abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_488630
Ik ben BB moe. De dagelijkse uitzendingen gaan aan mij voorbij, en als ik wel op BB afgestemd heb, betrap ik mij erop dat ik niet meer kijk en gewoon doorga met het lezen van de krant. Het kan mij niet meer boeien. En ik erger mij aan de dominante rol van BB, de bewoners worden veel te veel gestuurd.

Ik kijk zo af en toe nog eens op het FOK!forum, maar ik heb geen zin meer om te reageren. Ik ben BB moe.

Vanochtend toch nog even op FOK gekeken en ik heb me verbaasd over de caravan. Wat een onzin!!! Wat een geforceerde manier om een neukend stelletje voor de camera te krijgen. Uit de verslagen maak ik op dat er eigenlijk niks is gebeurd. Gelukkig maar.

Vorig jaar was het een spontane actie van de bewoners om Bart en Sabine en nachtje samen door te laten brengen, maar de caravan is wel erg geforceerd.

Op de radio hoor ik momenteel een liedje van Buster Fontein "Ik ben een beetje misselijk" spontaan begin ik mee te zingen.

En dan vergeet ik nog te melden dat ik vandat engelse ge### ook last van sproeipoep heb gekregen.

[Dit bericht is gewijzigd door Delta op 23-11-2000 11:53]

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_488634
Is Kim zwanger..?
Ze was toch misselijk vanmorgen..?
pi_488641
Ik vind het ook een te strak opgezette aktie, wat dachten ze nou?
Dat Kim uit de kleren zou gaan? dacht het niet.
Kim heeft dan wel een slechte smaak qua keuze vriendjes, maar toch toppie dat ze niet toegegeven heeft aan het gezeur van Georgiiiieeeee!!

Ook vind ik de prijs voor Robin smakeloos en armoe vergeleken bij wat K en G krijgen.
Kon Robin ook niet in een caravan met Dees ofzo? Had misschien nog wel leuke tv op kunnen brengen, als het dan toch die kant op moest gaan.

Ik vind ook dat alle bewoners zich gigantisch laten misbruiken.
En dat levert dan geen spontane tv meer op, dus wordt het saai. Jammer dus!

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  donderdag 23 november 2000 @ 11:44:19 #4
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_488653
tuurlijk mag je mijn teiltje even lenen, hou je hem wel recht.

Caravan heb ik gemist..... maar zitten daar ook camera's in?

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  donderdag 23 november 2000 @ 11:46:42 #5
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_488658
Ja ook daar zitten camera's in.
Zie ook

http://www.fokforum.nl/showtopic/24061

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_488674
Ja jullie hebben allemaal gelijk, ik wordt de laatste tijd ook zo moe van het kijken naar de uitzendingen. Kijk iedereen wil Kim dus naakt zien (niet zo gek ook), maar dat ze dat zo erg laten blijken vind ik niet kunnen hoor!! Een caravan, en die condoom bij die lintjes weten jullie nog!! Ik wordt er elke dag zieker van en hoe groot ik ook fan van BB ben, ik heb de laatste tijd vaak BB gewoon weggezapt zo saai en zo doordacht!!!!
pi_488697
Hummie, ik heb jeuk aan me tummie, v/d Tonnekreek verzint dit allemaal. Of is in ieder geval eindverantwoordelijk, als eindredactrice.

In een interview van de week met haar over het vele bloot in BB-2000 en of ze daar blij mee is, antwoorde ze: "Geen commentaar".

