Tot zo ver was ik, en als je dan op 'Televisie, internet en vast bellen' klikt zeggen zequote:Op woensdag 15 november 2017 02:56 schreef hugecooll het volgende:
https://www.ziggo.nl/klan(...)vind-je-klantnummer/
Aldus de Ziggo Websitequote:
Als hij dat kon, dan was het geen probleem geweest om ook op de app in te loggen. Hij heeft z’n klantnummer nodig om een account aan te maken.quote:Op woensdag 15 november 2017 05:31 schreef AnneX het volgende:
En als je bij Mijn Ziggo inlogt? en bij de accountgegevens kijkt? Of Ziggo belt.
Nietus.quote:Op woensdag 15 november 2017 05:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als hij dat kon, dan was het geen probleem geweest om ook op de app in te loggen. Hij heeft z’n klantnummer nodig om een account aan te maken.
Wanneer je klant bij ons wordt, krijg je een klantnummer. Daarmee registreer je je voor Mijn Ziggo. Ook kun je met je klantnummer je Mijn Ziggo wachtwoord wijzigen of je gebruikersnaam opvragen.quote:Op woensdag 15 november 2017 05:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nietus.
Hier https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/uitleg-mijn-ziggo/
En hier:
https://www.ziggo.nl/klan(...)20en%20vast%20Bellen
Op de factuur die je in email krijgt staat het gewoon in de titel.quote:Op woensdag 15 november 2017 02:53 schreef DenHeldert het volgende:
Ik zoek het mijn klantnummer behorende bij mijn Ziggo-abonnement.
Ik heb TV, INternet en vaste telefonie van Ziggo.
Ik wil gebruik maken van de Ziggo GO App, maar moet nu dus mijn inloggegevens hebben.
Op de factuur zou het moeten staan, maar daar staat in plaats van "een 5 tot 8 cijferig klantnummer " S11195BR2600340 21" ?
Moet ik het nou uit deze cryptische reeks onttrekken ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |