abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 10 december 2017 @ 13:28:53 #199
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175619419
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:23 schreef livelink het volgende:

[..]

Geen van beiden zou ik nu zeggen. Ik zou vandaag toch even informeren.
Is het gek dat ik eigenlijk vind dat zij iets van zich moet laten horen?
KuikenGuppy
  zondag 10 december 2017 @ 13:31:16 #200
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175619483
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Is het gek dat ik eigenlijk vind dat zij iets van zich moet laten horen?
Nee, dat is niet gek. Ik zou dat ook normaal vinden, maar kennelijk doet ze dat niet en jij moet toch enige vorm van zekerheid hebben voor morgen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_175619576
Ik zou zelf even appen. Maar het was wel netjes geweest als ze zelf even wat had laten horen.
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 11 december 2017 @ 09:16:32 #202
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_175638416
En, weet je al of ze beter is?

Livelink, arme J dat hij cadeautjes krijgen zo ontzettend lastig vindt. Maar wat een creatieve oplossing van je ouders! O+ Moonah, ik 'verklap' ook vaak al veel van wat Cato krijgt. Maar dat doe ik dan deels quasi perongeluk, en ik houd toch ook wel een paar kleine verrassingen achter. Die mix werkt hier prima.

[ Bericht 3% gewijzigd door trui op 11-12-2017 09:53:17 ]
in de haak.
pi_175638881
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:11 schreef Clubsoda het volgende:
Oh wauw, pakjesavond in een half uurtje :D wij waren vorig weekend zo'n vier uur bezig en dan hebben we ons nog aardig ingehouden :@
:o
20 minuten hier. Toen lag overal uitgepakt speelgoed en inpakpapier en kwamen ze langzaam tot rust.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 11 december 2017 @ 09:46:28 #204
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175638978
Ja, had meteen geappt. Zij ging er van uit dat ze niks hoefde te laten horen als ze weer beter was. Ook meteen duidelijk en opgeklaard ;).

Hoe vinden jullie kinderen de sneeuw? *O*
KuikenGuppy
  maandag 11 december 2017 @ 09:54:06 #205
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_175639125
Gisteren hebben ze enthousiast een sneeuwpop gemaakt. Vandaag is 't vooral ijs op de stoepen / straten, en moesten ze daarom lopend naar school. Vonden ze iets minder. :)
in de haak.
  maandag 11 december 2017 @ 09:58:34 #206
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175639203
De mijne is uren buiten geweest samen met vriendjes want sneeuw is tof en de speeltuin heeft een heuveltje waar je af kan glijden maar uiteindelijk na snow angels maken kwam hij druppend en koud binnen. Toen miste ik radiators in mijn gasloos huis om het allemaal te laten drogen.

En omdat we toch al in de sneeuw zaten is papa nog even met Ollie bij snowworld gaan skiën 's avonds. Het skiën zelf ging goed maar hij heeft het elke keer heel snel over koude handen en wil dan niet meer. Op wintersport in februari was het ruim boven nul met zon dus waren handschoenen niet eens nodig maar nu met kerst verwacht ik wel flinke kou.
Zouden ski wanten beter werken? Iemand met ervaring/tips?
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 11 december 2017 @ 10:06:43 #207
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175639334
Wat leuk, skiën O+.
Wij gaan hopelijk in maart op wintersport (zoeken waar dan nog sneeuw ligt). Is skiles voor een 4-jarige al geschikt of is dat nog net iets te jong?
KuikenGuppy
pi_175639668
@Laziness: ik zou zeker wanten doen. Jouwe is wel wat ouder maar het scheelt hier tonnen ergernis om wanten aan te trekken ipv handschoenen. Als hij ze zelf makkelijk aankrijgt blijven ze ook aan.

@Burdie: Wij hebben het laten afhangen van kleuter zelf (bewezen effectief gezien de aard van het beestje), maar het kan zeker al. Gewoon proberen zou ik zeggen. Vorig jaar was onze 4,5 en had hij nog geen zin. We zijn wel een paar keer bij les gaan kijken. En deze zomer begon hij er opeens over dat hij volgend jaar wel wil, Dus hij gaat komende vakantie op les en kan nu al niet wachten. Ik ook niet trouwens O+

Wij waren gisteren dan ook de hele middag buiten in de weer met sneeuwpoppen, sleeën, vuurkorf, etc. Heerlijk! De jongste vond het op een gegeven moment wel mooi geweest maar met zijn koude handjes snapte ik dat wel.
  maandag 11 december 2017 @ 10:41:05 #209
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175639885
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 10:06 schreef Burdie het volgende:
Wat leuk, skiën O+.
Wij gaan hopelijk in maart op wintersport (zoeken waar dan nog sneeuw ligt). Is skiles voor een 4-jarige al geschikt of is dat nog net iets te jong?
Ollie was net zes toen hij afgelopen februari voor het eerst op les ging. Aangezien ik zelf niet meer mag skiën met mijn knie heb ik er veel bij gezeten en het hele gebeuren in het kinderland van verschillende skischolen mogen aanschouwen.

Het verschilt heel erg per kind of ze het met vier jaar al leuk vinden denk ik. De skischolen en leraren doen enorm hun best om het leuk te maken en bij die kleintjes is er veel ruimte om te spelen.
Ik heb driejarigen uit hun dak zien gaan en zesjarigen die alleen maar aan het huilen waren.
Ollie zat in een klasje voor gevorderden en dat was een Duitse leraar. Voor een vierjarige is een Nederlandse leraar misschien fijner? Daar zou je naar kunnen kijken wellicht.
Ollie is niet zo'n held in nieuwe situaties en hij trok het omdat ik er zeker in het begin veel bij heb gezeten en papa en opa vaak de piste langs het kinderland namen. Veel kinders werden echter huilend gebracht en na de lunch ook weer alleen maar huilen. Ik hoorde de ouders zeggen wij willen zelf ook skiën dus je moet weer terug naar les. Of een jongetje wat zei dat papa beloofd had langs te komen maar papa verscheen nooit. Dikke tranen. Echter ook ouders die na de ochtend huilen er 's middags ook bij kwamen zitten aan de rand en toen ging het een stuk beter met het kind.
Zolang je flexibel genoeg bent om te zeggen gaat het niet dat neem ik de tijd om er of bij te zitten of hij mag stoppen dan kan je het altijd proberen.

Wij zoeken trouwens altijd bewust naar een skischool bovenop de berg zodat de skiërs langs het kinderland kunnen zo nu en dan en we met z'n allen bovenop de berg kunnen lunchen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_175640020
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 10:06 schreef Burdie het volgende:
Wat leuk, skiën O+.
Wij gaan hopelijk in maart op wintersport (zoeken waar dan nog sneeuw ligt). Is skiles voor een 4-jarige al geschikt of is dat nog net iets te jong?
kan wel hoor. Meestal staan ze gewoon lekker een paar uurtjes in zo'n speelveld op skies.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175640043
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 09:58 schreef laziness het volgende:
De mijne is uren buiten geweest samen met vriendjes want sneeuw is tof en de speeltuin heeft een heuveltje waar je af kan glijden maar uiteindelijk na snow angels maken kwam hij druppend en koud binnen. Toen miste ik radiators in mijn gasloos huis om het allemaal te laten drogen.

En omdat we toch al in de sneeuw zaten is papa nog even met Ollie bij snowworld gaan skiën 's avonds. Het skiën zelf ging goed maar hij heeft het elke keer heel snel over koude handen en wil dan niet meer. Op wintersport in februari was het ruim boven nul met zon dus waren handschoenen niet eens nodig maar nu met kerst verwacht ik wel flinke kou.
Zouden ski wanten beter werken? Iemand met ervaring/tips?
Wanten werken altijd beter dan handschoenen, omdat de warmte in 1 ruimte verdeeld wordt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175640045
Ik vind de sneeuw fotos op facebook heerlijk om te zien. Maar eerlijk... de zon hier is toch net iets lekkerder O+

De kinderen hebben zomervakantie hier. Na kerst gaan we fijn een paar weekjes naar huis. Heb ik zin in! Misschien dan nog sneeuw... En dan gaan we weer terug hierheen. Het zou voor een paar maanden zijn. Wordt nu minstens 1,5 jaar. En plannen blijven wijzigen. Ik ben heel benieuwd naar 2018 :Y
Met een meidenkwartet
pi_175640066
Zo maf dat kerst in een zomervakantie is...

:D

Mn brein doet daar niet aan mee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175640080
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:51 schreef Ticootje het volgende:
Zo maf dat kerst in een zomervakantie is...

:D

Mn brein doet daar niet aan mee.
Het is ook heel vreemd en ik vind alle kerstbomen heel raar nu
Met een meidenkwartet
pi_175640084
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:49 schreef Cathmar het volgende:
Ik vind de sneeuw fotos op facebook heerlijk om te zien. Maar eerlijk... de zon hier is toch net iets lekkerder O+

De kinderen hebben zomervakantie hier. Na kerst gaan we fijn een paar weekjes naar huis. Heb ik zin in! Misschien dan nog sneeuw... En dan gaan we weer terug hierheen. Het zou voor een paar maanden zijn. Wordt nu minstens 1,5 jaar. En plannen blijven wijzigen. Ik ben heel benieuwd naar 2018 :Y
ik heb ook liever zon 😉😶

Wow nog langer.. hoe vinden jullie/de kinderen dat?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_175640097
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:52 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Het is ook heel vreemd en ik vind alle kerstbomen heel raar nu
Oh dat doen ze wel?

En doe je er dan plukken sneeuw in?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175640131
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 10:52 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb ook liever zon 😉😶

Wow nog langer.. hoe vinden jullie/de kinderen dat?
Dubbel. Ik zelf ook hoor.
Want we missen mensen thuis. Maar het leven is hier werkelijk heerlijk. En er zijn hier veel nieuwe vriendjes op school. Als we vertrekken zien ze die nooit meer. En de vriendjes thuis blijven wel. Nu zijn we vooral blij nog hier te blijven. De school is super. En ik wil niet meer altijd alleen thuis. Voor ons gezin was dit de beste beslissing ooit.
Met een meidenkwartet
  maandag 11 december 2017 @ 10:55:48 #218
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175640152
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wanten werken altijd beter dan handschoenen, omdat de warmte in 1 ruimte verdeeld wordt.
Ja dat weet ik ;) Maar hij gebruikt nu ook af en toe stokken en vroeg me af of dat wel handig vasthoudt met wanten.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_175640169
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:54 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Dubbel. Ik zelf ook hoor.
Want we missen mensen thuis. Maar het leven is hier werkelijk heerlijk. En er zijn hier veel nieuwe vriendjes op school. Als we vertrekken zien ze die nooit meer. En de vriendjes thuis blijven wel. Nu zijn we vooral blij nog hier te blijven. De school is super. En ik wil niet meer altijd alleen thuis. Voor ons gezin was dit de beste beslissing ooit.
Super!!
Geniet er maar lekker van!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_175640171
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:55 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ;) Maar hij gebruikt nu ook af en toe stokken en vroeg me af of dat wel handig vasthoudt met wanten.
dat is geen probleem. Je duim zit wel apart,
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175640201
Ja, wat lazi zegt dus. Het verschilt echt per kind (en per ouder). Want huilend op les en erheen brengen omdat wij willen skiën is voor ons een no go. Dat is niet onze insteek, we zijn met z'n vieren op vakantie, dus voor onze kinderen moet het ook leuk zijn. Daarom hebben wij het dus van kleuter laten afhangen. Hij blij wij blij. Twaalf pistes voor de lunch doen we wel weer als ze met ons mee kunnen. Nog los van het feit dat ik er niet voor betaal dat kindlief anderhalf uur in de sneeuw zit omdat hij niet wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mineola op 11-12-2017 11:17:59 ]
  maandag 11 december 2017 @ 11:00:29 #222
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175640249
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

dat is geen probleem. Je duim zit wel apart,
Klik en bestel dan maar ^O^

Cathmar wat gaaf dat het zo'n lange assignment is geworden. Geniet lekker van het bij elkaar zijn.
Een vriendin van mij is geemigreerd naar Nieuw-Zeeland en het is echt raar om foto's te zien van de kerstman die op het strand met een bootje aankomt en de bomen die in bloei staan bij de christmas fair.
Wel weer een toffe ervaring er bij O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_175640265
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:00 schreef laziness het volgende:

[..]

Klik en bestel dan maar ^O^
En als dat nog steeds te koud is kun je ook nog thermo handschoentjes erin aandoen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175640602
Cathmar, het klinkt echt heerlijk O+ Wat fijn dat het jullie zo goed bevalt, maar dat het tegelijk ook 'eindig' is, en jullie er op deze manier samen als gezin een mooie tijd van kunnen maken!
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 11:46:28 #225
5428 crew  miss_sly
pi_175641198
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:54 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Dubbel. Ik zelf ook hoor.
Want we missen mensen thuis. Maar het leven is hier werkelijk heerlijk. En er zijn hier veel nieuwe vriendjes op school. Als we vertrekken zien ze die nooit meer. En de vriendjes thuis blijven wel. Nu zijn we vooral blij nog hier te blijven. De school is super. En ik wil niet meer altijd alleen thuis. Voor ons gezin was dit de beste beslissing ooit.
Jouw man was ook echt heel veel weg, he? Altijd doordeweeks of zo? Wat zal het heerlijk zijn om nu meer tijd echt als gezien te hebben <3
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_175641322
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 09:58 schreef laziness het volgende:
De mijne is uren buiten geweest samen met vriendjes want sneeuw is tof en de speeltuin heeft een heuveltje waar je af kan glijden maar uiteindelijk na snow angels maken kwam hij druppend en koud binnen. Toen miste ik radiators in mijn gasloos huis om het allemaal te laten drogen.

En omdat we toch al in de sneeuw zaten is papa nog even met Ollie bij snowworld gaan skiën 's avonds. Het skiën zelf ging goed maar hij heeft het elke keer heel snel over koude handen en wil dan niet meer. Op wintersport in februari was het ruim boven nul met zon dus waren handschoenen niet eens nodig maar nu met kerst verwacht ik wel flinke kou.
Zouden ski wanten beter werken? Iemand met ervaring/tips?
Ik vind zelf wanten fijner met wintersport, omdat je er ook nog van die dunne thermohandschoenen in aan kunt, dus als je ze even uit moet trekken om je skipas oid te pakken je niet met blote handen zit. En laagjes is warmer.
  maandag 11 december 2017 @ 11:58:40 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175641503
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:57 schreef Mineola het volgende:
Ja, wat lazi zegt dus. Het verschilt echt per kind (en per ouder). Want huilend op les en erheen brengen omdat wij willen skiën is voor ons een no go. Dat is niet onze insteek, we zijn met z'n vieren op vakantie, dus voor onze kinderen moet het ook leuk zijn. Daarom hebben wij het dus van kleuter laten afhangen. Hij blij wij blij. Twaalf pistes voor de lunch doen we wel weer als ze met ons mee kunnen. Nog los van het feit dat ik er niet voor betaal dat kindlief anderhalf uur in de sneeuw zit omdat hij niet wil.
Helemaal mee eens hoor, als hij niet wil dan niet, maar ik wil gewoon van te voren even bedenken wat de mogelijkheden zijn ;) Er is ook nog een dreumes in 't spel natuurlijk, en papa gaat ook niet skiën.
Dank voor de tips iig :).
KuikenGuppy
  maandag 11 december 2017 @ 11:59:44 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175641530
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:00 schreef laziness het volgende:

[..]

Klik en bestel dan maar ^O^

Cathmar wat gaaf dat het zo'n lange assignment is geworden. Geniet lekker van het bij elkaar zijn.
Een vriendin van mij is geemigreerd naar Nieuw-Zeeland en het is echt raar om foto's te zien van de kerstman die op het strand met een bootje aankomt en de bomen die in bloei staan bij de christmas fair.
Wel weer een toffe ervaring er bij O+
Wij hebben een jaar een meisje uit Australie in huis gehad, die vertelde dat ze met de jaarwisseling aftelden: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-plonshetzwembadin :D Die vond sneeuw en kou juist heel bizar met kerst.
KuikenGuppy
pi_175641912
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jouw man was ook echt heel veel weg, he? Altijd doordeweeks of zo? Wat zal het heerlijk zijn om nu meer tijd echt als gezien te hebben <3
Jarenlang maandag-vrijdag weg. Laatste anderhalf jaar was het 2 weken Afrika, 2 weken thuis (als in nederland). Ik was er echt klaar mee. Nu werkt hij nog steeds veel maar hier hoeven we niet bezig te zijn met onderhoud van het huis enzo. De weekenden zijn gewoon voor leuke dingen.

Kwaliteit van leven hier (als je geld hebt) is echt top. Er zijn veel problemen hier en dat maakt het ook meteen wel een land waar ik geen lange termijn toekomst zie voor mijn kinderen. Maar zo voor een periode is het een geweldige ervaring.
Met een meidenkwartet
  maandag 11 december 2017 @ 12:17:54 #230
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175641967
Gaaf dat jullie dat aan de kinderen mee kunnen geven ook, Cathmar :)
KuikenGuppy
  maandag 11 december 2017 @ 12:53:20 #231
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175642772
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 11:51 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik vind zelf wanten fijner met wintersport, omdat je er ook nog van die dunne thermohandschoenen in aan kunt, dus als je ze even uit moet trekken om je skipas oid te pakken je niet met blote handen zit. En laagjes is warmer.
Oke ook nog even thermohandschoenen klikken dus. Hartelijk dank voor de tip!
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 11 december 2017 @ 12:59:03 #232
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175642932
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 12:15 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Jarenlang maandag-vrijdag weg. Laatste anderhalf jaar was het 2 weken Afrika, 2 weken thuis (als in nederland). Ik was er echt klaar mee. Nu werkt hij nog steeds veel maar hier hoeven we niet bezig te zijn met onderhoud van het huis enzo. De weekenden zijn gewoon voor leuke dingen.

Kwaliteit van leven hier (als je geld hebt) is echt top. Er zijn veel problemen hier en dat maakt het ook meteen wel een land waar ik geen lange termijn toekomst zie voor mijn kinderen. Maar zo voor een periode is het een geweldige ervaring.
Mijn schoonzus d'r man ging van 4 weken op 4 weken af in telkens een ander verweggistan (boorplatform) naar maandag-vrijdag weg met een vaste standplaats aan wal op een uurtje vliegen.
Wij dachten dat vindt ze vast fijner want hij was er echt nooit met feestdagen etc maar ze vond dat juist minder prettig. Ze vond het heel fijn als hij 4 weken thuis was en doordeweeks dan ook de kinderen naar school bracht, kookte etc.
Ik heb er hoe dan ook altijd respect voor gehad want alleen met drie kinderen meest van de tijd is gewoon ontzettend zwaar.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:32:10 #233
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_175666514
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:49 schreef Cathmar het volgende:
Ik vind de sneeuw fotos op facebook heerlijk om te zien. Maar eerlijk... de zon hier is toch net iets lekkerder O+

De kinderen hebben zomervakantie hier. Na kerst gaan we fijn een paar weekjes naar huis. Heb ik zin in! Misschien dan nog sneeuw... En dan gaan we weer terug hierheen. Het zou voor een paar maanden zijn. Wordt nu minstens 1,5 jaar. En plannen blijven wijzigen. Ik ben heel benieuwd naar 2018 :Y
:D

Ik zeg niks....
pi_175666657
Cathmar, wat fijn dat jullie het daar zo leuk hebben! Wat een ervaring voor je kinderen! Het zit er bij ons in de toekomst ook wel in, dat we een aantal jaren in een exotisch (of niet zo exotisch) buitenland gaan wonen. Lijkt me wel lastig te combineren met mijn carriere. Maar goed, dat zien we tegen die tijd wel. Eerst maar eens verhuizen naar het volgende land.

Mijn man is nu maandag-vrijdag weg, totdat wij na kerst bij hem inttrekken. Ik vind het retezwaar, eigenlijk. Ook omdat peuter hem enorm mist, en dat in drama-buien uit. Ik kan me wel voorstellen dat 4 weken op 4 weken af fijner is, want dan is er meer continuiiteit.
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:55:48 #235
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_175666975
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn man is nu maandag-vrijdag weg, totdat wij na kerst bij hem inttrekken. Ik vind het retezwaar, eigenlijk. Ook omdat peuter hem enorm mist, en dat in drama-buien uit. Ik kan me wel voorstellen dat 4 weken op 4 weken af fijner is, want dan is er meer continuiiteit.
Het is ook best een rotleeftijd voor zulke intensieve veranderingen :{
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:59:58 #236
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_175672180
Ik merk bij mijn peuter met een vader die offshore werkt dat enige regelmaat het prettigst is voor haar (en mij) helaas komt dat maar weinig voor -O-

Alleen weekenden thuis zou ik ook niet blij mee zijn. Een weekend is zo snel voorbij met alle verplichtingen die je al snel in het weekend hebt.
pi_175672237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn man is nu maandag-vrijdag weg, totdat wij na kerst bij hem inttrekken. Ik vind het retezwaar, eigenlijk. Ook omdat peuter hem enorm mist, en dat in drama-buien uit. Ik kan me wel voorstellen dat 4 weken op 4 weken af fijner is, want dan is er meer continuiiteit.
:o
Je zei mijn man!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175676039
Cathmar, wat fijn om te lezen. En je meiden zijn ook helemaal opgebloeid daar he. Dit is echt een enorme ervaring voor jullie allemaal O+
pi_175677707
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o
Je zei mijn man!
Ik bedoel natuurlijk de duutser! :o
pi_175679367
Zucht van verlichting. Pak van mijn hart :)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175679453
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:32 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

:D

Ik zeg niks....
Doe naar niet :p
Geen idee wat hierna gebeurd. Eerst tot juni hier. Daarna een paar opties (naar NL, naar zuid Europa, of US). We zien wel.
Een jaar geleden hoede voor je echt niet te zeggen dat ik dat ooit zo relaxed over zou zijn :)

Mijn kinderen waren best oké met het twee weken weg. Wij hadden ons eigen ritme en er werd ook niet gebeld of geappt met papa. En dan na twee weken ding alles gewoon door.

