abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 november 2017 @ 13:31:27 #1
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_175087027
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Donny J. Wright
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).Tom Price (Secretary of Health and Human Services)
  woensdag 15 november 2017 @ 13:31:41 #2
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_175087031
quote:
There are no grounds for a special counsel to investigate Hillary Clinton
PRESIDENT TRUMP has made his position clear: He would like to see Hillary Clinton investigated. After leading chants of “Lock her up!” during his presidential campaign, Mr. Trump has moved on to tweeting his disappointment over the Justice Department’s failure to look “into all of the dishonesty going on with Crooked Hillary.” These demands for the politically motivated prosecution of Mr. Trump’s former political opponent are profoundly inappropriate and degrading to democracy. The good news is that, so far, the Justice Department appears to be holding firm against the president. But as events this week show, it remains under pressure.

Twice, in July and September, Republican members of the House Judiciary Committee have requested that the Justice Department appoint a special counsel to investigate a host of matters related to Ms. Clinton and former FBI director James B. Comey. On Monday, the department notified committee Chairman Bob Goodlatte (R-Va.) that “senior federal prosecutors” will determine whether the majority’s concerns merit an investigation by the Justice Department or an additional special counsel. (Washington Post).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 november 2017 @ 13:32:09 #3
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175087040
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:29 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik denk dat dit verhaal niet weggaat, ondanks dat het mogelijk hier wordt weggemasseerd.
Hetzelfde met de zaak van illegale log-ins in het Congres, Clinton-Comey server en de Clinton Foundation.

Het verhaal ging niet zozeer over de details die ik hier inbreng, maar die van Hannity tijdens zijn programma van gisterenavond.
Daar wordt 30 minuten televisie zonder onderbouwing met enkele woorden zoals rechts en misinformatie weggezet. Ter verdediging, als ik daar dan specifiek op in ga, wordt er slechts een element uitgehaald, Uranium One. Een beetje pover als men zulke grote woorden gebruikt.
Het is prima deze pushback, maar dit is sowieso slechts een deel van alle zaken die Hannity aan bod liet komen (Comey-Clinton server, Fusion GPS, Awan zaak)
Hoe graag men dit zou willen, ik denk dat dit verhaal niet weggaat. Er zijn serieuze misdrijven gepleegd. En daar gaan mensen voor verantwoordelijk worden gehouden. Daar ben ik van overtuigd.
Het is één grote afleiding en als je dat niet kunt zien, kan niemand je helpen. Sorry.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_175087056
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:29 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik denk dat dit verhaal niet weggaat, ondanks dat het mogelijk hier wordt weggemasseerd.
Hetzelfde met de zaak van illegale log-ins in het Congres, Clinton-Comey server en de Clinton Foundation.

Het verhaal ging niet zozeer over de details die ik hier inbreng, maar die van Hannity tijdens zijn programma van gisterenavond.
Daar wordt 30 minuten televisie zonder onderbouwing met enkele woorden zoals rechts en misinformatie weggezet. Ter verdediging, als ik daar dan specifiek op in ga, wordt er slechts een element uitgehaald, Uranium One.
Ik heb je gevraagd naar hoofdpunten zodat ik kon reageren, maar dat ontweek je door te zeggen dat het niet voor mij bedoeld was. Wil je reactie of niet? Ik vermoed eigenlijk van niet.

Ik hoop dat er wel een special counsil komt naar Clinton. Laat er ook maar een strafzaak komen, dan. Als we dit dossier maar kunnen sluiten, zodat types als jij er niet steeds naar kunnen grijpen om de aandacht af te leiden van mensen die wel op dit moment aan de macht zijn.
pi_175087071
Als je ook maar een tiende van de kritische houding die je jegens Clinton hanteert op Trump zou richten, vallen je de ogen uit je hoofd van verbazing. Maar in plaats daarvan bijt je je hier in vast en negeer je de rest. Je citeerde eerder zelfs een artikel waarin gesteld wordt dat Trump een gevaar voor de grondwet is, maar daar zeg je verder niets over. _O-
pi_175087084
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:29 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik denk dat dit verhaal niet weggaat, ondanks dat het mogelijk hier wordt weggemasseerd.
Hetzelfde met de zaak van illegale log-ins in het Congres, Clinton-Comey server en de Clinton Foundation.

Het verhaal ging niet zozeer over de details die ik hier inbreng, maar die van Hannity tijdens zijn programma van gisterenavond.
Daar wordt 30 minuten televisie zonder onderbouwing met enkele woorden zoals rechts en misinformatie weggezet. Ter verdediging, als ik daar dan specifiek op in ga, wordt er slechts een element uitgehaald, Uranium One. Een beetje pover als men zulke grote woorden gebruikt.
Het is prima deze pushback, maar dit is sowieso slechts een deel van alle zaken die Hannity aan bod liet komen (Comey-Clinton server, Fusion GPS, Awan zaak)
Hoe graag men dit zou willen, ik denk dat dit verhaal niet weggaat. Er zijn serieuze misdrijven gepleegd. En daar gaan mensen voor verantwoordelijk worden gehouden. Daar ben ik van overtuigd.
Nee.

En de onderbouwing met bewijzen van de kant van Hannity is er ook niet. Die man is zoals gewoonlijk aan het vissen met een enorm sleepnet tussen feiten en interpreteert ze dan zoals hij wilt. Niks meer en niks minder. Zoals Dan Brown historische feitjes zodanig achter elkaar plakt dat er een eeuwenoude samenzwering ontstaat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 15 november 2017 @ 13:35:36 #7
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175087089
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:32 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Het is één grote afleiding en als je dat niet kunt zien, kan niemand je helpen. Sorry.
Het is net Watergate, maar dan een aantal factor groter.
FISA op basis van Steel dossier naar het zich laat aanzien, bijvoorbeeld. Niet echt handig.
Ben ook heel erg benieuwd wat gisteren de verklaring van Glen Simpson heeft opgeleverd. De bankgegevens kunnen bijvoorbeeld al een heleboel ophelderen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175087117
Democraten, Mexicanen en negers, als je daarover begint kun je een republikein eindeloos afleiden.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175087123
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:34 schreef Tchock het volgende:
Als je ook maar een tiende van de kritische houding die je jegens Clinton hanteert op Trump zou richten, vallen je de ogen uit je hoofd van verbazing. Maar in plaats daarvan bijt je je hier in vast en negeer je de rest. Je citeerde eerder zelfs een artikel waarin gesteld wordt dat Trump een gevaar voor de grondwet is, maar daar zeg je verder niets over. _O-
Dit is dan ook een van de redenen dat ik overtuigd bent dat delliper een troll is. Misschien moet Fok! hem maar eens aan een onderzoek onderwerpen :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175087146
Is het anders een idee om deze reeks op te delen in [AMV] Amerikaanse politiek // Obama en [AMV] Amerikaanse politiek // Trump?

Dan kunnen we die laatste reeks besteden aan zaken die wel actueel zijn.
pi_175087163
"Het is net Watergate, maar dan een aantal factor groter."

Hard gelachen. Dank daarvoor.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 15 november 2017 @ 13:41:05 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175087207
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:39 schreef Barbusse het volgende:
"Het is net Watergate, maar dan een aantal factor groter." [ afbeelding ]

Hard gelachen. Dank daarvoor.
van water kun je een H2 bom maken natuurlijk dus in principe is die erger dan een nuke...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175087242
quote:
3s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:41 schreef Re het volgende:

[..]

van water kun je een H2 bom maken natuurlijk dus in principe is die erger dan een nuke...
Waarom bericht de MSM daar niet over? :(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 15 november 2017 @ 13:44:15 #14
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175087270
quote:
3s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:31 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

ik vraag me af of er grond is om Trump voor slandering voor het gerecht te slepen door Clinton.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 15 november 2017 @ 13:45:30 #15
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175087296
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:37 schreef Tchock het volgende:
Is het anders een idee om deze reeks op te delen in [AMV] Amerikaanse politiek // Obama en [AMV] Amerikaanse politiek // Trump?

Dan kunnen we die laatste reeks besteden aan zaken die wel actueel zijn.
waarom? lering trekken uit het verleden geeft meer inzicht in de toekomst.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 15 november 2017 @ 13:45:33 #16
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175087298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb je gevraagd naar hoofdpunten zodat ik kon reageren, maar dat ontweek je door te zeggen dat het niet voor mij bedoeld was. Wil je reactie of niet? Ik vermoed eigenlijk van niet.

Ik hoop dat er wel een special counsil komt naar Clinton. Laat er ook maar een strafzaak komen, dan. Als we dit dossier maar kunnen sluiten, zodat types als jij er niet steeds naar kunnen grijpen om de aandacht af te leiden van mensen die wel op dit moment aan de macht zijn.
Ik had het filmpje gepost, zodat aan het plaatje waarmee deze thread begon ook de uitleg meegenomen kon worden en ik mijn vraag, welke delen misinformatie zouden zijn, beter beantwoord zou krijgen.
De start van deze thread is de bewering dat deze 30 minuten televisie rechts en misinformatie is en ik daarop graag specifiek de argumenten wil hebben en geen kretologie.
Ik ga dit voor jou niet samenvatten als je simpel dit filmpje kunt bekijken en mijn bericht initieel niet eens aan jou gericht was aangezien jij niet 4 zaken die werden omschreven en 30 minuten televisie wegwuift met de woorden rechts en misinformatie. Of wel?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator woensdag 15 november 2017 @ 13:46:23 #17
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175087318
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:44 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

ik vraag me af of er grond is om Trump voor slandering voor het gerecht te slepen door Clinton.
Dat is vrijwel onmogelijk in de VS als je een publieke figuur bent.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175087319
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

waarom? lering trekken uit het verleden geeft meer inzicht in de toekomst.
Omdat elke discussie over de huidige gang van zaken in het Witte Huis overstemd wordt door mensen die constant oude koeien uit de sloot halen en niet willen inzien dat wat de POTUS doet, relevanter is.
pi_175087322
https://nos.nl/artikel/22(...)t-van-nepnieuws.html
De nos heeft er er al over fok is niet zo snel om de hand die voedt af te bijten.
  woensdag 15 november 2017 @ 13:47:42 #20
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175087346
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Omdat elke discussie over de huidige gang van zaken in het Witte Huis overstemd wordt door mensen die constant oude koeien uit de sloot halen en niet willen inzien dat wat de POTUS doet, relevanter is.
Ik begon deze thread niet.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175087363
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Omdat elke discussie over de huidige gang van zaken in het Witte Huis overstemd wordt door mensen die constant oude koeien uit de sloot halen en niet willen inzien dat wat de POTUS doet, relevanter is.
Denk je echt dat dat zal veranderen met bijv een uitspraak van supreme court? Oh my sweet summer child. Dan gaan ze gewoon verder en voegen ze de liberal biased justices toe aan de rant.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175087407
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Denk je echt dat dat zal veranderen met bijv een uitspraak van supreme court? Oh my sweet summer child. Dan gaan ze gewoon verder en voegen ze de liberal biased justices toe aan de rant.
Als er een special counsil aangesteld wordt en die een dik rapport uitbrengt waarin benoemd wordt wat er precies wel en niet is gebeurd, en wat er wel en niet door de beugel kan, denk ik inderdaad dat dat de discussie kan vereenvoudigen en mogelijk deels kan smoren. Natuurlijk blijven er trollen altijd doorblèren. Maar op dit moment zijn de aantijgingen grotendeels niet-onderzocht en dat helpt sowieso niet.

Zoals ik al vaak heb gezegd zou ik liever hebben dat we ons focussen op de actualiteit en niet op dit soort afleiding en randzaken maar dat zit er sowieso niet in.
  woensdag 15 november 2017 @ 13:51:25 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175087436
de aantijgingen zijn wel onderzocht en al tijden gedebunked
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 woensdag 15 november 2017 @ 13:51:41 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175087442
Trump schiet omhoog in een peiling! 80% Approval rating!

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175087445
quote:
3s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:51 schreef Re het volgende:
de aantijgingen zijn wel onderzocht en al tijden gedebunked
Door iemand met ook echt de autoriteit en het gezag om dit te onderzoeken? Linkje graag.
  woensdag 15 november 2017 @ 13:54:21 #26
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175087507
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Door iemand met ook echt de autoriteit en het gezag om dit te onderzoeken? Linkje graag.
http://www.independent.co(...)latest-a8055296.html
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 15 november 2017 @ 13:54:28 #27
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175087512
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:51 schreef Ulx het volgende:
Trump schiet omhoog in een peiling! 80% Approval rating!

juist ja.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 15 november 2017 @ 13:55:57 #28
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175087554
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:50 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als er een special counsil aangesteld wordt en die een dik rapport uitbrengt waarin benoemd wordt wat er precies wel en niet is gebeurd, en wat er wel en niet door de beugel kan, denk ik inderdaad dat dat de discussie kan vereenvoudigen en mogelijk deels kan smoren. Natuurlijk blijven er trollen altijd doorblèren. Maar op dit moment zijn de aantijgingen grotendeels niet-onderzocht en dat helpt sowieso niet.

Zoals ik al vaak heb gezegd zou ik liever hebben dat we ons focussen op de actualiteit en niet op dit soort afleiding en randzaken maar dat zit er sowieso niet in.
Fusion GPS en Uranium One wordt door de House Intelligence Committee onderzocht. De behandeling van de Clinton e-mail zaak door de FBI.
En dan zijn er nog de class acioin law suits tegen de Podesta Group, Fusiun GPS, de Awan zaak, etc.

Allemaal actualiteit.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175087556
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:54 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

[ afbeelding ] juist ja.
Goed plaatje joh :')
  woensdag 15 november 2017 @ 13:57:01 #30
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175087576
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:46 schreef thesiren.nl het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)t-van-nepnieuws.html
De nos heeft er er al over fok is niet zo snel om de hand die voedt af te bijten.
sterker nog; de FA doet er vaak lekker aan mee.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175087578
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:55 schreef dellipder het volgende:

[..]

