abonnement Unibet Coolblue
pi_175071906
Dell Latitude zit met geïntegreerde batterijen die niet vervangen kunnen worden, is er iemand die zo'n notebook heeft? Zijn jullie tevreden van het toestel en in hoeverre is het niet kunnen vervangen van de batterij een probleem?

Ik heb deze op het oog:
http://www.dell.com/nl-be(...)ptop/s013l558015belu

Als ik hier kijk, zie ik dat Windows 10 PRO enkel in het Engels is. Wil dit zeggen dat er geen NL in zit of kun je die gewoon instellen eens je PC opgestart is?
http://www.dell.com/nl-be/work/shop/deals/laptop-deals?~ck=mn
Cindy De Vuyst
  dinsdag 14 november 2017 @ 20:00:35 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_175073231
Tja vervangen van de accu is wat lastiger. Maar als ik kijk hoe goed de accu van mijn 6 jaar oude laptop nog functioneert vraag ik me af of je accu ooit gaat willen vervangen.


Taal lijkt me dus in stelbaar :)
So we just called him Fred
pi_175075025
Als je de accu nooit hoeft te vervangen is het prima. Maar het is en blijft een laptop/notebook en na 2 jaar zijn die batterijen wel aan vervanging toe!

Wat betreft de taal, thanks.
Maar waarom worden ze dan steeds als 'Engelstalig' geafficheerd op de overzichtspagina. Zouden ze standaard in het Engels ingesteld staan? Mailen naar Dell lukt niet, je moet een bestelnummer hebben.
Cindy De Vuyst
pi_175075705
Valt allemaal wel mee toch, paar schroefjes en je bent er al. Enige echte nadeel is dat je niet op stap kan met twee accu’s en kan wisselen. Maar wellicht zijn er nog extenders voor. Over de levensduur, de hedendaagse batt. management systemen zijn wel goed genoeg om de accu 4-5 jaar mee te laten gaan. Mijn huidige werklaptop is nu 3 jaar en de accu is nog als nieuw, terwijl hij dagelijks van 100 naar 10% en weer terug gaat.

.
pi_175082220
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 19:09 schreef einzeinz het volgende:

Dell Latitude zit met geïntegreerde batterijen die niet vervangen kunnen worden
What? Echt wel!.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_175089834
Thanks

Dus die batterij vervangen is vrij zeker mogelijk en eenvoudig, al doet hij het makkelijk 4 à 5 jaar. En de taal kan gewoon netjes in het Nederlands?

Prima, mooi zo. Deals zien er goed uit.
Cindy De Vuyst
  woensdag 15 november 2017 @ 16:18:06 #7
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_175090538
Persoonlijk zou ik een laptop kopen waarbij de power via USB-C gaat. Dan kun je altijd een externe batterij gebruiken.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_175092803
Meerdere accu’s hier ouder dan 4 jaar en ze doen het goed. Misschien dat een accu van een 300¤ consumerlaptop het na 2 jaar voor gezien houdt, maar van een Latitude verwacht wel beter.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')