En ja Kyara. Vooral de school hier maakt het leven voor mijn oudste 100x leuker. En het makkelijke leven hier maakt mij véél relaxter. Merken ze ook heel goed.
Met een meidenkwartet
  Licht Ontvlambaar dinsdag 12 december 2017 @ 21:38:57 #242
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_175681378
Ik kijk ‘het beste voor je kind’ op RTL4... :X
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_175681776
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:38 schreef Sjeen het volgende:
Ik kijk ‘het beste voor je kind’ op RTL4... :X
Ojee. Klinkt alsof ik er niets aan mis...
Met een meidenkwartet
pi_175681992
Goeie kijktip.
Om te huilen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 12 december 2017 @ 22:05:09 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_175682179
Dus de keuze is een hondenroedel, een relatie met een robot of donkergroen... damn, ik doe iets fout hier.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:06:13 #246
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175682209
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:05 schreef Sjeen het volgende:
Dus de keuze is een hondenroedel, een relatie met een robot of donkergroen... damn, ik doe iets fout hier.
Volgens mij heb ik dat al eens gezien
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:06:31 #247
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175682220
Toch ook met die vrouw die wilde dat haar kinderen fotomodel zouden worden
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:07:14 #248
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175682245
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:51 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ojee. Klinkt alsof ik er niets aan mis...
Nee, daar hoef je niet voor naar Nederland terug te komen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:07:39 #249
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175682253
En die vrouw die wilde dat haar zoontje prof voetballer zou worden en met hem ging eten in sjieke restaurants zodat hij daar alvast aan kon wennen
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:08:39 #250
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175682286
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:07 schreef amaranta het volgende:
En die vrouw die wilde dat haar zoontje prof voetballer zou worden en met hem ging eten in sjieke restaurants zodat hij daar alvast aan kon wennen
Dat vind ik dan wel weer humor eigenlijk :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_175682390
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:07 schreef amaranta het volgende:
En die vrouw die wilde dat haar zoontje prof voetballer zou worden en met hem ging eten in sjieke restaurants zodat hij daar alvast aan kon wennen
_O- _O- _O- _O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 12 december 2017 @ 22:13:39 #252
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_175682469
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:07 schreef amaranta het volgende:
En die vrouw die wilde dat haar zoontje prof voetballer zou worden en met hem ging eten in sjieke restaurants zodat hij daar alvast aan kon wennen
shit, heb ik die gemist :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:17:20 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175682600
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:08 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel weer humor eigenlijk :D
Zo op schrift is het grappig. Maar als je de beelden ziet is het heel zielig
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:19:59 #254
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175682725
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:13 schreef Sjeen het volgende:

[..]

shit, heb ik die gemist :')
Hij is echt vreselijk. De enige aflevering die ik gezien heb en dacht als ze allemaal zo zijn kijk ik niet meer.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 12 december 2017 @ 22:23:51 #256
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_175682816
Ow hemel... wasbaar maandverband :X
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:26:23 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175682886
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:23 schreef Sjeen het volgende:
Ow hemel... wasbaar maandverband :X
Nou, wat helemaal ranzig was, was dat er een shot was van hun toilet. En dat je allemaal “rood” zag. En die kerel zei. Ja, we hebben bietjes gegeten. Maar dat waren geen bietjes. (en zeker niet nadat ze over dat maansverband had verteld)
pi_175682926
Oh. Die aflevering heb ik ook gezien. Ik had zo medelijden met dat ventje die profvoetballer moest worden. Wat een ontzettende druk op dat ventje :'(
  Licht Ontvlambaar dinsdag 12 december 2017 @ 22:29:27 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_175682994
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:26 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nou, wat helemaal ranzig was, was dat er een shot was van hun toilet. En dat je allemaal “rood” zag. En die kerel zei. Ja, we hebben bietjes gegeten. Maar dat waren geen bietjes. (en zeker niet nadat ze over dat maansverband had verteld)
daar groeien de aardbeitjes zo lekker op...

