Als er geen mensen zijn scheelt dat wel jaquote:Op dinsdag 21 november 2017 13:01 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, in Twente hoeven we niet zo vroeg weg omdat we niet in met z'n allen in de file gaan staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foutje bedankttwitter:OVDRail_John twitterde op dinsdag 21-11-2017 om 18:11:24 Op het emplacement in #Acht hebben we te maken met een #ontsporing. Alle #instanties zijn aanrijdend om dit op te l… https://t.co/aWrcI9ZtAB reageer retweet
twitter:OVDRail_John twitterde op dinsdag 21-11-2017 om 18:43:42 Dat gaat even duren. Gelukkig geen slachtoffers. Plan van aanpak voor #hersporen wordt nu gemaakt. #ProRail… https://t.co/t84knXMtSl reageer retweet
quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:13 schreef dennistd het volgende:
Het was gisteren twintig jaar geleden om precies te zijn
Het idee van luchtremmen is toch geen druk is remmen 'vast'?quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:13 schreef dennistd het volgende:
Het was gisteren twintig jaar geleden om precies te zijn. Zie ook deze documentaire:
Korte samenvatting van de oorzaak: locwissel waarbij vergeten is de remslangen te verbinden, waardoor dus alleen de loc kon remmen en de wagens niet. Normaal gesproken doe je daarom ook een remproef, maar die hebben ze in dit geval overgeslagen...
Nieuwe manier van personenvervoer voor mensen die te weinig lappen?quote:Op dinsdag 21 november 2017 18:55 schreef dennistd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het werkt anders, zie bijvoorbeeld http://www.nicospilt.com/pdf/hoofdstukVI.pdfquote:Op dinsdag 21 november 2017 19:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het idee van luchtremmen is toch geen druk is remmen 'vast'?
Of werken treinremmen anders
De treinvoorbereider (of hoe heet zo iemand?) had de remmen gelost omdat hij dacht dat er te veel druk op de leiding stond.quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het idee van luchtremmen is toch geen druk is remmen 'vast'?
Of werken treinremmen anders
Er is een overeenkomst tussen 14 vervoerders.quote:Op dinsdag 21 november 2017 09:02 schreef Sandrvich het volgende:
Werden de Fahrgastrechte daar niet recentelijk op aangepast? Geen idee of dat al is doorgevoerd overigens.
quote:The signatories are: SNCF (France), DB (Germany), ÖBB (Austria), Trenitalia (Italy), Renfe (Spain), SBB (Switzerland), BLS (Bern-Lotschberg-Simplon), CD (Czech Republic), SNCB (Belgium), NS (Netherlands), CFL (Luxembourg), DSB (Denmark), SZ (Slovenia), ZSSK (Slovakia).
het is dat het geen eind maart isquote:Op dinsdag 21 november 2017 18:55 schreef dennistd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BLS is toch privaat? Maar de Appenzeller Bahnen en de Thurbo staan er niet bij neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |