abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 november 2017 @ 08:35:40 #101
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175081759
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat doe ik niet. In elk geval niet met mensen die ik niet ken. Dat levert awkward momenten op als iemand dan toch inleunt voor drie zoenen en ik doe niks.
Daar doe je het natuurlijk ook voor.

Lekker genieten van het ongemak. Foei!
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_175081763
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:34 schreef Jip141 het volgende:
Aantal burn-outs schrikbarend gestegen.
Ik heb er dagelijks een.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175081771
quote:
9s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Blokje kaas, plakje leverworst en een kringverjaardag eromheen en je hebt het wezen van de Nederlander te pakken.
Nog nooit gezien zo'n tafereel.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  woensdag 15 november 2017 @ 08:37:46 #104
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175081777
quote:
15s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:37 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Nog nooit gezien zo'n tafereel.
Hoe dan?
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_175081787
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:35 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Daar doe je het natuurlijk ook voor.

Lekker genieten van het ongemak. Foei!
Klopt. Het was óf dat, of iemands poging tot drie zoenen steevast beantwoorden met een hartstochtelijke tongzoen.
pi_175081799
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:37 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Hoe dan?
Bij hem eten ze alleen matse op verjaardagen.
pi_175081808
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:37 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Hoe dan?
Kennelijk doen mensen hier verjaardagen anders.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  woensdag 15 november 2017 @ 08:40:22 #108
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175081811
quote:
15s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:39 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Kennelijk doen mensen hier verjaardagen anders.
Slecht geïntegreerd.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175081824
quote:
16s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Slecht geïntegreerd.
Nee dat heet culturele vooruitgang. Cultuur is geen constant gegeven.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  woensdag 15 november 2017 @ 08:47:56 #110
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175081909
Moet denken aan een grappig verhaal van mijn schoonmoeder over kringverjaardagen.

Zij kwamen als asielzoekers hierheen en hadden echt een beeld van Europa, place to be, waar alles gebeurt enzo.


Uiteindelijk terechtgekomen in Groningen toen (wat ze een geweldige stad vinden overigens) en een keer uitgenodigd voor een verjaardag.

Nu is een verjaardag in hun kringen in Iran een hele happening. Iedereen uitgedost, muziek, dans een groot feest.

En zij dacht, nou in Europa zal het wel helemaal een groots feest zijn. Dus helemaal urenlang uitgedost, jonge vrouw en klaar om te feesten zeg maar.

Maar ze kwam natuurlijk bij een supernuchtere Groningse verjaardag binnenlopen. Waar iedereen in een kringetje zit en beetje met elkaar loopt te babbelen. De grap is dat ze erbij zegt dat ze dacht dat ze op een begrafenis was aanbeland, maar dat is natuurlijk om het verhaal een beetje af te maken.

Verder is ze nu inmiddels ook behoorlijk een nuchtere Hollander geworden en is ze er blij mee. Zo snel gaat het dan ook wel soms. :P
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  woensdag 15 november 2017 @ 08:49:53 #111
104871 remlof
Europees federalist
pi_175081931
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:47 schreef Jip141 het volgende:
Moet denken aan een grappig verhaal van mijn schoonmoeder over kringverjaardagen.

Zij kwamen als asielzoekers hierheen en hadden echt een beeld van Europa, place to be, waar alles gebeurt enzo.


Uiteindelijk terechtgekomen in Groningen toen (wat ze een geweldige stad vinden overigens) en een keer uitgenodigd voor een verjaardag.

Nu is een verjaardag in hun kringen in Iran een hele happening. Iedereen uitgedost, muziek, dans een groot feest.

En zij dacht, nou in Europa zal het wel helemaal een groots feest zijn. Dus helemaal urenlang uitgedost, jonge vrouw en klaar om te feesten zeg maar.

Maar ze kwam natuurlijk bij een supernuchtere Groningse verjaardag binnenlopen. Waar iedereen in een kringetje zit en beetje met elkaar loopt te babbelen. De grap is dat ze erbij zegt dat ze dacht dat ze op een begrafenis was aanbeland, maar dat is natuurlijk om het verhaal een beetje af te maken.

Verder is ze nu inmiddels ook behoorlijk een nuchtere Hollander geworden en is ze er blij mee. Zo snel gaat het dan ook wel soms. :P
Haha, grappig inderdaad.
pi_175081997
Ik ken ook niemand die een kringverjaardag echt leuk vindt. Maar toch eindigt elk verjaardagsplan als kringverjaardag.

