abonnement Unibet Coolblue
pi_175164739
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 november 2017 08:42 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Is om te voorkomen dat FOK een link genereert ;)
Waarom zou je dat willen voorkomen? Ik ben eigenlijk altijd wel benieuwd naar de gedachte daarachter.

Deze website is gratis en met die linkjes verdient Danny een klein beetje geld zodat jij en ik gratis deze site kunnen blijven gebruiken.

Waarom zou je dan moedwillig en bewust linkjes willen verkloten? Ik begrijp dat niet. 8)7

marktplaats
marktplaats
coolblue
coolblue
bol.com
bol.com

Zo. Toch nog even wat linkjes voor d'n Danny :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175164750
De enige gedachtegang die ik zou kunnen begrijpen is dat je Danny de tering wenst met zn kutsite, maar dan vraag ik me weer af wat je hier dan nog doet.

Log dan gewoon uit zou ik zeggen.

Nofi overigens :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175164768
OT, kan ik zonder addons te installeren dubbelklikken op "Firefox" linksboven en dattie dan afsluit?
Heb ik rechte tabs ipv afgeronde tabs?

Van de week eens installeren, want ik zit nu nog met een hele oude versie omdat nieuwere van de ronde tabs hadden en die trek ik erg slecht (lees: niet).
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175164798
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 01:15 schreef Geralt het volgende:
OT, kan ik zonder addons te installeren dubbelklikken op "Firefox" linksboven en dattie dan afsluit?
Heb ik rechte tabs ipv afgeronde tabs?

Van de week eens installeren, want ik zit nu nog met een hele oude versie omdat nieuwere van de ronde tabs hadden en die trek ik erg slecht (lees: niet).
ja er zitten rechte tabs in.. snap niet dat je dat wat uitmaakt t.b.h. maar die zitten erin :P (en anders had je ze volgens mij bij de vorige versie er ook zelf in kunnen zetten met een custom theme?)
pi_175164811
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 01:18 schreef mschol het volgende:

[..]

ja er zitten rechte tabs in.. snap niet dat je dat wat uitmaakt t.b.h. maar die zitten erin :P (en anders had je ze volgens mij bij de vorige versie er ook zelf in kunnen zetten met een custom theme?)
Ongetwijfeld, maar dan moet ik weer handmatig dingen gaan doen. En daar heb ik geen zin in.

Die afgerond tabs nooit begrepen.

Wordt de tekst in de tabs nu gewoon afgekapt of zit die debiele fade er nog steeds in? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175164815
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 01:05 schreef mschol het volgende: [..]

menu (die 3 streepjes) -> customize/aanpassen

vervolgens kan je refresh gewoon naar rechts slepen
Bedankt!
pi_175164842
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 01:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar dan moet ik weer handmatig dingen gaan doen. En daar heb ik geen zin in.

Die afgerond tabs nooit begrepen.

Wordt de tekst in de tabs nu gewoon afgekapt of zit die debiele fade er nog steeds in? :@
die wordt gefade, maar ook daar is, onder voorbehoud dat dit nog steeds werkt, wat aan te doen:

https://support.mozilla.org/en-US/questions/1163524

ik zie zelf liever de tabs en adresbalk op 1 regel, maar dat lijkt haast onmogelijk (heb iig nog niks gevonden)
pi_175170406
Hoe krijg je nieuwe map als blanco pagina, dus zonder dat zij daar je meest geopende sites invullen of zoiets.
pi_175170437
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 13:44 schreef Teslynd het volgende:
Hoe krijg je nieuwe map als blanco pagina, dus zonder dat zij daar je meest geopende sites invullen of zoiets.
kan je uizetten door op het tandwieltje bij een nieuwe tab te drukken..

mocht die er niet staan: gebruik het onzichtbare vraagtekentje bij b.v. topstories
pi_175171439
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 13:46 schreef mschol het volgende: [..]

kan je uizetten door op het tandwieltje bij een nieuwe tab te drukken..

mocht die er niet staan: gebruik het onzichtbare vraagtekentje bij b.v. topstories
Topstories?

Net zat ik op het breitopic te kijken naar de onbegrijpelijkheid van breipatronen in woorden. Dat moet je wiskundig analyseren of zo.

En nu dus FF met menu en sterretje.

# Opstarten
- Ziet er wel uit als opstarten, dwz er is nog geen FF-venster actief en door opstarten krijg je 'm.

# Startpagina:
==> Huidige pagina's gebruiken is toch wat je al opgaf met oOpstarten: uw vensters en tabbladen van de vorige keer tonen?