Fusion GPS en Uranium One wordt door de House Intelligence Committee onderzocht. De behandeling van de Clinton e-mail zaak door de FBI.
En dan zijn er nog de class acioin law suits tegen de Podesta Group, Fusiun GPS, de Awan zaak, etc.

Allemaal actualiteit.
Kunnen we dan bij dezen even vastleggen dat als de uitkomst van die vele onderzoeken in het voordeel van Clinton uitvallen, je de zaak laat rusten? :)
pi_175087587
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:51 schreef Ulx het volgende:
Trump schiet omhoog in een peiling! 80% Approval rating!

Tevens licht hij een tipje van de sluier op over de onorthodoxe martelpraktijken van Duterte in de Filipijnen:

realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 11:45:39 While in the Philippines I was forced to watch @CNN, which I have not done in months, and again realized how bad, and FAKE, it is. Loser! reageer retweet
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 15 november 2017 @ 13:58:35 #33
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175087623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Kunnen we dan bij dezen even vastleggen dat als de uitkomst van die vele onderzoeken in het voordeel van Clinton uitvallen, je de zaak laat rusten? :)
Hoezo we? Je spreekt niet voor jezelf? :')
En ik ga zelf over de inhoud van mijn berichten. Dank u.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175087640
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:58 schreef dellipder het volgende:

[..]

Hoezo we? Je spreekt niet voor jezelf? :')
En ik ga zelf over de inhoud van mijn berichten. Dank u.
Ik stel je een vraag. Natuurlijk ga je zelf over de inhoud, anders had ik je wel een commando gegeven in plaats van een verzoek.
  woensdag 15 november 2017 @ 13:59:41 #35
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175087644
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Goed plaatje joh :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175087651
quote:
6s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tevens licht hij een tipje van de sluier op over de onorthodoxe martelpraktijken van Duterte in de Filipijnen:

realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 11:45:39 While in the Philippines I was forced to watch @CNN, which I have not done in months, and again realized how bad, and FAKE, it is. Loser! reageer retweet
Lekker TV kijken, zou ik ook doen als president.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175087671
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:58 schreef dellipder het volgende:

[..]

Hoezo we? Je spreekt niet voor jezelf? :')
En ik ga zelf over de inhoud van mijn berichten. Dank u.
Bewezen troll dus. En je negeert voor het gemak even dat Re beleefd aan je verzoek heeft voldaan: Jeff Sessions admits there is not enough evidence for the FBI to investigate Hillary Clinton
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175087683
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bewezen troll dus. En je negeert voor het gemak even dat Re beleefd aan je verzoek heeft voldaan: Jeff Sessions admits there is not enough evidence for the FBI to investigate Hillary Clinton
Dat was niet zijn verzoek, maar het mijne. Heb het artikel gelezen. :)
pi_175087691
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat was niet zijn verzoek, maar het mijne. Heb het artikel gelezen. :)
Oh ja, sorry :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175087742
Maar nog steeds, zijn reactie op jouw vraag:
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:58 schreef dellipder het volgende:

[..]

Hoezo we? Je spreekt niet voor jezelf? :')
En ik ga zelf over de inhoud van mijn berichten. Dank u.
zegt mij genoeg. Hij zal gewoon doorgaan over Clinton, ook al is er niks te vinden. Bewezen troll. Ik hoop voor hem dat het een beetje betaald.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 15 november 2017 @ 14:04:43 #41
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175087747
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bewezen troll dus. En je negeert voor het gemak even dat Re beleefd aan je verzoek heeft voldaan: Jeff Sessions admits there is not enough evidence for the FBI to investigate Hillary Clinton
De header komt niet overeen met de uitspraak van Jeff Sessions. Er is namelijk niks gezegd over een onderzoek. De uitspraak van Sessions ging over het instellen van een Special Counsel.
En nee, dit is geen semantische discussie.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 woensdag 15 november 2017 @ 14:05:09 #42
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175087757
Trump heeft zijn tweet over die schietpartij van vorige week in Texas ingetrokken. Maar geen woord over de schietpartij in Californië.

Edit: Oh nee, hij staat er nog wel.

Wat een droeftoeter.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175087784
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:04 schreef Barbusse het volgende:
Maar nog steeds, zijn reactie op jouw vraag:

[..]

zegt mij genoeg. Hij zal gewoon doorgaan over Clinton, ook al is er niks te vinden. Bewezen troll. Ik hoop voor hem dat het een beetje betaald.
Ja, deze reactie is veelzeggend inderdaad. De waarheid boeit niet. Als je hem vraagt om het te laten rusten als alle onderzoeken in Clintons voordeel wijzen voelt hij zich aangevallen. _O-
  woensdag 15 november 2017 @ 14:06:57 #44
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175087799
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:05 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft zijn tweet over die schietpartij van vorige week in Texas ingetrokken. Maar geen woord over de schietpartij in Californië.
Hij kan al die NRA incidenten natuurlijk niet meer van elkaar onderscheiden..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175087821
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

De header komt niet overeen met de uitspraak van Jeff Sessions. Er is namelijk niks gezegd over een onderzoek. De uitspraak van Sessions ging over het instellen van een Special Counsel.
En nee, dit is geen semantische discussie.
Je zei net dat het een strategisch onhandige beslissing was.

Waarom moet de FBI er dan onderzoek naar doen? Die doen onderzoek naar misdaden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 15 november 2017 @ 14:09:57 #46
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175087859
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:04 schreef Barbusse het volgende:
Maar nog steeds, zijn reactie op jouw vraag:

[..]

zegt mij genoeg. Hij zal gewoon doorgaan over Clinton, ook al is er niks te vinden. Bewezen troll. Ik hoop voor hem dat het een beetje betaald.
Ik loop ook niet te mekkeren over Russia gate waar niks gevonden is.
Zelfs Feinstein zei dit 6 maanden geleden:


En ook een week geleden:


En ik noem dan niemand dan een troll.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175087865
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

De header komt niet overeen met de uitspraak van Jeff Sessions. Er is namelijk niks gezegd over een onderzoek. De uitspraak van Sessions ging over het instellen van een Special Counsel.
En nee, dit is geen semantische discussie.
Klopt, de titel is erg suggestief. Wat er had moeten staan is dat Sessions vindt dat er niet genoeg bewijs is om een special counsil in te stellen. Wat dus wil zeggen dat hij van mening is dat er niets is om te onderzoeken.
pi_175087868
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik loop ook niet te mekkeren over Russia gate waar niks gevonden is.
Mueller is nog bezig. We wachten af.
pi_175087920
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik loop ook niet te mekkeren over Russia gate waar niks gevonden is.
Zelfs Feinstein zei dit 6 maanden geleden:


En ook een week geleden:


En ik noem dan niemand dan een troll.
Nu heb je het over een onderzoek wat nog gaande is, en het is ondertussen al wel duidelijk dat zijn campagneteam contact heeft gehad met Russen. Wat voor contact is nog een lopend onderzoek. Dat is iets heel anders dan Sessions die niet eens genoeg reden ziet om een onderzoek te starten naar Clinton en uranium one. Je weet het verschil ook wel natuurlijk. Maar alles om maar te kunnen hakken op Clinton zodat men het niet over Trump heeft.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 15 november 2017 @ 14:13:36 #50
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175087935
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Klopt, de titel is erg suggestief. Wat er had moeten staan is dat Sessions vindt dat er niet genoeg bewijs is om een special counsil in te stellen. Wat dus wil zeggen dat hij van mening is dat er niets is om te onderzoeken.
Nee. Hij zet enkel iets over het instellen van een Special Counsel. DoJ doet onderzoek. Sorry, maar ook dit is in het nieuws geweest
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 15 november 2017 @ 14:14:08 #51
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_175087948
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:05 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft zijn tweet over die schietpartij van vorige week in Texas ingetrokken. Maar geen woord over de schietpartij in Californië.

Edit: Oh nee, hij staat er nog wel.

Wat een droeftoeter.
Voor het nageslacht:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 05:34:46 May God be with the people of Sutherland Springs, Texas. The FBI and Law Enforcement has arrived. reageer retweet
  woensdag 15 november 2017 @ 14:15:53 #52
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175087983
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nu heb je het over een onderzoek wat nog gaande is, en het is ondertussen al wel duidelijk dat zijn campagneteam contact heeft gehad met Russen. Wat voor contact is nog een lopend onderzoek. Dat is iets heel anders dan Sessions die niet eens genoeg reden ziet om een onderzoek te starten naar Clinton en uranium one. Je weet het verschil ook wel natuurlijk. Maar alles om maar te kunnen hakken op Clinton zodat men het niet over Trump heeft.
Jeff Sessions uitspraken hadden in dit verband enkel betrekking tot het instellen van een tweede Special Counsel.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175088010
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jeff Sessions uitspraken hadden in dit verband enkel betrekking tot het instellen van een tweede Special Counsel.
En het is nog maar de vraag of die er komt:

quote:
The announcement comes 10 days after President Donald Trump expressed his frustration with the Department for not leading an investigation into Clinton and other Democrats, according to the Times. The decision raises concerns about Trump’s attempt to influence the Department and take attention away from the special counsel’s investigation into his 2016 presidential campaign. Trump has repeatedly asked why Robert Mueller was not investigating the Uranium One case, the Times reported.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175088038
Maar goed, tis wel weer klaar met delliper. Zinloze excertie, die fulltime deflectionist.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 november 2017 @ 14:18:57 #55
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175088060
KeithOlbermann twitterde op zondag 12-11-2017 om 23:58:58 BTW conference organizers trolled Trump today in the Philippines (white). Already did it in Vietnam.… https://t.co/Pty8qZAfKE reageer retweet
Ik had deze helemaal nog niet gezien!



I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 15 november 2017 @ 14:19:34 #56
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_175088079
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:37 schreef Ulx het volgende:
Wat voor een geweldige aankondiging zou er nou komen?

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-11-2017 om 07:23:12 I will be making a major statement from the @WhiteHouse upon my return to D.C. Time and date to be set. reageer retweet
• Hij maakt zijn belasting aangiften openbaar, zoals hij beloofd had
• Hij zal niet meer golfen, zoals hij beloofd had
• Hij heeft Universal healthcare erdoorheen gedrukt, zoals hij beloofd had
• Hij verkoopt de 7 Saudische bedrijven die hij tijdens zijn campagne opgericht heeft
• Hij zal desinvesteren van al zijn bedrijven
• Hij heeft een manier gevonden dat Mexico voor de muur gaat betalen
• Hillary zit in de gevangenis, zoals hij zou regelen
• Zijn belastingplan schrapt de cuts in Medicare en medicaid
• Hij gaat Bowe Bergdahl uit een vliegtuig gooien, zoals hij beloofd had

Vol verwachting klopt ons hart.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 15 november 2017 @ 14:24:32 #57
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_175088211
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:19 schreef monkyyy het volgende:

[..]

• Hij maakt zijn belasting aangiften openbaar, zoals hij beloofd had
• Hij zal niet meer golfen, zoals hij beloofd had
• Hij heeft Universal healthcare erdoorheen gedrukt, zoals hij beloofd had
• Hij verkoopt de 7 Saudische bedrijven die hij tijdens zijn campagne opgericht heeft
• Hij zal desinvesteren van al zijn bedrijven
• Hij heeft een manier gevonden dat Mexico voor de muur gaat betalen
• Hillary zit in de gevangenis, zoals hij zou regelen
• Zijn belastingplan schrapt de cuts in Medicare en medicaid
• Hij gaat Bowe Bergdahl uit een vliegtuig gooien, zoals hij beloofd had

Vol verwachting klopt ons hart.
Misschien komt er eindelijk een eind aan Infrastructure Week?
  woensdag 15 november 2017 @ 14:27:24 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175088304
ik denk dat hij de leeftijd voor volwassenheid terugschroeft naar 14 jaar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175088312
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:24 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Misschien komt er eindelijk een eind aan Infrastructure Week?
Of misschien vaardigt hij een EO uit waarin staat dat iedereen elkaar verplicht merry christmas moet wensen ipv happy holidays met kerst?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 15 november 2017 @ 14:36:33 #60
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175088523
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:51 schreef Ulx het volgende:
Trump schiet omhoog in een peiling! 80% Approval rating!

wie deden mee? zijn familie of was dit gehouden onder de leden van zijn golfclub?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 15 november 2017 @ 14:41:37 #61
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175088646
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Of misschien vaardigt hij een EO uit waarin staat dat iedereen elkaar verplicht merry christmas moet wensen ipv happy holidays met kerst?
Om vervolgens met de Israel-lobby problemen te krijgen want Happy Hannukkah gaat dan ook vgezeik opleveren. Wat zal Ivanka pissig zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 15 november 2017 @ 14:58:00 #62
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_175089053
realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 11:45:39 While in the Philippines I was forced to watch @CNN, which I have not done in months, and again realized how bad, and FAKE, it is. Loser! reageer retweet
shaunwalker7 twitterde op woensdag 15-11-2017 om 14:46:25 God knows what he's going to say if Russia kicks out CNN, as it might do per foreign agents law passed today. "Great move against fake news by Vladimir", perhaps. https://t.co/UcxXNOOIwY reageer retweet
shaunwalker7 twitterde op woensdag 15-11-2017 om 14:48:12 It obviously totally undercuts anything that the US state dept could say in response, as well. The Russians can, quite legitimately, say, "Well look at what your own president says about this news organisation" https://t.co/F1ucPRvPci reageer retweet
pi_175089221
quote:
6s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:58 schreef Nibb-it het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 11:45:39 While in the Philippines I was forced to watch @CNN, which I have not done in months, and again realized how bad, and FAKE, it is. Loser! reageer retweet
:')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 15 november 2017 @ 15:18:42 #64
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175089501
weet trouwens niet waar Loser! op slaat
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 15 november 2017 @ 15:19:53 #65
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175089516
quote:
3s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:18 schreef Re het volgende:
weet trouwens niet waar Loser! op slaat
In die context kan het eigenlijk alleen maar over zichzelf gaan, aangezien CNN niet één persoon is. Anders had ie het meervoud moeten gebruiken.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_175089626
Ah, redpill is mooi op tijd met z'n Killary is de echte schuldige kruistocht.

