willen zorgen. Zal ook moeilijk voor hem zijn.
Hoe gaat het daarmee?
Succes en dat je maar snel mag herstellen!
pi_175115520
Belletje van lief: hij komt me zodadelijk op kantoor oppikken en dan door naar de verloskundige. Heeft wat geschoven op zijn werk en is -ie er toch nog bij! Heh. Enthousiasteling. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175115909
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Yep, tot nu toe altijd! Niet omdat ik dat van hem vraag hoor, hij wil het gewoon zelf graag :)
Dit! Hier ook inderdaad :Y

Goed om van je te horen Malteser! Fijn dat het met de beeb goed gaat. Nu mag het ook wel ff klaar zijn voor jou!

Welkom Cocci en Blue!

Verder zag ik een spannende echo! Gelukkig nog maar 2 weekjes wachten.

Fijn mini *O* ik heb morgenochtend een controle en maandag weer een echo en vriend is hier overal bij :D
pi_175116368
Balen Aapie nu nog 2 weken in onzekerheid. Ik duim voor je!

Welkom cocci!

Malteser :*

Lief dat enthousiasme mini, toch nog samen voor controle!

Hier is lief tnt alleen mee geweest naar de 20weken echo vorige week.
Eerste echoc ging mn moeder mee. De rest deed ik alleen of met peuter.
Werktechnisch is het voor hem zo lastig en vind het niet zo erg om alleen te gaan. Ben altijd weer aan het bijkletsen met de vk's daar is voor hem geen bal aan :)
pi_175116470
Woont er iemand bij Malteser in de buurt die er langs kan gaan met kaarsen met chocola geur en lekkere kneipp douchegel dingetjes die ook lekker ruiken! :*
pi_175117292
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:32 schreef LeSage het volgende:

[..]

Komt goed. Dreumes heeft heel lang hard ontkend dat er een broertje kwam en het is nu zijn allerbeste vriendje.
Dat is leuk om te lezen, er is nog hoop!

Malteser, goed om te lezen dat het met de baby goed gaat, minder goed om te lezen dat het met jou nog niet zo goed gaat. Als je er behoefte aan hebt, lekker van je afschrijven hier. Als je er geen behoefte aan hebt, lekker niet doen :) Ik hoop zó dat het snel wat beter mag gaan met je.

Wat betreft controles, man is bij elke controle mee geweest, en dat zijn er inmiddels al een hele hoop :)
pi_175117692
Bwuh aapie, wat klote dat je nog steeds in niemandsland zit... ;( Kan me voorstellen dat je even niet weet hoe je je nu moet voelen.
Ik duim dat de tijd voorbij vliegt en jullie over 2 weken alsnog een mooie knipper zien! :*

Malteser, goed om van je te horen (lezen)! Opnieuw veel sterkte en beterschap gewenst, al klinken die woorden inmiddels nogal leeg... -O-
Wat de rest ook zegt: voel je alsjeblieft niet bewaard om hier gewoon lekker te spuien als je daar behoefte aan hebt! :*

Mini, ik moest hardop lachen om je verslag van je Samen Bevallen sessie! _O- :D

Hier is man in het begin elke keer mee geweest bij controles, sowieso tot en met de 20 weken echo. Daarna afhankelijk van hoe de controles gepland waren; als hij moest werken ging ik alleen of met peuter. Nu de laatste weken ga ik sowieso alleen; het is om de hoek en zo spannend is het allemaal niet :)

quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:16 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Ah kak, bedoel je dat ik ook dit keer niet gewoon een kaartje in mag leveren en dan een leuke baby uit mag zoeken en die mee naar huis mag nemen? :'( ;(
Nope :N heb het zelf ook nog nagevraagd, maar blijkbaar "werkt dat zo niet, mevrouwtje!" :(

Rena, oh maar ook met die druktemaker van ons geniet ik volop van z'n drukke gedrag hoor! O+ Dus kan het me helemaal voorstellen bij jou! :Y
Vooral de afgelopen paar weken besef ik me steeds hoe bijzonder het eigenlijk is om zwanger te zijn en ik geniet er echt intens van! O+ Speelt ook mee dat dit de laatste keer is waarschijnlijk.
Disclaimer: ik besef me volledig dat ik ontzettend makkelijk praten heb omdat ik hele fijne zwangerschappen heb! Dit is dan ook geenszins bedoeld als sneer dat iedereen er maar van moet genieten ofzo! :* ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175117780
Thanks lieve dames :*.
pi_175117922
Toch heerlijk Twist, dat je zo kan genieten. Het is ook zo bijzonder O+
pi_175119826
Terug van verloskundige en zoals ik als n00b al een beetje dacht: koter ingedaald - ligt al flink met hoofdje neerwaarts in bekken genesteld. O+
Hartslag zoonlief was keurig, mijn bloeddruk ook en ben sinds de vorige check drie weken geleden anderhalve kilo aangekomen.

Alles helemaal goed dus. *O* #blij
Let me see you stripped down to the bone
pi_175120993
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 21:09 schreef minilot het volgende:
Terug van verloskundige en zoals ik als n00b al een beetje dacht: koter ingedaald - ligt al flink met hoofdje neerwaarts in bekken genesteld. O+
Hartslag zoonlief was keurig, mijn bloeddruk ook en ben sinds de vorige check drie weken geleden anderhalve kilo aangekomen.

Alles helemaal goed dus. *O* #blij
Ik vandaag ook! :D
Behalve zelfde gewicht als 2 weken terug, bloeddruk laag en dochterlief. :P
pi_175122556
Aapie spannend, ik duim voor een knipper over 2 weken :*

Wat een romantische man heb je Rena, super lief!

Welkom Cocci O+ *O*

Olivia geboortekaartjes.. ik kan niet kiezen, wil je de site delen waar jij het hebt laten maken ?

Malteser :*

Minilot fijn dat je man nog mee kon gaan! En alles goed *O* O+

Dat getrappel, ik blijf ervan schrikken hoe sterk ons meisje nu al is! En het is ook echt een drukte schoppertje. Heel bijzonder O+
pi_175123189
Cocci& Blue: welkom. O+ *O*

Aapie: pfff! Spannend, zeg! Hopen dat je de volgende echo een knipperlichtje kan zien! :) :*

Malteser: Wat naar om te horen dat het met jou niet zo goed gaat... zou het je helpen om er met iemand over te praten? Lotgenoot, of een prof? Wel fijn dat het met baby wel goed gaat! Hopelijk merkt Twix er niet veel van. :*

Mini & Rena: fijn dat de contoroles goed waren vandaag! :*

Ik las nog iets over 3 bosjes bloemen, echt super lief. O+

Bella: lief he, maar ze zijn idd al zo sterk! Schrik er soms ook van. :P


Wij hadden vandaag teamuitje. Eten, escape room en laser gamen.
Eten was niks, heb 1 stukje kipfilet op en 1 zalmspies die ik zo gaar had gebakken dat het nergens naar smaakte. :’) Escape room was wel leuk, we escaped. Maar het leukste was laser gamen. Ben nr. 6 van de 18 geworden. _O- Wist niet dat ik nog kon rennen. Ben nu wel bek af en moet morgen weer werken. :( ;(
Protège moi de mes désirs.
pi_175126405
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:37 schreef BellaaElisa het volgende:

Olivia geboortekaartjes.. ik kan niet kiezen, wil je de site delen waar jij het hebt laten maken ?

Zou ik graag willen doen, maar een vriend van ons heeft het kaartje ontworpen :) Vorige keer hadden we een kaartje laten maken via Kaartje op karton. Ook daar waren we erg blij mee, alleen moesten er wel twee postzegels op elke envelop omdat het karton zo zwaar was :D
  vrijdag 17 november 2017 @ 08:54:34 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_175126738
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 20:04 schreef twist02 het volgende:
Bwuh aapie, wat klote dat je nog steeds in niemandsland zit... ;( Kan me voorstellen dat je even niet weet hoe je je nu moet voelen.
Ik duim dat de tijd voorbij vliegt en jullie over 2 weken alsnog een mooie knipper zien! :*

Malteser, goed om van je te horen (lezen)! Opnieuw veel sterkte en beterschap gewenst, al klinken die woorden inmiddels nogal leeg... -O-
Wat de rest ook zegt: voel je alsjeblieft niet bewaard om hier gewoon lekker te spuien als je daar behoefte aan hebt! :*

Mini, ik moest hardop lachen om je verslag van je Samen Bevallen sessie! _O- :D

Hier is man in het begin elke keer mee geweest bij controles, sowieso tot en met de 20 weken echo. Daarna afhankelijk van hoe de controles gepland waren; als hij moest werken ging ik alleen of met peuter. Nu de laatste weken ga ik sowieso alleen; het is om de hoek en zo spannend is het allemaal niet :)

[..]

Nope :N heb het zelf ook nog nagevraagd, maar blijkbaar "werkt dat zo niet, mevrouwtje!" :(

Rena, oh maar ook met die druktemaker van ons geniet ik volop van z'n drukke gedrag hoor! O+ Dus kan het me helemaal voorstellen bij jou! :Y
Vooral de afgelopen paar weken besef ik me steeds hoe bijzonder het eigenlijk is om zwanger te zijn en ik geniet er echt intens van! O+ Speelt ook mee dat dit de laatste keer is waarschijnlijk.
Disclaimer: ik besef me volledig dat ik ontzettend makkelijk praten heb omdat ik hele fijne zwangerschappen heb! Dit is dan ook geenszins bedoeld als sneer dat iedereen er maar van moet genieten ofzo! :* ;)
zeg, doe eens niet, met die disclaimer! Die kant moeten we echt niet op willen hoor, hier. :*
disclaimer
pi_175126899
Ren wat lief van je man O+

Twist, het is toch juist superfijn dat je zo geniet van je zwangerschap? Doen juist, en je vooral niet voor verontschuldigen!!

Duman; ik haaaaat lasergamen, ik snap het gewoon niet. Maar escapes rooms daarentegen *O*

Welkom nieuwe zwangeren *O*

En nog even een hele dikke kus voor Malteser :* Voel je vooral vrij om hier je hart te luchten, ook als je niks positief te zeggen hebt. Ik, en veel anderen ook, leven ontzettend met je mee. Dus schroom niet!
pi_175127052
:Z :Z :Z
Geen slaap, want peuter was ziek. Heeft de hele nacht alles onder gespuugd. Zestien keer alle bedden verschonen is funest voor m'n lijf. Hulptroepen zijn gelukkig onderweg, maar mijn laatste uitje naar Haarlem laat ik maar schieten. :z
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175127122
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:20 schreef Krisvc het volgende:
:Z :Z :Z
Geen slaap, want peuter was ziek. Heeft de hele nacht alles onder gespuugd. Zestien keer alle bedden verschonen is funest voor m'n lijf. Hulptroepen zijn gelukkig onderweg, maar mijn laatste uitje naar Haarlem laat ik maar schieten. :z
Gelukkig dat de hulptroepen onderweg zijn, beterschap voor peuter! Kan jij nog een beetje uitrusten dan vandaag? :*
pi_175127290
Ik voel baby met name 's avonds bewegen. Overdag vrij weinig. Nu is ze al de hele ochtend druk aan het schoppen, zo erg dat ik er afentoe van opschrik. Alsof ze ineens een ander ritme heeft ofzo.
pi_175127596
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 08:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zeg, doe eens niet, met die disclaimer! Die kant moeten we echt niet op willen hoor, hier. :*
Weet ik ook wel, maar het voelt soms wel dubbel om zoiets te posten na sommige berichten/verhalen :@

Kris bwuh, jullie peuter heeft het nog net wat erger te pakken dus ;(
Onze dame is opeens snot-
en snotverkouden en moest daar vannacht steeds bijna van spugen, maar bedden verschonen was gelukkig niet nodig.
Beterschap! :* Fijn van de hulptroepen!

Ik hoop dat ons ventje nog even blijft zitten tot al die bacillen weer weg zijn...
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  vrijdag 17 november 2017 @ 10:00:30 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_175127705
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:55 schreef twist02 het volgende:

[..]

Weet ik ook wel, maar het voelt soms wel dubbel om zoiets te posten na sommige berichten/verhalen :@

Kris bwuh, jullie peuter heeft het nog net wat erger te pakken dus ;(
Onze dame is opeens snot-
en snotverkouden en moest daar vannacht steeds bijna van spugen, maar bedden verschonen was gelukkig niet nodig.
Beterschap! :* Fijn van de hulptroepen!

Ik hoop dat ons ventje nog even blijft zitten tot al die bacillen weer weg zijn...
Nja, weet je wat het probleem is met al die disclaimers en verontschuldigingen (niet alleen die van jou hoor, maar het staat hier soms zo stijf van de sorry's om de meest uiteenlopende redenen)...
De bedoeling is goed, dat wéét it, maar het werkt echt ontzettend drempelverhogend.

Als iemand sorry gaat zeggen voor een positieve post dan denken de mensen die willen klagen weer dat ze te veel klagen en dat dat niet mag omdat anders de mensen die niks te klagen zich schuldig voelen omdat ze niks te klagen hebben. En de mensen die iets positiefs willen posten denken dat ze zich daar voor moeten verontschuldigen en durven dan niks meer te zeggen. En die berekening kun je op elk type post loslaten waar mensen zich voor verontschuldigen.

Dus mijn verzoek aan iedereen is: hou alsjeblieft op met je te verontschuldigen. Niet alleen is het onnodig, het heeft ook nog eens een vervelend butterfly effect waardoor de groepsdynamiek ernstig verstoord wordt. Ook al zijn de bedoelingen goed, het resultaat is gewoon vervelend.

Dit forum is om je hart te luchten. Op welke toon of manier dan ook. En wat een individu voelt of denkt heeft helemaal niets te maken met hoe anderen zich (zouden mogen) voelen.

Dit is voor iedereen. Echt. Jullie zijn allemaal even lief en even welkom. :*
disclaimer
  Moderator vrijdag 17 november 2017 @ 10:01:26 #42
382129 crew  Donna
pi_175127715
Welkom nog Cocci!! O+

Vandaag 21 weken *O*
pi_175127834
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

O+ _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_175127927
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:00 schreef Stormqueen het volgende:

Dit is voor iedereen. Echt. Jullie zijn allemaal even lief en even welkom. :*
Elk huis hepse kruis en elke gek hepse gebrek toch? O+

Ik meld me even. Lees nog steeds mee, maar ik kom er steeds niet aan toe om te reageren. Morgen gaat namelijk de winkel open, AAAH! Tot snel :*
Make your own kind of music.
pi_175127946
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nja, weet je wat het probleem is met al die disclaimers en verontschuldigingen (niet alleen die van jou hoor, maar het staat hier soms zo stijf van de sorry's om de meest uiteenlopende redenen)...
De bedoeling is goed, dat wéét it, maar het werkt echt ontzettend drempelverhogend.

Als iemand sorry gaat zeggen voor een positieve post dan denken de mensen die willen klagen weer dat ze te veel klagen en dat dat niet mag omdat anders de mensen die niks te klagen zich schuldig voelen omdat ze niks te klagen hebben. En de mensen die iets positiefs willen posten denken dat ze zich daar voor moeten verontschuldigen en durven dan niks meer te zeggen. En die berekening kun je op elk type post loslaten waar mensen zich voor verontschuldigen.

Dus mijn verzoek aan iedereen is: hou alsjeblieft op met je te verontschuldigen. Niet alleen is het onnodig, het heeft ook nog eens een vervelend butterfly effect waardoor de groepsdynamiek ernstig verstoord wordt. Ook al zijn de bedoelingen goed, het resultaat is gewoon vervelend.

Dit forum is om je hart te luchten. Op welke toon of manier dan ook. En wat een individu voelt of denkt heeft helemaal niets te maken met hoe anderen zich (zouden mogen) voelen.

Dit is voor iedereen. Echt. Jullie zijn allemaal even lief en even welkom. :*
Wat goed dat je het zegt, SQ! En zo mee eens.

Ik vind het jammer dat Malteser vindt dat ze niet kan posten omdat het alleen maar slecht nieuws is en een 'ego-post is'.Het moet hier gewoon voor iedereen zijn, zonder verplichting om op iedereen te reageren en een mogelijkheid zijn je hard te luchten, even te kletsen, etc.
pi_175127960
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:13 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Elk huis hepse kruis en elke gek hepse gebrek toch? O+

Ik meld me even. Lees nog steeds mee, maar ik kom er steeds niet aan toe om te reageren. Morgen gaat namelijk de winkel open, AAAH! Tot snel :*
Oeh, succes morgen! Ik lees wel veel mee, maar heb eigenlijk weinig te posten. Morgen verdedig ik m'n proefschrift, kan niet wachten tot het morgenmiddag een uur of 1 is....
pi_175127983
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dit is voor iedereen. Echt. Jullie zijn allemaal even lief en even welkom. :*
Je hebt ook helemaal gelijk! :Y :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175128036
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nja, weet je wat het probleem is met al die disclaimers en verontschuldigingen (niet alleen die van jou hoor, maar het staat hier soms zo stijf van de sorry's om de meest uiteenlopende redenen)...
De bedoeling is goed, dat wéét it, maar het werkt echt ontzettend drempelverhogend.