Alsof ze daar niet blij mee zou zijn

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2000 @ 12:11:24 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_488709
Ik wil hierbij graag nog even een gedeelte van 'n NRC-artikel van 14 september, geschreven door Peter de Bruin, in herinnering brengen. Ik vond het destijds 'n goed artikel.
quote:
...De makers zullen vooral proberen om de nieuwe serie spannender te maken. Het is de vraag of dat wel zo slim is. Lamlendigheid was een belangrijk deel van de aantrekkingskracht van het programma. Voor het huidige economische polderwonder, wordt een flinke prijs betaald in de vorm van haast en stress. De lethargie in het Big Brother-huis appeleerde aan het verlangen even van iedere verantwoordelijkheid te zijn verlost. De comateuze presentatie van Rolf Wouters en Daphne Deckers - in de nieuwe serie vervangen door Beau van Erven Dorens en Esther Duller - sloot hier naadloos op aan. Precies dit gevoel - hangen op de bank voor de televisie en òp de televisie - moet in de nieuwe serie tot een minimum worden beperkt. Er gaan weer veel mensen kijken. Maar het wordt geen gebeurtenis.
Ondanks alle inspanningen van 'de makers' is het dus kennelijk niet gelukt er een sprankelend avontuur van te maken, nóch voor de kijkers, nóch voor de deelnemers.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 23-11-2000 12:12]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 23 november 2000 @ 13:11:10 #9
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_488849
Ik ben ook BB-moe.
Volgde het eerst vrij goed, nu heb ik al drie dagen niet gekeken.

De pogingen van Hummie om het programma op te krikken hebben een averechts effect.

Ook heb ik na de de uitspraken van Georgie en de handelingen van Hieke en Ferdi een teiltje moeten pakken..

Ik kan die lui niet aanzien !!!

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_488959
Ik vind het erg om toe te geven, maar ik ben meer verslaafd aan dit Forum dan aan de televisie uitzendingen zelf. Ik vind het leuker om te lezen wat er gebeurd dan om werkelijk te kijken. Nu kun je er tenminste nog spannende dingen bijverzinnen. De Tv-serie blijft saai en inderdaad.... ook ik zap me een ongeluk...
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein (1879-1955)
  donderdag 23 november 2000 @ 14:17:49 #11
7377 Jeoentje
Noodkloon..nog steeds
pi_488982
ben ook een beetje afgehaakt...
Lief zijn! Ik ben eigenlijk Catootje en ik kan de R niet zeggen....ebn me meel ligt plat
  donderdag 23 november 2000 @ 18:25:59 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_489775
Ik ben er weer verslaafd aan geraakt. Ik dacht dat het dit jaar me niet zou overkomen maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het allemaal weer prachtig vind. In het begin had ik heel veel moeite om er in te komen maar na de hete Hieke affaire is he me toch weer meer gaan boeien.

Sorry kan er niks aan doen.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 november 2000 @ 19:14:51 #13
862 Arcee
Look closer
pi_489874
quote:
Op 23 november 2000 11:32 schreef Delta het volgende:
Ik ben BB moe. De dagelijkse uitzendingen gaan aan mij voorbij, en als ik wel op BB afgestemd heb, betrap ik mij erop dat ik niet meer kijk en gewoon doorga met het lezen van de krant. Het kan mij niet meer boeien. En ik erger mij aan de dominante rol van BB, de bewoners worden veel te veel gestuurd.
EXACT! Alsof ik het zelf geschreven heb.

Ik kijk zelf ook nog nauwelijks.

Back to basic my ass, idd. Ze verzinnen van alles om de dames en heren een beetje bezig te houden, want zelf vervelen ze zich dood. Maar dan ook echt op een vervelende manier en niet op de gezellige manier van BB1, waardoor BB juist zo populair werd. Daarnaast vind ik de mensen onïnteressant.

pi_489922
En ik met mijn 14! uur? Ik heb er de laatste 3 dagen ook n beetje de brui aangegeven.
Tuurlijk een verslaving van 14 uur gaat niet helemaal naar 0, maar ik probeerde te streamen en vind het zo saai.
Het lukt me niet.
Tuurlijk ik kijk nog wel, zit hier ook heel veel, maar zoals in het begin neee... het gaat even niet van harte.
Het is dat ik mijn Anti dezeuree club elke dag moet updaten maar anders zou ik een paar dagen alleen maar naar de uitzendingen kijken.
even een pauze.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')