Die arme jongen moet zich een roepende in de woestijn voelen. Een roepende met waanvoorstellingen, maar toch.
pi_175089651
quote:
3s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:18 schreef Re het volgende:
weet trouwens niet waar Loser! op slaat
Hij ondertekent nu eenmaal graag van alles. :P
  woensdag 15 november 2017 @ 15:30:37 #68
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_175089695
Loser, DO SOMETHING!
Géén kloon van tvlxd!
pi_175089715
quote:
6s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:58 schreef Nibb-it het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 11:45:39 While in the Philippines I was forced to watch @CNN, which I have not done in months, and again realized how bad, and FAKE, it is. Loser! reageer retweet
shaunwalker7 twitterde op woensdag 15-11-2017 om 14:46:25 God knows what he's going to say if Russia kicks out CNN, as it might do per foreign agents law passed today. "Great move against fake news by Vladimir", perhaps. https://t.co/UcxXNOOIwY reageer retweet
shaunwalker7 twitterde op woensdag 15-11-2017 om 14:48:12 It obviously totally undercuts anything that the US state dept could say in response, as well. The Russians can, quite legitimately, say, "Well look at what your own president says about this news organisation" https://t.co/F1ucPRvPci reageer retweet
Twitter heeft onlangs RT geblokkeerd, dus de Sovjets moeten inderdaad ook iets doen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  woensdag 15 november 2017 @ 15:34:28 #70
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175089771
quote:
6s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:31 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Twitter heeft onlangs RT geblokkeerd, dus de Sovjets moeten inderdaad ook iets doen.
IK ZOU ZEGGEN : FOX })
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175089797
Hebben jullie het stukje van Sessions' hoorzitting meegekregen waarbij Rep. Guiterrez een oplossing biedt voor het hele Clinton-gezeur? Ik vind hem wel mooi, ook voor hier

quote:
At the start of his question time, Gutierrez said, before quizzing Sessions, “I think I have a solution that could allow the committee to move on to other important national matters like gun control and immigration. Your side clearly wants an investigation on Hilary Clinton and our side has been begging for months to hold hearings to start an investigation of the Trump administration and campaigns improper ties to Mr. Putin and the Russian government.

“My solution would save the American tax payers alot of grief and a lot of money by eliminating the need for the investigations. I propose we simply go to the President and the former secretary of state and ask them both to resign. I’ll go Hillary Clinton, you can go to Donald Trump and we’ll say to them both to resign. Then we can move on as a nation to move on from these elections that never seem to end. Now I did google organizations that Hilary Clinton leads and it came out.. There isn’t anything I can get her to resign from because she doesn’t lead anything! Last time I checked…she got 3 million more votes than Donald Trump, but she lost the election. So I don’t know why don’t we move on and really look at the nation.”
  woensdag 15 november 2017 @ 15:49:48 #72
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_175090029
steve_vladeck twitterde op woensdag 15-11-2017 om 15:46:59 In case you've lost track, the U.S. government has now been holding an unnamed U.S. citizen in incommunicado military detention as an "enemy combatant" for over two months. The @ACLU's habeas petition has been pending since October 5 (and briefing has been complete for a week). reageer retweet
pi_175090116
5 House Dems introduce impeachment articles against Trump

Hier live te zien

Ze verwachten niet dat hier iets van komt, overigens. IMO ook te voorbarig nu.
pi_175090187
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
5 House Dems introduce impeachment articles against Trump

Hier live te zien

Ze verwachten niet dat hier iets van komt, overigens. IMO ook te voorbarig nu.
Waarom doen ze het dan? Zo'n kansloze missie lijkt me alleen maar schadelijk. Wat is het strategische doel van deze actie?
pi_175090204
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom doen ze het dan? Zo'n kansloze missie lijkt me alleen maar schadelijk. Wat is het strategische doel van deze actie?
Om het op papier te hebben, en om hearings te kunnen houden over de genoemde onderwerpen. Ze zijn het nu verbaal aan het toelichten. Zie de tweede link in m'n vorige post.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2017 16:03:26 ]
  woensdag 15 november 2017 @ 16:05:25 #76
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175090270
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom doen ze het dan? Zo'n kansloze missie lijkt me alleen maar schadelijk. Wat is het strategische doel van deze actie?
Je hebt altijd lui die wat meer uitgesproken / radicaal zijn in hun opvattingen. Jezelf profileren is, in het licht van primaries die eraan komen over een paar maanden, misschien ook wel een overweging voor een aantal van hen. Nixon had er ook een paar aan zijn broek jaren voordat uiteindelijk voor 3 van de impeachment articles vanuit de commissie gestemd werden.
  woensdag 15 november 2017 @ 16:21:49 #77
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_175090591
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:')
realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 16:11:53 Do you think the three UCLA Basketball Players will say thank you President Trump? They were headed for 10 years in jail! reageer retweet
pi_175090682
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:21 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 16:11:53 Do you think the three UCLA Basketball Players will say thank you President Trump? They were headed for 10 years in jail! reageer retweet
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175090684
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175090839
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_175090936
quote:
9s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:34 schreef nostra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik begrijp werkelijk waar niet hoe je dit recht kunt praten in je hoofd en jezelf tegelijkertijd een christen noemt... Wat bezielt die mensen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175090986
quote:
15s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik begrijp werkelijk waar niet hoe je dit recht kunt praten in je hoofd
In hun hoofd is niets recht te praten, Moore ontkent en zal nooit liegen, voor de rest is het 'wij tegen zij' en is dit weer de zoveelste nergens-op-gebaseerde tegenwerking van die 'zij'. En dat 'more likely' is natuurlijk relatief, het is niet alsof ze überhaupt zouden overwegen om op zijn tegenstander te stemmen. Plus dat de vrouw natuurlijk helemaal niets voorstelt.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_175091038
Ik vind het wel opmerkelijk dat je tegenwoordig publiekelijk veroordeeld wordt als er een anoniem bericht ergens naar buiten komt maar dat in het geval van Moore meerdere concrete beschuldigingen eigenlijk niks lijken te doen.
  woensdag 15 november 2017 @ 16:48:40 #84
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175091039
quote:
Kan ook gewoon een troll antwoord zijn. Weet niet hoe serieus je een antwoord op een dergelijke vraag moet nemen. Is ook van enkele dagen terug btw, voordat de NRSC Moore dropte, voor het laten vallen door enkele senatoren, Fox News en het ultimatum van Hannity. Dit gezegd hebbende zijn de republikeinen (niet specifiek Moore) alsnog favoriet om te winnen op betfair, voor wat het waard is.

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 15-11-2017 16:56:04 ]
pi_175091174
quote:
15s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik begrijp werkelijk waar niet hoe je dit recht kunt praten in je hoofd en jezelf tegelijkertijd een christen noemt... Wat bezielt die mensen?
Omdat publiek toegeven dat je fout zat best moeilijk is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_175091213
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:57 schreef vipergts het volgende:

[..]

Omdat publiek toegeven dat je fout zat best moeilijk is.
Dan raad ik ze aan dat oh zo belangrijke boekje van hun nog eens heel goed te gaan lezen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 15 november 2017 @ 17:15:13 #87
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175091515
Ben ik laat op het feestje? De democraten zijn begonnen met proces "Impeach Trump".

Snel naar de winkek voor wat popcorn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 15 november 2017 @ 17:17:27 #88
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175091563
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 17:15 schreef Vis1980 het volgende:
Ben ik laat op het feestje? De democraten zijn begonnen met proces "Impeach Trump".

Snel naar de winkek voor wat popcorn.
Welnee, gewoon wat wingnuts.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 november 2017 @ 17:21:44 #89
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175091649
Donald Droeftoeter zit nu op twitter te vissen naar complimenten wegens die drie basketballers.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175092157
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 17:15 schreef Vis1980 het volgende:
Ben ik laat op het feestje? De democraten zijn begonnen met proces "Impeach Trump".

Snel naar de winkek voor wat popcorn.
Impeach op basis van wat?
  woensdag 15 november 2017 @ 17:46:31 #91
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175092204
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 17:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Impeach op basis van wat?
Five articles of impeachment will be introduced, alleging obstruction of justice, violations of both the foreign and domestic emoluments clause, undermining the federal judiciary and undermining the freedom of the press.

http://www.newsweek.com/t(...)ats-president-711525

Maar goed, zoals gezegd gaat er verder niks gebeuren hiermee op het moment. Gewoon een aantal activistische afgevaardigden.
  woensdag 15 november 2017 @ 17:50:20 #92
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_175092289
Gaat niet gebeuren. Pas als z'n eigen partij hem massaal afvallig wordt, wordt hij geimpeached.

Puur symbolische actie. Netzoals 54 keer Obamacare gerepealed werd toen Obama nog President was (Die dat toen gewoon veto'de).
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_175092473
De NYT is vandaag weer de klos

realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 17:35:39 The failing @nytimes hates the fact that I have developed a great relationship with World leaders like Xi Jinping, President of China..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 17:39:16 ...They should realize that these relationships are a good thing, not a bad thing. The U.S. is being respected again. Watch Trade! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 17:52:33 It is actually hard to believe how naive (or dumb) the Failing @nytimes is when it comes to foreign policy...weak and ineffective! reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 15 november 2017 @ 18:00:51 #94
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_175092528
:')
pi_175092792
quote:
6s.gif Op woensdag 15 november 2017 17:58 schreef Kijkertje het volgende:
De NYT is vandaag weer de klos

realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 17:35:39 The failing @nytimes hates the fact that I have developed a great relationship with World leaders like Xi Jinping, President of China..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 17:39:16 ...They should realize that these relationships are a good thing, not a bad thing. The U.S. is being respected again. Watch Trade! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 17:52:33 It is actually hard to believe how naive (or dumb) the Failing @nytimes is when it comes to foreign policy...weak and ineffective! reageer retweet
Ik dacht dat hij juist minder handel wou met China en meer Amerikaans spul in de VS.
  woensdag 15 november 2017 @ 18:22:23 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175092923
quote:
6s.gif Op woensdag 15 november 2017 17:58 schreef Kijkertje het volgende:
De NYT is vandaag weer de klos

realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 17:35:39 The failing @nytimes hates the fact that I have developed a great relationship with World leaders like Xi Jinping, President of China..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 17:39:16 ...They should realize that these relationships are a good thing, not a bad thing. The U.S. is being respected again. Watch Trade! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 17:52:33 It is actually hard to believe how naive (or dumb) the Failing @nytimes is when it comes to foreign policy...weak and ineffective! reageer retweet
1. Zou hij zo stupide zijn echt te denken dat hij een goede relatie met ze heeft opgebouwd? Vrees het ergste. .
2. Dit gaat lijnrecht in tegen alles wat hij eerder heeft geroepen tijdens zijn campagne en erna...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 15 november 2017 @ 18:30:11 #97
192592 SureD1
------------------------------
pi_175093056
Verplichte kost voor diegenen die en in dit topic post en bij zijn volle verstand is:


Samenvatting:

1. Delegitimizing the media
2. Whataboutism
3. Trolling

[ Bericht 7% gewijzigd door SureD1 op 15-11-2017 18:40:23 ]
  Moderator woensdag 15 november 2017 @ 18:33:30 #98
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175093111
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

1. Zou hij zo stupide zijn echt te denken dat hij een goede relatie met ze heeft opgebouwd? Vrees het ergste. .
2. Dit gaat lijnrecht in tegen alles wat hij eerder heeft geroepen tijdens zijn campagne en erna...
1. Xi was aardig tegen hem dus ja, hij denkt dat inderdaad, zo dom is hij wel
2. Dat beseft hij niet eens, hij roept gewoon wat in zijn hoofd komt en denkt dat omdat hij de President is iedereen hem gelooft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175093218
quote:
6s.gif Op woensdag 15 november 2017 17:58 schreef Kijkertje het volgende:
De NYT is vandaag weer de klos

realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 17:35:39 The failing @nytimes hates the fact that I have developed a great relationship with World leaders like Xi Jinping, President of China..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 17:39:16 ...They should realize that these relationships are a good thing, not a bad thing. The U.S. is being respected again. Watch Trade! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-11-2017 om 17:52:33 It is actually hard to believe how naive (or dumb) the Failing @nytimes is when it comes to foreign policy...weak and ineffective! reageer retweet
Aldus de man die China dreigde met een handelsoorlog.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 woensdag 15 november 2017 @ 18:52:06 #100
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175093655
Hij probeert nu gewoon zijn kiezers lepeltjes chocolademousse te voeren.

Akkers is het geen chocolademousse.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 15 november 2017 @ 18:52:55 #101
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_175093682
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 18:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aldus de man die China dreigde met een handelsoorlog.
Maar is vriendschap met een wereldleider niet belangrijker dan je eerdere bezwaren? China doet nu aardig, en Trump is jaloers op autocraten. Het is de ultieme droom van een narcist. En de Trump aanhangers zijn blij als Trump blij is.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 15 november 2017 @ 19:00:17 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175093944
Beetje slechte timing van Democraten. Beter laten ze eerst het Moore brandje verder oplaaien.
pi_175094374
quote:
“I’m working on taxes right now and concentrating on that and heading to a meeting where I have to speak and that’s what I’m concentrating on,” Sen. Mike Enzi (R-Wyo.) told HuffPost, walking quickly down a Senate hallway.

Asked if he has any thoughts at all on the Moore scandal, he replied, “My thoughts are on taxes. If you want to talk about taxes.”

“OK. Do you want to tax Roy Moore?” asked HuffPost.

Enzi said nothing and walked away.

https://www.huffingtonpos(...)63d0e4b0bc648a0e8541
:D
pi_175094724
Tucker is weer goed bezig ^O^


VICE twitterde op woensdag 15-11-2017 om 19:30:04 194 people arrested at Trump's inauguration protests face up to decades in prison. https://t.co/TXkYB7mFJA https://t.co/u5vbpJeCI7 reageer retweet
Can't Stump the Trump Antifa scum :Y

[ Bericht 46% gewijzigd door Nintex op 15-11-2017 19:50:21 ]
  woensdag 15 november 2017 @ 20:13:30 #105
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175096146
ja als je geweld hebt gebruikt dan mag je de gevangenis is, zo niet dan niet... anders gaat er een erg gevaarlijk precedent geschapen worden als opstapje naar een trumpocratie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175097234
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:00 schreef Hexagon het volgende:
Beetje slechte timing van Democraten. Beter laten ze eerst het Moore brandje verder oplaaien.
Mwah, effectief gezien leidt al dit gedoe alleen maar af van de belastingplannen van Trump en de GOP (is dat nu een feature of ben ik paranoïde aan het worden?). Het lijkt me veel verstandiger om daar duidelijk stelling tegen in te nemen. Het moet meer om issues draaien in plaats van de waan van de dag. Dit soort breed uitgemeten media hysterie doet fundamenteel gezien niets voor de Democraten. Dat Moore niet spoort wisten we al, wat voegt dit toe?
  woensdag 15 november 2017 @ 21:16:28 #108
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175097766
Altijd extra oppassen met interne polls die vrij gegeven worden... maar goed, voor wat het waard is: NRSC poll: Moore trails Jones by 12
pi_175098025
Binnen niet al te lange tijd live aankondiging van het witte huis.
Geen idee waar dit over gaat, maar voor de mensen die het willen volgen, hier de link.

https://www.whitehouse.go(...)emarks-his-asia-trip
pi_175098228
Begint nu, zal iets over een handelsovereenkomst zijn.
pi_175098295
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:55 schreef drexciya het volgende:

[..]

Mwah, effectief gezien leidt al dit gedoe alleen maar af van de belastingplannen van Trump en de GOP (is dat nu een feature of ben ik paranoïde aan het worden?). Het lijkt me veel verstandiger om daar duidelijk stelling tegen in te nemen. Het moet meer om issues draaien in plaats van de waan van de dag. Dit soort breed uitgemeten media hysterie doet fundamenteel gezien niets voor de Democraten. Dat Moore niet spoort wisten we al, wat voegt dit toe?
Een senaatszetel is voor de Democraten vrij waardevol. Zeker bij een stemming over een eventueel belastingplan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 15 november 2017 @ 21:39:49 #112
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175098432
Dat belastingplan kon btw al dood zijn ... althans, ik had deze niet in het vizier als potentiële tegenstemmer:

quote:
Republican Sen. Ron Johnson Opposes GOP Senate Tax Package
Wisconsin Republican says plan unfairly benefits corporations over other businesses, says he finds bill’s process ‘offensive’

"WASHINGTON—Sen. Ron Johnson (R., Wis.) said he opposes the Senate Republican tax package, saying it unfairly benefits corporations more than other types of businesses.

“If they can pass it without me, let them,” Mr. Johnson said in an interview. “I’m not going to vote for this tax package.”

Mr. Johnson’s position could undermine the Senate’s efforts to pass a tax plan by early December or get the bill to President Donald Trump’s desk by Christmas. Republicans are counting on near universal support from within the party to pass a bill on party line votes. With 52 seats in the Senate, Republicans can lose no more than two votes unless they can somehow find a way to win votes from Democrats.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175098488
Lijkt tot nu toe op een "I am great, America is great" speech. Weinig echte inhoud.
  woensdag 15 november 2017 @ 21:50:52 #114
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175098734
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens zou Moore in de normale wereld verketterd worden, maar Alabama zou Alabama niet zijn...

50 pastors sign letter of support for Roy Moore

[..]

Niet dat Alabama nu ineens een baken van verlichting is, maar dit was support wat gegeven was voordat het allemaal naar buiten kwam. De vrouw van Moore had het opnieuw gepost nadat het schandaal er was en er ook een aantal alinea's van afgeknipt. 4 van de 50 hebben inmiddels aangegeven hem niet meer te steunen.

(Oorspronkelijke verslag is bijgewerkt, maar zie bv. ook https://www.snopes.com/20(...)etter-moore-reports/ )

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 15-11-2017 21:57:18 ]
pi_175099632
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:42 schreef Refragmental het volgende:
Lijkt tot nu toe op een "I am great, America is great" speech. Weinig echte inhoud.
Verrassend thema voor Donald.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 15 november 2017 @ 22:22:46 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175099703
quote:
14s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Verrassend thema voor Donald.
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 15 november 2017 @ 22:23:32 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175099726
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:42 schreef Refragmental het volgende:
Lijkt tot nu toe op een "I am great, America is great" speech. Weinig echte inhoud.
Weinig aankondiging van wat dan ook dus?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175099838
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:23 schreef Nintex het volgende:
Tucker is weer goed bezig ^O^


VICE twitterde op woensdag 15-11-2017 om 19:30:04 194 people arrested at Trump's inauguration protests face up to decades in prison. https://t.co/TXkYB7mFJA https://t.co/u5vbpJeCI7 reageer retweet
Can't Stump the Trump Antifa scum :Y
Vind je niet dat je een beetje debiel bezig bent?
  woensdag 15 november 2017 @ 22:28:25 #119
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175099885
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Weinig aankondiging van wat dan ook dus?
Was ook een speech over de vele deals die gesloten zijn, fair trade, unity van de landen inzake N-Korea, open zeeën voor vrije handel o.a. NIet echt slecht volgens mij. Jammer dat hij niet het beleid van Duterte benoemde over zijn brute beleid tegen drugs.
2019: The Great Awakening
  woensdag 15 november 2017 @ 22:28:38 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175099894
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:27 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Vind je niet dat je een beetje debiel bezig bent?
Normale gang van zaken voor Nintex ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 15 november 2017 @ 22:29:27 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175099925
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:28 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Was ook een speech over de vele deals die gesloten zijn, fair trade, unity van de landen inzake N-Korea, open zeeën voor vrije handel o.a. NIet echt slecht volgens mij. Jammer dat hij niet het beleid van Duterte benoemde over zijn brute beleid tegen drugs.
Eigengeilerij dus. Welke deals precies?

En wat was nou de belangrijke aankondiging (of wat de precieze bewoordingen ook waren)?
"Time and date to be set"... :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 15 november 2017 @ 22:32:38 #122
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175100034
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Eigengeilerij dus. Welke deals precies?
Wacht even, er zijn geen goeie deals gesloten denk je?
2019: The Great Awakening
  woensdag 15 november 2017 @ 22:33:52 #123
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175100056
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:32 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Wacht even, er zijn geen goeie deals gesloten denk je?
Klopt
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 15 november 2017 @ 22:37:54 #124
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175100190
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Klopt
Niet

quote:
President Trump said Tuesday that he secured trade deals that will be worth more than $1 trillion to the U.S. on his 12-day trip through Asia.

“We’ve had a tremendously successful trip,” Mr. Trump told reporters aboard Air Force One after leaving a summit in the Philippines. “We have at least $300 billion worth of deals.”

The president predicted the value of those agreements with U.S. companies such as Boeing will quadruple.

“It’s minimum $300 billion, and that’s going to be very quickly over a trillion dollars,” Mr. Trump said. “And I would say that’s the least significant thing that we accomplished.”

During the tour that also took him to Japan, South Korea, China and Vietnam, Mr. Trump said his biggest accomplishment on trade was “letting people know that, from now on, things are going to be reciprocal.”

“As I said in China, and I said very loud and very clear, the United States has been taken advantage of,” the president said. “They’re very giving, and they don’t get in return. So we want fair trade. What’s good for them is good for us. And we’ll see a lot of great things happen.”
Trump says Asian trade deals will total more than $1 trillion for U.S. Washington Times
2019: The Great Awakening
pi_175100206
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Weinig aankondiging van wat dan ook dus?
Kon het eigenlijk geen aankondiging noemen. Eerder een opsomming van wat ie de afgelopen tijd in Azië heeft gedaan.
pi_175100233
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:28 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Was ook een speech over de vele deals die gesloten zijn, fair trade, unity van de landen inzake N-Korea, open zeeën voor vrije handel o.a. NIet echt slecht volgens mij. Jammer dat hij niet het beleid van Duterte benoemde over zijn brute beleid tegen drugs.
Dit dus.
  woensdag 15 november 2017 @ 22:43:45 #127
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175100369
quote:
Dat zijn deals van de entourage eromheen toch? Bedrijven die contracten sluiten enzo...
  woensdag 15 november 2017 @ 22:45:55 #128
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175100442
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat zijn deals van de entourage eromheen toch? Bedrijven die contracten sluiten enzo...
Ja inderdaad.
2019: The Great Awakening
pi_175100661
Als Trump geen streep had gezet door TTIP hadden de V.S. structurele economische voordelen kunnen behalen waarmee in vergelijking deze paar contracten peanuts zijn. Verwachte voordelen liepen tot de 96 miljard dollar per jaar. Doodzonde.
pi_175100903
Ik stel voor eerst even specifieke deals af te wachten, want vooralsnog klinkt het vooral als een hoop hete lucht.
pi_175100914
Trump heeft zich dus gewoon 12 dagen in de watten laten leggen

Hij is wel door N Korea en passant ter dood veroordeeld wegens belediging :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175100982
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 15 november 2017 @ 23:10:02 #133
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175101029
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik stel voor eerst even specifieke deals af te wachten, want vooralsnog klinkt het vooral als een hoop hete lucht.
Secured deals was het, je hete lucht. Tenzij je zegt hij het verzint. Best wel sneu dat er geen goed woord vanaf kan over de Azië reis. Slechte verliezers.
2019: The Great Awakening
pi_175101067
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:10 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Secured deals was het, je hete lucht. Tenzij je zegt hij het verzint.
De beste man staat bekend om zijn leugens, of subtiele onwaarheden. Als het echt zo is: more power to him. Maar nogmaals, eerst even afwachten. En hoe ben ik een verliezer? Wat heb ik verloren?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2017 23:12:15 ]
  woensdag 15 november 2017 @ 23:13:41 #135
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175101131
Och, er zullen best deals gesloten zijn... is een van de doelen van zo’n trip. Prima als dat goed voor ze gelopen is. Ik ben wel wat skeptisch over het bedrag wat Trump noemt echter.
pi_175101157
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:10 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Secured deals was het, je hete lucht. Tenzij je zegt hij het verzint. Best wel sneu dat er geen goed woord vanaf kan over de Azië reis. Slechte verliezers.
Maar hij heeft heel veel vriendjes daar gemaakt hoor! Is ook belangrijk! *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175101178
Moores advocaat verdedigt hem nu op basis van hun persoonlijke band. Oprechte vraag: mag een advocaat dat doen? Zijn persoonlijke leven met de zaak verwikkelen?
pi_175101221
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Moores advocaat verdedigt hem nu op basis van hun persoonlijke band. Oprechte vraag: mag een advocaat dat doen? Zijn persoonlijke leven met de zaak verwikkelen?
Natuurlijk. Of het een goede verdediging is, is een tweede.
  woensdag 15 november 2017 @ 23:18:15 #139
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175101253
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Moores advocaat verdedigt hem nu op basis van hun persoonlijke band. Oprechte vraag: mag een advocaat dat doen? Zijn persoonlijke leven met de zaak verwikkelen?
Waarom niet?
pi_175101296
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ja geen idee eigenlijk, nu ik er over nadenk. Een advocaat hoeft niet onpartijdig te zijn I guess.

Moore's advocaat zegt dat de handtekening in het jaarboek niet door Moore is geschreven, insinueert dat het door zijn assistent destijds is geschreven? Nee, wacht, Nelson is blijkbaar gescheiden en onder de papieren staat de handtekening van Moore als rechter, met achter zijn handtekening D.A (de initalen van zijn assistent). Ze insinueren dat ze die handtekening heeft nagemaakt.

Niet een al te sterke verdediging en ze weigeren vragen te beantwoorden.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2017 23:22:21 ]
pi_175101325
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja geen idee eigenlijk, nu ik er over nadenk. Een advocaat hoeft niet onpartijdig te zijn I guess.

Moore's advocaat zegt dat de handtekening in het jaarboek niet door Moore is geschreven, insinueert dat het door zijn assistent destijds is geschreven? Niet een al te sterke verdediging.
In Nederland heb je trouwens allemaal normen van de Orde van Advocaten die dit soort acties zouden verbieden. In de VS is het volgens mij redelijk free-for-all. :P
  woensdag 15 november 2017 @ 23:40:00 #142
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175101880
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:55 schreef drexciya het volgende:

[..]