# Tabbladen
- optie nieuwe vensters openen in een nieuw tablad
===> een venster is toch geen tabblad? Wat bedoelen ze hier?
- Tabbladvoorbeelden in de Windows-taakbalk tonen
===> wat wordt er dan getoond? Waarom wil je tabbladvoorbeelden zien/hebben? "in Windows taakbalk", wat is ook al weer de taakbalk?
O wacht, zijn dat die bemoeizuchtige vooringevulde sites?

# FF-updates:
= een achtergrondservice gebruiken om updates te installeren
===> dat doet hij natuurlijk al, maar hier staat dus dat je toestemming geeft. Wat is de reden daarvoor? Misschien te slonzig met "'n achtergrondservice?" Ik zou niet weten welke er goed was.
- zoekmachines automatisch bijwerken
===> wat doet hij dan? Wat werkt hij precies bij.

# Ik zocht dus naar de blanco nieuw tabblad en dat staat er in deze verwoording niet bij. Was het toch dat kromme nieuwe venster als tab?
O nee, vast die bemoeizuchtige vooringevulde sites?
Die hoef ik echt niet met koeiepictogrammen op het scherm hebben loeien en al helemaal niet elke keer als ik een nieuwe tabblad nodig heb.
Outlook heeft ook zoiets ergerlijks. Eerst stond je account groot in beeld. Leuk als je in de bieb zit en talloze mensen achter je langs lopen. 't Is na klachten verdwenen. Maar nee, het is alleen maar verplaatst. Nu staat je volledige e-mailadres in de titelbalk, goed zichtbaar voor iedereen met betere ogen dan ikzelf heb.
pi_175171518
Waar is de history gebleven ? 11.gif

Voor als ik weer eens met een scheef oog het verkeerde tabblad heb gesloten. :@
pi_175177208
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2017 14:44 schreef Treinhomo het volgende:
Waar is de history gebleven ? [ afbeelding ]

Voor als ik weer eens met een scheef oog het verkeerde tabblad heb gesloten. :@
Zit bij instellingen - > Bibliotheek
pi_175179023
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:40 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Topstories?
ik ben kippig, top sites moet dat zijn,
kan overigens ook bij "Highlights", zie plaatje voor wat ik bedoel..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 november 2017 @ 20:06:26 #74
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_175179207
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2017 14:44 schreef Treinhomo het volgende:
Waar is de history gebleven ? [ afbeelding ]

Voor als ik weer eens met een scheef oog het verkeerde tabblad heb gesloten. :@
ctrl+shift+T werkt beter/sneller ;). Of op een stuk gaan staan waar geen tab staat en dan rechter muisknop -> 'undo close tab'.

Verder is historie via ctrl-H te bereiken.

[ Bericht 3% gewijzigd door embedguy op 20-11-2017 19:34:28 ]
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_175201228
quote:
Op zondag 19 november 2017 18:48 schreef BTKlus het volgende:
Zit bij instellingen - > Bibliotheek
quote:
Op zondag 19 november 2017 20:06 schreef embedguy het volgende:
ctrl+shift+T werkt beter/sneller ;). Of op met de op een stuk staan waar geen tab staat en dan rechter muisknop -> 'undo close tab' klikken.

Verder is historie via ctrl-H te bereiken.
Cheers. ^O^
pi_175238501
Sinds Firefox 52 worden WebBinaries ook ondersteund las ik.
  woensdag 22 november 2017 @ 14:35:52 #77
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_175239882
Ik ben nog niet overtuigd.
Gevoelsmatig is Chrome sneller bij mij, vooral als de browser al even open staat.
Daarnaast vind ik het raar dat Firefox bij mij veel websites eerst heel even textbased weergeeft. En dat doet ie raar genoeg op alle pc's waar ik hem op heb staan.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_175268249
Gelijk overgestapt naar Firefox Nightly, blijkt stabieler dat de gewone Android app en mooi logo.
pi_175268441
Stuk sneller inderdaad, vooral hier op het forum met scrollen.
pi_175269552
Het gaat een stuk sneller. Ziet er ook moderner uit maar dat helpt mij niks. Mijn favo's zitten wel een stap dieper weggemoffeld dat vind ik vooral irritant.
Fylax is op televisie geweest
pi_175269582
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:35 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd.
Gevoelsmatig is Chrome sneller bij mij, vooral als de browser al even open staat.
Daarnaast vind ik het raar dat Firefox bij mij veel websites eerst heel even textbased weergeeft. En dat doet ie raar genoeg op alle pc's waar ik hem op heb staan.
Lol, hoezo zou je gevoelsmatig naar snelheid kijken? Is gewoon te checken hoor.
Fylax is op televisie geweest
  donderdag 23 november 2017 @ 23:17:05 #82
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_175270383
Helemaal super :)
Voor mij lijkt het sneller dan Chrome.. Wie weet wordt het weer eens tijd om terug te gaan naar ff :)
-- ViPeRII --
  vrijdag 24 november 2017 @ 00:17:43 #83
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_175271426
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:35 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd.
Gevoelsmatig is Chrome sneller bij mij, vooral als de browser al even open staat.
Daarnaast vind ik het raar dat Firefox bij mij veel websites eerst heel even textbased weergeeft. En dat doet ie raar genoeg op alle pc's waar ik hem op heb staan.
Renderen duurt even, hij rendert eerst het 'belangrijke' gedeelte, aka de tekst, en dan pas de opmaak.

Denk ik.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_175273511
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:39 schreef jodelahity het volgende:
Het gaat een stuk sneller. Ziet er ook moderner uit maar dat helpt mij niks. Mijn favo's zitten wel een stap dieper weggemoffeld dat vind ik vooral irritant.
Rechter muisknop bovenste balk -> Aanpassen -> Bladwijzermenu verslepen naar de juiste plaats
  zaterdag 2 december 2017 @ 23:44:01 #85
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175461470
Ik vind 'm geweldig. Overgestapt. _O_ Zelfde hoekige uiterlijk als Edge, snelheid van Chrome en je hebt enkel je e-mail nodig voor het syncen. Bij Edge moet je meteen je hele gebruikersaccount van Windows vervangen door een online Microsoft-account, terwijl ik juist een lokaal account wil.
  zondag 3 december 2017 @ 18:23:28 #86
456761 Imbolosa
Always being busy
pi_175474366
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 december 2017 23:44 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik vind 'm geweldig. Overgestapt. _O_ Zelfde hoekige uiterlijk als Edge, snelheid van Chrome en je hebt enkel je e-mail nodig voor het syncen. Bij Edge moet je meteen je hele gebruikersaccount van Windows vervangen door een online Microsoft-account, terwijl ik juist een lokaal account wil.
Hmmm. Was edge niet sneller dan Chrome en ff sneller dan edge + Chrome?

Achja, zelf ga ik weer over op Chrome denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Imbolosa op 04-12-2017 06:37:06 ]
  maandag 4 december 2017 @ 03:13:05 #87
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175482146
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 18:23 schreef Imbolosa het volgende:

[..]

Hmmm. Was edge niet sneller dan Chrome en ff sneller dan edge + edge?

Achja, zelf ga ik weer over op Chrome denk ik.
Edge vind ik ook inderdaad retesnel, maar ik wil op Windows 10 gewoon een lokaal account blijven houden, maar dat kan dus niet als ik ook bookmarks wil syncen met Edge. }:| Chrome hapert bij 50+ tabbladen (ja, zo veel gebruik ik doorgaans :P).
pi_175491397
Even Google er doordrukken als standaard zoekmachine :') Gaat de verkeerde kant op met Firefox, ik ga mezelf toch eens verdiepen in andere browsers.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 december 2017 @ 19:32:52 #89
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_175494784
Bing is inderdaad veel beter :')
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_175496794
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 19:32 schreef Worteltjestaart het volgende:
Bing is inderdaad veel beter :')
ixquick startpage geeft resultaten van google, maar dan anoniem.

Uiteindelijk zijn alle zoekbedrijven commercieel. En die zullen allen op een-of-andere manier hun geld willen verdienen.

Mozilla is een non-profit-organisatie, maar de ontwikkeling moet natuurlijk wel gefinancierd worden. Firefox werd tot 2015 ofzo, voor een groot deel gefinancierd doordat Google betaalde voor zoekopdrachten die via Firefox gedaan werden. Tegenwoordig schijnt het meer via lokale zoekmachines te gebeuren zoals Baidu en Yandex. Na 2015 gaf Mozilla aan de financiële banden met Google gebroken te hebben.

Google zal in Europa nog altijd de voornaamste lokale zoekmachine zijn en misschien dat ze sinds deze versie weer nieuwe financiële afspraken met Google gemaakt hebben..


-edit-

Oh, en dat is ook zo.
Google Pays to Put Search Back on Firefox Browser in U.S.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jordy-B op 04-12-2017 21:08:07 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')