abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 november 2017 @ 06:31:34 #1
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_175103876


Gebaseerd op het boek van de Canadese Margaret Atwood wordt het verhaal van Grace Marks verteld. Zij wordt beschuldigd van de moord op Hr Kinnear en zijn minnares Nancy McDermott in negentiende eeuws Canada. Grace vertelt echter dat zij zich niets meer kan herinneren van de moorden.
Aan de Amerikaan dr Jordan wordt gevraagd om uit te zoeken of zij de waarheid spreekt of liegt.

Interessant gegeven is dat de moorden daadwerkelijk hebben plaatsgevonden en Marks daar 30 jaar voor in de gevangenis heeft gezeten, ondanks haar claim dat ze haar geheugen kwijt is.

Trailer:

[ Bericht 34% gewijzigd door Jinkx op 16-11-2017 06:40:34 ]
  donderdag 16 november 2017 @ 06:46:29 #2
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_175103918
Ik heb de miniserie snel achtereen gekeken en ik werd erg blij van deze serie. Het acteerwerk van met name hoofdrolspeelster Sarah Gadon is erg goed en intrigerend, met name door haar stemgebruik. Ze zet de hoofdpersoon neer als een ondoorgrondelijk iemand, erg sterk. Net toen ik het idee had dat de serie wat traag werd, kwam er weer een wending.

Het einde had ik niet echt zien aankomen, ondanks dat er achteraf wel duidelijke blues werden gegeven. De laatste aflevering is daarom het meest interessant.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')