Als iemand sorry gaat zeggen voor een positieve post dan denken de mensen die willen klagen weer dat ze te veel klagen en dat dat niet mag omdat anders de mensen die niks te klagen zich schuldig voelen omdat ze niks te klagen hebben. En de mensen die iets positiefs willen posten denken dat ze zich daar voor moeten verontschuldigen en durven dan niks meer te zeggen. En die berekening kun je op elk type post loslaten waar mensen zich voor verontschuldigen.

Dus mijn verzoek aan iedereen is: hou alsjeblieft op met je te verontschuldigen. Niet alleen is het onnodig, het heeft ook nog eens een vervelend butterfly effect waardoor de groepsdynamiek ernstig verstoord wordt. Ook al zijn de bedoelingen goed, het resultaat is gewoon vervelend.

Dit forum is om je hart te luchten. Op welke toon of manier dan ook. En wat een individu voelt of denkt heeft helemaal niets te maken met hoe anderen zich (zouden mogen) voelen.

Dit is voor iedereen. Echt. Jullie zijn allemaal even lief en even welkom. :*
een hele dikke +1

En net zoals ik meeleef met meiden bij wie het niet zo lekker gaat, kan ik me verheugen voor meiden bij wie het wel heel goed gaat!
pi_175128140
Eens met SQ!

En twist, ik vind het juist fijn om ook die positieve ervaringen te lezen. Ik vind dit eerste trimester namelijk echt geen zak aan :') maar verhalen zoals die van jou geven wel hoop dat het nog leuk kan worden :D

Oh en Cass, succes en veel plezier met de opening van de winkel! Jij hebt ook een webwinkel toch? Mag ik een linkje? :@
pi_175128184
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:20 schreef Krisvc het volgende:
:Z :Z :Z
Geen slaap, want peuter was ziek. Heeft de hele nacht alles onder gespuugd. Zestien keer alle bedden verschonen is funest voor m'n lijf. Hulptroepen zijn gelukkig onderweg, maar mijn laatste uitje naar Haarlem laat ik maar schieten. :z
Ik hoop niet serieus 16 keer?! :o
Arme peuter (en jij ook).
pi_175128680
Ik heb altijd een soort van hekel gehad aan zwangere vrouwen die continu bezig waren met of het allemaal wel goed ging. Ik dacht dan dat ze zich aanstelden.

Maar op een of andere manier begrijp ik het nu....

Stom voorbeeldje:
Vrouw is nu +- 7 weken en sinds 2 weken echt misselijk. Nu is die misselijkheid weg en heb ik zoiets van; zou er dan iets mis zijn, groeit het niet meer enzo, en doe ik er dus zelf aan mee.
  Moderator vrijdag 17 november 2017 @ 11:00:00 #52
382129 crew  Donna
pi_175128706
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:58 schreef Blue_note het volgende:
Ik heb altijd een soort van hekel gehad aan zwangere vrouwen die continu bezig waren met of het allemaal wel goed ging. Ik dacht dan dat ze zich aanstelden.

Maar op een of andere manier begrijp ik het nu....

Stom voorbeeldje:
Vrouw is nu +- 7 weken en sinds 2 weken echt misselijk. Nu is die misselijkheid weg en heb ik zoiets van; zou er dan iets mis zijn, groeit het niet meer enzo, en doe ik er dus zelf aan mee.
Ja het is van te voren allemaal heel slecht in te denken hoe je je zal voelen en hoe je er mee om gaat.
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:00:29 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_175128715
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:58 schreef Blue_note het volgende:
Ik heb altijd een soort van hekel gehad aan zwangere vrouwen die continu bezig waren met of het allemaal wel goed ging. Ik dacht dan dat ze zich aanstelden.

Maar op een of andere manier begrijp ik het nu....

Stom voorbeeldje:
Vrouw is nu +- 7 weken en sinds 2 weken echt misselijk. Nu is die misselijkheid weg en heb ik zoiets van; zou er dan iets mis zijn, groeit het niet meer enzo, en doe ik er dus zelf aan mee.
Ahhh ja, nou die sensatie ga je denk ik nog héél vaak krijgen de komende jaren :D Dat je dingen doet en denkt die je altijd héél stom hebt gevonden :')

Wanneer krijgt ze een eerste echo?
disclaimer
pi_175128720
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ahhh ja, nou die sensatie ga je denk ik nog héél vaak krijgen de komende jaren :D Dat je dingen doet en denkt die je altijd héél stom hebt gevonden :')

Wanneer krijgt ze een eerste echo?
Maandag! Maar ze had een heel onregelmatige (lange) cyclus. De test gaf aan 5+ weken. De verloskundige dacht (telefonisch) aan 7 weken, maar gaf ook al aan dat het ook zo maar pas nog veel korter kon zijn door de lange cyclus.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2017 11:02:31 ]
pi_175128749
@ Minilot: vragen mensen weleens naar jouw UD?
Op mijn werk komt het wekelijks voor en zodra ik antwoord geef krijg ik vrijwel standaard de reactie: “Oh, misschien wel een Kerstkindje!!” *)
Alsof dat zo’n beetje de grootste kans is dat de baby komt. :P
Ik vind het wel grappig hoor, daar niet van. Maar wel typisch.
pi_175128803
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:03 schreef vencodark het volgende:
@ Minilot: vragen mensen weleens naar jouw UD?
Op mijn werk komt het wekelijks voor en zodra ik antwoord geef krijg ik vrijwel standaard de reactie: “Oh, misschien wel een Kerstkindje!!” *)
Alsof dat zo’n beetje de grootste kans is dat de baby komt. :P
Ik vind het wel grappig hoor, daar niet van. Maar wel typisch.
Heh, mensen vragen er wel naar maar omdat ik op de olijke datum 1/1 uitgerekend ben, draaien reacties doorgaans uit op bevallen met vuurwerk, oliebollen en/of dronken verloskundigen :+

Grappig dat jij twee dagen eerder bent en dat iedereen dan terugkoppelt naar kerst :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:08:04 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_175128824
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh, mensen vragen er wel naar maar omdat ik op de olijke datum 1/1 uitgerekend ben, draaien reacties doorgaans uit op bevallen met vuurwerk, oliebollen en/of dronken verloskundigen :+
Een dronken verloskundige lijkt me best een interessante noviteit. Zou het dan ook allemaal veel relaxter gaan?
En als ze je volkotst maakt het toch niet uit tussen alle bloed, slijm en poep natuurlijk O+
disclaimer
pi_175128873
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Een dronken verloskundige lijkt me best een interessante noviteit. Zou het dan ook allemaal veel relaxter gaan?
En als ze je volkotst maakt het toch niet uit tussen alle bloed, slijm en poep natuurlijk O+
Hehe!
(Ik mag hopen dat mijn VK sowieso heel relaxed is! :))
Let me see you stripped down to the bone
pi_175128935
Nu het allemaal wat dichterbij komt kijk ik wel de hele tijd allerlei plekken in mijn huis (bank, bed, schommelstoel, badkamervloer, keukentafel) met argusogen aan: gaat mijn koter hier geboren worden, of hier, of hier, of.. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_175128939
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh, mensen vragen er wel naar maar omdat ik op de olijke datum 1/1 uitgerekend ben, draaien reacties doorgaans uit op bevallen met vuurwerk, oliebollen en/of dronken verloskundigen :+

Grappig dat jij twee dagen eerder bent en dat iedereen dan terugkoppelt naar kerst :)
Vermoedde al zo’n antwoord! :Y
Doe mij maar een baby vlak voor kerst. O+
pi_175128971
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vermoedde al zo’n antwoord! :Y
Doe mij maar een baby vlak voor kerst. O+
Ah, ik hoop juist ergens zo vanaf 5 januari :) De feestdagen voorbij!
Let me see you stripped down to the bone
pi_175128976
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Een dronken verloskundige lijkt me best een interessante noviteit. Zou het dan ook allemaal veel relaxter gaan?
En als ze je volkotst maakt het toch niet uit tussen alle bloed, slijm en poep natuurlijk O+
Of als op oudejaarsavond de halve straat buiten staat om vuurwerk af te knallen en jij mag daar met je weeën en vluchttas je weg naar de auto vinden. O+
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:15:30 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_175128979
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:13 schreef minilot het volgende:
Nu het allemaal wat dichterbij komt kijk ik wel de hele tijd allerlei plekken in mijn huis (bank, bed, schommelstoel, badkamervloer, keukentafel) met argusogen aan: gaat mijn koter hier geboren worden, of hier, of hier, of.. :')
Heb je zelf een voorkeur?
Keukentafel raad ik overigens niet aan hoor, dat is wel erg spartaans, zou er een matrasje op leggen :P
disclaimer
pi_175128996
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vermoedde al zo’n antwoord! :Y
Doe mij maar een baby vlak voor kerst. O+
Ah, ik hoop juist ergens zo vanaf 5 januari.. :) De feestdagen (en mijn verjaardag op 22/12) voorbij!
Let me see you stripped down to the bone
pi_175129024
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heb je zelf een voorkeur?
Keukentafel raad ik overigens niet aan hoor, dat is wel erg spartaans, zou er een matrasje op leggen :P
Neuh, geen voorkeur. Ja, thuis. Maar waar zoon er precies uit komt vallen, dat kan me niet zoveel schelen. Ik zie wel wat ik comfortabel vind als het zover is. Ik ben nog nooit bevallen, dus nu toch nog geen flauw idee van wat ik tzt mogelijk als de prettigste plek ervaar. :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:18:55 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_175129056
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Neuh, geen voorkeur. Ja, thuis. Maar waar zoon er precies uit komt vallen, dat kan me niet zoveel schelen. Ik zie wel wat ik comfortabel vind als het zover is. :)
Er uit vallen O+ Was het maar zo mooi ja O+
Even zo van HATSJOE en dan een baby op de grond :D
(Heb het 1 keer gezien trouwens, bij One Born Every Minute... Kind werd net op tijd door de vader opgevangen aan een beentje _O-)
disclaimer
pi_175129109
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Er uit vallen O+ Was het maar zo mooi ja O+
Het kán. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175129118
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Er uit vallen O+ Was het maar zo mooi ja O+
Even zo van HATSJOE en dan een baby op de grond :D
(Heb het 1 keer gezien trouwens, bij One Born Every Minute... Kind werd net op tijd door de vader opgevangen aan een beentje _O-)
Mijn buurvrouw had wel een snelle bevalling.
2,5 uur inclusief weeën. :')
Doe mij maar zoiets.
pi_175129156
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Of als op oudejaarsavond de halve straat buiten staat om vuurwerk af te knallen en jij mag daar met je weeën en vluchttas je weg naar de auto vinden. O+
Nou ja, als alles verder goed gaat hoef ik de deur dus niet uit. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175129170
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, als alles verder goed gaat hoef ik de deur dus niet uit. :)
Dat scheelt weer. Ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen. :)
pi_175129183
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mijn buurvrouw had wel een snelle bevalling.
2,5 uur inclusief weeën. :')
Doe mij maar zoiets.
Mwah. In het kader van perineum nog een beetje heel zien te houden mag het van mij ook gerust kalmpjes hoor. :7
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:25:47 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_175129188
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mijn buurvrouw had wel een snelle bevalling.
2,5 uur inclusief weeën. :')
Doe mij maar zoiets.
Ja zoiets had ik ook, prima te doen.
Niet als je naar het ziekenhuis wil trouwens, dan is het kut, dus in jouw geval opteer ik voor 4-5 uur dan ;)
disclaimer
pi_175129229
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat scheelt weer. Ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen. :)
Ik alleen als het mis dreigt te lopen - dan is het ook maar een kwartiertje naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Maar als alles normaal verloopt, gewoon thuis. O+
En dat mag van mij gerust een dag duren. Geen haast. :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:29:32 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_175129257
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Mwah. In het kader van perineum nog een beetje heel zien te houden mag het van mij ook gerust kalmpjes hoor. :7
Dat is alleen bij het allerlaatste stukje, van snelle ontsluiting merkt je perineum niks. Dus gewoon niet te snel persen en dan zit je goed :P
disclaimer
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:30:46 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175129281
Ik was 21/12 uitgerekend dus iedereen had het inderdaad ook over kerstkindjes etc. Dat wist kindlief prima te omzeilen om vervolgens op 31/12 te komen. :P
Om 5.30 in de ochtend, dus geen dronken VK gezien en ook wij als versbakken ouders niet, ik viel om kwart voor 12 in slaap geloof ik. Ik heb in ieder geval niks meegekregen van vuurwerk oid die nacht. O+
***
pi_175129303
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat is alleen bij het allerlaatste stukje, van snelle ontsluiting merkt je perineum niks. Dus gewoon niet te snel persen en dan zit je goed :P
Uiteraard, maar de persfase kan ook bliksemsnel voorbij zijn of op zichzelf al anderhalf uur duren. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175129444
Blue en Cocci welkom *O*

Aapie wat balen dat de echo nog geen duidelijkheid kon geven, hopelijk over 2 weken een mooie knipper!

Malteser wat heftig dat je nog steeds zo weinig binnen kan houden. Dikke knuffel voor je :*

Jagärtrut succes morgen met de verdediging van je proefschrift! Bloedverlies weg gebleven?

KrisvC klinkt als een horrornacht, beterschap voor je peuter en hopelijk word je niet aangestoken.

Minilot, ik was 2 jaar geleden oudjaarsdag uitgerekend, heel herkenbaar die grappen over bevallen tijdens het vuurwerk. Mijn plan was voor 9 januari, het werd echter 30 december. En er werd al flink geknald met vuurwerk in de buurt.

CE heel veel succes met de opening en geniet ervan!
Is het bloedverlies gestopt?
pi_175129449
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was 21/12 uitgerekend dus iedereen had het inderdaad ook over kerstkindjes etc. Dat wist kindlief prima te omzeilen om vervolgens op 31/12 te komen. :P
Om 5.30 in de ochtend, dus geen dronken VK gezien en ook wij als versbakken ouders niet, ik viel om kwart voor 12 in slaap geloof ik. Ik heb in ieder geval niks meegekregen van vuurwerk oid die nacht. O+
Wel gaaf natuurlijk om gezellig vuurwerk te horen als je ligt te persen. :D
pi_175129470
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik alleen als het mis dreigt te lopen - dan is het ook maar een kwartiertje naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Maar als alles normaal verloopt, gewoon thuis. O+
En dat mag van mij gerust een dag duren. Geen haast. :)
Ik had bij mijn zoon weeën van maandag 9:30 tot dinsdag 16:56.
Mooie dag inderdaad. :+
pi_175129474
Respect voor alle dames die al een peutertje hebben wat ze 's nachts wakker houdt met kwaaltjes, zielig voor de kleintjes en hoogzwangere mama's :* Beterschap voor de ziekenboeg!

Ik vind ook dat in dit topic ruimte moet zijn voor alle verhalen, niet iedereen heeft het even makkelijk tijdens de zwangerschap en het is toch fijn om een plek te hebben waar je dat van je af kunt schrijven en tips en advies kunt krijgen. Ik voel me heel gezegend dat het bij mij tot noch toe zo makkelijk gaat.

Malteser, fijn om te lezen dat het met de baby zo goed gaat, hoop dat jij je nu ook heel snel beter gaat voelen; ik heb het echt met je te doen :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:42:14 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175129476
Dat lijkt mij ook echt wel heel bijzonder inderdaad. En fijn voor de buren, dat ze de oerkreten niet hoeven aan te horen enzo. :D ;)
***
pi_175129492
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik had bij mijn zoon weeën van maandag 9:30 tot dinsdag 16:56.
Mooie dag inderdaad. :+
:o Oei!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175129537
Net controle gehad, uitslag bloed was goed *O*
Ze ging voelen waar mn baarmoeder zat en vond dat die vrij hoog al zit, net onder mijn navel.
Daarna was ze in shock dat ik nog steeds mijn eigen broeken aankan :D

Hartslag ook weer gehoord en die was ook helemaal prima, 140/150 schatte ze.

Vandaag nog een dagje werken en dan maandag vrij voor de ondertrouw en de geslachtsecho! *O*
pi_175129539
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik had bij mijn zoon weeën van maandag 9:30 tot dinsdag 16:56.
Mooie dag inderdaad. :+
Holy! :o
pi_175129560
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:43 schreef rena het volgende:

[..]

:o Oei!
Beenweeën, hield ze gespannen en daarom zette het niet door. :)
pi_175130585
Sinds een paar weken pas echt een flinke buik en iets snoezigs dat me sindsdien opvalt: buschauffeurs wachten ineens netjes tot ik zit voordat ze verder rijden in plaats van direct na instappen bij de bushalte vandaan te scheuren! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175130809
Over het eruit 'vallen' van de baby had onze peuter laatst nog een mooie theorie.

Ik: "Je broertje moet nog een beetje verder groeien in mama's buik, en dan komt-ie."
Peuter: "Ja, dan loopt-ie eruit :Y "
Ik: "Maar baby's kunnen nog niet lopen hè liefje?"
Peuter: "Ohja... Dan gaat-ie van de mama-glijbaan! *) "

Ik vond het wel relaxed klinken :+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175130985
Haha twist als het toch zo zou kunnen he! Heerlijk die logica!

Bevallen tijdens of vlak voor de feestdagen, wel een heerlijke tijd om thuis te zijn lijkt mij persoonlijk!

Hier sinds de echo van gister af en aan wat bloedverlies. Ene keer een helder rode streep en dan weer wat bruinig. Het zal vast loslopen maat men kan iemand mn hoofd even uitzetten!?
pi_175130990
Twist :D Heerlijke peuterlogica!
Volgens bonusdochter komt de baby bij mij uit mijn billen :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175131162
Haha Rena, ook leuk ja! :D

Ik heb nu ook nog een heel romantisch beeld van onze kerst met de kleine erbij :Y
Kerstversiering, kaarsen aan, gordijnen dicht en lekker met z'n viertjes 'cocoonen' O+ ~:)
Elke gedachte aan de werkelijkheid* die zich op probeert te dringen, verdring ik vakkundig :') :6
(*lees: horror-peuter, krijsende baby, geen nachtrust en alle kijk-ons-een-relaxte-kerst-hebben-foto's van anderen)


Aapie, bwuh zulke dingen zijn ook gewoon slopend :{
Was het een inwendige echo? Want het kan zomaar gewoon een klein bloedvaatje zijn ofzo hè? En bruinverlies heb ik in het begin ook best een tijdje gehad, maar dat zegt eigenlijk ook niks.
Al gok ik dat je dit eigenlijk ook wel weet, maar je hoofd draait waarschijnlijk inderdaad gewoon overuren :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175131349
Kom toch nog even terug op wat er gezegd werd over wel/niet negatief/positief posten, aangezien dat mij aangaat.

Ik ben het er vooral heel erg mee eens dat iedereen hier moet kunnen schrijven wat 'ie wil en kwijt moet. Daarvoor is dit topic (en het hele idee van een forum) ook bedoeld.

Ik merk alleen dat ik het zelf heel vervelend vind om steeds te 'moeten' posten dat het niet goed gaat hier. Er wordt zo ontzettend meegeleefd, dat is zo enorm lief. En dan hoop je op een gegeven moment ook weer eens wat anders te kunnen posten ipv gedoe. Ik heb namelijk in real life gemerkt dat er veel mensen afhaken als je gedoe te lang duurt. En het laatste wat ik wil is dat men gaat denken: "Heb je haar weer met haar gezeur."
En dat denkt nu vast nog niemand hier, dat is iets wat ik zelf in vul (en wat ik niet zou moeten doen).

Maar ik zou ook graag de energie hebben om op iedereen te reageren. Om mee te jompelen. Om tips te geven. Om mee te denken. Enz. Maar die energie heb ik niet. Ik kan niet eens voor mijn eigen kind zorgen. Dus hou ik me wat afzijdig.

En als er dan naar me gevraagd wordt, voel ik dat ik wel netjes 'antwoord' wil geven. Want het doet me heel veel dat ik niet vergeten word. Maar positief kan ik helaas nog niet zijn.

Mocht je irritatie voelen om mijn negatieve berichtjes, scroll er dan vooral aan voorbij.

Ik waardeer jullie steun enorm O+.
pi_175131438
Ik denk niet dat iemand irritatie voelt om jouw negatieve berichtjes, maar alleen maar medeleven, Malteser :* En anders, jammer dan :) Hoe gaat het nu met de zorg voor je oudste, neemt je man die volledig op zich of hebben jullie ook hulptroepen klaar staan? En als je geen zin hebt om op dit berichtje te reageren, lekker niet doen :)

Ik dacht vanmorgen nog aan jou en de winkel, Cass, spannend!!

Verder wilde ik Jagär succes wensen!
pi_175131533
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:23 schreef Malteser het volgende:
-relaas-
Als ik in je buurt was zou ik je zo plat als een dubbeltje knuffelen! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_175131554
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:30 schreef OliviaIsTaken het volgende:
En als je geen zin hebt om op dit berichtje te reageren, lekker niet doen :)
Dit! Nooit verplicht voelen :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175131569
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Als ik in je buurt was zou ik je zo plat als een dubbeltje knuffelen! :Y
ik ook. Ik denk zo vaak aan je, lieve Malteser!

Thanks, OiT!
pi_175131587
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Verdedig ze! O+ *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175132055
Lieve Malteser je bent echt een power vrouw! O+ :* :* ik zou je ook plat knuffelen net als Minilot :P

CE succes met de opening van de winkel, ben benieuwd naar je webshop!! O+ *O*

Venco :o

Vitabella *O* maandag ondertrouw spannend!! En ook nog eens geslachtsecho, wat denk jij dat er in je buik groeit? :)

Aapie :*
pi_175132089
Malteser niemand hier (hoop ik) vind het erg dat je niet mee jompelt en overal op reageert. Het is ook niet niks wat je allemaal meemaakt nu he. Iedereen gunt ook jou die onbezorgde zwangerschap en dat je er gauw weer bovenop komt maar zolang dat niet zo is, nou dan dat maar ff zo dat je alleen "slecht" nieuws post.

Juist als dit voor jou een goede manier is om je gevoel van je af te kunnen schrijven lekker blijven doen!
pi_175132133
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:23 schreef Malteser het volgende:
Kom toch nog even terug op wat er gezegd werd over wel/niet negatief/positief posten, aangezien dat mij aangaat.

Ik ben het er vooral heel erg mee eens dat iedereen hier moet kunnen schrijven wat 'ie wil en kwijt moet. Daarvoor is dit topic (en het hele idee van een forum) ook bedoeld.

Ik merk alleen dat ik het zelf heel vervelend vind om steeds te 'moeten' posten dat het niet goed gaat hier. Er wordt zo ontzettend meegeleefd, dat is zo enorm lief. En dan hoop je op een gegeven moment ook weer eens wat anders te kunnen posten ipv gedoe. Ik heb namelijk in real life gemerkt dat er veel mensen afhaken als je gedoe te lang duurt. En het laatste wat ik wil is dat men gaat denken: "Heb je haar weer met haar gezeur."
En dat denkt nu vast nog niemand hier, dat is iets wat ik zelf in vul (en wat ik niet zou moeten doen).

Maar ik zou ook graag de energie hebben om op iedereen te reageren. Om mee te jompelen. Om tips te geven. Om mee te denken. Enz. Maar die energie heb ik niet. Ik kan niet eens voor mijn eigen kind zorgen. Dus hou ik me wat afzijdig.

En als er dan naar me gevraagd wordt, voel ik dat ik wel netjes 'antwoord' wil geven. Want het doet me heel veel dat ik niet vergeten word. Maar positief kan ik helaas nog niet zijn.

Mocht je irritatie voelen om mijn negatieve berichtjes, scroll er dan vooral aan voorbij.

Ik waardeer jullie steun enorm O+.
Niks aantrekken van die lui die er geen geduld voor hebben, zulke mensen kun je beter kwijt dan rijk zijn is mijn mening, want ondertussen verwachten ze wel dat als zij wat hebben dat jij er wel 100% voor ze bent :{w Voel je echt niet verplicht om constant te moeten reageren, ik kan me ook voorstellen dat het een hoop energie kost om allemaal bij te houden. Het belangrijkste is dat jij over een aantal maanden een gezond kind op de wereld zet :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175132165
Malteser, alles is al gezegd. Ik kan alleen uit mijn persoontje spreken, maar op mij kom je totaal niet negatief over ook in je berichten. Ik vind juist dat je ontzettend goed met de situatie om gaat.
Dat een zwangerschap niet altijd rozengeur en manenschijn is, is alleen maar de realiteit en juist als je hier lekker kan venten vooral doen!

Daarentegen ook wat OiT al aangeeft, voel je die behoefte niet, dan gewoon niet doen. Ook niet als ernaar gevraagd wordt.

Ik zal in elk geval een update van jou nooit als ego-tripperij ervaren :)

Succes Jagar!! *O*
.
Bella, ik heb echt geen idee :') Vriend is overtuigd van een jongen maar ik weet het gewoon echt niet. Kan er niks zinnigs over zeggen :P
pi_175132182
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:03 schreef rena het volgende:
Twist :D Heerlijke peuterlogica!
Volgens bonusdochter komt de baby bij mij uit mijn billen :+
Dit dacht ik vroeger ook _O-
Tot ik het een keer aan mijn moeder vroeg, ze antwoord gaf en ik haar met zo'n verschrikte blik aankeek dat ze op dat moment zeker wist dat ze van mij nooit kleinkinderen zou krijgen :')
pi_175133437
Dank Dames :*.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:30 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Ik denk niet dat iemand irritatie voelt om jouw negatieve berichtjes, maar alleen maar medeleven, Malteser :* En anders, jammer dan :) Hoe gaat het nu met de zorg voor je oudste, neemt je man die volledig op zich of hebben jullie ook hulptroepen klaar staan? En als je geen zin hebt om op dit berichtje te reageren, lekker niet doen :)

Ik dacht vanmorgen nog aan jou en de winkel, Cass, spannend!!

Verder wilde ik Jagär succes wensen!
Normaal gesproken hebben we opvang voor 3 dagen in de week. Mijn man werkt namelijk 5 dagen, ik 3.
We moeten nu dus iedere week voor 2 extra dagen opvang regelen. Soms is er extra plek op het kdv, verder springen mijn schoonouders, mijn peetouders en familie bij. En soms lukt het helemaal niet omdat iedereen moet werken en dan neemt man vrij.
We hadden al een hulp in de huishouding dus dat gaat gewoon door. Was doe ik zelf, strijk doet man of wordt gedaan door degene die hier in huis is om voor Twix te zorgen (tijdens zijn dutje). Maar het is iedere week een puzzel want mijn vrije dagen zijn dinsdag en donderdag en dan werken de meeste mensen.
pi_175135094
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:23 schreef Malteser het volgende:
Dank Dames :*.

[..]

Normaal gesproken hebben we opvang voor 3 dagen in de week. Mijn man werkt namelijk 5 dagen, ik 3.
We moeten nu dus iedere week voor 2 extra dagen opvang regelen. Soms is er extra plek op het kdv, verder springen mijn schoonouders, mijn peetouders en familie bij. En soms lukt het helemaal niet omdat iedereen moet werken en dan neemt man vrij.
We hadden al een hulp in de huishouding dus dat gaat gewoon door. Was doe ik zelf, strijk doet man of wordt gedaan door degene die hier in huis is om voor Twix te zorgen (tijdens zijn dutje). Maar het is iedere week een puzzel want mijn vrije dagen zijn dinsdag en donderdag en dan werken de meeste mensen.
Makkelijk is het zo te horen niet en lastig dat het elke week schuiven puzzelen is, maar niettemin goed te horen dat er wel een vangnet voor je is :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_175135103
Tevens: sinds een paar dagen steeds kriebelende knuistjes richting mijn liezen! Dat kietelt reuze lief! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175135816
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:52 schreef minilot het volgende:
Tevens: sinds een paar dagen steeds kriebelende knuistjes richting mijn liezen! Dat kietelt reuze lief! O+
Dat is bij mij de enige plek waar hij me echt pijn doet af en toe, venijnige stompen in m'n banden (denk ik) zijn matig :7
Verder probeer ik nu in m'n verlof ook echt te genieten van alle bewegingen in m'n buik, kan me goed voorstellen dat straks wel echt te gaan missen. Dus af en toe zeg ik even 'hallo O+' als hij weer een schopje geeft (verdere praten echt tegen m'n buik blijft gek voelen. Ik praat verder genoeg, dus die stem van mij kent hij vast wel inmiddels ;) )
pi_175139898
Ook maar even een ego-post van mij.

Heb zó een pijn aan m’n linkerrib, net onder m’n borst. Net of m’n vlees van m’n rib wordt gescheurd, zo’n pijn doet ‘t.
Vk zegt: 2 paracetamol en een warme douche. }:| Iedere avond 2 paracetamol lijkt me niet erg gezond.
Protège moi de mes désirs.
pi_175140016
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

Heb zó een pijn aan m’n linkerrib, net onder m’n borst. Net of m’n vlees van m’n rib wordt gescheurd, zo’n pijn doet ‘t.
Jemig, dat klinkt alsof het wel erg veel zeer doet! Bah. Sterkte ermee :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175140067
Mijlpaaltje: ik zie sinds vandaag echt geen millimeter van mijn voeten meer! :D

Bovenaanzicht uitpuilbuik zojuist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_175140406
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:04 schreef minilot het volgende:
Mijlpaaltje: ik zie sinds vandaag echt geen millimeter van mijn voeten meer! :D

Bovenaanzicht uitpuilbuik zojuist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde idee hier. Ik kan niet zien of ik mijn riem goed sluit bijvoorbeeld.
Of netjes geschoren heb. ;(
pi_175140430
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ook maar even een ego-post van mij.

Heb zó een pijn aan m’n linkerrib, net onder m’n borst. Net of m’n vlees van m’n rib wordt gescheurd, zo’n pijn doet ‘t.
Vk zegt: 2 paracetamol en een warme douche. }:| Iedere avond 2 paracetamol lijkt me niet erg gezond.
Ik had het ook (maar dan rechts), echt van die pijn dat je gewoon niet meer weet hoe je moet gaan zitten of liggen :X

Paracetamol heb ik ook geprobeerd, maar werkte maar af en toe. Bij mij was het vooral 's avonds, weet niet of dat bij jou ook is?
Bij mij ging het veel beter toen ik verlof had, dus ik vermoed achteraf gezien dat mijn houding op m'n werk verkeerd was. En sinds ik verlof heb, heb ik het nog wel een paar keer gehad, maar dat was telkens als ik teveel gegeten had :') dus ook wel verklaarbaar.

Geen idee of je er wat aan hebt, maar wie weet. Sterkte ermee in elk geval! :*

Edit: wat bij mij enigszins hielp (soms): warmte inderdaad, bijv. zo'n kersenpitkussen erop houden. Of -hoe tegenstrijdig ook- er juist wat druk op uitoefenen.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175140446
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:14 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Dit dacht ik vroeger ook _O-
Tot ik het een keer aan mijn moeder vroeg, ze antwoord gaf en ik haar met zo'n verschrikte blik aankeek dat ze op dat moment zeker wist dat ze van mij nooit kleinkinderen zou krijgen :')
Zoonlief vroeg vd week wel of de baby door een machine eruit gehaald wordt. :')
pi_175140535
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Of netjes geschoren heb. ;(
Ik scheer sinds deze week met een spiegeltje. 'Op gevoel' bleek geen succes. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_175140566
@ Mini: en hoé. ;(
Ah, wat een lief buikje! O+ Lijkt me wel ongemakkelijk met scheren en zo, zoals hierboven ook al werd gezegd. :D
Protège moi de mes désirs.
pi_175140602
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik scheer sinds deze week met een spiegeltje. 'Op gevoel' bleek geen succes. :')
Manlief wilde het doen. ‘Lief’ hè. :')
Gaan we niet doen. :P
pi_175140645
Ik laat dat mijn lief ook maar niet doen, nee.. Brrr! :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@ Mini: en hoé. ;(
Knuf! Een voorzichtige :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175140690
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:17 schreef twist02 het volgende:

[..]

Ik had het ook (maar dan rechts), echt van die pijn dat je gewoon niet meer weet hoe je moet gaan zitten of liggen :X

Paracetamol heb ik ook geprobeerd, maar werkte maar af en toe. Bij mij was het vooral 's avonds, weet niet of dat bij jou ook is?
Bij mij ging het veel beter toen ik verlof had, dus ik vermoed achteraf gezien dat mijn houding op m'n werk verkeerd was. En sinds ik verlof heb, heb ik het nog wel een paar keer gehad, maar dat was telkens als ik teveel gegeten had :') dus ook wel verklaarbaar.

Geen idee of je er wat aan hebt, maar wie weet. Sterkte ermee in elk geval! :*

Edit: wat bij mij enigszins hielp (soms): warmte inderdaad, bijv. zo'n kersenpitkussen erop houden. Of -hoe tegenstrijdig ook- er juist wat druk op uitoefenen.

Stiekem fijn dat anderen de pijn herkennen. :X Bij mij is het constant als ik lig. En vaak wanneer ik zit of diep adem haal. Weet me inderdaad geen houding te vinden zo.
Druk uitoefenen doe ik al met m’n hand, probeer het steeds te masseren. Warm houden is wel een goede, ga morgen eens kijken voor een kersenpitkussen.

Weet jij waar de pijn door komt? Na m’n opmerking over “het afscheuren van vlees” zei mn vk dat dat idd zo kan voelen omdat m’n spieren snel uit zijn gerekt door het snelle groeien opeens. Het schoppen van de baby is het iig nog niet, hij komt gelukkig nog niet bij m’n ribben. :')
Protège moi de mes désirs.
pi_175140732
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ook maar even een ego-post van mij.

Heb zó een pijn aan m’n linkerrib, net onder m’n borst. Net of m’n vlees van m’n rib wordt gescheurd, zo’n pijn doet ‘t.
Vk zegt: 2 paracetamol en een warme douche. }:| Iedere avond 2 paracetamol lijkt me niet erg gezond.
Helaas heel herkenbaar :{ Het trekt bij mij wel weg als ik een tijdje in bed lig maar het is zo'n rotgevoel, straalt het bij jou ook uit naar je rug?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175140785
De pijn bij mijn rib ervaar ik meer als branderig en alsof er tig pleisters vanaf getrokken zijn ofzo. :') Zeurderig.
Heel irritant want gewoon zitten is onprettig en blijven staan is ook vermoeiend.

