abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 november 2017 @ 09:39:28 #202
104871 remlof
Europees federalist
pi_175166724
Rusland :')

En al die useful idiots hier die zich door het Kremlin laten gebruiken :')
pi_175166799
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 09:39 schreef remlof het volgende:
Rusland :')

En al die useful idiots hier die zich door het Kremlin laten gebruiken :')
Wel handig zodra Europa zich als geheel weer tegen Rusland en de verraders keert. Via FOK! zijn er veel te vinden.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175167034
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 08:21 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Lees jij je eens in over airline codesharing. Klok - klepel verhaal. Maar daar hebben meer users in dit topic last van.
't zal ook best veel uitmaken als het vliegtuig neerstort! Een feit is gewoon dat als je niet oplet en een ticket koopt bij KLM dat je gewoon in een vliegtuig van een andere maatschappij kunt belanden. Zo vloog ik laatst met Lufthansa terwijl ik Air New Zealand geboekt had.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_175167577
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik de enige die dat constante gezeik over nepnieuws zat begint te worden? Hou die onzin lekker in Amerika.
Schijnbaar moet dit gepusht worden.

Bijna niemand is er mee bezig. :')

Ohja, journalist van dat artikel is Chris Klomp, bekende xenofoob.
  zondag 19 november 2017 @ 10:51:35 #206
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_175167613
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik de enige die dat constante gezeik over nepnieuws zat begint te worden? Hou die onzin lekker in Amerika.
Wegkijker gespot :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_175167740
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 09:39 schreef remlof het volgende:
Rusland :')

En al die useful idiots hier die zich door het Kremlin laten gebruiken :')
Wie laat zich hier nu aansturen door vergelijkbare propaganda?

Nadat de EU een burgeroorlog orkestreerde in Oekraïne, maar binnen hun eigen expansieverwachting de militair gunstig liggende Krim verloor aan Rusland zijn de digitale rapen gaar.

Allemaal worden we ineens 'aangestuurd' door de Russen en gaan we jammerklagen tegen het Kremlin als de politicus naar keuze niet wordt gekozen binnen het eigen land.

Dit soort door de EU aangestuurde propaganda is zo kortzichtig en achterlijk te noemen. Daar kan ik als weldenkend burger met gezond verstand niet in mee gaan.

Uiteraard beïnvloeden alle landen met die technologische mogelijkheid elkaars opinie. Maar dat is niets nieuws onder de zon.
pi_175167919
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 10:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wie laat zich hier nu aansturen door vergelijkbare propaganda?

Nadat de EU een burgeroorlog orkestreerde in Oekraïne
Nou, jij al gelijk met de tweede zin die je schrijft.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 november 2017 @ 11:08:14 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175167952
quote:
2s.gif Op zondag 19 november 2017 10:51 schreef Falco het volgende:

[..]

Wegkijker gespot :D
Ik geloof het best hoor, maar daar is ook alles meteen mee gezegd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 19 november 2017 @ 11:17:29 #210
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175168094
De ironie is dat de TT juist fake news is.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175168145
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 11:17 schreef BaajGuardian het volgende:
De ironie is dat de TT juist fake news is.
Rus gespot.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  zondag 19 november 2017 @ 11:22:24 #212
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175168152
quote:
2s.gif Op zondag 19 november 2017 11:21 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Rus gespot.
EU agent gespot.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175168301

Respect. _O_ Wij zullen niet capituleren. Hail Hydra, hail Ollengren. *O*
pi_175169442
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2017 10:11 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

't zal ook best veel uitmaken als het vliegtuig neerstort! Een feit is gewoon dat als je niet oplet en een ticket koopt bij KLM dat je gewoon in een vliegtuig van een andere maatschappij kunt belanden. Zo vloog ik laatst met Lufthansa terwijl ik Air New Zealand geboekt had.
Zorg dat je verhaal in ieder geval feitelijk klopt anders ga ik aan je hele post twijfelen. Want impliciet geef je Nederland de schuld terwijl een Maleisisch opererend vliegtuig met haar eigen interne procedures (dus niet omvliegen) is neergehaald. In dit specifieke geval deed KLM het ook niet goed want die vlogen ook die routes. Maar dat is niet altijd zo.
pi_175169882
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:50 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Zorg dat je verhaal in ieder geval feitelijk klopt anders ga ik aan je hele post twijfelen. Want impliciet geef je Nederland de schuld terwijl een Maleisisch opererend vliegtuig met haar eigen interne procedures (dus niet omvliegen) is neergehaald. In dit specifieke geval deed KLM het ook niet goed want die vlogen ook die routes. Maar dat is niet altijd zo.
Het is natuurlijk ook gewoon dom om boven oorlogsgebied te vliegen en dat alleen om brandstofkosten te besparen.
pi_175169942
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:50 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Zorg dat je verhaal in ieder geval feitelijk klopt anders ga ik aan je hele post twijfelen. Want impliciet geef je Nederland de schuld terwijl een Maleisisch opererend vliegtuig met haar eigen interne procedures (dus niet omvliegen) is neergehaald. In dit specifieke geval deed KLM het ook niet goed want die vlogen ook die routes. Maar dat is niet altijd zo.
je twijfelt maar een eind weg als je niks beters te doen hebt.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_175170124
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 12:50 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Zorg dat je verhaal in ieder geval feitelijk klopt anders ga ik aan je hele post twijfelen. Want impliciet geef je Nederland de schuld terwijl een Maleisisch opererend vliegtuig met haar eigen interne procedures (dus niet omvliegen) is neergehaald. In dit specifieke geval deed KLM het ook niet goed want die vlogen ook die routes. Maar dat is niet altijd zo.
Ja. Overigens is ook KLM-Air France een particulier bedrijf waar de Nederlandse overheid maar een beperkt aantal aandelen van in handen heeft, dus ook voor het handelen van KLM kun je de Nederlandse overheid niet verantwoordelijk houden.
pi_175170391
quote:
Bassiehof - Politiek en media moeten op hun hoede zijn voor Kajsa 'Nepnieuws' Ollongren

Vuurdoop voor minister van Binnenlandse Zaken Kajsa Ollongren (D66) afgelopen week. Ze mocht woensdag en donderdag haar begroting verdedigen in de Nationale Vergaderzaal. Daar gingen drie pagina's interview in de Telegraaf aan vooraf. Boodschap: Nederland gaat gebukt onder NEPNIEUWS! Als voorbeeld noemde Ollongren een Russische nepwebsite die zou doorgaan voor eentje van de Nederlandse overheid vol met desinformatie over de ramp met de MH17. Welke website dat dan was wilde ze in krant noch Kamer zeggen. Wel was het belangrijk om de sleepwet aan te nemen in de strijd tegen al dat ongedefinieerde nepnieuws. Juist ja.

Bijdrage Martin Bosma was géén nepnieuws
Termen als nepnieuws zijn nooit in goede handen bij politici. Het debat ontspoorde dan ook volledig. Eerst kreeg PVV'er Martin Bosma het verwijt van Ollongren dat hij nepnieuws de wereld inbracht. Reden: zijn kanttekening dat Ollongren met haar opmerking dat Amsterdam zich van de rest van het land zou afscheiden als Geert Wilders premier zou worden, zou kunnen leiden tot dertig jaar gevangenisstraf. Hoezo was dat nepnieuws? Bosma zei het open en bloot in de Tweede Kamer en was duidelijk herkenbaar als PVV Kamerlid. Bovendien had Ollongren het in haar vorige functie als tweede man van Eberhard van der Laan létterlijk gezegd op een gemeentelijk nieuwjaarspartijtje.

Denk maakt ook geen nepnieuws (De PvdA deed een poging)

Het zaadje was gezaaid, onderling gingen ook Kamerleden met elkaar in de clinch. D66 en SGP verweten DENK het maken van nepnieuws. Tunahan Kuzu en zijn wild thundering DENK-herd zijn nogal bedreven in het maken van filmpjes waarin ze andere Kamerleden aanvallen, zoals u weet. Die DENK-video's verspreiden ze op social media van DENK. Zoals de DENK-Twitter- en de DENK-Facebook accounts. In als die DENK-filmpjes rechtsboven in beeld het logo van DENK. Dat is dus geen nepnieuws, dat heet propaganda. Van de partij genaamd DENK. Wel is DENK een keer betrapt op trolling (dat is iets anders als nepnieuws, mind you). Overigens de enige partij die ooit (deels) succesvol nepnieuws wist te maken was de PvdA.

LOLWUT; PVV en de Lange Arm van Poetin?

Wie tijdens het debat het bontst maakte was kersvers CDA Kamerlid Harry van der Molen. De christenfeut verweet Martin Bosma in een bijzin dat de PVV nooit afstand neemt van de Lange Arm van Poetin. Bosma ontplofte terecht/ Sinds wanneer loopt de PVV aan de leiband van het Kremlin?

Weet u nog, het plenaire MH17 debat op woensdag 26 oktober vorig jaar? Voor u geknipt uit de handelingen; PVV Kamerlid Raymond de Roon:

"De BUK-raket kwam uit Rusland, werd teruggebracht naar Rusland en werd ingezet vanuit rebellengebied (-) Rusland heeft flink wat uit te leggen. (-) Nederland moet assertief optreden. Zo moeten de leugenachtige verklaringen die Rusland tot op heden heeft verspreid, in internationaal verband keihard worden aangevochten. (-) We zien op dit moment namelijk alleen maar een Rusland dat met desinformatie strooit."

Gevaar voor de media

Dat die poltici elkander de hersens inslaan met nep-nepnieuws moeten ze zelf weten als is het niet wenselijk. Potentieel slachtoffer is de journalistiek. Neem nou Joshua Livestro die geïnspireerd door Ollongren een 'Ik klaag aan' naar GeenStijl gooide. Zelf stopte ik even met twitteren toen een PvdA'er uit de laagste regionen (Heerenveen!) suggereerde dat mijn broodheer TPO zou gaan samenwerken met een Russisch staatspersbureau nadat ik een 'aardverschuiving in medialand' had aangekondigd. Niks van dat. dat aangekondigde natuurgeweld bleek de Kleine Kale Kapelmeester die na eerdere vingeroefeningen nu voor het volledige concert gaat. Maar leuk is het niet, waarom zou je TPO met Rusland in verband brengen anders dan een kwaadaardige agenda willen uitvoeren?

We weten dus inmiddels dat minister van Binnenlandse Zaken Kajsa Ollongren bereid is de term nepnieuws in te zetten voor politiek gewin. Die strategie kan ze ook richten op media die onwelgevallige artikelen over de D66-jonkvrouw schrijven. Of over het kabinet. Of de rijksoverheid in het algemeen.

Bij Defensie zien ze het wel zitten

Dat zijn geen grappen. In de hoogste regionen van de krijgsmacht werd in augustus gepleit voor een intensieve samenwerking tussen media en overheid om nepnieuws tegen te gaan. Media zouden door de overheid goedgekeurde berichten moeten afrdukken.

Ollongren zei afgelopen week in de Tweede Kamer dat ze in gesprek wil met Facebook en Google maar ook met Nederlandse media. Dat is een doodenge ontwikkeling omdat ze zelf overduidelijk niet weet wat nepnieuws is en geen voorbeelden heeft behoudens een website waarvan ze de URL niet wil noemen. Maar dus wel druk doende is om beleid tegen dat verduivelde nepnieuws uit te zetten, met de Sleepwet in de hand.

Lange Quote van Martin Bosma die het wel samenvat

Of zoals Martin Bosma donderdag tijdens het debat tegen Ollongren zei:

"Alles wordt fakenieuws gemaakt, of althans zo bestempeld, en vervolgens buiten de orde geplaatst. Op allerlei manieren wordt er dan actie tegen ondernomen. We zien dat nu al een beetje met de blauwe vinkjes rondon Twitter. Dat gaat dan om extreemrechts. Ik weet nooit wat extreemrechts is. Dat wordt allemaal niet gedefinieerd. Het zijn van die bangmaaktermen, net zoals ook 'fakenieuws' een brede bangmaakterm is. Je ziet in de praktijk dat de vrijheid van meningsuiting met dat soort vage argumenten wordt aangepakt. Die kreet 'fakenieuws' wordt te pas en te onpas gebruikt. Die kreet wordt ook gebruikt bij het bestrijden van elke niet politek-correcte meningsuiting. Dat betoogde ik dus in de eerste termijn. De minister gaf mij daar volledig gelijk in, want zij betitelde mijn eigen bijdrage in de eerste termijn als fakenieuws. Die vrijheid heeft ze: dat vind ik best. Maar ja, ze kwam zelf aan met een definitie van fakenieuws en dan ging het over statelijke actoren. Ik ben geen statelijke actor. Dat geeft al aan dat die kreet 'fakenieuws' breder en breder en breder wordt. Dat is een zeer gevaarlijke ontwikkeling."

Zoveel is duidelijk: poltiek en media moeten op hun hoede zijn van Kajsa 'Nepnieuws' Ollongren. En burgers ook.

Funfact: Vicepremier De Jonge brengt Ollongren in lastig parket

Vicepremier Hugo de Jonge (CDA/Volksgezondheid/Malle Schoenen) verving Eerste Minister Mark Rute vrijdag tijden de Ministerraad. Dat betekende dat hij bij de NOS mocht aanschuiven als invaller voor het wekelijkse gesprek met de minister-president. Rob Trip wilde van hem weten of Ollongren nog met meer informatie zal komen over die vermeende Russische inmenging. "Zonder twijfel," zei hij tweemaal. Au, dan heeft Ollongron donderdag het debat dus overleefd en dan gaat De Jonge zich er een dag later nog even tegenaan bemoeien. Dat hoorde SP Kamerlid Ronald van Raak dus ook en die gooide binnen een kwartier na uitzending de volgende Kamervraag bij Ollongren over de schutting"

"Wanneer wilt u voldoen aan de belofte van vicepremier De Jong dat u snel alsnog met concrete voorbeelden komt van verspreiding van nepnieuws door de Russen in ons land" Met de toevoeging het antwoord gaarne dinsdag voor 10:00 uur naar de Tweede Kamer te sturen.

Op het Ministerie van Binnenlandse Zaken klonk een luide vloek.

BAS PATERNOTTE
pi_175170865
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 23:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En waarmee wil de NAVO die oorlog gaan voeren dan?
Nederland heeft geen tanks meer, Duitsland heeft nog wel ouwe meuk, maar 2/3 daarvan is kapot, iets van 96 zijn er inzetbaar.
Implicerend dat politici rationaliteit bezitten....
pi_175170905
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:13 schreef Rangono het volgende:

[..]

Implicerend dat politici rationaliteit bezitten....
Dat is misschien een beetje dom, maar serieus denken dat de NAVO een militaire oorlog tegen Rusland wil is waarschijnlijk nog wel dommer.
  zondag 19 november 2017 @ 14:18:14 #221
104871 remlof
Europees federalist
pi_175170970
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 13:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

GeenStijl, ook prima useful idiots voor het Kremlin.

Dat je die bagger nog leest :')
pi_175171049
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat is misschien een beetje dom, maar serieus denken dat de NAVO een militaire oorlog tegen Rusland wil is waarschijnlijk nog wel dommer.
Puik argument.
  zondag 19 november 2017 @ 14:47:15 #223
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175171594
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 09:39 schreef remlof het volgende:
Brussel :')

En al die useful idiots hier die zich door de EU bankenunie laten gebruiken :')
fix'd.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175188748
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 11:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Nou, jij al gelijk met de tweede zin die je schrijft.
Daar zijn letterlijke beelden van.

Een ophitsende Verhofstadt en van Balen op het plein in Kiev.

Hier zien we onze gezamenlijke aartsvijand de EU op zijn best.
pi_175188777
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:33 schreef Elzies het volgende:

[..]

Daar zijn letterlijke beelden van.

Een ophitsende Verhofstadt en van Balen op het plein in Kiev.

Hier zien we onze gezamenlijke aartsvijand de EU op zijn best.
Zij vertegenwoordigen net zo min de EU, als dat jij Fok! vertegenwoordigt.
  maandag 20 november 2017 @ 09:35:21 #226
104871 remlof
Europees federalist
pi_175188798
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:47 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

fix'd.
Wij zijn de EU.

De Russen zijn de vijand.
pi_175188897
quote:
7s.gif Op maandag 20 november 2017 09:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Wij zijn de EU.

De Russen zijn de vijand.
Wij zijn Nederland, en de Russen hebben we wat mij betreft betrekkelijk weinig mee te maken.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_175188932
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Zij vertegenwoordigen net zo min de EU, als dat jij Fok! vertegenwoordigt.
Weer een totaal nietszeggende reactie.

Die scene op het plein was een duidelijk bewijs dat de EU doelbewust bezig was een burgeroorlog te orkestreren in het voormalige Oekraïne.

Wij vertegenwoordigen allemaal Fok! Hoe ideologisch verschillend onze reacties ook zijn, we vertegenwoordigen uiteindelijk allemaal een forum die hiervoor het platvorm biedt.

Anno 2017 zijn dit soort forums in deze vorm wat retro, maar niet minder leuk.
pi_175188965
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Weer een totaal nietszeggende reactie.

Die scene op het plein was een duidelijk bewijs dat de EU doelbewust bezig was een burgeroorlog te orkestreren in het voormalige Oekraïne.
Verhofstadt en Van Baalen zijn democratisch verkozen parlementariers. Verder zijn ze geen Eurocommissaris of zoiets en vertegenwoordigen dus niet "de EU".
  maandag 20 november 2017 @ 09:43:32 #230
104871 remlof
Europees federalist
pi_175188974
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:39 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wij zijn Nederland, en de Russen hebben we wat mij betreft betrekkelijk weinig mee te maken.
Wij zijn ook de EU. En de Russen doen alles om die EU en daarmee onze hoge levensstandaard kapot te maken.
pi_175188977
quote:
7s.gif Op maandag 20 november 2017 09:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Wij zijn de EU.

De Russen zijn de vijand.
Wij zijn Nederlanders.

Pro-Europeanen zijn onze interne vijand.

Niet de Russen.
pi_175188990
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:43 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wij zijn Nederlanders.

Pro-Europeanen zijn onze interne vijand.

Niet de Russen.
Landverraders zoals jij zijn de interne vijand.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 november 2017 @ 09:45:05 #233
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175189015
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:44 schreef Igen het volgende:

[..]

Landverraders zoals jij zijn de interne vijand.
Landverraders :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_175189027
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:43 schreef Igen het volgende:

[..]

Verhofstadt en Van Baalen zijn democratisch verkozen parlementariers. Verder zijn ze geen Eurocommissaris of zoiets en vertegenwoordigen dus niet "de EU".
Hou jezelf toch niet voor de gek.

Zij zouden het verderfelijke pro-Europese ideaal niet vertegenwoordigen?

Het wordt met de dag gekker hier. :')
  maandag 20 november 2017 @ 09:47:03 #235
104871 remlof
Europees federalist
pi_175189070
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:43 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wij zijn Nederlanders.

Pro-Europeanen zijn onze interne vijand.

Niet de Russen.
Jij bent de interne vijand, die heult met de Russen.

Dat maakt je inderdaad een landverrader.
pi_175189072
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hou jezelf toch niet voor de gek.

Zij zouden het verderfelijke pro-Europese ideaal niet vertegenwoordigen?

Het wordt met de dag gekker hier. :')
Zij zijn beiden lid van een, op Europees niveau, relatief kleine partij/fractie. Vergelijk het maar met D66 in Nederland. Als ik zeg dat D66 voor "de Nederlandse idealen" staat, verklaar je me ongetwijfeld ook voor gek.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 09:47:57 ]
pi_175189100
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Weer een totaal nietszeggende reactie.

Die scene op het plein was een duidelijk bewijs dat de EU doelbewust bezig was een burgeroorlog te orkestreren in het voormalige Oekraïne.

Wij vertegenwoordigen allemaal Fok! Hoe ideologisch verschillend onze reacties ook zijn, we vertegenwoordigen uiteindelijk allemaal een forum die hiervoor het platvorm biedt.

Anno 2017 zijn dit soort forums in deze vorm wat retro, maar niet minder leuk.
Jij gaat er even aan voorbij dat Janoekovitsj zijn belofte brak, wat leidde tot vreedzame protesten die vervolgens met geweld de kop in werden gedrukt door de overheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175189148
quote:
6s.gif Op maandag 20 november 2017 09:45 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Landverraders :')
Ja, mensen die consequent niet het Nederlandse belang maar het belang van Rusland, van Hongarije, van Polen, van het VK etc. steunen kan je toch niet anders dan landverraders noemen?
pi_175189193
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:44 schreef Igen het volgende:

[..]

Landverraders zoals jij zijn de interne vijand.
Een pro-Europeaan die zijn eigen nationalistische soevereiniteit verkwanseld naar een buitenlander toe is hier de ware landverrader. Figuren als Rutte die zich als makke trekpop gewillig laten misbruiken door personen als Merkel en Juncker. :r

Ik heb zoveel meer respect voor een nationaal gezinde Rus dan voor een pro-Europeaan die zijn eigen nationaliteit verloochent. Voor mij is die keuze heel simpel als het erop aankomt. Zonder blikken of blozen.
pi_175189263
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:52 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een pro-Europeaan die zijn eigen nationalistische soevereiniteit verkwanseld naar een buitenlander toe is hier de ware landverrader. Figuren als Rutte die zich als makke trekpop gewillig laten misbruiken door personen als Merkel en Juncker. :r

Ik heb zoveel meer respect voor een nationaal gezinde Rus dan voor een pro-Europeaan die zijn eigen nationaliteit verloochent. Voor mij is die keuze heel simpel als het erop aankomt. Zonder blikken of blozen.
Ah, je kiest dus zonder blikken of blozen voor het Russische ipv. het Nederlandse belang. En dan durf je anderen een landverrader te noemen? :')
  maandag 20 november 2017 @ 10:05:32 #241
104871 remlof
Europees federalist
pi_175189405
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:52 schreef Elzies het volgende:
Ik heb zoveel meer respect voor een nationaal gezinde Rus dan voor een pro-Europeaan
Precies. Dat maakt jou een landverrader.

De EU is er in ons belang.
pi_175189414
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Ah, je kiest dus zonder blikken of blozen voor het Russische ipv. het Nederlandse belang. En dan durf je anderen een landverrader te noemen? :')
Nogmaals, een pro-Europeaan is géén Nederlander. Iemand die zijn eigen nationaliteit en soevereiniteit verloochend kan daar vervolgens niet achteraf aanspraak op maken.

Net zoals een Jihadist uit Nederland die vervolgens vecht tegen Nederlandse soldaten in het MO en vervolgens gaat claimen volwaardig Nederlander te zijn. Dat is net zo onlogisch.

Wij weten wie onze ware vijanden zijn. Dat zijn niet de Russen maar de pro-Europeanen.

Je bent óf volwaardig Nederlander óf pro-Europeaan. Je kunt niet beide zijn. Weliswaar op papier via een paspoort, maar niet ideologisch.

Wij Nederlanders hebben geen problemen met de Russen. Het zijn pro-Europees gezinde die telkens ruzie zoeken met de Russen. Het is jullie gevecht, een gevecht die jullie ook gaan verliezen.
  maandag 20 november 2017 @ 10:08:04 #243
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175189453
quote:
7s.gif Op maandag 20 november 2017 09:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Wij zijn de EU.

De Russen zijn de vijand.
Wij zijn niet de EU, de EU is een parasitaire bankenunie, wij zijn Europa. Rusland is aziatisch europa. De Russen zijn niet onze vijand.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175189506
Rusland, een autoritaire staat die buurlanden intimideert en zelfs aanvalt en wordt geleid door een dictator die politieke tegenstanders om laat leggen en een broertje dood heeft aan persvrijheid, verkiezen boven de EU.

Dan ben je toch wel een redelijk apart figuur en zeker geen Nederlander. Want hetgeen Rusland zich schuldig aan maakt, gaat in tegen alles waar ons land voor staat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 november 2017 @ 10:12:15 #245
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175189519
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:06 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, een pro-Europeaan is géén Nederlander. Iemand die zijn eigen nationaliteit en soevereiniteit verloochend kan daar vervolgens niet achteraf aanspraak op maken.

Net zoals een Jihadist uit Nederland die vervolgens vecht tegen Nederlandse soldaten in het MO en vervolgens gaat claimen volwaardig Nederlander te zijn. Dat is net zo onlogisch.

Wij weten wie onze ware vijanden zijn. Dat zijn niet de Russen maar de pro-Europeanen.

Je bent óf volwaardig Nederlander óf pro-Europeaan. Je kunt niet beide zijn. Weliswaar op papier via een paspoort, maar niet ideologisch.

Wij Nederlanders hebben geen problemen met de Russen. Het zijn pro-Europees gezinde die telkens ruzie zoeken met de Russen. Het is jullie gevecht, een gevecht die jullie ook gaan verliezen.
_O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 november 2017 @ 10:12:48 #246
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175189525
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Rusland, een autoritaire staat die buurlanden intimideert en zelfs aanvalt en wordt geleid door een dictator die politieke tegenstanders om laat leggen en een broertje dood heeft aan persvrijheid, verkiezen boven de EU.

Dan ben je toch wel een redelijk apart figuur en zeker geen Nederlander. Want hetgeen Rusland zich schuldig aan maakt, gaat in tegen alles waar ons land voor staat.
Rusland valt niemand aan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_175189542
quote:
6s.gif Op maandag 20 november 2017 10:12 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Rusland valt niemand aan?
Rusland heeft de Krim geannexeerd en vecht actief mee in Oost-Oekraïne. Dat is gewoon aanvallen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 20 november 2017 @ 10:14:27 #248
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175189549
quote:
6s.gif Op maandag 20 november 2017 10:12 schreef Nikonlover het volgende:
Rusland valt niemand aan?
Whut? :')
Zuid-Ossetië?
De Krim?
Tsjetsjenië?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175189566
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:06 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, een pro-Europeaan is géén Nederlander. Iemand die zijn eigen nationaliteit en soevereiniteit verloochend kan daar vervolgens niet achteraf aanspraak op maken.
Ten eerste is het "verloochent".
Ten tweede kun je alleen "aanspraak maken" op een juridisch recht. En in juridische zin kan elke Nederlander aanspraak maken op zijn identiteit. Hetgeen je hier zegt is dus intern incoherent en betekenisloos.
quote:
Net zoals een Jihadist uit Nederland die vervolgens vecht tegen Nederlandse soldaten in het MO en vervolgens gaat claimen volwaardig Nederlander te zijn. Dat is net zo onlogisch.
"Net zo onlogisch" als wat? In de voorgaande zin had je het niet over logica.
quote:
Wij weten wie onze ware vijanden zijn. Dat zijn niet de Russen maar de pro-Europeanen.
Klopt, mits dat "wij" zich op de gemeenschap van pro-Russische trolls betrekt.
quote:
Je bent óf volwaardig Nederlander óf pro-Europeaan. Je kunt niet beide zijn. Weliswaar op papier via een paspoort, maar niet ideologisch.
Dat kan best. Nederlanderschap is geen ideologie. Voorts kenmerkt Nederland zich door bijv. de vrijheid van meningsuiting en dat soort dingen. Door het Nederlanderschap ideologisch te definieren, ben je dus zelf per definitie alvast geen echte Nederlander.
quote:
Wij Nederlanders hebben geen problemen met de Russen. Het zijn pro-Europees gezinde die telkens ruzie zoeken met de Russen. Het is jullie gevecht, een gevecht die jullie ook gaan verliezen.
Het is "het gevecht", dus ook "dat" ipv. "die". Tip: Spreek niet namens "Wij Nederlanders" als je de taal niet eens beheerst. Ben je soms een allochtoon die heel hard probeert erbij te horen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 10:16:56 ]
pi_175189577


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 10:17:13 ]
  maandag 20 november 2017 @ 10:19:21 #251
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175189620
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Rusland, een autoritaire staat die buurlanden intimideert en zelfs aanvalt en wordt geleid door een dictator die politieke tegenstanders om laat leggen en een broertje dood heeft aan persvrijheid, verkiezen boven de EU.

Dan ben je toch wel een redelijk apart figuur en zeker geen Nederlander. Want hetgeen Rusland zich schuldig aan maakt, gaat in tegen alles waar ons land voor staat.
Correctie, de EU die doelbewust oekraine heeft getracht te annexeren, daar geweldadige sentimenten heeft gefinancierd, op zn achterste poten ging staan toen Rusland een lijn in het zand tekende bij haar zwarte vloot, meeging in het narratief tegen Rusland van globalistische elementen die haar demoniseerden waarvan de inhoudt allang weer tegengesproken is met bewijzen, in andere woorden dus glashard hebben staan liegen. En dan ook nog eens de MH17 in de Russen haar schoenen blijven schuiven terwijl alles er op wijst dat kiev erachter zat.

Is dat jouw grote vriend? Rusland is niks dan het monster onder het bed waardoor kindjes er niet uitgaan snachts voor de EU. En de EU staat al lang met recht bekend als een zootje zelfverrijkende oplichters en onderontwikkelde lobbyisten uit de bankensektor welk toegeven niks met democratie van doen te willen.

Stop toch eens met de EU verdedigen, de EU is NIET Europa en zal dat ook nooit zijn. Het heeft nieteens het consent van de meerderheid van ook maar één enkel volk van een van haar zelfverklaarde lidstaten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175189627
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rusland heeft de Krim geannexeerd en vecht actief mee in Oost-Oekraïne. Dat is gewoon aanvallen.
Het gros van alle inwoners van de Krim koos via democratische weg voor aansluiting bij Rusland.

Het is toch bespottelijk wanneer een democratisch verkozen uitkomst niet zint in het straatje van andersdenkenden dat die andersdenkenden vervolgens claimen dat het niet democratisch zou zijn.

Dit is dus de bizarre pro-Europese propaganda die men telkens aan de man wil brengen. Het gros van alle inwoners van de Krim zou er niet aan moeten denken onderdeel te wezen voor een aansluiting bij een regime die juist op ondemocratische wijze de macht naar zich heeft toegetrokken en daarmee een burgeroorlog heeft bewerkstelligt in eigen land.
pi_175189650
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het gros van alle inwoners van de Krim koos via democratische weg voor aansluiting bij Rusland.
Ja, zo democratisch als de Democratische Republiek van Noord-Korea. _O-
  maandag 20 november 2017 @ 10:21:24 #254
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175189670
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:20 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja, zo democratisch als de Democratische Republiek van Noord-Korea. _O-
In iedergeval 10x democratischer dan de EU.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175189696
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:20 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja, zo democratisch als de Democratische Republiek van Noord-Korea. _O-
Die democratisch inval van Russische soldaten was ook wel fijn. En de democratische onderdrukking van iedereen op de Krim die niet wilde buigen voor de Tsaar hoort er natuurlijk ook bij.

Het wordt echt tijd om al die Ruslandgeilers hier eens te laten zien hoe een Goelag eruit ziet. Wellicht kunnen we daarvoor een samenwerking met Poetin overeenkomen. Wij blijven gas kopen, als zij al onze dissidenten in Siberië aan de slavenarbeid zetten.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  maandag 20 november 2017 @ 10:23:10 #256
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175189703
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:19 schreef Elzies het volgende:
Het gros van alle inwoners van de Krim koos via democratische weg voor aansluiting bij Rusland.
Op z'n Russisch! :D
quote:
Het is toch bespottelijk wanneer een democratisch verkozen uitkomst niet zint in het straatje van andersdenkenden dat die andersdenkenden vervolgens claimen dat het niet democratisch zou zijn.
Nee hoor, zo bespottelijk is dat niet. :) Zeker wanneer de verkiezingen behoorlijk discutabel zijn verlopen én de legitimiteit (zie bijvoorbeeld Catalonië) niet via de juiste juridische (en dus democratische) weg verlopen is.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175189712
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Rusland, een autoritaire staat die buurlanden intimideert en zelfs aanvalt en wordt geleid door een dictator die politieke tegenstanders om laat leggen en een broertje dood heeft aan persvrijheid, verkiezen boven de EU.

Dan ben je toch wel een redelijk apart figuur en zeker geen Nederlander. Want hetgeen Rusland zich schuldig aan maakt, gaat in tegen alles waar ons land voor staat.
Turkije, een autoritaire staat die buurlanden intimideert en zelfs aanvalt en wordt geleid door een dictator die politieke tegenstanders om laat leggen en een broertje dood heeft aan persvrijheid, verkiezen boven de EU.

Dan ben je toch wel een redelijk apart figuur en zeker geen Nederlander. Want hetgeen Turkije zich schuldig aan maakt, gaat in tegen alles waar ons land voor staat.

Waarom is dit anders? Waarom verdedigde je in het verleden het visumvrij reizen voor Turkije? Waarom was het zelfs een schande als je in het verleden pleitte dat Turkije niet bij de EU mocht komen? Waarom werd Pechtold helemaal wild toen Wilders een kwetsende uitspraak over Erdogan deed. Waarom voelde Pechtold zich geroepen om een bloeddorstige dictator te beschermen tegen onschuldige kwetsende uitspraken?
  maandag 20 november 2017 @ 10:23:52 #258
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175189715
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:21 schreef BaajGuardian het volgende:
In iedergeval 10x democratischer dan de EU.
Dus wanneer wij hier gewapende soldaten (pro-EU) neerzetten en 90% van de bevolking pro-EU stemt, dan zijn we weer op de goede weg? :D

Goeden tip man! ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175189737
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:19 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Correctie, de EU die doelbewust oekraine heeft getracht te annexeren, daar geweldadige sentimenten heeft gefinancierd, op zn achterste poten ging staan toen Rusland een lijn in het zand tekende bij haar zwarte vloot, meeging in het narratief tegen Rusland van globalistische elementen die haar demoniseerden waarvan de inhoudt allang weer tegengesproken is met bewijzen, in andere woorden dus glashard hebben staan liegen. En dan ook nog eens de MH17 in de Russen haar schoenen blijven schuiven terwijl alles er op wijst dat kiev erachter zat.

Is dat jouw grote vriend? Rusland is niks dan het monster onder het bed waardoor kindjes er niet uitgaan snachts voor de EU. En de EU staat al lang met recht bekend als een zootje zelfverrijkende oplichters en onderontwikkelde lobbyisten uit de bankensektor welk toegeven niks met democratie van doen te willen.

Stop toch eens met de EU verdedigen, de EU is NIET Europa en zal dat ook nooit zijn. Het heeft nieteens het consent van de meerderheid van ook maar één enkel volk van een van haar zelfverklaarde lidstaten.
De EU annexeert geen landen. Brussel bood Kiev de mogelijkheid om een Associatieverdrag te sluiten. Janoekovitsj was in eerste instantie voornemens om het verdrag te ondertekenen. Onder druk van Moskou zag hij daar uiteindelijk vanaf. Dit tot grote woede van een groot aantal inwoners, die hun liberale toekomst afgepakt zagen worden. Dat leidde tot vreedzame protesten die met geweld de kop in werden gedrukt door de overheid.

Het enige wat de EU heeft gedaan, is Oekraine een andere toekomst bieden. Het land hoefde niet in te stemmen met het verdrag. Dat is geheel vrijwillig.

Hoe je er dan in ook bijkomt dat de EU de agressor is, is mij een raadsel.

En niets wijst erop dat Kiev verantwoordelijk is voor het neerhalen van de MH17.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175189769
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Turkije, een autoritaire staat die buurlanden intimideert en zelfs aanvalt en wordt geleid door een dictator die politieke tegenstanders om laat leggen en een broertje dood heeft aan persvrijheid, verkiezen boven de EU.

Dan ben je toch wel een redelijk apart figuur en zeker geen Nederlander. Want hetgeen Turkije zich schuldig aan maakt, gaat in tegen alles waar ons land voor staat.
Whataboutism. En dan ook nog eens een leugenachtige stropop.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175189816
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Turkije, een autoritaire staat die buurlanden intimideert en zelfs aanvalt en wordt geleid door een dictator die politieke tegenstanders om laat leggen en een broertje dood heeft aan persvrijheid, verkiezen boven de EU.

Dan ben je toch wel een redelijk apart figuur en zeker geen Nederlander. Want hetgeen Turkije zich schuldig aan maakt, gaat in tegen alles waar ons land voor staat.
Erdogan en Poetin zijn van hetzelfde laken en pak. Dat figuren zoals jij en Elzies Poetin ophemelen en Erdogan afkraken is net zo hypocriet als wanneer Koos het omgekeerde zou doen.
pi_175189825
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Ten eerste is het "verloochent".
Ten tweede kun je alleen "aanspraak maken" op een juridisch recht. En in juridische zin kan elke Nederlander aanspraak maken op zijn identiteit. Hetgeen je hier zegt is dus intern incoherent en betekenisloos.

[..]

"Net zo onlogisch" als wat? In de voorgaande zin had je het niet over logica.

[..]

Klopt, mits dat "wij" zich op de gemeenschap van pro-Russische trolls betrekt.

[..]

Dat kan best. Nederlanderschap is geen ideologie. Voorts kenmerkt Nederland zich door bijv. de vrijheid van meningsuiting en dat soort dingen. Door het Nederlanderschap ideologisch te definieren, ben je dus zelf per definitie alvast geen echte Nederlander.

[..]

Het is "het gevecht", dus ook "dat" ipv. "die". Tip: Spreek niet namens "Wij Nederlanders" als je de taal niet eens beheerst. Ben je soms een allochtoon die heel hard probeert erbij te horen?
Nee hoor, het kan ook verloochend zijn, dus bespaar me die simplistische corrigerende taaltrucjes. Leuke poging om daarmee de inhoud van de discussie af te leiden maar het werkt natuurlijk niet.

Iemand die zijn eigen nationaliteit en soevereiniteit afstaat kan daar vervolgens (met een nieuw jasje aan) niet opnieuw aanspraak op maken.

Of je bent Nederlander of je bent pro-Europeaan. Je kunt niet beide zijn.

Of je kiest voor een federaal EU waarmee je de leiding overdraagt aan landen als Duitsland en Frankrijk, of je kiest voor Nederland die zijn eigen koers vaart, weliswaar in samenwerking met andere landen maar niet onder de leiding van buitenlandse leiders zoals Merkel.

Ik geloof niet in die EU propagandapraatjes richting Rusland. Natuurlijk zijn de Russen geen brave koorknaapjes, maar wat de EU zijn burgers op de mouw wil spellen is van een totale nonsens.

Ja, de EU dacht met de annexering van Oekraïne het militair aantrekkelijk gelegen Krim in handen te kunnen krijgen. Poetin liet dat niet gebeuren. Dat is het ware geopolitieke onderliggende spel waar het hierom draait.
  maandag 20 november 2017 @ 10:32:48 #263
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175189844
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2017 10:23 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dus wanneer wij hier gewapende soldaten (pro-EU) neerzetten en 90% van de bevolking pro-EU stemt, dan zijn we weer op de goede weg? :D

Goeden tip man! ^O^
Ten eerste waren de soldaten die op de krim waren.. al jaren op de krim. De krim is nogmaals de zwarte vloot van rusland en is altijd bemand. Er was dus geen invasie. Sorry.. dat was dus de EU propaganda.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175189900
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:32 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ten eerste waren de soldaten die op de krim waren.. al jaren op de krim. De krim is nogmaals de zwarte vloot van rusland en is altijd bemand. Er was dus geen invasie. Sorry.. dat was dus de EU propaganda.
Over propaganda gesproken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 20 november 2017 @ 10:37:12 #265
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175189941
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De EU annexeert geen landen. Brussel bood Kiev de mogelijkheid om een Associatieverdrag te sluiten. Janoekovitsj was in eerste instantie voornemens om het verdrag te ondertekenen. Onder druk van Moskou zag hij daar uiteindelijk vanaf. Dit tot grote woede van een groot aantal inwoners, die hun liberale toekomst afgepakt zagen worden. Dat leidde tot vreedzame protesten die met geweld de kop in werden gedrukt door de overheid.

Het enige wat de EU heeft gedaan, is Oekraine een andere toekomst bieden. Het land hoefde niet in te stemmen met het verdrag. Dat is geheel vrijwillig.

Hoe je er dan in ook bijkomt dat de EU de agressor is, is mij een raadsel.

En niets wijst erop dat Kiev verantwoordelijk is voor het neerhalen van de MH17.
Jij bent ver van het padje af man, ik wens je serieus toe dat je ooit wakker wordt uit de conditionering van staatszenders en de EU.. eng dat mensen als jij straks vooraan staan te juichen bij het EU leger dat er enkel voor dient om lidstaten in het gareel te houden, diezelfde lidstaten die niet bij de EU willen horen maar dat negeert iemand als jij natuurlijk weer.

Kiev is ten eerste een verdachte en dat ben je niet zomaar. Komt bij dat er wel degelijk jaagvliegtuigen in de lucht waren van kiev op locatie van de MH17 ten tijden van de crash. Komt bij dat ik zelf de sattelietbeelden heb waar de BUK aan de zijde van het oekrains leger staat waar het over ging. Komt bij dat ik destijds livestreams heb zitten volgen waar later in het NOS journaal de omstandigheden volledig van verdraaid werden. Met andere woorden wie ben jij om hier te beweren dat kiev onschuldig is terwijl al jouw informatie van diezelfde staatspropagandazender komt en ik daadwerkelijk onderzoek heb zitten doen, mafketel.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 20 november 2017 @ 10:37:23 #266
104871 remlof
Europees federalist
pi_175189949
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:31 schreef Elzies het volgende:
Nee hoor, het kan ook verloochend zijn
Ja, als voltooid deelwoord, mafklapper.
pi_175190013
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 10:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja, als voltooid deelwoord, mafklapper.
Sure.... :')

Altijd grappig wanneer links bij gebrek aan tegenargumenten over andermans taalfouten begint te zemelen.
pi_175190022
Slappe gelul over Rusland hier.