Ik vier mijn verjaardag gewoon nooit. Dat is ook een manier om niet aan kringverjaardagen te doen.
pi_175082155
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:47 schreef Jip141 het volgende:
Moet denken aan een grappig verhaal van mijn schoonmoeder over kringverjaardagen.

Zij kwamen als asielzoekers hierheen en hadden echt een beeld van Europa, place to be, waar alles gebeurt enzo.


Uiteindelijk terechtgekomen in Groningen toen (wat ze een geweldige stad vinden overigens) en een keer uitgenodigd voor een verjaardag.

Nu is een verjaardag in hun kringen in Iran een hele happening. Iedereen uitgedost, muziek, dans een groot feest.

En zij dacht, nou in Europa zal het wel helemaal een groots feest zijn. Dus helemaal urenlang uitgedost, jonge vrouw en klaar om te feesten zeg maar.

Maar ze kwam natuurlijk bij een supernuchtere Groningse verjaardag binnenlopen. Waar iedereen in een kringetje zit en beetje met elkaar loopt te babbelen. De grap is dat ze erbij zegt dat ze dacht dat ze op een begrafenis was aanbeland, maar dat is natuurlijk om het verhaal een beetje af te maken.

Verder is ze nu inmiddels ook behoorlijk een nuchtere Hollander geworden en is ze er blij mee. Zo snel gaat het dan ook wel soms. :P
Haha mooi.
pi_175082241
Ik heb het wachtwoord van mijn school account gewijzigd en moet dus het wifi wachtwoord wijzigen op mijn macbook pro. Hoe doe ik dit :?
pi_175082248
Aardig leesvoer voor de gemiddelde NWSer:
http://theatln.tc/2hsf5cG
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175082312
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:10 schreef Monolith het volgende:
Aardig leesvoer voor de gemiddelde NWSer:
http://theatln.tc/2hsf5cG
Over gemiddelde NWS'ers gesproken: dit profiel van The Atlantic over die gast van The Daily Stormer geeft ook een aardig inkijkje in de wereld van internetgekkies en hoeveel ellende een mentaal gestoorde 4chan-bezoeker kan veroorzaken:

https://www.theatlantic.c(...)merican-nazi/544119/
pi_175082354
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:34 schreef Jip141 het volgende:
Aantal burn-outs schrikbarend gestegen.
Ik zie het ook veel om mij heen, in de leeftijd tussen 25-35.

Worden er ook verklaringen gegeven?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_175082422
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:10 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Ik heb het wachtwoord van mijn school account gewijzigd en moet dus het wifi wachtwoord wijzigen op mijn macbook pro. Hoe doe ik dit :?
Met een voorhamer.
  woensdag 15 november 2017 @ 09:42:35 #119
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175082685
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Ik zie het ook veel om mij heen, in de leeftijd tussen 25-35.

Worden er ook verklaringen gegeven?
De verklaringen die meestal worden gegeven zijn volgens mij:

• Onzekerheid. Mensen hebben geen vaste contracten en geen betaalbare woning voor zichzelf (dus of op je dertigste nog met huisgenoten of een te dure woning en daardoor stress).

• De generatie is opgevoed met het idee dat ze alles kunnen worden als ze er maar hard voor werken en er echt in geloven. Als je faalt, is het dus je eigen schuld. Perfectionisten willen dus nog wel eens te veel hooi op hun vork nemen en mensen nemen niet meer genoegen met 'meh, het is goed genoeg'.

• Sociale Media waar iedereen kan zien hoe hun ex-klasgenoten super lekker bezig zijn.
pi_175082833
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

• De generatie is opgevoed met het idee dat ze alles kunnen worden als ze er maar hard voor werken en er echt in geloven. Als je faalt, is het dus je eigen schuld. Perfectionisten willen dus nog wel eens te veel hooi op hun vork nemen en mensen nemen niet meer genoegen met 'meh, het is goed genoeg'.

Deze herken ik bij mensen in mijn omgeving. Een aantal zijn ernstig gedesillusioneerd omdat ze is voorgespiegeld dat je gewoon moet doen wat je leuk vindt en dat het dan wel goed komt. Als je dan 30+ bent en nog steeds aanrommelt in marginale baantjes omdat je studie niet zo lekker valt op de arbeidsmarkt kan dat heel ontmoedigend werken.

