abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175252292
quote:
How Zimbabwe Freed Itself of Robert Mugabe
Thirty-seven years after he brought independence to the last outpost of the British Empire in Africa, Robert Gabriel Mugabe’s Zimbabwe is no more. Mugabe’s resignation, announced in Harare on Tuesday, ushers in a new era for his country, and his continent. At ninety-three, Mugabe was the last of Africa’s generation of modern founding Presidents. His resignation came after a tumultuous eight days in which the Zimbabwean Army intervened in the political process for the first time in the country’s history, thousands of Zimbabweans marched and danced in delirium in the streets, and Mugabe addressed the nation to resign, only to pull back in a final act of spectacular brinkmanship, before resigning when Parliament threatened him with the ignominy of impeachment. (New Yorker).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175253231
Bram Vermeulen is even langs het zeer onbenaderbare sjieke woonverblijf van Mugabe geweest. Met een nu wel heel bekende buurman https://nos.nl/l/2204144
pi_175281156
Als de nieuwe president enigszins verstand heeft maakt hij het aantrekkelijk voor blanke boeren om terug te keren, hun expertise in te zetten, en zo geleidelijk aan weer een vruchtbaar land te maken. Uiteindelijk zal dit een behoorlijk trickle-down effect hebben op gemeenschappen in de nabije omgeving en perspectief bieden voor zwarte Zimbabwanen om geld te verdienen en in de volgende generaties te kunnen investeren enigszins.
pi_175284153
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:40 schreef DeParo het volgende:
Als de nieuwe president enigszins verstand heeft maakt hij het aantrekkelijk voor blanke boeren om terug te keren, hun expertise in te zetten, en zo geleidelijk aan weer een vruchtbaar land te maken. Uiteindelijk zal dit een behoorlijk trickle-down effect hebben op gemeenschappen in de nabije omgeving en perspectief bieden voor zwarte Zimbabwanen om geld te verdienen en in de volgende generaties te kunnen investeren enigszins.
Vergeet het maar....
"The Admiral was shot because the Prime Minister deserved to be hanged."
  vrijdag 24 november 2017 @ 18:37:05 #55
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175284268
Hij komt uit dezelfde partij. Het zal me benieuwen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175285001
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 18:31 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Vergeet het maar....
Omdat?
  vrijdag 24 november 2017 @ 19:23:25 #57
3928 Ulx
pi_175285025
Niemand investeert zolang ZANU-PF aan de macht blijft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 24 november 2017 @ 19:44:17 #58
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175285333
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:40 schreef DeParo het volgende:
Zelfs hier lopen grote delen van de bevolking te brullen als je dit soort beleid voert, Nederland aantrekkelijk maken voor investeerders? Moet je eens kijken hoe er hier een ophef is over het beleid van Rutte
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175293334
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 19:21 schreef Slaro het volgende:

[..]

Omdat?
Onder zijn verantwoordelijkheid werden ruim 20000 Ndbele vermoord door de Noord Koreaans getrainde 5e brigade. Hij is er alleen maar om de belangen van het leger en hemzelf veilig te stellen.
Ik ben blij dat oom Bob, de grote bevrijder, eindelijk opgerot is, en duizenden Zimbo's met mij maar dit gaat geen verandering brengen.
pi_175293629
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 03:07 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Onder zijn verantwoordelijkheid werden ruim 20000 Ndbele vermoord door de Noord Koreaans getrainde 5e brigade. Hij is er alleen maar om de belangen van het leger en hemzelf veilig te stellen.
Ik ben blij dat oom Bob, de grote bevrijder, eindelijk opgerot is, en duizenden Zimbo's met mij maar dit gaat geen verandering brengen.
Omdat Mugabe op dat moment onder grote politieke druk stond, nu is de situatie en druk anders, nu zal men juist voorspoed verwachten.
  zaterdag 25 november 2017 @ 07:54:08 #61
3928 Ulx
pi_175293967
Hij kan niet op dezelfde manier verder als Mugabe. Dan heb je rellen. En goed ook.
Het volk wil veranderingen en de geest is uit de fles.
  zaterdag 25 november 2017 @ 08:36:37 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175294233
Het zal me verbazen als er veel gaat veranderen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175310400
Klassieker. Mugabe go to hell!

dinsdag 28 november 2017 @ 17:23:21 #64
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_175364896
The king is dead, long live the king!

189b62c.jpg
reset
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties