abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176319124
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, de webwinkel even contacteren om te vragen of ze m op groter formaat kunnen aanleveren ;) of had je dat al gedaan?
:@

Ik ging er een beetje vanuit dat dat geen zin had, omdat die poster door diverse winkels alleen maar in ansichtkaart- of A4-formaat wordt aangeboden. Ik ga het proberen.
pi_176319139
Ik heb nog even een edit gedaan!
disclaimer
pi_176319321
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nog even een edit gedaan!
Gmta: ik had haar net een bericht gestuurd :D Thanks voor het meedenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jentin op 06-01-2018 11:26:54 ]
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:49:56 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176421379
Vraagje! Ik heb dit krijtbord van de IKEA staan:
0135810_PE292683_S5.JPG

maar vind 'm veel ruimte innemen. Eigenlijk denk ik er nu over om hem te vervangen voor een krijtbord die je aan de muur kunt hangen, zodat ik op die plek nog iets van een kastje neer kan zetten (ik dacht misschien aan een stuva bankje)

stuva-storage-bench-white-white__0471418_pe613366_s4.jpg

Waar vind ik een mooi, niet al te zwaar krijtbord voor aan de muur? Hebben jullie voorbeelden?
KuikenGuppy
pi_176421460
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:42 schreef Jentin het volgende:
Even een hulpvraag: ik heb een poster gevonden die ik graag als uitgangspunt wil gebruiken voor de babykamer. En ja: alle clichés zitten erin: vosjes en mintgroen :+ Toch wil ik het :6.

Het gaat om deze plaat:
[ afbeelding ]

Maar die is alleen verkrijgbaar in A4-formaat en ik wil 'm veel groter, richting 40x60 ofzo. Als ik de poster netjes aanschaf, zou ik 'm dan bijvoorbeeld bij een copyshop mooi vergroot kunnen laten kopiëren of is dat gedoemd tot mislukken? Iemand een ander idee misschien?
je kan bij bijvoorbeeld de hema afbeeldingen uploaden en op posterformaat laten afdrukken door de fotoservice. Ik weet niet hoe ie wordt als je m vergroot, maar t kost maar n paar euro, dus het is misschien wel de moeite van het proberen waard?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_176423326
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:49 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]

maar vind 'm veel ruimte innemen. Eigenlijk denk ik er nu over om hem te vervangen voor een krijtbord die je aan de muur kunt hangen, zodat ik op die plek nog iets van een kastje neer kan zetten (ik dacht misschien aan een stuva bankje)

[ afbeelding ]

Waar vind ik een mooi, niet al te zwaar krijtbord voor aan de muur? Hebben jullie voorbeelden?
Kun je hem niet verzagen en er haakjes aanmaken?

Of anders een plaat met krijtverf misschien?
pi_176424099
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik zou een plank op maat zagen en met krijtverf beschilderen. Wij hebben er 2 met grachtenpandvorm, heel schattig.
pi_176424137
Ik heb een keer een leuke spiegel gekocht bij Ikea en die met 2 lagen krijtverf beklad. Resultaat: plat krijtbord, best leuk :)
reis ver I drink bier | eet soepstengels | denk na I lach hard I duik diep I kom terug
pi_176426243
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En de zaag erin zetten, zodat je dit bord gewoon kan gebruiken? En dan haakjes eraan maken.

Oh mèn, edit: héél erg mosterd. Wat IMA zei dus ;).
  donderdag 11 januari 2018 @ 10:18:43 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176428000
Bedankt voor het meedenken, maar ik wil niet klussen ;).
Ik denk dat ik MP in de gaten ga houden voor een mooi tweedehands krijtbord.
KuikenGuppy
pi_176436649
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Simpele krijtborden;

https://www.123inkt.nl/search/?search=Krijtbord
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_176436702
Of als poster/sticker op de deur:
https://www.bol.com/nl/p/(...)SEAQYAiABEgJu8PD_BwE
  zaterdag 13 januari 2018 @ 20:45:41 #288
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_176482775
Jeetje 60,- voor een poster!
Iemand die een dupe weet?

babykamer-cactus-behang-poster-hond.jpg
pi_176483038
Van die hond?

Hond Minimalistische Poster Indian hond foto Nordic Wall Art Print Canvas Schilderij Muur foto voor woonkamer Interieur Geen Frame
http://s.aliexpress.com/F77jIVRb?fromSns=Copy to Clipboard
(from AliExpress Android)
  zaterdag 13 januari 2018 @ 21:07:14 #290
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_176483466
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:54 schreef Skittles het volgende:
Van die hond?

Hond Minimalistische Poster Indian hond foto Nordic Wall Art Print Canvas Schilderij Muur foto voor woonkamer Interieur Geen Frame
http://s.aliexpress.com/F77jIVRb?fromSns=Copy to Clipboard
(from AliExpress Android)
:D ! _O_
pi_176492915
Vraagje! G slaapt in een ledikant van Holland, de Seine serie. Binnenkort gaat hij over naar een peuterbedje en het ledikant gaat naar de babykamer.
Nu wil mijn man geen nieuw tweede ledikant kopen, zijn oplossing is dat een baby in het ledikant kan slapen en de andere in een bedje van Ikea Gulliver. Mijn hormonen willen dat niet echt.. voelt alsof ik één kind een goed bed gun en de andere niet.
Iemand een idee van een ledikant die hierop lijkt? Dan kan ik daarmee marktplaats afstruinen.
Gaat om dit ledikant:

seine_babykamer_holland.jpg
  zondag 14 januari 2018 @ 09:05:18 #292
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176492976
Bopita heeft zulke ledikanten.
KuikenGuppy
pi_176493055
Babypark
pi_176493066
Tnx het model dat erop lijkt wordt heel veel aangeboden op marktplaats O+
pi_176493085
Wij hebben hem ook van 123 inkt. Hangt in het door man gemaakte speelhuis in de tuin.
  zondag 14 januari 2018 @ 09:55:40 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176493463
Vraagje, ik kwam deze foto tegen:

b3ddebd2e03fc816375ba64e6e843c51--under-bed-storage-under-bed-drawers.jpg

Iemand een idee hoe je zoiets zelf gemakkelijk kunt maken?
KuikenGuppy
pi_176493918
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 08:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Nu wil mijn man geen nieuw tweede ledikant kopen, zijn oplossing is dat een baby in het ledikant kan slapen en de andere in een bedje van Ikea Gulliver. Mijn hormonen willen dat niet echt.. voelt alsof ik één kind een goed bed gun en de andere niet.
Jouw hormonen zeggen dus dat mijn kindje geen goed bed heeft. :( ;) Ik zou meer uit neurotische overwegingen voor 2 dezelfde bedjes kiezen, dat is rustiger voor mijn hoofd als ze samen op 1 kamer staan. Hier zouden dat ook 2 Gullivers mogen zijn, prima ledikantjes hoor. :)
pi_176494023
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:26 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Jouw hormonen zeggen dus dat mijn kindje geen goed bed heeft. :( ;) Ik zou meer uit neurotische overwegingen voor 2 dezelfde bedjes kiezen, dat is rustiger voor mijn hoofd als ze samen op 1 kamer staan. Hier zouden dat ook 2 Gullivers mogen zijn, prima ledikantjes hoor. :)
haha nee sorry zo bedoel ik het niet. G heeft heel lang in de Gulliver gelegen als cosleeper. Een nog steeds als hij ziek is. En de tweeling komt er ook in te liggen als cosleeper. Maar het kwaliteit verschil is wel duidelijk te merken, en wie leg je dan waar :@
Maar ik wil ook inderdaad een kamertje dat bij elkaar past en niet bij elkaar geraapt.
Dat betekent automatisch dat G een geheel nieuwe peuter kamer krijgt, de commode en kast komt op de kamer van de tweeling te staan.
pi_176494164
Volgnes mij hebben ze bij babyhuiscasita exact dat ledikant ook los te koop cassandra. Niet goedkoop dan denk ik, maar mijn hormonen zouden toch echt dezelfde willen ook.. _O-

Even gezocht:
https://www.babyhuiscasit(...)d-by-happy-baby.html
pi_176494344
Ja die had ik gevonden Sillie maar is te duur. Er moet ook nog een nieuwe auto komen :') (w hadden en nieuwe van augustus 2015 :') )
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')