Het heeft ze gewoon ontbroken aan een goede dosis realiteitszin. Dat kan heel confronterend zijn.
  woensdag 15 november 2017 @ 09:56:04 #121
104871 remlof
Europees federalist
pi_175082910
Jaja, jullie generatie is de eerste die het niet beter doet dan jullie ouders :P
pi_175082983
quote:
7s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:56 schreef remlof het volgende:
Jaja, jullie generatie is de eerste die het niet beter doet dan jullie ouders :P
Gelukkig is bij mijn ouders de standaard redelijk laag waardoor ik ze al voorbijgestreefd ben ;)
  woensdag 15 november 2017 @ 10:01:38 #123
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175082993
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Deze herken ik bij mensen in mijn omgeving. Een aantal zijn ernstig gedesillusioneerd omdat ze is voorgespiegeld dat je gewoon moet doen wat je leuk vindt en dat het dan wel goed komt. Als je dan 30+ bent en nog steeds aanrommelt in marginale baantjes omdat je studie niet zo lekker valt op de arbeidsmarkt kan dat heel ontmoedigend werken.

Het heeft ze gewoon ontbroken aan een goede dosis realiteitszin. Dat kan heel confronterend zijn.
Misschien ben ik net iets jonger, maar ik ken vooral veel mensen die een studie deden omdat ze later wel een baan wilden. Veel van mijn medestudenten deden er vaak nog bedrijfskunde, informatica, medicijnen of rechten bij omdat je van principes niet kan leven. Alleen is de wens om een goede baan te krijgen wel een reden voor ze om de politiek in te gaan, bij een studentenvereniging te gaan, twee studies te doen en een bijbaan te nemen. Ik heb mijn hele studententijd te maken gehad met medestudenten die simpelweg de tijd niet hadden om huiswerk te maken, op college te verschijnen of even af te spreken na een college.
  woensdag 15 november 2017 @ 10:04:08 #124
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_175083031
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

De verklaringen die meestal worden gegeven zijn volgens mij:

• Onzekerheid. Mensen hebben geen vaste contracten en geen betaalbare woning voor zichzelf (dus of op je dertigste nog met huisgenoten of een te dure woning en daardoor stress).

• De generatie is opgevoed met het idee dat ze alles kunnen worden als ze er maar hard voor werken en er echt in geloven. Als je faalt, is het dus je eigen schuld. Perfectionisten willen dus nog wel eens te veel hooi op hun vork nemen en mensen nemen niet meer genoegen met 'meh, het is goed genoeg'.

• Sociale Media waar iedereen kan zien hoe hun ex-klasgenoten super lekker bezig zijn.
Ik heb het vaker voorgesteld maar ik blijf erbij:

Alle 25-jarigen naar Siberië sturen voor een jaartje dienstplicht of " werkstage" in een van de kampen aldaar. Zijn we van al dat gelul daarna weer af.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_175083048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Misschien ben ik net iets jonger, maar ik ken vooral veel mensen die een studie deden omdat ze later wel een baan wilden. Veel van mijn medestudenten deden er vaak nog bedrijfskunde, informatica, medicijnen of rechten bij omdat je van principes niet kan leven. Alleen is de wens om een goede baan te krijgen wel een reden voor ze om de politiek in te gaan, bij een studentenvereniging te gaan, twee studies te doen en een bijbaan te nemen. Ik heb mijn hele studententijd te maken gehad met medestudenten die simpelweg de tijd niet hadden om huiswerk te maken, op college te verschijnen of even af te spreken na een college.
Dan zal je wel van een generatie jonger zijn. Hier barst het van de musicologen, fotografen, CMV'ers en kunstacademici. Vol in de jaren '90 mentaliteit dat the sky the limit is.
  woensdag 15 november 2017 @ 10:06:50 #126
104871 remlof
Europees federalist
pi_175083097
Kremlin blundert met bewijs voor steun van VS aan IS
https://nos.nl/l/2202909

_O-
  woensdag 15 november 2017 @ 10:10:28 #127
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_175083147
quote:
14s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:04 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik heb het vaker voorgesteld maar ik blijf erbij:

Alle 25-jarigen naar Siberië sturen voor een jaartje dienstplicht of " werkstage" in een van de kampen aldaar. Zijn we van al dat gelul daarna weer af.
Idd, manmanman.. Sneeuwvlokjes in dromenland, die lui.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_175083180
quote:
14s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:04 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik heb het vaker voorgesteld maar ik blijf erbij:

Alle 25-jarigen naar Siberië sturen voor een jaartje dienstplicht of " werkstage" in een van de kampen aldaar. Zijn we van al dat gelul daarna weer af.
Pompom heeft dit succesvol in de praktijk gebracht.
  woensdag 15 november 2017 @ 10:13:35 #129
66825 Reya
Fier Wallon
pi_175083213
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:06 schreef remlof het volgende:
Kremlin blundert met bewijs voor steun van VS aan IS
https://nos.nl/l/2202909

_O-
Arnold Karskens is daar tegenwoordig verantwoordelijk voor de afdeling-propaganda, dan krijg je zulk soort dingen.
  woensdag 15 november 2017 @ 10:14:13 #130
66825 Reya
Fier Wallon
pi_175083227
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:11 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Pompom heeft dit succesvol in de praktijk gebracht.
Een jaar volstaat helaas niet om de infame Brabantse mentaliteit uit mensen te krijgen.
pi_175083311
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:14 schreef Reya het volgende:

[..]

Een jaar volstaat helaas niet om de infame Brabantse mentaliteit uit mensen te krijgen.
Bij lange na niet.
pi_175083356
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:06 schreef remlof het volgende:
Kremlin blundert met bewijs voor steun van VS aan IS
https://nos.nl/l/2202909

_O-
De Russen bekijken nu gewoon wat blijft hangen bij de Trumpisten die nooit zo kritisch zijn.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  woensdag 15 november 2017 @ 10:21:48 #133
104871 remlof
Europees federalist
pi_175083396
quote:
15s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:19 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

De Russen bekijken nu gewoon wat blijft hangen bij de Trumpisten die nooit zo kritisch zijn.
Straks gaan ze "bewijsmateriaal" fabriceren met Lego en Playmobil.
pi_175083419
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:47 schreef Jip141 het volgende:
Moet denken aan een grappig verhaal van mijn schoonmoeder over kringverjaardagen.

Zij kwamen als asielzoekers hierheen en hadden echt een beeld van Europa, place to be, waar alles gebeurt enzo.

Uiteindelijk terechtgekomen in Groningen toen (wat ze een geweldige stad vinden overigens) en een keer uitgenodigd voor een verjaardag.

Nu is een verjaardag in hun kringen in Iran een hele happening. Iedereen uitgedost, muziek, dans een groot feest.

En zij dacht, nou in Europa zal het wel helemaal een groots feest zijn. Dus helemaal urenlang uitgedost, jonge vrouw en klaar om te feesten zeg maar.

Maar ze kwam natuurlijk bij een supernuchtere Groningse verjaardag binnenlopen. Waar iedereen in een kringetje zit en beetje met elkaar loopt te babbelen. De grap is dat ze erbij zegt dat ze dacht dat ze op een begrafenis was aanbeland, maar dat is natuurlijk om het verhaal een beetje af te maken.

Verder is ze nu inmiddels ook behoorlijk een nuchtere Hollander geworden en is ze er blij mee. Zo snel gaat het dan ook wel soms. :P
Hihi, de vergelijking met een begrafenis is wel treffend.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175083437
Verjaardagen in Nederland _O_

In een kring zitten, wijn zuipen, stom lullen en augurken gerold in boterhamworst naar binnen harken _O_
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175083491
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Over gemiddelde NWS'ers gesproken: dit profiel van The Atlantic over die gast van The Daily Stormer geeft ook een aardig inkijkje in de wereld van internetgekkies en hoeveel ellende een mentaal gestoorde 4chan-bezoeker kan veroorzaken:

https://www.theatlantic.c(...)merican-nazi/544119/
Ach ja, sommige mensen zijn gewoon volledig gestoord.

Het is tijd om die kneusjes vanachter hun computers te sleuren en op te sluiten.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  woensdag 15 november 2017 @ 10:28:05 #137
66825 Reya
Fier Wallon
pi_175083519
quote:
9s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:26 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Ach ja, sommige mensen zijn gewoon volledig gestoord.

Het is tijd om die kneusjes vanachter hun computers te sleuren en op te sluiten.
Eerder om ze wat harde arbeid te laten verrichten. In Drenthe zijn er bijvoorbeeld nog wel wat veengebieden om te ontginnen.
pi_175083563
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:28 schreef Reya het volgende:

[..]