Mwah, effectief gezien leidt al dit gedoe alleen maar af van de belastingplannen van Trump en de GOP (is dat nu een feature of ben ik paranoïde aan het worden?). Het lijkt me veel verstandiger om daar duidelijk stelling tegen in te nemen. Het moet meer om issues draaien in plaats van de waan van de dag. Dit soort breed uitgemeten media hysterie doet fundamenteel gezien niets voor de Democraten. Dat Moore niet spoort wisten we al, wat voegt dit toe?
De mogelijkheid om die zetel in te pikken
pi_175102009
politvidchannel twitterde op woensdag 15-11-2017 om 23:07:02 Trump Vs Marco Rubio awkward water bottle moment https://t.co/GskZnlPD3p reageer retweet
Who drinks it better. :')

Roy Moore is exit

dcexaminer twitterde op woensdag 15-11-2017 om 23:33:13 Ivanka Trump on Roy Moore: "There's a special place in hell for people who prey on children" https://t.co/Jd4C82I9i2 https://t.co/QWHuM7JGKK reageer retweet
pi_175102105
Roy Moore’s wife recycled an old letter to imply that pastors support him. They’re not happy.

quote:
At least four pastors have asked AL.com to remove their names from a letter published on Sunday that affirmed their support for Alabama Senate candidate Roy Moore, accused last week of sexual misconduct with at least four teenage girls.

The reason? The pastors told AL.com that the letter was written and published in August — long before the allegations against Moore went public — and had been reposted without their permission.

According to AL.com, the original letter was written during the primaries and posted on Moore’s campaign website. Then on Sunday, a shortened version of the letter was posted on Facebook by Kayla Moore, Roy Moore’s wife. The post implied that all 50 signatories supported Moore despite the recent accusations of sexual misconduct. AL.com published an article about Moore’s post on Sunday.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175102576
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:45 schreef Nintex het volgende:
politvidchannel twitterde op woensdag 15-11-2017 om 23:07:02 Trump Vs Marco Rubio awkward water bottle moment https://t.co/GskZnlPD3p reageer retweet
Who drinks it better. :')
marcorubio twitterde op woensdag 15-11-2017 om 21:57:01 Similar,but needs work on his form.Has to be done in one single motion & eyes should never leave the camera. But no… https://t.co/tdy1kDVdLF reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175102690
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:10 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Secured deals was het, je hete lucht. Tenzij je zegt hij het verzint. Best wel sneu dat er geen goed woord vanaf kan over de Azië reis. Slechte verliezers.
Jij gelooft oprecht dat Trump deals heeft gefixt voor Boeing die een verviervoudiging gaan opleveren?

Erg optimistisch.

Hij zal best wat dingen hebben binnengesleept. Maar 300 miljard? Dat zal allemaal wel meevallen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175102973
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

In Nederland heb je trouwens allemaal normen van de Orde van Advocaten die dit soort acties zouden verbieden. In de VS is het volgens mij redelijk free-for-all. :P
Is gewoon een legitiem verweer hoor, ook in Nederland. De Orde heeft gedragsnormen, maar niet op de inhoud. Of het een verstandig verhaal is, is een tweede.
pi_175103007
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 01:03 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Is gewoon een legitiem verweer hoor, ook in Nederland. De Orde heeft gedragsnormen, maar niet op de inhoud. Of het een verstandig verhaal is, is een tweede.
Maar een advocaat moet wel onafhankelijk blijven en zich te intiem worden met een cliënt. Al zal het je waarschijnlijk niet op een serieuze berisping komen te staan. :P
  Moderator donderdag 16 november 2017 @ 02:18:05 #149
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175103403
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:28 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Was ook een speech over de vele deals die gesloten zijn, fair trade, unity van de landen inzake N-Korea, open zeeën voor vrije handel o.a. NIet echt slecht volgens mij. Jammer dat hij niet het beleid van Duterte benoemde over zijn brute beleid tegen drugs.
Behalve dan dat hij geen enkele echte deal gesloten heeft, natuurlijk en dat de Pacific Rim nu gewoon TPP gaat invoeren ZONDER de VS. Wat wel degelijk slecht is voor de VS.

Dat jij de BS gelooft die Trump, een man die al 1628 onwaarheden heeft verteld in zijn termijn tot op heden, vertelt zegt meer over jou dan over deals.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175103565
Trump to allow imports of African elephant trophies }:|
quote:
The Trump administration is reversing an Obama administration ban on bringing to the United States the heads of elephants killed in two African countries.

The U.S. Fish and Wildlife Service (FWS) said it has determined that hunting African elephants in Zimbabwe and Zambia "will enhance the survival of the species in the wild," which is the standard by which officials judge whether to allow imports of parts - known as trophies - of the animals.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Ik word hier echt onpasselijk van. Walgelijk :r

[ Bericht 47% gewijzigd door Kijkertje op 16-11-2017 06:52:03 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175103572
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat zijn deals van de entourage eromheen toch? Bedrijven die contracten sluiten enzo...
Yup, en nog wat defensie deals ....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_175103576
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Och, er zullen best deals gesloten zijn... is een van de doelen van zo’n trip. Prima als dat goed voor ze gelopen is. Ik ben wel wat skeptisch over het bedrag wat Trump noemt echter.
Tuurlijk maakt ie het mooier dan het misschien is, maar geef de man de credits :)

De andere doelen, zoals de expansie drift van China ten koste van o.a. Brunei, Vietnam en the Philippines, alsmede het Noord Korea issue is een beetje onderbelicht, en waarschijnlijk is hij daar niet er veel verder mee gekomen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_175103604
Trump’s ‘Tremendous Success’ Abroad Is Overstated

quote:
President Trump marked his return from a five-country tour of Asia by recounting on Wednesday its “tremendous success” and that of his other trips abroad.

Deterred only by a struggle to quench his thirst, Mr. Trump listed numerous achievements against terrorism and for United States workers in claiming that “America is back.” But some of those statements don’t hold much water. Here’s an assessment.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 16-11-2017 06:51:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175104123
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:45 schreef Nintex het volgende:


dcexaminer twitterde op woensdag 15-11-2017 om 23:33:13 Ivanka Trump on Roy Moore: "There's a special place in hell for people who prey on children" https://t.co/Jd4C82I9i2 https://t.co/QWHuM7JGKK reageer retweet
Ivanka 2024. _O_
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 16 november 2017 @ 07:37:53 #155
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175104172
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 07:32 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Ivanka 2024. _O_
Oh no! Nu moet Donald afstand nemen van de woorden van zijn eigen dochter-vrouw!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_175104211
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 07:37 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Oh no! Nu moet Donald afstand nemen van de woorden van zijn eigen dochter-vrouw!
Het is juist prima dat Ivanka wat afwijkt van haar vader. Zo kan ze een breder publiek aanspreken en niet enkel de negerhatende republikein van de binnenlanden.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 16 november 2017 @ 07:44:06 #157
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175104245
quote:
14s.gif Op donderdag 16 november 2017 07:40 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Het is juist prima dat Ivanka wat afwijkt van haar vader. Zo kan ze een breder publiek aanspreken en niet enkel de negerhatende republikein van de binnenlanden.
Dat wordt erg lastig als je daarmee 90% van Trumps eigen achterban voor gek verklaard.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_175104282
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 07:44 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat wordt erg lastig als je daarmee 90% van Trumps eigen achterban voor gek verklaard.
Ja dat is de vraag. Het stemvee is nogal beïnvloedbaar dus ik hou alle scenario's open.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 16 november 2017 @ 08:11:05 #159
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175104447
Laatste update: 1186 sealed indictments in 36 verschillende districten over het gehele land. bron
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175104566
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:11 schreef dellipder het volgende:
Laatste update: 1186 sealed indictments in 36 verschillende districten over het gehele land. bron
https://www.intellihub.co(...)f-wednesday-morning/

See the comments :?
  donderdag 16 november 2017 @ 08:27:32 #161
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175104592
quote:
Heel aparte bron. Nooit van gehoord.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 16 november 2017 @ 08:31:02 #162
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175104634
quote:
Typisch iemand die opschept over zijn werk. Verdomme, ze hebben hem president gemaakt om dit niet te doen zeker?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 16 november 2017 @ 08:34:40 #163
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175104675
quote:
8s.gif Op donderdag 16 november 2017 04:54 schreef Kijkertje het volgende:
Trump to allow imports of African elephant trophies }:|

[..]

[ afbeelding ]

Ik word hier echt onpasselijk van. Walgelijk :r
Misselijk makend idd ... zit ook wel ergens een mooie metafoor in die foto met de republikeinse partij :P

Overigens kan het zijn dat er wel nog wat goeds van gekomen is, geld voor dergelijke jachtpartijen kunnen gaan naar park rangers e.d.

[ Bericht 5% gewijzigd door ExtraWaskracht op 16-11-2017 09:00:22 ]
  donderdag 16 november 2017 @ 08:37:23 #164
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175104715
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De mogelijkheid om die zetel in te pikken
Dat zou McCain leuk vinden, dan hoeft hij niet zo snel het ziekenhuis uit te komen om nee te stemmen tegen een wet..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 16 november 2017 @ 08:37:31 #165
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175104718
quote:
We hebben hier het liefst bronnen die niet zo dubieus zijn om de discussie eenbeetje zuiver te houden

Deze site staat bekend als complotgekkiesite die het niet altijd even nauw neemt met de waarheid.
Laffe huichelaar
  donderdag 16 november 2017 @ 08:38:17 #166
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175104731
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:55 schreef westwoodblvd het volgende:
Als Trump geen streep had gezet door TTIP hadden de V.S. structurele economische voordelen kunnen behalen waarmee in vergelijking deze paar contracten peanuts zijn. Verwachte voordelen liepen tot de 96 miljard dollar per jaar. Doodzonde.
Goed punt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175104831
Dat soort contracten tijdens zo'n reis zijn toch sowieso wel redelijk standaard?
Het zou wel interessant zijn om te weten of het afwijkt van vergelijkbare missies.
in a crowd you lose humanity
  donderdag 16 november 2017 @ 08:50:14 #168
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175104874
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:46 schreef Wombcat het volgende:
Dat soort contracten tijdens zo'n reis zijn toch sowieso wel redelijk standaard?
Het zou wel interessant zijn om te weten of het afwijkt van vergelijkbare missies.
Die contracten worden meestal geregeld door de mensen die die hem vergezellen, inderdaad. Dit gebeurt vaak bij diplomatieke missies, je moest eens weten hoeveel er binnen wordt gehengeld als onze koning op staatsbezoek gaat ergens. De meeste landen zien bijvoorbeeld Rutte als een kolderieke harlekijn, maar een koning is andere koek. Een president of een koning werkt als een magneet. Zelfs Trump.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175105497
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:28 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Was ook een speech over de vele deals die gesloten zijn, fair trade, unity van de landen inzake N-Korea, open zeeën voor vrije handel o.a. NIet echt slecht volgens mij. Jammer dat hij niet het beleid van Duterte benoemde over zijn brute beleid tegen drugs.
Als meneer zo graag de vrijhandel wil bevorderen, dan had hij beter vast kunnen houden aan TPP.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175105524
Trump sluit een paar deals die wat incidentele opbrengsten genereren en nu moeten we plots doen alsof meneer een grote overwinning heeft behaald.

Hoepel toch op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175105681
Toch apart dat iemand die tijdens de campagne riep dat alles in Amerika gemaakt moest worden en dat hij Chinese producten 100% extra ging belasten blij is met meer vrijhandel, maar goed, het is natuurlijk een mooie gelegenheid om 'billions and billions of dollars' te gebruiken in een speech.

Dat is naast 'fake news' wellicht zijn favoriete term.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 16 november 2017 @ 10:06:24 #172
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175105732
Dat de Clinton e-mail zaak geen zaak is, want 'er was toch niks gevonden' of 'ze is toch helemaal niet aangeklaagd' is dus niet vanwege reguliere procedures. Het hele proces rondom het onderzoek en de verhoren is omgeven met onregelmatigheden. En men kan derhalve de conclusie 'niet aangeklaagd, dus niets aan de hand' niet meer maken, in mijn opinie.

Wat betreft de rol van Loretta Lynch die James Comey opdroeg het onderzoek met een 'matter' aan te duiden.
Wat betreft de rol van Loretta Lynch en Bill Clinton die elkaar ergens achteraf op de landingsbaan van het vliegveld van Phoenix een onderonsje hadden van ongeveer een half uur enkele dagen voordat de verhoren zouden plaatsvinden.
Wat betreft de rol van James Comey die Hillary Clinton vrijpleitte nog voordat belangrijke getuigen verhoord moesten worden inclusief Hillary Clinton zelf.
De rol van James Comey om aan te bevelen Hillary Clinton niet te vervolgen, omdat er zogenaamd een gebrek zou zijn geweest aan de intentie de wet te breken.

quote:
Subsection (f) of the pertinent statute (the Espionage Act, codified at Section 793 of Title 18, U.S. Code) makes it a felony to mishandle classified information “through gross negligence” — i.e., proving Clinton was sloppy or careless (or “extremely careless,” to use Comey’s own description) could have been sufficient.
Met andere woorden de officier van justitie hoeft het motief niet te bewijzen. De vraag is of ze wist dat geheime informatie op de server terecht zou komen, en de opzet server en het digitale verkeer maakte dat onvermijdelijk. Hillary Clinton kon vervolgd worden voor het opzettelijk verkeerd behandelen van geheime informatie of voor het doen hiervan door grove nalatigheid.

Nogmaals James Comey die in de memo de conclusie over het behanelen van geheime informatie gross negligence veranderde in extremely careless.

En het laatste bericht hierover is van The Hill van gisteren, waarin staat dat de FBI het onderzoek naar de e-mail zaak van Hillary Clinton kenmerkte met een speciale status. Wat precies deze speciale status inhoudt is niet bekend. Ik heb een aantal alinea's eruit gelicht. Complete artikel via de link.

quote:
FBI gave Clinton email investigation ‘special’ status, deputy director’s email shows

Shortly before last year’s election, FBI Deputy Director Andrew McCabe wrote an email on his official government account stating that the Hillary Clinton email probe had been given “special” status, according to documents released Wednesday.

McCabe’s Oct. 23, 2016, email to press officials in the FBI said the probe was under the control of a small group of high-ranking people at the FBI’s headquarters in Washington.

FBI officials on Wednesday night refused to answer what McCabe meant by calling the Clinton email probe a “special” or why it was restricted to a small team at headquarters when it began.
Deze opmerkelijke onthulling laat in elk geval de suggestie van klassenjustitie open.
Vandaar dat ik ervan overtuigd ben dat deze zaak niet weggaat. Er is geen Special Counsel nodig om deze zaak te onderzoeken verklaarde Jeff Sessions.
Ter herinnering is tijdens dit verhoor voor de House Judiciary Committee helemaal niets gezegd over een reguliere FBI onderzoek, omdat Jeff Sessions niet inging op de vragen hier omtrent.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175105742
Ha, de dienst van dellipder is weer begonnen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175105755
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:01 schreef Ludachrist het volgende:
Toch apart dat iemand die tijdens de campagne riep dat alles in Amerika gemaakt moest worden en dat hij Chinese producten 100% extra ging belasten blij is met meer vrijhandel, maar goed, het is natuurlijk een mooie gelegenheid om 'billions and billions of dollars' te gebruiken in een speech.

Dat is naast 'fake news' wellicht zijn favoriete term.
Het slaat ook gewoon nergens op. Gooit Trump de grenzen dicht en trekt hij zich terug uit handelsverdragen, dan claimen zijn fans (ook hier) de overwinning.

Sluit meneer een handvol deals die een paar incidentele grijpstuivers opleveren, dan wordt dat eveneens gezien als een grote overwinning.

Als je zo gaat redeneren, kan Trump nooit iets fout doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175105767
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

We hebben hier het liefst bronnen die niet zo dubieus zijn om de discussie eenbeetje zuiver te houden

Deze site staat bekend als complotgekkiesite die het niet altijd even nauw neemt met de waarheid.
I know.

Was bedoeld als verduidelijking op de kreet in #159. met een googledoc als bron.
Vandaar :?
pi_175105787
quote:
14s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:06 schreef Ludachrist het volgende:
Ha, de dienst van dellipder is weer begonnen.
En het gaat weer over Clinton. Wat kan ons die achterlijke heks nou schelen? Die hele Clinton speelt geen enkele rol van betekenis. Zelfs binnen de DNC lijkt het wel grotendeels klaar te zijn voor haar.

Prima dat ze wordt veroordeeld als ze misstanden heeft gepleegd, maar het ontgaat mij volledig waarom zij nu relevant zou zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175105879
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:06 schreef dellipder het volgende:
Dat de Clinton e-mail zaak geen zaak is, want 'er was toch niks gevonden' of 'ze is toch helemaal niet aangeklaagd' is dus niet vanwege reguliere procedures. Het hele proces rondom het onderzoek en de verhoren is omgeven met onregelmatigheden. En men kan derhalve de conclusie 'niet aangeklaagd, dus niets aan de hand' niet meer maken, in mijn opinie.
Helaas, niemand gaat Clinton vervolgen want verspilling van middelen. Clinton is geen president en zal dat nooit worden.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 16 november 2017 @ 10:17:22 #178
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175105883
quote:
Moderate Collins back in prominent role in Senate tax drama

[...]

Collins has not taken a stand on the tax plan. “I am going to wait and evaluate what is in the bill,” she said. “I do believe our taxes need to be overhauled. ... I just don’t know why we had to complicate it by bringing up the ACA.”

[...]
Ze slaat hier de spijker op zijn kop. Dit snap ik ook niet. Alsof het al niet moeilijk genoeg zou zijn zonder dat er weer bij te halen.
  donderdag 16 november 2017 @ 10:17:48 #179
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175105889
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:17 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Helaas, niemand gaat Clinton vervolgen want verspilling van middelen.
Bron?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175105939
Zullen we vandaag proberen om niet dezelfde ellenlange met dellipder te voeren waarbij hij ontzettend lange posts maakt vol drogredenen en slecht onderbouwde beweringen en om elk zinnetje dat iemand anders zegt om een bron gaat vragen?

Scheelt mij een half uur scrollen zonder te lezen. ^O^
pi_175105944
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:17 schreef dellipder het volgende:

[..]

Bron?
quote:
The president-elect told the New York Times on Tuesday that it would be “divisive” to pursue criminal investigations into the former secretary of state over her use of a private email server or conflicts of interest involving her foundation. His conciliatory tone provoked a backlash from some conservatives.

“I don’t want to hurt the Clintons, I really don’t,” Trump said, according to a tweet by Times journalist Mike Grynbaum. “She went through a lot and suffered greatly in many different ways.”

Trump was then pressed on whether he had definitively ruled out a prosecution, Grynbaum reported. The president-elect replied: “It’s just not something that I feel very strongly about.”
Trump blijft de Clintons lekker gebruiken om het stemvee zo nu en dan op te ruien, maar daar blijft het bij.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 16 november 2017 @ 10:20:41 #182
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175105948
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:20 schreef archito het volgende:
Zullen we vandaag proberen om niet dezelfde ellenlange met dellipder te voeren waarbij hij ontzettend lange posts maakt vol drogredenen en slecht onderbouwde beweringen en om elk zinnetje dat iemand anders zegt om een bron gaat vragen?

Scheelt mij een half uur scrollen zonder te lezen. ^O^
Amen. Genoeg andere dingen, zoals belastingplannen of het weer gaan toestaan van het meenemen van jachttrofeeën.
  donderdag 16 november 2017 @ 10:23:48 #183
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175106008
quote:
14s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Amen. Genoeg andere dingen, zoals belastingplannen of het weer gaan toestaan van het meenemen van jachttrofeeën.
Er zijn meer trollen hier actief. Identificeren, benoemen, negeren.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_175106138
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:20 schreef archito het volgende:
Scheelt mij een half uur scrollen zonder te lezen. ^O^
+10!


oh wacht, nu moet je wéér ergens voor scrollen, sorry :@ :@ :P
  donderdag 16 november 2017 @ 10:38:23 #185
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175106247
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:23 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Er zijn meer trollen hier actief. Identificeren, benoemen, negeren.
Geen probleem, maar hoe vis je de trollen er uit? Het kunnen namelijk ook users zijn met andere politieke opvattingen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 16 november 2017 @ 10:40:27 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175106301
deze al voorbij gekomen,

quote:
FCC Plans December Vote to Kill Net Neutrality Rules

The U.S. Federal Communications Commission next month is planning a vote to kill Obama-era rules demanding fair treatment of web traffic and may decide to vacate the regulations altogether, according to people familiar with the plans.

The move would reignite a years-long debate that has seen Republicans and broadband providers seeking to eliminate the rules, while Democrats and technology companies support them. The regulations passed in 2015 bar broadband providers such as AT&T Inc. and Comcast Corp. from interfering with web traffic sent by Google, Facebook Inc. and others.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175106377
quote:
3s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:40 schreef Re het volgende:
deze al voorbij gekomen,

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron
Meer inkomsten voor bepaalde bedrijven dus.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 16 november 2017 @ 10:44:49 #188
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175106385
Fusion GPS co-founder Glenn Simpson heeft gisteren tijdens het verhoor achter gesloten deuren voor de House Intelligence Committee sleutelvragen over het dossier niet beantwoord.
Verder verklaarde hij dat Christopher Steel geen betaalde bronnen heeft gebruikt.
Simpson verklaarde ook dat hij de aantijgingen uit het dossier vooraf niet had geverifieerd toen hij deze doorspeelde naar diverse media.
Tot slot is er nog een rechtszaak gaande over het vrijgeven van de bankgegevens van Fusion GPS.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 16 november 2017 @ 10:47:54 #189
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175106434
Hannity: Moore answered my questions

Er klopt echt iets niet aan deze man. Hoe ziekelijk.
  donderdag 16 november 2017 @ 10:48:09 #190
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175106439
did I hear another brain fart?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 16 november 2017 @ 10:50:42 #191
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175106497
quote:
3s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:48 schreef Re het volgende:
did I hear another brain fart?
YEP.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 16 november 2017 @ 10:52:20 #192
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175106511
https://www.theguardian.c(...)-high-school-student

Ik weet niet of dit al bekend is hier..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 16 november 2017 @ 10:57:52 #193
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175106584
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En het gaat weer over Clinton. Wat kan ons die achterlijke heks nou schelen? Die hele Clinton speelt geen enkele rol van betekenis. Zelfs binnen de DNC lijkt het wel grotendeels klaar te zijn voor haar.

Prima dat ze wordt veroordeeld als ze misstanden heeft gepleegd, maar het ontgaat mij volledig waarom zij nu relevant zou zijn.
hear hear ^O^
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175106786
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:31 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

oh wacht, nu moet je wéér ergens voor scrollen, sorry :@ :@ :P
Haha, wel treffend :D
pi_175106869
quote:
3s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:40 schreef Re het volgende:
deze al voorbij gekomen,

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron
Mijn onderbuik wil roepen dat Trump alles van Obama terug wil draaien. Net zoals bij dat invoeren van delen van olifanten.
Maar Republikeinen willen natuurlijk gewoon zo weinig mogelijk overheidsbemoeienis, elke regel is er één teveel. Dus het is wel logisch dat dit soort regels worden teruggedraaid, hoe oneens ik het er ook mee ben.

Republikeinen lijken nog minder vaak dan Democraten plannen te maken op basis van wetenschap, rede en samenwerking. Ik kan het maar moeilijk begrijpen.
  donderdag 16 november 2017 @ 11:21:01 #196
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175106955
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:15 schreef archito het volgende:

[..]

Mijn onderbuik wil roepen dat Trump alles van Obama terug wil draaien. Net zoals bij dat invoeren van delen van olifanten.
Maar Republikeinen willen natuurlijk gewoon zo weinig mogelijk overheidsbemoeienis, elke regel is er één teveel. Dus het is wel logisch dat dit soort regels worden teruggedraaid, hoe oneens ik het er ook mee ben.

Republikeinen lijken nog minder vaak dan Democraten plannen te maken op basis van wetenschap, rede en samenwerking. Ik kan het maar moeilijk begrijpen.
In de VS is het een soort pingpong spel, elke 4 jaar draait het helemaal om daar. Eigenlijk zouden ze die republikeinen mee moeten delen met de wetenschappelijke vooruitgang, laat ze hun huizen verwarmen met fakkels en rondrijden met een koets terwijl ze elke dag alleen een bijbel als vertier hebben.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175107638
Drudge Report heeft zich nu trouwens ook gekeerd tegen Moore. Het wordt wel interessant om al die gekkies die dat volgen te zien draaien in hun standpunt.
  donderdag 16 november 2017 @ 12:00:49 #198
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175107692
best ironisch dat een 14-jarige de hele GOP straks de vernieling in draait
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175107721
Hope Hicks may hold the keys to Mueller's Russia puzzle

Oh, to be a fly on the wall tijdens de gesprekken tussen Mueller en Hicks. Ze is niet verdacht, maar is bij héél veel belangrijke gesprekken van Trump aanwezig geweest.
pi_175107826
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En het gaat weer over Clinton. Wat kan ons die achterlijke heks nou schelen? Die hele Clinton speelt geen enkele rol van betekenis. Zelfs binnen de DNC lijkt het wel grotendeels klaar te zijn voor haar.

Prima dat ze wordt veroordeeld als ze misstanden heeft gepleegd, maar het ontgaat mij volledig waarom zij nu relevant zou zijn.
Gelukkig dat ze geen president geworden is.
  donderdag 16 november 2017 @ 12:18:43 #201
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175108041
quote:
3s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:00 schreef Re het volgende:
best ironisch dat een 14-jarige de hele GOP straks de vernieling in draait
Die is inmiddels geen 14 meer.

Of je moet het over Trump hebben, die is nog geen 14 qua niveau
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 16 november 2017 @ 12:19:43 #202
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175108058
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Hope Hicks may hold the keys to Mueller's Russia puzzle

Oh, to be a fly on the wall tijdens de gesprekken tussen Mueller en Hicks. Ze is niet verdacht, maar is bij héél veel belangrijke gesprekken van Trump aanwezig geweest.
Tenzij ze net zo'n "slecht geheugen" als Jef Sessions heeft..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175108212
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Hope Hicks may hold the keys to Mueller's Russia puzzle

Oh, to be a fly on the wall tijdens de gesprekken tussen Mueller en Hicks. Ze is niet verdacht, maar is bij héél veel belangrijke gesprekken van Trump aanwezig geweest.
Zou Hicks haar jarenlange baas zomaar voor de bus gooien?
  Overall beste user 2022 donderdag 16 november 2017 @ 12:35:47 #204
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175108344
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:29 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zou Hicks haar jarenlange baas zomaar voor de bus gooien?
Waarom niet? Liegen is een slechter idee.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 16 november 2017 @ 12:39:27 #205
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175108441
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom niet? Liegen is een slechter idee.
Of ze moet dezelfde instelling hebben als haar baas, die komt er ook mee weg.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175108531
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Of ze moet dezelfde instelling hebben als haar baas, die komt er ook mee weg.
Nog wel
  Overall beste user 2022 donderdag 16 november 2017 @ 12:50:06 #207
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175108674
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Of ze moet dezelfde instelling hebben als haar baas, die komt er ook mee weg.
Daar lijkt het steeds minder op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 16 november 2017 @ 12:57:14 #208
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175108816
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:50 schreef Ulx het volgende:

[..]

Daar lijkt het steeds minder op.
Het lijkt er ook op dat de tax bill er niet door komt in de senaat. Er hebben zich al 4 "dissidenten" gemeld.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175108895
Beter krijgen we nog veel fotomateriaal van Hope Hicks.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175108937
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:29 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zou Hicks haar jarenlange baas zomaar voor de bus gooien?
Ze heeft beloofd volledig mee te werken. Ik weet verder niet in hoeverre ze dat daadwerkelijk zal doen. Ze is nog jong en zal, als er echt stront aan de knikker blijkt te zitten, niet mee de put in getrokken willen worden.
  donderdag 16 november 2017 @ 13:18:25 #211
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175109245
quote:
17s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
Beter krijgen we nog veel fotomateriaal van Hope Hicks.
Hier is ze met haar oma..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 16 november 2017 @ 14:02:16 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175110165
off topic lees voer voor de fake news brullers

https://arstechnica.com/s(...)tical-and-motivated/
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175110805
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 01:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar een advocaat moet wel onafhankelijk blijven en zich te intiem worden met een cliënt. Al zal het je waarschijnlijk niet op een serieuze berisping komen te staan. :P
Hele punt van een advocaat is juist dat hij per definitie partijdig is. Maargoed, we dwalen af. Never mind.
  donderdag 16 november 2017 @ 14:32:44 #214
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175110813
Hemel, hij loopt op twitter weer over die drie sporters te mekkeren. Die zijn hem kennelijk niet dankbaar genoeg, of iig niet openbaar genoeg dankbaar :|W

En kennelijk gaat China praten met NK
https://mobile.twitter.co(...)s/931140567089721344

[ Bericht 2% gewijzigd door Whiskers2009 op 16-11-2017 14:44:09 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175110844
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:32 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hele punt van een advocaat is juist dat hij per definitie partijdig is. Maargoed, we dwalen af. Never mind.
Onpartijdig en onafhankelijk zijn twee zeer verschillende dingen. Maar inderdaad, off topic.
  donderdag 16 november 2017 @ 16:09:49 #216
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175113013
Niet voor het eerst dat wanneer Gloria Allred zich met een zaak bemoeid dat het niet helemaal goed gaat.

mitchellvii twitterde op donderdag 16-11-2017 om 13:04:04 I believe what happened here is that Nelson copied Moore's signature from her divorce decree and assumed the "DA" m… https://t.co/gObthSN3lg reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175113176
Goh is dat je buurman zit hij in je volgende cubicle in St Petersburg?
  donderdag 16 november 2017 @ 16:20:04 #218
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175113193
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:09 schreef dellipder het volgende:
Niet voor het eerst dat wanneer Gloria Allred zich met een zaak bemoeid dat het niet helemaal goed gaat.

mitchellvii twitterde op donderdag 16-11-2017 om 13:04:04 I believe what happened here is that Nelson copied Moore's signature from her divorce decree and assumed the "DA" m… https://t.co/gObthSN3lg reageer retweet
Dat volgt niet uit die tweet. Hij geeft aan dat hij een gelooft dat .... who cares? Haal er experts bij ipv partisan hacks. Had hij ook nog commentaar op die meid van destijds 14?
pi_175113246
realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-11-2017 om 12:30:14 To the three UCLA basketball players I say: You're welcome, go out and give a big Thank You to President Xi Jinping of China who made..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-11-2017 om 12:34:52 ....your release possible and, HAVE A GREAT LIFE! Be careful, there are many pitfalls on the long and winding road of life! reageer retweet
:')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 16 november 2017 @ 16:23:49 #220
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175113259
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat volgt niet uit die tweet.
Jawel, dat is mijn gevolgtrekking. Van Allred daar heb ik al wat meer vernomen, namelijk
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 16 november 2017 @ 16:24:24 #221
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175113271
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:23 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jawel, dat is mijn gevolgtrekking. Van Allred daar heb ik al wat meer vernomen, namelijk
Ah ok, een mening gebaseerd op een mening van een partisan hack ipv een expert. Ok dan.
  Overall beste user 2022 donderdag 16 november 2017 @ 16:24:31 #222
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175113274
quote:
10s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-11-2017 om 12:30:14 To the three UCLA basketball players I say: You're welcome, go out and give a big Thank You to President Xi Jinping of China who made..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-11-2017 om 12:34:52 ....your release possible and, HAVE A GREAT LIFE! Be careful, there are many pitfalls on the long and winding road of life! reageer retweet
:')
The Spuit Elf is strong in this one.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 16 november 2017 @ 16:26:29 #223
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175113311
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ah ok, een mening gebaseerd op een mening van een partisan hack ipv een expert. Ok dan.
Nee, een mening gebaseerd op het gegeven dat de initialen D.A. niet district attorney betekenen, maar per ongeluk wel als zodanig zijn geïnterpreteerd en zijn overgenomen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 16 november 2017 @ 16:27:02 #224
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175113320
quote:
10s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-11-2017 om 12:30:14 To the three UCLA basketball players I say: You're welcome, go out and give a big Thank You to President Xi Jinping of China who made..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-11-2017 om 12:34:52 ....your release possible and, HAVE A GREAT LIFE! Be careful, there are many pitfalls on the long and winding road of life! reageer retweet
:')
Waarom gooit hij dat niet in 1 tweet tegenwoordig? Die 1e is ex puntjes 133 tekens en die tweede 119.
  Moderator donderdag 16 november 2017 @ 16:28:05 #225
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175113336
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waarom gooit hij dat niet in 1 tweet tegenwoordig? Die 1e is ex puntjes 133 tekens en die tweede 119.
Hallo, je denkt toch niet dat hij door heeft dat Twitter de regels veranderd heeft, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175113337
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

The Spuit Elf is strong in this one.
Hele dag op pas geweest voor m'n werk -O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175113339
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waarom gooit hij dat niet in 1 tweet tegenwoordig? Die 1e is ex puntjes 133 tekens en die tweede 119.
Er was laatst al een bericht met de kop 'Trump keeps tweeting in 140 characters and Twitters doesn't know why'.
pi_175113350
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waarom gooit hij dat niet in 1 tweet tegenwoordig? Die 1e is ex puntjes 133 tekens en die tweede 119.
Misschien is het een teken dat Trump minder dom is dan we dachten. Hoe langer de tekst, hoe onleesbaarder zijn gelul immers wordt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 16 november 2017 @ 16:29:44 #229
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175113356
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hallo, je denkt toch niet dat hij door heeft dat Twitter de regels veranderd heeft, he?
Alsof hij zelf tot 140 zou tellen :P
  Moderator donderdag 16 november 2017 @ 16:30:18 #230
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175113364
quote:
10s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Alsof hij zelf tot 140 zou tellen :P
Sowieso.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 16 november 2017 @ 16:31:14 #231
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175113375
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hele dag op pas geweest voor m'n werk -O-
Ik had het over de tweets van El Trumperino
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 16 november 2017 @ 16:31:39 #232
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175113380
Trouwens wel benieuwd wanneer Twitter het blauwe vinkje bij Donaldje weg gaat halen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175113400
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:26 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, een mening gebaseerd op het gegeven dat de initialen D.A. niet district attorney betekenen, maar per ongeluk wel als zodanig zijn geïnterpreteerd en zijn overgenomen.
Aldus de advocaat van Roy Moore. Die zijn verdediging voert.

Waterdicht dit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175113412
Maar goed, tijdens de campagne verklaarde Trump krachtig dat de VS niet meer over zich heen laat lopen door gemene landen zoals China, met hun enorme handelsoverschot.

En dat bereikt hij door diep in de anus van Xi te kruipen? Of zou dit nou dat 38D schaak zijn waar zijn fans over reppen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 16 november 2017 @ 16:34:42 #235
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175113419
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Aldus de advocaat van Roy Moore. Die zijn verdediging voert.

Waterdicht dit.
Waar heb je dit vandaan?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 16 november 2017 @ 16:34:43 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175113420
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik had het over de tweets van El Trumperino
Maar ik had ze wel reeds vermeld, dus Koos was wel degelijk spuit 11 :P
En Trump niet, want die zanikte al eerder over ze ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175113440
Misschien gebruikt trump twitter op de ouderwetse manier dus sms lengte is dan beperkende factor.
pi_175113441
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Aldus de advocaat van Roy Moore. Die zijn verdediging voert.

Waterdicht dit.
Snap eerlijk gezegd niet waarom je als Nederlander de behoefte voelt om zo'n man fel te verdedigen. Zelfs al is hij geen viezerik, dan nog is hij een reli-fanaat. Niet bepaald een type waar wij mee weglopen in Nederland. Sterker, zo'n Moore zou, als hij in de Tweede Kamer zat, volledig worden afgefakkeld door Nederlandse Trumpisten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 16 november 2017 @ 16:37:29 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175113457
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, tijdens de campagne verklaarde Trump krachtig dat de VS niet meer over zich heen laat lopen door gemene landen zoals China, met hun enorme handelsoverschot.

En dat bereikt hij door diep in de anus van Xi te kruipen? Of zou dit nou dat 38D schaak zijn waar zijn fans over reppen?
Jazeker. Heb je de failing NY Times tweets van gisteren niet gelezen dan? :+

Hier de middelste: https://mobile.twitter.co(...)s/930837616714571776
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175113475
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Waar heb je dit vandaan?
Jauregui, de advocaat van Moore. Die zegt dat die D.A. niet District Attorney betekent, want dat zou hij niet opschrijven.

D.A. staat volgens hem voor de initialen van een assistent van jaren later, die dat ergens achter geschreven heeft, wat vervolgens door Nelson weer gekopieerd is op de vervalsing.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 16 november 2017 @ 16:38:49 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175113478
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Snap eerlijk gezegd niet waarom je als Nederlander de behoefte voelt om zo'n man fel te verdedigen. Zelfs al is hij geen viezerik, dan nog is hij een reli-fanaat. Niet bepaald een type waar wij mee weglopen in Nederland. Sterker, zo'n Moore zou, als hij in de Tweede Kamer zat, volledig worden afgefakkeld door Nederlandse Trumpisten.
Je quote de verkeerde ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175113480
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jazeker. Heb je de failing NY Times tweets van gisteren niet gelezen dan? :+

Hier de middelste: https://mobile.twitter.co(...)s/930837616714571776
Had ze gezien ja. Zou die man door hebben dat hij zichzelf aan de lopende band loopt tegen te spreken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 16 november 2017 @ 16:39:00 #243
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175113483
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Snap eerlijk gezegd niet waarom je als Nederlander de behoefte voelt om zo'n man fel te verdedigen.
Ter verduidelijking. Mijn bericht ging over Gloria Allred die niet voor het eerst in zulke zaken een foutje maakt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 16 november 2017 @ 16:39:39 #244
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175113491
quote:
GOP leaders weigh drastic plan to save Alabama Senate seat

[...]

With less than four weeks until the special election and no sign that the party’s besieged nominee will exit the race, Senate Majority Leader Mitch McConnell and his top advisers are discussing the legal feasibility of asking appointed Sen. Luther Strange to resign from his seat in order to trigger a new special election.

[...]
Ja, als je risico loopt om niet de gewenste kandidaat te krijgen, moet je zelf maar actie ondernemen ... wat een bizar anti-democratisch idee dit.
pi_175113499
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:39 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ter verduidelijking. Mijn bericht ging over Gloria Allred die niet voor het eerst in zulke zaken een foutje maakt.
Oprechte vraag: wat vind je nou van zo'n Moore? Een man die heeft verklaard dat 9/11 misschien een straf is van God omdat sodomie is toegestaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 16 november 2017 @ 16:40:29 #246
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175113504
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Had ze gezien ja. Zou die man door hebben dat hij zichzelf aan de lopende band loopt tegen te spreken?
Nou ja, de rest vd wereld (wellicht ex Trumpfans) iig wel :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 16 november 2017 @ 16:43:01 #247
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175113543
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jauregui, de advocaat van Moore. Die zegt dat die D.A. niet District Attorney betekent, want dat zou hij niet opschrijven.

D.A. staat volgens hem voor de initialen van een assistent van jaren later, die dat ergens achter geschreven heeft, wat vervolgens door Nelson weer gekopieerd is op de vervalsing.
Oké. Ik had het uit de brief van Roy Moore gehaald en Google.
Dus, als ik het goed begrijp bestrijd jij deze uitleg. Kun je dan ook met wat meer dan met 'aldus de advocaat' en 'waterdicht dit' jouw suggestieve bericht nader toelichten, aub?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175113566
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:43 schreef dellipder het volgende:

[..]

Oké. Ik had het uit de brief van Roy Moore gehaald en Google.
Dus, als ik het goed begrijp bestrijd jij deze uitleg. Kun je dan ook met wat meer dan met 'aldus de advocaat' en 'waterdicht dit' jouw suggestieve bericht nader toelichten, aub?
Nee. Doei.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175113612
Dat jaarboek is Exhibit X, Y of Z, achter de dagelijks groeiende lijst van getuigenissen van vrouwen die zeggen als jong meisje door deze pedofiel aangerand te zijn. Dat jaarboek heb je niet nodig om dit overtuigend aan te tonen.
  donderdag 16 november 2017 @ 16:47:44 #250
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175113623
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, als je risico loopt om niet de gewenste kandidaat te krijgen, moet je zelf maar actie ondernemen ... wat een bizar anti-democratisch idee dit.
Zou grappig zijn als die Moore dan met een write-in mee gaat doen
  donderdag 16 november 2017 @ 16:47:57 #251
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175113679
Oh, daar gaat Franken -O-.
pi_175113714
Rip Franken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 16 november 2017 @ 16:53:42 #254
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175113750
Wordt nog druk met tussentijdse verkiezingen
  donderdag 16 november 2017 @ 16:54:01 #255
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175113755
Trending op Twitter inmiddels.

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175113792
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:54 schreef dellipder het volgende:
Trending op Twitter inmiddels.

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oprechte vraag: wat vind je nou van zo'n Moore? Een man die heeft verklaard dat 9/11 misschien een straf is van God omdat sodomie is toegestaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 16 november 2017 @ 16:56:18 #257
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175113804
Kunnen Franken en Moore mooi vriendjes worden
pi_175113817
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:56 schreef Hexagon het volgende:
Kunnen Franken en Moore mooi vriendjes worden
Broeder van een ander loeder O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 16 november 2017 @ 17:00:11 #259
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175113881
In The Washington Post stond vorige week dat in een periode van 20 jaar ruim $15.000.000 in 235 zaken is geschikt in relatie tot seksuele intimidatie en seksueel geweld op Capitol Hill.
Ik vermoed dat aan de hand van dit gegeven hier nog wat meer onthullingen zullen gaan opduiken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 16 november 2017 @ 17:01:53 #260
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175113910
Volgens mij ontbreken daar nog wat nullen. O'Reilly settlement alleen al was $32.000.000

Nu zal dat waarschijnlijk over heel wat meer zijn gegaan dan "simpele" sexual harrasment.
  donderdag 16 november 2017 @ 17:05:27 #261
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175113979
Ik bedoelde onder de volksvertegenwoordiging. Vergat ik erbij te tikken.

https://www.washingtonpos(...)m_term=.2549f30fc63f
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175114007
Als er naast Hollywood 1 plek is waar de kans op machtsmisbruik groot is in de VS is dat natuurlijk wel Capitol Hill, met een leger aan ambtenaren en interns.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175114339
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:07 schreef Barbusse het volgende:
Als er naast Hollywood 1 plek is waar de kans op machtsmisbruik groot is in de VS is dat natuurlijk wel Capitol Hill, met een leger aan ambtenaren en interns.
Wall Street voelt zich hierdoor gekwetst.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175114373
quote:
11s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wall Street voelt zich hierdoor gekwetst.
Ik denk dat Wall Street zich eerder omhoog neukt en daarna de voormalige baas letterlijk uitkoopt. Zowel man als vrouw. Dat is machtsgebruik, geen machtsmisbruik.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 16 november 2017 @ 17:31:37 #265
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175114438
Reactie Franken:

ABCPolitics twitterde op donderdag 16-11-2017 om 17:04:48 NEW: Sen. Al Franken responds to sexual misconduct allegation, sending "sincerest apologies" and saying photo was "clearly intended to be funny but wasn't. I shouldn't have done it.” reageer retweet
pi_175114496
Kans lijkt me vrij aannemelijk dat dit het einde is van Al Franken.
  donderdag 16 november 2017 @ 17:38:42 #267
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175114544
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:05 schreef dellipder het volgende:
Ik bedoelde onder de volksvertegenwoordiging. Vergat ik erbij te tikken.

https://www.washingtonpos(...)m_term=.2549f30fc63f
Oh ja, er gaat zeker nog wel eea volgen ... verslaggever van The Independent Journal Review:

byrdinator twitterde op donderdag 16-11-2017 om 17:03:38 What I've learned in the past few weeks: Sexual harassment is rampant on Capitol Hill. Few people are immune, even lawmakers. Abusers are well known, but good luck getting victims on record or on background. My heart breaks for all the stories I've heard. But keep them coming. reageer retweet
pi_175114564
Wel kut, ik vond het een goede senator en ergens in de toekomst zelfs (niet al te realistische) kanshebber voor een presidentschap.
pi_175114577
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel kut, ik vond het een goede senator en ergens in de toekomst zelfs (niet al te realistische) kanshebber voor een presidentschap.
Als ie switched naar de GOP heeft ie nog een kans.
pi_175114642
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:40 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Als ie switched naar de GOP heeft ie nog een kans.
Gaat veel stemmen pakken in Alabama tijdens zijn presidentscampagne.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 16 november 2017 @ 17:45:27 #271
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175114678
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Reactie Franken:

ABCPolitics twitterde op donderdag 16-11-2017 om 17:04:48 NEW: Sen. Al Franken responds to sexual misconduct allegation, sending "sincerest apologies" and saying photo was "clearly intended to be funny but wasn't. I shouldn't have done it.”[ afbeelding ] reageer retweet
Hij had beter een andere reactie kunnen geven, denk ik. Dat Franken echt denkt dat het grappig is om slapende vrouwen te grijpen maakt zijn excuses juist slechter.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175114712
Overigens moet je ook het artikel lezen, zie op twitter veel mensen zeggen dat hij haar amper aanraakt en dat het wel meevalt. Het artikel maakt duidelijk dat hij haar backstage wel daadwerkelijk heeft aangerand.
  donderdag 16 november 2017 @ 17:47:32 #273
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175114717
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel kut, ik vond het een goede senator en ergens in de toekomst zelfs (niet al te realistische) kanshebber voor een presidentschap.
Laten we niet te hard van stapel lopen. Dit is 1 vrouw die wat roept waar geen getuigen bij waren, ze is bovendien een tea party aanhanger. Het moet niet zo zijn dat 1 persoon wat de wereld in helpt en dat je daarna getekend voor het leven bent.

De tegenstelling tot Moore, Weinstein, of enkele anderen is wel erg groot in omvang en bewijs in de vorm van getuigen.
  donderdag 16 november 2017 @ 17:48:43 #274
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175114744
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:45 schreef dellipder het volgende:

[..]

Hij had beter een andere reactie kunnen geven, denk ik. Dat Franken echt denkt dat het grappig is om slapende vrouwen te grijpen maakt zijn excuses juist slechter.
Hij zegt "but wasn't".
  donderdag 16 november 2017 @ 17:50:19 #275
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175114770
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hij zegt "but wasn't".
Clearly intended, daar gaat mijn bericht over.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 16 november 2017 @ 17:51:19 #276
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175114784
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:50 schreef dellipder het volgende:

[..]

Clearly intended, daar gaat mijn bericht over.
Ja, militaire masculine onderbroekenhumor. Of denk je dat hij niet de intentie had grappig te zijn op die foto en ging poseren om haar tieten even daadwerkelijk te grijpen?
pi_175114817
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, militaire masculine onderbroekenhumor. Of denk je dat hij niet de intentie had grappig te zijn op die foto en ging poseren om haar tieten even daadwerkelijk te grijpen?
Locker room talk ?
  donderdag 16 november 2017 @ 17:53:35 #278
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175114840
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Locker room talk ?
Hij raakt haar niet aan, in tegenstelling tot het goedpraten van aanranding. Slechte grap natuurlijk wel.
  donderdag 16 november 2017 @ 17:53:56 #279
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175114848
Senate Majority Leader Mitch McConnell called for an Ethics Committee investigation of Sen. Al Franken after allegations that he groped a woman in 2006.

"As with all credible allegations of sexual harassment or assault, I believe the Ethics Committee should review the matter. I hope the Democratic Leader will join me on this," he said. "Regardless of party, harassment and assault are completely unacceptable—in the workplace or anywhere else."

https://www.politico.com/(...)he-groped-her-244976
pi_175114852
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hij raakt haar niet aan, in tegenstelling tot het goedpraten van aanranding. Slechte grap natuurlijk wel.
En dat wat achter de coulissen gebeurde?
  donderdag 16 november 2017 @ 17:54:38 #281
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175114864
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, militaire masculine onderbroekenhumor. Of denk je dat hij niet de intentie had grappig te zijn op die foto en ging poseren om haar tieten even daadwerkelijk te grijpen?
Ik zie ook al dat je de vrouw hebt geduid als teaparty aanhanger, dus deze discussie met jou houdt na dit bericht op.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 16 november 2017 @ 17:54:45 #282
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175114866
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]

En dat wat achter de coulissen gebeurde?
Weet jij het?
pi_175114873
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Laten we niet te hard van stapel lopen. Dit is 1 vrouw die wat roept waar geen getuigen bij waren, ze is bovendien een tea party aanhanger. Het moet niet zo zijn dat 1 persoon wat de wereld in helpt en dat je daarna getekend voor het leven bent.

De tegenstelling tot Moore, Weinstein, of enkele anderen is wel erg groot in omvang en bewijs in de vorm van getuigen.
Oh mee eens hoor, maar de foto maakt niet er niet beter op. Dat dit gedrag niet ernstiger is dan waar Trump van beschuldigd wordt, of wat Moore heeft gedaan, neemt daar niet van weg.
  donderdag 16 november 2017 @ 17:55:32 #284
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175114888
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:54 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zie ook al dat je de vrouw hebt geduid als teaparty aanhanger, dus deze discussie met jou houdt na dit bericht op.
Dat heeft ze zelf bij Hannity gezegd.
pi_175114893
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Weet jij het?
Nee, maar Franken ontkent in ieder geval niet.
pi_175114894
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:54 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zie ook al dat je de vrouw hebt geduid als teaparty aanhanger, dus deze discussie met jou houdt na dit bericht op.
Interessant, want ik wacht nog steeds op onderbouwing van jouw bericht dat de shooter in Californië een Bernie-aanhanger is.
  donderdag 16 november 2017 @ 17:56:55 #287
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175114918
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nee, maar Franken ontkent in ieder geval niet.
Jawel, die zegt een heel andere herinnering te hebben van wat zich daar afspeelde.
pi_175114970


Fragment uit een writing session van SNL. Alle dirt over hem zal nu wel snel naar buiten komen.
  donderdag 16 november 2017 @ 18:00:46 #289
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175115003
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat heeft ze zelf bij Hannity gezegd.
Het gaat er om dat jij stelt 'ze is bovendien een Teaparty aanhanger' in dezelfde context waarin jij stelt dat er niet te hard van stapel gelopen moet worden.
Jouw bericht is hierin ondubbelzinnig en het zou je sieren hier niet omheen te draaien.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175115014
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel kut, ik vond het een goede senator en ergens in de toekomst zelfs (niet al te realistische) kanshebber voor een presidentschap.
Aan de andere kant weerhouden beschuldigingen van aanranding je er niet bepaald van president te worden in de VS. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175115127
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:59 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Fragment uit een writing session van SNL. Alle dirt over hem zal nu wel snel naar buiten komen.
Vind je dit serieus iets om je druk over te maken? :?.
  donderdag 16 november 2017 @ 18:07:26 #292
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175115142
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het gaat er om dat jij stelt 'ze is bovendien een Teaparty aanhanger' in dezelfde context waarin jij stelt dat er niet te hard van stapel gelopen moet worden.
Jouw bericht is hierin ondubbelzinnig en het zou je sieren hier niet omheen te draaien.
Ik stel dat inderdaad, omdat de pest bij politici altijd is dat er een politiek motief kan zijn. Dat kunnen we niet negeren. Hell, dat is 90% van de Roy Moore "verdediging" en was samen met "locker room talk" 90% van de Trump verdediging.

Nu hadden deze beide heren niet echt een poot om op te staan, maar vooralsnog is het feit in deze case dat het 1 vrouw betreft van diametraal tegenovergestelde politieke affiliatie zonder getuigen, maar met een smakeloze foto van rond dezelfde tijd.

Tijd zal het leren. Meestal gaat het nu wel snel met de opeenstapeling van andere slachtoffers.
  donderdag 16 november 2017 @ 18:10:28 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175115202
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:45 schreef dellipder het volgende:

[..]

Hij had beter een andere reactie kunnen geven, denk ik. Dat Franken echt denkt dat het grappig is om slapende vrouwen te grijpen maakt zijn excuses juist slechter.
Om op een foto te DOEN ALSOF je slapende vrouwen bij de borsten grijpt. En nee, het is niet grappig. Maar ik kan wel aan die foto zien dat hij het daar duidelijk deed als grap.

Wat hij verder wel of niet uitgehaald heeft weet ik uiteraard verder niet, dus daar doe ik geen uitspraken over.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175115214
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:06 schreef TruusHenk het volgende:

[..]

Vind je dit serieus iets om je druk over te maken? :?.
Dit alleen niet, maar dit nieuws over Al Franken is inderdaad iets waar politiek Amerika zich erg druk over gaat maken.
pi_175115247
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Om op een foto te DOEN ALSOF je slapende vrouwen bij de borsten grijpt. En nee, het is niet grappig. Maar ik kan wel aan die foto zien dat hij het daar duidelijk deed als grap.

Wat hij verder wel of niet uitgehaald heeft weet ik uiteraard verder niet, dus daar doe ik geen uitspraken over.
Hoe kan je dat aan de foto afzien dat het een grap is, het kan ook als extra vernedering en pesterij zijn omdat ze hem zo had afgewezen backstage. Je weet het niet.
  donderdag 16 november 2017 @ 18:12:50 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175115256
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh mee eens hoor, maar de foto maakt niet er niet beter op. Dat dit gedrag niet ernstiger is dan waar Trump van beschuldigd wordt, of wat Moore heeft gedaan, neemt daar niet van weg.
Waarom niet? Ik zie niet waarom die foto iets zou zeggen, anders dat hij denkt een leuke grap uit te halen. En dat het niet bijster grappig is.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175115287
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik zie niet waarom die foto iets zou zeggen, anders dat hij denkt een leuke grap uit te halen. En dat het niet bijster grappig is.
Dat is jouw interpretatie. Het slachtoffer had een heel andere.
  donderdag 16 november 2017 @ 18:14:54 #298
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175115301
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:59 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Fragment uit een writing session van SNL. Alle dirt over hem zal nu wel snel naar buiten komen.
:?
Wat denk je daar uit af te leiden?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 16 november 2017 @ 18:16:00 #299
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175115332
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat is jouw interpretatie. Het slachtoffer had een heel andere.
Het lijkt me niet dat ze in de beste positie is om te oordelen wat zijn intentie was bij die foto. Daar is in ieder geval 1 ander bij: de fotograaf.
pi_175115413
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat ze in de beste positie is om te oordelen wat zijn intentie was bij die foto. Daar is in ieder geval 1 ander bij: de fotograaf.
Dit gebeurde na het vermeende incident backstage, zonder die context is deze actie niet goed te interpreteren onder de aanwezigen.
  donderdag 16 november 2017 @ 18:24:26 #301
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175115479
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dit gebeurde na het vermeende incident backstage, zonder die context is deze actie niet goed te interpreteren onder de aanwezigen.
Fair point. Desalniettemin ben ik wel benieuwd naar wat de fotograaf of andere aanwezigen vonden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')