Baby beweegt trouwens gigantisch nu. Ze duwt steeds mijn armen omhoog als ik ze op mijn buik leg.
Alsof ze zo voorbij golft. :')
pi_175142091
Duman ik heb ook heel veel last van m'n ribben. Het lijkt net alsof de gekneusd zijn of iets in die richting :{ Volgens mij komt ze wel al bij mn ribben - maar zeker weten doe ik het niet - of het komt door het hoesten wat ik al bijna 4 weken doe :X .. Ik hoop dat de pijn snel dragelijker voor je wordt! :* -O-
pi_175142206
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Stiekem fijn dat anderen de pijn herkennen. :X Bij mij is het constant als ik lig. En vaak wanneer ik zit of diep adem haal. Weet me inderdaad geen houding te vinden zo.
Druk uitoefenen doe ik al met m’n hand, probeer het steeds te masseren. Warm houden is wel een goede, ga morgen eens kijken voor een kersenpitkussen.

Weet jij waar de pijn door komt? Na m’n opmerking over “het afscheuren van vlees” zei mn vk dat dat idd zo kan voelen omdat m’n spieren snel uit zijn gerekt door het snelle groeien opeens. Het schoppen van de baby is het iig nog niet, hij komt gelukkig nog niet bij m’n ribben. :')
Nee, wat het precies is weet ik nog steeds niet. Ik gok eigenlijk ook maar dat het m'n ribben zijn, puur op basis van de plek. De keren dat ik het benoem bij de vk, wordt er eigenlijk altijd geopperd dat het wel van het schoppen van de kleine komt, omdat het bij mij echt erg werd rond 34 weken ofzo.
Ik heb zelf het idee dat het iets anders is, eerder spieren inderdaad ofzo. Maar zeker weten doe ik dat niet.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175143231
Ik ga helaas alweer afscheid nemem van jullie
Vanmiddag is de miskraam doorgezet, helderrood bloedverlies en enorme buikkrampen. Vk kon nu niet veel voor me doen behalve de bemoedigende woorden en een hart onder de riem.

Hoop dat iedereen hier verder een voorspoedig verloop heeft en wie weet tot gauw! :*
pi_175143294
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:01 schreef aapieannie het volgende:
Ik ga helaas alweer afscheid nemem van jullie
Vanmiddag is de miskraam doorgezet, helderrood bloedverlies en enorme buikkrampen. Vk kon nu niet veel voor me doen behalve de bemoedigende woorden en een hart onder de riem.

Hoop dat iedereen hier verder een voorspoedig verloop heeft en wie weet tot gauw! :*
Wat een verdietig nieuws! :'( Sterkte de komende tijd. :* :*
pi_175143478
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:01 schreef aapieannie het volgende:
Ik ga helaas alweer afscheid nemem van jullie
Vanmiddag is de miskraam doorgezet, helderrood bloedverlies en enorme buikkrampen. Vk kon nu niet veel voor me doen behalve de bemoedigende woorden en een hart onder de riem.

Hoop dat iedereen hier verder een voorspoedig verloop heeft en wie weet tot gauw! :*
Wat veel miskramen zeg in het topic. Heel veel sterkte.
pi_175144822
Ach wat ontzettend rot Aapieannie, heel veel sterkte :*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_175145029
Ah nee aapie ;( heel veel sterkte!
pi_175145904
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:01 schreef aapieannie het volgende:
Ik ga helaas alweer afscheid nemem van jullie
Vanmiddag is de miskraam doorgezet, helderrood bloedverlies en enorme buikkrampen. Vk kon nu niet veel voor me doen behalve de bemoedigende woorden en een hart onder de riem.

Hoop dat iedereen hier verder een voorspoedig verloop heeft en wie weet tot gauw! :*
Oh nee ;( Veel sterkte!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175146495
Sterkte aapie.
pi_175146865
Sterkte Aapie :'( :*
pi_175147061
Ooh nee aapie wat verdrietig ;( Veel sterkte :*
  Moderator zaterdag 18 november 2017 @ 08:54:57 #130
382129 crew  Donna
pi_175147077
Sterkte aapie! :*
pi_175147119
Ach aapie, heel veel sterkte gewenst :*
pi_175147167
Wij gaan het vandaag aan mijn ouders en morgen aan zijn ouders vertellen. Omdat het niet gepland is en de timing nogal onhandig is, vind ik het echt superspannend hoe ze gaan reageren :o hoewel ik het, denk ik, erger maak in mijn hoofd dan dat het is :')
pi_175147230
Aw aapie heel veel sterkte. :*

Pijn bij mijn ribben heb ik meer zoals Venco het beschrijft. En omdat er billen naar buiten worden gestoken. Dat zijn overigens de enige momenten dat ik tegen de baby praat. 'Dude, stick your but back in :('.

Ik heb het scheurende gevoel wel bij mijn schuine buikspieren gehad. Dat waren echt geen leuke momenten. En altijd in bed ook ja.

Iedere avond paracetamol kan overigens geen kwaad btw. Wel altijd in overleg met de vk.

Man en ik konden allebei niet slapen gisteravond. Baby besloot man dan ook een flinke show van zijn bewegingskunsten te geven. Leuk om dat met man te kunnen delen
Bij L. Is dat nooit gelukt.

Vandaag 37 weken. *O* vorige keer met deze termijn besloten we nog even een nieuwe vloer op de benedenverdieping te leggen. :')
Vandaag wat laatste dingen bestellen (luiers bijvoorbeeld :')) en de radiatorombouw verven. Dan is het kamertje klaar. Morgen de Co sleeper in elkaar zetten, dan is dat ook af. Het begint zowaar ergens op te lijken. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175148010
Aapie sterkte komende tijd.

Gisteren bij de gynaecoloog geweest en weer een sticker erbij in het boekje😃 Bij inwendig onderzoek bleek ik al een centimeter ontsluiting te hebben en hij heeft me gestript.
Verder hebben we gisteren ook een inleidingsdatum gekregen *O* Nog even en de kleine vent is er 😃Spannend.
pi_175148081
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:13 schreef Waterdruppel het volgende:
Aapie sterkte komende tijd.

Gisteren bij de gynaecoloog geweest en weer een sticker erbij in het boekje😃 Bij inwendig onderzoek bleek ik al een centimeter ontsluiting te hebben en hij heeft me gestript.
Verder hebben we gisteren ook een inleidingsdatum gekregen *O* Nog even en de kleine vent is er 😃Spannend.
Oei, heel spannnd. Lijkt mij zo gek om echt een datum te hebben. Meestal moet je het maar afwachten. :P
Succes! *O*
pi_175148392
Aapie heel veel sterkte :*

Aure succes en plezier met het vertellen.
pi_175148436
Aapie, wat ontzettend klote zeg! ;(
Heel veel sterkte! :*

Kris, billen-naar-buiten-boks }:|
Die van ons denkt dat dat de beste exit-strategie is geloof ik: billen eerst en via de navel naar buiten :')
Heb ook een prachtige ring van kleine striemen rondom m'n navel -O-
En je hebt gewoon een in-principe-afgebakken-baby! *G*

Hier 39 weken vandaag en serieus nog echt 0,0 besef dat ik ergens in de komende 3 weken ga bevallen :')
Dus ik denk dat dat ook niet meer gaat komen :+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175148552
Sterkte Aapie. :*

Wat spannend Waterdruppel! :D

Ben nou 36 weken en moet er echt aan wennen dat het voor ons ook bijna tijd wordt. Ik heb ook nog maar twee, misschien drie, kasten om op te ruimen en schoon te maken. Ook bijna de hele checklist met klusjes is gedaan, dat is sowieso een klein wonder. Vanaf dinsdag ook verlof van mijn laatste vrijwilligerswerk. :s)

Over ribbenpijn, het scheelt bij mij aanzienlijk om een goede beha te dragen. Mijn meegroeibeha's begonnen te krap te zitten maar de voedingsbeha's zitten prima. Gisterochtend had ik al vroeg pijn en ben ik gewisseld, daarna geen last meer gehad tot 's avonds. :) Maar bij mij is het wel minder pijnlijk dan jullie omschrijven. :o

Aure succes met vertellen, je ouders vinden het vast ook wel mooi dat ze opa en oma worden. Van mijn schoonmoeder dachten we ook dat ze niet zo enthousiast zou zijn, maar dat viel reuze mee. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175148633
Ik vond het destijds met mijn zoon ook doodeng om het mijn ouders te vertellen. Woonde net 4 maanden samen (net uit huis) en half jaar ervoor afgestudeerd. :')
Ze reageerden toch wel blij en emotioneel maar hoorde achteraf van mijn zus dat ze het niet geweldig vonden en bezorgd waren om mij en de relatie.
Wel allemaal goed gekomen maar toch wel verdriet meegemaakt daarna.
Gelukkig is alles nu een stuk fijner. :)
pi_175149500
Hè, wat een rotnieuws Aapie. Sterkte :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175149521
Ik zie dat het mijn op één na laatste zaterdag op kantoor is pre-verlof. Ieks! Alleen volgende week nog. :o

Vertellen aan familie hier was van een iets andere aard: na zestien jaar samenwonen had niemand er geloof ik nog op gerekend! *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175149649
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:13 schreef Waterdruppel het volgende:
Aapie sterkte komende tijd.

Gisteren bij de gynaecoloog geweest en weer een sticker erbij in het boekje😃 Bij inwendig onderzoek bleek ik al een centimeter ontsluiting te hebben en hij heeft me gestript.
Verder hebben we gisteren ook een inleidingsdatum gekregen *O* Nog even en de kleine vent is er 😃Spannend.
Spannend zeg! En fijn dat je in ieder geval al een centimeter ontsluiting hebt, dus het zou ook nog uit zichzelf kunnen beginnen nu? Hopelijk gaat je suiker daarna ook weer normaal doen :*

Twist; en jij hebt het dan al een keer eerder meegemaakt, ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat ik straks én moet bevallen en dat er daarna een echte baby is :o

Wij dachten gisteren we gaan nog even naar de film, om 22.15 begon hij en ik heb denk ik 40% van de film gezien :Z _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175149822
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:02 schreef minilot het volgende:
Ik zie dat het mijn op één na laatste zaterdag op kantoor is pre-verlof. Ieks! Alleen volgende week nog. :o

Vertellen aan familie hier was van een iets andere aard: na zestien jaar samenwonen had niemand er geloof ik nog op gerekend! *)
Ga jij nu je laatste week in dan?
Ik werk nog 2 weken, 7 diensten zijn dat. :)
pi_175149930
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ga jij nu je laatste week in dan?
Ik werk nog 2 weken, 7 diensten zijn dat. :)
Ik werk ook nog twee weken, maar bij mijn laatste week sta ik niet op zaterdag ingeroosterd. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175149943
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:23 schreef Malteser het volgende:
Dank Dames :*.

[..]

Normaal gesproken hebben we opvang voor 3 dagen in de week. Mijn man werkt namelijk 5 dagen, ik 3.
We moeten nu dus iedere week voor 2 extra dagen opvang regelen. Soms is er extra plek op het kdv, verder springen mijn schoonouders, mijn peetouders en familie bij. En soms lukt het helemaal niet omdat iedereen moet werken en dan neemt man vrij.
We hadden al een hulp in de huishouding dus dat gaat gewoon door. Was doe ik zelf, strijk doet man of wordt gedaan door degene die hier in huis is om voor Twix te zorgen (tijdens zijn dutje). Maar het is iedere week een puzzel want mijn vrije dagen zijn dinsdag en donderdag en dan werken de meeste mensen.
Poeh, dat klinkt inderdaad als een behoorlijke puzzel!
pi_175149966
Aapie, wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte!
pi_175149968
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:08 schreef rena het volgende:

[..]
Twist; en jij hebt het dan al een keer eerder meegemaakt, ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat ik straks én moet bevallen en dat er daarna een echte baby is :o
Vooral dat laatste hier! Bij de Samen Bevallen-cursus lijken de dames zich best een beetje druk te maken over het hele bevallen en ik kan alleen maar denken: boeien, dát is in hoogstens een dag of twee voorbij, en daarna is er nog decennialang een ECHT KIND! :o Toevertrouwd aan ONS! :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_175150143
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Vooral dat laatste hier! Bij de Samen Bevallen-cursus lijken de dames zich best een beetje druk te maken over het hele bevallen en ik kan alleen maar denken: boeien, dát is in hoogstens een dag of twee voorbij, en daarna is er nog decennialang een ECHT KIND! :o Toevertrouwd aan ONS! :o
Ja, maar bevallen doet pijn. :P
  zaterdag 18 november 2017 @ 13:23:47 #149
409579 LuDann
All the way
pi_175151408
Aapie, wat verdrietig, veel sterkte.

Jagar, hoe ging je verdediging? Gefeliciteerd joh! *O*

Aure, succes met vertellen! Spannend zeg.

Wat vervelend zeg, die ribbenpijn. Hopelijk is het inderdaad een soort groeipijn en gaat het ook weer over. Paracetamol kan geen kwaad voor een tijdje, lijkt me.

Zo, ik heb mijn huurauto gisteren weer ingeleverd. 1500 km gereden in 4 dagen. Enorm goede start denk ik, zo een week na het halen van mijn rijbewijs. Ik ben helemaal over de zweethandjes-op-de-snelweg fase heen. Ik ga het ding ook echt missen zeg, toch maar sparen voor een eigen auto. En zwanger rijden gaat tot nog toe prima, op een wat pijnlijke bips na. :P

Gisteren groot deel van de dag in het ziekenhuis doorgebracht met peuter. Ze is altijd hartstikke lief en makkelijk met dit soort dingen maar echt leuk is het niet natuurlijk. Eerst een groeiecho en daarna nog de lunchcurve, die toch ook wel veel gedoe is en lang duurt. Bovendien pijn aan een van mijn armen nu, niet iedereen is even kundig met bloed prikken.

Maar goed, de VK belde me die avond om 20 uur nog, en ik schrok want wie belt er nou met goed nieuws op zo'n tijdstip? Maar ze belde dus gewoon om te zeggen dat de curve prima was. Groeiecho moet ik nog overleggen met de VK volgende week maar de echoscopiste liet de curve zien en deze baby is wel kleiner dan Wolk was, zag eruit als P30 van wat ik zo zag. En ze zei iets over een klein hoofd, dat ga ik volgende week wel horen. Wolk had ook een wat kleiner hoofd geloof ik.
pi_175154256
:* voor aapieannie
pi_175157841
Spannend, Waterdruppel!

LuDann, fijn dat de lunchcurve goed was! ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:08 schreef rena het volgende:

[..]

Twist; en jij hebt het dan al een keer eerder meegemaakt, ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat ik straks én moet bevallen en dat er daarna een echte baby is :o
Ja, je zou denken dat dat de tweede keer anders is hè? Niet dus... :')

Sowieso, dat fysieke deel van een zwangerschap gaat me prima af; ik heb meer 'moeite' met de mentale mindfuck die je erbij krijgt :{ als ik vooraf op een briefje zou krijgen dat ik tot 42 weken loop, zou ik er direct voor tekenen. Maar dat hele "wanneer-zou-het-hee-voelde-ik-nu-iets-oh-nee-toch-niet", daar kan ik maar slecht tegen. Toch een beetje neurotisch wat dat betreft denk ik... :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zaterdag 18 november 2017 @ 19:47:43 #152
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175158119
Ik vond bevallen wel pijn doen ja. Maar alleen het laatste uur vond ik echt niet leuk en zowat elk uur sindsdien wel. Dus ben netto heel tevreden :P oO<

Maar ik kwam vooral even zeggen dat Cass’ winkel echt supermooi is geworden! Met teveel leuke dingen. Gelukkig kon ik sinterklaas als excuus opvoeren voor mijn inkopen (alhoewel, twee bijtringen? nou ja...). En ik kwam en passant nog een paar leuke mensen tegen ook. Kortom: *;
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 18 november 2017 @ 20:54:01 #153
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_175159817
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:47 schreef Lemijn het volgende:
Ik vond bevallen wel pijn doen ja. Maar alleen het laatste uur vond ik echt niet leuk en zowat elk uur sindsdien wel. Dus ben netto heel tevreden :P oO<

Maar ik kwam vooral even zeggen dat Cass’ winkel echt supermooi is geworden! Met teveel leuke dingen. Gelukkig kon ik sinterklaas als excuus opvoeren voor mijn inkopen (alhoewel, twee bijtringen? nou ja...). En ik kwam en passant nog een paar leuke mensen tegen ook. Kortom: *;
Jaaa, het is echt supermooi geworden en vol leuke spulletjes O+ Koopt allen uw Sint- en Kerstcadeaus en babybenodigdheden bij Cass!

En Lemijn en O+ Jacob O+ zijn superlief :Y
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_175160056
Linkje naar de winkel? :) (desnoods dm)

Aapieannie: heel veel sterkte.. hopelijk kom je snel terug naar dit topic! :*

Kwam vandaag pas om 14:00 uur m’n bed uit, heb volop uit kunnen rusten. Voel al meteen dat ik me lichamelijk veel beter voel!
Denk niet dat m’n pijn te maken heeft met m’n bh.. maar ga binnenkort wel maar even kijken voor voedingsbh’s. Heb ze daarna toch nodig. :)

Neem nu eens even bewust de tijd voor m’n aapje, we gaan een boekje lezen. O+


Oh, les #61836371 van het leren van de Nederlandse cultuur aan manlief was vandaag weer zeer geslaagd: hij vindt oliebollen heel erg lekker. :9

Edit: volgens mij hebben we eindelijk een roepnaam gevonden. O+ Hopelijk verander ik niet weer van gedachte.

[ Bericht 8% gewijzigd door arvensis op 18-11-2017 21:17:44 ]
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 18 november 2017 @ 21:18:43 #155
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175160434
Ik dacht eigenlijk dat het gewoon mag? Anders hoor ik het wel :).
Dit is ‘m.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175161007
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Vooral dat laatste hier! Bij de Samen Bevallen-cursus lijken de dames zich best een beetje druk te maken over het hele bevallen en ik kan alleen maar denken: boeien, dát is in hoogstens een dag of twee voorbij, en daarna is er nog decennialang een ECHT KIND! :o Toevertrouwd aan ONS! :o
Ja, dat we haar straks echt mee naar huis mogen nemen en houden, zo'n klein minimensje! Stiekem ook een beetje eng :@ Maar ben nu ook zo benieuwd naar haar, nog maximaal 3 weken en dan ben ik iemands mama O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175161314
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:39 schreef rena het volgende:

[..]

Ja, dat we haar straks echt mee naar huis mogen nemen en houden, zo'n klein minimensje! Stiekem ook een beetje eng :@ Maar ben nu ook zo benieuwd naar haar, nog maximaal 3 weken en dan ben ik iemands mama O+
Je bent nu al mama!! :*

Edit: oh, staan echt leuke dingen in de webshop!

[ Bericht 3% gewijzigd door arvensis op 18-11-2017 22:22:47 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_175161852
Wat veel leuk spul heb je Cass, niet goed voor mn bankrekening :D
Hele mooie draag(zak)doeken collectie O+ Ik ga zeker een paar dingen bestellen O+
pi_175162059
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Je bent nu al mama!! :*

Edit: oh, staan echt leuke dingen in de webshop!
Sowieso bonusmama, maar straks ook een kindje waar ik echt iets van mij in terug kan zien, bedoelde het meer op die manier :Y En van een buikbaby ben je ook al mama natuurlijk O+

Leuke site inderdaad Cass!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175162090
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:26 schreef rena het volgende:

[..]

Sowieso bonusmama, maar straks ook een kindje waar ik echt iets van mij in terug kan zien, bedoelde het meer op die manier :Y En van een buikbaby ben je ook al mama natuurlijk O+
Ik bedoelde buikbaby. O+ :@
Protège moi de mes désirs.
pi_175162145
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:26 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ik bedoelde buikbaby. O+ :@
Haha, dat geeft niks hoor, ik zeg ook altijd tegen S. dat zij al een hele lieve mama heeft en dat ik haar hulpmama ben en straks echte mama van deze baby. Ze vroeg laatst wel of haar mama dan ook een soort hulpmama is, toen heb ik gezegd dat dat prima is haha.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175162173
Liefff jongens O+ :* Blij-ei-confetti-foto in spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was echt bizar! En supergaaf. En nu op de bank met de balen, want ik heb wéér een bloeding gehad en dat vind ik mooi flut. Deze week ook al twee keer eerder, vandaag de hele dag door steeds een beetje. Ik maak me niet persé zorgen, maar ik wil wel graag weten waar het nou precies vandaan komt. Morgen bellen met de vk voor overleg.

Ohh aapie, wat rot ;( veel sterkte :*
Make your own kind of music.
pi_175163043
Heh jakkes Cass niet fijn :* de bloeding dan. Je webshop en opening van je winkel is natuurlijk O+ heb al zo vaak mandje gevuld en maar weer snel weggeklikt haha.

Aapie heel veel sterkte, miskramen zijn zo rot :(

Volgens mij ben jij al een hele leuke en lieve hulpmama, dus de rol als ‘echte’ mama ga je vast goed vervullen :Y

En verder zag ik disneyboekjes en curves en blanco.

Ik ben moeeeee en rustig aandoen met 2 kindjes die hyper zijn door sinterklaas werkt niet echt. Baal er soms van dat ik voor mijn gevoel niet echt kan genieten van deze zwangerschap omdat ik me of zorgen maak of ik voel me vermoeid/niet lekker. Ook vind ik t moeilijk nu de uitgerekende datum van de miskraam dichtbij komt. En dan voel ik me weer schuldig tegenover buikbaby.
pi_175166713
De incubatietijd van de buikgriep is ongeveer 2 dagen heb ik proefondervindelijk uitgevonden. :'( Dikke respect voor iedereen die continu misselijk is. Ik trek dit na 1 nacht al niet. :{
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175167041
Ah Kris nee...pfff lekkere timing ja ;(
Beterschap! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175167479
Bedankt voor alle sterkte wensen. We kunnen het inmiddels wel goed relativeren. Het word inmiddels ook weer rustig in mn lijf dus ik hoop dat we gauw weer verder kunnen!
pi_175168194
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 10:43 schreef aapieannie het volgende:
Bedankt voor alle sterkte wensen. We kunnen het inmiddels wel goed relativeren. Het word inmiddels ook weer rustig in mn lijf dus ik hoop dat we gauw weer verder kunnen!
Hopelijk kom je snel weer terug. :*

Hier voor de zoveelste dag last van hoofdpijn. Mijn darmen zitten verstopt en heb vanochtend alles uit de kast moeten trekken om er weer een beetje tegen te kunnen. :'( Komende week dus maar weer extra fruit bij de boodschappen, voor meer afwisseling.
Gelukkig geen zorgen dat de hoofdpijn komt door een hoge bloeddruk, die was maandag nog dik in orde.

Ook sterkte voor Kris en Cass! :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175169596
Ik beschouw mezelf denk ik toch echt pas als moeder vanaf geboorte ukkie. Nu toch gevoelsmatig vooral een bewegend onderdeel van mijn eigen lijf. :)

Gefeliciteerd met de winkel, Cass! Wat een werk zal dat geweest zijn, en wat een mooie spullen in de webshop! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175169929
Songeur, Kris en Pannenkoekenmix :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175170008
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 13:18 schreef rena het volgende:
Songeur, Kris en Pannenkoekenmix :*
Ja, hoop dames hier in de lappenmand zeg!

-x-jes voor wie het gebruiken kan. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_175187687
Morning :W

Stil hier.

Buikgriep was heftig, maar net als bij L. over na een dagje. Man was vannacht de Sjaak, dus alsnog weinig kunnen slapen, maar komt wel weer goed. Slaapgebrek staat de komende jaren sowieso weer op het programma.

Straks even naar de vk. Ben benieuwd of meneer eindelijk ingedaald is.

Hoe is het verder hier?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175187778
Fijn zo'n virus Kris.... hopelijk zijn jullie er voorlopig weer vanaf. Succes bij de VK.

Onze peuter deed iets wat hij normaal nooit doet. Doordeweeks moeten we hem vaak wakker maken voor naar het kdv. En in het weekend is hij uiteraard altijd uit zichzelf vroeg wakker, terwijl zijn bedtijd 's avonds altijd tussen 19.00 en 19.30 uur is.
Dit weekend was het eens andersom! Dus wij hebben 2 ochtenden 'uitgeslapen' tot na 7.30 uur en vanochtend (kdv-dag) was hij wel op tijd uit zichzelf wakker geworden.
Maar 7.30 uur ipv 6.00/6.15 uur doet een zwanger mens goed zeg!
Jammer dat ik 's nachts wel 2 keer de wekker moet zetten voor de sonde maar ach, zo wennen we vast aan de gebroken nachten. :7

Gisteren wel weer een bezoekje aan het ziekenhuis gehad, verstopte sonde. Gelukkig kon 'ie onder druk doorgespoten worden. *O*
pi_175187992
Goedemorgen! Beterschap voor de zieken onder ons!

Malteser, weer een verstopte sonde! Is het normaal dat dat vaker voorkomt of heb je 'gewoon' pech? wel ontzettend fijn dat de peuter besloot uit te slapen, wat een luxe kan dat zijn hè?
pi_175188055
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 08:40 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Goedemorgen! Beterschap voor de zieken onder ons!

Malteser, weer een verstopte sonde! Is het normaal dat dat vaker voorkomt of heb je 'gewoon' pech? wel ontzettend fijn dat de peuter besloot uit te slapen, wat een luxe kan dat zijn hè?
Heb een vrij dunne sondeslang in mijn lijf, wat heel fijn is want daardoor voel je 'm niet zo zitten. Maar het nadeel is dus snel verstoppingen. Over twee weken moet er sowieso een nieuwe in, ik zou kunnen overwegen een iets dikkere te laten plaatsen waardoor kans op verstopping kleiner is maar die dus blijkbaar wat meer kan irriteren door de dikte.

Oh, gisteren is de inbouwkast op Twix' nieuwe kamer afgemaakt!! Nu nog im de verf zetten en dan kunnen we zijn kamer gaan inrichten. En dat houdt ook in dat we daarna de babykamer wat kunnen opfrissen met nieuwe accessoires voor dit kindje. Happy! O+
pi_175188386
Fijn dat je weer opgeknapt bent Kris :)

Malteser, balen van weer die verstopping zeg, maar kan me voorstellen dat een dunnere slang wel fijner is dan een dikker slangetje in je lijf.. En een leuk vooruitzicht dat je straks lekker met het kamertje aan de slag kunt O+

Hier gaat het prima, het afwachten is een beetje begonnen, hoewel het prima nog 2,5 week kan duren, heb ook niet het gevoel dat ze er al klaar voor is. Voel me verder nog aardig goed op de ribben na.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175188595
Fijn dat je weer beter ben Kris!

En Malteser wat een cadeautje, een weekend uitslapen met de peuter O+

Rena, spannend!

Wij hebben vandaag de geslachtsecho maar willen het nog niet weten. Wel zin om de kleine weer te zien. Gister bij m’n broertje van drie langs geweest, zo leuk O+ hij begint nu hele zinnen te praten. Hoor je m ineens: ‘mag ik wat drinken?’ naast je piepen :D

Oh en vandaag in ondertrouw *O*
pi_175188663
Oh wat leuk, in ondertrouw! Veel plezier! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175189287
Fijne dag VitaBella! Jullie doen toch een reveal feest aanstaande zaterdag of heb ik het verkeerd onthouden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Malteser op 20-11-2017 10:27:10 ]
pi_175189889
Oohh aapie wat naar! Heel veel sterkte :* Hopelijk mag je weer snel aansluiten hier.

Waterdruppel hopelijk doet het strippen iets!

Spannend Vita!! Heb je een voorgevoel?

Oh Malteser wat balen van de verstopte sonde! Gelukkig kon ie weer doorgespoten worden. Maar hopelijk heb je dat ding heel snel niet meer nodig!

Rustig aan Pannenkoekenmix!!

Songeur, kan me voorstellen dat je baalt van het soms afwezige genietgevoel. Niet schuldig voelen, je baby wordt straks sowieso omringd met liefde en is al onderdeel van het gezin :* Misschien kun je tien minuutjes eerder naar bed en dan bewust tijd nemen om aan je baby te denken?

DUMAN oliebollen heerlijk! Heb er gisteren ook 1 gegeten. Deze tijd van het jaar: ik HOU ervan.

Hier vandaag 16 weken zwanger. Vier maanden. :o Zwangerschapsbuikie is in rokjes en jurkjes echt heel duidelijk zichtbaar. In broeken iets minder maar ik merk dat m’n broeken nu echt knellen bij de band als ik zit dus donderdagavond of zaterdag echt tijd voor een tripje naar de H&M voor zwangerschapsjeans!
Dit, dat, alles.
pi_175189899
Veel plezier Vita!

Malteser, fijn dat de sonde doorgespoten kon worden. Is het standaard dat ie na een x aantal weken vervangen moet worden?

Ik had een flitsbezoekje bij de vk. Alles goed en kind is eindelijk ingedaald. *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175190098
Malteser wat goed van Twix dat-ie meedenkt hoe hij het jullie een beetje makkelijker kan maken ;)
Klote van die sonde weer (en ook dat je er dan 's nachts steeds je wekker voor moet zetten!)...

Vita, klinkt als een leuke dag! O+
Hoop dat het geslacht goed te zien is voor je gender reveal (maar nog even niet voor jullie ;) )

Kris, fijn dat het ergste al weer achter de rug is. Buikgriep is sowieso verschrikkelijk, maar hoogzwanger moeten ze dat echt verbieden :X
Oh, en fijn dat-ie ingedaald is! ^O^

Philo al weet 16 weken, wauw dat gaat hard! O+

Rena, afwacht-boks ;)
Maar binnen nu en een week of 3 hebben we onze kleintjes sowieso! O+
Hier is het beleid tenminste max 42 weken, en daar sluit ik me graag bij aan :+

Hier ook alles rustig. Peuter blaft helaas nog steeds als een zeehondje ;( zelf loop ik ook al een paar dagen te snotteren, maar dat hoesten blijft me vooralsnog bespaard gelukkig... *klopt af*
En vandaag en morgen gaat ze gelukkig wel gewoon naar de gastouder, dus heb ik het lekker rustig alleen.

Eerste appjes met "hoe gaat het?" komen al langzaam binnen, dus dat wordt de komende dagen (weken?) nog leuk ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 11:19:06 #182
382129 crew  Donna
pi_175191001
Fijn dat je weer beter bent Kris! Ik had 2 weken terug ook 1 (1,5) dag spugen, diarree en overgeven en het was zomaar ineens weer over. Gelukkig!

VitaBella in ondertrouw, joehoe! En de echo, hopelijk kan ze het goed zien en kan je later dan een mooie reveal doen!

Philo alweer 16 weken. Gaat dan toch ineens wel snel he? Of niet? *O*

Ik heb vorige week ook al oliebollen gehad. Had er ook 1 voor m'n vriend meegenomen, maar die heeft het niet gered. :D

Malteser weer naar het ziekenhuis, gelukkig konden ze het snel doorspoelen. Succes alvast voor het vervangen!

Succes twist, met die appjes. >:)

Hier gaat alles z'n gangetje. Woensdag weer controle, dan even vragen naar een alternatief voor de suikertest. En ik ben de 21 weken alweer voorbij! *O*
We hebben zaterdag de box opgehaald, dus alle grote dingen zijn ook binnen.
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 11:29:46 #183
382129 crew  Donna
pi_175191247
Oh en ik kan trouwens niet meer zo dicht aan m'n bureau zitten. Dan krijg ik protest uit m'n buik!
pi_175192269
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:35 schreef Krisvc het volgende:
Veel plezier Vita!

Malteser, fijn dat de sonde doorgespoten kon worden. Is het standaard dat ie na een x aantal weken vervangen moet worden?

Ik had een flitsbezoekje bij de vk. Alles goed en kind is eindelijk ingedaald. *O*
Ja, iedere zes weken. En dat gaat dan om het deel van neus naar darmen, het uitwendige deel iedere 24 uur maar dat kan ik zelf.

Fijn van het indalen!
pi_175192367
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:29 schreef DonnaRush het volgende:
Oh en ik kan trouwens niet meer zo dicht aan m'n bureau zitten. Dan krijg ik protest uit m'n buik!
Bij mij doet normaal zitten sowieso snel pijn. Het is staan, lopen of liggen.
Heel handig. :')
pi_175192382
Philomijn 16 weken *O* . Op naar de H&M voor positiejeans!

Twist, succes met de appjes. En hopelijk is peuter snel van haar hoest af.

Donna, mooi op tijd alle grote spullen binnen zeg. Doe je goed. Heb je alles nieuw gekocht?
pi_175192470
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:29 schreef DonnaRush het volgende:
Oh en ik kan trouwens niet meer zo dicht aan m'n bureau zitten. Dan krijg ik protest uit m'n buik!
Haha, herkenbaar! :D
Hoe vaak ik ook m'n bureaustoel aan wilde schuiven en dan met m'n buik tegen m'n bureau stootte :@ en heb peuter ook al een paar keer bijna ondersteboven gelopen met m'n buik :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175192489
Songeur, dat niet genieten gevoel is bekend. Door al het gedoe merk ik dat ik veel minder echt met het kindje bezig ban dan met Twix. Ik voel het ook nog niet zo goed, dat helpt natuurlijk niet mee.
Maar komt dat ook niet omdat het niet de eerste is?
En helpt het als je af en toe echt een momentje pakt voor jezelf en het kindje? Dus lekker in bad of even op bed. Of uitgebreid in de douche, met Rituals (of iets anders wat je lekker vindt), daarna lekker je buik insmeren enz.
pi_175192605
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 09:56 schreef Malteser het volgende:
Fijne dag VitaBella! Jullie doen toch een reveal feest aanstaande zaterdag of heb ik het verkeerd onthouden?
Nee dat heb je helemaal goed onthouden :D

Dank dames! Ik ben ook echt zo bang dat ze niks kan zien en we al die mensen moeten afbellen :') vk zei vrijdag dat het echt bijna nooit gebeurd en dat zij het nog nooit mee had gemaakt. Nou weet ik stiekem wel dat het echt wel vaker voorkomt dat er tijdens een echo niks te zien valt maargoed :P ze gaf ook aan dat mocht dat gebeuren dat we dan straks maar even een plan B moeten bedenken en niet op voorhand al. Daar heeft ze wel gelijk in.
pi_175192614
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:27 schreef twist02 het volgende:

[..]

en heb peuter ook al een paar keer bijna ondersteboven gelopen met m'n buik :')
MI _O-
pi_175192793
Wat grote dingen in huis hebben betreft.. Hier na twee mislukte Marktplaatsaankooppogingen dan vorige week toch echt een prima commode voor drie tientjes op de kop getikt, dus daarmee is alles qua kamertje wel binnen. Afgezien van het feit dat de tweedehands gescoorde lollige linnenkast eigenlijk veel te diep is voor de kleine ruimte, dus daar gaan we aan de achterzijde gewoon dertig cm vanaf zagen. *)
Een box doen we überhaupt niet..

Enige andere grote dat we nog niet hebben is een wandelwagen. Die krijgen we cadeau van mijn mams, maar we komen er steeds maar niet aan toe om te besluiten wat we nou eigenlijk willen.. Deze week maar eens een beslissing over nemen :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175193010
@ Kris: Fijn dat het weer goed met je gaat! Beterschap voor je man. :*

@ Vita: Wat spannend! Ben benieuwd! Wat leuk ook dat je nog zo'n jong broertje hebt. Ik heb een broertje van 9. Zo raar dat hij straks oom wordt. O+

@ Songeur: :* voor jou, mooie mama! Ook een :* voor Malteser!

@ Philo: Ja! Oliebollen, kruidnoten, chocoladeletters. O+ Het mag nu allemaal, haha.

@ Donna: Same. _O- Trek het scherm maar zo ver als mogelijk naar me toe. Ben ook nog eens m'n bril vergeten. :+ Pfff.

@ Mini: Fijn dat alles bijna af is! Wij hebben nu de kamer geverfd. Gaan nu ook kijken voor meubels. Ik wilde voor de eerste altijd nieuwe meubels, maar als ik zo de prijzen zie... tweedehands (schoon en goed onderhouden!) is ook goed. O-) Alleen het naar huis vervoeren is wel een dingetje. Even kijken hoe we dat gaan doen.
--

Heb gister 2 voedingsbh's gekocht bij de H&M. _O_ _O_ _O_ Alleen schrok ik van de maat. ;( En ik denk dat ik binnenkort een grotere maat moet hebben. Fijn. _O-
Protège moi de mes désirs.
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 12:55:39 #193
382129 crew  Donna
pi_175193016
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 12:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bij mij doet normaal zitten sowieso snel pijn. Het is staan, lopen of liggen.
Heel handig. :')
Bij mij 'voorover' zitten ook. De baby/buik past er niet meer tussen. En ik zit heel graag zo, dus dat is wel rot. Zit nu echt als een rechte plank op m'n stoel. Wel goed voor m'n rug, maar het zit voor geen meter. :D
pi_175193151
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:55 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@ Kris: Fijn dat het weer goed met je gaat! Beterschap voor je man. :*

@ Vita: Wat spannend! Ben benieuwd! Wat leuk ook dat je nog zo'n jong broertje hebt. Ik heb een broertje van 9. Zo raar dat hij straks oom wordt. O+

@ Songeur: :* voor jou, mooie mama! Ook een :* voor Malteser!

@ Philo: Ja! Oliebollen, kruidnoten, chocoladeletters. O+ Het mag nu allemaal, haha.

@ Donna: Same. _O- Trek het scherm maar zo ver als mogelijk naar me toe. Ben ook nog eens m'n bril vergeten. :+ Pfff.

@ Mini: Fijn dat alles bijna af is! Wij hebben nu de kamer geverfd. Gaan nu ook kijken voor meubels. Ik wilde voor de eerste altijd nieuwe meubels, maar als ik zo de prijzen zie... tweedehands (schoon en goed onderhouden!) is ook goed. O-) Alleen het naar huis vervoeren is wel een dingetje. Even kijken hoe we dat gaan doen.
--

Heb gister 2 voedingsbh's gekocht bij de H&M. _O_ _O_ _O_ Alleen schrok ik van de maat. ;( En ik denk dat ik binnenkort een grotere maat moet hebben. Fijn. _O-
Ja echt he?! Mini oompjes O+

En _O- over het bh stukje. Big boobs for the win right?! O+
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 13:05:50 #195
382129 crew  Donna
pi_175193188
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:22 schreef Malteser het volgende:

Donna, mooi op tijd alle grote spullen binnen zeg. Doe je goed. Heb je alles nieuw gekocht?
Ja we hebben alles nieuw, maar het kamertje hebben we van IKEA, dus geen levertijd en zo is het best wel snel gegaan eigenlijk.
En m'n schoonouders hebben een enorme bijdrage gedaan op onze rekening, echt super lief. O+
pi_175193233
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:55 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@ Mini: Fijn dat alles bijna af is! Wij hebben nu de kamer geverfd.
Ha, dan toch al verder dan wij. Nou ja, hier was geschilderd, maar dat viel er een paar weken geleden allemaal weer vanaf wegens een onzalige onderlaag van een vorige bewoner. We zijn inmiddels op het punt dat alle verf er weer af is gekrabd, de muur geëgaliseerd is en er primer op zit dus we zijn per gisterenavond laat weer startklaar voor nieuwe muurverf. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_175193280
Qua nieuw hebben we alleen een vers ledikantje, eentje van 80 euro van Ikea. De rest tweedehands. Niet zozeer vanwege de kosten, maar ik vind heel veel nieuwe stijl babymeubels al niet zo mooi en ik vind het ook wel zo duurzaam om gewoon iets tweedehands te kopen - we zijn daar een beetje hippies in. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175193331
Vanochtend de echo gehad :) :) :) Was helemaal goed! Officieel 7 weken en 3 dagen zwanger. 13,9 mm en kloppend hartje. 'Het' bewoog zelfs, zo mooi en bijzonder.
Bij 11 weken weer een echo in het AMC en dan worden wij vrijgegeven zeg maar. We mogen ons al wel bij een verloskundige inschrijven.
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 13:15:43 #199
382129 crew  Donna
pi_175193390
Wat fijn exode, gefeliciteerd!
pi_175193593
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 12:35 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Nee dat heb je helemaal goed onthouden :D

Dank dames! Ik ben ook echt zo bang dat ze niks kan zien en we al die mensen moeten afbellen :') vk zei vrijdag dat het echt bijna nooit gebeurd en dat zij het nog nooit mee had gemaakt. Nou weet ik stiekem wel dat het echt wel vaker voorkomt dat er tijdens een echo niks te zien valt maargoed :P ze gaf ook aan dat mocht dat gebeuren dat we dan straks maar even een plan B moeten bedenken en niet op voorhand al. Daar heeft ze wel gelijk in.
Hoe ver ben je nu?
pi_175193606
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:12 schreef exode het volgende:
Vanochtend de echo gehad :) :) :) Was helemaal goed! Officieel 7 weken en 3 dagen zwanger. 13,9 mm en kloppend hartje. 'Het' bewoog zelfs, zo mooi en bijzonder.
Bij 11 weken weer een echo in het AMC en dan worden wij vrijgegeven zeg maar. We mogen ons al wel bij een verloskundige inschrijven.
Jaaaaa! *O* Zo blij voor jullie! B. wordt grote broer! O+
pi_175194606
Exode !! *O* *O* :*
pi_175194696
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 13:24 schreef Malteser het volgende:

[..]

Hoe ver ben je nu?
We zitten in de 16e week nu.

Exode!! *O* gefeliciteerd! Wat fijn om te horen!
pi_175194833
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 14:15 schreef VitaBella het volgende:

[..]

We zitten in de 16e week nu.

Exode!! *O* gefeliciteerd! Wat fijn om te horen!
Had ik natuurlijk in de OP kunnen zien. 8)7 Je scheelt exact 2 weken met mij inderdaad.
pi_175194850
Exode! *O*
Make your own kind of music.
pi_175194887
Dank jullie wel! O+ Mijn vrouw was ontzettend zenuwachtig, ze geloof het nu echt.

Mijn schoonmoeder moest ervan huilen en mijn moeder kan nu eindelijk los in de babywinkels zegt ze. Deze kleine hummel wordt in beide families het laatste kind/kleinkind/nichtje cq neefje. Aan mijn familiekant een behoorlijke nakomer aangezien mijn neefjes 14 zijn en mijn nichtje bijna 16.
pi_175195077
Geweldig exode!!!! Wat een fantastisch nieuws na al jullie inspanningen! Gefeliciteerd :*
Dit, dat, alles.
pi_175195106
Exode, wat heerlijk! gefeliciteerd O+

Jongens ik heb echt alles gelezen, maar ik ben een zeef. En fokken en werken tegelijk werkt eigenlijk niet he :P Dus een dikke :* voor iedereen die het nodig heeft. En een *O* voor al het goede nieuws.

Ik moet inderdaad even wat vaker een bewust momentje nemen voor deze baby. Goeie suggestie Malteser(?)! Vermoeidheid speelde me ook parten afgelopen weekend. Ook denk ik dat het gewoon een beetje het lot van de derde is.. Bij onze eerste vond ik alles heel spannend, die zwangerschap was een verrassing. Bij de tweede vond ik alles super leuk en ging ik helemaal los met kopen. En nu vergeet ik regelmatig hoe ver ik ben, en had ik tot 20 weken helemaal niks gekocht. Ook babykamer ofzo nog niet aan begonnen. Het plan is nu om volgende week te beginnen met kamer van zoontje, dan kunnen we hem doorschuiven en babykamer starten. We komen er wel O+
pi_175195154
Het is hier de eerste en ik ben al 34 weken, maar niettemin vergeet ik geregeld dat ik zwanger ben. :@
Let me see you stripped down to the bone
pi_175195181
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:12 schreef exode het volgende:
Vanochtend de echo gehad :) :) :) Was helemaal goed! Officieel 7 weken en 3 dagen zwanger. 13,9 mm en kloppend hartje. 'Het' bewoog zelfs, zo mooi en bijzonder.
Bij 11 weken weer een echo in het AMC en dan worden wij vrijgegeven zeg maar. We mogen ons al wel bij een verloskundige inschrijven.
Gaaf voor jullie! *O* En zo klein zo waarneembaar bewegend! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175195208
For what it’s worth Songeur, hier de eerste en ik heb ook nog niets gekocht. Ik dacht eerst: ik wacht tot de 20 weken echo. Maar nu denk ik: ach daarna kan ook nog. Kan ergens nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben. :D misschien komt dat pas als ik le bebe voel. Hoewel, die zwangerschapsjeans die ik deze week ga kopen maken het ook wel echt. Niet te vergeten dat ik vanochtend nog kokhalsend boven de plee stond :+

Een kennis heeft haar baby met 38 weken verloren en dat maakt ook dat ik ergens dat ik denk: ja maar wat als het misgaat... wat moet ik dan met al die spullen? -O- Maar dat kind zal tzt toch ergens in moeten liggen. _O-
Dit, dat, alles.
pi_175195220
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Gaaf voor jullie! *O* En zo klein en al zo waarneembaar bewegend! O+
We moesten er echt om lachen, B was zo ontzettend bewegelijk in de buik. Hij schopte mij gewoon echt als ik tegen de buik van mijn vrouw aan lag. En zo bewegelijk is hij nu als bijna 4jarige nog steeds.
pi_175195250
Baby van mij trollt z'n verwekker nog steeds de hele tijd. Is soms zo druk in de weer dat ik wel degelijk ineens een voet uit mijn buik zie steken, maar zodra mijn lief met zijn hand in de buurt komt: helemaal stil. Steevast. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_175195399
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 14:38 schreef Philomijn het volgende:
For what it’s worth Songeur, hier de eerste en ik heb ook nog niets gekocht. Ik dacht eerst: ik wacht tot de 20 weken echo. Maar nu denk ik: ach daarna kan ook nog. Kan ergens nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben. :D misschien komt dat pas als ik le bebe voel. Hoewel, die zwangerschapsjeans die ik deze week ga kopen maken het ook wel echt. Niet te vergeten dat ik vanochtend nog kokhalsend boven de plee stond :+

Een kennis heeft haar baby met 38 weken verloren en dat maakt ook dat ik ergens dat ik denk: ja maar wat als het misgaat... wat moet ik dan met al die spullen? -O- Maar dat kind zal tzt toch ergens in moeten liggen. _O-
Oh dat is naar zeg, bah. Maar inderdaad je moet er maar gewoon vanuit gaan dat alles goed gaat en dan zul je inderdaad wel wat moet hebben.
Baby voelen maakt het trouwens wel echter hoor, vind ik zelf. Maar die oh zo charmante positiebroeken en kotsen ook wel :X

Oh en @minilot. Dat is herkenbaar hoor. Ik heb ook zo'n trollbaby. Ik maak er soms gebruik van, als ze heeeeeel druk is en ik dus maagzuur continue in mn keel heb, laat ik man gewoon hand op mn buik leggen :D
pi_175195529
Exode fijn om een kloppend hartje gezien te hebben.

Hier een dreumes die niet wil slapen, terwijl ik het nu zo goed zou kunnen gebruiken en graag even wil bankhangen. Ik ben niet fit en moet vannacht nog een nachtdienst werken. Peuter kan zich wel even vermaken, zonder de boel op stelten te zetten.

Songeur, zo herkenbaar, het lot van een derde. Kamertje nog niets aangedaan. Dreumes ligt nog in het ledikant, maar hebben eerst een wiegje. De andere grote dingen hebben wij ook nog wel in huis, dat scheelt.
Er moet nog wel een verbouwing op zolder plaats vinden, want we willen graag een extra slaapkamer maken en daarvoor moet er of dakramen/ dakkapel geplaatst worden.
Maar voordat we besloten hebben wat we willen, zijn we weer maanden verder :{, keuzestress bij (8>
Ach de kleine kan ook maanden bij ons op de kamer slapen >:)
pi_175195675
Minilot :D :D :D Dat klinkt wel heel erg grappig!

B gooide vooral zijn billen in de strijd, de buik van mijn vrouw had regelmatig een hele rare vorm. Het was heel grappig om dat te voelen, laat staan hoe het voor mijn vrouw voelde.

Leuk om hier actief mee te lezen :)
pi_175195713
Malteser met uitslapende twix, heerlijk! En een :* voor de sonde. Ik duim nog steeds dat je hem snel niet meer nodig hebt!

Vita in ondertrouw, spannend O+

Mini, een kinderwagen uitzoeken lijkt me echt verdomd moeilijk. Ik heb dat testrapport van de consumentenbond gekocht :') volgens mij kan ik die best doormailen als je wilt :P

Exode een goede echo *O*

Grappig om al die verschillen te lezen van eerste baby's en volgende baby's. Ik heb zelf 2 rompers gekocht en verder niets. Maar ik ben ook nog maar 11 weken natuurlijk.

Dit weekend dus aan ouders verteld. Ik heb me echt druk gemaakt om niets. Ze waren zo blij O+ voor mijn schoonouders is het het eerste kleinkind, die waren eerst even in shock geloof ik :D ik was bang dat ze ons onverantwoordelijk vonden, maar ze waren juist ontzettend lief en zeiden dat het vaker niet goed uit komt dan wel, en dat dat helemaal niet erg is O+ kan ik nu gelukkig weer lekker slapen...
pi_175195987
Leuk om alle koopervaringen te lezen. Wij gaan uiteraard veel hergebruiken. Wij hebben de babykamer en de kinderwagen destijds via Marktplaats gekocht. We vonden de nieuwe kinderkamers echt niet leuk en deze stond voor ¤ 100 op Marktplaats en was precies wat we zochten....wel een nieuw matras gekocht. De meubels zijn 6 maanden geleden meeverhuisd en meteen in de babykamer to be neergezet. Wel gevuld met hele andere spullen (ledikant staat wel op zolder).

Kinderwagen is een Mutsy die we dus via Marktplaats hadden gekocht. Maxi Cosi wel nieuw destijds en die staat ook netjes op zolder te wachten net zoals de box.

Wel blij als dat zo allemaal van zolder af kan en ook niet meer terug hoeft. Neemt onze halve zolder in.
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 15:20:47 #219
382129 crew  Donna
pi_175196089
Oh in tegenstelling tot al die meubels die we al hebben, heb ik pas vorige week de eerste romper gekocht haha. Verder hebben we zelf nog helemaal geen kleertjes gekocht.

Het eerste wat we hadden besteld was trouwens de kinderwagen. Ik wilde heel graag een Mutsy Evo, maar moest wel 'inleveren' op de kleur, want ja mijn vriend is er ook nog natuurlijk. Ik wilde lichtgrijs, nu hebben we donkergrijs. :D

Fijne reactie van de ouders Aure, hoef je je daar ook niet meer druk om te maken!
pi_175196255
Twist, ja nog maximaal 3 weken, ben zo benieuwd naar ons babietje O+ Ik krijg gelukkig nog geen appjes, ga zelf ook geen mensen appen als het begonnen is, alleen als het gebeurt in het weekend dat S. bij ons is moeten we wel haha.

Exode, gefeliciteerd met de goede echo, wat fijn! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175196445
Ik pas best regelmatig op nichtjes, neefjes en kindjes van vrienden. En ik vind persoonlijk de Mutsy Evo de fijnste :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175196668
Goed nieuws Exode *O*
pi_175196726
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 15:28 schreef rena het volgende:
Twist, ja nog maximaal 3 weken, ben zo benieuwd naar ons babietje O+ Ik krijg gelukkig nog geen appjes, ga zelf ook geen mensen appen als het begonnen is, alleen als het gebeurt in het weekend dat S. bij ons is moeten we wel haha.

Exode, gefeliciteerd met de goede echo, wat fijn! *O*
Haha ik heb op gegeven moment mijn laatst gezien uitgezet. ALs ik maar even een paar uur niet online was dachten vrienden en familie dat ik aan het bevallen was :')

Toen ik dat daadwerkelijk was, zat ik nog vrolijk met een vriendin te appen op de heenweg naar het zkh, zij kon ook niet slapen. Terwijl ik dus met 4-5cm ontsluiting in de auto zat, die snapte er niks van toen ik de volgende ochtend om 6u stuurde dat ik naar huis ging en een mooi cadeautje meenam :P
pi_175196749
Toch grappig om te zien dat er hier meer Marktplaats fans zijn! In mijn omgeving wil iedereen alles nieuw, ook als ze het eigenlijk niet kunnen betalen 8)7
pi_175196750
Exode, wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!!

Aura, wat fijn van de lieve reacties!

Wij zijn bij de eerste behoorlijk los gegaan qua aankopen. Ik bladerde laatst mijn zwangerschapsdagboek van hem door, blijkbaar hadden we al rond de 20 weken de meeste meubeltjes klaar staan :D
pi_175196884
Nou echo gehad. Baby lag lekker opstandig met z’n rug naar ons toe, beentjes tegen elkaar geklemd en voetjes in het kruis :')

Gelukkig hebben een héle goede echoscopist, goede apparatuur en een beetje gepor ervoor gezorgd dat ze het toch heeft gezien.

Toen ik m’n broek weer dicht had zei ze: kom toch nog even liggen. Ik heb het nog nooit fout doorgegeven en wil even zeker weten dat ik het goed heb gezien _O- ze bleef gelukkig onveranderd. Enveloppe heeft ze wel 5 keer dichtgeniet en had er zelf ook de grootste lol in. Tegen het licht houden om zeker te weten dat het niet doorscheen enzo :D
pi_175196914
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:55 schreef VitaBella het volgende:
Nou echo gehad. Baby lag lekker opstandig met z’n rug naar ons toe, beentjes tegen elkaar geklemd en voetjes in het kruis :')

Gelukkig hebben een héle goede echoscopist, goede apparatuur en een beetje gepor ervoor gezorgd dat ze het toch heeft gezien.

Toen ik m’n broek weer dicht had zei ze: kom toch nog even liggen. Ik heb het nog nooit fout doorgegeven en wil even zeker weten dat ik het goed heb gezien _O- ze bleef gelukkig onveranderd. Enveloppe heeft ze wel 5 keer dichtgeniet en had er zelf ook de grootste lol in. Tegen het licht houden om zeker te weten dat het niet doorscheen enzo :D
Haha, wel fijn dat het alsnog gelukt is! Kon je het geslacht zelf ook echt niet opmaken uit de echo of heb je bewust niet meegekeken?
pi_175196934
Aura, wat een fijne reacties!

OiT, ze zei echt: nu even niet kijken! En dan zaten we ook echt met onze ogen dicht :')
pi_175196994
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:58 schreef VitaBella het volgende:
Aura, wat een fijne reacties!

OiT, ze zei echt: nu even niet kijken! En dan zaten we ook echt met onze ogen dicht :')
Haha wat leuk zeg! :D
pi_175197084
Ja was echt wel een leuke ervaring. En het is een duimertje O+ Net zoals ik vroeger!
pi_175197119
VitaBella spannend!
Goede echo voor Exode *O*

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:50 schreef Songeur het volgende:
Toch grappig om te zien dat er hier meer Marktplaats fans zijn! In mijn omgeving wil iedereen alles nieuw, ook als ze het eigenlijk niet kunnen betalen 8)7
jahoor hier ook marktplaats. meerdere meldingen aan staan en morgen gaan we kijken bij een kinderwagen. verder nog niets gekocht maar tijd zat. Eerst het kamertje maar zo ver af dat er een vloer in zit, dan kunnen de meubeltjes direct daar worden neergezet.
pi_175197203
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:55 schreef VitaBella het volgende:
Nou echo gehad. Baby lag lekker opstandig met z’n rug naar ons toe, beentjes tegen elkaar geklemd en voetjes in het kruis :')

Gelukkig hebben een héle goede echoscopist, goede apparatuur en een beetje gepor ervoor gezorgd dat ze het toch heeft gezien.

Toen ik m’n broek weer dicht had zei ze: kom toch nog even liggen. Ik heb het nog nooit fout doorgegeven en wil even zeker weten dat ik het goed heb gezien _O- ze bleef gelukkig onveranderd. Enveloppe heeft ze wel 5 keer dichtgeniet en had er zelf ook de grootste lol in. Tegen het licht houden om zeker te weten dat het niet doorscheen enzo :D
Oh wat spannend *O* Heb je zelf een voorgevoel?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175197536
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 14:38 schreef Philomijn het volgende:
For what it’s worth Songeur, hier de eerste en ik heb ook nog niets gekocht. Ik dacht eerst: ik wacht tot de 20 weken echo. Maar nu denk ik: ach daarna kan ook nog. Kan ergens nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben. :D misschien komt dat pas als ik le bebe voel. Hoewel, die zwangerschapsjeans die ik deze week ga kopen maken het ook wel echt. Niet te vergeten dat ik vanochtend nog kokhalsend boven de plee stond :+

Een kennis heeft haar baby met 38 weken verloren en dat maakt ook dat ik ergens dat ik denk: ja maar wat als het misgaat... wat moet ik dan met al die spullen? -O- Maar dat kind zal tzt toch ergens in moeten liggen. _O-
Als je je spullen nieuw koopt, mogen ze terug als de zwangerschap zonder levend kindje eindigt. Al is dat het laatste waar je aan wilt denken, laat staan dat je daar dan op zo'n moment mee bezig bent.
pi_175197592
Hier destijds bij Twix een ledikant, commode en kinderwagen nieuw gekocht. Verder een oude kast opgeknapt, nog steeds zo blij mee. Baby krijgt diezelfde kamer, we willen alleen wat nieuwe accessoires.
Hebben ook nog niets gekocht, wachten net als bij Twix destijds de 20 weken echo af. Toen durfden we daarna pas spullen te kopen. Nu hebben we weinig nodig.
pi_175198638
Even een tip.. in de facebookapp heb je nu ook een soort marktplaats. Werkt erg goed! :)

Exode; gefeliciteerd!

[ Bericht 24% gewijzigd door arvensis op 20-11-2017 17:42:21 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_175198706
Exode fijn dat alles goed was!
En spannend Vita wat het gaat worden!

Hier ook team marktplaats. Wel nieuwe kledingkast en maxi così (laatste gekregen van ouders). Ik wil er vooral niet zoveel geld aan uitgeven en vind ook het hele recycle principe van marktplaats wel goed.

Hier week 2 van verlof in gegaan. Rustigere week, wat wel fijn is. Probeer ook echt een beetje m'n rust te pakken en lekker middag dutjes te doen. Aangezien ik ook nog steeds wat matig slaap en regelmatig klaar wakker ben midden in de nacht }:|

Binnen nu een maand gaat er hoogstwaarschijnlijk gewoon een baby zijn! Dat besef begint wel steeds meer te komen, maar ik krijg er ook wel steeds meer zin in O+ Niet dat ik er geen zin in had, maar blijf het ook wel spannend vinden en toch een hele verandering in je leven, zo'n eerste kindje. Maar ben inmiddels ook heel benieuwd naar 'm! O+
  maandag 20 november 2017 @ 18:11:54 #237
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_175199723
Zei iemand Marktplaats? O+ Ik hou er ook van! Zeker voor babyspul, omdat het gegarandeerd relatief kort gebruikt wordt. Onze ‘harde spullen’ komen bijna allemaal van MP. Vandaag nog kocht ik een cosleeper van Petite Amélie voor de helft van de nieuwprijs! 4 weken gebruikt :+ kom maar door!

Wachten met kopen is heel herkenbaar trouwens, hier in beide gevallen pas na de 20 weken begonnen met spulletjes kopen. Ik merk wel dat we nu wat rapper gaan, maar we kunnen het nu ook beter financieel handelen om veel grote aankopen kort op elkaar te doen, bij nr 1 was ik nog wat onzekerder en wilde ik zoveel mogelijk grote bedragen verspreiden. Nu met 26 weken staat de babykamer al qua basis - de meubeltjes hebben we ook gebruikt bij nr 1.

Exode *O* wat goed!!

Vita wat knap dat jullie zelf ook wachten! Wij konden dat echt niet haha, veeeel te nieuwsgierig. Als iemand anders het dan weet, dan willen wij ook op de hoogte zijn *)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_175199816
Hier ook een mix van marktplaats en nieuw. Voor kamertje heb ik nog niet gekocht, als we hier nog wonen als baby geboren is dan komt er sowieso geen kamer en hoeven we helemaal niets te kopen. Als we wel al verhuisd zijn wil ik wel een kamertje maken en moet er wel het eea gekocht worden. Hoe dan ook slaapt baby bij ons.

Sinds vorige week voel ik eindelijk hele duidelijke bewegingen. As we speak schopt ze peuter tegen z'n hoofd terwijl hij lekker naar K3 ligt te kijken.
Hij vroeg of ik niet met m'n buik tegen z'n hoofd wil tikken :')
  maandag 20 november 2017 @ 18:18:22 #239
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175199858
Wow Vitabella, respect voor je zelfbeheersing :)!

Hier ook Marktplaatsfan. Niet omdat zuinig of geen geld, maar omdat het simpelweg niet altijd nodig is om alsmaar nieuw spul te kopen. Recyclen is een mooi principe. Ik koop niet zozeer babyspullen, veel heb ik nog, maar wel positiekleding. Wel van mooie en goede merken. Wil er goed uitzien en dat kan dan via Marktplaats prima. Ik mag van een collega trouwens een paar zakken meidenkleding uitzoeken! Ze hoeft er niks voor maar... Ik zal haar er zeker iets voor geven. Ik verwacht dat het mooi spul is, als ik haar meisje zo zie :)
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 18:18:44 #240
382129 crew  Donna
pi_175199866
Ik wilde ook de kinderwagen van Marktplaats halen, maar toen kwamen m'n schoonouders ermee dat ze ons een nieuwe cadeau wilden doen. Ik klaag niet. :7
Ik vind een nieuwe nog steeds wel zonde van het geld eigenlijk. Je kan toch net zo goed 1 van MP een tweede leven geven, maarja.

Haha Mabawa, of je even niet met je buik tegen z'n hoofd wilt tikken ja!
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 18:20:13 #241
382129 crew  Donna
pi_175199901
Ohja ik heb ook positiekleding van MP en een vrouw van een collega. Ik een zak kleding, zij een paar chocoladerepen, beide blij!
pi_175200654
Wij hebben ook best wat van Marktplaats gehaald. Vooral de meubeltjes en grote spullen en dan flink gespeurd naar dingen die zo goed als ongebruikt waren. Al was er wel een flink aantal mensen die op dezelfde advertenties reageerden.

Exode gefeliciteerd met de goede echo. O+ Fijn ook dat jullie na die elf weken waarschijnlijk naar de verloskundige kunnen. :)

Bij mij trouwens geen trollbaby, als mijn man zijn hand op mijn buik doet dan wordt er meestal vrolijk tegenaan geschopt, behalve als hij slaapt. Heb tot nu toe ook enorm geluk dat de baby lijkt te slapen wanneer ik ook slaap, als ik dan naar het toilet ga voel ik hem actief worden. En dan tel ik tot tien bewegingen, soms lukt dat binnen de minuut. O+

Vandaag nog even met manlief op pad geweest, laatste spulletjes gekocht en allebei hebben we er heel veel zin in dat de baby komt. *;
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175201820
Leuk om te lezen al die overwegingen voor MP of nieuw. Ik zou wel graag wat leuke positiekleding willen vinden op mp, maar daar slaag ik helaas nog niet echt in. Ik vind positiekleding sowieso maar stom.

Vita, mogen wij ook weten of je een jongetje of meisje aan het bakken bent na je feestje? O+

Wat gezellig pannenkoekenmix, samen slapen en wakker en wat heerlijk dat jullie er beide zoveel zin in hebben! Aftellen maar!

Ik moest lachen om de harde spullen van Kim. Mijn hoofd maakte daar direct van dat alles van baksteen was in je huis. Vraag me niet waarom :+

En lieve peuter van Mabawa O+

Man en ik hebben discussie om de geboortekaartjes. We zijn nogal van de lijstjes en hebben vooraf een budget voor veel dingen omtrent baby genoteerd. Ik ben er heilig van overtuigd dat we binnen dat budget blijven, maar hij niet want hij vind dat de postzegels ook in dat budget horen. -O- En laten daar er nou net 2 van op moeten. -O- Budget voor geboortekaartjes is toch gewoon voor de kaartjes? Of ligt dat nu aan mij.
pi_175202023
De tweedehands kinderwagen was nog wel een ding destijds. We hadden gevraagd of ze rookten of huisdieren hadden ivm geurtjes etc. Dat was dus niet zo. Wij dat ding opgehaald en naar huis gereden. Dachten de hele tijd 'wat ruik ik toch'? Was dus een enorme frituurlucht.....die wagen stond in de schuur waar ook hun frituurpan stond. Oeps!
Alles zoveel mogelijk in wasmachine gedaan en de wagen grondig geschropt en zolang mogelijk buiten gelucht. Gelukkig geur eruit gekregen :)

Positiekleding gaat hier de familie en vriendenkring rond. Ook handig.

Mijn vrouw was van B hoogzwanger in de winter en nu dus in Juli uitgerekend. Vrees dat een hele bups positiekleding van haarzelf niet hergebruikt kan worden.
pi_175202102
Postzegels kunnen wel best een flinke kostenpost zijn songeur, dus ik snap wel dat hij dat erbij rekent.
Ik weet niet of het hier al eens genoemd was, maar ik las dat de prijzen van de postzegels in 2018 weer omhoog gaan, dus voor iedereen die niet dit jaar gaat bevallen sowieso wel slim om die misschien alvast in te slaan de komende maand ^O^
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_175203049
quote:
7s.gif Op maandag 20 november 2017 16:10 schreef rena het volgende:

[..]

Oh wat spannend *O* Heb je zelf een voorgevoel?
Nee totaal niet :D vriend was eerst 90% zeker dat het een jongen is. Dat neemt nu met de dag af omdat hij het toch ook wel een beetje spannend vindt :') O+

Wat betreft de zelfbeheersing, ik heb het er nu wel lastig mee. Net een paar keer de neiging gehad om gewoon die envelop open te trekken en te kijken _O- wordt nog wat.

Songeur, ik ga het hier sowieso laten weten wat het is! Misschien wel een jongetje om die van Duman een beetje te ontlasten met zijn harem O-)
pi_175203109
Songeur, koop de postzegels dit jaar nog. Kostenbesparing! :9
Kan je anders niet een iets lichtere papiersoort kiezen? Scheelt ook weer qua gewicht..

We hebben een babykamer besteld. _O- Hormonen, nesteldrang, sale en impulsaankopen. _O-
https://www.baby-dump.nl/(...)glegkast-rio/111875/
Protège moi de mes désirs.
pi_175203223
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 19:41 schreef Songeur het volgende:

Man en ik hebben discussie om de geboortekaartjes. We zijn nogal van de lijstjes en hebben vooraf een budget voor veel dingen omtrent baby genoteerd. Ik ben er heilig van overtuigd dat we binnen dat budget blijven, maar hij niet want hij vind dat de postzegels ook in dat budget horen. -O- En laten daar er nou net 2 van op moeten. -O- Budget voor geboortekaartjes is toch gewoon voor de kaartjes? Of ligt dat nu aan mij.
Ik vind dat het budget ook alleen voor de kaartjes is :Y

Wat betreft de meubeltjes, wij waren voornemens om alles Ikea of marktplaats te doen, maar het wordt nu toch een Stokke kamertje omdat ik heel goedkoop dingen van een vriendinnetje over kan nemen. Incl kinderwagen. Die zou ik eigenlijk van mijn moeder krijgen maar die gaat nu voor de maxicosi. Technisch gezien alsnog de meubeltjes tweedehands dus prima :)
  maandag 20 november 2017 @ 20:32:07 #249
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_175203277
Songeur, is het een idee om een deel van de kaartjes zelf rond te brengen? Mijn man vond dat heerlijk bij nr 1 en doet dat straks weer, dan heb je nog maar een handjevol zegels nodig *)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_175203622
Leuk kamertje Duman! En Vita, de stokke wieg is zoooo gaaf ook O+

Misschien is zelf rondbrengen ook wel een optie inderdaad! Andere papiersoort heeft weinig zin Duman, het kaartje is deels van hout, dat maakt het zwaar, en ik kan natuurlijk ook gewoon een ander kaartje uitzoeken maar deze is liefde! Want +/ 50 keer 2 postzegels is natuurlijk best prijzig.
pi_175203744
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:45 schreef Songeur het volgende:
Leuk kamertje Duman! En Vita, de stokke wieg is zoooo gaaf ook O+

Misschien is zelf rondbrengen ook wel een optie inderdaad! Andere papiersoort heeft weinig zin Duman, het kaartje is deels van hout, dat maakt het zwaar, en ik kan natuurlijk ook gewoon een ander kaartje uitzoeken maar deze is liefde! Want +/ 50 keer 2 postzegels is natuurlijk best prijzig.
Cool met hout! Ben wel heel benieuwd wat voor kaartje dat is!

Ik zag vandaag bij de vk een kaartje in de vorm van een mini T-shirtje hangen. En eentje met een metalen hangertje erin. Heel origineel!
pi_175203828
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 20:50 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Cool met hout! Ben wel heel benieuwd wat voor kaartje dat is!

Ik zag vandaag bij de vk een kaartje in de vorm van een mini T-shirtje hangen. En eentje met een metalen hangertje erin. Heel origineel!
www.brievenbusdroom.nl zooooveel toffe dingen O+
pi_175204041
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:53 schreef Songeur het volgende:

[..]

www.brievenbusdroom.nl zooooveel toffe dingen O+
Leuke dingen ja! O+

Ohh ik besef me nu pas dat we na zaterdag echt gericht naar namen, inrichting van de babykamer, kleertjes, etc kunnen gaan kijken O+
pi_175204117
Beter bekijk ik die link van Songeur niet want twee postzegels per kaartje loopt wel in de papieren. Wij versturen er circa 75.

Nog niet naar op zoek geweest trouwens, dat komt nog wel. Kaartje van Twix komt van 'Lief, leuk en eigen' en daar start ik de zoektocht weer denk ik.
Sowieso moeten we er twee want geslacht blijft tot aan geboorte onbekend. En het meisjeskaartje wat we bij Twix hadden, vinden mijn hormonen niet meer het allermooiste. De naam die we toen hadden overigens wel, helaas denkt man daar anders over. Echt rot want mijn lievelings! O+ Past ook zo goed bij Twix. Niet dat dat een heikel punt zou zijn maar wel leuk als het bij elkaar lekker bekt.


Duman, leuk kamertje.
pi_175204439
Leuke kaartjes op de site! Deze werd in het kaartjestopic gepost destijds, vind hier ook veel kaartjes mooi!
https://lovz.nl/geboortekaartjes/jongen

@Songeur: kan je hetzelfde ook niet van karton laten maken? :) Of inderdaad zelf rondbrengen, als dat kan!

Thanks! Hoop dat ik de kamer over 3 maanden nog steeds mooi vind, haha.
Protège moi de mes désirs.
pi_175204507
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:53 schreef Songeur het volgende:

[..]

www.brievenbusdroom.nl zooooveel toffe dingen O+
Omg O+ Wat een hoop leuks!!!
pi_175204735
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:53 schreef Songeur het volgende:

[..]

www.brievenbusdroom.nl zooooveel toffe dingen O+
Wat een leuke kaartjes! Ben bijna opgelucht dat ze in december geen ruimte meer hebben.

Postzegels reken ik trouwens nooit binnen het budget, die zijn hier altijd een nare verrassing.

[ Bericht 6% gewijzigd door PKM op 20-11-2017 21:34:00 ]
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175205488
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 21:15 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Leuke kaartjes op de site! Deze werd in het kaartjestopic gepost destijds, vind hier ook veel kaartjes mooi!
https://lovz.nl/geboortekaartjes/jongen

@Songeur: kan je hetzelfde ook niet van karton laten maken? :) Of inderdaad zelf rondbrengen, als dat kan!

Thanks! Hoop dat ik de kamer over 3 maanden nog steeds mooi vind, haha.
Daar heb ik ook veel moois gezien idd :Y

En mooi kamertje ja! Goeie prijs ook!
pi_175205670
Mooi kamertje Duman :) en ik zie ook mooie kaartjes voorbij komen!

Ik ben daar nog niet echt mee bezig, hoewel ik de postzegeltip wel een goede vind! Eind december maar eens beter kijken. Het kaartje wil ik tezijnertijd laten ontwerpen door een vriendin. Maar dat heeft nog geen haast.
  maandag 20 november 2017 @ 22:04:09 #260
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175205684
Mooie kaartjes op die site!
Voor de dames met al minimaal een kind, doen jullie het volgende kaartje in dezelfde stijl als het eerste? Ik had voor de eerste een kaart van een bepaalde ontwerpster. De stijl is nogal herkenbaar en duidelijk. Het lijkt me enerzijds leuk om haar weer te kiezen, maar ik zie nu zo veel ander leuks en misschien wel leukers...
pi_175205804
Ik niet Aventura! Vind dat kaartje voor elk kindje anders kan en mag zijn. Maar ik vind het soms ook storend dat kaartjes volledig vanuit oudere kind geschreven worden, of het nieuwe kind wordt aangekondigd als broertje of zusje van.
pi_175205903
Ja, inderdaad. Kindje wordt al gauw “broertje/zusje van....” ipv gewoon kindje. Zonde!
Protège moi de mes désirs.
  maandag 20 november 2017 @ 22:19:45 #263
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175206108
Nee, zo wil ik het zeker niet. Ons tweede kind is wel het zusje van, maar vooral ook gewoon een heel nieuw, vast ook weer geweldig en vooral uniek kind!
  maandag 20 november 2017 @ 23:02:06 #264
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175207308
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:04 schreef Aventura het volgende:
Mooie kaartjes op die site!
Voor de dames met al minimaal een kind, doen jullie het volgende kaartje in dezelfde stijl als het eerste? Ik had voor de eerste een kaart van een bepaalde ontwerpster. De stijl is nogal herkenbaar en duidelijk. Het lijkt me enerzijds leuk om haar weer te kiezen, maar ik zie nu zo veel ander leuks en misschien wel leukers...
Ik heb wel gekeken naar dezelfde soort kaartjes, maar vind het niet zo leuk voor een jongetje.
Dus het wordt totaal iets anders dit keer.
pi_175210467
Hier compleet andere stijl en specifiek voor het kindje zelf, niet vanuit grote zus.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175210600
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:04 schreef Aventura het volgende:
Mooie kaartjes op die site!
Voor de dames met al minimaal een kind, doen jullie het volgende kaartje in dezelfde stijl als het eerste? Ik had voor de eerste een kaart van een bepaalde ontwerpster. De stijl is nogal herkenbaar en duidelijk. Het lijkt me enerzijds leuk om haar weer te kiezen, maar ik zie nu zo veel ander leuks en misschien wel leukers...
Nee, niet persé. Ik zou voor een jongen wel weer iets zoeken/maken in dezelfde kleursetting omdat ik die kleuren gewoon heel mooi vind maar de stijl mag totaal anders zijn. Kindje is ook een ander kindje.
En als de kaartjes wel dezelfde stijl hebben, is dat puur toeval en vinden we dat blijkbaar mooi.

Ik denk soms wel al na over de tekst want bij zoon hadden we: "Dolgelukkig zijn we met de geboorte van onze zoon Twix"

Eigenlijk wil ik dat weer maar dan "Dolgelukkig zijn we met de geboorte van onze zoon/dochter en mijn broertje/zusje" en dat wordt dan zo lang. Dus daar moet ik nog een ei over leggen.
pi_175210850
Gister eerste echo; 7+3!
Alles zag er goed uit!! *O*
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 07:41:03 #268
382129 crew  Donna
pi_175210915
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 07:32 schreef Blue_note het volgende:
Gister eerste echo; 7+3!
Alles zag er goed uit!! *O*
Super! *O*
pi_175210989
Blue: gefeliciteerd! O+

https://www.parool.nl/sta(...)ent&utm_content=free
Knocked Up: een speciale clubavond voor zwangeren
Wie gaat er mee? 8-)
Protège moi de mes désirs.
pi_175211062
He bah, dat haal ik niet meer. Mag de baby ook mee _O- ?

BlueNote gefeliciteerd!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175211102
@ Rena: _O-
Op fb staat bij het event: “Dit feestje is voor de mama’s (to be) en vrienden, niet voor de kids”. Helaas. ;(
Protège moi de mes désirs.
pi_175211132
Ik vrees ook dat ik zelf nog niet stabiel in de stijgers sta 16 december _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175211246
Blue, gefeliciteerd! Wat fijn.
We lopen dus exact gelijk :)
pi_175211253
Wat fijn Bleu! *O*

Ik sla even over duman. :P Naast dat ik al bevallen hoop te zijn klinkt het als een nachtmerrie.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175211268
Blue, fijn! O+

Haha Duman wat tof, het is dat ik al wat heb staan de 16e, anders had ik het wel leuk gevonden :D
pi_175211281
Aankomend weekend met 34 weken naar een regulier feestje, ik denk toch dat ik daar de voorkeur aan blijf geven :+
Gewoon bitter lemon bestellen en een zware rugzak om als contragewicht tegen het omkukelen op de dansvloer, komt helemaal goed. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_175211457
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 07:32 schreef Blue_note het volgende:
Gister eerste echo; 7+3!
Alles zag er goed uit!! *O*
Wat fijn!! *O*
  dinsdag 21 november 2017 @ 08:42:29 #278
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175211598
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@ Rena: _O-
Op fb staat bij het event: “Dit feestje is voor de mama’s (to be) en vrienden, niet voor de kids”. Helaas. ;(
ha ja ik las dat ook al. Voor de grap heb ik op Facebook gezegd dat ik 'ga'. Verkapte mededeling van zwangerschap aan bekenden die nog niet wisten dat ik zwanger was :D
pi_175211620
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:42 schreef Aventura het volgende:

[..]
Voor de grap heb ik op Facebook gezegd dat ik 'ga'. Verkapte mededeling van zwangerschap aan bekenden die nog niet wisten dat ik zwanger was :D
:D
Let me see you stripped down to the bone
pi_175211653
Dank allen!

@ Exode, leuk! Ook 8-7 als (voorlopige) datum dan?
pi_175212410
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:42 schreef Aventura het volgende:

[..]

ha ja ik las dat ook al. Voor de grap heb ik op Facebook gezegd dat ik 'ga'. Verkapte mededeling van zwangerschap aan bekenden die nog niet wisten dat ik zwanger was :D
Hahaha, leuk! Hadden ze het door? :D

Ik had aangegeven naar een infoavond over bevallen te willen. Kreeg ik allemaal stomme reacties als “dat bevalt me wel”. ;(
Protège moi de mes désirs.
pi_175213461
Blue, nee bij ons 6 juli als ik het goed begreep.
pi_175213820
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:32 schreef exode het volgende:
Blue, nee bij ons 6 juli als ik het goed begreep.
Okok, nouja het is nog allemaal relatief wat ik van de VK begreep. Het is nog zo pril en kwetsbaar ook...Maar we gaan van het beste uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 10:57:33 ]
pi_175214539
Exode wat fijn! *O*

Songeur, het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar met je schuldig voelen schieten jij en de kleine allebei niets op :*
Ja, als derde zullen sommige dingen anders zijn voor haar, maar daarom niet per se minder of slechter :*

Aure, wat fijn van de lieve reacties! O+

Rena, wij hebben bij onze Minion inderdaad ook niemand laten weten wanneer ik ging bevallen (tot groot verdriet van m'n schoonmoeder :') ), maar nu zullen we inderdaad wel moeten, gezien haar opvang ;)

Ik heb inderdaad dat 'laatst gezien' op Whatsapp ook al uitgezet :D

Vita fijn dat het goed te zien was! Ben benieuwd hoe jullie gender reveal wordt! O+

Hier bij de eerste trouwens alles nieuw gekocht (kinderkamer, kinderwagen, Maxi-Cosi, etc.) en al vroeg ook. Volgens mij rond de 13 weken ofzo. Voelde toen ook wel erg vroeg, maar het was tegen het einde van het jaar en het waren allemaal de laatste modellen die er bijna uit gingen, dus korting ;)
En ik ben niet zo'n fan van Marktplaats/tweedehands eigenlijk... :N

Mabawa, je buik-tegen-hoofd-tik-actie! :D _O-

Hier had ik eerst ook altijd een trollbaby als papa z'n hand op m'n buik legde, maar tegenwoordig is het gelukkig andersom. Als m'n man voelt, gaat-ie flink tekeer, maar zelf kan ik 'm gelukkig redelijk makkelijk rustig krijgen ;)

Leuk kamertje, Duman! O+

Bij het kaartje hier trouwens geen rekening gehouden met het kaartje van grote zus, gewoon gekeken wat we nu mooi vonden.
Qua tekst wordt de grote zus uiteraard wel genoemd, maar we schrijven inderdaad niet de hele aankondiging vanuit haar.

We hebben nu trouwens wel een andere naam als die we destijds voor de Minion hadden als ze een jongetje was.

Blue, wat fijn van de goede echo! *O*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175214894
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:57 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Okok, nouja het is nog allemaal relatief wat ik van de VK begreep. Het is nog zo pril en kwetsbaar ook...Maar we gaan van het beste uit.
Dat sowieso, fijn dat de eerste echo goed was, goed begin!

Mijn vrouw was begin maart uitgerekend voor B maar die diende zich op 20-02 al aan en werd 21-02 geboren. Op de dag dat we de laatste zwangerschapstraining hadden overigens.
pi_175216852
Vanavond derde aflevering zwangerschapscursus. Onderdeel: persen! :7 Willen jullie weer een verslag? 8)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175216930
Eigenlijk wil ik een livestream om de reactie van de anderen te kunnen zien als je weer over seks begint. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175216985
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:49 schreef Krisvc het volgende:
Eigenlijk wil ik een livestream om de reactie van de anderen te kunnen zien als je weer over seks begint. :P
Heh, ben benieuwd of er vanavond wederom iets ter sprake komt waarop ik wel moet aanhaken! :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_175217120
Ik wil wel wat lezen ja. :D Hoewel ik de avond over persen best taai vond, misschien wel de ergste van allemaal. :@

De kaartjes van Songeur lieten me gisteren nog lang op internet speuren naar meer houten kaartjes. Bij Kaartjeophout vond ik een leuke die mijn man ook wel ziet zitten. Dus ondanks dat we eigenlijk net klaar waren met het geboortekaartje houden we nog even een tweede optie open. :)

Gisteren was de baby volgens mij nog wat verder aan het indalen, ik had meer last van mijn liezen. En voordat ik kon slapen bezocht ik het toilet vijf keer omdat de baby mijn blaas liet klotsen. Daarna wel heerlijk doorgeslapen tot vijf uur, wat blijkbaar een goede tijd is om de werkzaamheden aan de weg te hervatten (en na half zes gaven ze geen kik meer). 8)7

Blue gefeliciteerd met de goede echo! w/
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 21 november 2017 @ 14:04:05 #290
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175217168
Góuden tip om 'laatst gezien' uit te schakelen. Ik wist daardoor dat mijn zus aan het bevallen was. Idem voor een vriendin en die had ook nog eens haar Find my Friends aangelaten. Toen de locatie urenlang op 'radboud umc, Nijmegen' bleef staan wist ik genoeg :D
  dinsdag 21 november 2017 @ 14:04:44 #291
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175217185
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:49 schreef Krisvc het volgende:
Eigenlijk wil ik een livestream om de reactie van de anderen te kunnen zien als je weer over seks begint. :P
dit.
pi_175217230
Hier even niet online geweest maar wel meegelezen.

Net het huis van mijn schoonmoeder weer teruggegeven aan de woningbouw

6-12 heb ik de guo :)
pi_175217242
Weer even samen met mijn collega een zak Maltesers soldaat maken, ter mentale ondersteuning van onze Malteser in het topic hier.. *) Plichtsbesef enzo.. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_175217279
Inzake geboortekaartjes, ik verwacht één dezer dagen een proefontwerp van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..en daar ben ik best een beetje hyper over! O+

quote:
3s.gif Op
dinsdag 21 november 2017 14:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

Hoewel ik de avond over persen best taai vond, misschien wel de ergste van allemaal. :@
Oh jee. Wat vond je er taai aan, dan? Kan ik me vast een beetje voorbereiden op vanavond :)

[ Bericht 17% gewijzigd door minilot op 21-11-2017 14:14:55 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_175217405
Ik vond persen echt de bom vergeleken met de ontsluitingsfase. :s)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175217639
Persen is nog een ver van mijn bedshow :+

En natuurlijk willen we verslag mini!

Hier is mijn bloed richting lab voor de nipt. 10 werkdagen wachten, klinkt zo lang! Duurde het bij jullie ook echt zo lang?
pi_175217790
Fijn van de goede echo Blue!

Aure, ik kreeg op werkdag 10 (incl. prikdag) echt de uitslag :Y

Mini, ik wil ook een verslag! :D
pi_175217997
Ik stem voor de livestream!!
pi_175218037
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:45 schreef Songeur het volgende:
Ik stem voor de livestream!!
Over deze optie had ik heen gelezen maar dan wijzig ik mijn keuze ook :Y
pi_175218107
En
pi_175218122
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')