Eerder om ze wat harde arbeid te laten verrichten. In Drenthe zijn er bijvoorbeeld nog wel wat veengebieden om te ontginnen.
Ook rondom de A4 Midden Delfland kunnen door afgravingen nuttige voorbereidingen voor de verdubbeling worden getroffen.
pi_175083582
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:28 schreef Reya het volgende:

[..]

Eerder om ze wat harde arbeid te laten verrichten. In Drenthe zijn er bijvoorbeeld nog wel wat veengebieden om te ontginnen.
Gedwongen arbeid is sowieso een prima idee voor gevangenen.

Een beetje dom in je cel op je PS4 gamen is voor niemand goed.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  woensdag 15 november 2017 @ 10:32:50 #140
66825 Reya
Fier Wallon
pi_175083599
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:31 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ook rondom de A4 Midden Delfland kunnen door afgravingen nuttige voorbereidingen voor de verdubbeling worden getroffen.
Het hek dat Limburg zal moeten scheiden van de beschaafde wereld gaat ook zichzelf niet bouwen.
  woensdag 15 november 2017 @ 10:33:32 #141
104871 remlof
Europees federalist
pi_175083610
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
Verjaardagen in Nederland _O_

In een kring zitten, wijn zuipen, stom lullen en augurken gerold in boterhamworst naar binnen harken _O_
De enige manier om er wat van te maken is gewoon heel veel te zuipen.
  woensdag 15 november 2017 @ 10:33:50 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175083615
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
Verjaardagen in Nederland _O_

In een kring zitten, wijn zuipen, stom lullen en augurken gerold in boterhamworst naar binnen harken _O_
Dat is wel heel retro hoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 15 november 2017 @ 10:35:07 #143
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175083634
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is wel heel retro hoor.
Maar wel het lekkerste hapje (m.u.v. het gevulde ei). :9
pi_175083656
Ik ga liever naar een verjaardag in een restaurant. Lekker op andermans kosten vreten en zuipen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175084024
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:34 schreef Jip141 het volgende:
Aantal burn-outs schrikbarend gestegen.
Niet zo gek natuurlijk als je ziet dat velen in zeven sloten tegelijk wensen te lopen. Een intensieve, uitdagende baan. Veel vrienden en kennissen. Sporten, uitgaan, vakanties. Een relatie. Ja zo krijg je het druk ja.
  woensdag 15 november 2017 @ 10:57:32 #146
104871 remlof
Europees federalist
pi_175084089
quote:
7s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:54 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Niet zo gek natuurlijk als je ziet dat velen in zeven sloten tegelijk wensen te lopen. Een intensieve, uitdagende baan. Veel vrienden en kennissen. Sporten, uitgaan, vakanties. Een relatie. Ja zo krijg je het druk ja.
En dan ondertussen ook nog eens je social media bijhouden ;(

Arme millennials.
pi_175084122
quote:
9s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:57 schreef remlof het volgende:

[..]

En dan ondertussen ook nog eens je social media bijhouden ;(

Arme millennials.
Dat heb ik ook allemaal geschrapt. Geen Facebook, geen Instagram, geen LinkedIn. Dat ruimde wel lekker op.
  woensdag 15 november 2017 @ 11:01:32 #148
66825 Reya
Fier Wallon
pi_175084166
quote:
14s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:59 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dat heb ik ook allemaal geschrapt. Geen Facebook, geen Instagram, geen LinkedIn. Dat ruimde wel lekker op.
Voor jou volstaat het hebben van Grindr, uiteraard.
pi_175084178
quote:
14s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:59 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dat heb ik ook allemaal geschrapt. Geen Facebook, geen Instagram, geen LinkedIn. Dat ruimde wel lekker op.
Same. Op Linkedin na, wel handig als ik een nieuwe collega zoek om veel reacties te oogsten. Maar Facebook weg doen was een goede keuze. Volkomen waardeloos product.
  woensdag 15 november 2017 @ 11:02:25 #150
104871 remlof
Europees federalist
pi_175084180
quote:
14s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:59 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dat heb ik ook allemaal geschrapt. Geen Facebook, geen Instagram, geen LinkedIn. Dat ruimde wel lekker op.
Oh ik heb het allemaal wel, ik doe er alleen geen fuck mee.

Voel ook geen groepsdruk om dat wel te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')