Echt, je kunt het ook overdrijven.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_175683222
Ik heb het zo te lezen met te vroeg afgezet.
Die kinderen helemaal blij dat ze ook een spel kunnen doen. Gaat het over het milieu ;(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:38:14 #261
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175683268
Lekker je 3-jarige een youtube- kanaal geven ‘want later is er geen privacy meer en dan kan ze daar vast aan wennen’. :X
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:39:30 #262
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175683306
Ik heb het ook uitgezet halverwege. Ga nog liever met mijn ketende baby in bed liggen dan langer naar die idioten kijken.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:40:57 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175683349
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:17 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zo op schrift is het grappig. Maar als je de beelden ziet is het heel zielig
Als ik het me goed herinner kon dat jongetje niet eens een rechte lijn tekenen omdat moeder er nooit aan gedacht had om haar zoon potloden en papier te geven -O- 8)7.
KuikenGuppy
pi_175683639
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:40 schreef Burdie het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner kon dat jongetje niet eens een rechte lijn tekenen omdat moeder er nooit aan gedacht had om haar zoon potloden en papier te geven -O- 8)7.
Ja. En dat vond ze toch een taak voor school meen ik me te herinneren.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:01:56 #265
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_175700708
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:38 schreef Sjeen het volgende:
Ik kijk ‘het beste voor je kind’ op RTL4... :X
Dat keek ik ook vanmiddag. _O- |:(
Be happy with the little things in life
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:30:17 #266
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175742716
Ik wil even delen dat ik weer heb hardgelopen voor het eerst na de bevalling. Kort, en met een ultiem suf schema om niet gelijk in blessures te vervallen, maar ik ben toch zo blij dat het weer kan! O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175742933
Goed bezig Lemijn
pi_175743518
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:30 schreef Lemijn het volgende:
Ik wil even delen dat ik weer heb hardgelopen voor het eerst na de bevalling. Kort, en met een ultiem suf schema om niet gelijk in blessures te vervallen, maar ik ben toch zo blij dat het weer kan! O+
Met of zonder Tena?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 15 december 2017 @ 16:42:51 #269
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175744051
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Met of zonder Tena?
Zonder *)
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175744093
Top zeg!

Ik ben na 8 jaar nog niet begonnen :')
pi_175744128
Ik zal het ook maar niet hebben over mijn sportschool abonnement dat ik in juni afsloot :X :'(
pi_175744377
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:47 schreef lily het volgende:
Ik zal het ook maar niet hebben over mijn sportschool abonnement dat ik in juni afsloot :X :'(
Vertel
pi_175744406
Ik ben vandaag naar de total body workout geweest pittige training vooral voor mijn kapotte schouder.
Deze week nog niet hardgelopen hoop dat morgen te doen zonder tena.

Heb wel een halve chovoladeletter op :'( :X
  vrijdag 15 december 2017 @ 17:31:29 #274
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_175744962
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:47 schreef lily het volgende:
Ik zal het ook maar niet hebben over mijn sportschool abonnement dat ik in juni afsloot :X :'(
Hier ook een abonnement bij de sportschool, maar ik kom er vaker niet dan wel. Zit nu op gemiddeld 1x per maand _O-
Be happy with the little things in life
pi_175745596
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:47 schreef lily het volgende:
Ik zal het ook maar niet hebben over mijn sportschool abonnement dat ik in juni afsloot :X :'(
Jij sloot er tenminste 1 af. Ik ben nog niet eens langs geweest om af te sluiten.

Per januari dan maar. Dan heb ik de woensdag weer voor mezelf.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175745622
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:42 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Zonder *)
Qua sport denk ik dat ik alleen nog kan schaken of dammen zonder. Zelfs 5 jaar na de bevalling.

Hoop opgegeven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 15 december 2017 @ 18:12:21 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175745778
Dus als ik het goed begrijp moet ik geen sportabo afsluiten?
  vrijdag 15 december 2017 @ 18:13:14 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175745797
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:04 schreef ferrari_rood het volgende:


Heb wel een halve chocoladeletter op
Heb je er wel van genoten?
pi_175745841
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 18:12 schreef amaranta het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moet ik geen sportabo afsluiten?
Je moet niks.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175746140
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 18:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij sloot er tenminste 1 af. Ik ben nog niet eens langs geweest om af te sluiten.

Dat maakt jouw slimmer dan ik.
(Toch de wiskunde heh :+ :P )
pi_175746155
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:03 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Vertel
Noooh
pi_175746259
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:31 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Hier ook een abonnement bij de sportschool, maar ik kom er vaker niet dan wel. Zit nu op gemiddeld 1x per maand _O-
Vind ik al heel wat hoor :+
Ik ben gewoon sponsor van Basic Fit :7
pi_175746413
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 18:35 schreef lily het volgende:

[..]

Dat maakt jouw slimmer dan ik.
(Toch de wiskunde heh :+ :P )
Alleen jij komt gemotiveerder over.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175746964
Ik heb ook een abo. En vond het sporten zowaar leuk dus ik ging 2x pw.

Loop nu op krukken vanwege een peesplaatontsteking :’)
pi_175746982
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 19:19 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik heb ook een abo. En vond het sporten zowaar leuk dus ik ging 2x pw.

Loop nu op krukken vanwege een peesplaatontsteking :’)
Zeg je nu dat je dus beter niet kunt sporten?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 15 december 2017 @ 19:30:40 #286
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175747206
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 19:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zeg je nu dat je dus beter niet kunt sporten?
Yes, goed nieuws *O*
KuikenGuppy
pi_175747213
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 19:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zeg je nu dat je dus beter niet kunt sporten?
Precies dat ja
  vrijdag 15 december 2017 @ 19:32:55 #288
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_175747266
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 18:43 schreef lily het volgende:

[..]

Vind ik al heel wat hoor :+
Ik ben gewoon sponsor van Basic Fit :7
Ik sponsor any time. Of nou ja, mijn werkgever dan. Ik kon sporten via de baas, word dan verrekend met bruto loon. Dus ik merk het gewoon weg niet.

Mijn probleem is als ik te vaak niet ga dat ik daar dan in blijf hangen. Terwijl ik het echt heerlijk vind om te sporten, maar de drempel om te gaan is vaak zo hoog. Of nou ja, ik heb gewoon iedere keer een slap excuus om niet te gaan _O-
Be happy with the little things in life
pi_175747313
Heel herkenbaar allemaal! Ik heb nu net een roeiapparaat gekocht, die wordt morgen bezorgd. Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud. Ik meld me over een paar weken wel weer. Vermoedelijk met soortgelijke verhalen als hier boven :')
pi_175747321
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 19:32 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Ik sponsor any time. Of nou ja, mijn werkgever dan. Ik kon sporten via de baas, word dan verrekend met bruto loon. Dus ik merk het gewoon weg niet.

Mijn probleem is als ik te vaak niet ga dat ik daar dan in blijf hangen. Terwijl ik het echt heerlijk vind om te sporten, maar de drempel om te gaan is vaak zo hoog. Of nou ja, ik heb gewoon iedere keer een slap excuus om niet te gaan _O-
Je goudvis moest afzwemmen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175747333
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 19:36 schreef Mrs.Peel het volgende:
Heel herkenbaar allemaal! Ik heb nu net een roeiapparaat gekocht, die wordt morgen bezorgd. Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud. Ik meld me over een paar weken wel weer. Vermoedelijk met soortgelijke verhalen als hier boven :')
Oh been there.

3 maanden, toen verkocht ik m weer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175747511
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 19:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh been there.

3 maanden, toen verkocht ik m weer.
:o

;(
pi_175747864
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 19:43 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

:o

;(
Koop ff handschoentjes ;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175748067
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 19:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Koop ff handschoentjes ;)
Bedankt voor de tip ^O^
pi_175748096
Iedereen al de kerstkleding aangeschaft?

Ik heb voor kerst het hele gezin in burberry, omdat Joene een grafhekel heeft aan de blokjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 15 december 2017 @ 20:15:47 #296
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175748350
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 20:05 schreef Ticootje het volgende:
Iedereen al de kerstkleding aangeschaft?

Ik heb voor kerst het hele gezin in burberry, omdat Joene een grafhekel heeft aan de blokjes.
:D

Mijn dochter is weer aan het twijfelen :X
Vanavond zei ze dat ze een korte jumpsuit wilde kopen. Dus toen ik hem direct enthousiast wou bestellen, krabbelde ze alweer terug.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_175748380
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 20:15 schreef livelink het volgende:

[..]

:D

Mijn dochter is weer aan het twijfelen :X
Vanavond zei ze dat ze een korte jumpsuit wilde kopen. Dus toen ik hem direct enthousiast wou bestellen, krabbelde ze alweer terug.
Wat moet ik me voorstellen bij korte jumpsuit?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')