Als MH17 niet was gebeurt, waarvan je hoogstens kan zeggen dat het door een wapen is neergehaald geleverd door de Russen.. en welk geval je het halve westen wel mag aanklagen voor alle doden die wij in dat opzicht op ons geweten hebben in tig andere landen.

Maar als dat niet gebeurt was lag niemand er wakker van.

Ze hadden van mij Oekraine mogen hebben.. een corrupt land wat al jarenlang gas zat af te tappen (voor iedereen die dat alweer vergeten lijkt te zijn) miljarden schuld hadden bij Rusland vanwege datzelfde gas gedoe.
Europa wat Oekraine zat te pushen Rusland af te betalen.. gezien gaslevering voor EU vanuit Rusland via Oekraine loopt. (hallo letten we even op?)

Oekraine kon het niet betalen, de EU hield zich nog afzijdig wat de financiën betreft, toen maakte de president van Oekraine een deal met Rusland in ruil voor schuldenvermindering.
En hoppa opeens had de EU daar een halve burgeropstand in het leven weten te roepen, want tja het zou alleen maar meer gezeik op leveren wat betreft gaslevering.

Rusland trok toen inderdaad een grens van, laat de zwarte vloot met rust.. en terecht ook.
Dat deed Oekraine niet en gaf opdracht zijn soldaten een leger basis in te nemen.. (is iedereen dat serieus vergeten?) nadat er een pro-EU regering neergeplempt werd geleid door een bankier figuur.. pas daarna bemoeide Rusland zich direct en gaf opdracht de krim af te sluiten met behulp van hun eigen soldaten op de basis daar al aanwezig.

De Krim is dan ook op dit moment nog de enige rustige plek in Oekraine, dat zegt al genoeg.
pi_175190043
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij gaat er even aan voorbij dat Janoekovitsj zijn belofte brak, wat leidde tot vreedzame protesten die vervolgens met geweld de kop in werden gedrukt door de overheid.
Elke Oekraïense leider was meedogenloos, corrupt en brak zijn beloftes, zowel Europees gezinden als Russische gezinden. Oekraïne is niet voor niks een van de corruptste landen van de wereld. Pas toen het een Russisch gezinde leider was die wat flikte werd het als een probleem gezien.
pi_175190077
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:37 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jij bent ver van het padje af man, ik wens je serieus toe dat je ooit wakker wordt uit de conditionering van staatszenders en de EU.. eng dat mensen als jij straks vooraan staan te juichen bij het EU leger dat er enkel voor dient om lidstaten in het gareel te houden, diezelfde lidstaten die niet bij de EU willen horen maar dat negeert iemand als jij natuurlijk weer.
EU-lidmaatschap is vrijwillig. Landen hoeven zich aan te sluiten bij de EU. Zwitserland en Noorwegen kiezen er bijvoorbeeld voor losse afspraken met de EU, in plaats van vergaande samenwerking. En niemand in Brussel die deze landen wil of kan dwingen zich aan te sluiten bij de unie. En lidstaten mogen ook afscheid nemen van de EU, zie de Brexit.

quote:
Kiev is ten eerste een verdachte en dat ben je niet zomaar. Komt bij dat er wel degelijk jaagvliegtuigen in de lucht waren van kiev op locatie van de MH17 ten tijden van de crash. Komt bij dat ik zelf de sattelietbeelden heb waar de BUK aan de zijde van het oekrains leger staat waar het over ging. Komt bij dat ik destijds livestreams heb zitten volgen waar later in het NOS journaal de omstandigheden volledig van verdraaid werden. Met andere woorden wie ben jij om hier te beweren dat kiev onschuldig is terwijl al jouw informatie van diezelfde staatspropagandazender komt en ik daadwerkelijk onderzoek heb zitten doen, mafketel.
Het JIT en Bellingcat komen tot heel andere conclusies. Verder heeft Rusland al meer dan twintig verschillende verklaringen gegeven voor de ramp met de MH17, dus het Kremlin valt allang niet meer serieus te nemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 20 november 2017 @ 10:43:30 #271
104871 remlof
Europees federalist
pi_175190114
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:39 schreef Elzies het volgende:

[..]

Sure.... :')

Altijd grappig wanneer links bij gebrek aan tegenargumenten over andermans taalfouten begint te zemelen.
Het is nogal grappig dat mensen die er het meest prat op gaan Nederlander te zijn, de Nederlandse taal vaak maar heel matig beheersen.

En anderen betichten van landverraad terwijl ze zelf hun eigen land verraden in de meest pure vorm.

Ik vermoed een correlatie.
  maandag 20 november 2017 @ 10:43:34 #272
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175190116
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Ten eerste waren de soldaten die op de krim waren.. al jaren op de krim. De krim is nogmaals de zwarte vloot van rusland en is altijd bemand. Er was dus geen invasie. Sorry.. dat was dus de EU propaganda.
Even losstaand van de waarheid van bovenstaande. Ben benieuwd naar je bronnen. Doet niets af aan de tip die je daarna alsnog meegeeft. De pro-EU soldaten zijn hier ook al jaren! :D

Onderstaande stelling blijft dus waar in jouw ogen:
Dus wanneer wij hier gewapende soldaten (pro-EU) neerzetten en 90% van de bevolking pro-EU stemt, dan zijn we weer op de goede weg? :D

Goeden tip man! ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175190122
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:40 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Elke Oekraïense leider was meedogenloos, corrupt en brak zijn beloftes, zowel Europees gezinden als Russische gezinden. Oekraïne is niet voor niks een van de corruptste landen van de wereld. Pas toen het een Russisch gezinde leider was die wat flikte werd het als een probleem gezien.
En het vooral door de eigen inwoners als een probleem gezien. Die hebben immers een revolutie in gang gezet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175190168
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nee hoor, het kan ook verloochend zijn
In die zin is het geen voltooid deelwoord, dus nee, dat kan niet.
quote:
dus bespaar me die simplistische corrigerende taaltrucjes. Leuke poging om daarmee de inhoud van de discussie af te leiden maar het werkt natuurlijk niet.
Het is zeer belangrijk, want het belangrijkste onderdeel van het Nederlanderschap is de beheersing van onze taal. Wie op dat punt al op z'n muil gaat, heeft weinig recht van spreken.
quote:
Iemand die zijn eigen nationaliteit en soevereiniteit afstaat kan daar vervolgens (met een nieuw jasje aan) niet opnieuw aanspraak op maken.
Het ging niet over afstaan. Daarnaast geldt soevereiniteit voor landen en niet voor mensen.
quote:
Of je bent Nederlander of je bent pro-Europeaan. Je kunt niet beide zijn.
Jawel.
quote:
Of je kiest voor een federaal EU waarmee je de leiding overdraagt aan landen als Duitsland en Frankrijk, of je kiest voor Nederland die zijn eigen koers vaart, weliswaar in samenwerking met andere landen maar niet onder de leiding van buitenlandse leiders zoals Merkel.
De EU is een samenwerking van Nederland met andere landen.
quote:
Ik geloof niet in die EU propagandapraatjes richting Rusland. Natuurlijk zijn de Russen geen brave koorknaapjes, maar wat de EU zijn burgers op de mouw wil spellen is van een totale nonsens.
Het is "op de mouw spelden". Weet je wel, van een speld.
quote:
Ja, de EU dacht met de annexering van Oekraïne het militair aantrekkelijk gelegen Krim in handen te kunnen krijgen. Poetin liet dat niet gebeuren. Dat is het ware geopolitieke onderliggende spel waar het hierom draait.
Riiiiight. Geloof je het zelf? Daarnaast is Oekraïne niet geannexeerd. Bovendien is het "de Krim" en niet "het Krim".

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 10:46:07 ]
pi_175190227
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Erdogan en Poetin zijn van hetzelfde laken en pak. Dat figuren zoals jij en Elzies Poetin ophemelen en Erdogan afkraken is net zo hypocriet als wanneer Koos het omgekeerde zou doen.
Ik hemel Poetin helemaal niet op. Ik weiger alleen mee te doen aan die heksenjacht en die angstzaaierij van Ollengren.
  maandag 20 november 2017 @ 10:50:21 #276
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175190281
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

EU-lidmaatschap is vrijwillig. Landen hoeven zich aan te sluiten bij de EU. Zwitserland en Noorwegen kiezen er bijvoorbeeld voor losse afspraken met de EU, in plaats van vergaande samenwerking. En niemand in Brussel die deze landen wil of kan dwingen zich aan te sluiten bij de unie. En lidstaten mogen ook afscheid nemen van de EU, zie de Brexit.

[..]

Het JIT en Bellingcat komen tot heel andere conclusies. Verder heeft Rusland al meer dan twintig verschillende verklaringen gegeven voor de ramp met de MH17, dus het Kremlin valt allang niet meer serieus te nemen.
Fuck belingcat man dat is een groepje kneuzen, praktisch een kamertje vol spookwitte blowers.
Rusland onderzocht MH17 tenminste dus vind je het gek dat ze dan met opvolgende verklaringen komen welk ze dus elk onderzoeken.

En nee.. reminder.. elk referendum jegens de EU kwam uit op een meerderheid die NEE stemde, in ELKE lidstaat waar zo'n referendum gehouden is. Dus dat is niet vrijwillig noch democratisch. Een pro EU lobbyist installeren om een geheel volk in te binden is niet vrijwillig.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175190326
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 10:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Het is nogal grappig dat mensen die er het meest prat op gaan Nederlander te zijn, de Nederlandse taal vaak maar heel matig beheersen.

En anderen betichten van landverraad terwijl ze zelf hun eigen land verraden in de meest pure vorm.

Ik vermoed een correlatie.
Wat je opschrijft inzake de Nederlandse taal is natuurlijk grote onzin. Taal is nu eenmaal niet statisch en onveranderlijk. De Nederlandse taal is daar juist een uitstekend voorbeeld van.

Je probeert dus met valse argumenten de gegeven inhoud van de discussie te ontwijken, zoals links altijd doet wanneer het geen tegenargumenten meer heeft.

Nogmaals, een pro-Europeaan is geen Nederlander. Je bent een landverrader wanneer je je eigen nationaliteit en soevereiniteit verloochent. Kiest voor de buitenlander in plaats voor de eigen landgenoot. Zo simpel is het en dat behoeft geen discussie. Een pro-Europeaan voldoet aan al die kenmerken.

Het is die verderfelijke pro-Europese ideologie die onze samenlevingen polariseert. Waar groepen steeds meer tegenover elkaar komen te staan. Daarom zal hun ideaal van een federaal Europa ook nooit gaan gebeuren.
  maandag 20 november 2017 @ 10:55:07 #278
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175190390
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:52 schreef Elzies het volgende:
Nogmaals, een pro-Europeaan is geen Nederlander. Je bent een landverrader wanneer je je eigen nationaliteit en soevereiniteit verloochent. Kiest voor de buitenlander in plaats voor de eigen landgenoot. Zo simpel is het en dat behoeft geen discussie. Een pro-Europeaan voldoet aan al die kenmerken.
:')
Zo staat het anders niet in de wet. :*
Dus zo simpel is het niet, maar je hebt gelijk vwb. de 'discussie'. ^O^
quote:
Het is die verderfelijke pro-Europese ideologie die onze samenlevingen polariseert. Waar groepen steeds meer tegenover elkaar komen te staan. Daarom zal hun ideaal van een federaal Europa ook nooit gaan gebeuren.
Het is het (volstrekt ouderwets, achterhaalde en misplaatste) nationalisme en grensdenken dat de samenleving polariseert. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 20 november 2017 @ 10:57:43 #279
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175190459
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2017 10:43 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Even losstaand van de waarheid van bovenstaande. Ben benieuwd naar je bronnen. Doet niets af aan de tip die je daarna alsnog meegeeft. De pro-EU soldaten zijn hier ook al jaren! :D

Onderstaande stelling blijft dus waar in jouw ogen:
Dus wanneer wij hier gewapende soldaten (pro-EU) neerzetten en 90% van de bevolking pro-EU stemt, dan zijn we weer op de goede weg? :D

Goeden tip man! ^O^
Er is en zal nooit 90% van de bevolking pro EU zijn en het stemmen is ook een instinker gezien ondanks dat ik de FVD niet aanhang ..de meeste partijen een kartel zijn vol ..jawel.. geinstalleerde pro EU lobbyisten.. in plaats van werkelijke vertegenwoordigers.

Er zijn hoogstens zo'n 10% van de Nederlanders pro EU.
En dat is dan met name omdat men geen onderzoek doet danwel in een afweging in ongeinformeerde toestand denkt dat de regeldrift van de EU oh zo goed is tegen de industrialisten, samengaand vaak met het geloof in de man made climate change religie. In werkelijkheid is het niks anders dan een stokpaardje, een zelflegitimatie zoook de demonisatie en aantijgingen jegens Rusland. De EU heeft geen legitimatie, niet voor haar bestaan en niet voor haar handelen. Geen democratisch consent, geen concreet nut. Haar ingezetenen gedragen zich tegen alle belangen in, haar beleid breekt de cohesie maar zeker ook diversiteit af. De EU heeft zich bewezen een totalitair communistisch transhumanisme promotende criminele bende te zijn,, niks minder.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 20 november 2017 @ 10:58:50 #280
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175190490
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En het vooral door de eigen inwoners als een probleem gezien. Die hebben immers een revolutie in gang gezet.
De EU heeft die revolutie in gang gezet met name door het steunen van de rechtse sektor (dat zijn dus echte nazi's, het type dat in het openbaar hitler verheerlijkt)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175190567
quote:
6s.gif Op maandag 20 november 2017 10:55 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

:')
Zo staat het anders niet in de wet. :*
Dus zo simpel is het niet, maar je hebt gelijk vwb. de 'discussie'. ^O^

[..]

Het is het (volstrekt ouderwets, achterhaalde en misplaatste) nationalisme en grensdenken dat de samenleving polariseert. :)
Dus bij jou thuis staat de hele dag de deur open, kunnen 17 miljoen Nederlanders 24/7 gebruik maken van je wc als ze moeten schijten, je hebt geen hekje om je tuin, iedereen mag gebruik maken van je tuin? Nee? He bah, jij doet aan grensdenken.
pi_175190590
quote:
6s.gif Op maandag 20 november 2017 10:55 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Het is het (volstrekt ouderwets, achterhaalde en misplaatste) nationalisme en grensdenken dat de samenleving polariseert. :)
Integendeel, het opdringen van een niet gewenst federaal EU beeld is juist datgene wat het (voor jou achterhaalde) nationalisme weer nieuw leven inblies.

Mensen willen het gewoon niet en dat vertaald zich. De Brexit was daar een uitstekend voorbeeld van, maar dat sentiment is natuurlijk niet alleen Brits gebonden. Dat sentiment zit ook diepgeworteld in onze maatschappij.
  maandag 20 november 2017 @ 11:02:19 #283
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175190596
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Er is en zal nooit 90% van de bevolking pro EU zijn en het stemmen is ook een instinker gezien ondanks dat ik de FVD niet aanhang ..de meeste partijen een kartel zijn vol ..jawel.. geinstalleerde pro EU lobbyisten.. in plaats van werkelijke vertegenwoordigers.
Het punt vliegt wel hoog over je heen hè? :D
Wanneer wij soldaten bij de stemhokjes zetten, een opkomst van 85% rapporteren, waarvan 96,6% vóór meer EU was, ben jij tevreden en zijn wij "10x democratischer dan nu"!
In jouw eigen woorden! ;)
quote:
Er zijn hoogstens zo'n 10% van de Nederlanders pro EU.
En dat is dan met name omdat men geen onderzoek doet danwel in een afweging in ongeinformeerde toestand denkt dat de regeldrift van de EU oh zo goed is tegen de industrialisten, samengaand vaak met het geloof in de man made climate change religie. In werkelijkheid is het niks anders dan een stokpaardje, een zelflegitimatie zoook de demonisatie en aantijgingen jegens Rusland. De EU heeft geen legitimatie, niet voor haar bestaan en niet voor haar handelen. Geen democratisch consent, geen concreet nut. Haar ingezetenen gedragen zich tegen alle belangen in, haar beleid breekt de cohesie maar zeker ook diversiteit af. De EU heeft zich bewezen een totalitair communistisch transhumanisme promotende criminele bende te zijn,, niks minder.
Klok-Klepel
Bim-Bam
Goed verhaal man. ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 20 november 2017 @ 11:04:43 #284
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175190658
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:01 schreef Braindead2000 het volgende:
Dus bij jou thuis staat de hele dag de deur open, kunnen 17 miljoen Nederlanders 24/7 gebruik maken van je wc als ze moeten schijten, je hebt geen hekje om je tuin, iedereen mag gebruik maken van je tuin? Nee? He bah, jij doet aan grensdenken.
:') _O-
Je bent wel een klein beetje mijn held hoor. Zoveel vasthoudendheid en vastberadenheid. Jammer dat je het de verkeerde kant op laat stromen.
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:02 schreef Elzies het volgende:
Integendeel, het opdringen van een niet gewenst federaal EU beeld is juist datgene wat het (voor jou achterhaalde) nationalisme weer nieuw leven inblies.

Mensen willen het gewoon niet en dat vertaald zich. De Brexit was daar een uitstekend voorbeeld van, maar dat sentiment is natuurlijk niet alleen Brits gebonden. Dat sentiment zit ook diepgeworteld in onze maatschappij.
Ik denk dat je je vergist! :) Maar de tijd zal het leren.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 20 november 2017 @ 11:10:58 #285
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175190810
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2017 11:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het punt vliegt wel hoog over je heen hè? :D
Wanneer wij soldaten bij de stemhokjes zetten, een opkomst van 85% rapporteren, waarvan 96,6% vóór meer EU was, ben jij tevreden en zijn wij "10x democratischer dan nu"!
In jouw eigen woorden! ;)

[..]

Klok-Klepel
Bim-Bam
Goed verhaal man. ^O^
Er stonden geen soldaten om mensen te dwingen met stemmen, geen idee waar je dat uberhaupt vandaan haalt maar het zal wel weer een NOS uitzending zijn geweest.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175190921
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Er stonden geen soldaten om mensen te dwingen met stemmen, geen idee waar je dat uberhaupt vandaan haalt maar het zal wel weer een NOS uitzending zijn geweest.
Putin zelf. Die heeft namelijk zelf bekend dat 1. De befaamde groene mannetjes inderdaad Russisch waren en 2. Hij de "terugkeer" van de Krim reeds op 22 februari heeft bevolen, terwijl het befaamde 'referendum' pas halverwege maart heeft plaatsgevonden.
  maandag 20 november 2017 @ 11:18:14 #287
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175190980
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Er stonden geen soldaten om mensen te dwingen met stemmen, geen idee waar je dat uberhaupt vandaan haalt maar het zal wel weer een NOS uitzending zijn geweest.
Okee, doe ik het anders.
We houden een stemming. Pro-EU soldaten lopen over straat, maar niet per se heel dichtbij stemhokjes.
Daarna rapporteert de "President's (van de EU) Mensenrechten Organisatie" dat 85% van de bevolking op is komen dagen en dat 96,6% van de mensen vóór meer EU stemden. :D

Buitenlandse observanten waren niet toegestaan.

Jeej, feest want iedereen wil meer EU! *O*

Dan zijn we 10x democratischer dan wat er nu in de EU gebeurd?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175191083
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:50 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Fuck belingcat man dat is een groepje kneuzen, praktisch een kamertje vol spookwitte blowers.
Rusland onderzocht MH17 tenminste dus vind je het gek dat ze dan met opvolgende verklaringen komen welk ze dus elk onderzoeken.
De gegevens die door Bellingcat zijn verzameld, zijn gewoon verifieerbaar. Dat het zolderkamerblowers zijn, verandert daar niets aan.

Rusland heeft de kwestie inderdaad onderzocht, wat intussen heeft geleid tot meer dan verschillende verklaringen voor wat er is gebeurd met de MH17. Lekker geloofwaardig ja.

Het JIT heeft de ramp grondig onderzocht en zijn conclusies zijn helder.

quote:
En nee.. reminder.. elk referendum jegens de EU kwam uit op een meerderheid die NEE stemde, in ELKE lidstaat waar zo'n referendum gehouden is. Dus dat is niet vrijwillig noch democratisch. Een pro EU lobbyist installeren om een geheel volk in te binden is niet vrijwillig.
Natuurlijk is dat wel democratisch. Stel dat de meerderheid van de Nederlanders uit de EU wil stappen, kan onze regering daartoe overgaan. Dat onze politici daar geen zin in hebben, is niet de schuld van Brussel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175191187
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:50 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

En nee.. reminder.. elk referendum jegens de EU kwam uit op een meerderheid die NEE stemde, in ELKE lidstaat waar zo'n referendum gehouden is. Dus dat is niet vrijwillig noch democratisch. Een pro EU lobbyist installeren om een geheel volk in te binden is niet vrijwillig.
Dit is gewoon niet waar hè.

https://en.wikipedia.org/(...)o_the_European_Union

Er zijn talloze referenda geweest waarin vóór de EU is gestemd.

BaajGuardian, verspreid je soms nepnieuws van de Russen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 11:31:25 ]
pi_175191980
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:26 schreef Igen het volgende:

[..]

Dit is gewoon niet waar hè.

https://en.wikipedia.org/(...)o_the_European_Union

Er zijn talloze referenda geweest waarin vóór de EU is gestemd.

BaajGuardian, verspreid je soms nepnieuws van de Russen?
Heb je die pagina gelezen eigenlijk?

Er waren een hoop referenda gepland ja, maar niet gehouden.
In de 4 landen waar ze wel gehouden werden, waren er 2 die tegenstemde, Nederland en Frankrijk.
pi_175192041
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Heb je die pagina gelezen eigenlijk?

Er waren een hoop referenda gepland ja, maar niet gehouden.
In de 4 landen waar ze wel gehouden werden, waren er 2 die tegenstemde, Nederland en Frankrijk.
Dat is nou heel specifiek betrokken op het Grondwetverdrag, wat er niet eens is gekomen.

Hoe dan ook, wat BaajGuardian beweerde is gewoon niet waar. En ik heb hem daar eerder ook al wel eens op gewezen, maar hij blijft zijn leugen maar herhalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 12:06:19 ]
pi_175193264
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 12:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat is nou heel specifiek betrokken op het Grondwetverdrag, wat er niet eens is gekomen.

Hoe dan ook, wat BaajGuardian beweerde is gewoon niet waar. En ik heb hem daar eerder ook al wel eens op gewezen, maar hij blijft zijn leugen maar herhalen.
Ja die grondwet wat ze later gewoon hebben doorgevoerd in het verdrag van Lissabon.
pi_175193290
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja die grondwet wat ze later gewoon hebben doorgevoerd in het verdrag van Lissabon.
Klopt, en die is o.a. met een referendum in Ierland aangenomen, wat wederom aantoont dat BaajGuardian liegt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 13:11:04 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 november 2017 @ 13:13:01 #294
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175193333
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:10 schreef Igen het volgende:

[..]

Klopt, en die is o.a. met een referendum in Ierland aangenomen, wat wederom aantoont dat BaajGuardian liegt.
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_175193411
quote:
7s.gif Op maandag 20 november 2017 09:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Wij zijn ook de EU. En de Russen doen alles om die EU en daarmee onze hoge levensstandaard kapot te maken.
Mwah, buiten MH17 hebben we hier in Nederland weinig last van die Russen. Alleen als je de problemen van de randstaten uitlegt als 'onze problemen' hebben wij een probleem met de Russen.

Maar waarom zouden we dat eigenlijk doen?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 november 2017 @ 13:17:31 #296
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175193429
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:16 schreef Molurus het volgende:

[..]

Mwah, buiten MH17 hebben we hier in Nederland weinig last van die Russen. Alleen als je de problemen van de randstaten uitlegt als 'onze problemen' hebben wij een probleem met de Russen.

Maar waarom zouden we dat eigenlijk doen?
En daar is de MH17 weer :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_175193454
quote:
6s.gif Op maandag 20 november 2017 13:13 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:')
Vervelend hè, feiten.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 november 2017 @ 13:19:39 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175193485
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:18 schreef Igen het volgende:

[..]

Vervelend hè, feiten.
Welke feiten?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_175193519
quote:
6s.gif Op maandag 20 november 2017 13:19 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Welke feiten?
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:10 schreef Igen het volgende:

[..]

Klopt, en die is o.a. met een referendum in Ierland aangenomen, wat wederom aantoont dat BaajGuardian liegt.
  maandag 20 november 2017 @ 13:21:46 #300
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175193523
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ja die grondwet wat ze later gewoon hebben doorgevoerd in het verdrag van Lissabon.
Er zitten tevens wel degelijk verschillen tussen Het Verdrag van Lissabon en het voorstel voor de Europese Grondwet.

Bijvoorbeeld:
Geen minister van BuZa. (Eigen buitenlandbeleid van lidstaten)
Europese wetgeving boven nationale wetgeving is vervallen.
Hogere toetredingsdrempel.
Etc.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')